طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

نکات مهم در انتخاب اینفلوئنسر مناسب

نکات مهم در انتخاب اینفلوئنسر مناسب

امروزه دیگر اینفلوئنسر مارکتینگ رسانه‌های اجتماعی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قدرتمند است. استراتژی که می‌تواند تبدیل‌های فروش سریع ایجاد کند، دید برند را افزایش دهد و تعامل واقعی را برای شرکت شما ایجاد کند.

همانطور که می دانیم اینفلوئنسرها افرادی هستند که از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی بر دیگران تاثیر می گذارند و الهام می گیرند. شرکت‌ها می توانند با اینفلوئنسرها کار کنند تا از طریق روابطی که اینفلوئنسران رسانه‌های اجتماعی با فالوورهای خود دارند، شناخت نام و آگاهی برند را در میان مصرف‌کنندگان ایجاد کنند.

علت کار کردن برندها با اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی

کار با اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی به دلیل بازگشت سرمایه بالا، مانع کم برای ورود و افزایش قابلیت های برندسازی، یک استراتژی بازاریابی سودمند است. به همین دلیل حدود 71 درصد از بازاریابان تصمیم میگیرند بودجه بازاریابی تاثیرگذار خود را در 12 ماه افزایش دهند.

اینفلوئنسرها استراتژی جدید بازاریابی دهان به دهان هستند. اکنون سریعترین روش جذب مشتری آنلاین هستند. نه تنها این، 49 درصد از مصرف کنندگان گزارش می دهند که برای خرید به توصیه های تاثیرگذاران وابسته هستند. اینفلوئنسرها به وضوح این توانایی را دارند که مردم را وادار کنند تا به دعوت به اقدام پاسخ دهند. در نتیجه فروش و تبدیل بیشتری را برای برند شما ایجاد کنند.

اینفلوئنسرها محتوا خود را به گونه‌ای ارائه می‌کنند که گویی روابط نزدیکی با فالوورهای خود دارند. احساس وفاداری و اصالت واقعی را در میان طرفداران خود ایجاد می‌کنند. این پویایی به یک پست حمایت‌شده کمک می‌کند تا جدی‌تر به نظر برسد و دنبال‌کننده به احتمال زیاد به تبلیغات اعتماد کرده و خرید کند، و آن را به یک استراتژی موثر برای ایجاد روابط با پایگاه مصرف‌کننده و افزایش فروش تبدیل می‌کند. چند آماری که حاکی از موفقیت مشارکت با اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی است به شرح زیر است:

  • 40 درصد از کاربران توییتر می گویند که در نتیجه مستقیم توییت یک تاثیرگذار خرید کرده اند.
  • به ازای هر مقدار سرمایه گذاری روی اینفلوئنسر مارکتینگ، شرکت ها میانگین بازگشت سرمایه 5.78 درصدی را دریافت کردند که اینفلوئنسر مارکتینگ را بسیار مقرون به صرفه کرد.

حضور قوی در رسانه های اجتماعی برای هر کسب و کاری مهم است. KPIها نیز شما را دراین راه یاری می کنند. جهت آشنایی با نحوه استفاده از KPI های در رسانه های اجتماعی مقاله نحوه استفاده از KPI های رسانه های اجتماعی را از دست ندهید.

علت-کار-کردن-برندها-با-اینفلوئنسرهای-رسانه-های-اجتماعی

چهار نوع اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی

خب بهتر است حتما انواع اینفلوئسر را بشناسیم تا مناسب ترین را برای کسب و کار خود انتخاب نماییم.

1) مگا اینفلوئنسر:

این اینفلوئنسرها بیش از یک میلیون دنبال کننده دارند. این به احتمال زیاد با شنیدن اصطلاح «اینفلوئنسر» به چه کسی فکر می کنید. این نوع از اینفلوئنسرها اغلب افراد مشهور هستند. آن‌ها فالوورهای بسیار متنوع و زیادی دارند و شهرت آن‌ها میزان زیادی از قرار گرفتن در معرض پست اجتماعی پولی شما را ایجاد می‌کند. به طور معمول، شهرت آن ها به مخاطبان بین المللی می رسد و مردم بدون اینکه مستقیما به آن ها علاقه مند شوند، از این تاثیرگذاران آگاه هستند. این اینفلوئنسرها گران‌ترین هستند. به دلیل تقاضای زیاد، دسترسی به آن‌ها بسیار سخت است. کسب و کارها از این تاثیرگذارها برای نتایج سریع، افزایش آگاهی از برند و راه اندازی جدید استفاده می کنند.

2) اینفلوئنسر ماکرو:

اینفلوئنسرهای کلان از 100 هزار تا 1 میلیون دنبال کننده دارند. این اینفلوئنسرها تولیدکنندگان محتوا هستند که در یک دسته خاص به شهرت رسیده اند، به عنوان مثال، سرآشپزها، پادکست ها و وبلاگ نویسان از این دسته هستند. به دلیل تعداد فالوورهای بیشتر آن ها، قیمت کار با این گروه از اینفلوئنسرها می تواند بسیار بالا باشد. معمولا برندهایی که بودجه زیادی دارند و به دنبال نتایج سریع هستند. با اینفلوئنسرهای کلان کار می کنند.

3) میکرو اینفلوئنسر:

این افراد اغلب بین 10 تا 100 هزار دنبال کننده دارند. آن ها به عنوان متخصصان مورد اعتماد در نظر گرفته می شوند. در حالی که طرفداران زیادی دارند. تمایل به تعامل واقعی با دنبال کنندگان خود دارند. آن ها اغلب به شدت مورد توجه هستند، بهترین بازگشت سرمایه را به شرکت ها می دهند و قیمت پایین تری نسبت به سایر اینفلوئنسرها دارند. شرکت‌ها اغلب بودجه اینفلوئنسر خود را بین اینفلوئنسرهای خرد تقسیم می‌کنند تا ریسک را کاهش دهند و دید برند را در بین مخاطبان خاص افزایش دهند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. مهم ترین نکات انتخاب اینفلوئنسر مناسب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد