طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

نکات مهم بازاریابان دورکار

نکات مهم بازاریابان دورکار

وضعیت کنونی جهان بسیاری از ما را مجبور کرده است که روش کار خود را تغییر دهیم. برای حفظ سلامت کارکنان، خانواده ها و جوامع، شرکت های بیشتری از راه دور می روند. اگر شما به عنوان یک بازارب دورکار فعالیت دارید. شما باید راه هایی را در نظر بگیرید تا از کار و اوقات فراغت خود لذت ببرید.

دورکاری اشکال مختلفی دارد، از جمله کارمندان از راه دور، کارمندان مجازی، کارمندان چند سایت، یا کسانی که فقط “کار از خانه” در نظر گرفته می شوند. همه اصطلاحات برای توصیف کارمندی استفاده می شود که کار اصلی او دور از محل کار اصلی شما انجام می شود. صرف نظر از شکل، دورکاری مزایای زیادی هم برای کسب و کارها و هم برای کارمندان دارد.

1- تنظیم یک برنامه زمانی

یکی از مهم ترین کارهایی که باید به عنوان یک بازاریاب از راه دور انجام دهید، تنظیم برنامه است. هنگامی که از راه دور کار می کنید، به راحتی می توانید حواس خود را با وسیله ای و سایر کارهای خانه پرت کنید. اما اگر برنامه ای دارید که می توانید آن را دنبال کنید، برای شروع کار نیازی به سختی کار نخواهید داشت.

همانطور که می دانید امروزه اینفلوئنسر مارکتینگ مدتی است که موضوع داغی شده است. بسیاری می خواهند به این سو روی بیاورند. اما قبل از هر اقدامی باید نکاتی درمورد عقد قرارداد در این زمینه بدانید. که پیشنهاد می کنم حتما سری به مقاله 9 نکته مهم قراردادهای اینفلوئنسر مارکتینگ بزنید.

1-تنظیم-یک-برنامه-زمانی

در عوض، می توانید آن برنامه را به یک روال تبدیل کنید. بنابراین همیشه می دانید که چه زمانی باید کاری انجام دهید. اگر مشتریانی در مناطق زمانی دیگر دارید. هنگام ساخت برنامه خود، برنامه آن ها را در نظر بگیرید. به این ترتیب، می‌توانید زمانی که مشتریانتان کار می‌کنند، کار کنید. که در این صورت می‌تواند ارتباط را سریع کند.

2- ایجاد یک فضای کاری

همچنین باید مشخص کنید که بیشتر کار خود را کجا انجام خواهید داد. در حالت ایده آل، شما یک اتاق مجزا دارید که می تواند به عنوان دفتر خانه شما عمل کند. می‌توانید در را ببندید تا اعضا خانواده متوجه شوند که مشغول هستید و نمی‌توانید در آن زمان صحبت کنید یا کارهایتان را انجام دهید.

حداقل، فضای کاری شما باید ساکت و راحت باشد. به این ترتیب، زمانی که مشغول به کار هستید. می توانید بر روی پروژه های بازاریابی خود تمرکز کنید. به دنبال یک صندلی خوب و یک میز یا میز خوب برای استفاده باشید. این به شما کمک می کند تا بهره وری داشته باشید. بنابراین می توانید کارهای بیشتری را در زمان کمتری انجام دهید.

3- دسترسی به آب و غذا

همانطور که کار خود را انجام می دهید. باید مقدار زیادی آب و غذا در دسترس داشته باشید. وقتی آب و غذا دارید، می توانید روی کار خود تمرکز کنید و زیاد استراحت نکنید. این امر به خصوص اگر ضرب الاجل تنگی دارید و به همین دلیل به میان وعده های سالم آخر شب برای خوردن در حین کار نیاز دارید، بسیار خوب است.

