طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

افزایش فروش با بازاریابی ایمیلی

افزایش فروش با بازاریابی ایمیلی

 بازاریابی ایمیلی یک استراتژی بازاریابی آموزنده است که سختگیرانه نیست. خب احتمالا همانطور که می دانید از زمان شروع همه‌گیری، تعاملات ایمیل افزایش یافته است. در واقع یک استراتژی ایمیلی که به مشتریان بالقوه اجازه می دهد بدانند که شما به رفاه آن ها نیز اهمیت می دهید. می تواند بر تصمیم خرید آن ها تاثیر مثبت بگذارد.

بازاریابی ایمیلی می تواند از طریق شخصی سازی ارتباطات قوی تری با مشتریان ایجاد کند. ارتباطات پایه و اساس استراتژی های بازاریابی است. با بحران جهانی کنونی، اکثر مردم اکنون مقدار قابل توجهی از زمان خود را صرف مرور آنلاین می‌کنند. این باعث می‌شود که تقریبا همه صاحبان کسب و کارها از اینترنت برای انتقال استراتژی‌های بازاریابی خود در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب استفاده کنند.

با یک بازار بسیار رقابتی و تبلیغات آنلاین متعدد، گاهی اوقات ممکن است ناخوشایند باشد و توجه کاربر را پرت کند. به جای جلب توجه مخاطبان هدف خود، حتی ممکن است آن ها را بدرقه کنید. سایر استراتژی های بازاریابی آنلاین می توانند توجه بازار هدف شما را بدون آزار آن ها جلب کنند.

افزایش درگیری های ایمیل

طبق داده های بدست آماده در زمان اوج همه گیر کرونا درگیری های ایمیل افزایش یافته است. با توجه به محدودیت‌های گسترده ناشی از کووید، اکثر کسب‌وکارها تغییرات قابل‌توجهی در فعالیت‌های تجاری روزانه خود ایجاد کرده‌اند. کارهای انجام شده در دفتر به سیستم های آنلاین مختلف منتقل می شد که یکی از آن ها استفاده از ایمیل است.

در ابتدا، رسانه های اجتماعی یک آزمایش ارتباطی بودند. با گذشت زمان، به پلتفرم های عظیمی تبدیل شد که به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شد. حال پیشنهاد می کنم جهت آشنایی با مزایا بازاریابی در رسانه های اجتماعی سری به مقاله 5 مزیت بازاریابی سوشال مدیا بزنید.

افزایش-درگیری-های-ایمیل

مطالعه اخیر نشان می‌دهد که سنجه‌های ایمیل‌های ارسالی بین فوریه ۲۰۲۰ تا مارس ۲۰۲۰ افزایش یافته است. این دوره اوج همه‌گیری بود. با وجود حجم زیادی از مردم که هر روز از ایمیل‌های خود استفاده می‌کنند. این فرصتی عالی برای تلاش برای ورود به مکالمه در حالی است که شتاب قوی است. افراد بیشتر از سایت‌های ایمیل استفاده می‌کنند به این معنی که شانس بیشتری برای جلب توجه مخاطبان به تبلیغات ایمیلی دارند.

دسترسی به کوچکترین دسته از بازار هدف ایمیل مارکتینگ

یکی دیگر از علل افزایش فروش توسط ایمیل مارکتینگ که می توان به آن اشاره کرد، دسترسی به کوچکترین دسته از بازار هدف است. نکته مهم در مورد بازاریابی ایمیلی این است که چگونه می‌توانید هر ایمیل را بر اساس آنچه فکر می‌کنید گیرنده باید بشنود، شخصی‌سازی کنید. بدون اینکه تاثیری بر بقیه محتوای ارسال شده به سایر گیرندگان هدف داشته باشید. شخصی‌سازی پیام در حین انتقال برنامه‌تان می‌تواند آن را در نظر گیرنده صمیمانه‌تر کند. جلب توجه او با نشان دادن میزان واقعی بودن شما، راهی عالی برای خواندن و بررسی بقیه محتوای ایمیل است.

یادآوری‌های کد تخفیف و اعلامیه‌های

یکی از چیزهایی که کووید-19 باعث شد مردم متوجه شوند اهمیت پس انداز پول برای آماده شدن برای حوادث غیرمنتظره است. برای مصرف‌کنندگان ناامن است که در این زمان‌های سخت که تهدید قابل‌توجهی برای سلامتی وجود دارد. در عین حال دسترسی به داروها و درمان‌های فوری را محدود می‌کنند، ولخرجی کنند. بنابراین چگونه مردم می توانند از طریق ایمیل مارکتینگ در پول خود صرفه جویی کنند؟

ساده است، آن ها یادآوری هایی برای تخفیف، تبلیغات و فروش دریافت می کنند. بنابراین معاملات عالی را از دست نخواهند داد. با خط موضوع و متن ایمیل مناسب، به راحتی می توان در حین تبلیغات فروش، یک تماس برای اقدام ایجاد کرد. در رابطه با این موضوع، روانشناسان می گویند که مردم تمایل دارند در طول یک بحران احتکار کنند. بنابراین مصرف کنندگان بیشتر از حد معمول زمانی که تخفیف برای مدت محدودی ارائه می شود، خرید می کنند یا از خدمات استفاده می کنند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. علل افزایش فروش توسط ایمیل مارکتینگ

 


بازگشت احتمالی Google Wallet

بازگشت احتمالی Google Wallet

خب به نظر می رسد گوگل در حال آماده شدن برای بازگشت Google Wallet به اندروید است. هفته گذشته گزارش هایی مبنی بر بازگشت Google Wallet به همراه تصاویری از نماد برنامه جدید منتشر شد.

در واقع، به نظر نمی‌رسد که این برداشت جدید از Google Wallet اصلا یک برنامه مستقل نیست. بلکه یک رابط کاربری جدید است که در خدمات گوگل پلی زندگی می‌کند. برای این منظور، به نظر می‌رسد اسکرین‌شات‌های فاش شده از آن نشان می‌دهند که مجوزها و کارت‌های شما در سراسر رابط کاربری اندروید قابل دسترسی خواهند بود.

بنابراین، به نظر نمی‌رسد که این یک اصلاح بزرگ برای Apple Pay باشد. بلکه یک سیلوی جدید از مدیریت کارت به یک سرویس Google Wallet احیا شده است. در حالی که پرداخت‌های کارت همچنان از طریق برنامه موجود Google Pay انجام می‌شود. Google Wallet نام اولیه برنامه پرداخت NFC گوگل بود. برنامه ای که اولین بار در سال 2011 عرضه شد، قبل از اینکه بیشتر به یک سیستم پرداخت همتا به همتا تبدیل شود.

Google Pay چیست؟

Google Pay که گاهی به اختصار “G Pay” نیز به آن می گویند. پاسخ گوگل به Apple Pay است. هم به عنوان یک کیف پول دیجیتال با پشتیبانی از تراکنش های بدون تماس عمل می کند و هم احراز هویت پرداخت آنلاین را تسهیل می کند. برنامه Google Pay Android همچنین می‌تواند میزبان نسخه‌های دیجیتالی کارت‌های فروشگاه و هدیه از برندهای پشتیبانی‌شده باشد.

 اندروید ۱۳ فصل بعدی هیجان انگیز سیستم عامل محبوب گوگل است. هرآنچه که در مورد آن باید بدانید را در مقاله هر آنچه که باید از اندروید ۱۳ بدانید می توانید بیابید این مقاله را از دست ندید.

بازگشت-احتمالی-Google-Wallet-به-تلفن-ها

نحوه تنظیم Google Pay

خب حالا که در مورد کلیت این موضوع و بازگشت Google Wallet صحبت کردیم. بیایید تا نحوه تنظیم Google Pay برای اندروید و Wear OS را نیز با هم بررسی کنیم.

نحوه تنظیم Google Pay در اندروید

اگر قبلا کارتی را روی حساب گوگل خود ست کردید. یا اگر از کارتی برای خرید یک برنامه یا کتاب، فیلم یا موارد دیگر در فروشگاه گوگل پلی استفاده کرده‌اید. احتمالا اطلاعات کارت شما از قبل در برنامه گوگل پلی در دسترس است. اگر کارتی که می‌خواهید استفاده کنید هنوز در دستگاه اندروید شما موجود نیست، اضافه کردن آن آسان است.

به برنامه Google Pay بروید و روی نماد «پرداخت» در پایین صفحه ضربه بزنید. سپس گزینه “+ روش پرداخت” را مشاهده خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید و به صفحه «افزودن کارت» هدایت می‌شوید. جایی که می‌توانید کارت اعتباری را که می‌خواهید اضافه کنید اسکن کنید یا جزئیات مربوطه را به صورت دستی وارد کنید.

پس از وارد کردن، باید CVC خود را وارد کنید (سه عدد در پشت)، نام و آدرسی که کارت به آن متصل است را تایید کنید. سپس شرایط بانک خود را برای استفاده از کارت انتخابی خود از طریق Google Pay بررسی کنید. هنگامی که شرایط گفته شده را پذیرفتید. پس از یک مرحله تایید احتمالا باید کدی را وارد کنید که می توانید انتخاب کنید تا از طریق پیامک یا ایمیل دریافت کنید. کارت در گزینه های پرداخت شما ظاهر می شود و آماده کار است.

 جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. بازگشت احتمالی Google Wallet به تلفن ها

تجارت الکترونیک در امروزه

تجارت الکترونیک در امروزه

در حال حاضر تجارت الکترونیک در کشورهای توسعه یافته در همه جا برای تجارت وجود دارد. اما کشورهای در حال توسعه هنوز نتوانسته اند به پذیرش آن برسند. با این حال، با شروع رشد تجارت الکترونیک در سراسر آسیا، به ویژه در چین، همه چیز در حال پیشرفت است.

در این میان، موبایل این روزها تقریبا به بزرگترین چیز در تجارت الکترونیک تبدیل شده است. با این حال، بسیاری از کسب و کارها به اندازه کافی سریع به تجارت سیار تبدیل نمی شوند تا از پایگاه کاربران تلفن همراه بیشترین استفاده را ببرند. با رقابتی شدن بازار تجارت الکترونیک نسبت به قبل، ممکن است این امر در خط تغییر کند. زیرا کسب و کارها همچنان به یافتن راه های جدیدی برای به دست آوردن برتری می پردازند.

در دنیای پیشرفته امروز وارد شدن به تجارت الکترونیک و ایجاد کسب و کاری اینترنتی نیازمند فراهم کردن زیرساخت مناسب ازجمله درگاه پرداخت الکترونیک مناسب برای این کار است. درگاهی که کار را هم برای شما و مهم تر از همه کار را مشتریانتان آسان تر می کند. جهت آشنایی با کارمزد و شیوه تسویه انواع درگاه سری به مقاله مقایسه کارمزد و شیوه تسویه انواع درگاه پرداخت بزنید.

تجارت-الکترونیک-در-امروزه

همچنین آینده ای در مدل های کسب و کار مبتنی بر اشتراک وجود دارد. در حال حاضر، تعدادی از خدمات آنلاین وجود دارد که اشتراک ماهانه را برای موارد مختلف ارائه می دهد. انتظار داشته باشید که این مدل کسب و کار در سال های آینده بیش از پیش رشد کند.

عوامل کلیدی موفقیت

حال بیایید با هم به عوامل کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک بپردازیم.

برند

وقتی صحبت از تجارت الکترونیک می شود. اولین چیزی که باید در نظر بگیرید برند شما است. برند شما تنها بازتابی از تصویر و هویت کسب و کار شما نیست. اول، باید هسته، ایده آل ها و فلسفه های کسب و کار شما را بیان کند. دوم، باید با بازار هدف شما همخوانی خوبی داشته باشد.

بیش از ایجاد یک نام تجاری، لوگو، طرح‌ها، عناصر بصری و سایر شناسه‌های تجاری، مطمئن شوید که پیام قدرتمندی را از برند خود منتقل می‌کنید. در نهایت، انجام این کار می تواند دنیایی از تفاوت در تجارت الکترونیک شما ایجاد کند.

وب سایت کسب و کار

فروشگاه اینترنتی بدون وب سایت تجاری امکان ندارد! داشتن یک وب سایت از الزامات یک تجارت الکترونیکی است. مطمئنا، شما ممکن است از طریق کانال های رسانه های اجتماعی و سایر سیستم عامل های دیجیتال تجارت کنید. با این حال، بهتر است یک وب سایت از نظر زیبایی شناسی جذاب و بسیار کاربردی ایجاد کنید.

در حین کار، مطمئن شوید که تجربه کاربری عالی (UX) دارد تا بازدیدکنندگان به بازگشت ادامه دهند. در نهایت، سایت شما باید سازگار با موبایل باشد. باید برای انواع دستگاه‌ها، اعم از دسکتاپ، لپ‌تاپ، یا گوشی‌های هوشمند ریسپانسیو باشد.

سئو

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یکی از ارکان بازاریابی دیجیتال تلقی می شود. شما این استراتژی را برای افزایش دید آنلاین و ترافیک وب سایت خود اجرا می کنید. هدف نهایی کسب رتبه برتر در محیط صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) است.

