طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

برنامه های عالی ویرایش عکس اینستاگرام

برنامه های عالی ویرایش عکس اینستاگرام

جلوه های بصری هیجان انگیز سنگ بنای بازاریابی مدرن است. یک تصویر می تواند هزار کلمه را بیان کند. اما شما به ابزارهایی نیاز دارید که آن ها را معنادارتر و مرتبط با نام تجاری خود کنید. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که از برنامه های ویرایش عکس شگفت انگیزی استفاده می کنید . در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین برنامه های ویرایش عکس برای اینستاگرام بپردازیم.

این روزها داشتن زیبایی زیبا در اینستاگرام به اندازه ارسال عکس های منحصر به فرد چشمگیر اهمیت دارد. به همین دلیل برنامه های عکاسی بسیار مفید هستند. پیدا کردن ابزار مناسب واقعا می تواند به سطح کاری شما در اینستاگرام کمک کند و شما را از رقبا متمایز کند. این ابزارهای ویرایش راهی ساده برای شخصی سازی عکس ها و تبدیل آن ها به استوری های کامل اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد. قبل از بررسی عمیق این ابزارها، بیایید نگاهی سریع به اهمیت ایجاد محتوای عالی و چگونگی آسان شدن ابزارهای ویرایش عکس اینستاگرام برای بازاریابان داشته باشیم.

نحوه کمک برنامه های ویرایش در برجسته شدن اینستاگرام

بازاریابی چیزی فراتر از ارسال پیام های ساده به مشتریان شما است. این شامل خواسته ها، نیازها و احساسات است. برای استفاده از این احساسات قوی، باید عامل aww را به محتوای بصری خود اضافه کنید. وقتی صحبت از اینستاگرام مارکتینگ به میان می آید. عکس های ویرایش نشده شما مانند غذای عالی با ارائه ضعیف هستند. این کار را به پایان می رساند اما علاقه مندان به غذا را کاملا هیجان زده نمی کند.

اهمیت ویرایشگر عکس اینستاگرام

صرف نظر از کسب و کار شما، احتمالا باید در اینستاگرام با رقابت شدید روبرو شوید. این بدان معناست که اگر می خواهید تاثیر مثبتی بر روی نتیجه نهایی خود داشته باشید، باید محتوای شما آماده سازی شود. از زمان راه اندازی اینستاگرام در سال 2010، اینستاگرام شاهد افزایش فوق العاده ای بوده است. کاربران فعال ماهانه به 1 میلیارد نفر رسیده اند. بزرگترین برنامه اشتراک عکس یکی از 6 شبکه برتر اجتماعی در اینترنت است.

اینستاگرام تقریبا از زمان ایجاد، به یک پلتفرم نهایی برای اشتراک گذاری عکس ها تبدیل شده است. در نتیجه می تواند محل مناسبی برای به نمایش گذاشتن کسب و کار شما باشد. پیشنهاد می کنم جهت آشنایی با نکات مهم بازاریابی در این پلتفرم مقاله 7 نکته بازاریابی قدرتمند در اینستاگرام را حتما مطالعه نمایید.

اهمیت-ویرایشگر-عکس-اینستاگرام

خب طبیعتا جلب توجه مصرف کننده در چنین بستری که میزبان بیش از 25 میلیون پروفایل تجاری است، کار ساده ای نمی باشد. در حالی که اینستاگرام مکانی ایده آل برای جذب مشتریان بالقوه از طریق محتوای عالی است. اما کسب و کارها برای جلب توجه مورد توجه قرار نمی گیرند. اینجاست که ویرایشگران عکس اینستاگرام به کار می آیند. می توانند کارها را برای بازاریابان اینستاگرام بسیار راحت تر و موثرتر کنند.

در حالی که فیلترهای اینستاگرام به شما کمک می کند عکس های خود را جذاب تر کنید. می توانید با استفاده از ابزارهای ویرایش خارجی، خلاقیت بیشتری در تصاویر خود ایجاد کنید.

