طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

علت استفاده از پینترست

علت استفاده از پینترست

پینترست یک مکان بزرگ برای اشتراک گذاری است. اگرچه همه کانال‌ های اجتماعی اشتراک‌گذاری در میان دوستان و دنبال‌کنندگان را تشویق می‌کنند. اما به نظر می‌رسد پینرست این کار را فوق‌العاده خوب انجام می‌دهد. پینترست ایمیل های سنتی را به عنوان سریع ترین کانال اشتراک گذاری در حال رشد در سال 2013 شکست داد. در سال 2014 به عنوان دومین سایت ارجاع اجتماعی برتر قرار گرفت.

از دیدگاه یک بازاریاب، این بدان معناست که محتوای با کیفیت ایجاد شده در پینترست شانس بیشتری برای انتشار ارگانیک به افراد بیشتری دارد. در نهایت باعث افزایش قرار گرفتن در معرض و ایجاد ارزش می شود.

افزونه های وردپرس زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد عملکرد لینکدین را به سایت وردپرس خود وارد کنید. پیشنهاد می کنم جهت آشنایی با این افزونه ها مقاله 9 پلاگین وردپرس لینکدین را از دست ندهید. 

علت-استفاده-از-پینترست

1- الهام بخشی

یکی از رایج ترین دلایلی که کاربران به پینترست مراجعه می کنند، الهام گرفتن از آن است. آن‌ها می‌خواهند ایده‌های جدیدی پیدا کنند. به اشتراک بگذارند، که نشان می‌دهد برای بررسی یک برند، مفهوم یا محصول جدید بازتر هستند. طبق مطالعات که 43 درصد از مردم ترجیح می دهند با خرده فروشان و برندها ارتباط برقرار کنند تا اینکه بخواهند با پینترست ارتباط بگیرند. در مقایسه، تنها 24 درصد ترجیح دادند این کار را در فیس بوک انجام دهند.

2- رایگان

پینرست نیز مانند بسیاری از کانال‌های اجتماعی در حال حاضر در حال بررسی گزینه‌هایی برای پین‌های پولی و تبلیغاتی است. اما در حال حاضر، برندها از طریق پلتفرم از دسترسی ارگانیک قابل توجهی برخوردار هستند. در مقایسه، با سایر پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک، شرکت‌ها را ملزم به پرداخت هزینه می‌کنند تا بتوانند در فیدهای خبری مخاطبان خود قرار بگیرند.

3- آموزنده بودن

پینترست آنالیتیکس به شما امکان می دهد مخاطبان خود را بهتر بشناسید. این ابزار جدید اطلاعات جمعیتی و علایق مشترک مخاطبان شما را نشان می دهد. به شما این امکان را می دهد که به صورت استراتژیک با آن ها ارتباط برقرار کنید. حتی برخی از خرده فروشان گفته اند که اطلاعات ترافیک و ارجاع پینترست به آن ها امکان می دهد تقاضای آینده برای محصولات مختلف را بهتر تخمین بزنند. بنابراین کارایی را افزایش داده و ضرر و زیان را کاهش می دهند.

علل تمرکز بر بازاریابی پینترست

حال که تا حدودی با پینترست و علت استفاده از آن آشنا شدید. با ما در ادامه همراه باشید. تا با هم مهم ترین علل تمرکز بر این گونه از بازاریابی را با هم بررسی نمایم.

1- افزایش آگاهی از برند

با صرف پول برای یک پین خاص که معمولا به عنوان پین های تبلیغاتی شناخته می شود. آن پین را در مقابل مخاطبان هدف خود قرار می دهد. اگر پین شما دارای گرافیک های چشم نواز و محتوای جذاب و همچنین کلمات کلیدی مرتبط باشد. در نهایت به شناخت بیشتری برای کسب و کار شما دست خواهد یافت.

اکثر جستجوهای کاربران در پینترست بدون برند هستند. این بدان معنی است که مردم در جستجوی راه حل های خاصی برای مشکلات یا نیازهای خود هستند. آن ها واقعا به دنبال برند یا تجارت خاصی نیستند. حتی اگر راه‌حل‌ها یا ایده‌هایی را ارائه دهید که مخاطبان هدف شما واقعا به دنبال آن هستند. این نیز می‌تواند یک شکست بزرگ برای کسب و کار شما برای ایجاد آگاهی واقعی از برند باشد.

2- ترافیک وب سایت سازمانی

آیا تصوری دارید که در حال حاضر بیش از 2 میلیارد جستجوی ماهانه در پینترست وجود دارد؟

این رقمی است که باید توجه شما را به خود جلب کند. زیرا می تواند یک خبر عالی برای کسب و کار شما باشد. به لطف بازاریابی پینترست یا تبلیغات، اکنون فرصت دیگری برای هدف قرار دادن کاربران دارید.

هنگامی که صحبت از استفاده از پینترست برای بازاریابی دیجیتال شما به میان می آید. در اینجا یک نکته اصلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. اگر می خواهید ترافیک آنلاین بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید. همیشه باید پین هایی ایجاد کنید که هم از نظر بصری جذاب باشند و هم برای مخاطب هدف خود مناسب باشند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 5 دلیل تمرکز بر بازاریابی پینترست

مشکلات رایج اندروید

مشکلات رایج اندروید

عیب‌یابی برخی از رایج‌ترین و خسته‌کننده‌ترین پیام‌های خطا که در دستگاه های اندروید است. حال می خواهیم به برخی از رایج ترین این خطا ها بپردازیم و آن ها را با هم برسی کنیم.

۱- رابط کاربری خشک و کند

گوشی ها معمولا با پر شدن حافظه داخلی شروع به کند شدن می کنند. سعی کنید برنامه ها و عکس های استفاده نشده را حذف کنید. یا آن ها را به فضای ابری یا کارت microSD منتقل کنید. علاوه بر این، باید برنامه‌های باز را که دیگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنید ببندید. کش برنامه‌ها را حذف کنید و استفاده از والپیپرهای متحرک را محدود کنید.

با رفتن به Settings > Apps، انتخاب یک برنامه خاص و انتخاب گزینه Clear Cache، می توان داده های حافظه پنهان یک برنامه را حذف کرد. برنامه هایی مانند App Cache Cleaner و Clean Master که هر دو به صورت رایگان از فروشگاه Google Play در دسترس هستند نیز می توانند برای خودکار کردن فرآیند پاک کردن کش استفاده شوند.

اگر می خواهد بدانید برای رفع مشکل شارژ چه کار هایی انجام دهید؟ پیشنهاد می کنم سری به مقاله ۵ راهکار برای حل مشکل شارژ نشدن گوشی‌های اندروید بزنید.

1-رابط-کاربری-خشک-و-کند

۲- خالی شدن باتری

بسیاری از کاربران مشکلاتی را در مورد عمر باتری دستگاه های خود گزارش کرده اند. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای طولانی‌تر کردن باتری گوشی هوشمند، تغییر مکان‌ها و تنظیمات روشنایی است.

وارد منوی تنظیمات شوید، روی Location کلیک کنید. حالت ذخیره باتری را انتخاب کنید. در مورد روشنایی، باید از استفاده از روشنایی خودکار خودداری کنید. به جای آن صفحه نمایش خود را در جایی کمتر از نیمه یا تا حدی که برای چشمان شما قابل قبول است، پایین بیاورید.

برخی از تلفن ها، مانند گلکسی اس ۵ و بالاتر، حتی دارای حالت های ذخیره باتری اضافی هستند.

۳- مشکلات اتصال

اگر در اتصال به بلوتوث، Wi-Fi یا شبکه تلفن همراه خود مشکل دارید. حالت هواپیما را برای 30 ثانیه فعال کنید. سپس آن را خاموش کنید و دوباره سعی کنید وصل شوید. گاهی اوقات تغییر دادن یک اتصال خاص نیز می تواند مشکل را حل کند.

هنوز همچنان مشکل دارید. دوباره سعی کنید دستگاه بلوتوث یا شبکه Wi-Fi خود را تعمیر یا راه اندازی کنید.

۴- گرم شدن بیش از حد گوشی

برخی از اندرویدها، مانند Droid Turbo، می توانند واقعا گرم شوند. سعی کنید در حین شارژ کردن گوشی خود از آن استفاده نکنید و همچنین بهتر است که هنگام شارژ شدن قاب گوشی را در بیاورید. برای مدت طولانی از برنامه های مکش بالای CPU مانند Pokemon Go یا Facebook استفاده نکنید. اگر شروع به گرم شدن کرد، به تلفن خود استراحت دهید.

اگر این کارها را انجام نمی‌دهید و گوشی شما همچنان در لمس داغ می‌شود. ممکن است بخواهید آن را توسط یک متخصص بررسی کنید. به احتکال زیاد این مشکل می تواند نشانه ای از نقص سخت افزاری باشد.

۵- فضای ذخیره سازی کم

یکی از مشکلات قدیمی فضای محدود ذخیره سازی است. وقتی می بینید که فضای ذخیره سازی گوشی در حال کم شدن است.

با جدیت تمام، بسیاری از ما این روزها واقعا نیازی به ذخیره‌سازی محلی روی گوشی‌های هوشمند خود نداریم. به خصوص در اندروید، جایی که همگام‌سازی ابری ساده و مدیریت خودکار آسان است. با نصب برنامه Google Photos و تنظیم آن برای پشتیبان‌گیری از همه عکس‌ها و ویدیوها در هنگام گرفتن شروع کنید. این به شما امکان می‌دهد نسخه‌های محلی را حذف کنید. همچنین راهی عالی برای دسترسی به تمام خاطرات خود از هر دستگاهی، در هر زمان، حتی اگر تلفن اندروید فعلی خود را گم کرده یا خراب کنید. این به تنهایی باعث آزاد شدن حجم بسیار زادی خواهد شد.

همچنین می توانید برنامه Files by Google را نصب کنید. همه فضاگیرهای غیرضروری را که در حافظه گوشی شما کمین کرده‌اند. از جمله کپی‌های محلی که اکنون زائد از تصاویر همگام‌سازی شده در فضای ابری به همراه فایل‌های ناخواسته، فایل‌های تکراری و سایر مواردی که به راحتی حذف می‌شوند، به شما نشان می‌دهد.

در نهایت، اگر از یکی از تلفن‌های پیکسل گوگل استفاده می‌کنید. به بخش فضای ذخیره‌سازی تنظیمات سیستم خود نگاه کنید و روی خط با عنوان «Smart Storage» ضربه بزنید. در آنجا، می‌توانید تلفنتان را طوری پیکربندی کنید که هر زمان که فضای ذخیره‌سازی شما دوباره کم شد. به‌طور خودکار هر کپی اضافی از عکس‌ها و ویدیوهای پشتیبان‌گیری‌شده قبلی را حذف کنید.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. ۷ مشکل رایج اندروید و نحوه رفع آن ها

موثر ترین ابزارهای توسعه برنامه اندروید

موثر ترین ابزارهای توسعه برنامه اندروید

پایتون به دلیل در دسترس بودن تعداد زیادی کتابخانه و ابزار، یکی از زبان های محبوب در میان دانشمندان و توسعه دهندگان داده است. بر اساس شاخص انجمن برنامه نویسی TIOBE، زبان پایتون در جایگاه سوم در بین 20 زبان برنامه نویسی برتر مورد استفاده مهندسان ماهر در سراسر جهان قرار دارد.

در یک نظرسنج 53.3 درصد از دانشمندان داده این زبان را ترجیح دادند. زیرا به آن ها کمک می‌کند قابلیت‌های تجزیه و تحلیل خاص و مهارت‌های علم داده ایجاد کنند.

علت پیشرو بودن پایتون در حوزه توسعه اپلیکیشن

پایتون را می توان برای توسعه API برنامه های تلفن همراه استفاده کرد. توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه می توانند با این زبان برنامه نویسی برنامه هایی ایجاد کنند. زیرا قادر به اجرا بر روی چندین سیستم عامل اصلی است.

انتخاب بهترین فرمت فایل تصویری برای وب سایت شما کار بزرگی است. زیرا تصاویر موجود در وب سایت شما نقش بزرگی در تجربه آنلاین بازدیدکنندگان دارند. پیشنهاد می کنم جهت آشنایی بیشتر با این موضوع و چگونگی انتخاب مقاله نحوه انتخاب بهترین فرمت تصاویر برای وب سایت را حتما مطالعه نمایید.

علت-پیشرو-بودن-پایتون-در-حوزه-توسعه-اپلیکیشن

علاوه بر این، افزایش تعداد کاربران تلفن همراه و افزایش تقاضا برای اپلیکیشن ها باعث شد تا از این زبان برنامه نویسی برای توسعه اپلیکیشن های موبایل استفاده شود. در سال‌های اخیر، پایتون به یک گزینه حیاتی در بازار توسعه اپلیکیشن تبدیل شده است.

پایتون را می توان در طیف گسترده ای از حوزه های کاربردی موبایل استفاده کرد. درک، تعامل و پیاده سازی آسان، زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان زیبا است که به شما امکان می دهد همان برنامه را با خطوط بسیار کمتری نسبت به PHP کدنویسی کنید.

وقتی یک شرکت توسعه نرم‌افزار را استخدام می‌کنید. متخصصانی را به دست می‌آورید که در فریم ورک های مختلف دانش دارند که می‌توانند بهترین خدمات توسعه اپلیکیشن موبایل سفارشی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه دهند. بیشتر مردم پایتون را به دلیل قابلیت اطمینان و سادگی آن ترجیح می دهند. همچنین به شما کمک می کند سریع تر کار کنید. یک محیط تعاملی عالی برای توسعه دهندگان ارائه می دهد.

پایتون یکی از خواناترین زبان های حال حاضر دنیاست. این زبان در بین توسعه دهندگان بسیار محبوب است. برنامه نویسان زیادی از آن برای ساخت اپلیکیشن ها و برنامه های موبایل استفاده می کنند. به ویژه، اگر پایتون را با زبان های دیگر مقایسه کنید، ساده ترین از همه در نظر گرفته می شود. پیاده سازی این زبان برنامه نویسی ساده و در عین حال ساختار بسیار تمیزی نسبت به سایر زبان ها دارد.

1- BeeWare

BeeWare مجموعه ای از ابزارها و کتابخانه ها برای توسعه و توزیع برنامه های کاربردی بومی در پایتون است. مجموعه ابزارها و کتابخانه‌ ها با هم کار می‌کنند. تا به توسعه‌دهنده کمک کنند تا برنامه‌های کاربردی GUI Python بومی بین پلتفرمی را بنویسد. BeeWare شامل موارد زیر است:

  • Toga، که یک جعبه ابزار رابط کاربری گرافیکی بین پلتفرمی، بومی پایتون، بومی سیستم عامل است.
  • کیف، ابزاری برای بسته‌بندی پروژه‌های پایتون به عنوان مصنوعات قابل توزیع است که می‌تواند برای کاربران نهایی ارسال شود.
  • Rubicon ObjC این کتابخانه برای کار با کتابخانه های Objective C در iOS و macOS با استفاده از کد پایتون است.
  • Rubicon Java که کتابخانه ای برای کار با کتابخانه های جاوا با استفاده از کد پایتون است.
  • ساخت‌های از پیش کامپایل‌ شده پایتون که می‌توانند در پلتفرم‌هایی که نصب‌کننده‌های رسمی پایتون در دسترس نیستند، استفاده شوند.