فرآیند سئو شامل بهینه سازی وب سایت شما، گنجاندن کلمات کلیدی مرتبط در محتوای شما و ایجاد لینک است. به علاوه، فراموش نکنید که وب سایت و محتوای خود را برای جستجو محلی و جستجوی صوتی بهینه کنید.

دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال هرگز به این اندازه مهم نبوده است، به خصوص در طول این همه گیری. این بهترین راه برای تبلیغ برند و فروش محصولات یا خدمات شماست. تعداد انگشت شماری از استراتژی های بازاریابی آنلاین برای اجرای تجارت الکترونیکی شما وجود دارد.

همان طور که در بالا ذکر شد، در بالای بازاریابی دیجیتال سئو قرار دارد. جایگزینی برای سئو، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) است که در آن باید برای هر کلیک موفق هزینه پرداخت کنید. سایر کمپین‌ها شامل ایمیل، محتوا و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای برندسازی، تبلیغات و تعامل با مشتری است.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. عوامل کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک

مزایای بازاریابی شبکه های اجتماعی

مزایای بازاریابی شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی یک آزمایش ارتباطی بود. با گذشت زمان، به پلتفرم های عظیمی تبدیل شد که به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شد. همچنین، کسب و کارها شروع به استفاده از رسانه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با مشتریان و مشتریان بالقوه خود و همچنین ارسال پیام های برند به مخاطبان خود کردند. مزایای بسیاری از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای هر نوع کسب و کار وجود دارد. اگر استراتژی ابداع نکرده اید چه برسد به اینکه استراتژی را اجرا کنید، زمان آن فرا رسیده است که برنامه ریزی آن را شروع کنید.

1- افزایش آگاهی از برند

بزرگترین مزیت رسانه های اجتماعی قدرت آن در افزایش آگاهی از برند شما در بین مشتریان احتمالی شماست. با توجه به اثر جهانی شدن آن، برند یا کسب و کار شما را قادر می سازد تا تنها با یک کلیک به طور همزمان برای مردم در سراسر جهان قابل مشاهده باشد. رسانه های اجتماعی به شما این قدرت و آزادی را می دهند که انتخاب کنید چگونه می خواهید شرکت خود را معرفی کنید. چه اطلاعاتی را می خواهید مردم بدانند. برای حفظ علاقه مخاطبان خود به ارتباط با برند خود، باید ثابت قدم باشید و برای ایجاد محتوا با کیفیت تلاش کنید. اعتماد مشتریان خود را با پایبندی به ارزش های برند خود و در عین حال کیفیت و به موقع ارائه دهید. می توانید یک دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی را بگذرانید تا یاد بگیرید که چگونه از آن بهترین استفاده را ببرید.

با پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال بازاریابی دیجیتال به طور پیوسته در حال تبدیل شدن به خط مقدم در ترویج محصولات و خدمات کسب و کارها در دنیای مدرن امروزی است. جهت آشنایی یا مهم ترین دلایل اهمیت وجود CRM سری به مقاله 4 دلیل اهمیت CRM برای استراتژی بازاریابی دیجیتال بزنید.

1-افزایش-آگاهی-از-برند

هر هفته چند ساعت روی پست کردن و به‌روزرسانی حساب‌های اجتماعی خود سرمایه‌گذاری کنید تا شاهد افزایش در معرض دید قرار گرفتن برندتان باشید. با یک ابزار بازاریابی رسانه های اجتماعی که به شما امکان می دهد پست های خود را برنامه ریزی کنید، حتی زمان کمتری را صرف خواهید کرد. بررسی استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی، تعامل مخاطبان و همچنین دیده شدن برند خود را افزایش خواهید داد.

با این حال، برندها معمولا زمانی که به دنبال حضور و شناسایی آنلاین هستند، یک اشتباه رایج مرتکب می شوند. تلاش برای انجام کارهای آنلاین بیش از حد. از ایجاد حساب کاربری در چندین شبکه اجتماعی خودداری کنید زیرا نگهداری از آن بسیار دشوارتر خواهد بود. همیشه کیفیت را به کمیت انتخاب کنید.

2- ساختن یک جامعه

رسانه های اجتماعی پرورش یک جامعه با انواع مختلف افراد را آسان کرده است. تعامل با افراد با پیشینه‌های مختلف و با ذهنیت‌های متفاوت، دید وسیع‌تری از چیزها به شما می‌دهد. یک جامعه قوی بسازید و با تعامل مکرر با آن ها در حساب های عمومی، انجمن ها و پیام های خصوصی خود، فالوورهای خود را بخشی از آن کنید. از این طریق، بیشتر در مورد نیازها و نظرات آن ها در مورد آنچه برند شما ارائه می دهد، خواهید فهمید. شما همچنین در مورد چالش ها و ترجیحات آن ها یاد می گیرید. درگیر شدن در گفتگوهای مستقیم با مشتریان، روشی ارزشمندتر از سایر تحقیقات بازار است.

3- افزایش ترافیک وب

حضور در رسانه های اجتماعی چیزی فراتر از پست کردن محصولات خود در نمایه های خود و دریافت نظر است. اگر ویدیوها، مقالات، تصاویر یا پست های وبلاگ را از وب سایت خود در نمایه های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. به طور بالقوه می توانید ترافیک وب خود را تا حد زیادی افزایش دهید. که باعث جذب مخاطبان شما برای بازدید از وب سایت شما می شود. در وب سایت خود، به بازدیدکنندگان خود اجازه دهید مشترک لیست پستی شما شوند. قرار ملاقاتی را برای مشاوره رایگان رزرو کنند، محصولاتی را خریداری کنند. یا در صورت داشتن هرگونه سؤال با شما تماس بگیرند. از پلتفرمی مانند گوگل آنالیتیکس برای نظارت بر ترافیک خود استفاده کنید و ببینید که چگونه بازاریابی رسانه های اجتماعی ترافیک بیشتری ایجاد می کند. با ایجاد دعوت به عمل و معاملات جذاب به بازدیدکنندگان سایت خود، این ترافیک را به فروش تبدیل کنید.

در کل پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی سیگنال‌هایی را به گوگل و سایر موتورهای جستجو) ارسال می‌کنند تا مطمئن شوند محتوا محبوب قابل اشتراک‌گذاری و قابل مشاهده است. این بدان معنی است که رسانه های اجتماعی بر سئو سایت شما نیز تاثیر می گذارد. گوگل گفت که اشتراک‌گذاری‌ها، علاقه‌مندی‌ها، لایک‌ها و بک لینک‌ها در رسانه‌های اجتماعی سیگنال‌های مستقیم رتبه‌بندی نیستند.

با این حال، بین چرایی یا چگونگی رتبه بندی چیزی و محبوبیت یا فعالیت رسانه های اجتماعی همبستگی وجود دارد. اگر مطالب مرتبط و ارزشمندی را ارائه دهید. مردم به محتوا برند شما لینک می‌دهند و این لینک ها ارزش واقعی دارند.

جهت مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 5 مزیت بازاریابی سوشال مدیا

فریلنسر بازاریابی دیجیتال

فریلنسر بازاریابی دیجیتال

فریلنسر بازاریابی دیجیتال نامی است که به متخصصان بازاریابی که خدمات فریلنسری را به مشتریان ارائه می دهند داده می شود. فریلنسرهای دیجیتال مارکتینگ معمولا در خانه کار می کنند و به شرکت ها در انجام وظایف مختلف مرتبط با بازاریابی دیجیتال کمک می کنند.

تقاضا برای کسب وکارهای دیجیتال مارکتینگ در حال افزایش است. این امر بازاریابی دیجیتال آزاد را به یک گزینه شغلی عالی تبدیل می کند. به عنوان یک فریلنسر بازاریابی، می توانید رئیس خود باشید، ساعت ها و قوانین خود را تعیین کنید و در عین حال کاری سازنده و ارزشمند انجام دهید.

 وضعیت کنونی جهان بسیاری از ما را مجبور کرده است که روش کار خود را تغییر دهیم. برای حفظ سلامت کارکنان، خانواده ها و جوامع، شرکت های بیشتری از راه دور می روند. اگر شما به عنوان یک بازارب دورکار فعالیت دارید. باید نکاتی را در این مورد بدانید. پس مقاله 7 نکته برای بازاریابان دورکار را از دست ندید.

فریلنسر-بازاریابی-دیجیتال

اگر تصمیم گرفتید کار آزاد را کنار بگذارید، می‌توانید از تجربه و مهارت‌های خود برای راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین خود استفاده کنید یا حتی شغلی با درآمد بالا را تضمین کنید و به‌عنوان مدیر بازاریابی دیجیتال کار کنید.

