در اینجا 5 نوع برتر تبلیغات گوگل که باید قبل از انتخاب یکی برای کسب و کار خود بدانید، آورده شده است. همه آن ها در کسب و کارهای مختلف به خوبی کار نمی کنند. هنگام انتخاب نوع تبلیغ برای تقویت تلاش های بازاریابی شما، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.
این رایج ترین نوع تبلیغات گوگل است که با محدودیت کاراکتر و بسیاری محدودیت های دیگر همراه است. در نتیجه، فضای زیادی برای خلاقیت یا ارائه چند کلمه کلیدی برتر برای رتبه بالاتر وجود ندارد. آن ها اکنون به عنوان تبلیغات متنی گسترش یافته (ETAs) شناخته می شوند که به شما فضایی را برای سه عنوان، برخی توضیحات و موارد دیگر مانند شماره تلفن برای لینک صفحات دیگر وب سایت ارائه می دهند.
همه بازاریابان باید ETA هایی را که می خواهند ترافیک پولی دریافت کنند، در نظر بگیرند. اگر میپرسید، «سه هدف بازاریابی که میتوان از طریق هدفیابی در تبلیغات نمایشی گوگل به دست آورد چیست»، باید این نوع را امتحان کنید.
دسته تبلیغات جستجو داینامیک یکی دیگر از انواع بسیار محبوب تبلیغات خودکار است که جستجو را به طور خودکار با محتوا وب سایت پر می کند. تبلیغات گوگل باعث ایجاد ترافیک و افزایش رتبه می شود که به جذب مشتریان بیشتر کمک می کند. با این حال، DSA ها فقط برای وب سایت هایی مفید هستند که با محتوا طبقه بندی شده بسیار توسعه یافته اند.
به طور خودکار به محتوا وب سایت شما نگاه می کند و تبلیغات را بر اساس کلمه کلیدی و خدماتی که مشتریان به دنبال آن هستند ارائه می دهد. این باعث صرفه جویی در زمان زیادی می شود و برای کمک به روان کردن روند کار می کند. با این حال، نقطه ضعف این است که شما کنترل بسیار کمی روی کارهایی که می توانید با تبلیغات انجام دهید، دارید.
RSA ها بسیار شبیه ETA هستند اما با گزینه ها و ویژگی های بیشتر. به عنوان مثال، شما می توانید 14 عنوان و 5 توضیحات ارائه دهید که بسیار بیشتر از ETA است. این یکی می تواند به شما کمک کند تا دریابید “سه هدف بازاریابی که می توان از طریق هدف گذاری در تبلیغات نمایشی گوگل به دست آورد چیست؟” گوگل تمام ترکیبهای مختلف سرفصلها و توضیحات را امتحان میکند تا یک مورد واحد و جذاب را در این نوع تبلیغات پیدا کند.
تبلیغات تصویری زیادی هم در گوگل و هم در وب سایت ها دیده اید. خوب، به همان اندازه که به نظر می رسند، داشتن تصویر بیش از حد می تواند بهینه سازی صفحه فرود را مختل کند. بنابراین، قبل از استفاده از تبلیغات تصویری گوگل، باید مطمئن شوید که وب سایت به خوبی بهینه شده است.
همه تبلیغات تصویری با استفاده از شبکه نمایش گوگل اجرا می شوند. تبلیغات تصویری می توانند هم تعاملی و هم تبلیغات تصویری ثابت باشند. در بسیاری از موارد، تبلیغات تصویری در مقایسه با ETA بهتر عمل می کنند. تصویر در مقایسه با متن از جذابیت بیشتری برخوردار است که به دلیل مزایا و معایب رسانه های اجتماعی است.
گزارش های بازاریابی شامل مجموعه ای از داده ها از کانال های بازاریابی مختلف است. هدف آن تجزیه و تحلیل عملکرد فعالیت های بازاریابی مختلف است. با یک گزارش بازاریابی، می توانید داده های بازاریابی خود را تجسم کنید تا به مدیران، مشتریان یا تیم بازاریابی خود بدهید.
