طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

نکاتی برای نگارش رزومه حرفه ای

نکاتی برای نگارش رزومه حرفه ای

1- بررسی نمونه های مختلف با توجه به نوع صنعت

هنگام ساخت رزومه خود ، ممکن است نمونه هایی از رزومه های صنعت خود را برای الهام گرفتن و بهترین روش ها مطالعه کنید. در حالی که روش های زیادی وجود دارد که می توانید از نمونه های رزومه استفاده کنید. سه راه اصلی برای جستجوی شما وجود دارد:

  1. مطالعه رزومه را ساده کنید. نمونه های رزومه ساده و سرراست هستند. این بدان دلیل است که کارفرمایان حداقل زمان لازم را برای بررسی رزومه شما دارند. بنابراین خوانایی کلیدی مهم است. این همچنین به معنای انتخاب یک قلم تمیز و حرفه ای است.
  2. آن را مختصر بیان کنید. خواهید دید که هر بخش از نمونه رزومه کوتاه و دقیق است. از جمله شرح خلاصه و تجربه تنها شامل مهم ترین و مهم ترین اطلاعات است. به این معنی که کارفرمایان می توانند اطلاعات بیشتری در مورد شما کسب کنند. سریع تر توانایی های شما را برای این نقش درک کنند.
  3. حتما از اعداد استفاده کنید. همچنین ممکن است متوجه شوید که در بخش تجربه نمونه های رزومه اغلب معیارهایی وجود دارد. این به این دلیل است که کارفرمایان به شدت به ارزش اثبات شده قابل اندازه گیری پاسخ می دهند. اعداد به آن ها این امکان را می دهند تا ارزشی را که ممکن است برای موقعیت به وجود آورید ، بهتر درک کنند.

هنگام استفاده از نمونه های رزومه ، باید به خاطر داشته باشید که قرار نیست این موارد دقیقاً کپی شوند. اگرچه باید از استفاده آن ها به عنوان الگو خودداری کنید. نمونه ها به عنوان نمونه کارنامه های با کیفیت بالا در صنعت و عنوان شغلی شما مفید هستند.

2- استفاده از یک فونت حرفه ای

از آنجا که کارفرمایان فقط زمان کوتاهی برای بررسی رزومه شما دارند. باید تا حد امکان روشن و خوانا باشد. شما باید از یک قلم ساده و تمیز مانند Arial یا Times New Roman استفاده کنید. اندازه قلم خود را بین 10 تا 12 نگه دارید. انتخاب یک قلم واضح و قابل خواندن به حرفه ای جلوه دادن رزومه شما کمک می کند.

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که فضای سفید اضافی را کاهش یا حذف کنید. فضای خالی زیاد باعث می شود رزومه شما پراکنده به نظر برسد. باعث حواس پرتی مخاطب و احتمالاً رد شما شود. با کاهش فضای سفید اضافی ، کار خواننده رزومه را آسان تر می کنید. تا به جای فضاهای سفید ، فقط بر روی محتوای رزومه خود تمرکز کند. با افزایش اندازه قلم خود به 12 و احتمالاً افزودن یک بخش اختیاری اضافی مانند “مهارت” یا “جوایز و دستاوردها” ، می توانید فضای سفید را کاهش دهید.

امروزه با توجه به شرایط دور کاری رشد بسیاری داشته است. بسیاری از کسب و کار ها به این سمت آمده اند. پیشنهاد می کنم مقاله 6 آمار جالب دورکاری که باید بدانید را مطالعه نمایید تا با چند آمار جالب در مورد دورکاری آشنا شوید.

10-نکته-نوشتن-رزومه-حرفه-ای

3- استفاده از زبان فعال

رزومه شما باید با استفاده از زبان فعال و بدون کلمات اضافی نوشته شود. این به معنی استفاده از کلمات قدرتمند مانند “به دست آمده” ، “کسب شده” ، “تکمیل شده” یا “انجام شده” است. اگر رزومه شما بیش از حد طولانی است یا خواندن آن دشوار است. ممکن است کوتاه تر ساختن جملات یا مختصر تر کردن ایده ها را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال ، ممکن است شرح شغلی داشته باشید که به شرح زیر باشد:

“در طول مدت حضورم در شرکت X ، من چندین پروژه مبتنی بر تیم را اجرا کردم. به هر یک از اعضای تیم در کارهای مختلف مرتبط با هر پروژه کمک کردم.

این مثال را می توان به روش زیر کوتاه و تقویت کرد:

“چندین پروژه مبتنی بر تیم را هدایت کردم و به طور موثر وظایف گروه را هماهنگ کردم.”

نسخه تجدید نظر شده در حالی که تعداد کلمات را کاهش می دهد. از جمله زبان فعال تر ، ایده های مشابهی را درباره دستاوردهای شما بیان می کند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب می توانید بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 10 نکته نوشتن رزومه حرفه ای

Reddit چیست؟

Reddit چیست؟

Reddit یک پلت فرم اخبار اجتماعی است که به کاربران اجازه می دهد درباره محتوایی که سایر کاربران ارسال کرده اند بحث و رای دهند. برای کمک به پلیس در سایت و جلوگیری از بمباران هرزنامه ها توسط خوانندگان ، Reddit با نکات “کارما” روبرو شد.

کاربران با نظرات و لینک های خود توسط دیگران در جامعه رأی مثبت می دهند. اگر مطالب نامرتبط خود را به صورت ناخواسته به Reddit ارسال کنید. مطمئناً توسط سایر کاربران رأی ناخوشایند خواهید گرفت. این به نوبه خود بدان معنی است که Reddit شروع به محدود کردن تعداد دفعاتی می کند که می توانید محتوا را به سایت ارسال کنید.

نکته قابل توجه در مورد Reddit این است که جوامع کوچکی به نام Reddits فرعی وجود دارند. مردم و علایق آن ها را به هم نزدیک می کند. این زیرمجموعه های ردیت ها در موضوعات مختلفی از نحوه آموزش انگلیسی تا شعبده بازی وجود دارد.

زیرمجموعه ها (Subreddits)

بیش از یک میلیون انجمن در ردیت وجود دارد. به آن ها subreddits گفته می شود. هر یک به یک موضوع متفاوت اختصاص یافته اند. معیارهای Reddit و RedditList هر دو مجموعه Reddits پرطرفدار دارند. به شما کمک می کند مواردی را دنبال کنید. پست ها در یک subreddit همه باید به طریقی با موضوع subreddit مرتبط باشند. هر subreddit با reddit.com/r/ شروع می شود.

بیشتر از یک سال است که کل جهان درگیر ویروس کرونا شده است. این ویروس بر کسب و کارهای زیادی نیز تاثیر گذاشته است. بسیاری به سمت دور کاری آماده اند. ولی گوگل برای کمک به کسب و کار ها امکانات جدید را در اختیار آن ها قرار داده است. برای آشنایی با این امکانات پیشنهاد می کنم مقاله امکانات جدید گوگل برای کمک در دوران کرونا را مطالعه نمایید.

6-روش-استفاده-از-Reddit-برای-رشد-کسب-و-کار

1- شفاف و صادق باشید

Reddit یک انجمن ناشناس است. شناسایی کاربر دیگر در واقع خلاف شرایط خدمات سایت است. اما انتظار نداشته باشید که استانداردهای مشابه در مورد برند ها اعمال شود.

کاربران Reddit انتظار دارند بازاریابان کاملاً درمورد کارهایی که در Reddit انجام می دهند. کسانی که به جای نام تجاری خود صحبت می کنند ، پیش قدم باشند. اگر آنچه شما انجام کاملا شفاف و قابل باور است، که برای اولین بار دست دادن است. بسیار مهم است.

2- ارزش افزودن

Reddit روی سیستم سرنوشت کار می کند. پست ها و نظرات بر اساس میزان مرتبط بودن ، سرگرمی و آموزنده بودن آن ها رای یا بالا می روند. کیفیت مکالمه بالا می رود. بنابراین مهم است که به یاد داشته باشید که چیزی را در Reddit اضافه کنید ، نه فقط سوار موج موجود شوید.

اگر می توانید به مکالمه اضافه کنید یا پستی ایجاد کنید که اتفاقات Reddit را افزایش می دهد. به عنوان بازاریابی خالص تلقی نمی شود. این فرصتی برای گفتگوی آزاد با مردم و Reddit ایجاد می کند و کاری معتبرتر انجام می دهید.

3- اول کمین کن

هرکسی می تواند sub-Reddit ایجاد کن. با یک استراتژی مناسب می توانید به راحتی یک شبکه و چندین sub-Reddit بهم پیوسته را حول یک ایده ایجاد کنید.

خواندن Reddit می تواند طناب ها را به برند ها آموزش دهد. آن ها را برای بازاریابی در سایت آماده کند. ، اما همچنین یک ابزار تحقیقاتی گسترده و رایگان است. بازاریابان باید نام برند خود را روزانه به علاوه رقبای خود جستجو کنند.

Reddit مجموعه ای از میلیون ها نفر است. که آشکارا در مورد نام تجاری شما و مواردی که برند شما به آن ها مربوط است صحبت می کنند.تمام آنچه شما باید انجام دهید جستجوی آن است.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب می توانید بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 6 روش استفاده از Reddit برای رشد کسب و کار

سرگی برین کیست؟

سرگی برین کیست؟

سرگئی برین دانشمند کامپیوتر و کارآفرین است. وی با لری پیج در دانشگاه استنفورد ملاقات کرد. این دو موتور جستجو گوگل را ایجاد کردند که صفحات وب را بر اساس محبوبیت مرتب می کند. گوگل پس از راه اندازی در سال 1998 به محبوب ترین موتور جستجو در جهان تبدیل شد. موفقیت چشمگیر آن بنیانگذاران خود را به میلیاردر تبدیل کرد. بعداً برین و پیج پیش از کناره گیری از سمت های خود در دسامبر 2019 ، رئیس و مدیرعامل شرکت مادر گوگل ، آلفابت شدند.

برین و پیج به طور مشترک دارای یک بوئینگ سفارشی 767-200 و یک هواپیمای دورنیر آلفا جت هستند. سالانه 1.3 میلیون دلار برای اسکان آن ها و دو جت Gulfstream V متعلق به مدیران گوگل در فروگاه هوایی موفت فدرال پرداخت می کنند. این هواپیما تجهیزات علمی نصب شده توسط ناسا برای جمع آوری داده های آزمایشی هنگام پرواز را داشته است.

تولد و سنین جوانی برین

سرگئی میخائیلوویچ برین در 21 آگوست 1973 در مسکو ، روسیه متولد شد. از پدر و مادر یهودی روسی ، یوگنیا و میخائیل برین ، هر دو فارغ التحصیل دانشگاه دولتی مسکو (MSU) متولد شد. پدر وی استاد ریاضیات در دانشگاه مریلند و مادرش محقق در مرکز پرواز فضایی Goddard ناسا است. برین و خانواده اش برای فرار از آزار و اذیت یهودیان در سال 1979 به ایالات متحده مهاجرت کردند.

او یک دانشمند رایانه ای و کارآفرین اینترنتی در اینترنت متولد اتحاد جماهیر شوروی است. که به همراه لری پیج در سال 1998 بنیانگذار گوگل بودند.

وی قبل از رفتن به دانشگاه استنفورد برای ادامه دکترای علوم کامپیوتر ، در دانشگاه ریاضیات و علوم کامپیوتر تحصیل کرد. به عنوان یک محقق، تحقیق در زمینه های مورد علاقه وی شامل استخراج اطلاعات از منابع غیر ساختاری ، موتورهای جستجو و داده کاوی از مجموعه های بزرگ داده بود. وی با محقق لری پیج صفحه همکارش که با او در یک پروژه تحقیقاتی کار کرده بود ملاقات کرد. این دو نفر از نظر فکری با هم ارتباط برقرار کردند. شروع به آزمایش طراحی جدید موتورهای جستجو در رایانه های دانشگاه کردند.

در ابتدا ، پروژه آن ها “BackRub” نام داشت. بودجه آن از طریق بنیاد ملی علوم تأمین شد. برین و پیج با هم الگوریتم PageRank را توسعه دادند. این الگوریتم توسط گوگل برای رتبه بندی صفحات وب استفاده می شود. اجرای موفقیت آمیز پروژه آن ها برای ماه ها در رایانه های دانشگاه ، آن ها را متقاعد کرد که شرکت خود را تأسیس کنند.

تحصیلات سرگی

برین در مدرسه مونتسوری شعبه رنگ در مریلند تحصیل کرد. پدرش او را تشویق کرد که در خانه ریاضیات بخواند.

وی در دبیرستان النور روزولت در گرینبلت ، مریلند تحصیل کرد. در سپتامبر 1990 ، برین در دانشگاه مریلند ثبت نام کرد. جایی که وی لیسانس علوم خود را از گروه علوم کامپیوتر در سال 1993 با درجه ممتاز در علوم کامپیوتر و ریاضیات ، که بخشی از کالج کامپیوتر ، ریاضی و طبیعی دانشگاه مریلند است ، دریافت کرد. علوم

برین تحصیلات تکمیلی خود را در رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه استنفورد با بورس تحصیلی فارغ التحصیلان از بنیاد ملی علوم آغاز کرد. در سال 1993 ، وی در تحقیقات ولفرام ، توسعه دهندگان ریاضیات ، کارآموزی کرد. از سال 2008 وی از تحصیل در مقطع دکترا در استنفورد مرخصی گرفت.

سرگی برین و گوگل

به عنوان یک پروژه تحقیقاتی در دانشگاه استنفورد ، برین و پیج یک موتور جستجو ایجاد کردند. که نتایج را با توجه به محبوبیت صفحات ذکر کرد. پس از نتیجه گیری که محبوب ترین نتیجه اغلب مفیدترین است. آن ها موتور جستجوی گوگل را پس از اصطلاح ریاضیاتی “googol” نامیدند. که یک عدد است و با 100 صفر دنبال می شود. تا نمایانگر مأموریت آن ها برای سازماندهی اطلاعات عظیم موجود در وب باشد.

پیج و برین از مهارت های اساسی برنامه نویسی HTML سابق برای راه اندازی یک صفحه جستجوی ساده برای کاربران استفاده کردند. زیرا آن ها هیچ توسعه دهنده صفحه وب برای ایجاد هرچه دقیق تر بصری ندارند. آن ها همچنین شروع به استفاده از هر قسمت کامپیوتری که می توانستند پیدا کنند تا قدرت محاسباتی لازم را برای مدیریت جستجوهای چندین کاربر جمع کنند.

دراپ شیپینگ یکی از جدیدترین و سریع ترین روش کسب درآمد از اینترنتمی باشد. پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر با این روش کسب وکار مقاله dropshipping چیست را حتما مطالعه نمایید. 

سرگی-برین-و-گوگل

از آنجا که محبوبیت موتور جستجوی آن ها در بین کاربران استنفورد افزایش یافت. برای پردازش سوالات به سرورهای دیگری نیاز داشت. در آگوست 1996 ، نسخه اولیه گوگل که هنوز در وب سایت دانشگاه استنفورد است ، در دسترس کاربران اینترنت قرار گرفت.

پس از جمع آوری 1 میلیون دلار از خانواده ، دوستان و سایر سرمایه گذاران ، این زوج این شرکت را در سال 1998 راه اندازی کردند. گوگل پیشنهاد اولیه خود را در آگوست 2004 برگزار کرد. باعث ایجاد میلیاردرهای برین و پیج شد. از آن زمان گوگل با دریافت بیش از یک تریلیون جستجو در روز در سال 2016 ، به محبوب ترین موتور جستجو در جهان تبدیل شده است.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر لینک روبرو کلیک نمایید. بیوگرافی سرگی برین

الگوریتم مرغ مگس خوار (Hummingbird) چیست؟

الگوریتم مرغ مگس خوار (Hummingbird) چیست؟

اگرچه از نظر فنی دقیق است که الگوریتم مرغ مگس خوار را به روزرسانی الگوریتم بنامید. اما این نوعی نام غلط است. دلیل این امر این است که مرغ مگس خوار اساساً یک نسخه کاملاً اصلاح شده از الگوریتم جستجوی گوگل است. فقط به روزرسانی جزئی نبوده است.

برخلاف به روزرسانی های قبلی پاندا و پنگوئن که در ابتدا به عنوان الحاقی برای الگوریتم موجود گوگل منتشر شده بودند. از مرغ مگس خوار به عنوان یک بازنگری کامل الگوریتم اصلی نام برده شده است. در حالی که اعتقاد بر این است که بسیاری از مولفه های قبلی الگوریتم اصلی دست نخورده باقی مانده اند. مرغ مگس خوار از تعهد گوگل برای درک پیچیده تر از هدف سوالات جستجوگران با هدف تطبیق آن ها با نتایج مرتبط تر خبر داد.

گوگل مرغ مگس خوار را در تاریخ 26 سپتامبر 2013 رسما اعلام کرد. اما در واقع حدود یک ماه قبل از آن موجود بود. در حالی که به روزرسانی های قبلی الگوریتم مانند پاندا و پنگوئن باعث گزارش قابل توجهی در مورد از دست رفتن ترافیک و رتبه بندی شده بودند. به نظر نمی رسد که مرغ مگس خوار تأثیرات منفی شدیدی روی وب عمومی بگذارد. تا حد زیادی به عنوان تأثیر مثبت بر دقت پایگاه دانش گوگل شناخته شده است که به عنوان “نمودار دانش” شناخته شده است.

 انتخاب نام دامنه یکی از مهمترین تصمیماتی است که می توانید به عنوان صاحب کسب وکار بگیرید. پیشنهاد می کنم برای آشنایی با تاثیر نام دامنه بر سئو سایت مقاله تاثیر انواع دامنه بر سئو را حتما مطالعه نمایید.

الگوریتم-مرغ-مگس-خوار-(Hummingbird)-چیست؟

نمودار دانش

برای درک کامل هدف مرغ مگس خوار، مهم است که ابتدا با ویژگی های موتور جستجو که بیشتر تحت تاثیر قرار گرفته است آشنا شوید: جستجوی معنایی و نمودار دانش.

یک سال قبل از انتشار مرغ مگس خوار ، گوگل نمودار دانش خود را راه اندازی کرد. نه یک نمودار واقعی ، بلکه مجموعه ای از ویژگی های SERP است. برای ارائه پاسخ سریع و دقیق به سوالات کاربران در مورد افراد ، مکان ها و چیزها طراحی شده است.

نمودار دانش را در عمل می توانید در صفحه نتایج حاصل از جستجوی “کوکی های تکه شکلات” مشاهده کنید. SERP حاوی نتایج استاندارد طبیعی و لینک هایی به وب سایت های مناسب است. اما همچنین شامل مجموعه ای غنی از داده های نمودار دانش است. از جمله یک جعبه پاسخ همراه با یک دستور العمل ، یک صفحه دانش راست به همراه حقایق تغذیه ای در مورد این دسر ، و پیشنهادات مربوط به آن افراد را جستجو کنید.

گوگل چگونه تشخیص می دهد که این نتایج منعکس کننده اهداف جستجوگر بوده و به اندازه کافی نیازهای آنها را برطرف می کند؟ اینجاست که جستجوی معنایی وارد می شود.

الگوریتم مرغ مگس خوار و جستجوی معنایی

جستجوی معنایی تلاش می کند تا نتایج مناسب SERP را با زبان سوالات کاربران اینترنت فراتر از معانی کلمات کلیدی منفرد منطبق کند. حتی اگر هدف کاربر ضمنی باشد نه صریح ، زمینه گسترده تری را در نظر می گیرد. برای دیدن جستجوی معنایی در عمل ، نگاهی به تصویر SERP “کوکی های تکه ها شکلات” بالا بیندازید.

حتی اگر سوال مربوط به خود کوکی ها بود. جستجوی معنایی بیانگر این است که علی رغم کلماتی که در جستجوی جستجو به کار رفته است. به معنای واقعی کلمه می تواند به تصاویر یا تعریفی از کوکی ها اشاره داشته باشد. هدف جستجو نسبت به زبان مورد استفاده متفاوت است . سپس گوگل نتایجی ارائه داد که با زبان جستجوگر مطابقت داشته باشد تا زبان جستجوگر. در نتیجه ، ما یک SERP پر از دستور العمل ها ، حقایق تغذیه ای و سایر موضوعات مربوط به تهیه یا خوردن کلوچه ها را مشاهده می کنیم.

تسلط روزافزون گوگل در جستجوی معنایی آن ها را قادر می سازد. به قول خودشان ، “موجودات دنیای واقعی و روابط آن ها با یکدیگر” را درک کنند. تمرکز مرغ مگس خوار بر تطبیق زمینه جستجو با نتایج ، به هوش فناوری گوگل توانایی تجزیه و تحلیل قصد متکی است.

جستجوی معنایی یک موضوع پیچیده است. در قلب مرغ مگس خوار مفهوم بسیار مهم معناشناسی یا معنا نهفته است. حتی باهوش ترین کامپیوترها هم هنوز احمقانه هستند. این بدان دلیل است که اگرچه تشخیص انسان از دو مفهوم متفاوت و در عین حال مشابه برای انسان آسان است. اما کامپیوترها نمی توانند این کار را انجام دهند مگر اینکه صریحاً به آن ها گفته شود.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. الگوریتم مرغ مگس خوار و تاثیر آن بر سئو

دلایل برتری اینستاگرام نسبت به سایر سوشال مدیا ها

دلایل برتری اینستاگرام نسبت به سایر سوشال مدیا ها

1- ارائه نمای بصری

اگر می خواهید داستانی را بگویید ، چه چیزی بهتر از تصویر برای این کار وجود ندارد. بنابراین ، برخلاف توییتر و فیس بوک، اینستاگرام جایی است، که افراد وضعیت ها و پست های طولانی را به اشتراک می گذارند. اینستاگرام همه چیز در مورد عکس ها و فیلم های خود است. هر آنچه منتقل می شود از طریق تصاویر زیبا و فیلم هایی که به اشتراک می گذارید انجام می شود.

احتمالا تا کنون نظریه های مختلفی درباره این که چرا اینستاگرام می تواند برای کسب وکار شما مفید باشد شنیده باشید. بدون شک اینستاگرام یکی از مهمترین رسانه های اجتماعی در اطراف ماست. پیشنهاد می کنم مقاله ۶ دلیل انتخاب اینستاگرام برای کسب و کار را حتما مطالعه نمایید.

ارائه-نمای-بصری

2- میکرو بودن اینستاگرام

این روزها میکروبلاگینگ بسیار محبوب شده است. برای وبلاگ نویسان ، پلتفرم هایی مانند پینترست و اینستاگرام به همان اندازه پلتفرم هایی مانند توییتر و فیس بوک اهمیت پیدا می کنند.

این به این دلیل است که اینستاگرام تصویری سریع و بصری برای به اشتراک گذاری اطلاعات به کاربران ارائه می دهد. بیشتر داده ها از طریق تصاویر یا ویدئوها به اشتراک گذاشته می شوند. چند کلمه در زیر شرح داده می شود. بهترین چیز در مورد اینستاگرام این است که مانند یک میکروبلاگ است. دارای یک مولفه بصری عالی است که جذابیت بالایی را به همراه دارد.

3- اینستاگرام رسانه ای اجتماعی

اینستاگرام نه تنها به شما امکان می دهد عکس ها یا فیلم های خارق العاده خود را به نمایش بگذارید. بلکه شما را قادر می سازد تا تصویری را لایک کنید و درباره آن نظر دهید. در اینستاگرام نیز می توانید افرادی را که دوست دارید دنبال کنید. اگر آن ها بخواهند می توانند دوباره شما را دنبال کنند.

این یک مزیت اضافه شده نسبت به فیس بوک است که در آن اگر شخصی را اضافه کنید. او نیز می تواند محتوای شما را به اشتراک بگذارد. با این حال ، در اینستاگرام ، اگر حساب خصوصی داشته باشید. شما شخصی را دنبال می کنید، او دیگر شما را دنبال نمی کند. شما می توانید محتوای او را ببینید در حالی که او نمی تواند محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط شما را ببیند.

