طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

لیو شوانژی کیست؟

لیو شوانژی کیست؟

لیو شوانژی متولد 29 آوریل 1944 در شانگ های چین است. وی در بدترین مواقع بزرگ شد. پدر لیو از مدیران بانک چین در شانگ های بود. با این حال، ارتباطات وی با کمونیست های چین در آینده لیو مشکلی ایجاد می کند. دوران کودکی لیو با سال های سیاست ناپایدار و تنش در دولت همراه بود. در سال 1961، او وارد کالج مهندسی ارتباطات نظامی شیان شد. به دلیل ارتباطات سیاسی پدر، لیو اجازه تحصیل در موضوعات حساس را نداشت. فارغ التحصیلی خود را در سال 1966 با تخصص سیستم های رادار به پایان رساند. با این حال، این دوره او را برای اولین بار در معرض دنیای محاسبات قرار داد.

 شان پارکر یکی از کارآفرینان آمریکایی است و کسی که سرویس اشتراک فایل های موسیقی ناپستر را بنیان گذاری کرد. پیشنهاد می کنم جهت آشنایی بیشتر با این کارآفرین جوان مقاله شان پارکر را از دست ندهید.

لیو-شوانژی-کیست؟

تنها دو سال پس از فارغ التحصیلی، گذشته لیو بار دیگر او را تسخیر کرد. او را برای کار کارگری فرستاد. این بار به خاطر ایده های ضد انقلاب او بود که باعث شد مقامات او را به عنوان کارگر به کار در مزرعه برنج دولتی بفرستند. با زندگی در بین دهقانان از سال 1968 تا 1970 یاد بگیرند. در آن زمان، آکادمی چین علوم بازگشایی شد که به دلیل انقلاب فرهنگی چین بسته شد. لیو به شغل خود در پکن بازگشت و به عنوان مهندس و مدیر کار کرد. لیو سهم بزرگی در توسعه رایانه اصلی 757 داشت. او در سال 1984 از کار خود استعفا داد. به آکادمی علوم چین جایی که غول تولید کننده رایانه لنوو در آن متولد می شد، پیوست.

تاسیس لنوو

لیو شوانژی گروه لنوو (Lenovo) را از شرکتی که از طریق وام 24000 دلاری از دولت چین در سال 1984 در یکی از مهم ترین شرکت های چین که کمتر از 20 سال فعالیت می کرد، تاسیس کرد. دو سال پس از فارغ التحصیلی از موسسه مهندسی ارتباطات شیان، لیو مجبور شد در یک مزرعه دولتی برنج کار دستی انجام دهد. او در سال 1970 به کارفرمای قبلی خود، آکادمی علوم چین (CAS) پیوست و تا 14 سال آینده به عنوان مهندس و مدیر کار کرد تا این فرصت را پیدا کرد که کار خود را با Legend آغاز کند. این شرکت در اوایل دهه 1990 تولید رایانه های شخصی خود را آغاز کرد. تا سال 1996 این شرکت از IBM به عنوان بزرگترین فروشنده کامپیوتر در چین پیشی گرفته بود. لیو جوایز متعددی از دولت چین و نشریات مهم غربی دریافت کرد.

شرکتی که لیو تاسیس کرد. در ابتدا Legend Group نام داشت. در یک اتاق کوچک در پکن که به سختی 20 یارد مربع را پوشش می داد، شروع به کار کرد. شروع سطح پایین شرکت لیو اغلب با منشا کامپیوتری اپل در گاراژ استیو جابز در کالیفرنیا در دهه 1970 مقایسه شد. اولین وظایف لجند شامل تحقیق در مورد فناوری ذخیره سازی مغناطیسی برای رایانه ها بود. با این هدف که برنامه های تجاری برای این اکتشافات پیدا شود.

لجند در سال 1985 یک مجموعه شخصیت چینی برای رایانه ها ایجاد کرد. هنگامی که این شرکت در سال 1990 شروع به تولید رایانه شخصی کرد. همچنین توسعه فناوری را که باعث شناسایی شخصیت زبان چینی می شود، توسعه داد. در اواخر دهه 1990، لجند یک تشخیص دهنده چینی برای رایانه ایجاد کرد. به کاربران اجازه می داد نویسه های چینی را روی یک صفحه دیجیتال بنویسند. کاراکترها را روی صفحه کامپیوتر ترجمه کنند.

دستاوردها شوانژی

اولین داستان موفقیت آمیز لنوو شامل ایجاد یک برد مدار بود. تا رایانه های IBM بتوانند حروف چینی را تشخیص دهند. در سال 1990، لنوو فروش رایانه ها را با نام تجاری Legend آغاز کرد. مبارزه لیو برای سرپا نگه داشتن شرکت تا حدی به دلیل عدم وجود دانش تجاری در مورد کارکنان، که بیشتر آن ها دانشمند بودند، بود. لیو همچنین مجبور شد اقدامات سختی را برای القای اخلاق تجاری در شرکت انجام دهد. در سال 1994، Lenovo به طور عمومی در بورس هنگ کنگ ثبت شد.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. بیوگرافی بنیانگذار لنوو

بهترین افزونه های Reading List کروم

بهترین افزونه های Reading List کروم

افزونه های reading list کروم ابزاری مفید جهت بهره وری است. به شما امکان می دهد صفحات وب را برای خواندن بعدا خود سازماندهی و ذخیره کنید. افزونه های reading list برای بهره وری یک انتخاب عالی هستند. این امر به ویژه در مورد دانش آموزان، محققان یا هر کسی که سعی می کند. خود را در خواندن به چالش بکشد کمک می کند.

تفاوت Reading List ها و بوک مارک ها

ممکن است فکر کنید که می توانید برای خواندن آنلاین بعدا بوک مارک(نشانه گذاری) کنید. اما استفاده از reading list بهتر است.زیرا reading list ها به شما امکان می دهد موارد را به عنوان خوانده شده یا خوانده نشده علامت گذاری کنید. بدون اینکه مجبور به حذف آن ها باشید. بسیاری نیز گزینه هایی برای مرتب سازی بوک مارک های شما بر اساس اولویت ارائه می دهند. هنگامی که شروع به استفاده از reading list می کنید. دیگر نمی توانید به بوک مارک ها برگردید.

1- افزونه Pocket

Pocket یک لیست خواندن(reading list) قوی و برنامه اجتماعی است. Pocket علاوه بر ذخیره لینک ها، محتوای جدیدی را پیشنهاد می کند. به شما کمک می کند تا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

وقتی صفحه ای را به Pocket اضافه می کنید. مقالات مشابهی را که ممکن است دوست داشته باشید پیشنهاد می کند. همچنین به شما امکان می دهد صفحات خود را با استفاده از برچسب ها مرتب کنید. بنابراین نگران از بین رفتن همه صفحات اضافی نباشید. به راحتی، Pocket در همه دستگاه های شما کار می کند. می توانید از برنامه آن برای موبایل برای اندروید و iOS استفاده کنید. این برنامه ها ویژگی های اضافی مانند ادغام توییتر، فید دیسکاور و شبکه های اجتماعی را ارائه می دهند.

2- افزونه PageMarker

PageMarker یک افزونه ساده است که به شما امکان می دهد صفحات ذخیره شده خود را مرتب کرده و یادداشت کنید. این برای دانشجویان عالی است. زیرا می توانید از آن به عنوان یک ابزار مدیریت تحقیق استفاده کنید.

برای استفاده از آن، برخی از پوشه ها را از PageMarker وب اپلیکیشن ایجاد کنید. سپس می توانید لینک جدیدی را که در آن ذخیره می کنید انتخاب کنید. پیدا کردن آن ها را با برچسب ها حتی ساده تر کنید. همچنین می توانید در هر صفحه ای که ذخیره می کنید. یادداشت هایی بنویسید و نقل قول های خوب یا جزئیات مهم را انتخاب کنید.

پیشنهاد می کنم جهت آشنایی با برترین مرورگرهای اندرویدی مقاله خبری بهترین مرورگر اندروید را از دست ندهید.

3- افزونه Reading List

فریب نام عمومی این افزونه را نخورید، Reading List یک افزونه شیک و غنی از ویژگی ها است. هر چیزی را که بعد از یک هفته اضافه کنید حذف می کند. بنابراین اگر به انگیزه نیاز دارید، این کار را برایتانانجام می دهد! این نیز یک روش خودکار مناسب برای حذف لینک هایی است که دیگر علاقه ای به آن ها ندارید. اگر تمایل دارید مطالب را فورا یا اصلا نخوانید. به همین ترتیب، می تواند به چالش خواندن کمک کند. اگرچه اگر کتاب های الکترونیکی می خوانید گزینه های بهتری وجود دارد.

Reading List لینک ها را در گروه ها بر اساس تاریخ ذخیره شده و جدیدترین آن ها در بالا سازماندهی می کند. Reading List تنها با کلیک روی موردی، آن را حذف نمی کند. برای حذف لینکی از لیست خود، باید روی X ضربه بزنید که وقتی روی آن نشانگر نشان می دهید ظاهر می شود.

در نهایت، هنگام اضافه کردن نام لینک، می توانید آن را سفارشی کنید. بنابراین اگر تمایل دارید محتوای یک صفحه را فراموش کنید. می توانید خود عنوان بعدی را در عنوان عنوان بگذارید. این کار مفید است زیرا هیچ برچسب یا ویژگی جستجو وجود ندارد.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. ۷ افزونه عالی کروم برای reading list

​ بازاریابی رشد چیست؟

بازاریابی رشد چیست؟

بسیاری از بازاریابان از خود به عنوان بازاریاب در حال رشد یاد می کنند. اما این اصطلاح به معنای رویکردی برای جذب و حفظ مشتریان است. که بر آزمایش بی وقفه و تمرکز شدید بر انگیزه ها و ترجیحات منحصر به فرد و تغییر مشتریان شما متمرکز است. با ایجاد و ارائه پیام های متناسب با نیازهای مشتریان، می توانید به سرعت رشد سازمان خود را از طریق بسیاری از کانال ها، به ویژه کانال هایی که بیشتر برای مشتریان شما اهمیت دارند، بهینه سازی کنید.

برندسازی برای توسعه هر کسب و کاری یک امر ضروری است. اما به چه صورت هایی می توان اینکار را انجام داد؟ مناسب ترین آن ها کدام است؟ به همین دلیل جهت آشنایی با انواع برندسازی مقاله انواع استراتژی برند سازی را از دست ندهید.

بازاریابی-رشد-چیست؟

بازاریابی رشد بازاریابی 2.0 است. این مدل بازاریابی سنتی را در نظر گرفته و لایه هایی مانند تست A/B، پست های وبلاگ با ارزش افزوده، کمپین های بازاریابی ایمیل مبتنی بر داده، بهینه سازی سئو، کپی تبلیغات خلاقانه و تجزیه و تحلیل فنی هر جنبه ای از تجربه کاربر را اضافه می کند. بینش های به دست آمده از این استراتژی ها به سرعت برای دستیابی به رشد قوی و پایدار اجرا می شود.

بازاریابی رشد به چه معناست؟

بازاریابی سنتی اغلب برای دستیابی به مشتریان از همان تکنیک های آزمایش شده و واقعی متکی است. فروش خود را انجام دهید، یک ایمیل فوری ارسال کنید، یک کمپین گوگل ادز را با همان 50 کلمه کلیدی اجرا کنید. ممکن است برخی نتایج را بدست آورید. اما بازده به احتمال زیاد با گذشت زمان کاهش می یابد. شما استراتژی خود را تغییر نمی دهید. حتی با تغییر علایق مصرف کنندگان تا بودجه شما بیشتر پیش برود.

در مقابل، بازاریابان رشد از تکنیک های هک رشد برای آزمایش مکرر کانال ها و استراتژی های مختلف استفاده می کنند. به تدریج تست های خود را برای تعیین نحوه بهینه سازی هزینه بازاریابی خود بهینه می کنند. هکرهای رشد مشتاق بودند تا از طیف وسیعی از آزمایشات خلاقانه و تجزیه و تحلیل مداوم برای افزایش تعداد کاربران خود با هزینه های کمتر در اسرع وقت استفاده کنند. همانطور که گفتیم این اصطلاح توسط کارآفرین شان الیس در سال 2010 ، زمانی که او به دنبال کارمندی برای بازاریابی جدید بود ، مطرح شد.

او به دنبال یک بازاریاب سنتی نبود که با عواملی مانند هزینه به ازای خرید توجه داشته باشد. تمرکز اصلی او این بود که چگونه می تواند هرچه سریع تر پایگاه کاربری خود را افزایش دهد؟ این سوال یک نگرانی اصلی برای استارتاپ ها بود که باید از رقبای خود پیشی بگیرند یا بمیرند.

با پیشرفت تکنولوژی بازاریابی، پیچیدگی حوزه بازاریابی در حال رشد است. بازاریابان رشد از آزمایش A/B و آزمایش چند متغیره برای توسعه آزمایشات در مورد محتوای مشاهده شده و در بخش های مختلف کاربر استفاده می کنند. از نتایج برای توسعه استراتژی های بسیار بهینه برای هر بخش کاربر مشخص شده استفاده می کنند و به سطح فردی می روند.

بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی رشد

امروزه بازاریابی رشد به خودی خود یک صنعت کامل جدا و متمایز از بازاریابی سنتی است. اما در عین حال بخشی جدایی ناپذیر از تلاش های بازاریابی گسترده تر یک شرکت است. بازاریابی رشد چیزی ناهنجار است. از یک سو، تمرکز زیادی بر حوزه آنلاین و تاکتیک های داده محور دارد. از سوی دیگر، می توان از آن برای تقویت فعالیت های بازاریابی سنتی استفاده کرد.

برای مثال می خواهید بازدیدکنندگان را به غرفه خود در یک کنفرانس آتی ببرید. این رویداد زیر چتر سنتی بازاریابی قرار می گیرد. اما کمپین های ایمیل، کمپین های رسانه های اجتماعی، تبلیغات دیجیتالی و اعلان های فشاری که برای افزایش ترافیک غرفه خود در میان مشتریان احتمالی استفاده می کنید. همگی بخشی از مجموعه بازاریابی در حال رشد هستند.

در حالی که هدف همه بازاریابی تبلیغ یک برند یا کسب و کار، فروش یک محصول یا خدمات یا ایجاد آگاهی در بین مشتریان است. بازاریابی رشد در درجه اول بر رشد یا توسعه کسب و کار از طریق تاکتیک ها و استراتژی های داده محور مشتری تمرکز دارد. این تاکتیک ها به دلیل رواج داده های موجود مشتریان و افزایش دقت هدف گیری مخاطبان، بیشترین تاثیر را در فضای آنلاین دیجیتال دارند.

بازاریابی رشد عمدتا بر رشد یا مقیاس بندی یک کسب و کار از طریق تاکتیک ها و استراتژی های داده محور مشتری تمرکز دارد.

اجزای اصلی استراتژی بازاریابی رشد

یک استراتژی بازاریابی رشد می تواند بر اساس معیارهایی از جمله نرخ جذب مشتری، تبدیل، حفظ مشتری و ارزش مادام العمر مشتری باشد. در ادامه برخی از تاکتیک های اصلی که بازاریابان امروزه برای جذب، تبدیل و حفظ مشتریان استفاده می کنند، آوردیم. همه این تاکتیک ها اغلب در فضای تجارت الکترونیک استفاده می شود. اما می تواند برای کسب و کارهای فیزیکی نیز مفید باشد.

تست A/B

تست A/B، یا بهتر بگوییم، آزمایش چند متغیره، یکی از شیوه های اصلی استراتژی بازاریابی رشد قوی است. تست A/B و چند متغیره را می توان در قالب های مختلفی از جمله بازاریابی ایمیلی، لندینگ پیج ، تبلیغات رسانه های اجتماعی و سایر موارد استفاده کرد. این شامل استفاده از یک تست A /B، یا یک سری آزمایش های متعدد، است. آزمایشاتی برای درک تنوع محتوای شما که کار بهتری در جذب شما انجام می دهد.

مخاطبان و افزایش نرخ تبدیل را سپس می توانید با کمپین های بازاریابی آینده بوسیله این تنوع بهینه کنید. موفقیت های خود را به طور مداوم برای افزایش عملکرد با هر آزمایش تکرار کنید. مهم است که به خاطر داشته باشید که فقط به این دلیل که آزمون B در یک بخش مخاطب بیشترین تاثیر را داشته است. C ممکن است در قسمت دیگر بهتر عمل کند. فقط تست های A/B خود را به صورت دسته ای ارسال نکنید. تمرکز بر بخش های سفارشی برای هر یک از آن ها برای درک محتوای مطلوب آن گروه خاص مخاطبان و سپس آزمایش تغییرات جدید برای افزایش عملکرد است.

بازاریابی بین کانالی

بازاریابی چند کانالی بر ایجاد یک پلن کانال استراتژیک برای دستیابی به مشتریان شما متمرکز است. می تواند بر اساس ترجیحات مخاطبان شما شامل بازاریابی ایمیلی، پیام های پیامکی، پیام های درون برنامه ای و سایر کانال ها باشد. هنگام گنجاندن یک پلن بازاریابی چند کاناله در استراتژی بازاریابی رشد خود، باید بر روی هر کاربر تمرکز کنید. تا ترجیحات ارتباطی خود را درک کنید و سپس کمپین های خود را بر این اساس بسازید.

آزمایش A/B می تواند به شما کمک کند ابتدا درک کنید که یک کاربر خاص به پیشنهادات پیام با 60 درصد نرخ بیشتری نسبت به پیشنهادات بازاریابی ایمیلی پاسخ می دهد. به عنوان مثال می توانید کمپین های آینده را برای تمرکز بر پیشنهادات فشار سفارشی کنید. همچنین ایجاد یک پلن بازاریابی جامع که چندین کانال را ادغام می کند، بسیار ارزشمند است. به طوری که شما قادر خواهید بود با مخاطبین خود در هر کجا که هستند. با استفاده از کمپین های زمینه ای که به شما در درک رفتار گذشته آن ها در هر پلتفرم کمک می کند، ارتباط برقرار کنید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. بازاریابی رشد چیست و کاربرد آن

کاربردی ترین ایده های هدیه تبلیغاتی

کاربردی ترین ایده های هدیه تبلیغاتی

میشه یکی از بهترین ترفندها و استراتژی های بازاریابی اهدا هدیه تبلیغاتی بوده است. جوایزی که به دو هدف پاداش کاربر و جلب توجه به برند شما اهدا می شوند. هدایای تبلیغاتی یکی از قدیمی ترین ترفندهای بازاریابی هستند. همچنان مثل همیشه موثر هستند. یکی از راحت ترین کارهایی که احتمالا در این مورد به ذهنتان می رسد. اهدا خودکار با لوگو شرکت خود می باشد.

افزایش دسترسی طبیعی به مرور زمان سخت تر می شود. همانطور که رسانه های اجتماعی و سایر پلتفرم ها الگوریتم های خود را تشدید می کنند تا تلاش کنند تا کسب و کارها هزینه نمایان شدن را جلب کنند. شرکت ها باید با هزینه های تبلیغاتی خود حتی خلاق تر شوند. با این حال، یافتن راه حل های بازاریابی خلاق لزوما به معنای صرف پول زیاد برای حل یک مشکل نیست.

البته، به نظر می رسد یک کار دلهره آور به نظر برسد که سعی کنید ارزیابی کنید که موثرترین موارد برای ارتقا چه خواهد بود.

1- فنجان قهوه و ماگ

فنجان و ماگ نوعی هدیه کلاسیک به حساب می آیند. شما می توانید از لوگوی خود بر روی ماگ و فنجان استفاده نمایید. نقل قول های عجیب و غریب را روی لیوان خود چاپ کنید. این دقیقا کاری است که بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها انجام می دهند. با توجه به استقبال کاربران از این موضوع ماگ ها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی در بین شرکت ها مورد توجه قرار گرفته اند.

1-فنجان-قهوه-و-ماگ

آن ها موارد مفیدی هستند که برندها می توانند محتوای تبلیغاتی خود را روی آن ها چاپ کنند.

2- کارت های هدیه

کارت های هدیه رویای یک خریدار صرفه جویی است. اگر صاحب یک فروشگاه تجارت الکترونیک هستید. به دنبال راه هایی برای افزایش فروش هستید. این نوع جایزه تبلیغاتی عالی است. همچنین مشهور است که وقتی خریداران کارت هدیه یا تخفیف دریافت می کنند. 42 درصد بیشتر احتمال دارد که اقلام بیشتری اضافه کرده و مبلغ بیشتری از ارزش کارت هدیه اولیه بپردازند. در واقع به طور مجدد به سایت شما جهت خرید سری بزنند.

همچنین می توانید به جای ارائه کارت هدیه به صورت مجازی یا اهدا تخفیف در خرید های بعدی از کارت های بانکی هدیه استفاده نمایید.

تاکنون به تاثیراتی که تکنولوژی بر زندگی انسان می تواند داشته باشد، فکر کرده اید؟ پیشنهاد می کنم مقاله نقش فناوری در زندگی انسان را از دست ندهید. تا بیش از پیش با این تاثیرات آشنا شوید.

2-کارت-های-هدیه

3- شارژر قابل حمل یا پاور بانک

اگر هیچ محصولی برای خرید با کارت هدیه برای مشتریان ندارید. سعی کنید یک شارژر قابل حمل برنددار ارائه دهید. برخی از پاور بانک ها دارای ویژگی های اضافی مانند شارژ سریع، شارژ بی سیم، کابل های داخلی، آداپتورهای AC یا چراغ قوه LED هستند.

در حال حاضر، این هدیه کمی گران است. اما همه از شارژر استفاده می کنند و شارژرهای قابل حمل نجات دهنده هستند. بنابراین می دانید که آن ها برای برنده شما ضروری خواهند بود. هر بار که پاوربانک خود را بیرون می آورد. نام برند شما را مشاهده می کنند که دستگاه قابل اعتماد آن ها در حال شارژ شدن است.

4- غذا یا شکلات

شیرینی ها و خوراکی ها می توانند جایگزین خوبی برای جوایز هدیه تبلیغاتی بعدی شما باشند. با یک برند غذایی در منطقه خود یا یک برند آنلاین که سبد میوه، شکلات، شیرینی یا حتی کیک را می پزد یا مرتب می کند همکاری کنید. می توانید یک کارت متفکر با لوگوی خود نیز اضافه کنید.

5- تی شرت و هودی

هدیه یا تی شرت های برند دار را به بزرگترین طرفداران خود به عنوان هدیه خود هدیه دهید. من فکر می کنم این نوع جایزه بهترین کار را می کند اگر طرفداران قوی داشته باشید. اگر نام تجاری شما شناخته شده نباشد. تی شرت های چاپی راه دیگری برای تبلیغ برند شما هستند. تیشرت به عنوان یک بوم برای برند ها عمل می کند تا خلاقیت خود را نشان داده و با مخاطبان زیادی ارتباط برقرار کند. اما اطمینان حاصل کنید که بیش از حد از چاپ استفاده نکنید. زیرا این امر باعث می شود مردم از پوشیدن این چاپ منصرف شوند. در نتیجه تبلیغات شما را با مشکل مواجه کند.

6- بطری و قمقمه آب

هرکسی در محل کار و ورزشخود از بطری های آب استفاده می نماید. بنابراین یک بطری آب مارک دار که قابلیت چند بار مصرف را داشته باشد. همیشه مورد توجه قرار می گیرد. شما می توانید با دادن بطری های آب با دیفیوزرها و نی های داخلی، یا بطری ها یا لوازم جانبی فولادی ضد زنگ عایق یا ضد زنگ، نظر کاربر را جلب نمایید. بطری های آب پلاستیکی یا شیشه ای را می توانید مطابق میل خود سفارشی کنید. می توانید به عنوان گزینه ای برای اقلام تبلیغاتی به عنوان هدیه به لیست شما اضافه شود. آن ها راهی عالی برای دسترسی به تعداد زیادی از مردم هستند.

