دلایل راه اندازی یک وبسایت برای انواع کسب و کار به صورت زیر می باشد:
دنیا امروز به سمتی پیش رفته است که فضای اینترنت سراسر جهان فراگیر شده است. اکثر مردم ترجیح می دهند در منزل بمانند و نیاز خود را از طریق سایت های اینترنتی برطرف کنند. اینگونه در زمان رفت و آمد خود صرفه جویی کنند. بنابراین این افراد می توانند با جستجو در گوگل سایت های مورد نظر خود را پیدا کنند و نیاز خود را برطرف سازند. اگر وب سایت شما دارای سئو خوبی باشد و در جایگاه درستی از گوگل قرار داشته باشد. می تواند باعث هدایت مشتریان زیادی به وب سایت شما گردد.
مهم ترین مزایای ایجاد وب سایت برای کسب و کار به صورت زیر می باشد:
اگر شما هم در حال راه اندازی کسب و کاری هستید احتمالا این مسئله را درک کرده اید که برای ایجاد کسب و کار هزینه هایی مانند خرید یا اجاره فروشگاه نیاز است. اما شما می توانید در فضای اینترنت با راه اندازی یک وب سایت مناسب و حرفه ای از صرف هزینه های اضافی جلوگیری نمایید. با رعایت و اجرای نکات صحیح به تعداد مشتریان و مخاطبان خود بیافزایید.
با راه اندازی وب سایت می توانید تمامی محصولات و خدمات قابل ارائه را به صورت کامل به مشتری و مخاطبان معرفی کنید. به صورت پیوسته آن ها را آپدیت نمایید. علاوه بر آن امکان مشاهده کالا بدون حضور فیزیکی مشتری فراهم می گردد. بدین ترتیب مشتری می تواند تمامی اطلاعات محصول را از طریق ویدئو و تصاویر در سایت شما مشاهده نماید.
یکی از مزایای وجود سایت برای کسب و کار بازاریابی اینترنتی می باشد. در واقع شما می توانید بجای صرف هزینه های گزاف برای بازاریابی و تبلیغات حضوری وب سایت خود را به نحوی بهینه سازی کنید که گوگل برای جذب مشتریان شما تبلیغات انجام دهد. در دنیا اینترنت تبلیغات بسیار سریع تر راحت تر با بازده بیشتری می باشد. شما می توانید برای ایجاد تبلیغات وب سایت خود از خدمات گوگل ادورز استفاده نمایید.
در فضای اینترنت مخاطب و مشتریان بسیار راحت می توانند پیشنهاد و نظرات خود را در خصوص محصولات و خدماتی که ارائه کرده اند بیان نمایند. این امکان برای شما نیز فراهم می گردد که با استفاده از نظر سنجی با سلیقه مخاطبان و مشتریان خود بیشتر آشنا شوید. اقدامات لازم را برای جذب مخاطبان بیشتر به عمل آورید.
وقتی فرم تماس را به سایت وردپرس خود اضافه می کنید ، مزایای زیادی دارد. در واقع ، مزایایی هم برای شما و هم برای مشتریان بالقوه شما وجود دارد.
در اینجا 3 مزیت برتر استفاده از فرم های تماس وجود دارد:
در ادامه به معرفی 6 افزونه عالی فرم تماس در وردپرس می پردازیم.
WPForms بهترین فرم تماس با افزونه وردپرس در بازار است. همراه با یک سازنده ساده کشیدن و رها کردن. به شما امکان می دهد بدون لمس هیچ کدی، فرم های آنلاین هوشمند را فقط با چند کلیک ایجاد کنید. علاوه بر ارائه کاربرترین رابط کاربر پسند، دارای قدرتمندترین ویژگی هایی است که برای موفقیت لازم دارید. علاوه بر فرم های تماس ساده، این پلاگین به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه فرم های آنلاین پیشرفته مانند فرم های نظرسنجی، اهدا، سفارش، اشتراک و… ایجاد کنید.
برای اطمینان از اینکه شما در ایجاد انواع فرم ها آزادی عمل دارید. انواع زمینه های فرم را از دکمه های رادیو برای بارگذاری پرونده ها به فرم های چند صفحه ای فراهم می کند. بعلاوه، این شامل چندین قالب فرم است. به شما امکان می دهد فرم های حرفه ای وردپرس را راحت تر و سریع تر بسازید.
از همه بهتر افزودن فرم ها به صفحات و پست های شما با بلوک WPForms بومی بسیار آسان است. همچنین، همه موارد ارسالی فرم را به عنوان “ورودی” ذخیره می کند. به شما امکان می دهد اطلاعات لازم را از داشبورد وردپرس خود مدیریت و بررسی کنید.
Formidable Forms پیشرفته ترین افزونه فرم ساز WordPress موجود در بازار است. این گزینه با گزینه های قدرتمند همراه با حق بیمه اضافی ارائه می شود. با آن ها می توانید فرم های پیشرفته مانند آزمون ها، نظرسنجی ها، فرم های پرداخت، ثبت نام و موارد دیگر را ایجاد کنید.
با یک سازنده بصری، کشیدن و رها کردن فرم، به شما امکان می دهد فرم های ساده تا پیچیده را با سهولت ایجاد کنید. اگر نمی خواهید از ابتدا شروع کنید. می توانید از الگوهای فرم پیش ساخته در سایت کسب و کار خود استفاده کنید.
با استفاده از این افزونه می توانید فرم های نامحدودی ایجاد کنید. آن ها را به دلخواه خود به طور کامل سفارشی کنید. این یک سبک دهنده بصری دارد. می توانید با استفاده از آن سبک خاصی را به همه موارد از جمله برچسب های زمینه، برچسب های شناور، رنگ ها، تنظیمات و … بدهید. یک ویژگی منحصر به فرد که Formidable Forms را به بهترین فرم تماس با پلاگین وردپرس تبدیل می کند. توانایی ارائه داده های فرم با نمایش است.
شما می توانید هر داده ای را که در جلوی سایت خود به یک فرم قابل توجه ارسال می شود. مشابه سایت های لیست طبقه بندی شده مانند املاک ، لیست های استخدام و … نشان دهید. می توانید سایر ویژگی های آن را جداگانه خریداری کنید.
اگر به دنبال یک روش سریع و ساده برای اجرای Giveaway در وب سایت خود هستید. به کمک بهترین افزونه های giveaway وردپرس می توانید رقابت شگفت انگیز Giveaway را بدون هیچ گونه کدگذاری ایجاد کنید. Giveaway ها برای جذب بازدیدکنندگان جدید به وب سایت، رشد لیست ایمیل، تولید Lead و افزایش فروش بسیار مناسب هستند. تعداد زیادی افزونه وجود دارد که می توانید از آن ها برای این کار استفاده کنید. اما انتخاب ابزار مناسب ممکن است کمی دشوار باشد. زیرا استفاده از اکثر آن ها مشکل است، گزینه های سفارشی سازی زیادی ارائه نمی دهند و اشکالی ندارند.
افزونه های Giveaway وردپرس به شما کمک می کنند تا محتوا سایت اینترنتی خود را با کارایی بیشتری ارائه دهید. آن ها به شما امکان می دهند میزان بازدید خود را به حداکثر برسانید.
RafflePress بهترین افزونه ارائه دهنده وردپرس در بازار است. این برنامه دارای ویژگی های شگفت انگیزی است که به شما کمک می کند تا تبلیغاتی قدرتمند برای رشد وب سایت خود ایجاد کنید. این افزونه سبک است و استفاده از آن بسیار آسان است. در عرض چند دقیقه می توانید به راحتی یک نتیجه ویژه ایجاد کنید. گزینه های گسترده سفارشی سازی آن، به شما امکان می دهد طرح و بسته بندی را تغییر دهید.
یکی دیگر از مزایای استفاده از RafflePress این است که می توانید هر تعداد گزینه ورود به سایت خود اضافه کنید. برای کارهای مختلف به کاربران امتیاز دهید. برای ویژگی های بیشتر و گزینه های ادغام می توانید از برنامه RafflePress Pro نیز استفاده کنید. که البته نسخه RafflePress Pro پولی می باشد. در زیر سایر ویژگی های جذاب نسخه RafflePress Pro وجود دارد:
Woorise یکی دیگر از افزونه های برتر وردپرس برای بخش های تبلیغاتی است. شما می توانید از گزینه های سفارشی سازی آن برای ایجاد مسابقات زیبا استفاده کنید. این چیزی فراتر از یک سکوی مسابقه است. همچنین می توانید انواع دیگر کمپین ها مانند آزمون ها و نظرسنجی ها را ایجاد کنید. تعداد زیادی الگو و طرح از پیش بارگیری شده وجود دارد که می توانید از آن ها برای معرفی خود استفاده کنید. همچنین با یک سازنده کشیدن و رها کردن همراه است. که ایجاد یک رقابت ویژه را برای هر کسی آسان می کند. از دیگر ویژگی های هیجان انگیز Woorise می توان به موارد زیر اشاره کرد:
Agropulse عمدتا افزونه ای برای مدیریت رسانه های اجتماعی است. اما این ویژگی قدرتمندی را برای اجرای Giveaway در فیس بوک ارائه می دهد. این برنامه را فیس بوک ثابت می نامد. با استفاده از این ابزار می توانید انواع مختلف تبلیغات تبلیغاتی را برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. در ادامه سایر ویژگی های Agropulse وجود دارد که می توانید امتحان کنید:
Wishpond چیزی فراتر از یک ابزار برای اجرای Giveaway و مسابقات است. این یک ابزار بازاریابی کامل است که ویژگی های مختلفی مانند اتوماسیون بازاریابی، بازاریابی از طریق ایمیل و فرم های آنلاین را ارائه می دهد. با این حال، استفاده از مسابقات و ابزار تبلیغاتی آن بسیار آسان است. به شما کمک می کند مجموعه های زیبایی ارائه دهید. برخی از ویژگی های افزونه giveaway آن عبارتند از:
لیست ایمیل مجموعه ای از آدرس هایی است که یک کسب و کار دارد. زیرا مشتریان ایمیل های خود را ارسال کرده اند. تصمیم گرفته اند محتوا و به روزرسانی های مربوط به شرکت شما را از طریق ایمیل دریافت کنند. لیست ایمیل، همچنین به عنوان لیست پستی یا لیست مشترکان شناخته می شود. مجموعه ای از آدرس های ایمیل از بازدید کنندگان و مشتریانی است که با کسب و کار شما موافقت کرده اند. از طریق آن ها ارتباطات از جمله اطلاعات، به روزرسانی یا تخفیف ارسال می کنید. ممکن است با لغو اشتراک پیروان یا پیوستن افراد جدید به مرور، لیست شما بزرگ و کوچک شود.
ایمیل مارکتینگ یک سرمایه بزرگ برای یک تجارت است. تقریبا هر مشتری یک آدرس ایمیل دارد. بنابراین میلیاردها مشتری بالقوه برای شما در دسترس است. که فقط با چند کلیک می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، ایمیل مارکتینگ 40 برابر بیشتر از رسانه های اجتماعی در جذب و حفظ مشتری های جدید موثر است. میزان کلیک به طور قابل توجهی بالاتر از پست های رسانه های اجتماعی است. به این معنی که مشتریان بیشتری محتوای شما را دریافت می کنند. می خوانند از آنچه در صورت مواجه شدن با آن دریافت می کنند محتوای شما در شبکه های اجتماعی باشد.
روش های زیادی برای رشد طبیعی لیست ایمیل شما وجود دارد. این 8 نکته را دنبال کنید تا لیست خود را به روش صحیح رشد دهید.
پیروان شما به دلایلی برای دریافت ایمیل از شما ثبت نام کردند. وظیفه شما این است که با ارائه محتوای جالب و جذاب آن را به ارزش خود اختصاص دهید. اگر محتوای شما خسته کننده باشد یا برای پیروان شما قابل استفاده نباشد. به سرعت مشترکان خود را از دست خواهید داد. در نتیجه همیشه به فکر تولید محتوا با کیفیت و ارزشمند باشید.
شناخت مخاطبان به شما کمک می کند محتوایی را که دوست دارند ایجاد کنید. برای اطلاع از محتوای خود می توانید از تجزیه و تحلیل ایمیل یا اطلاعاتی که خودتان جمع آوری کرده اید استفاده کنید. برای درک بهتر مخاطبان خود به مواردی مانند اطلاعات جمعیتی، رفتار مشتری و کلیک ها نگاه کنید. بهتر است قبل از تولید محتوا یک سری به پرسونای مخاطبین خود بزنید. تا محتوای تولید شما بر اساس ویژگی های مخاطبان هدفتان باشد.
دکمه هایی را که به شبکه های اجتماعی شما لینک دارند. لینک های “ارسال ایمیل به یک دوست” در هر ایمیل خود قرار دهید تا محتوای شما به راحتی قابل اشتراک باشد. شما نمی خواهید مشترکان شما سخت کار کنند تا محتوای شما را برای مشتری احتمالی دیگر ارسال کنند. حتما ساده سازی فعالیت مخاطب جز اولین اولیت هایتان در طراحی ایمیل باشد.
اگر یک لیست ایمیل قدیمی دارید که تعامل چندانی با شما ندارد. می توانید با ارسال پیام انتخاب و ارسال قول به حذف هرگونه آدرس ایمیلی که پاسخ نمی دهد، یک ایمیل ارسال کنید. گرچه به نظر می رسد حذف مخاطبین از لیست شما ضد تصور است. اما در واقع می تواند با اطمینان از ارسال ایمیل فقط به افرادی که می خواهند آن ها را دریافت کنند، نتایج بهتری به شما بدهد.
بهترین روشی که برای رشد سریع لیست های ایمیل می توان استفاده کرد از طریق پنجره های پاپ اچ سایت است. برای درخواست آدرس ایمیل برای ارسال به روزرسانی ها، یک پنجره پاپ آپ به سایت خود اضافه کنید. این استراتژی همچنان موثر است و فقط یک بار آن ها را ضربه بزنید. مطمئن شوید انگیزه به وضوح بیان شده و به برند شما مربوط می شود تا حداکثر تبدیل را داشته باشد.
بازدیدکنندگان از ارائه بازخورد در مورد موضوعی که به آن علاقه مند هستند. یا مربوط به آن ها است لذت می برند. بنابراین می توانید در وب سایت خود فرمی ارائه دهید که از آن ها بخواهد نظرات خود را در مورد کسب و کار یا وب سایت شما به اشتراک بگذارند. آدرس ایمیل آن ها را به عنوان یک زمینه ضروری در نظر بگیرید.
به طور کلی اسپم ها، استفاده از سیستم پیام رسانی برای ارسال یک پیام به عده زیادی از افراد بدون درخواست و اجازه خودشان است. معمولا اسپم ها با هدف پخش تبلیغات بازرگانی، آگاهی بخشی غیر تجاری و یا اهداف غیر قانونی که بیشتر آن ها تلاش برای به دست آوردن اطلاعات شخصی یا مالی افراد است انجام می شود. به همین
شناخته شده ترین شکل اسپم ها، اسپم ایمیلی است، که به آن هرزنامه نیز گفته می شود. همچنین این اصطلاح درمورد سواستفاده های مشابه درسایر رسانه ها نیز به کار برده می شود. حضور اسپم ها را می توان در رسانه هایی مثل پیام رسان های فوری، گروه های خبری، موتورهای جستجوگر وب، وبلاگ ها، پیامک، انجمن های اینترنتی، اپلیکیشن های موبایلی مشاهده کرد. جالب است بدانید که اسپم ها حتی در تبلیغات تلویزیونی نیز حضور دارند. مثلا پخش یک آگهی تبلیغاتی به تعداد زیاد آن هم پشت سر هم!