طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

دلایل راه اندازی سایت برای کسب و کار

دلایل راه اندازی سایت برای کسب و کار

 دلایل راه اندازی یک وبسایت برای انواع کسب و کار به صورت زیر می باشد:

  1. راه اندازی سایت یکی از روش مدرن برای پیشرفت کسب و کار است. باعث خارج شدن کسب و کار از بستر سنتی می باشد.
  2. علاوه بر آن داشتن وب سایت باعث حضور پر رنگ کسب و کار در دنیای اینترنت می شود. در نهایت موجب افزوده شدن مخاطب و مشتری به کسب و کار می گردد.

دنیا امروز به سمتی پیش رفته است که فضای اینترنت سراسر جهان فراگیر شده است. اکثر مردم ترجیح می دهند در منزل بمانند و نیاز خود را از طریق سایت های اینترنتی برطرف کنند. اینگونه در زمان رفت و آمد خود صرفه جویی کنند. بنابراین این افراد می توانند با جستجو در گوگل سایت های مورد نظر خود را پیدا کنند و نیاز خود را برطرف سازند. اگر وب سایت شما دارای سئو خوبی باشد و در جایگاه درستی از گوگل قرار داشته باشد. می تواند باعث هدایت مشتریان زیادی به وب سایت شما گردد.

استفاده از فرم های تمام می توانند کمک بسیاری در بالا بردن کیفیت ارتباط با مشتری به شما بکنند. چطور این فرم ها را به سایت خود اضافه کنیم؟ بهترین و راحت ترین روش استفاده از افزونه های فرم تماس وردپرس می باشد. به همیت علت پیشنهاد می کنم مقاله 6 افزونه عالی فرم تماس در وردپرس را از دست ندهید.

اهمیت وجود سایت برای کسب و کار

7 علت اهمیت وجود سایت برای کسب و کار

مهم ترین مزایای ایجاد وب سایت برای کسب و کار به صورت زیر می باشد:

1- صرفه جویی در راه اندازی کسب و کار

اگر شما هم در حال راه اندازی کسب و کاری هستید احتمالا این مسئله را درک کرده اید که برای ایجاد کسب و کار هزینه هایی مانند خرید یا اجاره فروشگاه نیاز است. اما شما می توانید در فضای اینترنت با راه اندازی یک وب سایت مناسب و حرفه ای از صرف هزینه های اضافی جلوگیری نمایید. با رعایت و اجرای نکات صحیح به تعداد مشتریان و مخاطبان خود بیافزایید.

2- به نمایش گذاشتن محصولات

با راه اندازی وب سایت می توانید تمامی محصولات و خدمات قابل ارائه را به صورت کامل به مشتری و مخاطبان معرفی کنید. به صورت پیوسته آن ها را آپدیت نمایید. علاوه بر آن امکان مشاهده کالا بدون حضور فیزیکی مشتری فراهم می گردد. بدین ترتیب مشتری می تواند تمامی اطلاعات محصول را از طریق ویدئو و تصاویر در سایت شما مشاهده نماید.

3- بازاریابی اینترنتی

یکی از مزایای وجود سایت برای کسب و کار بازاریابی اینترنتی می باشد. در واقع شما می توانید بجای صرف هزینه های گزاف برای بازاریابی و تبلیغات حضوری وب سایت خود را به نحوی بهینه سازی کنید که گوگل برای جذب مشتریان شما تبلیغات انجام دهد. در دنیا اینترنت تبلیغات بسیار سریع تر راحت تر با بازده بیشتری می باشد. شما می توانید برای ایجاد تبلیغات وب سایت خود از خدمات گوگل ادورز استفاده نمایید.

4- برقراری ارتباط با مشتری

در فضای اینترنت مخاطب و مشتریان بسیار راحت می توانند پیشنهاد و نظرات خود را در خصوص محصولات و خدماتی که ارائه کرده اند بیان نمایند. این امکان برای شما نیز فراهم می گردد که با استفاده از نظر سنجی با سلیقه مخاطبان و مشتریان خود بیشتر آشنا شوید. اقدامات لازم را برای جذب مخاطبان بیشتر به عمل آورید.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. اهمیت وجود سایت برای کسب و کار

علت استفاده از فرم های تماس در وردپرس

علت استفاده از فرم های تماس در وردپرس

وقتی فرم تماس را به سایت وردپرس خود اضافه می کنید ، مزایای زیادی دارد. در واقع ، مزایایی هم برای شما و هم برای مشتریان بالقوه شما وجود دارد.

در اینجا 3 مزیت برتر استفاده از فرم های تماس وجود دارد:

  • بهبود UX: اگر مشتری سوالی دارد، به یک راه سریع برای دسترسی به شما نیاز دارد. فرم های تماس ساده ترین راه پاسخگویی به سوالاتشان را ارائه می دهد.
  • رشد و توسعه فهرست خود: وقتی بازدید کننده ای از فرم تماس شما استفاده می کند. آدرس ایمیل وی می تواند به درستی به ارائه دهنده خدمات ایمیل شما (ESP) اضافه شود.
  • افزایش فروش: هم زمان که لیست خود را افزایش می دهید. می توانید از بهترین روش های بازاریابی از طریق ایمیل برای پرورش رابطه استفاده کنید. این منجر به هدایت جدید شما به یک مشتری مادام العمر می شود.

در ادامه به معرفی 6 افزونه عالی فرم تماس در وردپرس می پردازیم.

1- افزونه WPForms

1-افزونه-WPForms

 اگر به دنبال یک روش سریع و ساده برای اجرای Giveaway در وب سایت خود هستید. شما استفاده از افزونه های Giveaway را پیشنهاد می کنم. اما از بین تعداد زیادی افزونه کدامیک مناسب تر هستند؟ به هممی دلیل پیشنهاد می کنم مقاله 8 افزونه عالی Giveaway در وردپرس را مطالعه نمایید.

WPForms بهترین فرم تماس با افزونه وردپرس در بازار است. همراه با یک سازنده ساده کشیدن و رها کردن. به شما امکان می دهد بدون لمس هیچ کدی، فرم های آنلاین هوشمند را فقط با چند کلیک ایجاد کنید. علاوه بر ارائه کاربرترین رابط کاربر پسند، دارای قدرتمندترین ویژگی هایی است که برای موفقیت لازم دارید. علاوه بر فرم های تماس ساده، این پلاگین به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه فرم های آنلاین پیشرفته مانند فرم های نظرسنجی، اهدا، سفارش، اشتراک و… ایجاد کنید.

برای اطمینان از اینکه شما در ایجاد انواع فرم ها آزادی عمل دارید. انواع زمینه های فرم را از دکمه های رادیو برای بارگذاری پرونده ها به فرم های چند صفحه ای فراهم می کند. بعلاوه، این شامل چندین قالب فرم است. به شما امکان می دهد فرم های حرفه ای وردپرس را راحت تر و سریع تر بسازید.

از همه بهتر افزودن فرم ها به صفحات و پست های شما با بلوک WPForms بومی بسیار آسان است. همچنین، همه موارد ارسالی فرم را به عنوان “ورودی” ذخیره می کند. به شما امکان می دهد اطلاعات لازم را از داشبورد وردپرس خود مدیریت و بررسی کنید.

مزایا WPForms

  • استفاده آسان: استفاده از افزونه فرم تماس با وردپرس بسیار آسان است. حتی یک مبتدی مطلق نیز می تواند به راحتی افزونه را پیکربندی کرده و فرم های قدرتمند وردپرس بسازد.
  • نسخه رایگان در دسترس: WPForms دارای یک نسخه پلاگین فرم تماس رایگان در WordPress.org است. عالی برای مبتدیان و شرکت های کوچک می باشد.
  • پشتیبانی تخصصی: می توانید اسناد و مدارک و آموزه های زیادی به همراه پشتیبانی فنی کاملا اختصاصی دریافت کنید.