علت تمرکز بر کیفیت عکس های خود

یک عکس نفس گیر می تواند بیشتر از آنچه که از یک متن معمولی به خاطر می آوریم به ما بچسبد. در دنیایی با سرعت بالا، به اشتراک گذاری یک عکس فوق العاده زیبا ممکن است ارزشمندتر از ایجاد ده پست وبلاگ باشد که ارزش صفر ندارند.

دنبال کنندگان اینستاگرام شما منتظر تصاویری روشن و دقیق هستند. ناگفته نماند، دستیابی به ثبات در عکس های شما بسیار مهم است. اگر با کیفیت و ثبات در عکس های اینستاگرام خود دست و پنجه نرم می کنید، زمان آن رسیده است که یکبار برای همیشه به این مشکل پایان دهید.

از ویرایشگر عکس مناسب برای بالا بردن سطح بازی اینستاگرام خود و پیش قدم بودن در برابر سایر رقبا استفاده کنید. برخی از کارهایی کخ می توانید با برنامه های ویرایش عکس انجام دهید:

  • روتوش و اصلاح اولیه
  • ویرایش، تغییر اندازه
  • حذف عناصر ناخواسته
  • مقیاس بندی پس زمینه
  • افزودن افکت ها و فیلترها
  • افزودن عناصر جالب مانند متن و گرافیک

1- VSCO

VSCO برنامه ایست که به طور مداوم به عنوان بهترین برنامه ویرایش عکس اینستاگرام موجود در بازارهای برنامه اندروید و iOS رتبه بندی می شود. VSCO آنقدر محبوب است که هشتگ برنددار آن #vscocam یکی از پرکاربردترین هشتگ های اینستاگرام است.

این برنامه طیف گسترده ای از ایستگاه از پیش تنظیم شده را ارائه می دهد. کاربران را قادر می سازد تا نوردهی های مختلف تصاویر را جبران کنند. از آنجا که ایستگاه از پیش تنظیم VSCO دارای ترکیبی از رنگ های روشن و مبهم است. این برنامه به ویژه برای عکاسی از طبیعت یا فضای باز ایده آل است.

به راحتی می توانید عکس های خود را طوری تنظیم کنید که مناسب زیبایی کلی اینستاگرام شما باشد. VSCO یک ابزار ویرایش ضروری است.

امکانات

VSCO یک برنامه کاربردی آسان است که قابلیت های زیادی را ارائه می دهد. برخی از ویژگی های قابل توجه آن عبارتند از:

  • فیلترها: انواع فیلترها باعث می شود کیفیت عکس های خود را بدون فیلتر شدن بیش از حد آسان کنید.
  • رنگ برجسته: رنگ های خاصی را به مناطق روشن عکس اضافه کنید تا عکس زنده تر به نظر برسد.
  • وضوح: این ابزار باعث می شود عکس واضح تر به نظر برسد. از این ویژگی برای نشان دادن جزئیات در تصاویر افقی استفاده کنید.
  • رنگ پوست: به سرعت رنگ پوست غیر ظاهری را روی یک پرتره ثابت کنید.
  • رنگ: به راحتی رنگ عکس را تغییر دهید. اگر ابزار رنگ آمیزی را به سمت چپ بکشید. رنگ های موجود در عکس بیشتر به سمت رنگ سبز در می آیند.
  • رنگ سایه: به مناطق تیره عکس های خود رنگ اضافه کنید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. بهترین برنامه های ویرایش عکس برای اینستاگرام

بهترین استراتژی های تقویت Social Proof

بهترین استراتژی های تقویت Social Proof

موارد کمی وجود دارد که ما را ترغیب به صرف هزینه بیشتر از نظرات دیگران می کند. به لطف اصول متقاعدسازی، این احتمال وجود دارد، که کاری را انجام دهیم وقتی می دانیم شخص دیگری قبلا آن را انجام داده است.

بنابراین، جای تعجب نیست که در چشم انداز تجارت الکترونیکی امروز به سختی می توان به برندی برخورد کرد که از Social Proof به عنوان تکنیک فروش استفاده نمی کند. اما آنچه ممکن است شگفت آور باشد این است که بازاریابی Social Proof در واقع یکی از بهترین راه ها برای تقویت جامعه برند شما است. این نه تنها به تقویت ارزش نام تجاری شما کمک می کند. بلکه این قدرت را دارد که انواع مشارکت با ارزش مشتریان را در مشتریان جدید تشویق کند.

