طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

مشکل کار نکردن IMessage

مشکل کار نکردن IMessage

برخی از گزارشات کاربران مک نشان از کار نکرد iMessage در مک را با خود به همراه دارد. مشکلی که معمولا با خطایی چون عدم امکان ورود به آی مسیج همراه است. برخی از کاربران نیز از کار نکردن iMessage در مک پس از به‌روزرسانی شکایت داشتند. این ممکن است وحشتناک به نظر برسد. به خصوص اگر اطلاعات فوری برای به اشتراک گذاشتن دارید. با این حال، کار نکردن iMessage روی مشکل مک معمولا در عرض چند دقیقه قابل حل است.

نحوه رفع مشکل IMessage

اپلیکیشن iMessage که عضوی جدایی ناپذیر از اکوسیستم اپل است. ارسال پیامک در میان کاربران اپل را تا حد ممکن آسان کرده است. این برنامه به شما امکان می دهد از طریق Apple ID یا شماره تلفن خود به صورت یکپارچه با سایر کاربران اپل پیام دهید. همچنین فایل ها را به اشتراک بگذارید. به همین دلیل است که به روش ارتباطی ترجیحی برای کاربران اپل تبدیل شده است. علاوه بر این، با برنامه iMessage، دیگر نیازی به تکیه بر پلتفرم های شخص ثالث ندارید. همچنین شما نیازی به استفاده از پیامک های ساده ای ندارید که ممکن است توسط ارائه دهنده خدمات از شما هزینه دریافت کند.

اگر شما نیز یک کاربر مک هستید و در مک خود احساس کندی و سرعت پایین می کنید. مقاله ۶ راه برای رفع کندی راه اندازی مک بوک را از دست ندید.

نحوه-رفع-مشکل-iMessage

1- بررسی سرور IMessage اپل

این امکان وجود دارد که خطای iMessage بر روی Mac کار نمی‌کند در حین فعال‌سازی به دلیل مشکلی در سرور، به جای دستگاه شما رخ داده باشد. شما می توانید به راحتی وضعیت سرورهای اپل را بررسی کنید.

  1. از صفحه وب وضعیت اپل در هر مرورگر وب مانند سافاری دیدن کنید.
  2. وضعیت سرور iMessage را بررسی کنید.
    1. اگر یک دایره سبز رنگ در کنار سرور iMessage ظاهر شود، فعال است.
    2. اگر یک مثلث قرمز یا یک نماد الماس زرد قابل مشاهده است. به این معنی است که سرور به طور موقت از کار افتاده است.

خوشبختانه، تیم اپل مشکلات سرور را به سرعت حل می کند. فقط صبر کنید تا مشکل خود به خود حل شود.

۲- بررسی اتصال اینترنت

iMessage برای ارسال و دریافت پیام در مک شما به اتصال اینترنت نیاز دارد. اگرچه اتصال شبکه شما نباید فوق العاده قوی یا سریع باشد. اما یک اتصال پایدار همچنان برای عملکرد مطمئن برنامه iMessage ضروری است. بنابراین، اتصال به اینترنت را بررسی کنید تا از عدم کارکرد iMessage در مک در هنگام فعال‌سازی، خطا رخ دهد.

  1. تست سریع سرعت اینترنت را برای بررسی قدرت اتصال خود اجرا کنید. برای وضوح به عکس داده شده مراجعه کنید.
  2. اگر سرعت اینترنت شما کمتر از حد معمول است، سعی کنید روتر خود را قطع و وصل کنید.
  3. به طور متناوب، روتر را با فشار دادن دکمه تنظیم مجدد، مطابق شکل، ریست کنید.
  4. همچنین، Wi-Fi را در دستگاه macOS خود خاموش و سپس روشن کنید تا اتصال تازه شود.
  5. اگر اتصال اینترنت شما همچنان مشکل ایجاد می کند. با ارائه دهنده خدمات اینترنت خود تماس بگیرید و آن را برطرف کنید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. رفع مشکل کار نکردن IMessage در مک

ابزارهای بازاریابی سئو در 2022

ابزارهای بازاریابی سئو در 2022

 امروز چند ابزار سئو برای کمک به شما در بهبود بازاریابی محتوا خود در سال جدید داریم. همان طور که بازاریابی موتورهای جستجو به تکامل خود ادامه می دهد. کسب و کار شما می تواند با منابع مناسب یک قدم جلوتر بماند. خوشبختانه راهنماهای مفیدی وجود دارد که به شما امکان می دهد بهترین کلمات کلیدی و ایده های موضوعی را که مخاطبان و موتورهای جستجو شما دوست دارند پیدا کنید. از این ابزارهای محبوب برای ایجاد دید بیشتر برای برند خود استفاده کنید.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) در هنگام افزایش دید سئو محلی یک نکته مهم است. همچنین یک راه‌حل بازاریابی عالی برای جمع‌آوری داده‌های ارزشمند سئو برای محتوا در هنگام هدف قرار دادن رتبه‌بندی صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) بالا است.

راه حل های سئو برای هر وب سایت تجاری اساسی است. همانطور که از بهترین ابزارهای سئو استفاده می کنید. تجزیه و تحلیل محتوای وب آسان تر است. زیرا لازم است کلمه کلیدی قهرمان را در نتایج موتور جستجو شناسایی کنید. در نتیجه، می‌توانید از رقبای فهرست‌شده، به‌ویژه در هنگام به‌روزرسانی ناگهانی الگوریتم گوگل، پیشی بگیرید. زیرا می‌تواند رتبه‌بندی عملکرد شما را تغییر دهد.

1- Ahrefs

اگر می خواهید رتبه بالاتری داشته باشید و ترافیک خود را افزایش دهید می توانید از ابزار Ahrefs استفاده نمایید.

Ahrefs به یافتن بهترین عبارات جستجو ممکن بدون استخدام متخصص سئو کمک می کند. این ابزار بازاریابی سئو به کاربران این امکان را می دهد که کلمات کلیدی ارگانیک را که بیشتر مورد استفاده مخاطبین هدف قرار می گیرد، پیدا کنند. تجزیه و تحلیل کامل رقابت را انجام دهند و بهترین و جذاب ترین محتوا را برای خوانندگان جمع آوری کنند.

با Ahrefs، بازاریابان آنلاین یا صاحبان کسب و کارها می توانند وب سایت را با ممیزی بهبود بخشند. این ابزار به آن ها امکان می دهد دقیقا تعیین کنند که مشتریان به دنبال چه چیزی آنلاین هستند. این شامل بزرگترین پروفایل بک لینک، با بیش از 16 تریلیون لینک در هر روز است. به علاوه، با دومین خزنده وب سایت بزرگ همراه است.

اگر به تازگی وبسایت خود را راه اندازی کردید. یا می خواهید سئو خود را ارتقا دهید. پیشنهاد می کنیم سری به صفحه “سفارش سئو” رایانیتا بزنید. همچنین می توانید از این طریق از مشاوره رایگان با کارشناسان ما بهره مند شوید.

1-Ahrefs

2- SEMrush

یکی دیگر از برترین ابزارهای بازاریابی سئو در 2022 ابزار بازاریابی همه کاره SEMrush می باشد. تمام استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود را از یک پلتفرم انجام دهید. SEMrush می تواند با ویژگی هایی مانند ممیزی سئو فنی، مجموعه هسته معنایی، ردیابی موقعیت، پیشنهاد ترافیک ارگانیک و مدیریت رسانه های اجتماعی به بهبود دید آنلاین شما کمک کند. به بیش از 20 میلیارد کلمه کلیدی، 310 میلیون تبلیغات و 17 میلیارد وب سایت دسترسی داشته باشید تا از رقبا جلوتر بمانید.

3- Ubersuggest

بوسیله ابزار Ubersuggest به راحتی ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید. با تکنیک های مهندسی معکوس بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید. Ubersuggest توسط Neil Patel یک ابزار جستجو دامنه را ارائه می دهد که آنچه را که برای رقابت کار می کند را نشان می دهد. همان استراتژی‌های عالی را که آن ها استفاده می‌کنند بیاموزید. در بازار خود برتری کسب کنید. گزارش ها همچنین به کسب و کار شما امکان می دهد محتوای بهتری بنویسد که مشترکین بیشتری را جذب کند.

Ubersuggest به کاربران اجازه می دهد تا از استراتژی هایی استفاده کنند که رقبایشان استفاده می کنند و در بازارهای خود برتری پیدا کنند. این دارای گزارش هایی است که به کسب و کارها امکان می دهد محتوا بهتری را به بازدیدکنندگان وب سایت خود ارائه دهند و مشترکان بیشتری را به آن ها متصل کنند. از ویژگی های کلیدی این ابزار می توان به معیارهای سختی پرداخت پولی و ارگانیک، ابزارهای ممیزی سایت، ردیابی کلمات کلیدی، تولید کننده ایده کلمات کلیدی و محتوا، بررسی اجمالی حجم جستجوی کلمات کلیدی و تحلیل بک لینک اشاره کرد.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. برترین ابزارهای بازاریابی سئو در 2022

نکات مهم روابط عمومی برای توانمندسازی تیم فروش

نکات مهم روابط عمومی برای توانمندسازی تیم فروش

فروشنده بودن مجموعه خاصی از مهارت ها را می طلبد که همه آن ها به اندازه کافی خوش شانس نیستند. با این حال، گاهی اوقات حتی مهارت در فروش برای آن بردهای بزرگ کافی نیست. اگر شما یک تیم فروش را مدیریت می کنید یا به سادگی متوجه می شوید که تیم خود از کار افتاده و دلسرد می شود. در این مقاله چند کار وجود دارد که آن ها می توانند اکنون انجام دهند تا دوباره شتاب بگیرند.

1- درک معیارهای مهم فروش

شما می توانید بهترین فروشنده ای باشید که معاملات را چپ و راست می بندد. اما اگر معیارهای مهم فروش را درک نکنید، همچنان می توانید درآمدی کم و سطحی داشته باشید. یک فروشنده خوب باید بیشتر از نحوه فروش یک محصول بداند. آن ها همچنین باید بدانند که چگونه چیزهای خاصی مانند حفظ مشتری و ریزش مشتری، میزان ماندن مشتریان در شرکت در مقایسه با کسانی که آن را ترک می کنند. می تواند بر سود نهایی تاثیر بگذارد. همچنین فروشندگان باید به خاطر داشته باشند که از مشتریان فعلی که ممکن است در آینده بیشتر خرید کنند غافل نشوند. پس از تبدیل شدن به مشتری، ارزش مادام العمر آن ها باید در نظر گرفته شود و هرگز نباید آن ها را فراموش کرد.

همانطور که می دانید هزینه بازاریابی کسب و کارها بالاست. بنابراین مهم است که نکات نگارش گزارش بازاریابی را بلد باشید. به همین دلیل پیشنهاد می کنم سری به مقاله نکات مهم نگارش گزارش بازاریابی بزنید.

1-درک-معیارهای-مهم-فروش

2- وبلاگ!

وبلاگ نویسی راهی آسان برای درگیر ماندن با مشتریان و پتانسیل ها است. بلاگ شما راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن شخصیت شرکت شما با جهان است. بنابراین مطمئن شوید که موضوعات پست شما متفاوت است و همیشه محصولات شما را تبلیغ نمی کند. از وبلاگ خود استفاده کنید تا خود را به عنوان یک رهبر فکری در حوزه کاری خود معرفی کنید و کمی تحقیق کنید تا بدانید واقعا مردم در مورد صنعت شما چه می پرسند تا بتوانید پاسخی کاملا آماده بنویسید. همچنین، حتما از کلمات کلیدی مربوط به شرکت یا محصول خود استفاده کنید تا پست شما به خوبی در موتورهای جستجو نمایه شود. اگر شخصی کلمه کلیدی محبوبی را جستجو می کند که مرتبط با کاری است که شما انجام می دهید، وبلاگ شما باید در نتایج جستجوی او بالا ظاهر شود.

3- درک خریدار خود

درک خریدار برای موفقیت در فروش ضروری است. به جای اینکه پیام خود را بدون هیچ پارامتری در جهان پخش کنید و امیدوار باشید که با کسی طنین انداز شود. تبلیغات و پیام هایی را ایجاد کنید که متناسب با شخصیت خریدار باشد که واقعا می تواند از آنچه شما باید بفروشید منتفع شود.

برای تعیین اینکه دقیقا چه نوع شخصی از محصول شما استفاده می کند تحقیق کنید. محتوا متناسب با آن ها و نقاط دردناک آن ها ایجاد کنید. آیا نرم افزاری را می فروشید که به بیمارستان ها کمک می کند تا با HIPAA سازگار شوند؟ پیام هایی را توسعه دهید که با این مخاطبان طنین انداز شود و ثابت کند که می توانید زندگی آن ها را آسان تر کنید. ارزش این را ندارد که به کسی بفروشید که هیچ نیازی به محصول شما ندارد. مهم نیست چقدر در فروش عالی هستید. اما اگر همه چیز آن طور که انتظار می رود برای شما پیش نمی رود، چرا کسی را استخدام نکنید که بتواند آن ها را درک کند؟

4- استفاده از رسانه های اجتماعی

تقریبا همه حداقل در یکی از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب حساب دارند. بنابراین اگر نام تجاری شما اینطور نیست، وقت آن است که یک صفحه ایجاد کنید! استفاده از رسانه های اجتماعی راهی عالی برای روبرو شدن با افرادی است که ممکن است به تنهایی شما را پیدا نکنند. تبلیغات قانع‌کننده‌ای را با هدف خریدار خود ایجاد کنید. همچنین ممکن است فقط با آگاهی افراد از وجود شما در حالی که به طور معمولی در پلتفرم اجتماعی مورد علاقه خود پیمایش می‌کنند، جذابیت بیشتری کسب کنید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 7 نکته روابط عمومی جهت توانمندسازی تیم فروش

مدیریت پروژه

مدیریت پروژه

مدیریت پروژه شامل برنامه ریزی و سازماندهی منابع یک شرکت برای حرکت یک کار، رویداد یا وظیفه خاص به سمت تکمیل است. این می تواند شامل یک پروژه یکبار یا یک فعالیت مداوم باشد. منابع مدیریت شده شامل پرسنل، امور مالی، فناوری و مالکیت معنوی است.

مدیریت پروژه اغلب با زمینه های مهندسی و ساخت و ساز، و اخیرا مراقبت های بهداشتی و فناوری اطلاعات (IT) در ارتباط است. این مقوله معمولا دارای مجموعه ای پیچیده از اجزا است. که باید تکمیل و به صورت مجموعه ای برای ایجاد یک محصول کارآمد مونتاژ شوند.

صرف نظر از اینکه صنعت چیست، مدیر پروژه تقریبا شغل مشابهی دارد. کار او کمک به تعریف اهداف پروژه و تعیین زمان تکمیل اجزای مختلف پروژه و تعیین اینکه هر کار توسط چه کسی انجام می شود، می باشد. آن ها همچنین روال های کنترل کیفیت ایجاد می کنند تا اطمینان حاصل شود که اجزای تکمیل شده دارای استاندارد خاصی هستند.

بررسی دقیق تر

به طور کلی، فرآیند مدیریت پروژه شامل مراحل زیر است:

  • برنامه ریزی (Planning)
  • شروع (Initiating)
  • اجرا (Executing)
  • نظارت (Monitoring)
  • بسته شدن (Closing)

از ابتدا تا انتها، هر پروژه به طرحی نیاز دارد که در آن نحوه بیرون آمدن کارها، نحوه ساخت آن ها و چگونگی اتمام آن ها مشخص شود. به عنوان مثال، در معماری، طرح با یک ایده شروع می شود. به نقاشی ها می رسد و سپس به پیش نویس نقشه می پردازد و هزاران قطعه کوچک در بین هر مرحله جمع می شوند. معمار فقط یک نفر است که یک قطعه از پازل را ارائه می دهد. مدیر پروژه همه چیز را در کنار هم قرار می دهد.

هر پروژه معمولا بودجه و بازه زمانی دارد. مدیریت پروژه همه چیز را بدون مشکل، به موقع و با بودجه حفظ می کند. این بدان معناست که وقتی زمان بندی برنامه ریزی شده به پایان می رسد. مدیر پروژه ممکن است تمام اعضای تیمی را که روی پروژه کار می کنند حفظ کند تا طبق برنامه به پایان برسد.

بیل گیتس علاوه بر خدمات بسیاری که در زمینه کامپیوتر ارائه داده است. جملات انگیزشی بسیاری نیز دارد. که پیشنهاد می کنم جهت مطالعه جالب ترین و مهم ترین آن ها مقاله جملات انگیزشی بیل گیتس را حتما مطالعه نمایید.

مراحل مدیریت پروژه

انواع مدیریت پروژه

برای درک دقیق تر از این که مدیریت پروژه چیست، نیاز به شناخت انواع مدیریت پروژه نیز داریم. انواع مختلفی از مدیریت پروژه برای برآوردن نیازهای خاص صنایع خاص یا انواع پروژه ها ایجاد شده است. این انواع در ادامه می آیند.

1- مدیریت پروژه آبشاری (Waterfall)

این روش شبیه به مدیریت پروژه سنتی است. اما شامل این نکته است که هر کار باید قبل از شروع کار بعدی تکمیل شود. پله ها خطی هستند و پیشرفت در یک جهت، مانند آبشار، جریان دارد. به همین دلیل، توجه به ترتیب کارها و زمان بندی ها در این نوع مدیریت پروژه بسیار مهم است. اغلب با تکمیل وظایف کوچک تر و شروع کارهای بزرگتر، اندازه تیم کار بر روی پروژه افزایش می یابد.

2- مدیریت پروژه چابک (Agile)

صنعت نرم افزار کامپیوتر یکی از اولین صنعت هایی بود که از این روش استفاده کرد. مدیریت پروژه چابک با مبنایی که از 12 اصل اصلی مانیفست چابک نشات گرفته است. یک فرایند تکراری است که بر نظارت مداوم و بهبود تحویلات متمرکز است. در اصل، محصولات با کیفیت بالا نتیجه ارائه ارزش مشتری، تعاملات تیمی و سازگاری با شرایط فعلی کسب و کار است.

مدیریت پروژه چابک یک رویکرد متوالی مرحله به مرحله را دنبال نمی کند. در عوض، مراحل پروژه به موازات یکدیگر توسط اعضای مختلف تیم در یک سازمان تکمیل می شود. این رویکرد می تواند بدون نیاز به راه اندازی مجدد کل روش، خطاها را پیدا و برطرف کند.

3. مدیریت پروژه ناب (Lean)

این روش کاملا در مورد اجتناب از اتلاف وقت و منابع است. اصول این روش از شیوه های تولید ژاپنی گرفته شده است. ایده اصلی پشت آن، ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان با منابع کمتر است.

روش ها و انواع مدیریت پروژه بسیار بیشتر از موارد ذکر شده در اینجا است. اما این ها برخی از رایج ترین آن ها هستند. نوع مورد استفاده به ترجیح مدیر پروژه یا شرکتی که پروژه آن در حال مدیریت است بستگی دارد.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. مدیریت پروژه چیست؟

اهمیت وب سایت در موفقیت کسب و کار

اهمیت وب سایت در موفقیت کسب و کار

کسب و کارهای امروزی در دنیا دیجیتال در حال حرکت هستند. این بدان معناست که برای رونق کسب و کار شما، تنها راه اندازی یک حضور فیزیکی قوی از طریق فروشگاه خود کافی نیست، بلکه مهم است که یک قدم آن را با حضور آنلاین قوی بردارید. در این مقاله برخی از اهمیت یک وب سایت برای موفقیت کسب و کار را توضیح می دهیم.

یکی از مهم ترین راه های رسیدن به این هدف داشتن یک وب سایت تجاری است. وقتی این حضور آنلاین قوی را ندارید. سهم قابل توجهی از بازار را از دست می دهید. این امر به ویژه صادق است زیرا بسیاری از مردم اکنون برای تقریبا هر بیت اطلاعاتی که نیاز دارند به اینترنت وابسته هستند.

1- کمک به شکل گیری تصمیمات خرید

امروزه، بسیار مهم است که یک حضور قوی آنلاین داشته باشید. زیرا بسیاری از تصمیمات خرید خریداران از طریق جستجو آنلاین شروع می شود. مردم امروز در عصر فناوری اطلاعات زندگی می کنند. افراد بیشتری به طور مداوم بر این باورند که می توانند آنچه را که به دنبال آن هستند از طریق اینترنت بیابند. بنابراین، قبل از اینکه حتی خریدی انجام دهند. از طریق جستجو تمام اطلاعاتی که ممکن است به صورت آنلاین نیاز داشته باشند، شروع می کنند.

حضور قوی در رسانه های اجتماعی برای هر کسب و کاری مهم است. KPIها نیز شما را دراین راه یاری می کنند. جهت آشنایی با نحوه استفاده از KPI های در رسانه های اجتماعی مقاله نحوه استفاده از KPI های رسانه های اجتماعی را از دست ندهید.

1-کمک-به-شکل-گیری-تصمیمات-خرید

اهمیت یک وب سایت برای موفقیت کسب و کار را نمی توان بیش از حد مورد تاکید قرار داد. در واقع، اگر وب‌سایتی ندارید. این بدان معناست که افرادی که خریداران شما بوده‌اند، حتی از وجود کسب‌وکار شما اطلاعی ندارند. به جای خرید از برند شما، آنها قبلا از برند دیگری که حضور اینترنتی معتبرتری دارد خرید کرده اند.

وب‌سایت شما می‌تواند به معرفی نام شما در نتایج برتر موتورهای جستجو کمک کند هر زمان که یک کاربر اینترنت جستجوی محصولات و خدماتی را که در جایگاه شما قرار دارد کلید بزند.

2- ایجاد حضور آنلاین

خب همان طور که اساره کردیم یکی دیگر از اهمیت های وجود وبسایت ایجاد حضور آنلاین می باشد. اکثر کسب و کارها همچنان یک فروشگاه آجر و ملات فعال خواهند داشت. اما، قبل از بازدید از فروشگاه شما، بسیاری از خریداران معمولا با درخواست آنلاین شروع می کنند. این امر به ویژه در صورتی صادق است که کسب و کار شما مرتبط با خدمات باشد. مانند صنعت رستوران یا هتل و استراحتگاه.

بنابراین، مهم است که یک وب سایت داشته باشید تا به این افراد اطلاع دهید که وجود دارید. وب سایت شما حاوی اطلاعات مربوطه مانند جزئیات تماس، نرخ ها، گزینه های رزرو، شرایط، بازخورد، و همچنین آدرس خاص شما خواهد بود.

یکی دیگر از اهمیت های وب سایت برای موفقیت در کسب و کار این است که وقتی حضور آنلاین قوی دارید. دسترسی مشتریان بالقوه به شما را آسان تر می کند. این واقعا موضوع راحتی است. همه نمی توانند فورا به مکان فیزیکی شما بروند تا با تجارت شما معامله کنند. می‌توانید مشتریان بیشتری داشته باشید که وقتی بتوانند از قبل، درست در خانه، به تجارت شما وارد شوند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. اهمیت یک وب سایت برای موفقیت در کسب و کار