طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

برترین ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی

برترین ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی

امروزه دیگر دنیای دیجیتال مارکتینگ بسیار وسیع است. حوزه های زیادی را با هم ترکیب می کند که از میان آن ها می توان پنج حوزه اصلی را که همیشه به طور نزدیک با یکدیگر در هم تنیده هستند، متمایز کرد. این پنج حوزه اصلی عبارتند از:

  1. تبلیغات
  2. سئو (SEO)
  3. SMM
  4. PR
  5. UI/UX

پیش از این، متخصصان بازاریابی مجبور بودند بسیاری از وظایف را به طور همزمان و دقیق انجام دهند. تنظیم دستی و تجزیه و تحلیل نیاز به زمان، تلاش و حتی اعصاب زیادی داشت. نتایج می تواند به عامل انسانی بستگی داشته باشد.

آسان سازی زندگی بازاریابان با ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی

وقتی حجم اطلاعات پردازش شده با سرعت دیوانه‌واری افزایش می‌یابد، ابزارهای جدید ظاهر می‌شوند. فناوری‌های جدیدی استفاده می‌شوند که یک محصول یا خدمات را به روشی غیرمنتظره قبلی تبلیغ می‌کنند. به عنوان مثال، توسعه بازی های موبایل به ما این توانایی را داده است که به عنوان یک بازیکن با تبلیغات تعامل داشته باشیم. اما حتی در کنار این، ابزارهای زیادی ظاهر شده است که کار بازاریابان را تا حد زیادی تسهیل می کند. که در 5 دسته چند مورد از آن ها را بررسی می کنیم.

1- ابزارهای هوش مصنوعی برای تبلیغات

خب بیاید ابتدا به ابزارهای مبتنی بر تبلیغات هوش مصنوعی بپردازیم.

ابزار Adobe Predictive Analytics

یک ابزار عالی مبتنی بر یادگیری ماشینی به شما امکان می دهد با یافتن منابع ترافیکی موثر، فعالیت بازاریابی خود را بهبود بخشید. علاوه بر این، تقسیم بندی مخاطب به شما امکان می دهد تا کاربران خود را درک کنید. تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده از ابزار به شما امکان می دهد اثربخشی کمپین های تبلیغاتی و اثربخشی فعالیت سایت را افزایش دهید. نسخه پولی محدودیت ها را حذف می کند. به سرعت شما را قادر می سازد تا از هر نمونه کوچکی از داده ها گزارشی دریافت کنید.

 صاحبان کسب و کارهای کوچک بر اساس اقتضای شرایط از روش های متفاوتی استفاده می کنند. جهت آشنایی با راه های بهبود مدیریت پروژه در استارتاپ ها حتما سری به مقاله 8 راه برای بهبود مدیریت پروژه استارتاپ ها بزنید.

1-ابزارهای-هوش-مصنوعی-برای-تبلیغات

مناقصه خودکار گوگل ادز

مزیت این ابزار توانایی آن در دستیابی به هدف بازاریابی با کمترین زمان و تلاش است. این یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که تصمیم می‌گیرد از کدام پیشنهاد در زمان واقعی استفاده کند. این کار را بر اساس تجزیه و تحلیل پرس و جوهای کاربر که باعث ایجاد تبلیغات می شوند انجام می دهد. این ابزار داده های مخاطب را تجزیه و تحلیل می کند. فصلی بودن، دستگاه ها، مکان ها، سن و سایر عوامل موثر بر عملکرد مورد بررسی قرار می گیرند. همچنین داده‌های سرمایه‌گذار مخاطبان، برند، فروش، دسته‌ها، قیمت‌ها و موارد دیگر را تجزیه و تحلیل می‌کند. یادگیری ماشینی مطابقت ها را ارزیابی می کند، امکان تعدیل قیمت پیشنهادی را فراهم می کند، روی پرس و جوها و بهینه سازی تمرکز می کند.

2- ابزارهای هوش مصنوعی برای SMM

خب در مرحله بعد بیایید به ابزارهای SMM با هم بپردازیم.

Albert

از آن جایی که SMM باید با حجم وسیعی از داده ها سر و کار داشته باشد. این ابزار می تواند با استفاده از هوش مصنوعی آن ها را مدیریت کند. مزیت اصلی آلبرت این است که یک برنامه متقابل است که نه تنها با متا بلکه با اینستاگرام، بینگ و یوتیوب نیز کار می کند. این امکان تجزیه و تحلیل و بهینه سازی را در هر چهار پلتفرم فراهم می کند. علاوه بر این، کاربران توانایی انجام تست A/B، تجزیه و تحلیل سایت، اختصاص بودجه کمپین تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی را دارند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 10 ابزار برتر بازاریابی هوش مصنوعی جهت رشد کسب و کار

اجزا یک صفحه درباره ما

اجزا یک صفحه درباره ما

شما باید از صفحه درباره ما برای ایجاد یک رابطه قابل اعتماد و قابل اعتماد با مشتریان خود استفاده کنید. متاسفانه هیچ فرمول دقیقی وجود ندارد که بهترین صفحات را ایجاد کند. با این حال، برخی از نکات مهم وجود دارد که باید بر آن ها تمرکز کنید و برخی از دستورالعمل ها را می توانید استفاده کنید تا مطمئن شوید که تمام نقاط مورد نیاز خود را به دست آورده اید تا مشتریان شما بدانند شما کی هستید، چه کار می کنید و در مورد چه محصولی هستید.