Social Proof اغلب توسط بازاریابان تجارت الکترونیک به عنوان راهی برای افزایش فروش استفاده می شود. به عبارت ساده، Social Proof به این باور اشاره می کند که اقدامات دیگران رفتار صحیح در یک موقعیت معین است. استفاده از Social Proof در تجارت الکترونیکی اشکال متفاوتی دارد. از جمله توصیفات مشتریان و تایید افراد مشهور، گرفتن یک اینفلوئنسر برای صحبت در مورد فروشگاه آنلاین شما بسیار عالی است. اما همه منابع یا تمایل لازم برای انجام این کار را ندارند.

1- بررسی محصولات

بازبینی و بررسی محصولات یکی از رایج ترین روش های تقویت بازاریابی Social Proof است. زیرا یکی از قوی ترین آن ها نیز می باشد. بررسی محصولات بر تصمیم مشتریان در مورد خرید تاثیر می گذارد.

اما نحوه دریافت این نظرات ارزشمند

بسیاری از مشتریان وقت نمی گذارند تا افکار خود را به تنهایی به اشتراک بگذارند. این بدان معناست که شما باید به آن ها دلیل بدهید. یک برنامه وفاداری ابزار کاملی برای تشویق کاربران شما به ثبت نظرات است. با ارائه نکاتی برای بازخورد به آن ها، آنها را ملزم می کنید که عمل ثبت نظر را با ارزش بیشتری مرتبط کرده و احتمال مشارکت مجدد آن ها در آینده را افزایش دهید. این نظرات موجود همچنین مشارکت سایر مشتریان را که می خواهند به مکالمه بپیوندند تشویق می کند.

طبیعت انسان این است که آنچه دیگران دوست دارند را دوست داشته باشد. مهم نیست که در کجا زندگی می کنید. همه انسان ها به دنبال Social Proof هستند. پیشنهاد می کنم مقاله 5 روش استفاده از Social Proof برای افزایش تبدیل را حتما مطالعه نمایید تا با روش های افزایش نرخ تبدیل توسط Social Proof آشنا شوید.

1-بررسی-محصولات

2- توصیفات مشتری

اگرچه بسیاری از افراد از واژه های بررسی و توصیف به جای یکدیگر استفاده می کنند، اما در واقع کاملا متفاوت هستند. در حالی که بررسی ها بازخوردهای محاسبه نشده ای را در مورد یک محصول یا خدمات معین ارائه می دهند. توصیفات بین شما و بهترین مشتریان شما ایجاد می شود تا نکته مثبتی را در مورد جامعه برند شما برجسته کند.

گواهی نیز نقل قولی از یک مشتری برجسته که تجربه مثبتی از محصول یا برند شما داشته است.

با ایجاد محتوا با درگیرترین اعضای جامعه، گواهی نامه ها Social Proof هستند که نشان می دهد کدام یک از ارزش های برند تجاری شما را بیشتر می خواهید نشان دهید. در نتیجه، توصیفات راهی خارق العاده برای تقویت مراحل کسب و ایجاد برند شما است. مشتریان جدید درک خواهند کرد که شما چه کسی هستید و برای چه چیزی ارزش قائل هستید. در حالی که اعضای فعلی شما انگیزه بیشتری برای افزایش سطح مشارکت خود خواهند داشت. بنابراین آن ها همچنین می توانند برجسته شوند.

ارائه توصیه نامه هایی در یک ایمیل به ایجاد ارتباطات احساسی با مشتریان کمک می کند و تصمیم آنها را در ارتباط با برند شما در طول زمان تایید می کند. به این ترتیب، توصیفات، مرورهای فوق العاده ای هستند که به راحتی می توان نشان داد که چه چیزی باعث می شود جامعه برند شما ارزش نوشتن در خانه یا برنامه ریز را داشته باشد.

3- تقویت پلتفرم خود

مهم نیست که پلتفرم شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد. یکی از ارزشمندترین دارایی های شما است. حقیقت این است که مردم دوست دارند بخشی از چیزی بزرگتر از خود باشند. بنابراین در را برای مردم باز کنید تا از پلتفرم شما برای پر کردن خلا استفاده کنند.

