طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

روش ایجاد وبسایت فروشگاهی در وردپرس

روش ایجاد وبسایت فروشگاهی در وردپرس

چرا از وردپرس استفاده کنیم؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است. هم توسط یک گروه اصلی از توسعه دهندگان اصلی و هم توسط یک جامعه کاملا متشکل از داوطلبان ساخته شده است. تقریبا یک چهارم از کل وب سایت های موجود در اینترنت وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوای خود دارند. به همین دلیل این ترکیب سهولت استفاده است که به شما امکان می دهد حتی در ابتدایی ترین وب سایت ها نیز اعمال شود. مدولار بودن مبتنی بر پلاگین است که به عملکرد آن امکان پذیر است. برای تامین تقریبا هرگونه نیاز تمدید شود.

متن باز و مدیریت شده توسط جامعه همچنین اطمینان حاصل می کند که وردپرس به طور مداوم با وصله های امنیتی و ویژگی های جدید به روز است. آموزش و اسناد لازم برای انجام هر کاری را نیز می توان در سراسر وب یافت.

وردپرس به ویژه هنگام ساخت یک وب سایت تجارت الکترونیکی بسیار مفید است. زیرا بسیاری از تم های مناسب برای ویترین فروشگاه آنلاین وجود دارد. این همچنین از پلاگین هایی برخوردار است که از طریق نمایش محصول تا سبد خرید و پرداخت ، قابلیت تجارت الکترونیکی کاملی را به سایت اضافه می کند.

سرانجام ، یکی از مهم ترین دلایل استفاده از وردپرس این است که این یک پلتفرم انعطاف پذیر است که به شما امکان می دهد کنترل کاملی بر روی آنچه وب سایت شما انجام می دهد و نحوه نمایش آن را به شما ارائه دهد. در بالای ویترین فروشگاه خود می توانید یک وبلاگ ، یک تالار گفتمان و هر صفحه دیگری را که نیاز دارید قرار دهید.

ایجاد یک فروشگاه آنلاین برای هر کسب و کاری یک گام هیجان انگیز رو به جلو است. به نظر می رسد یک کار دلهره آور نیز باشد. اما برای اینکه کار های مربوطه به درستی انجام شوند بهتر است که چک لیستی از موارد ضروری داشته باشید. به همین دلیل پیشنهاد می کنم حتما مقاله چک لیست ضروری راه اندازی سایت فروشگاهی موفق را مطالعه نمایید.

پلتفرم-های-ایجاد-وب-سایت-های-فروشگاهی

پلتفرم های ایجاد وب سایت های فروشگاهی

برای ایجاد یک وب سایت فروشگاهی، شما به یک پلتفرم پشتیبانی یا پلاگین در صورت انتخاب وردپرس نیاز خواهید داشت. این پلتفرم ها ویژگی هایی را در اختیارتان قرار می دهند که به ایجاد سریع و راحت وب سایت های فروشگاهی کمک می کند. به عنوان مثال ، با استفاده از این پلتفرم ها می توانید محصولات را اضافه و سفارشی کنید. یا سبد خرید اضافه کنید ، صورت حساب های کل را محاسبه کنید و خدمات تحویل کالا و … را اضافه کنید. هر مرحله در ساخت وب سایت می تواند با استفاده از رابط کاربری بصری و بدون کدگذاری انجام شود.

چندین پلتفرم مانند WooCommerce ، Shopify ، Wix ، BigCommerce و… وجود دارند. با این وجود، افزونه WooCommerce همچنان محبوب ترین گزینه برای وب سایت های وردپرس است. با بیش از 5 میلیون نصب فعال در wordpress.org به عنوان گواه اثبات این موضوع است.

افزونه ووکامرس به شما امکان می دهد هر کالایی، از کالاهای معمولی گرفته تا بسته نرم افزاری، دوره آموزشی، عضویت در وب سایت یا حتی خدمات رزرو را به فروش برسانید. به طور کلی ، مهم نیست که چه چیزی و چگونه می خواهید بفروشید. به هر حال این افزونه می تواند نیازهای شما را برآورده کند. اکنون می خواهیم مراحل دقیق ایجاد وب سایت تجارت الکترونیکی با وردپرس را با هم بررسی کنیم.

1- انتخاب دامنه و خدمات میزبانی(هاست)

دامنه آدرس یک وب سایت در اینترنت است (به عنوان مثال gretathemes.com). یک دامنه خوب باید مختصر ، به راحتی به خاطر سپرده شود و مربوط به نام تجاری شما باشد. بهتر است دامنه ای متناسب با مارک یا محصول خود داشته باشید تا به مشتری در جستجوی سایت شما با سهولت کمک کند. به عنوان مثال ، دامنه وب سایت افزونه Meta Box metabolox.io است.

بعد ، شما باید یک سرویس میزبانی ثبت کنید. به زبان ساده ، این مانند استخدام یک قطعه زمین در اینترنت برای قرار دادن وب سایت شما است. پایگاه داده وب سایت شما در سرور سرویس میزبانی وب ذخیره می شود.

من همچنین یک دستورالعمل دقیق در مورد نحوه انتخاب سرویس میزبانی نوشتم. می توانید اینجا را بررسی کنید

پس از دریافت سرویس میزبانی مطمئن و دامنه به دلخواه خود ، لطفا دامنه را با میزبانی ارتباط برقرار کنید. نحوه انجام این کار را در اینجا بررسی کنید.

2- انتخاب یک افزونه تجارت الکترونیکی

آنچه وب سایت فروشگاهی وردپرس شما را از یک وب سایت استاندارد وردپرس جدا خواهد کرد. وسیله فروش مستقیم محصولات از سایت شما خواهد بود. هیچ ویژگی فروشگاهی بومی در وردپرس وجود ندارد. بنابراین برای افزودن این قابلیت به وب سایت خود ، باید افزونه تجارت الکترونیکی را نصب کنید.

افزونه ووکامرس

WooCommerce که یک افزونه صرفا فروشگاهی است. دو سال پیش که توسط Automattic خریداری شده است. با سیستم افزونه خود به یک پلتفرم کامل تبدیل شده است. این یک پلتفرم بسیار قابل تنظیم است که به شما امکان کنترل کامل فروشگاه آنلاین خود را می دهد.

حدود 30٪ از کل فروشگاه های آنلاین از WooCommerce به عنوان پلتفرم خود استفاده می کنند.WooCommerce از ویژگی های فروشگاهی کاملی برخوردار است که به شما در ساخت و سازماندهی صفحات محصول کمک می کند. یک سبد خرید و روش پرداخت را ارائه می دهد.

استفاده از آن رایگان است. اما می توانید با انواع مختلف الحاقات رایگان عملکرد آن را حتی بیشتر کنید. برنامه های افزودنی می توانند از ارائه توصیه های مبتنی بر هوش مصنوعی به مشتریان در صفحات فرود محصول ، تا ارائه گزینه ای برای معاملات روزانه گروهی و روزانه که هنگام خرید تعداد زیادی از افراد از یک کالا ، باعث می شوند.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. نحوه ایجاد یک سایت فروشگاهی با وردپرس

اپرا وینفری کیست؟

اپرا وینفری کیست؟

اپرا وینفری یک زن میلیاردر خودساخته و تاثیرگذار در سطح بین الملل است که یک زن آمریکایی آفریقایی تبار است. اوپرا از مادری ناخواسته متولد شد که رابطه کوتاهی با سربازی مستقر در آن نزدیکی داشت. در فقر وخیم و توسط مادربزرگش بزرگ شد.

وینفری در دوران کودکی مورد آزار جنسی و بدرفتاری قرار گرفت و برای اینکه به تحصیلات ابتدایی و دبیرستان خود بپردازد ، از ناملایمات برخاست. وینفری پس از ایجاد ارتباط نزدیک با یک مرد جوان و برنده شدن در یک مسابقه محلی زیبایی ، فرصتی برای درخشش در یک ایستگاه رادیویی محلی کسب کرد. می دانست که او می خواهد در صنعت پخش کار کند.

پاول دورف کارآفرین روسی که به دلیل بنیانگذاری شبکه اجتماعی VKontakte و سرویس پیام رسانی فوری تلگرام شناخته شده است. پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر با پاول دورف مقاله بیوگرافی خالق تلگرام پاول دورف را از دست ندهید.