به طور خلاصه اگر بخواهیم بگوییم، یک صفحه درباره ما بهتر است این ویژگی ها را داشته باشد:

  • تمرکز کردن روی شخصیت خریدار هدف و ارزش آن ها از محصول یا خدمات سایت.
  • ارائه توصیف داده های مطالعه موردی و سایر حقایق که ارزش محصول یا خدمات را اثبات و پشتیبانی می کند.
  • جذابیت بصری که از عکس ها و فیلم ها هوشمندانه استفاده می کند.
  • نمایشی واضح از شخصیت واقعی انسان

با در نظر گرفتن همه این اصول اساسی، باید بدانید که هر شخص تجاری و خریدار هنوز متفاوت است. بهترین صفحات در مورد ما فراتر از دادن بیوگرافی و عکس سلفی از چهره شما به بازدیدکنندگان سایت است. این به فکر و مراقبت بسیار بیشتری از آن نیاز دارد.

اگر تصمیم گرفته اید که از سئو کلاه سیاه استفاده کنید بهتر است به شما هشدار بدهم که پنالتی گوگل در انتظارتان است. شاید بپرسید که پنالتی گوگل چه چیزی است؟! برای یافتن جواب این سوال کافیه مقاله ۷ پنالتی گوگل و نحوه جلوگیری از آن را مطالعه کنید 

 

نکات طراحی صفحه درباره ما یک سایت

در ادامه می خواهیم با همدیگیر یک سری نکات را بررسی کنیم که به شما کمک می کند تا یک صفحه درباره ما خوب داشته باشید.

1- مشخص کردن ارزش صفحه درباره ما

نمی توان روی این موضوع به اندازه کافی تاکید کرد. صفحه درباره ما وب سایت شما باید درباره ارزش شما برای علاقه مندان به محصول یا خدمات شما باشد. مردم می خواهند درباره شما بیاموزند. اما آن ها همچنین واقعا باید بدانند که چگونه می خواهید به آن ها کمک کنید.

قبل از شروع به نوشتن صفحه درباره ما خود، وقت بگذارید و به این فکر کنید که ارزش شما چیست. واضح بیان کنید که چه چیزی را به میز می آورید و چرا بازدیدکنندگان سایت باید به شما توجه کنند. این می تواند کمک کند که ابتدا این ایده ها در قالب اولیه ی محتوایتان نوشته شوند. نیازی نیست همه چیز را زیبا جلوه دهید، فقط باید آنچه را که می خواهید در مورد ارزش خود با صفحه درباره ما خود منتقل کنید، درک کنید.

2- جلب توجه خوانندگان

راه های زیادی وجود دارد که می توانید اطمینان حاصل کنید که هنگام بازدید از صفحه مورد توجه بازدید کنندگان سایت، توجه آن ها را جلب کرده اید. این ها تنها چند نکته و ترفند است که می توانید از آن ها استفاده کنید. برای یافتن موارد بیشتر به وب سایت های موفق دیگر می توانید نگاه کنید.

سعی کنید با یک جمله محکم که سبک و نگرش شما را نشان می دهد شروع کنید. این باید آنچه را که شما می سازید به شما نشان دهد و باید سریع و دقیق برای حداکثر تاثیر باشد. از یک عنوان جسورانه و سودمند استفاده کنید. بازدیدکنندگان سایت از آن جا که روی لینک کلیک کرده اند می دانند که این صفحه درباره شما است. وقت و تلاش خود را با تکرار اطلاعاتی که از قبل در تیتر شما می دانند هدر ندهید. در عوض، با یک عبارت واقعا جالب یا غیر منتظره شروع کنید.

عکس ها و فیلم ها همیشه یک حس دلپذیر به شما می بخشند و شما را بیشتر انسانی و مرتبط نشان می دهند. انواع روش های فوق العاده ای وجود دارد که می توان از فیلم ها و عکس ها برای اهداف مشابه استفاده کرد.

اطمینان حاصل کنید که همیشه به سطح فروش خود فشار نمی آورید. این به احتمال زیاد مشتریان را از خود دور می کند. مردم به افراد دیگری که برای دستیابی به هدف هایشان از روش های انسانی استفاده می کنند بهتر پاسخ می دهند؛ نه دستگاهی که فقط به دنبال فروش بعدی است و فقط به نتیجه نهایی اهمیت می دهد. مطمئن شوید که بازدیدکنندگان سایت می دانند که انسانی وجود دارد که این سایت را اداره می کند و ارزش توجه به این شخص را دارد.

3- محدوده ها را حفظ کنید

صفحه درباره ما وب سایت شما به طور قاطع شرح حال شما نیست. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن تاریخ طولانی و داستان شرکت شما نیست. گاهی اوقات شرکت هایی وجود دارند که از تاریخچه طولانی خود به خوبی استفاده می کنند. این برای آن ها خوب است و می تواند برای فروش بسیار موثر عمل کند. با این وجود، تاریخچه های دقیق همیشه به تصویر شرکت نمی افزایند و در عوض تقریبا همه کسانی را که آن ها را می خوانند خسته می کنند.

بیان تاریخچه شرکت خود با جزئیات طاقت فرسا یک اشتباه رایج در صفحه های درباره ما است. این می تواند باعث شود که یک شرکت نتواند مشکلات یا علایق واقعی مشتری را برطرف کند. آن ها همچنین اغلب هیچ گونه call to action به خرج نمی دهند زیرا در بیان داستان خود بسیار جذب شده اند.

تاریخ خود را فقط در صورتی بیان کنید که داستان جالب و جالبی از موقعیت فعلی شما باشد یا چیزی باشد که مخاطبان هدف شما می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. اگر این کارها را نمی کند، خود را اذیت نکنید.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. نکات طراحی صفحه درباره ما