اگر وبلاگ دارید و به محتوای بیشتری احتیاج دارید. از مشارکت کنندگان مهمان بخواهید تا به شما کمک کنند تا خوانندگان خود را افزایش دهید. اگر پادکست دارید و احساس می کنید برای ادامه مکالمه به صدای دیگری نیاز دارید. یک تماس باز برای مهمانان احتمالی ارسال کنید. اشتراک گذاری پلتفرم شما به شما امکان می دهد تا مخاطبان جدیدی را جذب کنید و مهمانان شما نیز می توانند همین کار را انجام دهند.

اگر می خواهید فراتر از حد فعلی بروید. با افراد دیگر مشارکت کنید تا به شما در رسیدن به آنجا کمک کنند. مطمئن شوید که هر کسی را که اجازه استفاده از پلتفرم خود را می دهید واجد شرایط هستید. شما می خواهید کسانی را انتخاب کنید که ارزش های مشابهی با شما دارند تا بتوانید تصویر برند خود را دست نخورده نگه دارید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 6 استراتژی تقویت Social Proof

ایده های کم هزینه بازاریابی استارتاپ ها

ایده های کم هزینه بازاریابی استارتاپ ها

بسیاری از استارتاپ ها سرمایه گذار خارجی ندارند. در بازاریابی، برای پول درآوردن باید پول خرج کنید. با این حال، ظهور رسانه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتالی، بازاریابی یک کسب و کارکار را آسان تر و بسیار ارزان تر کرده است. حتی صاحبان استارتاپ های کوچک می توانند با ایده ها و استراتژی های بازاریابی خود خلاق باشند. آن ها می توانند با ایده های بازاریابی موثر و کم هزینه برای استارتاپ ها به مشتریان هدف خود برسند.

استراتژی بازاریابی خلاقانه برای هر شغلی، خواه یک شرکت بزرگ یا یک تجارت محلی بسیار ضروری است. تبلیغات هسته اصلی بازاریابی است. بنابراین برای تصمیم گیرنده مهم است که چنین آمیخته ای از بازاریابی را ایجاد کند که منجر به حداکثر سود و حجم زیادی از فروش شود. تبلیغات اغلب به عنوان روشی گران برای دستیابی به مشتریان گسترده در نظر گرفته می شود

1- استفاده از Social Proof

اولین ایده از 5 ایده بازاریابی کم هزینه برای استارتاپ ها استفاده از Social Proof می باشد. یکی از بزرگترین موانعی که کسب و کار جدیدی باید بر آن غلبه کنند نگرانی های مربوط به اعتبار است. هنگامی که شما یک استارتاپ جدید هستید. سابقه طولانی یا مشتریان فعلی برای اشاره به آن ندارید. مشتریان جدید به مدارکی نیاز دارند که بتوانند به شما اعتماد کنند.

شما به Social Proof جهت کسب اعتماد نیاز دارید و این روانشناسی اصلی خریدار است. Social Proof زمانی است که مشتریان محصولات و خدمات شما را بر اساس تجربیات خود توصیه می کنند. مردم این توصیه ها را به عنوان اثبات اعتماد آن ها به کسب و کار شما می بینند. به عنوان مثال می توان به ستایش در رسانه های اجتماعی، رتبه بندی مثبت در سایت های بررسی و توصیفات مشتریان اشاره کرد.

یکی از کارآفرینان جوان آمریکایی کسی نیست جز شان پارکر فردی که سرویس اشتراک فایل های موسیقی ناپستر را بنیان گذاری کرد. پیشنهاد می کنم جهت آشنایی بیشتر با این کارآفرین جوان مقاله شان پارکر را حتما مطالعه نمایید.