7- بلیط های سمینار و وبینار شما

اگر قصد دارید یک سمینار یا وبینار را برگزار کنی خواه یک تبلیغ مشترک باشد یا از طرف برند شما حمایت کامل شود. برای این موضوع می توانید به یکی از دو روش زیر یا هر دو اقدام نمایید.

  1. تعدادی از بلیط ها را به قید قرعه به صورت رایگان بدهیدو
  2. برای ظرفیت مشخصی که زودتر ثبت نام کنند تخفیف های قابل توجه ای در نظر بگیرید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 12 ایده هدیه تبلیغاتی

 


مهم ترین انواع استراتژی برند سازی موجود

مهم ترین انواع استراتژی برند سازی موجود

 برندسازی یا برندینگ تنها یک اقدام مانند طراحی لوگو نیست. این یک اکوسیستم از تلاش های متصل است که برای توسعه شهرت یا احساس طراحی شده است. برند تجاری می تواند برای بسیاری از موارد مختلف اعمال شود. احتمالا قبلا نام تجاری شرکت ها را شنیده اید. اما نام تجاری شخصی یا برند محصولات می تواند به همان اندازه ارزشمند باشد.

درک انواع مختلف استراتژی های برند سازی و نحوه تاثیر آن ها بر مخاطبان شما بسیار مهم است. این بدان معناست که شما می توانید آنچه را که واقعا برای رشد سازمان خود نیاز دارید، بهتر تشخیص دهید. با توجه به استراتژی های نام های تجاری زیادی که می توانید انتخاب کنید. ممکن است دشوار باشد که بدانید کدام نوع برند سازی برای تجارت شما خوب عمل می کند. برخی از بهترین راه ها برای انتخاب استراتژی مناسب برندسازی، با درک اینکه برندسازی چیست و تعیین هویت برند شما آغاز می شود.

هنگامی که یاد می گیرید چگونه خود را به عنوان یک برند معرفی کنید و از استراتژی های برند سازی استفاده کنید. در راه کسب وفاداری، شناخت، ارزش ویژه و آگاهی از نام تجاری هستید.

1- برندسازی شخصی

مفاهیم برند شخصی اغلب با افراد مشهور و چهره های عمومی مانند اینفلوئنسران رسانه های اجتماعی، ستاره های سینما، سیاستمداران و ورزشکاران مرتبط است. این استراتژی اغلب با شهرت و محبوبیت مرتبط است. جنبه محبوبیت عامل موفقیت بسیاری از کارآفرینان موفق است. داشتن یک مشخصات اجتماعی قوی که منجر به ایجاد رهبری و ایجاد یک طرفدار می شود. به برخی از مشاغل کمک می کند تا مورد توجه قرار گیرند.

یکی از نمونه های عالی برند سازی شخصی، ایلان ماسک، موسس SpaceX و مدیرعامل تسلا است. او میلیون ها طرفدار دوست داشتنی دارد که هر محصولی را که تبلیغ می کند خریداری می کنند. ایلان ماسک به دلیل برند سازی شخصی قوی خود توانست با فروش کلاه های بیس بال شرکت مارکینگ Boring Company یک میلیون دلار جمع آوری کند.

اما برایبرند سازی شخصی نیازی به میلیاردر بودن، نیست. شما می توانید از برند سازی شخصی به عنوان یک شرکت کوچک نوپا یا حتی به عنوان یک کارمند بهره مند شوید. برای برند سازی شخصی خود، باید مشخص کنید که می خواهید با چه چیزی شناخته شوید. یک استراتژی برای ارتقا خود به عنوان یک متخصص در این زمینه ایجاد کنید. ثبات و پشتکار هنگام ساختن یک نام تجاری شخصی نتیجه می دهد. به طور مرتب به انتشار و صحبت بپردازید و نام تجاری شخصی شما شروع به شکل گیری می کند.