حالا، وقتی ضرب الاجل تنگ ندارید، باید برای غذا خوردن استراحت کنید. اما داشتن یک میان وعده کوچک و یک بطری آب در کنار میزتان خوب است. سپس، اگر تشنه شدید یا به یک یا دو لقمه نیاز داشتید. می‌توانید آن نیاز را بدون خارج شدن از جریان کار خود برطرف کنید.

4- ارتقا اینترنت خود

همچنین باید به دنبال ارتقا سرعت اینترنت خود باشید. به خصوص اگر افراد دیگری در خانه شما کار می کنند یا از راه دور به مدرسه می روند. داشتن اینترنت پر سرعت به شما این امکان را می دهد که در زمان کمتری پروژه ها را ارسال کنید. که اگر مجبور باشید در لحظه آخر کاری انجام دهید بسیار خوب است.

اگر نیاز به تماس ویدیویی با رئیس یا مشتری خود داشته باشید. اینترنت سریعتر نیز به شما کمک خواهد کرد. لازم نیست نگران لغو تماس باشید. زیرا شخص دیگری در تلاش است ویدیو را پخش کند. این باعث می شود که مشتریان راحت تر به شما اعتماد کنند و به کار با شما ادامه دهند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 7 نکته برای بازاریابان دورکار

قیف فروش چیست؟

قیف فروش چیست؟

قیف فروش تعداد مراحلی است که یک فرد برای تبدیل شدن به مشتری طی می کند. این متشکل از سه قسمت است:

  1. بالای قیف، استراتژی بازاریابی شما است که بالقوه‌ها را به سمت کسب‌وکارتان جذب می‌کند. این بخش تبلیغات ویترین فروشگاه فیزیکی یا اندینگ پیج وب سایت شما را شامل می شود.
  2. وسط قیف شامل بخشی از فرآیند فروش شما قبل از فروش است. افرادی که در فروشگاه شما یا بازدیدکنندگان سایت لباس را امتحان می کنند مزایای محصولات شما را می خوانند.
  3. پایین قیف خرید نهایی است. مشتریان اقلام را هنگام تسویه حساب پرداخت می کنند. یا کاربران اطلاعات کارت اعتباری خود را برای تکمیل خرید قرار می دهند.

فروشنده بودن مجموعه خاصی از مهارت ها را می طلبد که همه آن ها به اندازه کافی خوش شانس نیستند. جهت آشنایی با نحوه توانمندسازی تیم فروش بوسیله روابط عمومی سری به مقاله 7 نکته روابط عمومی جهت توانمندسازی تیم فروش بزنید.

قیف-فروش-چیست؟

نرم افزار قیف سازی چیست؟

نرم افزار ساخت قیف ابزاری است که به شما امکان می دهد مراحل مختلفی را در سفر خرید مشتریان خود از طریق فرم های جذب سرنخ، فرم های پرداخت، ایمیل ها و غیره ایجاد کنید.

با استفاده از این ابزار همه کاره، می‌توانید این بخش‌ها را به هم وصل کنید و آن‌ها را طوری که با یکدیگر تعامل دارند، خودکار کنید. در حالت ایده‌آل، انتقال یکپارچه به مشتریان را برای تبدیل شدن به مشتریان پولی ارائه می‌کنید.

زمان مناسب انتخاب سازنده قیف فروش

اگر در ساخت قیف فروش تازه کار هستید. توصیه می کنیم نرم افزار قیف فروش را انتخاب کنید. با انجام این کار، می توانید با حذف ابزارهای پولی که نیاز به اشتراک دارند، هزینه های اولیه را به حداقل برسانید.

اما برای اینکه بتوانید بهترین نرم افزارهای قیف فروش را بشناسید، باید بدانید که آنها چه چیزی را ارائه می دهند. بررسی آنلاین نظرات کاربران واقعی که نرم‌افزار را تجربه کرده‌اند، راهی است که می‌توانید انجام دهید. نرم افزار قیف فروش ممکن است بر اساس هدف کسب و کار دارای ویژگی های متفاوتی باشد. نگاه کردن به قابلیت نرم افزار از قبل می تواند باعث صرفه جویی زیادی در هزینه شما شود.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. نکات ساده یافتن نرم افزار قیف فروش مناسب

تاکتیک های عالی افزایش نرخ تبدیل لندینگ پیج

تاکتیک های عالی افزایش نرخ تبدیل لندینگ پیج

یک سری ایمیل تبدیل معمولا گیرندگان را به لندینگ پیجی می فرستد که محتوا عمیق تری ارائه می دهد یا کالا را می فروشد. بسته به این که آیا محصولی را مستقیما از صفحه فرود خود می فروشید. از بازدیدکنندگان درخواست می کنید یک کاغذ سفید رایگان دانلود کنند یا یک وبینار یا نمایش را تبلیغ می کنید، نرخ تبدیل می تواند از کمتر از 1 درصد تا بیش از 50 درصد متغیر باشد. در اینجا 10 تکنیک برای ایجاد صفحات فرود که نرخ تبدیل آنلاین را به حداکثر می رساند آورده ایم.

لندینگ پیج ها یکی از سنگ بناهای افزایش نرخ تبدیل هستند. در حالی که اهمیت آن ها را نمی توان اغراق کرد، بسیاری از بازاریابان هنوز اصول اساسی را اشتباه می گیرند. هنگام تلاش برای استقرار موثر صفحات فرود برای تبدیل دو چالش عمده وجود دارد.

اولین چالش – صفحات فرود همه جا هستند. میلیون‌ها وب‌سایت دارای فرم‌های پاپ‌آپ، صفحات فرود (یا صفحات فشرده)، و غیره هستند. کاربران اینترنت نسبت به آن‌ها نسبتا بی‌حس هستند. همچنین اکنون باهوش‌تر هستند و می‌توانند «رشوه» را با دیدن آن تشخیص دهند.

1- اعتبار سازی سریع

مردم همیشه نسبت به تبلیغات بدبین بوده‌اند و با گسترش هرزنامه‌ها و اپراتورهای مشکوک، آن ها حتی نسبت به آنچه که آنلاین می‌خوانند شک دارند. کپی لندینگ پیج شما باید فورا بر شک آنها غلبه کند. یکی از راه‌های انجام این کار، نمایش برجسته یک یا چند «سازنده اعتبار» در اولین صفحه‌ای است که بازدیدکنندگان می‌بینند. در بنر بالای صفحه، لوگو و نام شرکت خود را قرار دهید. در داخل یا بلافاصله زیر بنر، یک یا سه گواهی قوی بالای عنوان قرار دهید. اضافه کردن عنوان فرعی را در نظر بگیرید که بیانیه ماموریت یا اعتبار شرکت را خلاصه می کند.

پیشنهاد می کنم جهت آشنایی با نکات لازم حین طراحی صفحه درباره ما مقاله نکات طراحی صفحه درباره ما را حتما مطالعه نمایید.

1-اعتبار-سازی-سریع

2- ثبت آدرس ایمیل افراد غیر خریدار

مکانیسم‌های مختلفی برای گرفتن آدرس ایمیل بازدیدکنندگانی که روی لندینگ پیج شما کلیک می‌کنند. اما محصول را نمی‌خرند، وجود دارد. یکی این است که از پنجره ای با کپی استفاده کنید که در ازای ارسال آدرس ایمیل خود، گزارش یا دوره آموزشی رایگان ارائه می دهد. این پنجره می‌تواند به‌عنوان پاپ‌آپ هنگام ورود بازدیدکننده ظاهر شود. یا پاپ‌آند زمانی که بازدیدکننده تلاش می‌کند بدون درخواست یا خرید خارج شود ظاهر شود. اگر بازدیدکننده یک مسدودکننده پاپ آپ نصب کرده باشد، هر دو مسدود خواهند شد.