1-استفاده-از-Social-Proof

بنابراین این از نظر تاکتیکی بهتر است که مشتریان خود را مجبور کنید تا شما را بصورت آنلاین بررسی کنند. هر بار که مشتری راضی دارید از آن ها بپرسید آیا مایل به بررسی کسب و کار شما هستند یا خیر. یک ایمیل سریع یا متنی با لینک به هر سایت مرور که می خواهید نظرات خود را در آن ایجاد کنید، ارسال کنید. ایجاد یک حضور آنلاین قوی با بارهای Social Proof نه تنها اعتبار کسب و کار شما را تضمین می کند. بلکه باعث جذب مشتریان بیشتر در سراسر وب نیز می شوید. این کار کمی طول می کشد اما کاملا ارزشش را دارد و می توانید آن را با قیمت ارزان انجام دهید.

2- مشارکت

یکی دیگر از راه های عالی برای افزایش مشتری و مخاطبان، همکاری با برند های همفکر است. شما با مشارکت با برندهایی که ارزش های شما را به اشتراک می گذارند، موفقیت های زیادی در یافتن مشتریان جدید خواهید داشت. از تبلیغات گرفته تا هدیه با خرید تا ایجاد محتوا با هم مانند وبلاگ ها یا مصاحبه های ویدئویی، کارهای زیادی می توانید برای تبلیغ یکدیگر انجام دهید. این احتمال وجود دارد که اگر مشتریان شما برند شما را دوست داشته باشند. ممکن است برند مرتبط با ارزش های مشابه شما را دوست داشته باشند. نکته اصلی این است که مطمئن شوید همه بر اساس الزامات مربوط به هر برند هماهنگ هستند. بنابراین هیچ یک از برند ها احساس نمی کنند که بیشتر از دیگری مشارکت داشته است.

3- بهینه سازی موتور جستجو (سئو)

بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) باید بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا شما باشد. استراتژی بازاریابی محتوا شما باید ساده باشد. محتوای مفیدی برای مشتریان هدف خود تولید کنید و سپس آن محتوا را بهینه کنید تا بهترین شانس رتبه بندی را داشته باشد.

اما استرس نداشته باشید الگوریتم های رتبه بندی گوگل هوشمند هستند. مهم نیست که بودجه شما چقدر است. اگر محتوای مفیدی ایجاد کنید، گوگل برای شما ترافیک ارسال می کند. تسلط بر سئو، به طور کلی، یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها برای پیشبرد فروش است.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 5 ایده بازاریابی کم هزینه برای استارتاپ ها

لپ تاپ سه بعدی ایسر

لپ تاپ سه بعدی ایسر

 ایسر سرانجام فناوری سه بعدی SpatialLabs بدون عینک خود را به لپ تاپ ها آورد. این شرکت رسما نسخه ConceptD 7 SpatialLabs Edition را معرفی کرد، که چنین قابلیتی را دارا می باشد. خب همنطور که احتمالا حدس می زنید این فناوری سه بعدی می تواند بسیار کاربردی و جذاب باشد.

SpatialLabs

SpatialLabs که اوایل امسال اعلام شد. مجموعه ای از ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری را ترکیب می کند. این ویژگی ها شامل یک دوربین استریو مخصوص با دو سنسور است که چشم ها و سر شما را ردیابی می کند. یک لنز نوری روی صفحه نمایش که دو تصویر کمی متفاوت را به چشم شما می شکند و ارائه نرم افزاری که تصاویر سه بعدی را در زمان حرکت تنظیم می کند.

به عنوان بخشی از مجموعه محصولات ConceptD خود برای طراحان و توسعه دهندگان، حرف ایسر در اینجا این است که نمایش سه بعدی به کاربران امکان می دهد به جای تلاش برای تقریب کردن چیزها، پروژه های سه بعدی را برای طراحی CAD، چاپ سه بعدی، معماری یا انیمیشن به صورت سه بعدی مشاهده کنند.

هوآوی چندی پیش میت بوک جدید خود را معرفی نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد میت بوک 14s مقاله خبری معرفی هوآوی میت بوک 14s را از دست ندهید.

