طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

اندازه گیری کیفیت سایت توسط گوگل سرچ کنسول

اندازه گیری کیفیت سایت توسط گوگل سرچ کنسول

بنظر شما آیا کیفیت جستجو قابل اندازه‌گیری است یا خیر؟

منظور اصلی این سوال یعنی چیزی وجود دارد که می‌توان آن را اندازه‌گیری کرد و به عنوان یک معیار بیان کرد. جان مولر مدیر آنالیز وبمسترهای گوگل به این سوال پاسخ داد. پاسخی که تعجب آور بود. زیرا او نشان داد که برای کمک به ناشران به معیار کیفیت کنسول جستجو نگاه کرده است. جان مولر گوگل در پاسخ به این سوال در مورد کمی سازی کیفیت سایت پاسخ می دهد. به پرسش در مورد معیار کیفیت سرچ کنسول نیز اشاره می کند.

سرچ کنسول گوگل چیست؟

سرچ کنسول گوگل ( یا همان ابزار وبمستر سابق گوگل یک پلت فرم رایگان برای هر کسب و کار و شخصی است که وب سایتی دارد. ابزاری که بوسیله آن بر نحوه مشاهده سایت خود توسط گوگل نظارت کند. حضور ارگانیکوبسایت خود را بهینه کند. این شامل مشاهده دامنه های ارجاع دهنده شما، عملکرد سایت تلفن همراه، نتایج جستجوی غنی و جستجوها و صفحات با بیشترین ترافیک است.

نرخ پرش در سئو سایت بسیار مهم است. شما می توانید با ایجاد تغییرات در طراحی خود آن را بهبود ببخشید. پیشنهاد می کنم جهت آشنایی با این تغییرات مقاله 7 تغییر طراحی وب جهت بهبود نرخ پرش وب سایت را حتما مطالعه نمایید.

سرچ-کنسول-گوگل-چیست؟

از طریق بررسی سرچ کنسول گوگل (GSC) می توانید بفهمید در هر ماه چه میزان بازدید داشتید. یا اینکه بفهمید چه اتفاقی برای یک پست وبلاگ پربازدید افتاده که ناگهان سقوط کرده است. استفاده از سرچ کنسول برای هر استراتژیستی مفید و ضروری است. اما هر کسی که یک وب سایت دارد می تواند از آن و اطلاعاتی که به شما می دهد، استفاده نماید. به گفته گوگل، چه صاحب کسب و کار، متخصص سئو، بازاریاب، مدیر سایت، توسعه دهنده وب یا خالق اپلیکیشن باشید، سرچ کنسول به کارتان خواهد آمد.

بدون شک اولین باری که سرچ کنسول گوگل را باز می کنید. به شدت گیج خواهید شد. از انبوهی اطلاعات دوره می شود. اما هر چه بیشتر از آن استفاده می کنید، گیجی شما کمتر خواهد شد.

کیفیت سایت چیست؟

ایده کیفیت سایت بسیار ساده به نظر می رسد اما اینطور نیست. کیفیت ساز اهمیت زیادی برای ایندکس شدن و رتبه بندی موتور جستجو دارد. افراد بسیاری از جمله وبمستران گوگل در مورد این موضوع صحبت می کنند. با این حال معنای واقعی آن همچنان در گوگل یک راز است.

مفهوم کیفیت سایت یک مفهوم ذهنی است که به نظرات شخصی افراد بستگی دارد. نظراتی که تحت تاثیر سطوح بسیار متنوع تجربه و دانش آن هاست. هیچ راهی مطلق و عینی برای بیان اینکه کیفیت سایت چیست وجود ندارد. یا اینکه راه مشخصی برای ارتقا و بهبود آن وجود ندارد.

تقریبا هیچ کسی معنای واقعی و دقیق کلمه کیفیت سایت از نظر گوگل را نمی داند. زیرا گوگل نمی گوید ارتفاع، عرض و عمق تعریف آن ها از کیفیت سایت چیست. ممکن است، همانطور که شخصی که سوال را مطرح می کند. هیچ راهی برای تعیین کمیت الگوریتم های متعدد به طور مستقل وجود ندارد.