فلوتر پنجره ای است که از کنار یا بالا روی صفحه می لغزد. از آنجایی که فلوتر بخشی از کد HTML سایت است، نرم افزار مسدود کننده آن را متوقف نمی کند.

3- استفاده از گواهینامه های زیاد

توصیفات، مانند مطالعات موردی و مقالات سفید ارسال شده در وب سایت، اعتبار ایجاد می کنند. همچنین بر شک و تردید غلبه می کنند. اگر مشتریان را به یک رویداد زنده دعوت می‌کنید. از آن ها بپرسید که آیا مایلند توضیح مختصری روی ویدیو ضبط کنند یا خیر. همچنین از یک فیلمبردار حرفه ای بخواهید که آن را با نوار چسب ببندد، یک نسخه امضا شده از مشتری دریافت کنید و آن را به عنوان پخش ویدئو در سایت خود قرار دهید. از بازدیدکنندگان بخواهید که برای شنیدن گواهینامه، به جای پخش خودکار آن، روی Play کلیک کنند. زیرا اکثرا ویدیوهای پخش خودکار دوست ندارند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 8 تاکتیک لندینگ پیج جهت افزایش نرخ تبدیل

نکات مهم در انتخاب اینفلوئنسر مناسب

نکات مهم در انتخاب اینفلوئنسر مناسب

امروزه دیگر اینفلوئنسر مارکتینگ رسانه‌های اجتماعی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قدرتمند است. استراتژی که می‌تواند تبدیل‌های فروش سریع ایجاد کند، دید برند را افزایش دهد و تعامل واقعی را برای شرکت شما ایجاد کند.

همانطور که می دانیم اینفلوئنسرها افرادی هستند که از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی بر دیگران تاثیر می گذارند و الهام می گیرند. شرکت‌ها می توانند با اینفلوئنسرها کار کنند تا از طریق روابطی که اینفلوئنسران رسانه‌های اجتماعی با فالوورهای خود دارند، شناخت نام و آگاهی برند را در میان مصرف‌کنندگان ایجاد کنند.

علت کار کردن برندها با اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی

کار با اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی به دلیل بازگشت سرمایه بالا، مانع کم برای ورود و افزایش قابلیت های برندسازی، یک استراتژی بازاریابی سودمند است. به همین دلیل حدود 71 درصد از بازاریابان تصمیم میگیرند بودجه بازاریابی تاثیرگذار خود را در 12 ماه افزایش دهند.

اینفلوئنسرها استراتژی جدید بازاریابی دهان به دهان هستند. اکنون سریعترین روش جذب مشتری آنلاین هستند. نه تنها این، 49 درصد از مصرف کنندگان گزارش می دهند که برای خرید به توصیه های تاثیرگذاران وابسته هستند. اینفلوئنسرها به وضوح این توانایی را دارند که مردم را وادار کنند تا به دعوت به اقدام پاسخ دهند. در نتیجه فروش و تبدیل بیشتری را برای برند شما ایجاد کنند.

اینفلوئنسرها محتوا خود را به گونه‌ای ارائه می‌کنند که گویی روابط نزدیکی با فالوورهای خود دارند. احساس وفاداری و اصالت واقعی را در میان طرفداران خود ایجاد می‌کنند. این پویایی به یک پست حمایت‌شده کمک می‌کند تا جدی‌تر به نظر برسد و دنبال‌کننده به احتمال زیاد به تبلیغات اعتماد کرده و خرید کند، و آن را به یک استراتژی موثر برای ایجاد روابط با پایگاه مصرف‌کننده و افزایش فروش تبدیل می‌کند. چند آماری که حاکی از موفقیت مشارکت با اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی است به شرح زیر است:

  • 40 درصد از کاربران توییتر می گویند که در نتیجه مستقیم توییت یک تاثیرگذار خرید کرده اند.
  • به ازای هر مقدار سرمایه گذاری روی اینفلوئنسر مارکتینگ، شرکت ها میانگین بازگشت سرمایه 5.78 درصدی را دریافت کردند که اینفلوئنسر مارکتینگ را بسیار مقرون به صرفه کرد.