2- Bottle

Bottle یک میکرو فریم ورک سریع و ساده برای برنامه های کاربردی وب کوچک است. این به عنوان یک ماژول فایل واحد توزیع شده است. هیچ وابستگی دیگری به جز کتابخانه استاندارد پایتون ندارد. ارسال درخواست را با پشتیبانی از پارامتر URL، سرور HTTP داخلی، آداپتورهای بسیاری از سرورهای WSGIو HTTP شخص ثالث و غیره و بدون وابستگی به غیر از کتابخانه استاندارد پایتون ارائه می‌کند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 8 ابزار موثر برای توسعه برنامه اندروید با استفاده از پایتون

 


ایجاد یک برنامه بازاریابی با تمرکز بر اهداف کلیدی

ایجاد یک برنامه بازاریابی با تمرکز بر اهداف کلیدی

به عنوان بازاریابان B2B، به ویژه در فضای فناوری، داشتن یک برنامه بازاریابی که اهداف کلیدی برای رسیدن به آن ها و تاکتیک هایی برای استفاده برای دستیابی به آن اهداف را مشخص می کند، مهم است. همه چیز از اهداف محتوایی گرفته تا اهداف فروش و موارد دیگر، داشتن دیدی کامل از آنچه می خواهید در سال به دست آورید می تواند مفید باشد.

اهمیت توسعه اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارها امروزه آشکار است. زیرا کاربران به تدریج به دنبال انجام کارها به صورت مجازی هستند. جهت آشنایی با مهم ترین مزایای اپلیکیشن موبایل مقاله 7 مزیت داشتن اپلیکیشن موبایل را حتما مطالعه نمایید.

ایجاد-یک-برنامه-بازاریابی-با-تمرکز-بر-اهداف-کلیدی

زیرا تمرکز بر اهداف کلیدی اینقدر مهم است. استراتژی های بازاریابی بلندمدت برای موفقیت مستمر، سال به سال ساخته می شوند. این اهداف کلیدی را می توان با استراتژی های بازاریابی بلندمدت مختلف برآورده کرد. موفقیت درازمدت بازاریابی یک شبه اتفاق نمی‌افتد. بنابراین ایجاد این جنبه‌های استراتژی در برنامه بازاریابی شما می‌تواند راه درازی داشته باشد.

نحوه تعیین اهداف بلند مدت بازاریابی

چارچوب‌ها و تاکتیک‌های تحلیلی مختلفی وجود دارد. که سازمان‌ ها می‌توانند از آن ها برای تعیین اهداف بلندمدت بازاریابی استفاده کنند. در ادامه چند مورد ساده و آسان برای استفاده آورده شده است:

1- قراردادن اهداف خود را بر اساس داده های جمع آوری شده قبلی

این تاکتیک زمانی که به رسانه های اجتماعی یا وب سایت خود نگاه می کنید بهترین است. این دو جنبه از بازاریابی B2B دارای مکانیسم‌های ردیابی داخلی مانند گوگل آنالیتیکس و ابزارهای مختلف تجزیه و تحلیل پلتفرم رسانه‌های اجتماعی هستند. انجام یک تجزیه و تحلیل کامل از معیارهای وب سایت شما مانند بازدید از صفحه در ماه، نرخ پرش، بازدید از صفحه در هر جلسه و موارد دیگر می تواند به شما در تعیین اهداف بلندمدت بازاریابی کمک کند. برای مثال، می‌توانید هدفی تعیین کنید که می‌خواهید نرخ پرش را تا 4 درصد در 6 ماه کاهش دهید. یا می‌توانید پس از اصلاح بهینه‌سازی موتور جستجو هر ماه 1000 بازدید بیشتر از صفحه را به دست آورید.

2- ایجاد اهداف بلندمدت بازاریابی قابل مقایسه با اهداف تجاری

اهداف تجاری باید توسط اهداف بازاریابی پشتیبانی شوند. زیرا فعالیت های بازاریابی بخشی از موفقیت کسب و کار را به همراه خواهد داشت. قبل از تعیین اهداف بلندمدت بازاریابی، اهداف سازمانی خود را مشخص کنید. فعالیت های بازاریابی که مکمل آن چیزی نیست که تیم اجرایی شما می خواهد از سازمان شما به عنوان یک کل ببیند، در دراز مدت مفید نخواهد بود.

3- شناسایی نقاط قوت و ضعف

واقعیت این است که همه ما در بازاریابی دارای نقاط قوت و ضعفی هستیم. این می تواند تمرین خوبی برای هر سازمانی باشد که بنشیند و بفهمد که چه نقاط ضعف و قوت بازاریابی دارید. طوفان فکری در مورد اینکه چگونه نقاط قوت خود را قوی تر کنید. چگونه نقاط ضعف خود را برطرف کنید، یک تیم بازاریابی کامل ایجاد می کند.

استفاده از استراتژی های بلند مدت بازاریابی

استراتژی های بازاریابی بلندمدت بر ایجاد آگاهی از برند متمرکز است. با گذشت زمان شتاب بیشتری به دست می آورد. استفاده از این فعالیت ها می تواند به موفقیت تلاش های بازاریابی B2B تیم شما کمک کند.

1- بازاریابی محتوا:

یکی از تاکتیک های مورد علاقه بازاریابان B2B برای استفاده، بازاریابی محتوا به عنوان راه تیم شما برای تولید و توزیع محتوای رهبری فکری و موارد دیگر عمل می کند. تولید مداوم وبلاگ‌ها، مقالات، کتاب‌های الکترونیکی، برگه‌های اطلاعاتی و سایر محتواها می‌تواند به ایجاد اعتماد و تخصص در این صنعت کمک کند. خوانندگان مدام به محتوایی که از آن چیز جدیدی یاد می گیرند بازخواهند گشت. محتوای برتر خود را بر آموزش متمرکز کنید. با محتوای شخصی‌سازی شده B2B به حرکت مشتریان بالقوه از طریق قیف ادامه دهید.

2- سئو:

سئو چیزی نیست که بتوانید در یک هفته آن را انجام دهید. انتظار داشته باشید که نتایج آنی را ببینید. از آنجایی که سازمان‌های بیشتری برای یافتن نقاطی در صفحه اول نتایج جستجو در گوگل رقابت می‌کنند. اختصاص دادن زمان در برنامه بازاریابی خود به سئو امری ضروری است. درک اینکه چه کلمات کلیدی برای بهینه سازی وب سایت و قطعات محتوای خود می تواند به هدایت محتوا به مخاطبانی که در جستجوی آن هستند کمک کند. تحقیق کلمات کلیدی باید یک مرحله اصلی در این فرآیند باشد. زیرا اگر برای کلمات کلیدی صحیح بهینه سازی نکنید. رتبه بندی شما به درستی منعکس نمی شود.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. نحوه تعیین اهداف بلندمدت بازاریابی برای سازمان های B2B

مزایای وجود اپلیکیشن موبایل

مزایای وجود اپلیکیشن موبایل

اپلیکیشن های موبایل روز به روز در میان کسب و کارها و ارائه دهندگان خدمات محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. از بانک‌های پرداخت و فروشگاه‌های تجارت الکترونیک گرفته تا مراقبت‌های بهداشتی و تحویل غذا، تقریبا هیچ صنعتی وجود ندارد که اپلیکیشن‌های موبایل ارزش بازاریابی خود را ثابت نکرده باشند. یا خود را برای ارتباط موثر با مصرف‌کنندگان هدف تثبیت نکرده باشند. اپلیکیشن تلفن همراه با ارائه راهی آسان برای کاربران نهایی برای دسترسی سریع به جزئیات شرکت و در عین حال متصل نگه داشتن آن ها به برند مورد علاقه خود و به روز ماندن کسب و کارها سودمند است.

کسب‌وکارها از سراسر جهان طیف متنوعی از محصولات را ارائه می‌کنند. مهاجرت از دنیای فیزیکی توزیع بروشور، چاپ آگهی‌ها و آویزان کردن بیلبوردها به قلمرو موبایل را آغاز کرده‌اند. اگر می‌خواهید برای آینده آماده شوید و مزایای عظیم آن را از نزدیک ببینید. به شدت به یک اپلیکیشن موبایل نیاز دارید.

1- کسب ارتباط بهتر با مشتریان

اولین مزیت از 7 مزیت داشتن اپلیکیشن موبایل کسب ارتباط بهتر با مشتریان است. خدمات مشتری دیگر فقط در مورد تعامل مستقیم بین مشتریان و همکاران فروش نیست. بیش از 2.6 میلیارد کاربر وجود دارد که همیشه تلفن های هوشمند در جیب خود دارند. اپلیکیشن‌های موبایل یک تغییر بازی برای کسب‌وکارها هستند.

زیرا با وجود تلفن همراه قوی، هیچ عملکرد بدی وجود ندارد. شما همیشه از این واقعیت آگاه خواهید بود که بهترین راه را برای انتخاب در اختیار کاربران قرار می‌دهید. کاربران نیز می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند یا خیر.

 در هر سازمانی با وجود خلاقیت پیشرفت اتفاق می افتد. خلاقیت فردی و سازمانی نیز به همین دلیل بسیار مهم است. جهت آشنایی با راه های ارتقا این خلاقیت سری به مقاله راه های افزایش خلاقیت فردی و سازمانی بزنید.

1--کسب-ارتباط-بهتر-با-مشتریان

اکثر کسب‌وکارها اپلیکیشن های تلفن همراه را وسیله‌ای برای بهبود خدمات مشتری می‌دانند. زیرا شما همیشه برای مشتریان خود در دسترس هستید. خدمات مشتری باید یکی از اولویت های شما باشد. افزایش رضایت مشتری بزرگترین مزیت اپلیکیشن موبایل است.

2-ایجاد یک کانال بازاریابی مستقیم

چندین مزیت برنامه تلفن همراه برای تجارت وجود دارد. زیرا عملکردهای متعددی مانند اطلاعات عمومی، فرم‌های رزرو، ویژگی‌های جستجو، قیمت‌ها، پیام‌رسان‌ها، فیدهای خبری، حساب‌های کاربری و غیره را به مشتریان ارائه می‌دهد. میان مزایای مختلف اپلیکیشن موبایل، یکی از مزیت اصلی برنامه های تلفن همراه برای کسب و کار این است که اطلاعات و داده های کاملی دارد که می خواهید در اختیار مشتریان قرار دهید. با اعلان‌های فشاری، می‌توانید به ارتباط مستقیم نزدیک‌تر شوید. بنابراین، هر بار که منطقی است به مشتریان در مورد محصولات و خدمات خود یادآوری کنید. زیرا کاربران تمام حقایق و ارقام را در دست دارند.

3- ایجاد یک برند قوی تر

اپلیکیشن موبایل قابلیت تبدیل شدن به چهره یک برند را دارد. هرچه مخاطبان شما بیشتر به شما باور داشته باشند. احتمال اینکه به فروش و حتی تعهد به برند شما متعهد شوند، بیشتر می شود.

با استفاده از اپلیکیشن موبایل، می‌توانید به کاربران خود نشان دهید که چرا باید به شما اعتماد کنند. با ارائه آنچه که برند شما مخفف آن است. همانطور که دادن تقویم ها، آهنرباهای یخچال و سایر سوغاتی های تصادفی با لوگوی شرکت شما در گذشته به عنوان تبلیغات و پشتیبانی کمک کرده است. اپلیکیشن های موبایل نیز می توانند برند شما را تقویت کرده و به مشتریان شما آموزش دهند.

به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها در سراسر جهان در حال توسعه استراتژی هایی برای برنامه های تلفن همراه هستند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 7 مزیت داشتن اپلیکیشن موبایل