یک حرفه ای بازاریابی آزاد چه می کند؟

برخلاف سایر کسب و کارهای آزاد، یک حرفه ای بازاریابی فریلنسینگ باید کلاه های زیادی بپوشد. دیجیتال مارکتینگ دارای چندین کانال و فرآیند است. شما باید مجموعه مهارت های لازم را برای ارائه طیف وسیعی از خدمات به مشتریان داشته باشید. علاوه بر وظایف فنی، به عنوان یک فریلنسر، همچنین باید نحوه تهیه پروپوزال کاری برای مشتریان، مدیریت فاکتورها و حسابداری، مدیریت پروژه و گزارش دهی را بدانید. برای اینکه به شما ایده بدهیم که شغل واقعی چگونه به نظر می رسد. اینها رایج ترین وظایفی است که توسط فریلنسرهای بازاریابی انجام می شود:

  • نظارت بر وب سایت های آگهی کار برای فرصت های پروژه جدید
  • ارائه پیشنهادات شغلی برای تامین مشتریان جدید
  • ملاقات و برقراری ارتباط با مشتریان جدید و فعلی
  • پاسخگویی به ایمیل ها
  • ارتباط با سایر فریلنسرها
  • کار بر روی وب سایت یا وبلاگ خود
  • ساختن برند شخصی شما
  • بهینه سازی وب سایت های مشتری برای موتورهای جستجو (SEO)
  • اجرای کمپین های PPC در پلتفرم هایی مانند تبلیغات گوگل و بینگ ادز
  • اجرای کمپین در فیسبوک به صورت رایگان و پولی
  • طراحی کمپین های ایمیل مارکتینگ
  • تولید محتوا برای رفع نیازهای کمپین های مختلف بازاریابی آنلاین
  • ایجاد استراتژی دیجیتال مارکتینگ و برنامه اقدام برای مشتریان
  • تهیه گزارش ماهانه پروژه
  • صدور فاکتور برای مشتریان

مطمئنا کار زیادی است که گاهی اوقات طاقت‌فرسا است. اما نگران نباشید، همانطور که در زیر می‌بینید با رویکرد درست، می‌توانید مهارت‌ها و ذهنیت مورد نیاز را برای انجام تمام وظایف به‌موقع و حرفه‌ای ایجاد کنید.

نکات کمکی فریلنسر بازاریابی دیجیتال

حال بیایید با هم به نکاتی بپردازیم که به شما به عنوان یک فریلنسر بازاریابی دیجیتال کمک می کند.

1- زود بیدار شدن

زود بیدار شدن به همان اندازه مهم است که زود به رختخواب رفتن مهم است. این دو فعالیت دست به دست هم می دهند. نمی توانید دیر بخوابید و زود بیدار شوید. البته این امکان پذیر است، اما شما انرژی لازم برای بهره وری در آن روز را ندارید. وقتی زود از خواب بیدار می شوید. این فرصت را دارید که روی کارهای بیشتری نسبت به زمانی که دیر بیدار می شوید کار کنید.

شما می توانید روز خود را به تفکیک وظایف تقسیم کنید. برای بررسی پیام های تجاری مهم باید به ایمیل ها توجه کنید. شما باید صبحانه بخورید که مهم ترین وعده غذایی در روز محسوب می شود. کار به عنوان یک بازاریاب دیجیتال نیاز به طوفان فکری دارد که کالری می سوزاند. بنابراین برای افزایش بهره وری باید یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید.

2- یادگیری مطالب جدید

اهمیت یادگیری را نمی توان بیش از حد مورد تاکید قرار داد. شما باید یاد بگیرید که از آخرین اخبار و پیشرفت ها در صنعت و در سراسر جهان مطلع بمانید. هیچ رکودی در بازاریابی دیجیتال وجود ندارد. برای اینکه در اوج بازی خود بمانید، باید هر روز چیز جدیدی یاد بگیرید.

پلتفرم هایی مانند لینکدین و توییتر مملو از افراد حرفه ای هستند. می توانید دسته های معتبر را در توییتر دنبال کنید. از محتوا روشنگری که روزانه منتشر می کنند لذت ببرید. همچنین می‌توانید نظرسنجی‌های مختلفی را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه مردم می‌خواهند از طریق نرم‌افزار نظرسنجی آنلاین ببینند، انجام دهید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. نکات کمکی پیشرفت به عنوان فریلنسر بازاریابی دیجیتال