شخصی که سؤال را می پرسد، کاملا منطقی، به دنبال چیزی عینی تر و قابل سنجش تر بود. وقتی می گویید کیفیت وب سایت خود را بهبود بخشید. آیا این کیفیت چیزی است که قابل اندازه گیری است؟

یا صرفا اصطلاحی است که برای تعیین اینکه چگونه الگوریتم های متعدد به وب سایت شما نگاه می کنند استفاده می شود؟

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. نحوه اندازه گیری کیفیت سایت در سرچ کنسول

پروتکل انتقال فایل (FTP) چیست؟

پروتکل انتقال فایل (FTP) چیست؟

اصطلاح پروتکل انتقال فایل (FTP) به فرآیندی اشاره دارد که شامل انتقال فایل ها بین دستگاه ها از طریق شبکه می شود. این فرآیند زمانی کار می کند که یک طرف به دیگری اجازه ارسال یا دریافت فایل از طریق اینترنت را بدهد. در ابتدا به عنوان راهی برای ارتباط کاربران و تبادل اطلاعات بین دو دستگاه فیزیکی استفاده می‌شد. اما امروزه معمولا برای ذخیره فایل‌ها در فضای ابری، که معمولا یک مکان امن است که از راه دور نگهداری می‌شود، استفاده می‌شود.

تا به حال به این فکر کردید طراحی سایت و توسعه آن با هم چه تفاوتی دارند؟ پیشنهاد می کنم مقاله تفاوت های طراحی و توسعه وبسایت را مطالعه کنید.

پروتکل-انتقال-فایل-(FTP)-چیست؟

FTP ممکن است توسط یک کسب و کار یا شخص برای انتقال فایل ها از یک سیستم کامپیوتری به سیستم دیگر یا توسط وب سایت ها برای آپلود یا دانلود فایل ها از سرورهای خود استفاده شود. بطور کلی پروتکل انتقال فایل راهی برای دانلود، آپلود و انتقال فایل ها از یک مکان به مکان دیگر در اینترنت و بین سیستم های کامپیوتری است. کاربران نیز برای انجام انتقال FTP نیاز به اتصال به اینترنت دارند.

برای ورود به سرور FTP، باید نام کاربری و رمز عبور و شماره پورت را وارد کنید. پروتکل FTP به طور پیش فرض توسط پورت های شماره 20 و 21 مدیریت می شود. همچنین امکان دسترسی ناشناس به سرورهای FTP وجود دارد.

تاریخچه FTP

اولین مشخصات برای FTP با نام RFC 114 در 16 آوریل 1971 منتشر شد. توسط ابهای بوشان، دانشجوی آن زمان در موسسه فناوری ماساچوست نوشته شد. ایده اصلی پشت FTP، فعال کردن انتقال فایل ها از طریق ARPANET، پیشرو اینترنت بود.

همان طور که اینترنت مدرن شروع به شکل گیری کرد. مشخصات FTP تحت چندین تجدید نظر قرار گرفت تا با استانداردهای شبکه از جمله TCP/IP هماهنگ شود. در سال 1980، نسخه جدیدی از FTP در RFC 765 توسط جان پاستل، دانشمند پژوهشی در موسسه علوم اطلاعات در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در آن زمان تعریف شد. پنج سال بعد، FTP دوباره با RFC 959 تعریف شد. که قابلیت‌های مدیریتی جدیدی را برای پروتکل معرفی کرد. از جمله توانایی ساخت و حذف فهرست فایل بود. تکرارهای قبلی FTP تا حد زیادی محدود به انتقال فایل ها به و از ساختارهای فهرست فایل موجود بود.

نحوه کار پروتکل FTP

پروتکل انتقال فایل به افراد و کسب و کارها اجازه می دهد تا فایل های الکترونیکی را بدون نیاز به قرار گرفتن در یک فضا با دیگران به اشتراک بگذارند. این را می توان با استفاده از یک سرویس گیرنده FTP یا از طریق فضای ابری انجام داد. صرف نظر از گزینه، هر دو طرف نیاز به اتصال به اینترنت فعال دارند

اکثر مرورگرهای وب دارای کلاینت های FTP هستند که کاربران را قادر می سازد فایل ها را از رایانه خود به سرور منتقل کنند و بالعکس. برخی از کاربران ممکن است بخواهند از یک سرویس گیرنده FTP شخص ثالث استفاده کنند. زیرا بسیاری از آن ها ویژگی های اضافی را ارائه می دهند. نمونه هایی از کلاینت های FTP که برای دانلود رایگان هستند. عبارتند از FileZilla Client ،FTP Voyager ،WinSCP CoffeeCup Free FTP و Core FTP.

بسیاری از مردم قبلا بدون اینکه متوجه باشند از FTP استفاده کرده اند. اگر تا به حال فایلی را از یک صفحه وب دانلود کرده اید، از FTP استفاده کرده اید. اولین مرحله ورود به سیستم است که ممکن است به صورت خودکار یا با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به صورت دستی رخ دهد. FTP همچنین از شما می خواهد که از طریق یک شماره پورت خاص به سرور FTP دسترسی داشته باشید. هنگامی که از طریق سرویس گیرنده FTP خود به سرور FTP دسترسی پیدا کردید. اکنون می توانید فایل ها را انتقال دهید. همه سرورهای FTP عمومی نیازی به ورود به سیستم ندارند. زیرا برخی از سرورها به شما امکان دسترسی ناشناس به آن ها را می دهند.

علت اهمیت و کاربرد FTP

FTP یک پروتکل شبکه استاندارد است که می تواند قابلیت های گسترده انتقال فایل را در سراسر شبکه های IP فعال کند. بدون FTP، انتقال فایل و داده‌ها را می‌توان با مکانیسم‌های دیگری مدیریت کرد. مکانیسم هایی مانند ایمیل یا سرویس وب HTTP اما سایر گزینه‌ها فاقد وضوح تمرکز، دقت و کنترلی هستند که FTP آن را فعال می‌کند.

FTP برای انتقال فایل بین یک سیستم به سیستم دیگر استفاده می شود/ چندین مورد استفاده رایج از جمله موارد زیر دارد:

  • پشتیبان گیری(Backup): FTP را می‌توان توسط سرویس‌های پشتیبان یا کاربران جداگانه برای پشتیبان‌گیری از داده‌ها از یک مکان به یک سرور پشتیبان ایمن که خدمات FTP را اجرا می‌کند، استفاده کرد.
  • همانند سازی(Replication): تکثیر شامل کپی کردن داده‌ها از یک سیستم به سیستم دیگر است. اما رویکرد جامع‌تری برای ارائه دسترسی و انعطاف‌پذیری بالاتر دارد. همچنین می توان از FTP برای تسهیل این امر استفاده کرد.
  • دسترسی و بارگذاری داده ها(Access and data loading): FTP همچنین معمولا برای دسترسی به میزبانی وب مشترک و خدمات ابری به عنوان مکانیزمی برای بارگذاری داده ها بر روی یک سیستم راه دور استفاده می شود.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. پروتکل FTP چیست و کاربرد آن

مهم ترین نکات استخدام طراح وبسایت

مهم ترین نکات استخدام طراح وبسایت

معمولا استخدام یک طراح وب کار آسانی نیست. اما بالاخره شما باید این کار را انجام دهید. کسب و کار شما راه اندازی شده است. شما بخش بازاریابی سنتی خود مانند کارت ویزیت و بروشور را دارید. اکنون با آخرین مانع راه اندازی خود یعنی نیاز به وب سایت کناسب کسب و کار روبرو هستید. وب سایتی که حکم ویترین فروشگاه آنلاین شما را دارد. محلی جهت معرفی خود به جهان است. کسب و کار شما از این طریق به کل سیاره زمین معرفی می شود.

وب سایت شرکت شما به عنوان پلتفرم فروش و بازاریابی و پورتال آن برای ارتباط با مشتریان بالقوه باید عمل کند. برای اطمینان از اینکه شرکت شما بهترین وب سایت ممکن را دارد. مهم است که طراح وب سایت مناسبی را استخدام کنید.

نکات مهم قبل از شروع فرآیند استخدام

  • مشخص کردن اهداف وب سایت خود: برای کار موثر با یک طراح وب، تصمیم بگیرید که آیا وب سایت شما فقط اطلاعاتی باشد یا اینکه محصولات و خدمات را نیز بفروشد.
  • بدانید به چه نوع وب سایتی نیاز دارید: اکثر متخصصان وب سایت در یکی از دو گروه قرار می گیرند: طراحان وب مسئول ظاهر و عملکرد وب سایت هستند. در حالی که توسعه دهندگان وب معمولا بر روی کدنویسی پیچیده برای وب سایت های سفارشی تمرکز می کنند.
  • تصمیم گیری در مورد بودجه: بودجه شرکت خود را بررسی کنید تا مشخص کنید چقدر می توانید برای طراحی وب سایت هزینه کنید. این کار به شما کمک می کند تشخیص دهید که آیا باید با یک طراح وب برای یک پروژه قرارداد ببندید یا یک کارمند استخدام کنید.

اگر می‌خواهید سایت خود را بازاریابی کنید و فروش بیشتری داشته باشید. مهم است که بدانید نرخ پرش وب سایت چیست. فقدان این دانش می تواند سایت شما را خراب کند. به همین دلیل پیشنهاد می کنم مقاله نرخ پرش چیست را حتما مطالعه نمایید. تا بیشتر با نرخ پرش آشنا شوید.

نکات-مهم-قبل-از-شروع-فرآیند-استخدام

نقش ها و مسئولیت های ضروری طراح وب

برای پیش برد بهتر کار و درک صحیح که به نیروی طراح وب با چه توانایی های نیازمند هستید. بهتر است لیستی از وظایف طراح وب خود داشته باشید. برای مثال طراحان وب معمولا وظایف زیر را انجام می دهند:

  • برای تعیین الزامات یک وب سایت با همکاران یا مشتریان صحبت می کنند.
  • ماکت‌ها را توسعه می دهند و تست هایی را برای نمایش دادن و تایید طرح‌بندی و ناوبری وب‌سایت انجام می دهند.
  • استفاده از قالب ها، تم ها و زبان های کامپیوتری مانند HTML جهت ایجاد وب سایت
  • همکاری با سایر همکاران گرافیست برای به دست آوردن تصاویر و ویدیوهای وب سایت
  • نظارت بر عملکرد وب سایت و ارائه به روز رسانی یا تعمیرات در صورت لزوم

ویژگی های یک طراح وب

برای پیدا کردن طراح وب مناسب برای سازمان و کسب و کار خود، به دنبال کاندیدایی با این مدارک تحصیلی، تجربه کاری و مهارت های زیر باشید:

تحصیلات

اکثر متخصصان این رشته حداقل دارای مدرک کاردانی در طراحی وب هستند. که به دو سال تحصیل در مقطع متوسطه نیاز دارد. با این حال، بسیاری از کارفرمایان ترجیح می دهند طراحان وب را استخدام کنند که دارای مدرک لیسانس با تمرکز در علوم کامپیوتر، برنامه نویسی کامپیوتر یا طراحی گرافیک هستند.

تجربه کاری

طراحان وب در سطح جونیور اغلب تجربه کارآموزی برای شرکت های محلی یا داوطلب شدن برای سازمان های دانشگاهی را دارند. طراحان وب میان حرفه ای معمولا دارای تجربه گسترده ای در ارائه خدمات طراحی و توسعه برای شرکت ها و کار بر روی پروژه های مستقل هستند. برای ارزیابی تجربه استخدام بالقوه یک وب سایت، بخواهید نمونه کارها را بررسی کنید.

مهارت ها فردی

طراحان وب موفق باید مهارت های زیر را داشته باشند:

  • توجه به جزئیات: خطاهای جزئی در کد وب سایت می تواند منجر به خطاهای بزرگ شود. بنابراین طراحان وب باید به جزئیات توجه زیادی داشته باشند.
  • مهارت های ارتباطی: برای درک نیازهای وب سایت و انتقال موثر نیازها به همکاران، طراحان وب نیاز به مهارت های قوی گفتاری، نوشتن، گوش دادن و خواندن دارند.
  • سواد کامپیوتری: طراحان وب نیاز به تسلط بر زبان های برنامه نویسی استاندارد وب سایت مانند HTML و PHP دارند. بسیاری نیز باید اصول اولیه زبان هایی مانند XML، SQL و جاوا اسکریپت را بدانند. اکثر طراحان وب همچنین نیاز به تجربه با برنامه های طراحی مانند ادوبی فوتوشاپ و ایلوستریتور دارند.
  • خلاقیت: برای تبدیل نیازها و ایده های یک شرکت به یک مفهوم بصری، طراحان وب باید خلاق باشند. آن ها همچنین باید ترندهای صنعت را نظارت کنند تا طرح های خود را به روز نگه دارند.
  • مهارت های حل مسئله: برای رفع خطاها و بهبود عملکرد وب سایت، طراحان وب باید بدانند که چگونه مسائل را شناسایی کنند. گزینه ها را در نظر بگیرند و راه حل ها را به طور موثر پیاده سازی کنند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. نکات مهم در استخدام طراح وب

پردازنده های AMD ابزاری احتمالی برای استخراج رمزارز

پردازنده های AMD ابزاری احتمالی برای استخراج رمزارز

 اکنون که اینتل پردازنده‌های نسل دوازدهم خود را راه‌ اندازی کرده است. می‌توانیم درباره اینکه AMD در پاسخ به چه چیزی وارد خط تولید کرده است فکر کنیم. با عرضه اخیر نسل جدید پردازنده‌های اینتل، پردازنده های رایزن AMD از کانون توجه خارج شده است. اما به لطف افزایش ارز دیجیتال رپتوروم (RTM)، عرضه پردازنده‌های رایزن ممکن است به اندازه کارت‌های گرافیک کمیاب شود و در نتیجه قیمت را افزایش دهد.

رمزارز رپتوروم

با توجه به محاسبه‌گر سودآوری ماینینگ رپتوروم، یک رایزن 5950x با نرخ هش 4247 ساعت در ثانیه می‌تواند روزانه 161 رپتوروم را برای شما به ارمغان بیاورد که هر رپتوروم اکنون حدود 0.00215607 دلار ارزش دارد. که معادل 3.47 دلار از منبع تغذیه شما در 125 وات است.

رپتوروم لزوما یک ارز دیجیتال جدید نیست. اما تمایل آن به حافظه نهان CPU، به ویژه آن هایی که حافظه کش L3 بزرگتر دارند. از جمله رایزن 9 5950x و 5900x، باعث ایجاد نگرانی می شود.

آیا می دانید استیبل کوین چیست و چگونه تولید پیشنهاد می شود؟ جهت آشنایی بیشتر با این کوین مقاله استیبل کوین DAI چیست؟ را حتما مطالعه نمایید.

رمزارز-رپتوروم

هر دو مدل 5900x و 5950x دارای حافظه نهان64 مگابایتی L3 هستند که می توان از نظر قیمت نسبتا مقرون به صرفه دانست. با این حال، ماینرها ممکن است به دنبال آن CPU ها نباشند. زیرا ممکن است به دنبال آن CPU های بزرگتر و کمتر کاربردی AMD باشند. به عنوان مثال، یک Ryzen Threadripper 3970x که مجهز به 128 مگابایت حافظه نهان L3 است. دارای نرخ هش 8587 ساعت در ثانیه است. می تواند روزانه 325 رپتوروم تولید کند. که معادل 7.01 دلار در روز یا 2558.65 دلار در سال می رسد.

جهت مطالعه ادامه این مطلب و مطالب بیشتر در مورد بلاکچین بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. پردازنده های AMD ابزار احتمالی استخراج ارز دیجیتال

تاثیرات انوع رنگ در طراحی لوگو

تاثیرات انوع رنگ در طراحی لوگو

قدرت رنگ را در لوگو دست کم نگیرید. انتخاب رنگ لوگو و برند شما احتمالا یکی از سخت ترین کارها برای یک استارتاپ است. درست کردن آن بسیار مهم است. کاربران معمولا بر اساس تصاویر به‌سرعت قضاوت می کنند. کتاب‌ها را از روی جلدشان قضاوت می‌شوند. شرکت‌ها نیز بر اساس لوگویشان قضاوت می‌ شوند. از آنجایی که تحقیقات ثابت کرده است که رنگ‌ها 85 درصد از دلایلی هستند که مردم تصمیم می‌گیرند از یک کسب و کار خرید کنند. واقعا ارزش دارد که مطمئن شوید تاثیر رنگ‌های خاص را درک می‌کنید.

علت اهمیت روانشناسی رنگ در برندسازی

رنگ ها ارزش های اصلی برند شما را نشان می دهند. برای مثال، با دیدن بسته بندی محصول یا وب سایت خود، مخاطبان هدف شما به طور خودکار متوجه می شوند که شما چه کسی هستید. چه چیزی می فروشید و در مورد چه چیزی فعالیت دارید. در اینجا چند آمار وجود دارد که توضیح می دهد چگونه رنگ ها بر ادراک کاربر تاثیر می گذارند:

  • به یاد ماندنی: استفاده از رنگ مناسب می تواند شناخت برند شما را تا 80 درصد افزایش دهد.
  • تصورات برند: مصرف کنندگان در 90 ثانیه درباره محصولات قضاوت می کنند. علاوه بر این، چیزی بین 60 تا 90 درصد از این قضاوت ها صرفا بر اساس رنگ ها است.
  • تبدیل: هنگام خرید، 90 درصد از مشتریان روی رنگ های برند تمرکز می کنند.

بیایید فانتا را به عنوان مثال در نظر بگیریم. فانتا که در سال 1940 ایجاد شد. دومین برند قدیمی شرکت کوکاکولا و به طور کلی یکی از شناخته شده ترین برندهای جهانی است. با گذشت زمان، این برند چندین بار لوگو را تغییر داد. اما یک چیز همیشه ثابت ماند. آن هم حروف آبی در پس زمینه نارنجی پر جنب و جوش است.

طراحی یک لندینگ پیج که نرخ تبدیل خوبی به شما بدهد کار چندان ساده ای نیست. باید برای آن نکات بسیاری را رعایت نمایید. به همین دلیل پیشنهاد می کنم مقاله زیر طراحی لندینگ پیج مطالعه نمایید.

علت-اهمیت-روانشناسی-رنگ-در-برندسازی

شاید بپرسید چرا نارنجی؟ زیرا بازیگوش، دوستانه، جوان پسند و پرانرژی است. بنابراین آیا می توانید دقیقا همین لوگو را در رنگ های مختلف تصور کنید؟ حروف سفید روی زمینه سبز چطور؟ ما هنوز طراحی لوگو را تشخیص می دهیم، اما فاقد انرژی، جذابیت و احساساتی است که توسط رنگ نارنجی ایجاد می شود.

رنگ ها و شخصیت آن ها

اشاره کردیم که هویت بصری شما چیزهای زیادی در مورد برند شما می گوید. برای برندهای محبوب، رنگ ها به طور خودکار به هویت آن ها مرتبط می شوند. به عنوان مثال، لوگوی نمادین سفید و سبز استارباکس معتبر و منحصر به فرد به نظر می رسد. در حالی که رنگ های قرمز و سفید کوکاکولا همه در مورد عشق، دوستی، خانواده و خاطرات هستند. برای برندهای کوچک تر، انتخاب رنگ مناسب شانس آن ها برای جلب توجه مشتریان مناسب و برجسته شدن در دریای شرکت های مشابه است.

محبوب ترین رنگ ها و احساساتی که در ما برمی انگیزند:

  • آبی: این رنگ دریا و آسمان است که بر ثبات، آرامش، اعتماد، امنیت، هماهنگی و صلح تاکید دارد. این ها ویژگی هایی هستند که بسیاری از برندهای محبوب، از جمله موسسات مالی، شبکه های اجتماعی، برندهای مراقبت های بهداشتی و غول های فناوری اطلاعات می خواهند بر آن تاکید کنند. بنابراین، جای تعجب نیست که رنگ آبی انتخاب بسیاری از برندهای محبوب از جمله همراه اول، فیس بوک، Oral B PayPal، Dell و… است.
  • سبز: رنگ سبز اغلب با طبیعت، رفاه، رشد، باروری و سلامتی مرتبط است. به همین دلیل است که توسط برندها مواد غذایی استفاده می شود. همچنین می‌تواند راه‌حل مؤثری برای برندهای لوازم آرایشی طبیعی، برندهای مد دوستدار محیط‌زیست یا شرکت‌هایی در حوزه سلامت و تناسب اندام باشد.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. تاثیر رنگ در طراحی لوگو