2- برند سازی محصول

در همه جا اطراف خود می توانید نمونه هایی از برند سازی محصولات را مشاهده کنید. نام تجاری محصول در رنگ ها، تصاویر، بینایی و کلماتی که یک محصول را از دیگری در قفسه، فروشگاه های خرده فروشی و برنامه های تجارت الکترونیک متمایز می کند قابل تشخیص است.

یک برند محصول قوی کاربران خود، مشکلات، خواسته ها و رقبای اطراف آن ها را درک می کند. این متغیرها بر نقشه راه محصول و استراتژی نام تجاری مربوطه تتثیر می گذارد. مثلا بیسکویت های Oreo نمونه خوبی از نام تجاری محصولات است. تا اواسط دهه 1990، نام تجاری کرافت Oreo به سهم قوی و پایدار از بازار آمریکای شمالی اکتفا می کرد. در آن زمان بود که شرکت مادر تصمیم گرفت پا به میدان گذاشته و بیسکویت های خود را در بازارهای جدید بفروشد. چین و هند دو بازارهایی بودند که شرکت به آن ها علاقه مند بود. به دلیل اندازه کشورهای مربوطه، آن ها پتانسیل عظیمی برای محصول ارائه کردند.

در چین، Oreo Cookies در سال 1996 راه اندازی شد. همان محصول در ایالات متحده موجود بود. راه اندازی محصول ناموفق بود. برای درک دلیل شکست، کرافت از مشتریان خود پرسید که چه اشتباهی رخ داده است. هنگام صحبت با کاربران خود، کرافت به دو موضوع کلیدی پی برد:

  • طعم ها خیلی قوی بود
  • هزینه خیلی زیاد بود.

با توجه به این عوامل، Oreo دومین حرکت خود را انجام داد. این بار آن ها دستور جدید کاهش قند و بسته های کوچکتر را راه اندازی کردند. این حرکت موفقیت آمیز بود و الهام بخش Oreo بود تا انواع جدیدی ایجاد کند.

تاکنون به علت اهمیت بازاریابی برای هر کسب و کاری فکر کردید؟ در واقع نحوه بازاریابی کسب و کار شما تعیین می کند که آیا این شرکت موفق خواهد بود یا خیر. به همین دلیل پیشنهاد می کنم مقاله 9 دلیل اهمیت بازاریابی را حتما مطالعه نمایید.

9-دلیل-اهمیت-بازاریابی

3- برند سازی شرکت

صنعت خودرو نمونه های بسیار خوبی از برند سازی را ارائه می دهد. در خودروسازی، روشی به نام مهندسی نشان وجود دارد. بر اساس این عمل، دو خودرو مشابه می توانند از یک خط تولید جدا شده و نام ها، برندها و نشان های متفاوتی دریافت کنند. تویوتا Scion iQ و Aston Martin Cygnet یکی از این نمونه ها هستند. این دو در اصل همان خودروها با هویت برند متمایز هستند.

قیمت نمایشگاه Scion iQ در انگلستان تقریبا بیش از 10000 پونداست. هزینه Cygnet تقریبا بیش از 35000 پوند است. این فاصله بسیار زیادی در قیمت دو خودرویی است که در اصل یک محصول هستند. بزرگترین دلیل مدل های مختلف قیمت گذاری، برندهای مربوطه است.

استون مارتین یک برند لوکس است. برندهای لوکس گران و منحصر به فرد هستند. برای حفظ این شهرت، تمام محصولات فروخته شده توسط شرکت باید گران باشند. خودروهای تویوتا خریداران طبقه متوسط ​​را هدف گرفته اند. هرکسی می تواند اتومبیل خود را بخرد. برای حفظ این تصویر، همه محصولات ارائه شده توسط شرکت باید مقرون به صرفه باشند.

برای برندسازی شرکتی شما باید نیازهای مخاطبان هدف خود را درک کرده. پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود (USP) را تعریف کنید. پس از آن، شما باید دستورالعمل های برند خود را ایجاد کنید. همه چیز را از نحوه ارائه نام تجاری خود گرفته تا نمای بصری آن را پوشش دهید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. انواع استراتژی برند سازی