SpatialLabs

البته، یک صفحه نمایش سه بعدی بدون محتوای سه بعدی هیچ چیز ندارد. ایسر چند ابزار را در جعبه ارائه می دهد. مانند SpatialLabs Model Viewer، که به شما امکان می دهد فایل های سه بعدی را از برنامه هایی مانندAutodesk Fusion 360 ، Rhinoceros و ZBrush وارد کنید. همچنین می گوید که در حال کار با توسعه دهندگان بر روی راه حل های یکپارچه برای آینده است. اگرچه دسترسی محدود فناوری به این لپ تاپ تا کنون به این معنی است که عرضه آن به احتمال زیاد کند خواهد بود.

SpatialLabs و هوش مصنوعی

این شرکت همچنین یک برنامه SpatialLabs Go با پیشرفت های هوش مصنوعی ارائه می دهد. ایسر در این باره می گوید به شما امکان می دهد محتوای دو بعدی از جمله فیلم ها، تصاویر، بازی های ساده و وب کم شرکت کنندگان در طول یک کنفرانس ویدئویی یا تماس تصویری را به استریوسکوپی سه بعدی تبدیل کنید.

ترفندهای فانتزی سه بعدی را کنار بگذاریم. بقیه ConceptD 7 SpatialLabs Edition یک لپ تاپ درجه یک است. برای انجام همه زمان واقعی و مدل سازی سه بعدی که اسر تصور می کند از آن استفاده می کند، باید باشد. در حالی که ایسر هنوز تنظیمات دقیقی ارائه نمی دهد. می توان آن را با پردازنده های اینتل Core i7-11800H، با 32 گیگابایت RAM DDR4 که تا 64 گیگابایت قابل ارتقا توسط کاربر است. گرافیک Nvidia RTX 3080 و 2 ترابایت حافظه SSD NVMe پیکربندی کرد. به طور طبیعی تنها یک گزینه نمایش وجود دارد. یک پنل LCD 15.6 اینچی که وضوح 3840×2160 را در حالت دو بعدی یا 1920×2160 در حالت سه بعدی ارائه می دهد.

عرضه و قیمت

هرچند چنین سخت افزاری ارزان نمی شود. ایسر می گوید که ConceptD 7 SpatialLabs Edition در ماه دسامبر در اروپا، خاورمیانه و آفریقا با قیمت بسیار چشمگیر 3599 یورو معادل حدود 4160.32 دلار عرضه می شود. همچنین در آمریکای شمالی در سال 2022 در دسترس خواهد بود. اما قیمت و تاریخ دقیق آن هنوز اعلام نشده است.

جهت مطالعه ادامه این خبر بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. معرفی لپ تاپ نمایش سه بعدی ایسر بدون نیاز به عینک

بهترین ایده های ایجاد کسب و کارهای فناورانه

بهترین ایده های ایجاد کسب و کارهای فناورانه

ایده های زیادی برای کسب و کارهای فناورانه وجود دارد. ایده هایی که به کارآفرینانی که دارای دانش فنی هستند اجازه می دهد تجربه خود را در ایجاد شرکت های موفق جدید به کار گیرند. این موضوع با سرعت تغییر تکنولوژی همچنان ادامه دارد. توانایی سازگاری با این تغییرات و کمک به دیگران در این فرایند، همه عوامل ایجاد یک بنیان تجاری بسیار قدرتمند است.

بسیاری از این ایده ها شامل فروش خدمات می شود. به این معنی که شما نیازی به یک دسته پول در موجودی یا تجهیزات تولید ندارید. این لیست ایده های بسیار انعطاف پذیر ارائه می دهد. شما می توانید بسیاری از این کسب و کارها را با سرمایه اولیه بسیار کمی راه اندازی کنید. یا به عنوان مشاور انفرادی کار کنید یا کارمندانی را استخدام کنید و چندین مشتری و کسب و کار را مدیریت کنید.

کسب و کار فناورانه چیست؟

کسب و کارهای فناورانه محصولات و خدماتی را ارائه می دهند که در صنایع مختلف کاربرد دارند. اما در اصل آن ها به تحقیق، توسعه و توزیع کالاهای مبتنی بر فناوری مربوط می شوند. این شامل کسب و کارهای تولید کننده لوازم الکترونیکی مانند اپل، ایجاد نرم افزار مانند ادوبی، ارائه خدمات مربوط به فناوری اطلاعات مانند گوگل و موارد دیگر می شود.