2- افزونه Formidable Pro

2-افزونه-Formidable-Pro

Formidable Forms پیشرفته ترین افزونه فرم ساز WordPress موجود در بازار است. این گزینه با گزینه های قدرتمند همراه با حق بیمه اضافی ارائه می شود. با آن ها می توانید فرم های پیشرفته مانند آزمون ها، نظرسنجی ها، فرم های پرداخت، ثبت نام و موارد دیگر را ایجاد کنید.

با یک سازنده بصری، کشیدن و رها کردن فرم، به شما امکان می دهد فرم های ساده تا پیچیده را با سهولت ایجاد کنید. اگر نمی خواهید از ابتدا شروع کنید. می توانید از الگوهای فرم پیش ساخته در سایت کسب و کار خود استفاده کنید.

با استفاده از این افزونه می توانید فرم های نامحدودی ایجاد کنید. آن ها را به دلخواه خود به طور کامل سفارشی کنید. این یک سبک دهنده بصری دارد. می توانید با استفاده از آن سبک خاصی را به همه موارد از جمله برچسب های زمینه، برچسب های شناور، رنگ ها، تنظیمات و … بدهید. یک ویژگی منحصر به فرد که Formidable Forms را به بهترین فرم تماس با پلاگین وردپرس تبدیل می کند. توانایی ارائه داده های فرم با نمایش است.

شما می توانید هر داده ای را که در جلوی سایت خود به یک فرم قابل توجه ارسال می شود. مشابه سایت های لیست طبقه بندی شده مانند املاک ، لیست های استخدام و … نشان دهید. می توانید سایر ویژگی های آن را جداگانه خریداری کنید.

مزایا Formidable Pro

  • ویژگی های پیشرفته: Formidable Forms طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد. می تواند به برنامه نویسان برای ایجاد قابلیت های پیشرفته تر کمک کند.
  • انعطاف پذیری بیشتر: انعطاف پذیری عالی و گزینه های سبک دهی بیشتری نسبت به سایر پلاگین های این لیست فراهم می کند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 6 افزونه عالی فرم تماس در وردپرس

افزونه Giveaway در وردپرس

افزونه Giveaway در وردپرس

 اگر به دنبال یک روش سریع و ساده برای اجرای Giveaway در وب سایت خود هستید. به کمک بهترین افزونه های giveaway وردپرس می توانید رقابت شگفت انگیز Giveaway را بدون هیچ گونه کدگذاری ایجاد کنید. Giveaway ها برای جذب بازدیدکنندگان جدید به وب سایت، رشد لیست ایمیل، تولید Lead و افزایش فروش بسیار مناسب هستند. تعداد زیادی افزونه وجود دارد که می توانید از آن ها برای این کار استفاده کنید. اما انتخاب ابزار مناسب ممکن است کمی دشوار باشد. زیرا استفاده از اکثر آن ها مشکل است، گزینه های سفارشی سازی زیادی ارائه نمی دهند و اشکالی ندارند.

افزونه های Giveaway وردپرس به شما کمک می کنند تا محتوا سایت اینترنتی خود را با کارایی بیشتری ارائه دهید. آن ها به شما امکان می دهند میزان بازدید خود را به حداکثر برسانید.

1- افزونه رافل پرس (RafflePress)

افزونه-رافل-پرس-(RafflePress)

RafflePress بهترین افزونه ارائه دهنده وردپرس در بازار است. این برنامه دارای ویژگی های شگفت انگیزی است که به شما کمک می کند تا تبلیغاتی قدرتمند برای رشد وب سایت خود ایجاد کنید. این افزونه سبک است و استفاده از آن بسیار آسان است. در عرض چند دقیقه می توانید به راحتی یک نتیجه ویژه ایجاد کنید. گزینه های گسترده سفارشی سازی آن، به شما امکان می دهد طرح و بسته بندی را تغییر دهید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از RafflePress این است که می توانید هر تعداد گزینه ورود به سایت خود اضافه کنید. برای کارهای مختلف به کاربران امتیاز دهید. برای ویژگی های بیشتر و گزینه های ادغام می توانید از برنامه RafflePress Pro نیز استفاده کنید. که البته نسخه RafflePress Pro پولی می باشد. در زیر سایر ویژگی های جذاب نسخه RafflePress Pro وجود دارد:

  • سازنده را بکشید و رها کنید(Drag and drop) تا نتایج خوبی ایجاد کند.
  • قالب های Giveaway پیش ساخته برای اجرای Giveaway
  • ادغام با ابزارهای بازاریابی از طریق ایمیل و CRM
  • زمان شروع و پایان مسابقه را کنترل کنید.
  • ادغام رسانه های اجتماعی با پلتفرم هایی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام
  • گزینه ای برای سفارشی کردن طرح ها و پس زمینه های Giveaway
  • ابزارک های بهینه شده و بهینه سازی سئو و ریسپانسیو تلفن همراه
  • ویژگی تشخیص تقلب و ورود ساده با یک کلیک

2- افزونه Woorise

افزونه-Woorise

Woorise یکی دیگر از افزونه های برتر وردپرس برای بخش های تبلیغاتی است. شما می توانید از گزینه های سفارشی سازی آن برای ایجاد مسابقات زیبا استفاده کنید. این چیزی فراتر از یک سکوی مسابقه است. همچنین می توانید انواع دیگر کمپین ها مانند آزمون ها و نظرسنجی ها را ایجاد کنید. تعداد زیادی الگو و طرح از پیش بارگیری شده وجود دارد که می توانید از آن ها برای معرفی خود استفاده کنید. همچنین با یک سازنده کشیدن و رها کردن همراه است. که ایجاد یک رقابت ویژه را برای هر کسی آسان می کند. از دیگر ویژگی های هیجان انگیز Woorise می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اقدامات اجتماعی برای افزایش پیروان و تعامل
  • فرم ها ، نظرسنجی ها ، نظرسنجی ها و آزمون ها را ایجاد کنید.
  • ابزارک های Giveaway موبایل فرندلی
  • پیگیری عملکرد کمپین ها با تجزیه و تحلیل
  • ادغام ایمیل با پلتفرم هایی مانند Mailchimp
  • صادرات داده های رقابت در پرونده های CSV
  • رقابت خود را برای کشورهای خاص هدف قرار دهید.
  • پیشنهادات به زبان های مختلف ایجاد کنید.

 

تا به حال به اینکه در هنگام انتخاب هاست به چه ویژگی هایی باید توجه کرد فکر کردید؟ هاست ها ویژگی های مختلفی دارند که برخی از آن ها ضروری و برخی دیگه بسته به نوع فعالیت شما متغییر هستند. پیشنهاد می کنیم مقاله 11 نکته مهم انتخاب هاست وبسایت را از دست ندهید.

3- افزونه آگروپالس (Agropulse)

Agropulse عمدتا افزونه ای برای مدیریت رسانه های اجتماعی است. اما این ویژگی قدرتمندی را برای اجرای Giveaway در فیس بوک ارائه می دهد. این برنامه را فیس بوک ثابت می نامد. با استفاده از این ابزار می توانید انواع مختلف تبلیغات تبلیغاتی را برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. در ادامه سایر ویژگی های Agropulse وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

  • به طور تصادفی از بین کاربرانی که پست شما را پسندیده و نظر داده اند، برنده ای را انتخاب کنید.
  • مسابقات جذاب عکس ایجاد کنید.
  • ایجاد آزمون
  • برنامه ریزی پست ها در شبکه های اجتماعی
  • تجزیه و تحلیل دقیق برای ردیابی ROI و میزان تعامل