به دلیل فرمت این گزارش، روشی کارآمد برای برقراری ارتباط با استراتژیها و اهداف بازاریابی و تعیین میزان موثر بودن آن ها است. اطلاعات نمایش داده شده در گزارش بازاریابی شما از چندین منبع، از جمله CDP شما می آید. وقتی شروع به بررسی گزارش های بازاریابی می کنید، متوجه خواهید شد که چند گزینه وجود دارد که باید در نظر بگیرید. برخی از محبوب ترین فرمت ها عبارتند از:
یک گزارش تحلیلی وب از یک گزارش عمومی وب منحصر به فرد است. گزارش تجزیه و تحلیل، که به آن داشبورد تجزیه و تحلیل وب نیز می گویند. همچنین به شما امکان می دهد یک نمای کلی از نحوه عملکرد وب سایت خود داشته باشید. این ابزار مهمی برای اندازهگیری ترافیک و ارزیابی تاثیر کلی برند و تحقیقات بازاریابی شما است.
می توانید برخی از گزارش های از پیش پیکربندی شده را در گوگل آنالیتیکس پیدا کنید که می توان از آن ها استفاده کرد. با این حال، می توانید داده های داخلی خود را برای سفارشی سازی اعلان ها و به دست آوردن بینش های ارزشمند ترکیب کنید.
ارزیابی عملکرد بازاریابی کسب و کار شما برای بهبود استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال شما مهم است. بسیاری از متخصصان بازاریابی به طور فعال از این گزارش ها برای توصیف اثربخشی و کارایی بازاریابی استفاده می کنند و راه هایی را برای بهبود پیشنهاد می کنند. شما می توانید معیارها را بر اساس یک هدف خاص انتخاب کنید یا جامع باشید.
چگونه می توانید بگویید که آیا تلاش های بازاریابی آنلاین شما سودآور است یا اینکه آن ها فقط پول های بازاریابی شما را هدر می دهند؟ برای این کار باید عملکرد کمپین تبلیغاتی خود را ارزیابی کنید. هدف تبلیغات فقط تکمیل تحویل برنامه ریزی شده نیست. هدف بهبود آگاهی از برند و ارتقای تبدیل فروش است.
ممکن است از لینکدین، فیسبوک، تبلیغات گوگل و پلتفرم های بیشتری برای بازاریابی استفاده کنید. تعیین اثربخشی کلی کمپین های تبلیغاتی به عهده شماست. در حالی که این درست است، بهتر است از داده های چندین پلتفرم استفاده کنید و نتایج را در یک برگه خلاصه کنید، که مقایسه و ارزیابی اثربخشی تبلیغات را بسیار آسان تر می کند.
طراحی گرافیک یک مهارت فوق العاده مهم است که اکثر کسب و کارها و سایر سازمان ها در ظرفیت های مختلف از آن استفاده می کنند. توانایی طراحی تبلیغات، لوگوها و آثار هنری تمیز و جذاب، مهارتی دشوارتر از آن چیزی است که بسیاری به آن اعتبار می دهند.
در اینجا با چیزی کاماً توضیحی شروع کنید. هیچ کس نمی خواهد به گرافیکی نگاه کند که تعداد فونت های گیج کننده ای در آن وجود دارد. مهم نیست که تعدد فونت ها چقدر جالب به نظر می رسد. مهم این است که از نظر بصری گیج کننده است و می تواند تاثیر کلی طراحی شما را از بین ببرد. برای جلوگیری از خستگی فونت، تعداد فونت ها را در یک طرح به بیش از 3 عدد محدود کنید. به عنوان یک قاعده کلی، هرچه طراحی کوچکتر باشد، فونت های کمتری باید داشته باشد.