اپرا-وینفری

علی رغم عدم موفقیت در یک مصاحبه مهم ، وی استقامت کرد. در سراسر کشور نقل مکان کرد تا شغل خبرنگاری تلویزیونی را بدست آورد. اگرچه او هرگز کاملا با شغل سازگار نبود و بعدا اخراج شد. اما تجربه کافی را برای ارائه برنامه گفتگوی صبحگاهی خود بدست آورد.

بعد از اینکه وینفری امتیازات خوبی را کسب کرد. برای اجرای یک برنامه گفتگوی جدید در سراسر کشور نقل مکان کرد. پس از منفجر شدن رتبه ها او برنامه خود را که به زودی به یک پدیده ملی بسیار محبوب تبدیل شد بود، اجرا کرد.

وینفری با راه اندازی یک مجله و کانال تلویزیونی و شبکه رادیویی ، به سرعت شبکه رسانه ای خود را گسترش داد. اکنون یکی از بانفوذترین و قدرتمندترین زنان جهان محسوب می شود.

سنین جوانی و تحصیل وینفری

وینفری در 29 ژانویه 1954 در شهر روستایی کاسکیوسکوو ، می سی سی پی متولد شد. والدین وی ورنیتا لی و ورنون وینفری بودند.

در سال 1971 ، وینفری وارد دانشگاه ایالتی تنسی شد. وی کار در رادیو و تلویزیون را در نشویل شروع کرد.

 

کودکی سخت

نام او از کتاب مقدس قرار بود Orpah باشد. اما به دلیل دشواری هجی و تلفظ ، تقریبا از بدو تولد با نام اپرا شناخته می شود. والدین وینفری کمی پس از تولد وی از هم جدا شدند. وی را تحت مراقبت مادربزرگ مادری خود در مزرعه سپردند.

در دوران کودکی ، وینفری خود را با بازی اجرا در مقابل مخاطبان حیوانات مزرعه سرگرم کرد. با راهنمایی دقیق مادربزرگش ، او در دو و نیم سالگی خواندن را آموخت. او در حالی که دو ساله بود در مورد “هنگامی که عیسی در روز عید پاک قیام کرد” به اجتماعات کلیسایش سخنرانی کرد.

سپس وینفری پس از نوشتن یادداشتی به معلم خود در روز اول مدرسه ، از مهد کودک خود خارج شد. گفت که او متعلق به کلاس اول است. وی پس از آن سال شروع به تحصیل در کلاس سوم کرد.

در سن شش سالگی وینفری برای پیوستن به مادر و دو برادر ناتنی خود در گتو میلوواکی ، محله ای بسیار فقیر و خطرناک به شمال رفت. در دوازده سالگی او را برای زندگی با پدرش به نشویل ، تنسی فرستادند. برای مدت کوتاهی که احساس امنیت و خوشحالی می کرد. شروع به سخنرانی در اجتماعات اجتماعی و کلیساها کرد و یک بار برای سخنرانی پانصد دلار درآمد کسب کرد.

مادرش دوباره وینفری را صدا زد و او مجبور شد امنیت خانه پدرش را ترک کند. سبک زندگی نامناسب و شهری تاثیرات منفی خود را بر روی وینفری به عنوان یک نوجوان جوان گذاشت. مشکلات وی با سواستفاده جنسی مکرر ، از نه سالگی ، توسط مردانی که دیگران در خانواده او به آن ها اعتماد داشتند، افزایش یافت. مادرش کارهای عجیب و غریبی می کرد و وقت زیادی برای نظارت نداشت.مادر وینفری پس از سال ها رفتار بد او را به نزد پدرش در نشویل فرستاد.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. بیوگرافی مجری مشهور اپرا وینفری

پاول دورف

پاول دورف

پاول دورف خالق شبکه اجتماعی محبوب VKontakte و پیام رسان معروف تلگرام است. دورف ، یک فرد خارق العاده است. به خاطر ایجاد پروژه های جاه طلبانه ، به خاطر تمجیدهای عجیب و غریب و اظهارات بلندش معروف است. اما در عین حال ، اطلاعات کمی در مورد او شناخته شده است. زیرا پاول طرفدار مصاحبه و به اشتراک گذاشتن جزئیات شخصی زندگی خود نیست.