4- افزونه Wishpond

4--افزونه-Wishpond

Wishpond چیزی فراتر از یک ابزار برای اجرای Giveaway و مسابقات است. این یک ابزار بازاریابی کامل است که ویژگی های مختلفی مانند اتوماسیون بازاریابی، بازاریابی از طریق ایمیل و فرم های آنلاین را ارائه می دهد. با این حال، استفاده از مسابقات و ابزار تبلیغاتی آن بسیار آسان است. به شما کمک می کند مجموعه های زیبایی ارائه دهید. برخی از ویژگی های افزونه giveaway آن عبارتند از:

  • از بین 10 نوع Giveaway به عنوان مسابقه های قرعه کشی، مسابقه عکس، کوپن، مسابقه رای، مسابقه ارجاع، مسابقه ویدیویی و موارد دیگر انتخاب کنید.
  • ادغام آسان با پلتفرم های ایمیل مارکتینگ مانند Mailchimp و Contact Contact
  • گزینه تست A / B
  • دسترسی به API
  • مسابقات اجتماعی شگفت انگیزی را برگزار کنید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 8 افزونه عالی Giveaway در وردپرس

 

لیست ایمیل چیست؟

لیست ایمیل چیست؟

لیست ایمیل مجموعه ای از آدرس هایی است که یک کسب و کار دارد. زیرا مشتریان ایمیل های خود را ارسال کرده اند. تصمیم گرفته اند محتوا و به روزرسانی های مربوط به شرکت شما را از طریق ایمیل دریافت کنند. لیست ایمیل، همچنین به عنوان لیست پستی یا لیست مشترکان شناخته می شود. مجموعه ای از آدرس های ایمیل از بازدید کنندگان و مشتریانی است که با کسب و کار شما موافقت کرده اند. از طریق آن ها ارتباطات از جمله اطلاعات، به روزرسانی یا تخفیف ارسال می کنید. ممکن است با لغو اشتراک پیروان یا پیوستن افراد جدید به مرور، لیست شما بزرگ و کوچک شود.

ایمیل مارکتینگ یک سرمایه بزرگ برای یک تجارت است. تقریبا هر مشتری یک آدرس ایمیل دارد. بنابراین میلیاردها مشتری بالقوه برای شما در دسترس است. که فقط با چند کلیک می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، ایمیل مارکتینگ 40 برابر بیشتر از رسانه های اجتماعی در جذب و حفظ مشتری های جدید موثر است. میزان کلیک به طور قابل توجهی بالاتر از پست های رسانه های اجتماعی است. به این معنی که مشتریان بیشتری محتوای شما را دریافت می کنند. می خوانند از آنچه در صورت مواجه شدن با آن دریافت می کنند محتوای شما در شبکه های اجتماعی باشد.

ایمیل مارکتینگ می تواند مزایای بسیاری برای رشد و توسعه شما داشته باشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنم. حتما یک سری به مقاله مزیت های بازاریابی ایمیلی بزنید. تا با مهم ترین این مزایا آشنا شوید.

لیست-ایمیل-چیست؟

8 روش برای رشد لیست ایمیل خود

روش های زیادی برای رشد طبیعی لیست ایمیل شما وجود دارد. این 8 نکته را دنبال کنید تا لیست خود را به روش صحیح رشد دهید.

1- ایجاد محتوای ارزشمند

پیروان شما به دلایلی برای دریافت ایمیل از شما ثبت نام کردند. وظیفه شما این است که با ارائه محتوای جالب و جذاب آن را به ارزش خود اختصاص دهید. اگر محتوای شما خسته کننده باشد یا برای پیروان شما قابل استفاده نباشد. به سرعت مشترکان خود را از دست خواهید داد. در نتیجه همیشه به فکر تولید محتوا با کیفیت و ارزشمند باشید.

2- شناخت مخاطبان خود

شناخت مخاطبان به شما کمک می کند محتوایی را که دوست دارند ایجاد کنید. برای اطلاع از محتوای خود می توانید از تجزیه و تحلیل ایمیل یا اطلاعاتی که خودتان جمع آوری کرده اید استفاده کنید. برای درک بهتر مخاطبان خود به مواردی مانند اطلاعات جمعیتی، رفتار مشتری و کلیک ها نگاه کنید. بهتر است قبل از تولید محتوا یک سری به پرسونای مخاطبین خود بزنید. تا محتوای تولید شما بر اساس ویژگی های مخاطبان هدفتان باشد.

3- ساده سازی اشتراک گذاری ایمیل های ارسالی شما

دکمه هایی را که به شبکه های اجتماعی شما لینک دارند. لینک های “ارسال ایمیل به یک دوست” در هر ایمیل خود قرار دهید تا محتوای شما به راحتی قابل اشتراک باشد. شما نمی خواهید مشترکان شما سخت کار کنند تا محتوای شما را برای مشتری احتمالی دیگر ارسال کنند. حتما ساده سازی فعالیت مخاطب جز اولین اولیت هایتان در طراحی ایمیل باشد.

4- شرکت در یک کمپین انتخابپ

اگر یک لیست ایمیل قدیمی دارید که تعامل چندانی با شما ندارد. می توانید با ارسال پیام انتخاب و ارسال قول به حذف هرگونه آدرس ایمیلی که پاسخ نمی دهد، یک ایمیل ارسال کنید. گرچه به نظر می رسد حذف مخاطبین از لیست شما ضد تصور است. اما در واقع می تواند با اطمینان از ارسال ایمیل فقط به افرادی که می خواهند آن ها را دریافت کنند، نتایج بهتری به شما بدهد.

5- ایجاد پاپ آپ در وب سایت خود

بهترین روشی که برای رشد سریع لیست های ایمیل می توان استفاده کرد از طریق پنجره های پاپ اچ سایت است. برای درخواست آدرس ایمیل برای ارسال به روزرسانی ها، یک پنجره پاپ آپ به سایت خود اضافه کنید. این استراتژی همچنان موثر است و فقط یک بار آن ها را ضربه بزنید. مطمئن شوید انگیزه به وضوح بیان شده و به برند شما مربوط می شود تا حداکثر تبدیل را داشته باشد.

6- نظر خواهی از بازدید کنندگان وب سایت خود

بازدیدکنندگان از ارائه بازخورد در مورد موضوعی که به آن علاقه مند هستند. یا مربوط به آن ها است لذت می برند. بنابراین می توانید در وب سایت خود فرمی ارائه دهید که از آن ها بخواهد نظرات خود را در مورد کسب و کار یا وب سایت شما به اشتراک بگذارند. آدرس ایمیل آن ها را به عنوان یک زمینه ضروری در نظر بگیرید.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 8 روش موثر و آسان رشد لیست ایمیل مارکتینگ

اسپم چیست؟

اسپم چیست؟

به طور کلی اسپم ها، استفاده از سیستم پیام رسانی برای ارسال یک پیام به عده زیادی از افراد بدون درخواست و اجازه خودشان است. معمولا اسپم ها با هدف پخش تبلیغات بازرگانی، آگاهی بخشی غیر تجاری و یا اهداف غیر قانونی که بیشتر آن ها تلاش برای به دست آوردن  اطلاعات شخصی یا مالی افراد است انجام می شود. به همین

شناخته شده ترین نوع اسپم ها

شناخته شده ترین شکل اسپم ها، اسپم ایمیلی است، که به آن هرزنامه نیز گفته می شود. همچنین این اصطلاح درمورد سواستفاده های مشابه درسایر رسانه ها نیز به کار برده می شود. حضور اسپم ها را می توان در رسانه هایی مثل پیام رسان های فوری، گروه های خبری، موتورهای جستجوگر وب، وبلاگ ها، پیامک، انجمن های اینترنتی، اپلیکیشن های موبایلی مشاهده کرد. جالب است بدانید که اسپم ها حتی در تبلیغات تلویزیونی نیز حضور دارند. مثلا پخش یک آگهی تبلیغاتی به تعداد زیاد آن هم پشت سر هم!