4- وجود بهترین فیلترها

وقتی صحبت از فیلترها می شود. هیچ رقیبی برای اینستاگرام وجود ندارد. روند افزودن فیلترها چاپلوسانه است. این بهترین راه برای پنهان کردن سن و نقص است. بنابراین ، این نیرنگ را بپذیرید و می توانید پیروان خود را به بهترین شکل ممکن فریب دهید.

5- سرگرم کننده بودن فضای اینستاگرام

اینستاگرام در مورد گرفتن عکس ، افزودن فیلتر و جذاب و سرگرم کننده نشان دادن آن هاست. علاوه بر این ، به اشتراک گذاری این تصویر زیبا نیز احساس خوبی دارد. بعلاوه ، برای افزایش دسترسی به عکس های خود ، می توانید هشتگ هایی را به تصاویر خود اضافه کنید. بنابراین وقتی افراد آن هشتگ خاص را جستجو می کنند. می توانند تصاویر شما را پیدا کنند. در نتیجه این ، احتمال ویروسی شدن محتوای شما در اینستاگرام بیشتر از سایر برنامه های رسانه های اجتماعی است.

6- نفوذ بهتر در بازار هدف

زن و مرد هر دو خریدار تکان دهنده ای هستند. بنابراین ، کم و بیش ، آسان است که روی گزینه های خرید آن ها تأثیر بگذارید. 60٪ از کاربران در اینترنت بین گروه سنی 18 تا 29 سال دارای یک حساب اینستاگرام هستند. جوانان امروز پول زیادی کسب می کنند. آن ها نه تنها درآمد زیادی کسب می کنند ، بلکه حاضرند هزینه های زیادی را نیز صرف کنند.

پیش نیاز این امر این است که ، شما باید یک محصول عالی به آن ها ارائه دهید. تا اطمینان حاصل شود که آنچه شما ارائه می دهید را خریداری می کنند. بنابراین ، هیچ مکانی بهتر از اینستاگرام نیست. در اینستاگرام ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک ویدیوی کوتاه یا یک تصویر با وضوح بالا از محصول خود ارسال کنید ، و کار شما تمام است. اگر مشتریان محصول شما را دوست داشته باشند. به طور خودکار به وب سایت شما هدایت می شوند. در اینستاگرام ، حدود 70٪ از کاربران زن هستند و آن ها خرید را دوست دارند. بنابراین ، هر زمان که به چیزی می رسید که مخاطبان زن آن را دوست داشته باشند. محبوبیت آن بیشتر خواهد بود.

7- نمایش محتوای باکیفیت تر

در اینستاگرام ، شما می توانید از طریق فیلم ها و تصاویر در مقایسه با توییتر ، فیس بوک یا سایر وب سایت های رسانه های اجتماعی ، یک تصویر تجاری بهتر و موثر ایجاد کنید. اکنون ، ممکن است بگویید که من می توانم همان فیلم ها و عکس ها را در فیس بوک و توییتر بارگذاری کنم. بنابراین چه چیزی اینستاگرام را بهتر می کند؟

دلیل خوب بودن اینستاگرام به دلیل رابط کاربری آن است. هنگامی که یک کاربر فیس بوک خود را از طریق کامپیوتر بررسی می کند. می تواند لینک ها ، عکس ها ، صفحه چت ، ستون های فرعی و موارد دیگر را مشاهده کند. از طرف دیگر ، اینستاگرام دارای یک وب سایت است. اما کاربران هنوز برنامه تلفن همراه آن را که 700 میلیون کاربر از سراسر جهان دارد ترجیح می دهند. مردم هر روز تعداد زیادی فیلم و تصویر می بینند. بهترین چیز این است که رابط کاربری بدون درهم و برهمی آن باعث شده است که بسیار خوب باشد. در نتیجه اطمینان از تعامل بهتر مشتری را حاصل می شود.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 12 دلیل برتری اینستاگرام بر سایر رسانه ها