حضور قوی در رسانه های اجتماعی برای هر کسب و کاری مهم است. KPIها نیز شما را دراین راه یاری می کنند. جهت آشنایی با نحوه استفاده از KPI های در رسانه های اجتماعی مقاله نحوه استفاده از KPI های رسانه های اجتماعی را از دست ندهید.

علت-کار-کردن-برندها-با-اینفلوئنسرهای-رسانه-های-اجتماعی

چهار نوع اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی

خب بهتر است حتما انواع اینفلوئسر را بشناسیم تا مناسب ترین را برای کسب و کار خود انتخاب نماییم.

1) مگا اینفلوئنسر:

این اینفلوئنسرها بیش از یک میلیون دنبال کننده دارند. این به احتمال زیاد با شنیدن اصطلاح «اینفلوئنسر» به چه کسی فکر می کنید. این نوع از اینفلوئنسرها اغلب افراد مشهور هستند. آن‌ها فالوورهای بسیار متنوع و زیادی دارند و شهرت آن‌ها میزان زیادی از قرار گرفتن در معرض پست اجتماعی پولی شما را ایجاد می‌کند. به طور معمول، شهرت آن ها به مخاطبان بین المللی می رسد و مردم بدون اینکه مستقیما به آن ها علاقه مند شوند، از این تاثیرگذاران آگاه هستند. این اینفلوئنسرها گران‌ترین هستند. به دلیل تقاضای زیاد، دسترسی به آن‌ها بسیار سخت است. کسب و کارها از این تاثیرگذارها برای نتایج سریع، افزایش آگاهی از برند و راه اندازی جدید استفاده می کنند.

2) اینفلوئنسر ماکرو:

اینفلوئنسرهای کلان از 100 هزار تا 1 میلیون دنبال کننده دارند. این اینفلوئنسرها تولیدکنندگان محتوا هستند که در یک دسته خاص به شهرت رسیده اند، به عنوان مثال، سرآشپزها، پادکست ها و وبلاگ نویسان از این دسته هستند. به دلیل تعداد فالوورهای بیشتر آن ها، قیمت کار با این گروه از اینفلوئنسرها می تواند بسیار بالا باشد. معمولا برندهایی که بودجه زیادی دارند و به دنبال نتایج سریع هستند. با اینفلوئنسرهای کلان کار می کنند.

3) میکرو اینفلوئنسر:

این افراد اغلب بین 10 تا 100 هزار دنبال کننده دارند. آن ها به عنوان متخصصان مورد اعتماد در نظر گرفته می شوند. در حالی که طرفداران زیادی دارند. تمایل به تعامل واقعی با دنبال کنندگان خود دارند. آن ها اغلب به شدت مورد توجه هستند، بهترین بازگشت سرمایه را به شرکت ها می دهند و قیمت پایین تری نسبت به سایر اینفلوئنسرها دارند. شرکت‌ها اغلب بودجه اینفلوئنسر خود را بین اینفلوئنسرهای خرد تقسیم می‌کنند تا ریسک را کاهش دهند و دید برند را در بین مخاطبان خاص افزایش دهند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. مهم ترین نکات انتخاب اینفلوئنسر مناسب

علل اهمیت بروزرسانی محتواهای قدیمی

علل اهمیت بروزرسانی محتواهای قدیمی

 نبرد برای کسب رتبه های بالا بین کسب و کارها روز به روز بیشتر شده است. با افزایش تعداد آن ها، آن ها باید بسیار مرتبط باقی بمانند. کاملا جلوتر از رقابت خود در صنعت باشند. در همین حال، به‌روزرسانی محتوا قدیمی در وب‌سایت شما تاکتیکی است که اغلب نادیده می گیرند. همچنین می‌تواند سئو وبسایت شما را تقویت کند.