دوران اولیه زندگی دورف

پاول والریویچ دورف در 10 اکتبر 1984 در سن پترزبورگ در خانواده روشنفکران آلبینا و والری دورف متولد شد. پاول دومین فرزند مشترک آن ها است. وی همچنین یک برادر بزرگتر به نام نیکولای دارد.

هر دو برادر توانایی های برجسته ذهنی را از والدین خود به ارث برده اند. جای تعجبی هم نیست. زیرا پدر پاول دکترای علوم فلسفی دارد. نویسنده چندین کار علمی مانند “جولیوس سزار: یک مرد و نویسنده” و “نرو: یک بازیگر در تاج و تخت “، رئیس گروه فیلولوژی کلاسیک دانشکده فلسفه دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ است. مادرش به عنوان استاد در همان دانشگاه کار می کردند.

از زمان کودکی ، پاول مجبور شد با خانواده اش به ایتالیا نقل مکان کند. جایی که در تورین به پدرش پیشنهاد کار شد. در آنجا پاول به کلاس اول رفت. دو سال بعد ، کل خانواده به روسیه بازگشتند. جایی که پاول برای تحصیل در دبیرستان رفت. پس از چهار سال تحصیل در آنجا ، پاول به D.K منتقل شد. سالن ورزشی آکادمیک فدیف، جایی که او تمام موضوعات را از جمله چهار زبان خارجی را به طور عمیق مطالعه کرد.

استیو آنتونی بالمر تاجر و کارآفرین آمریکایی که مدیر عامل شرکت نرم افزار رایانه ای ماکروسافت بود. تاثیر بسیار زیادی بر ماکروسافت داشت. پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر با استیو بالمر مقاله استیو بالمر را حتما مطالعه نمایید.

دوران-اولیه-زندگی-دورف

پاول از کودکی به عنوان یک دانشمند و … شیطنت شهرت یافت. یک بار پاول اقدامی تکان دهنده انجام داد: او از یک معلم انفورماتیک عکس گرفت و آن را به عنوان بک گراند روی همه کامپیوترهای مدرسه قرار داد. البته همراه با نوشته “باید بمیرد”.

پس از آن ، پاول از دسترسی به رایانه محروم شد. اما او با هک کردن رمزهای عبور ممنوعیت را با موفقیت دور زد. خب جای تعجبی هم نیست که او چنین مهارتهایی را داشته باشد. زیرا از 11 سالگی علاقه زیادی به برنامه نویسی با برادرش داشت.

همچنین ، پاول اغلب با دفاع از دیدگاه های خود با معلمان بحث می کرد.

دوران جوانی

پاول دورف پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان با مدال نقره ، با اخذ مدرک فلسفه انگلیسی و ترجمه وارد دانشکده فلسفه دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ شد.

به هر حال ، طبق اطلاعات صفحه رسمی پاول در VK ، او به هشت زبان صحبت می کند. این زبان ها عبارت اند از:

  • روسی
  • انگلیسی
  • فرانسوی
  • آلمانی
  • اسپانیایی
  • ایتالیایی
  • لاتین
  • فارسی

البته نمی توان دقیق گفت که این اطلاعات چقدر درست است.

در دانشگاه ، پاول یکی از بهترین دانشجویان با سطح هوش بالایی بود. دورف بارها و بارها در رشته های زبان شناسی ، برنامه نویسی و طراحی در المپیادها پیروز شد. بورسیه دولت روسیه و رئیس جمهور روسیه ، سه بار برنده جایزه Potanin بود.