بهترین بخش در مورد ایده های کسب و کار فناورانه این است که به هزینه های زیادی احتیاج ندارند. شما می توانید کارهای کوچک را شروع کرده و با گذشت زمان رشد کنید. با این حال، برای شروع موفقیت آمیز یک کسب و کار در صنعت، به برخی از دانش فنی نیاز دارید. اگر هیچکدام را ندارید، توصیه می کنیم قبل از شروع به کار در یک بوت کمپ برنامه نویسی ثبت نام کنید. در ادامه به 10 ایده کسب و کار فناورانه، از جمله برخی توصیه های خود کارآفرینان فناوری، می پردازیم.

خب افراد درون گرا عموما از کسب و کارهایی که نیاز به وقت زیاد یا تعامل عمومی دارند، دوری می کنند.  اگر شما هم شخصیت درون گرایی دارید. پیشنهاد می کنم حتما سری به مقاله بهترین کسب و کارها برای افراد درون گرا بزنید.

کسب-و-کار-فناورانه-چیست؟

1- طراحی وب

یکی از ایده های تجاری فناوری که هرگز از مد نمی افتد، طراحی وب سایت است. دلیل این امر این است که تقریبا هر کسب و کاری برای داشتن اعتبار و ایجاد نام تجاری خود به یک وب سایت حرفه ای نیاز دارد. تا بتواند کاربران هدف خود را جذب نماید.

طراحی وب شامل طیف وسیعی از خدمات مختلف از جمله طراحی گرافیک، طراحی رابط کاربری، کپی نویسی و سئو است. طبق گزارشات کسب و کارهای طراحی وب در پنج سال گذشته به میزان 6.6 درصد رشد کرده اند. به طوری در سال 2019 حدود 38 میلیارد دلار درآمد کسب کرده اند. به این معنی که می توانید برای سال های آینده بازار این ایده تجاری رونق بسیاری داشته باشد.

2- اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ صنعتی است که توسط شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ایجاد شده است. شامل تایید و قرار دادن محصولات افراد یا سازمان هایی است که دارای سطح خاصی از تخصص یا تاثیر اجتماعی در زمینه های مربوطه خود هستند. در حالی که نه تنها هیچ کس می تواند تاثیرگذار باشد. اما اگر دارای سطح خاصی از دانش منحصر به فرد یا کاریزمای زیاد هستید. می توانید با جمع آوری رسانه های اجتماعی و ایجاد شرکتی مبتنی بر اینفلوئنسر مارکتینگ برای ارتباط با برندهای مختلف، یک کسب و کار راه اندازی کنید.

از طرف دیگر، می توانید یک کسب و کار با تمرکز بر ارتباط برندها با اینفلوئنسران مناسب برای محصولات و ماموریت آن ها راه اندازی کنید. در واقع مانند یک مشاور به برندهای مختلف مشاوره دهید که با کدامیک از اینفلوئنسران فعال در فضای مجازی همکاری داشته باشند. می توانند بازدهی بیشتری کسب نمایند.

3- اتوماسیون محتوا

با تبدیل محتوا و رسانه های اجتماعی به بخشی فزاینده از برنامه های بازاریابی بسیاری از کسب و کارها، فرصتی عالی برای کارآفرینان فناوری در حورزه نرم افزار اتوماسیون محتوا ایجاد شده است. امروزه کسب و کارها در تمام کانال های مختلف رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک، تیک تاک، توئیتر و غیره حساب دارند.

همه این کانال ها نیازمند رویکردهای متفاوتی در برنامه ریزی محتوا، تولید محتوا و مدیریت حساب و تجزیه و تحلیل هستند. ابزاری برای مدیریت، تبلیغات و تجزیه و تحلیل عمومی ترین رسانه های اجتماعی هستند. شما به یک مرکز همه جانبه که بازاریابان بتواند داده هاو عملکرد را تجزیه و تحلیل کنند. همچنین اکانت های شما را در کانال های مختلف رسانه های اجتماعی به صورت متمرکزتر مدیریت و تبلیغ کنند. همچنین روش مناسب و موثر ارائه بدهد، نیاز دارید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 10 ایده کسب و کار فناورانه