طراحی گرافیکی معمولا شامل ایجاد آثار هنری و کپی تبلیغاتی در رایانه است. به این معنی که در طول مدت زمان کار خود به برق و دسترسی مداوم به اینترنت نیاز دارید و باید به خاطر داشته باشید که اغلب کار خود را ذخیره کنید. با این حال، گاهی اوقات برق یا وای فای در دسترس نخواهد بود. بنابراین برای جلوگیری از گم شدن کار خود باید نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای مثال، میتوانید به منبع تغذیه بدون وقفه، ژنراتورها یا باتریها و شارژرهای خارجی دسترسی داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که به برق ثابت دسترسی دارید. همچنین میتوانید مطمئن شوید که یا دستگاههای تلفن همراهی دارید که میتوانند بهعنوان هات اسپات استفاده شوند یا در صورت بروز قطعی وایفای، میتوانید به نقاط اتصال عمومی یا اینترنت سیمی دسترسی داشته باشید.
کرنینگ به فرآیند تایپی اعم از خودکار یا دستی برای تنظیم فاصله بین یک حرف و حرف دیگر در طرح اشاره دارد. در حالی که این یک جنبه ظریف از طراحی گرافیکی است. برای اطمینان از اینکه یک قطعه به راحتی قابل درک و منسجم است، هسته سازی حیاتی است. در بیشتر موارد، وقتی برنامه را باز میکنید، میتوان کرنینگ را تنظیم کرد تا بهطور خودکار فاصلههای یکسان ایجاد کند. اما اگر میخواهید علاقه ایجاد کنید، خوانایی را افزایش دهید یا طرح را از نظر زیباییشناختی دلپذیرتر کنید. میتوانید به صورت دستی کرن کنید.
به طور کلی کرنینگ نامناسب به شدت آسیب زننده است.
کار طراحی گرافیک به نوعی نیاز به بررسی ویراستاری دارد. درست مانند بسیاری از انواع دیگر کار، از جمله حسابداری، نگارش فنی و طراحی معماری. طراحی گرافیک باید تا حد امکان در ابعاد مختلف بررسی شود تا اطمینان حاصل شود که نسخه نهایی تمیز، جذاب و منطقی است. مطمئن شوید که طرحهای طراحی، از جمله فونت، رنگها و هر تصویری که میخواهید شامل شود تایید شده است. سپس، پس از اتمام طرح اولیه خود، می توانید اندازه، قرارگیری و رنگ بندی را اصلاح کنید. همچنین باید قبل از ارسال طرح برای تایید و انتشار، از املای صحیح و دستوری بودن نسخه کپی اطمینان حاصل کنید.
اگر شما یک بازاریاب افیلیت مارکتینگ هستید یا برای اولین بار به دنبال ورود به حوزه افیلیت مارکتینگ هستید، خبرهای خوبی برایتان داریم. بازاریابی وابسته یا افیلیت مارکتینگ به این زودی ها به جایی نمی رسد.
فضا فقط در حال بزرگتر شدن است. طبق آمار بدست آمده فضا افیلیت مارکتینگ قرار است در سال 2022 به 8.2 میلیارد دلار افزایش یابد.
بازاریابهای افیلیت مارکتینگ که سعی میکنند همان تاکتیکهایی را اجرا کنند که ده یا حتی پنج سال پیش انجام میدادند. مانند افرادی که مایل به تکامل هستند و تغییرات را در زمان وقوع آن میپذیرند، موفقیت کسب نمیکنند.
وقتی گوگل با یک بهروزرسانی جدید عرضه میشود، در راس آن قرار بگیرید. تغییرات ایجاد کنید. همچنین باید در نظر داشته باشید که بازاریابان افیلیت مارکتینگ کلاه های زیادی بر سر می گذارند. شما باید یک نویسنده محتوا، سئو و متخصص رسانه های اجتماعی باشید. همچنین ایده خوبی است که در صدر بهترین جایگاه ها برای بازاریابی افیلیت مارکتینگ بمانید، که ممکن است شما را ملزم به داشتن مجموعه ای از سایت ها کند.
همانطور که تجارت شما رشد می کند، می توانید این کار را به متخصصان دیگر محول کنید. در حال حاضر، باید روی انجام همه کارها خودتان تمرکز کنید تا بدانید چگونه کسب و کار خود را به درستی اداره کنید. در ادامه برخی از نکات در مورد چگونگی انجام این کار وجود دارد.
تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از وب سایت ها و وبلاگ ها موفق تر از دیگران هستند. واقعا فقط چند عامل عمده وجود دارد که برنده را از بازنده جدا می کند. نکته اصلی این است که شما باید همه آن ها را به خوبی انجام دهید. نه فقط یکی دو تا.
مهم نیست چه نوع وب سایتی دارید. باید طبق قوانین گوگل بازی کنید. با یکی از جدیدترین به روز رسانی های خود، آن ها بیش از هر زمان دیگری به کیفیت پست های بررسی توجه می کنند.
این بدان معنی است که تلاش برای کلاهبرداری از سیستم یا خوانندگان شما پایان ضعیفی خواهد داشت. اگر تازه شروع کرده اید، روی یافتن بهترین برنامه های افیلیت مارکتینگ برای مبتدیان تمرکز کنید. به خاطر داشته باشید، این محصولات باید چیزی باشد که شما از آن استفاده می کنید و به آن اعتقاد دارید. نظرات شما باید صادقانه، عمیق و متمرکز بر ارائه ارزش واقعی برای مخاطبان باشد.
برای موفقیت در افیلیت مارکتینگ، لازم نیست نویسنده خوبی باشید. در واقع اکثر افراد اینگونه نیستند. ابزارهای رایگانی مانند Grammarly و اپلیکیشن Hemmingway وجود دارد که می تواند به شما کمک کند نویسنده بهتری باشید.
تلاش درست را انجام دهید و روی هدف مخاطبان خود تمرکز کنید. چه کاری می خواهید انجام دهید و می خواهید آن ها چه کاری انجام دهند. حتی بهترین نویسندگان هم گاهی اوقات با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. اما بهترین بازاریاب ها معمولا به میخ میکوبند.
برخی از گزارشات کاربران مک نشان از کار نکرد iMessage در مک را با خود به همراه دارد. مشکلی که معمولا با خطایی چون عدم امکان ورود به آی مسیج همراه است. برخی از کاربران نیز از کار نکردن iMessage در مک پس از بهروزرسانی شکایت داشتند. این ممکن است وحشتناک به نظر برسد. به خصوص اگر اطلاعات فوری برای به اشتراک گذاشتن دارید. با این حال، کار نکردن iMessage روی مشکل مک معمولا در عرض چند دقیقه قابل حل است.
اپلیکیشن iMessage که عضوی جدایی ناپذیر از اکوسیستم اپل است. ارسال پیامک در میان کاربران اپل را تا حد ممکن آسان کرده است. این برنامه به شما امکان می دهد از طریق Apple ID یا شماره تلفن خود به صورت یکپارچه با سایر کاربران اپل پیام دهید. همچنین فایل ها را به اشتراک بگذارید. به همین دلیل است که به روش ارتباطی ترجیحی برای کاربران اپل تبدیل شده است. علاوه بر این، با برنامه iMessage، دیگر نیازی به تکیه بر پلتفرم های شخص ثالث ندارید. همچنین شما نیازی به استفاده از پیامک های ساده ای ندارید که ممکن است توسط ارائه دهنده خدمات از شما هزینه دریافت کند.
این امکان وجود دارد که خطای iMessage بر روی Mac کار نمیکند در حین فعالسازی به دلیل مشکلی در سرور، به جای دستگاه شما رخ داده باشد. شما می توانید به راحتی وضعیت سرورهای اپل را بررسی کنید.
خوشبختانه، تیم اپل مشکلات سرور را به سرعت حل می کند. فقط صبر کنید تا مشکل خود به خود حل شود.
iMessage برای ارسال و دریافت پیام در مک شما به اتصال اینترنت نیاز دارد. اگرچه اتصال شبکه شما نباید فوق العاده قوی یا سریع باشد. اما یک اتصال پایدار همچنان برای عملکرد مطمئن برنامه iMessage ضروری است. بنابراین، اتصال به اینترنت را بررسی کنید تا از عدم کارکرد iMessage در مک در هنگام فعالسازی، خطا رخ دهد.