در زمان دانشجویی ، پاول خود را به عنوان رهبر و سازمان دهنده نشان داد. وی وب سایت durov.com را ایجاد کرد که در آن پایگاه داده ای از مطالب آموزشی که برای دانشجویان علوم انسانی در نظر گرفته شده بود در آن قرار داشت. سپس او به ایده دیگری پی برد. اتحاد دانشجویان دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ برای ارتباطات مجازی با استفاده از انجمن. بنابراین سایت spbgu.ru متولد شد.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. بیوگرافی خالق تلگرام پاول دورف

چک لیست راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی عالی

چک لیست راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی عالی

1- تعیین دامنه خود

تعیین نیازها و خواسته های اساسی شما اولین قدم در این فرآیند است. همیشه بهتر است به وب سایت هایی که محصولات مشابه شما را می فروشند مراجعه کنید. ببینید چه ویژگی ها و صفحاتی دارند. آنچه را که امیدوارید به دست آورید مستند کنید. مهم است که به خاطر داشته باشید که ، مانند هر چیز در زندگی ، هرچه بیشتر بخواهید. ساخت آن بیشتر طول می کشد و هزینه بیشتری نیز دارد.

اگرچه خوب است که به سایت هایی مانند آمازون به عنوان استاندارد طلایی نگاه کنید. به این معنی نیست که شما آماده سرمایه گذاری منابعی هستید که آن ها در وب سایت شما دارند. همچنین مهم است که تشخیص دهید بعد از راه اندازی سایت می توانید به سایت خود اضافه و ساخت کنید. بنابراین نیازی به تلاش برای قرار دادن خود در محدوده اولیه خود ندارید. با این حساب ، خوب است دامنه خود را به بخش هایی تقسیم کنید:

  1. آنچه شما برای راه اندازی می خواهید ، به شما امکان می دهد سریع تر بلند شوید و حرکت کنید.
  2. آنچه می خواهید روی افزودن پس از راه اندازی متمرکز شوید
  3. آنچه قصد دارید همزمان با رشد تجارت آنلاین خود در لیست آرزوهای بلند مدت خود نگه دارید.

2- خرید یک نام دامنه

آدرس اینترنتی شما که اغلب “.com” است. برای رزرو کردن در مراحل اولیه مهم است. دقیقا مانند ثبت شرکت ، نام دامنه به صورت اولین مراجعه ، اولین سرویس ارائه می شود.

شما می خواهید قبل از شروع به راه اندازی وب سایت خود اطمینان حاصل کنید که نام خود را ثبت کرده اید. در غیر این صورت ممکن است متوجه شوید دامنه مورد نظر شما در دسترس نیست. باید برگردید و در تنظیمات سایت خود تغییراتی ایجاد کنید.

آیا تا به حال به چگونگی افزودن کد گوگل آنالیتیکس به سایت خود فکر کردید؟ یا اصلا چرا باید این کار را انجام دهید؟ به همین دلیل پیشنهاد می کنم مقاله افزودن کد گوگل آنالیتیکس به وردپرس را حتما مطالعه نمایید.

2-خرید-یک-نام-دامنه

3- انتخاب یک پلتفرم تجارت الکترونیک

پاتفرم تجارت الکترونیک شما ستون فقرات فروشگاه آنلاین شماست. این باید بتواند کاتالوگ محصولات آنلاین ، فروش آنلاین و صفحات اصلی وب مانند “درباره ما”و “تماس با ما” را مدیریت کند.

مهم است که تشخیص دهید پلتفرمی که به آن نگاه می کنید اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شما را برآورده می کند. اگرچه همیشه می توانید ارتقا دهید و رشد کنید. زمان و هزینه ای در این زمینه وجود دارد. دقیقا مانند جابجایی فروشگاه فیزیکی است. بنابراین بهتر است یک تصمیم درست و دقیق بگیرید.

هاست پلتفرم های تجارت الکترونیکی

هاست یک پلتفرم تجارت الکترونیک یک راه حل همه در یک(all-in-one) است. این میزبان در سروری قرار دارد که به آن دسترسی نداریدو ویژگی های خاص و گزینه های الگوی طراحی را ارائه می دهد. نمونه هایی این پلتفرم ها عبارتند از:

  • Shopify
  • BigCommerce
  • Volusion
  • 3dCart

این نوع سیستم ها کاربرپسند در نظر گرفته می شوند. برای استفاده از آن ها به دانش فنی زیادی احتیاج ندارند. آن ها را برای کسب و کارهای خانگی که می خواهند بدست آورند ایده آل است.

نکته منفی این است که شما به طور کلی به پایگاه داده هایی که اطلاعات شما را در خود جای داده اند دسترسی مستقیم ندارید. یا برای ویرایش کد منبع وب سایت دسترسی ندارید. شما به راحتی فروشگاه خود را اجاره می کنید. توانایی شما در سفارشی سازی برای پاسخگویی به نیازها و خواسته های خاص کوتاه مدت و بلند مدت شما محدودتر است.

پلتفرم های تجارت الکترونیکی اوپن سورس و خود میزبان

برای کسب و کارهای بزرگتر ، یا کوچکتر با رشد پیش بینی شده ، بهترین راه اغلب یک راه حل اوپن سورس و خود میزبان مانند Magento است. به عبارت دیگر ، یک بستر نرم افزاری که می توانید آن را ویرایش و تنظیم کنید. تا نیازهای خاص شما را برآورده کند. این امر به دانش بیشتری در زمینه کدگذاری نیاز دارد. اما خوشبختانه شرکت های طراحی وب زیادی برای کمک به آن ها در دسترس هستند.

از آنجا که نرم افزاری مانند Magento اوپن سورس است. همچنین افزونه های بیشتری با هزینه های بالا در دسترس هستند. به شما کمک می کنند تا ویژگی ها و عملکردها را به سرعت و به راحتی اضافه کنید. این امکان را برای رشد و موفقیت بلند مدت مقرون به صرفه فراهم می کند.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو  کلیک نمایید. چک لیست ضروری راه اندازی سایت فروشگاهی موفق

نرم افزار مدیریت منابع انسانی دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

نرم افزار مدیریت منابع انسانی دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

یکی از مهم ترین نقش های نرم افزار مدیریت منابع انسانی اتوماسیون است. این نرم افزار با ساده سازی وظایف دستی و سازماندهی اطلاعات و داده ها ، فعالیت های مشاغل را به راحتی حفظ می کند. حتی وقتی همه در مکان های مختلف کار می کنند. برخی از مهم ترین نقش های نرم افزار مدیریت منابع انسانی عبارتند از:

  • سازماندهی داده ها
  • ذخیره اطلاعات بصورت ایمن بصورت آنلاین
  • ایجاد گردش کار
  • پیگیری پیشرفت و تاییدیه ها
  • ردیابی زمان
  • آموزش و توسعه کارمندان
  • مدیریت عملکرد
  • تنظیم و پیگیری اهداف
  • مدیریت مزایا
  • ثبت ورود و خروج کارمندان
  • یکپارچه سازی برنامه های شخص ثالث
  • تغییرات داده ها در حسابرسی
  • ایجاد گزارش های سفارشی برای تیم ها

واضح است که ، نرم افزار مدیریت منابع انسانی می تواند در شرکت شما از مدیریت کارمندان گرفته تا گزارش داده ها ، کارایی بسیاری داشته باشد. در ادامه به معرفی 10 نرم افزار عالی مدیریت منابع انسانی کسب و کار می پردازیم.

وقتی صحبت از مارکت پلیس می شود. اولین نامی که به ذهن شما خطور می کند به احتمال زیاد آمازون است. آمازون مطمئنا یک شرکت تجارت الکترونیک بزرگ است. اما یک شرکت تجارت الکترونیک آینده نیز وجود دارد که در شرف تصاحب بازار اینترنت است. این غول تجارت الکترونیکی چیزی غیر از علی بابا نیست. پیشنهاد می کنم برای آشنایی با مدل درآمد علی بابا مقاله مدل  درآمد علی بابا، یک مارکت پلیس موفق را مطالعه نمایید.

نرم-افزار-مدیریت-منابع-انسانی-دقیقا-چه-کاری-انجام-می-دهد؟

1- Monday.com

Monday.com که یکی از معروف ترین نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی در جهان است. به مشاغل اجازه ارتباط و همکاری بهتر از هرجای دنیا را می دهد. Monday توسط هر دو مشاغل دیجیتال با تیم های از راه دور و تیم هایی که در یک فضای اداری فیزیکی کار می کنند ، استفاده می شود. روش اختصاص و تکمیل پروژه ها را از طریق سیستم منحصر به فرد صفحه و ستون خود بهبود می بخشد.

صرف نظر از صنعت ، Monday این امکان را به تیم ها می دهد تا کارآمدتر کار کنند. این به ویژه مهم است. زیرا به انواع برنامه های شخص ثالث متصل می شود. از جمله تمام برنامه هایی که تیم شما قبلا برای کارهای روزمره از آن ها استفاده می کند.

اگرچه اکثر نرم افزارهای HR می توانند وظایفی را که Monday انجام می دهد انجام دهند. اما یکی از دلایل محبوبیت آن این است که همه چیز را به روشی بصری سازماندهی می کند. که موجب درک و دست کاری آن می شود. تیم ها می توانند بصورت بصری آنچه را که هر کس در آن کسب و کار انجام می دهد مشاهده کنند. می توانند هماهنگ تر عمل کنند. در نتیجه، حتی کارهای بیشتری انجام می دهند. در ضمن از کار خود نیز لذت می برند.

2- نرم افزار BambooHR

BambooHR یک نرم افزار عالی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط می باشد. BambooHR به طور باورنکردنی کاربرپسند است. این موضوع پذیرش آن را آسان می کند. حتی زمانی که کسب و کار شما از قبل فعال است.

BambooHR همچنین وظایف مهم منابع انسانی مختلفی را ارائه می دهد. به شما امکان می دهد پرسنل و اطلاعات آن ها را به روشی منحصر به فرد سازماندهی کند. اگرچه ویژگی های آن کمتر از Monday است. اما این راه حل نرم افزاری ساده به بسیاری از مشاغل دقیقا همان چیزی را می دهد که بدون پیچیدگی بیش از حد نیاز دارند.

3- نرم افزار OnPay

یکی دیگر از 10 نرم افزار عالی مدیریت منابع انسانی کسب و کار OnPay می باشد. OnPay به عنوان یک نرم افزار عالی برای حقوق و دستمزد شناخته می شود. می تواند برای نیازهای منحصر به فرد سازمان شما سفارشی شود. مبتنی بر فضای ابری ، OnPay پردازش حقوق و دستمزد را ساده می کند. حتی ثبت مالیات و سایر پرداخت ها را به صورت خودکار انجام می دهد. OnPay که به طور خاص برای نقش های انسانی طراحی شده است. امکان بیمه ، مزایا ، برنامه های بازنشستگی و پرداخت هزینه های قرارداد را در یک سیستم ساده فراهم می کند.

OnPay در مقایسه با نرم افزار های مدیریت منابع انسانی نسبتا مقرون به صرفه می باشد. اطمینان می دهد که همه افراد تیم شما (از جمله خود شما) هر ماه مراقبت می شوند.

4- نرم افزار Freshteam

اگرچه Freshteam تمام نقش های HR مورد نیاز را ارائه می دهد. اما یکی از بهترین ویژگی های این نرم افزار ردیابی متقاضیان و روند جذب برای کسب و کار شما است.

اگر شرکت شما بطور منظم افرادی از جمله پیمانکاران و کارمندان نیمه وقت را استخدام می کند. پس فرشتام یک راه حل عالی برای شما است. مقرون به صرفه در مقایسه با سایر ابزارهای منابع انسانی طراحی شده برای کسب استعداد می باشد. Freshteam اطمینان حاصل می کند که استخدام های بالقوه به درستی ارزیابی شوند. سپس به طور کارآمد به تیم آورده می شوند تا وقت هیچی تلف نشود.

نرم افزار Freshteam وظایف منابع انسانی را ساده می کند. زیرا این امکان را فراهم می کند تا ارتباطات در میان برنامه ها بدون نیاز به خروج از سیستم عامل Freshteam انجام شود. از آنجا که از امنیت کافی برای ذخیره اطلاعات کارمندان و متقاضیان برخوردار است. Freshteam بستر مناسبی برای مشاغل دیجیتالی است که به طور منظم استخدام می کنند.

فرشتام بخشی از شرکت بزرگ Freshworks است که راه حل هایی برای مشارکت مشتری و کارمند ارائه می دهد. اگر کمتر از 50 کارمند داشته باشید می توانید از Freshteam به صورت رایگان استفاده کنید.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 10 نرم افزار عالی مدیریت منابع انسانی کسب و کار