طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

گوگل پنالتی چیست؟

گوگل پنالتی چیست؟

گوگل پنالتی زمانی رخ می دهد که تشخیص دهد یک وب سایت دستورالعمل های مدیر وب سایت خود را نقض می کند. دو نوع مختلف مجازات وجود دارد. اما هر دوی آن ها نتیجه کاهش رتبه و ترافیک را به همراه دارند.

پنالتی های الگوریتمی

هر سال، گوگل تغییراتی در الگوریتم های خود ایجاد می کند. تا بهترین نتایج را برای جستجوی خود ارائه دهد. برخی از به روز رسانی های قابل توجه گوگل عبارتند از: پاندا، پنگوئن، کبوتر و مرغ مگس خوار.

برخی از به روزرسانی های الگوریتم برای پایین آوردن رتبه صفحات ناقض دستورالعمل ها طراحی شده اند. مانند پاندا (کلمات کلیدی، خطاهای دستوری و محتوای با کیفیت پایین) و پنگوئن (تاکتیک های لینک کلاه سیاه) در حالی که برخی دیگر به منظور صفحاتی با عوامل رتبه بندی اولویت بندی شده جدید طراحی شده اند. ، مانند کبوتر (سیگنال های محلی قوی) و مرغ مگس خوار (ریسپانسیوی برای تلفن همراه) که پیش تر به هرکدام جداگانه پرداختیم. با توجه به این موارد، آیا از تجربه صفحه و به روزرسانی های ایندکس سازی اول تلفن همراه اطلاع دارید؟

آیا می دانید ریدایرکت دامنه چیست و چه انواعی دارد؟ پیشنهاد می کنم جهت آشنایی کامل با این موضوع مقاله آموزش ریدایرکت دامنه را از دست ندهید.

پنالتی-های-الگوریتمی

پس از بروزرسانی الگوریتم، یک وب سایت ممکن است به دلیل نقض دستورالعمل ها یا به دلیل همسویی بهتر سایت ها با عوامل رتبه بندی خاص، رتبه خود را کاهش دهد.

نحوه برطرف کردن پنالتی الگوریتمی گوگل

پنالتی های الگوریتمی به صراحت در هیچ کجا بیان نشده است. بنابراین نمی توانید آن ها را بررسی کنید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید. این است که ببینید آیا کاهش ترافیک شما با انتشار به روزرسانی الگوریتم مطابقت دارد یا خیر. تا آنجا که می توانید در مورد آن اطلاعات کسب کنید. تا بتوانید هرگونه تعدیل مورد نیاز برای حرکت رو به جلو یا هرگونه اصلاحاتی را که باید انجام دهید، شناسایی کنید. در محتوای موجود ایجاد کنید.

بسته به بروزرسانی و میزان نامناسب بودن وب سایت شما با آن، اصلاحات شما ممکن است منجر به بازگرداندن رتبه و ترافیک شود. در حالی که به روزرسانی های الگوریتمی اغلب اتفاق می افتند. همه آن ها به سایت ها برای EAT و عملکرد فنی مطلوب پاداش می دهند. بنابراین این ها باید نقطه تمرکز ثابت شما باشند.

پنالیتی های دستی

پنالتی های دستی توسط کارکنان واقعی گوگل برای صفحاتی با مسائل احتمالی سهوی مانند کیفیت و امنیت محتوا یا برای دست کاری عمدی الگوریتم گوگل با استفاده از سئو کلاه سیاه تعلق می گیرد. برخلاف پنالتی های الگوریتمی، شناسایی و رفع پنالتی های دستی آسان است.

نحوه برطرف کردن پنالتی دستی گوگل

چندین ابزار کنترل کننده گوگل پنالتی موجود است. اما می توانید فقط از گوگل سرچ کنسول استفاده کنید. برگه اقدامات امنیتی و دستی (Security & Manual Actions) را در داشبورد خود پیدا کرده. بر روی Manual Action کلیک کنید. در آنجا می توانید ببینید کدام خط مشی را نقض کرده اید. کدام صفحات تحت تاثیر قرار گرفته اند و چگونه می توان آن را برطرف کرد. پس از برطرف شدن، می توانید آن را برای بررسی ارسال کنید. کارکنان گوگل درخواست را بررسی کرده. در صورت برطرف شدن صحیح آن را تایید کرده و صفحه شما را دوباره ایندکس می کنند.

پیامدهای گوگل پنالتی

نتیجه هرگونه پنالتی افت رتبه است. اما شدت این افت به نوع پنالتی صادره بستگی دارد.

  • پنالتی در سطح کلمات کلیدی: رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص کاهش می یابد.
  • URL یا پنالتی در سطح دایرکتوری: رتبه بندی برای URL خاصی کاهش می یابد.
  • پنالتی های دامنه یا سایت: رتبه بندی برای چندین URL و کلمات کلیدی در سایت شما کاهش می یابد.
  • حذف یا ایندکس نشد: این بالاترین سطح پنالتی از سوی گوگل است. جایی که دامنه شما را از ایندکس گوگل حذف می شود. در نتیجه، هیچ یک از محتواهای وب سایت شما در گوگل نمایش داده نمی شود.

7 دلیل اصلی پنالتی های گوگل

همه کسب و کارها تلاش می کنند در صفحه اول گوگل قرار بگیرند. تا بتوانند بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش داده. در نهایت مشتریان بیشتری را به دست آورند. راه دستیابی به آن از طریق سئو یک فرآیند طولانی مدت است. به تلاش و حوصله زیادی نیاز دارد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به ویژه کسانی که به تازگی وبلاگ یا وب سایتی را راه اندازی کرده اند. وسوسه می شوند از میانبرهایی برای ارتقا رتبه خود استفاده کنند. اما این تاکتیک ها تنها در قالب پنالتی های گوگل نتیجه معکوس می دهند. در ادامه هفت مجازات رایج و آنچه می توانید برای جلوگیری و رفع آن ها انجام دهید را با هم بررسی می کنیم. با ما در ادامه مقاله ۷ پنالتی گوگل و نحوه جلوگیری از آن همراه باشید.

1- محتوای کوتاه و صفحات ورودی

این زمانی است که صاحبان وب سایت بر کمیت بر محتوای سئو با کیفیت تمرکز می کنند. فکر کردن محتوای بیشتر به معنای ترافیک بیشتر است. آن ها ممکن است از ابزارهای تولید محتوا استفاده کنند. مقاله های کوتاه منتشر کنند یا مطالب را از منابع دیگر بردارند. گوگل نه تنها این شیوه های بد سئو را تشخیص می دهد. بلکه محتوای بی کیفیت نیز بر کسب و کار شما تاثیر منفی می گذارد. هدف از به روز رسانی الگوریتم پاندا 4.0 2016 کاهش دید محتوا بی کیفیت و صفحات ورودی در نتایج جستجو بود.

نحوه جلوگیری از پنالتی محتوای نازک کوتاه:

  • به طور کامل برون سپاری نکنید یا اقدام به تولید انبوه محتوای خود نکنید. محتوای تولید انبوه هرگز با کیفیت نیست و برون سپاری می تواند منجر به تولید محتواهای خارج از برند و بدون انسجام شود.
  • اگر به مقیاس بندی محتوای باکیفیت خود نیاز دارید. فریلنسرهایی استخدام کنید که می توانید با آن ها همکاری نزدیک داشته باشید. در صنعت شما متخصص هستند تا صفحاتی تولید کنند که برای خوانندگان شما ارزش ایجاد کند.
  • تحقیق در مورد کلمات کلیدی مناسب انجام دهید تا مطمئن شوید که کلمات کلیدی مناسب برای هدف را مشخص کرده اید. محتوای شما با هدف پرس و جو مطابقت دارد.

2- متن و لینک های پنهان

پنهان کردن هرگونه متن یا لینک به منظور سئو به جای کاربران، مغایر با دستورالعمل های مدیر وب سایت گوگل است. متن و لینک ها را می توان به روش های مختلف پنهان کرد، مانند:

  • تنظیم اندازه فونت روی 0
  • استفاده از متن سفید یا لینک دادن در پس زمینه
  • مخفی کردن یک متن در پشت یک تصویر
  • استفاده از CSS برای قرار دادن متن در خارج از صفحه
  • ایجاد لینک ها به همان رنگ پس زمینه

نحوه جلوگیری از پنالتی محتوای پنهان

برای شروع، هرگز این کار را عمدا انجام ندهید. اگر باید چیزی را مخفی کنید. احتمالا نباید در صفحه شما باشد. اگر عمدا این کار را نکرده اید. به برگه بازرسی URL در سرچ کنسول خود بروید. صفحات آسیب دیده را در کادر جستجو وارد کنید. سپس صفحه خزیده را مشاهده کنید. در آنجا می توانید لینک های مخفی یا CSS را بررسی کنید.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. ۷ پنالتی گوگل و نحوه جلوگیری از آن

بهترین ابزارهای همکاری از راه دور

بهترین ابزارهای همکاری از راه دور

خب همان طور که می دانید دو سالی است که جهان درگیر همه گیری کرونا می باشد. در نتیجه صاحبان کسب وکارها به ایده همکاری کارکنان خود از طریق راه دور متمایل شده اند. شرکت ها نیز متوجه شده اند که حضور در یک دفتر دیگر به هیچ وجه ضروری نیست.

از آن جایی که کار گروهی برای سازمانی بسیار مهم است. بدون همکاری موثر نمی توان به موفقیت رسید. بنابراین، شما باید کاری انجام دهید تا همکاری موثر بین کارکنان خود را بازیابی کنید. اگر نمی دانید چه کاری می توانید در مورد آن انجام دهید، سعی کنید از برخی از ابزارهای همکاری استفاده کنید. این ها ابزارهای تکنولوژیکی هستند که به طور خاص برای کمک به همکاری موثر تیم های راه دور طراحی شده اند.

1- Slack:

Slack یک ابزار همکاری موثر است که تیم شما را قادر می سازد تا به طور موثر ارتباط برقرار کرده. فایل ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. ابزارهای نرم افزاری خود را متصل کرده و به صورت مشارکتی کار کنید. برخی از ویژگی های مهم آن عبارتند از:

کانال های ارتباطی منظم:

این یکی از مهمترین ویژگی های Slack است. این به شما کمک می کند تا مکالمات خود را با تیم های مختلف در قالب کانال های سازماندهی شده سازماندهی کنید. به عنوان مثال، مکالمه با تیم فروش در کانال تیم فروش ظاهر می شود. این به شما کمک می کند تا مکالمات را بر اساس نیاز اولویت بندی کرده. همچنین از بهم ریختن آن ها جلوگیری کنید.

اگر قصد ورود حرفه ای به دنیای فریلنسری دارید. تا از این پس برای خودتان کار کنید. پیشنهاد می کنم که از سایت های خوب فریلنسری در ایران جهت دریافت پروژه استفاده نمایید. جهت آشنایی بیشتر با این سایت ها مقاله سایت فریلنسری ایرانی را از دست ندهید.

کانال-های-ارتباطی-منظم

Slack Connect:

Slack connect یک ویژگی جذاب است که به شما کمک می کند با شرکای خود، فروشندگان و سایر افرادی که در برخی از پروژه های شما مشارکت دارند. اما در یک شرکت متفاوت کار می کنند، ارتباط برقرار کنید. می توانید آن ها را به هر کانال ارتباطی که مایل هستید اضافه کنید. به آن ها کمک کنید تا در کنار کارکنان خود کار کنند. به این ترتیب، می توانید آن ها را در جریان نگه دارید و به طور موثر با آن ها همکاری کنید.

تماس های صوتی و تصویری فوری:

برای کمک به تیم های راه دور برای انجام جلسات رودررو، slack ویژگی تماس فوری ویدئویی را ارائه می دهد. در حین تماس های ویدئویی، می توانید صفحه نمایش خود را با هم تیمی های خود به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، Slack همچنین به شما امکان می دهد در برنامه های ویدئو کنفرانس انتخابی خود مانند Zoom ،Cisco Webex Meetings و BlueJeans به تماس های ویدئویی بپیوندید. علاوه بر این، هنگامی که نیازی به اشتراک گذاری صفحه ندارید. فقط به ویژگی صوتی نیاز دارید، می توانید برای برقراری ارتباط با تیم خود به تماس های صوتی فوری Slack بروید.

سابقه جستجو:

در Slack، به راحتی می توانید اسناد، پرونده ها و مکالمات مورد نیاز خود را با استفاده از سابقه جستجو پیدا کنید. فقط باید نام فایل را در نوار ابزار جستجو تایپ کنید و ظرف چند ثانیه آن را روی صفحه مشاهده خواهید کرد.

همه این ویژگی ها در کنار هم Slack را به ابزاری عالی برای همکاری تیم از راه دور تبدیل می کند.

2- گیت هاب (GitHub)

گیت هاب یکی از بهترین ابزارهای همکاری برای توسعه دهندگان نرم افزار است. این به شما کمک می کند تا با اعضای تیم خود ارتباط برقرار کرده و کدهای رایانه ای را با هم ایجاد کنید. می توانید کدهای رایانه را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، گیت هاب در بین توسعه دهندگان نرم افزار بسیار محبوب است. حدود 2.8 میلیون توسعه دهنده از این پلتفرم برای میزبانی و مرور کدها، مدیریت پروژه ها و توسعه نرم افزار مورد نظر به همراه تیم های خود استفاده می کنند. برخی از ویژگی های مهم گیت هاب عبارت اند از:

repository گیت هاب

مخزن گیت هاب پوشه ای است که می توانید پروژه توسعه نرم افزار خود را در آن انجام دهید. می توانید تمام فایل های مربوط به پروژه خود را در یک مکان (repository) نگه دارید. این کار مدیریت پروژه را برای شما آسان می کند. علاوه بر این، می توانید repository را برای خود نگه دارید. همچنین آن را با تیم خود به اشتراک بگذارید.

 انشعاب (Branching)

هر repository در گیت هاب دارای یک شاخه اولیه است. که به عنوان master شناخته می شود. اما، شما می توانید هر تعداد انشعاب که می خواهید ایجاد کنید. این شاخه ها به شما امکان می دهند کد منبع را به طور مستقل کپی کرده. تغییراتی در آن ایجاد کنید. پس از رضایت کامل از کار خود، می توانید شعبه را در شاخه اصلی ادغام کنید.

 مدیریت پروژه:

گیت هاب شما را قادر می سازد تا به طور موثر با تیم راه دور توسعه نرم افزار خود همکاری کنید. هر زمان که پروژه ای را برای تکمیل با هم دارید. رهبر می تواند با ذکر نام آن ها در درخواست های مختلف کشش، وظایف متفاوتی را به اعضای تیم اختصاص دهد. هنگامی که عضو مربوطه درخواست کشش را باز می کند. می داند که از او می خواهد با کد چه کار کند.

جهت مطالعه این مطلب بر روی لینک روبرو کیلک نمایید. 5 ابزار همکاری از راه دور

ریدایرکت URL چیست؟

ریدایرکت URL چیست؟

قتی URL را ریدایرکت می کنید. به سادگی آن را به آدرس دیگری در همان دامنه یا دامنه دیگر ریدایرکت یا همان جابجا می کنید. وقتی تلاش می کنند بازدیدکنندگان به یک URL متعلق به دامنه قدیمی شما دسترسی پیدا کنند. می توانید هدایتی تنظیم کنید که بازدیدکنندگان را به نام دامنه جدید شما بفرستد.

نحوه انجام ریدایرکت دامنه

ساده ترین راه برای ریدایرکت URL با استفاده از صفحه کنترل ارائه دهنده هاست شما است. برای این آموزش، ما از hPanel استفاده خواهیم کرد:

  1. به hPanel بروید. در بخش دامنه، منوی Redirects را انتخاب کنید.

2. بخش ایجاد یک ریدایرکت را مشاهده خواهید کرد. در اینجا، باید URL موردنظر را برای ریدایرکت مجدد و مکانی که به می خواهید ریدایرکت کنید، را پر کنید. مطمئن شوید که اطلاعات شما صحیح است و پروتکل اتصال صحیح HTTP یا HTTPS را انتخاب کنید.

درست است که سئو کلاه سیاه می توانند در کوتاه مدت بازده بسیار خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد. اما در نظر داشته باشید که در صورت شناسایی توسط گوگل به همان اندازه بلکه بیشتر می توانند آسیبی هایی جبران ناپذیر به سایت شما وارد کنند. به همین دلیل پیشنهاد می کنم جهت آشنایی بیشتر با این روش ها مقاله سئو کلاه سیاه چیست را حتما مطالعه نمایید.

3.پس از پایان کار روی ایجاد کلیک کنید. برای اطمینان از صحت اطلاعات، لیست ریدایرکت ها را بررسی کنید.

چگونه-می-توان-دامنه-را-ریدایرکت-کرد؟-5

4.پس از ریدایرکت مجدد، هنگام دستیابی به URL اصلی خود URL هدف را مشاهده خواهید کرد. شاید لازم باشد چند دقیقه منتظر بمانید تا ریدایرکت جدید به صورت مستقیم آغاز شود. شما باید قادر باشید این مراحل را تقریبا بر روی هر cPanel دنبال کنید. زیرا روند کار بسیار مشابه است.

توجه داشته باشید که ریدایرکت فوق از نوع ریدایرکت 301 استفاده می کند. همانطور که در hPanel ذکر شده است. معنی آن چیست؟ بیایید درباره انواع تغییر مسیر دامنه بیشتر بدانیم.

انواع ریدایرکت دامنه

بسته به مدت و حالت آن، انواع مختلفی از ریدایرکت دامنه وجود دارد:

1- ریدایرکت 301

ریدایرکت 301 یک تغییر مسیر(ریدایرکت) دائمی است. هنگامی که دیگر قصد استفاده از URL اصلی را ندارید. از این روش استفاده می شود. ریدایرکت نیز علامت گذاری نشده است، به این معنی که بازدید کنندگان شما تغییر URL را در مرورگرهای خود مشاهده می کنند. این ریدایرکت برای سئو خوب است. زیرا شما می توانید رتبه بندی جستجوی دامنه قدیمی را حفظ کنید. ریدایرکت 301 به موتور جستجو می گوید که این دو دامنه برای یک وب سایت هستند. اما عملیات به یک دامنه جدید منتقل می شوند.

2- ریدایرکت 302

ریدایرکت 302 یک ریدایرکت موقت است. بنابراین بازدیدکنندگان شما متوجه تغییر URL می شوند. هنگامی که وب سایت شما تحت نگهداری شدید قرار دارد می توانید از این ریدایرکت استفاده کنید. در شرایط دیگر، هنگام انجام تست A / B می توانید یک ریدایرکت 302 را اجرا کنید.

3- فریم URL

برخلاف دو نوع دیگر، فریم URL یک ریدایرکت پوشانده است. این بدان معناست که بازدیدکنندگان شما URL مستقیمی را که تایپ کرده اند در مرورگر خود مشاهده می کنند در حالی که در واقع آن ها URL دیگری را مشاهده می کنند. نه تنها این، همانطور که از نام آن مشخص است. فریم URL به یک صفحه وب خاص هدایت نمی شود بلکه یک قاب از آن نمایش داده می شود.

پنهان کردن دامنه اصلی اغلب توسط شخصی که از سرویس هاست رایگان استفاده می کند، استفاده می شود. هاست رایگان شما را ملزم به استفاده از زیر دامنه می کند مگر اینکه آن را تغییر دهید و هست را بخرید. با این حال، اگر از سرویس هاست پولی استفاده می کنید. همپنین به سئو سایت اهمیت می دهید. باید اکیدا از این روش خودداری کنید. همان محتوایی که در دو URL جداگانه وجود دارد باعث ایجاد محتوای تکراری می شود. موتورهای جستجو یک URL را نسبت به آدرس دیگر انتخاب می کنند که ممکن است مورد پسند شما نباشد. لازم به ذکر است که همه ارائه دهندگان هاست این نوع ریدایرکت را مجاز نمی دانند. بنابراین، اگر هنگام استفاده از ریدایرکت فریم URL به مشکلی برخوردید، برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی ارائه دهنده هاست خود تماس بگیرید.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. آموزش ریدایرکت دامنه

نحوه استارت کمپین تبلیغاتی در لینکدین

نحوه استارت کمپین تبلیغاتی در لینکدین

 اولین قدم همیشه سخت ترین است. تعهدات جدید می توانند ترسناک باشند. هنگام سرمایه گذاری در موفقیت نام تجاری خود، هیچ بازاریابی نمی خواهد گامی را از دست بدهد. یا قدم اشتباهی بردارد. تجربه تبلیغات مبتنی بر هدف به گونه ای طراحی شده است. تا راه اندازی کمپین را یکپارچه و بصری تر می کند. در حالی که مزایای اصلی تبلیغات در لینکدین را ارائه می دهد.

در ادامه می خواهیم یک راهنمای گام به گام برای راه اندازی اولین کمپین را بیاوریم. از طریق این دستورالعمل های ساده، می توانید هدف گذاری، قالب تبلیغات، بودجه و موارد دیگر را کنار بگذارید. بعلاوه، نکاتی را افزایش حداکثر موفقیت خود را بدست بیاورید. توجه داشته باشید فرقی نمی کند که تجارت شما در بخش B2B یا B2C قرار بگیرد. لینکدین اکنون یکی از پنج پلتفرم محبوب بازاریابی رسانه های اجتماعی در بین بازاریابان است. در نتیجه نباید از این پلتفرم کاربردی غافل شوید.

7-افزونه-گوگل-آنالیتیکس-برای-وردپرس

تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت از مهم ترین کارهایی است باید انجام شود. هزاران ابزار و سرویس گزارش مختلف وب سایت بصورت آنلاین وجود دارد. که این کار را انجام می دهند. اما موثرترین آن ها گوگل آنالیتیکس است. پیشنهاد می کنم جهت آشنایی با بهترین افزونه های گوگل آنالیتیکس مقاله 7 افزونه گوگل آنالیتیکس برای وردپرس را از دست ندهید.

درست است که تبلیغات لینکدین در مقایسه با فیس بوک و اینستاگرام بسیار گران است. اما هدف گذاری محدود بر اساس شغل، صنعت، تحصیلات و سایر ویژگی ها به برندها اجازه می دهد تا از برندهای خاص به افراد مورد نظر دسترسی پیدا کنند. ارزش سرمایه گذاری شما را دارد.

1- ایجاد یک اکانت تبلیغاتی

اگر قبلا امانت تبلیغاتی لینکدین خود را ایجاد کرده اید، می توانید به مرحله بعدی بروید. مانند سایر پلتفرم های بازاریابی رسانه های اجتماعی، شما باید یک اکانت تبلیغاتی در لینکدین ایجاد کنید. تا همه کمپین های خود را بدون تاثیر بر محتوای صفحه شرکت، سازماندهی و تجزیه و تحلیل کنید.

برای ایجاد اکانت تبلیغاتی، صفحه شرکت خود را باز کنید. به منوی ابزارهای مدیریت در گوشه سمت راست بالا در زیر دکمه مشاهده به عنوان عضو” بروید. اکنون از منوی کشویی گزینه “Sponsor your updates” را انتخاب کنید. سپس با یک فرم ایجاد اکانت، به صفحه مدیر کمپین منتقل می شوید که در آن باید نامی را به اکانت تبلیغات خود اختصاص دهید. واحد پولی را انتخاب کرده و صفحه شرکت مربوطه خود را مرتبط کنید.

2- انتخاب هدف خود

بسیار مهم است که کل کمپین خود را بر اساس آنچه که امیدوار هستید به دست آورید بسازید. شما می خواهید تصمیم بگیرید که آیا هدف شما آگاهی، ملاحظه یا تبدیل است. سپس، می توانید از زیرگروه ها انتخاب کنید تا بیشتر مشخص شود. در واقع در این مرحله، شما باید تصمیم بگیرید که می خواهید مخاطبان شما در هنگام نمایش آگهی در خبرمایه خود چه کنند. انتخاب هدف به لینکدین کمک می کند تا کمپین شما را سفارشی کنند. بهترین ROI را برای هدف اعلام شده شما ارائه دهند و گزارشات مربوطه را به شما نشان دهند. اهداف کمپین لینکدین بر اساس سفر خریدار به 3 بخش طبقه بندی می شوند.

  1. آگاهی
  2. ملاحظه
  3. تبدیل

به شدت توصیه می کنیم که اهداف خود را در گروه آگاهی، ملاحظه و تبدیل، به عنوان بخشی از یک رویکرد بازاریابی کامل قیف، متعادل کنید.

زیر این دسته ها

  • آگاهی از نام تجاری: این هدف را انتخاب کنید تا به افراد بیشتری محصول، خدمات یا شرکت خود را معرفی کنید.
  • بازدید از وب سایت: این هدف را انتخاب کنید تا به افرادی برسید که به احتمال زیاد بر روی تبلیغات شما کلیک می کنند تا از وب سایت یا صفحات فرود بازاریابی شما دیدن کنند.
  • تعامل: این هدف را انتخاب کنید تا تبلیغات خود را به افرادی نشان دهید که به احتمال زیاد با تبلیغ شما در ارتباط هستند یا شرکت شما را دنبال می کنند.
  • ویدیویی: این هدف را انتخاب کنید تا ویدیوهای خود را با افرادی که بیشتر تماشا می کنند نشان دهد.
  • تبدیل وب سایت: این هدف را انتخاب کنید تا تبلیغات خود را به افرادی نشان دهید که به احتمال زیاد در وب سایت شما اقداماتی را انجام می دهند که برای تجارت شما ارزشمند است.
  • متقاضیان کار: این هدف را انتخاب کنید تا آگهی های خود را به افرادی که به احتمال زیاد مشاهده می کنند نشان دهید یا برای درخواست روی آگهی های شغلی خود کلیک کنید.

اکنون اهدافی را که می خواهید از کمپین به دست آورید ارزیابی کنید و مناسب ترین هدف را انتخاب کنید.

3- انتخاب مخاطبان مناسب

در این مرحله، شما باید مخاطبی را ایجاد کنید که می خواهید از طریق تبلیغات خود مورد توجه قرار گیرد. لینکدین به شما این امکان را می دهد تا مشتریان بالقوه خود را بر اساس ویژگی های مختلف مانند تحصیل، شرکت، حرفه و شغل، مهارت ها و بسیاری دیگر هدف قرار دهید.

لینکدین همچنین دسته ای از مخاطبان را بر اساس ویژگی های مختلف مخاطب لیست کرده است. اگر تازه کار هستید، می توانید یکی از مخاطبان مربوطه را برای کمپین خود انتخاب کنید. با انتخاب مخاطبان خود، لینکدین به طور خودکار مخاطب را محدود می کند. با افزودن ویژگی های مخاطب مربوطه مانند نقش های شغلی، اعضای گروه، تحصیلات، مهارت ها و غیره در بخش های مربوطه، مخاطب ایجاد می کند. علاوه بر این، می توانید ویژگی های بیشتری را به مخاطبان اضافه کنید تا با کلیک روی “افزودن ویژگی های بیشتر، دسترسی خود را افزایش دهند.

بهترین بخش این است که LinkedIn به شما امکان می دهد تا آنجا که می توانید مخاطبان هدف خود را محدود کنید. بنابراین، از هدف گسترده اجتناب کنید و مخاطبین خود را محدود کنید تا به مهم ترین چشم اندازهای خود برسید.

جهت مطالعه ادامه نحوه ایجاد کمپین بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. چگونگی شروع کمپین تبلیغاتی لینکدین

بهترین افزونه های گوگل آنالیتیکس

بهترین افزونه های گوگل آنالیتیکس

تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت یکی از مهم ترین کارهایی است باید انجام دهید. هزاران ابزار و سرویس گزارش وب سایت بصورت آنلاین وجود دارد. اما از سال 2005، گوگل آنالیتیکس عملا روش تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت بوده است. بخشی از پلتفرم بازاریابی گوگل، یک سرویس تحلیلی رایگان هاست به نام آنالیتیکس است. که به شما نمای کلی از افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند. اینکه از چه صفحاتی بازدید می کنند، از کجا آمده اند و موارد دیگر می دهد.

داشتن این اطلاعات هنگام تصمیم گیری در مورد وب سایت شما ضروری است. این که آیا تصمیم می گیرید چه محتوایی تولید کنید یا چه محصولاتی را بفروشید. برای ردیابی ترافیک وب سایت خود، باید کد رهگیری Google Analytics Global Site (gtag.js) را به قسمت هر صفحه ای که می خواهید ردیابی کنید، اضافه کنید. می توانید این کار را با تغییر قالب header.php تم خود انجام دهید. اما این عملی نیست. زیرا هر زمان که تم شما به روز می شود کد رهگیری رونویسی می شود.

اکثر تم های وردپرس مدرن زمینه ای برای افزودن کد رهگیری وب سایت شما به سرصفحه وب سایت شما دارند. اگر قالب وردپرس شما این را ندارد. می توانید از افزونه های مختلف برای افزودن کد استفاده کنید

1- افزونه MonsterInsights

افزونه MonsterInsights با بیش از دو میلیون نصب فعال، محبوب ترین و بهترین افزونه گوگل آنالیتیکس وردپرس در بازار است. این افزونه به شما امکان می دهد آمار دقیق را مستقیما از ناحیه مدیریت وردپرس ببینید. همچنین می توانید گوگل آنالیتیکس را بدون ویرایش کد یا استخدام توسعه دهنده به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید.

به علاوه، یافتن داده های تجزیه و تحلیل که برای تجارت اهمیت دارد از طریق گزارشات داشبورد وردپرس بسیار آسان می شود. نیازی به خروج از وب سایت خود یا جستجوی چندین گزارش گوگل آنالیتیکس برای کشف بینش در مورد بازدیدکنندگان نیست. این افزونه ویژگی های ردیابی پیشرفته ای مانند ردیابی بارگیری فایل، کلیک در لینک های وابسته، کلیک در لینک های خروجی، ردیابی لینک های mailto و تلفن و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

افزونه ها به طور یکپارچه با افزونه های دیگر مانند WooCommerce ،MemberPress ،Easy Digital Downloads ،GiveWP و موارد دیگر ادغام می شوند. یا می توانید از افزونه Forms آن برای ردیابی فرم های وردپرس و نحوه تبدیل آن ها استفاده کنید. MonsterInsights با افزونه های محبوب فرم وردپرس مانند WPForms ،Formidable Forms ،Gravity Forms ،Ninja Forms و موارد دیگر کار می کند.

علاوه بر این، MonsterInsights همچنین از طریق گزارش سرعت سایت به سرعت بخشیدن به سایت وردپرس شما کمک می کند. با استفاده از پیشنهادات ارائه شده توسط افزونه، می توانید زمینه های بهبود را پیدا کرده. تجربه کاربری وب سایت خود را افزایش دهید.
این همش نیست.

2- افزونه Analytify

Analytify یک راه حل کاربر پسند گوگل آنالیتیکس است که آمار کلی، صفحات برتر بر اساس بازدیدها، جمعیت شناسی، ارجاع کنندگان برتر، آمار سیستم و موارد دیگر را نشان می دهد. همه گزارشات در یک داشبورد اصلی نمایش داده می شوند. با این حال می توانید آمار خود را در داشبورد وردپرس از طریق افزونه ویجت Analytify مشاهده کنید.

پس از تایید Analytify، می توانید انتخاب کنید که افزونه کد پیگیری گوگل آنالیتیکس را برای شما نصب کند یا خیر و از کدام پروفایل گوگل آنالیتیکس می خواهید آمار تهیه کنید. ده ها تنظیم اضافی وجود دارد که به شما امکان می دهد آنچه را که در وب سایت شما دنبال می شود تغییر دهید.

این شامل حذف گروه های کاربر از ردیابی، ناشناس کردن آدرس های IP، تحمیل ترافیک تجزیه و تحلیل از طریق SSL، ردیابی خطا 404 و ردیابی عمق پیمایش می شود. نسخه پولی یا پرو Analytify از 39 دلار برای مجوز یک وب سایت به فروش می رسد. نسخه پرو بسیاری از آمارهای اضافی را ارائه می دهد. اما همچنین برای استفاده از هر یک از پنج افزونه اضافی موجود، باید از نسخه حرفه ای آن استفاده کنید.

بین 19 تا 49 دلار برای مجوز یک وب سایت، افزونه هایی برای ردیابی اهداف و تبدیل ها، ردیابی پیشرفته برای WooCommerce، ردیابی پیشرفته برای بارگیری آسان دیجیتال، ردیابی کمپین ها و ارائه گزارش های تحلیلی به مشتریان از طریق ایمیل وجود دارد.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 7 افزونه گوگل آنالیتیکس برای وردپرس