بهبود ترافیک وبلاگ

حتی اگر متخصص ترین شرکت سئو را برای کسب و کار خود استخدام کرده باشید. اگر محتوا وب سایت شما قدیمی باشد، ممکن است به نتایج دلخواه نرسید.

تولید محتوا زمان زیادی می برد. ایده پردازی یک کار تک نفره نیست و نمی توان آن را در چند روز انجام داد. با این حال، انجام مجدد مقاله به تلاش و زمان بسیار کمتری نیاز دارد. به روز رسانی محتوا خود به شما پتانسیل بیشتری برای ایجاد ترافیک بیشتر به سمت وبلاگ خود می دهد. اکنون بدیهی است که این بدان معنا نیست که شما باید تلاش های تولید محتوا را متوقف کنید. اما این محتوا قدیمی نه تنها به شما امکان می دهد ترافیک بیشتری را هدایت کنید. بلکه می تواند الهام بخش و جرقه ای چند ایده جدید در مغز شما ایجاد کند.

تاکنون به اینکه با چه روش هایی می توان یک محتوا هوشمند ایجاد نمود فکر کردید؟ پیشنهاد می کنم در این مورد حتما سری به مقاله 8 هک ایجاد محتوا هوشمند بزنید.

بهبود-ترافیک-وبلاگ

اطمینان از صحت واقعی

امروزه دنیا به سرعت در حال تغییر است. اخبار جعلی و اطلاعات نادرست اکنون بیش از هر زمان دیگری رایج است. این مسئولیت کسب و کارها را برای تایید دقیق همه چیز قبل از انتشار افزایش می دهد. اعتماد یکی از عواملی است که به کسب و کارها کمک زیادی می کند. این موضوع از اصالت می آید. بنابراین، حتی اگر مقالات شما چندین بار قبل از انتشار بررسی شده باشند، مهم است که به عقب برگردید و آن ها را به روز کنید. در مورد اطلاعات، به احتمال زیاد قدیمی است. این به شما کمک می‌کند تا اعتماد مشتریان خود را افزایش دهید و کسب و کار و حفظ مشتری خود را تا حد زیادی بهبود بخشید.

بهینه سازی سئو

موتورهای جستجو مانند گوگل با گذشت هر ثانیه هوشمندتر می شوند. به همین دلیل است که تکنیک های سئو آن ها در طول فرآیند بهبود می یابد. آن ها به گونه ای طراحی شده اند که محتوای به روز و تازه را مطابق با سلیقه کاربران اولویت بندی کنند. وقتی وارد مقاله‌های قدیمی خود می‌شوید و به‌روزرسانی می‌کنید.

موتورهای جستجو می‌دانند که محتوا شما اصلاح و بروز شده، به‌روزرسانی شده است. در حدی است که باید به کاربرانش توصیه شود. به این ترتیب افزایش قابل توجهی در ارتباط و رتبه بندی مشاهده می شود که در نهایت به شما در بهبود ترافیک وبلاگ کمک می کند.

افزایش مشارکت مخاطب

لزوما هر خواننده ای مقالات جدید شما را پیدا نمی کند. اگر کسی یکی از مقالات قدیمی شما را پیدا کرد. می خواهید در آنجا بماند و آن را بخواند. اکنون، کاملا بدیهی است که خواننده به محتوا کهنه و قدیمی گره نمی خورد. به خصوص چیزی که حقایق و ارقام قدیمی را نقل کرده است. در دنیا امروز مرتبط نیست. هدف شما باید محتوای همیشه سبز باشد که خواننده شما را درگیر کند و زمان صرف شده در وب سایت شما را افزایش دهد.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. علت اهمیت بروزرسانی محتوا قدیمی