طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

نکات مهم بازاریابان دورکار

نکات مهم بازاریابان دورکار

وضعیت کنونی جهان بسیاری از ما را مجبور کرده است که روش کار خود را تغییر دهیم. برای حفظ سلامت کارکنان، خانواده ها و جوامع، شرکت های بیشتری از راه دور می روند. اگر شما به عنوان یک بازارب دورکار فعالیت دارید. شما باید راه هایی را در نظر بگیرید تا از کار و اوقات فراغت خود لذت ببرید.

دورکاری اشکال مختلفی دارد، از جمله کارمندان از راه دور، کارمندان مجازی، کارمندان چند سایت، یا کسانی که فقط “کار از خانه” در نظر گرفته می شوند. همه اصطلاحات برای توصیف کارمندی استفاده می شود که کار اصلی او دور از محل کار اصلی شما انجام می شود. صرف نظر از شکل، دورکاری مزایای زیادی هم برای کسب و کارها و هم برای کارمندان دارد.

1- تنظیم یک برنامه زمانی

یکی از مهم ترین کارهایی که باید به عنوان یک بازاریاب از راه دور انجام دهید، تنظیم برنامه است. هنگامی که از راه دور کار می کنید، به راحتی می توانید حواس خود را با وسیله ای و سایر کارهای خانه پرت کنید. اما اگر برنامه ای دارید که می توانید آن را دنبال کنید، برای شروع کار نیازی به سختی کار نخواهید داشت.

همانطور که می دانید امروزه اینفلوئنسر مارکتینگ مدتی است که موضوع داغی شده است. بسیاری می خواهند به این سو روی بیاورند. اما قبل از هر اقدامی باید نکاتی درمورد عقد قرارداد در این زمینه بدانید. که پیشنهاد می کنم حتما سری به مقاله 9 نکته مهم قراردادهای اینفلوئنسر مارکتینگ بزنید.

1-تنظیم-یک-برنامه-زمانی

در عوض، می توانید آن برنامه را به یک روال تبدیل کنید. بنابراین همیشه می دانید که چه زمانی باید کاری انجام دهید. اگر مشتریانی در مناطق زمانی دیگر دارید. هنگام ساخت برنامه خود، برنامه آن ها را در نظر بگیرید. به این ترتیب، می‌توانید زمانی که مشتریانتان کار می‌کنند، کار کنید. که در این صورت می‌تواند ارتباط را سریع کند.

2- ایجاد یک فضای کاری

همچنین باید مشخص کنید که بیشتر کار خود را کجا انجام خواهید داد. در حالت ایده آل، شما یک اتاق مجزا دارید که می تواند به عنوان دفتر خانه شما عمل کند. می‌توانید در را ببندید تا اعضا خانواده متوجه شوند که مشغول هستید و نمی‌توانید در آن زمان صحبت کنید یا کارهایتان را انجام دهید.

حداقل، فضای کاری شما باید ساکت و راحت باشد. به این ترتیب، زمانی که مشغول به کار هستید. می توانید بر روی پروژه های بازاریابی خود تمرکز کنید. به دنبال یک صندلی خوب و یک میز یا میز خوب برای استفاده باشید. این به شما کمک می کند تا بهره وری داشته باشید. بنابراین می توانید کارهای بیشتری را در زمان کمتری انجام دهید.

3- دسترسی به آب و غذا

همانطور که کار خود را انجام می دهید. باید مقدار زیادی آب و غذا در دسترس داشته باشید. وقتی آب و غذا دارید، می توانید روی کار خود تمرکز کنید و زیاد استراحت نکنید. این امر به خصوص اگر ضرب الاجل تنگی دارید و به همین دلیل به میان وعده های سالم آخر شب برای خوردن در حین کار نیاز دارید، بسیار خوب است.

حالا، وقتی ضرب الاجل تنگ ندارید، باید برای غذا خوردن استراحت کنید. اما داشتن یک میان وعده کوچک و یک بطری آب در کنار میزتان خوب است. سپس، اگر تشنه شدید یا به یک یا دو لقمه نیاز داشتید. می‌توانید آن نیاز را بدون خارج شدن از جریان کار خود برطرف کنید.

4- ارتقا اینترنت خود

همچنین باید به دنبال ارتقا سرعت اینترنت خود باشید. به خصوص اگر افراد دیگری در خانه شما کار می کنند یا از راه دور به مدرسه می روند. داشتن اینترنت پر سرعت به شما این امکان را می دهد که در زمان کمتری پروژه ها را ارسال کنید. که اگر مجبور باشید در لحظه آخر کاری انجام دهید بسیار خوب است.

اگر نیاز به تماس ویدیویی با رئیس یا مشتری خود داشته باشید. اینترنت سریعتر نیز به شما کمک خواهد کرد. لازم نیست نگران لغو تماس باشید. زیرا شخص دیگری در تلاش است ویدیو را پخش کند. این باعث می شود که مشتریان راحت تر به شما اعتماد کنند و به کار با شما ادامه دهند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 7 نکته برای بازاریابان دورکار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد