طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

معرفی گوگل ترندز

معرفی گوگل ترندز

Google Trends ابزاری آنلاین است که به کاربران کمک می کند تا روند رفتار جستجوی افراد را در جستجوی Google ، گوگل ، Google Images ، Google Shopping و YouTube تجسم و کشف کنند. وقتی نوبت به بررسی موفقیت استراتژی SEO شرکت می رسد. این یک ابزار فوق العاده مفید است.

این نه تنها به کاربران امکان می دهد ببینند چه موضوعات و جستجوهایی که در جستجوها محبوب بوده اند بلکه به داده هایی که شامل تعداد دفعات جستجوهای خاص در یک بازه زمانی خاص هستند. می توانید در فیلترها دسترسی داشته باشید. سپس داده ها می توانند توسط گوگل تجسم پیدا کنند. یک نمودار روند از موضوع جستجو شده در مدت زمان انتخاب شده تولید کنند. به شما امکان می دهد نتایج را به طور موثر تجزیه و تحلیل کنید. از نمودار شاخص حجم جستجو می توان برای تجسم تجزیه و تحلیل همزمان 5 جستجو مختلف استفاده کرد و شما را قادر به انجام تجزیه و تحلیل و تحقیقات مقایسه ای کرد.

از گوگل ترندز می توان برای تحقیق مقایسه کلمات کلیدی و کشف سنبله های ناشی از رویداد در حجم جستجوی کلمات کلیدی استفاده کرد.

 

ساخت یک بک لینک خوب و صحیح برای وب سایت شما خیلی کارآمد و حتی می توان گفت از نظر سئو می تواند ضروری باشد. اما چطور بک لینک بسازیم؟ نگران نباسید. توصیه می کنیم مقاله چگونه بک لینک بسازیم را مطالعه نمایید. تا با این چگونگی آشنا شوید.

 

گوگل ترندز چگونه کار می کند؟

با مراجعه به این ابزار و مشاهده جستجوهایی که در حال حاضر پرطرفدار هستند. می توانید گوگل ترندز را از بالا به پایین بررسی کنید. سپس برای اطلاعات بیشتر موضوع را جستجو کنید. به عنوان مثال، Googleگوگل ترندز اخیراً اطلاعات مربوط به جستجوهای پرطرفدار مرتبط با طوفان ایرما را به اشتراک گذاشته است.

همچنین می توانید یک فیلتر جستجو را در جعبه جستجو در بالای ابزار وارد کنید 0.تا ببینید که حجم جستجو برای آن فیلتر در طول زمان و در مکان های مختلف متفاوت است. مکان، چارچوب زمانی، دسته بندی یا صنعت و نوع جستجو (وب ، اخبار ، خرید یا یوتیوب) را برای اطلاعات دقیق تر تغییر دهید.

داده های روند جستجوی گوگل می تواند برای بازاریابان بسیار مفید باشند. به عنوان مثال، اگر مشاغل فصلی مانند فروشگاه لوازم منزل و باغبانی را اداره می کنید. وقتی اصطلاحات جستجوی مرتبط با کسب و کار شما رو به پیشرفت است. احتمالا بخواهید تلاش های بازاریابی خود را افزایش دهید. در هنگام افزایش حجم جستجو، احتمالاً هزینه شما برای هر کلیک در گوگل ادوردز بیشتر خواهد بود. درنتیجه هنگام تولید محصولات یا خدمات خود حتماً بودجه بیشتری را برای هزینه گوگل ادوردز اختصاص دهید.

برای مقایسه چندین فیلتر، از ویژگی “+ افزودن مقایسه” استفاده کنید.

استفاده از داده های گوگل ترندز برای چندین هدف

  • در جستجوی پرداخت ها: از داده های گوگل ترندز می توان برای آگاهی دادن به کمپین های فصلی خود، کمک به برنامه ریزی بهتر هزینه و همچنین ذخیره موجودی استفاده کرد. علاوه بر این، می توانید از گوگل ترندز استفاده کنید تا اصطلاحات پرطرفدار بی ربطی را که باید به عنوان کلمات کلیدی منفی پیدا کنید، تنظیم کنید. درنتیجه یک جستجوی پرطرفدار تأثیر زیادی بر هزینه های شما ندارد.
  • برای سئو و بازاریابی محتوا: از گوگل ترندز استفاده کنید تا یاد بگیرید افراد در بازار هدف شما برای یافتن اطلاعات در مورد چه چیزی جستجو می کنند. نوشتن در مورد موضوعات پرطرفدار می تواند به کنترل ترافیک سایت شما کمک کند.
  • برای الهام بخشیدن از تبلیغات خود: گوگل ترندز را بررسی کنید تا ببینید چه موضوعاتی در حال حاضر تصورات عمومی را جذب می کنند. ارجاع به یک موضوع پرطرفدار در مبارزات بازاریابی شما، اعم از انفجار ایمیل، تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام و رادیو و… می تواند جذابیت تبلیغات شما را افزایش دهد.

تفسیر-Google-Trends

تفسیر Google Trends

هنگام تجزیه و تحلیل شاخص جستجو در گوگل ترندز، چند نکته مهم وجود دارد که باید به خاطر بسپارید. نموداری که پس از جستجوی موضوع یا جستجوی خاصی نمایان می شود.

تعداد واقعی حجم جستجو را نشان نمی دهد، بلکه نمایه ای از 0 تا 100 را نشان می دهد. اعداد نشان دهنده علاقه جستجو نسبت به بالاترین نقطه نمودار برای منطقه و زمان انتخاب شده است. مقدار 100 اوج محبوبیت این اصطلاح است ، در حالی که مقدار 50 به معنای محبوبیت نصف این اصطلاح است. امتیازات 0 به معنای آن است که مقدار کافی داده برای مدت انتخاب شده در دسترس نبود.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب می توانید بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. گوگل ترندز چیست؟

اهداف شما برای فریلنسیگ چیست؟

اهداف شما برای فریلنسیگ چیست؟

همه چیز با دانستن اهداف شما برای راه اندازی فریلنسیگ شروع می شود. خودمانی تر بخواهیم بگوییمف شما اگر مقصدی نداشته باشید. سوار اتومبیل خود نمی شوید و رانندگی نمی کنید. همچنین نباید یک فریلنسینگ بدون هدف را شروع کنید.

چرا-می-خواهید-فریلنسینگ-را-شروع-کنید

چرا می خواهید فریلنسینگ را شروع کنید

هر روز باید انگیزه خود را پیدا کنید تا مشتری پیدا کنید. کارهای استثنایی برای آنها انجام دهید و اولین قدم درک “چرا” خودتان است.

در وهله اول چرا می خواهید فریلنسر شوید؟

برای ایجاد مقداری درآمد در کنار؟
جایگزین درآمد تمام وقت خود شوید؟
چقدر می خواهید در هنگام کار آزاد کسب کنید؟
دلیل اینکه می خواهید یک فریلنسر شوید ستاره شمالی شما برای موفقیت یا عدم موفقیت خواهد بود.

 

فریلنسیگ را به صورت نیمه وقت یا به صورت یک فشار جانبی شروع کنید

فریلنسیگ به صورت نیمه وقت یا به صورت همزمان یک امکان عالی برای شروع است. وقتی فشار کمتری برای درآمدزایی فوری وجود دارد. می توانید با توجه به نوع کاری که انجام می دهید و مشتریانی که برای آنها کار می کنید، فکر بیشتری داشته باشید.

به همین دلیل، در واقع یک ایده عالی است که قبل از اینکه فکر کنید لازم دارید، یک کار فریلنس را شروع کنید. فریلنسینگ اغلب از اعتماد و روابط مشتری ساخته می شود و شکل گیری این روابط زمان بر است. بنابراین اگر کار آزاد یا همان فریلنسیگ را به صورت نیمه وقت یا در کنار هم شروع می کنید. به خودتان وقت می دهید تا روابط مهمی را که برای ایجاد یک زندگی آزاد به صورت تمام وقت نیاز دارید ایجاد کنید.

2- انتخاب مهارت های لازم برای شروع فریلنسیگ

چه بخواهید به صورت تمام وقت آزاد باشید و چه در آن سمت، کسب و کار شما براساس مهارت های منحصر به فردی که شما ارائه می دهید ساخته خواهد شد. این مهارت ها بزرگترین سرمایه شما هستند.

بنابراین مرحله اول شناسایی مهارت های مختلفی است که در طول این سال ها ایجاد کرده اید و افراد دیگر ممکن است نداشته باشند و می خواهند برای استفاده از آنها به شما پول بدهند. با یک صفحه گسترده ساده شروع کنید. در ستون اول ، لیست مهارت های جداگانه ای که فکر می کنید را شروع کنید.

با مهارت های مشاغل قبلی ،فریلنسینگ را شروع کنید

ساده ترین کار این است که با تمام مهارت هایی که قبلاً به عنوان اهرم نیرو به شما پرداخت شده است، شروع کنید. تا زمانی که حقوق دریافت می کنید فرقی نمی کند که این کار تمام وقت باشد یا نیمه وقت.

اگر کارفرمایی مایل بود برای انجام آن کار به شما پول بپردازد. این احتمال وجود دارد که در این کار مهارت کافی داشته باشید! این مهارتی است که شما می توانید برای راه اندازی مشاغل آزاد از آن استفاده کنید.

جلوی خود را نگیرید ممکن است خدمات مشتری ، طراحی گرافیک ، عکاسی یا مدل سازی مالی باشد. اگر این نقش ها به خلاقیت یا استفاده از یک نرم افزار خاص احتیاج داشتند ، حتی به احتمال زیاد کسی مایل است به شما پول بپردازد نه اینکه وقت بگذارد و خود این مهارت را بیاموزد. برخی از نمونه های نرم افزاری متداول می توانند Adobe Photoshop ، Figma ، Sketch ، Microsoft PowerPoint ، Microsoft Excel و غیره باشند.

شروع فریلنسینگ با مهارت های خارج از شرح شغل خود

وقتی به کارهای قبلی خود فکر می کنید ، خود را محدود به شرح وظایف یا مسئولیت های اصلی نکنید. در بیشتر مشاغل تمام وقت، کارمندان در حال انجام کارهایی هستند که در اصل در شرح شغل آنها نبوده است.

به عنوان مثال، اگر مسئولیت اجرای حساب های شبکه های اجتماعی یک شرکت را بر عهده داشتید ، احتمالاً مهارت نوشتن را نیز کسب کرده اید. بنابراین به جای اینکه فقط به مهارت های خود در شبکه های اجتماعی فکر کنید ، ممکن است برای کارهای نوشتن متن یا بازاریابی نیز مناسب باشید. هر مهارت خاصی را به لیست اضافه کنید. هرچه مهارت بیشتری بتوانید نام ببرید ، بهتر است.

 

جهت مطالعه ادامه این مقاله می توانید بر روی لینک مقابل کلیک نمایید. 9 گام برای شروع فریلنسینگ

جشن سال نو ایرانی(عید نوروز)

جشن سال نو ایرانی(عید نوروز)

امروزه نوروز را میلیون ها نفر در سراسر جهان جشن می گیرند کشورهای ایران، افغانستان، آذربایجان، گرجستان، آلبانی، کردستان عراق، قزاقستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان، قرقیزستان و کوزوو آن را تعطیل رسمی اعلام می کنند.

از سوی دیگر نوروز برای دانش آموزان به معنی خلاص شدن از مدرسه به مدت 13 روز است. نقاشی تخم مرغ، بازدید از بسیاری از اعضای فامیل و خوردن بیش از حد آجیل و شیرینی است. گرفتن عیدی از بزرگ تر های فامیل.

این یک جشن بهار است که فعالیت های آن نماد تولد دوباره و پیوند بین انسان و طبیعت است. سعدی شیرازی شاعر ایرانی نوشت: “بیدار شوید ، نسیم صبح نوروز باغ را با گل می باراند.”

در حالی که این جشن دو هفته ای با هدف دیدن اقوام ، پیک نیک ، مسافرت و خوردن غذاهای سنتی برگزار می شود ، خود نوروز در زبان فارسی برای روز جدید است. در افسانه ها و داستان های باستانی و همچنین سنت ها و نمادها غوطه ور است.

اولین بار چه زمانی نوروز جشن گرفته شد؟

منجم و شاعر پارسی قرن یازدهم عمر خیام که به عنوان “تجدید جهان” توصیف می شود. قدمت نوروز هزاران سال پیش است. دقیقاً مشخص نیست که نوروز تا چه اندازه به عقب بازمی گردد اما برآوردهای فعلی حاکی از آن است که حداقل زمانی که امپراتوری پارس از مرزهای ایران مدرن فراتر رود، حداقل 3000 سال قدمت دارد. در اوستا ذکر نشده است.

با گذشت قرن ها ، این آئین قدیمی گسترش یافته و گسترش یافته است. به تدریج، این جشن ها با گسترش در مسیرهای تجاری مستقر و در حدود 300 میلیون نفر، تأثیرات اجتماعی، مذهبی و فرهنگی بیشتری به دست آوردند. این قرن ها از فتوحات ، از نیروهای عربی قرن هفتم و هشتم که به جهان پارس حمله کردند ، تا دولت های جمهوری های شوروی سابق در آسیای میانه زنده مانده است.

تبریک سال جدید به سبکی متفاوت

چه بهتر است امسال بیاییم روش های سنتی و قدیمی تبرک سال نو را کنار بگذاریم. امسال با شروع قرن جدید مقداری در شیوه تبریک خود تفاوت ایجاد کنیم. به جای ارسال یک پیام تبریک برای همه، آن را اختصاصی تر و مال خود کنیم. برای عزیزان و دوستان و آشنایان خود پیام هایی گرم و صمیمی تر ارسال کنیم. همیچنین برای همکاران خود پیامی کمی رسمی تر.

با تغییر در شیوه تبریک به مخاطب خود نشان دهیم که برای ما ارزش دارند. این اهمیت و علاقه را با یک پیام اختصاصی که خاص خودمان باشد و درست مردن آن شاید چند دقیقا وقت ما را بگیرد به آن ها نشان دهیم. همچنین این کار موجب ایجاد تفاوت و تمایز در پیام های ارسالی ما و دیگران می شود. در نتیجه بیشتر به دل مخاطب می نشیند.

 

1- ایجاد عکس های جذاب و مرتبط

شما می توانید بجای ارسال یک متن خالی برای مخاطبان خود، یک عکس را به عنوان پس زمینه برای آن انتحاب کنید. حتی می توانید با نرم فزار های مختلف آن های را به زیبایی ویرایش نمایید یا حتی یک گیف جذاب درست کنید.

همان طور که می دانید هر سال علاوه بر عددی که برای شمارش آن به کار می رود. نماد یک حیوانی در طبیعت نیز می باشد. برای مثال سال جدید (1400 شمسی) سال گاو می باشد. می توانید از تصاویر جذاب و کارتونی گاو برای جذابیت بهتر عکس یا گیف خود استفاده نمایید. در ادامه برخی از نرم افزار های تلفن همراه که می توانند در این کار به شما کمک کنند را معرفی می کنیم.

نرم افزار های ویرایش عکس برای موبایل

1- ادیت عکس با نرم افزار Snapseed (اسنپ سید)

Snapseed یک برنامه ویرایش عکس درجه حرفه ای است که توسط گوگل طراحی شده است. این یک تعداد گسترده از گزینه های ویرایش برای کمک به حتی عکس های پیش پا افتاده ترین عکس ها به زندگی کمک می کند. با گنجاندن تعداد زیادی لغزنده که قادر به تغییر عکس، تاری، دما و سایر ویژگی های عکس هستند. می توانید بر تصاویر خود کنترل داشته باشید. شما همچنین می توانید جلوه هایی مانند دانه ، ظاهر فیلم به سبک دهه 1960 یا فیلتر منحصر به فرد Retrolux را اضافه کنید. حتی می توانید جلوه هایی را شبیه لایه های فتوشاپ روی هم قرار دهید. هر بار که عکس را ویرایش می کنید تولید یک نتیجه کاملاً جدید آسان شود.

2- نرم افزار ادیت PicsArt

اگر ترجیح می دهید عکس ها را دوباره مخلوط کنید تا ایجاد لمس و فیلترهای ساده ، PicsArt سبک شما بیشتر است. به PicsArt به عنوان ترکیبی بین فتوشاپ و رنگ فکر کنید. می توانید عکس های خود را ویرایش کنید. اما سپس می توانید از مجموعه ای از ابزار برس برای افزودن به تصاویر خود استفاده کنید. افزودن درخشش، تزئین متن، تنظیم رنگ یا ایجاد هرچه میکس جدیدی که می توانید رویای خود داشته باشید. به عنوان مثال ، با PicsArt می توانید یک شی object را از یک عکس برش دهید و آن را روی عکس دیگر لایه کنید. در حالی که ویژگی برجسته PicsArt مخلوط کردن مجدد (و جامعه یافتن الهام از ترکیب مجدد) است ، شما حتی ممکن است به یک برنامه جداگانه با ابزار شبیه سازی و برش نیاز نداشته باشید.

برای آشنایی با نرم فزار های حرفه ای و کاربردی بیشتر می توانید به مقاله بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس مراجعه کنید. اگر می خواهید امسال متفاوت تر باشید توصیه می کنیم. این مقاله رو از دست ندید و حتما یکی از این نرم افزار های را دانلود و نصب نمایید. از ادیت و ساخت پیام های منحصر به فرد خود لذت ببرید.

 

تبریک-سال-نو-به-روش-مدرن

2- ساخت ویدیو کلیپ

ویرایش و ساخت یک عکس همراه با عکس یا تولید یک گیف کار بسیار جذابی است. اما شما می توانید برای عزیزان خود مقداری بیشتر سلیقه و ذوق به خرج دهید. چون میزان اهمیت بیشتری نسبت به همکار یا یک دوست معمولی برایتان دارند.

یکی از کار های جذابی که می توانید انجام دهید ساخت ویدیو کلیپ های خاص و جذاب است. یا حتی انحصاری برای یک شخص خاص. با استفاده از عکس های او یا حتی عکس های دونفری که دارید. به همراه اضافه کردن موزیک یا حتی دکلمه ای با صدای خودتان جذابیت کار را بیشتر نمایید.

برای مصالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. تبریک سال نو به روش مدرن

ایلان ماسک کیست؟

ایلان ماسک کیست؟

ایلان ماسک متولد 28 ژوئن 1971 (8 بهمن 1349) از پرتوریا، آفریقای جنوبی. وی کارآفرین آمریکایی متولد آفریقای جنوبی است. همچنین شرکت X.com را در سال 1999 تأسیس کرد که بعداً تبدیل به PayPal شد. SpaceX، سازنده وسایل نقلیه پرتاب و فضاپیماها را در سال 2002 تشکیل داد. وی همچنین یکی از اولین سرمایه گذاران مهم و همچنین مدیر ارشد اجرایی تولید کننده خودروهای الکتریکی تسلا بود که آن را در سال 2003 تاسیس نمود.

ماسک در اردیبهشت 1391، هنگامی که SpaceX موشکی را پرتاب کرد. اولین وسیله نقلیه تجاری را به ایستگاه فضایی بین المللی می فرستد، خبرساز شد. وی با خرید SolarCity در سال 1395 نمونه کارهای خود را تقویت کرد. با به عهده گرفتن نقش مشاوره در روزهای نخست دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور، جایگاه خود را به عنوان رهبر صنعت تقویت کرد.

سنین جوانی

ماسک در 28 ژوئن 1971 در پرتوریا ، آفریقای جنوبی متولد شد. از زمان کودکی ماسک در رویاهای روزانه خود درباره اختراعات گم شده بود به طوری که والدین و پزشکان وی دستور آزمایش شنوایی او را دادند.

تقریباً در زمان طلاق والدینش، هنگامی که او 10 ساله بود. ماسک به کامپیوتر علاقه پیدا کرد. او به خود آموخت که چگونه برنامه نویسی کند. هنگامی که 12 ساله بود اولین نرم افزار خود را فروخت: بازی ای که به نام Blastar ساخت.

در دبستان ، ماسک کوتاه قامت، درون گرا و اهل کتاب بود. او تا 15 سالگی مورد آزار و اذیت قرار گرفت و جهش زیادی را تجربه کرد و یاد گرفت چگونه با کاراته و کشتی از خودش دفاع کند.

خانواده ایلان ماسک

مادر ماسک(مای ماسک)، یک مدل کانادایی و پیرترین زنی است که در یک کمپین Covergirl بازی کرده است. وقتی ماسک بزرگ می شد، به طور هم زمان در پنج شغل کار می کرد تا خانواده اش را تأمین کند. پدر ماسک (ارول ماسک) یک مهندس ثروتمند آفریقای جنوبی است. ماسک دوران کودکی خود را با برادرش کیمبال و خواهرش توسکا در آفریقای جنوبی گذراند. پدر و مادرش در 10 سالگی طلاق گرفتند.


برای آشنایی با کارآفرینان برتر جهان بر روی لینک روبرو کلیک کنید. ۱۰ کارآفرین برتر جهان

تسلا-موتورز-(تسلا)

تحصیلات ایلان ماسک

در 17 سالگی و سال 1368، ماسک به کانادا رفت تا در دانشگاه کوئینز حضور یابد. تا از خدمت اجباری در ارتش آفریقای جنوبی جلوگیری کند. ماسک در آن سال تابعیت کانادایی خود را به دست آورد. تا حدی به این دلیل که احساس می کرد گرفتن تابعیت آمریکا از آن طریق آسان تر است.

در سال 1992(1371)، ماسک کانادا را ترک کرد تا در دانشگاه پنسیلوانیا در رشته تجارت و فیزیک تحصیل کند. وی با مدرک کارشناسی در رشته اقتصاد فارغ التحصیل شد و برای مدرک لیسانس دوم فیزیک را اخذ کرد.

ماسک پس از ترک پن به دانشگاه استنفورد در کالیفرنیا رفت تا دکترای خود را در رشته فیزیک انرژی دنبال کند. با این حال، حرکت او کاملاً با رونق اینترنت به موقع انجام شد. او پس از تنها دو روز از استنفورد منصرف شد و به عضویت آن درآمد. اولین شرکت خود را با نام Zip2 Corporation در سال 1995(1374) راه اندازی کرد. در ادامه بیوگرافی ایلان ماسک به معرفی کمپانی های تاسیس شده توسط وی می پردازیم.

شرکت Zip2 Corporation

ماسک اولین شرکت خود را با نام Zip2 Corporation در سال 1995 با برادرش کیمبال ماسک راه اندازی کرد. Zip2 به عنوان راهنمای آنلاین شهر ، به زودی محتوا را برای وب سایت های جدید The New York Times و Chicago Tribune فراهم می کرد. در سال 1999 ، بخشی از شرکت Compaq Computer Corporation Zip2 را به قیمت 307 میلیون دلار پول نقد و 34 میلیون دلار گزینه سهام خریداری کرد.

شرکت PayPal

در سال 1999، ایلان و کیمبال ماسک با استفاده از پول حاصل از فروش Zip2 خود، X.com، یک شرکت خدمات مالی و پرداخت آنلاین را تاسیس کردند. خرید X.com در سال بعد منجر به ایجاد PayPal شد که امروزه شناخته شده است.

درسال 2002 ماسک اولین درآمد میلیاردی خود را بدست آورد. زمانی که PayPal توسط eBay به مبلغ 1.5 میلیارد دلار سهام خریداری شد. قبل از فروش، ماسک 11 درصد از سهام PayPal را در اختیار داشت.


جهت مطالعه کامل این مطلب می توانید بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. بیوگرافی ایلان ماسک

استراتژی های مناسب بازاریابی تجارت الکترونیک

استراتژی های مناسب بازاریابی تجارت الکترونیک

1- جذب مشتریان از طریق ایمیل مارکتینگ

بازاریابی از طریق ایمیل به طور کلی یکی از قدیمی ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال است. اما حتی پس از گذشت سال ها، بازهم نتیجه می دهد. به طور موثر عمل می کند زیرا معمولاً شخصی سازی شده و استفاده از آن به دلیل اتوماسیون برای شما آسان است.

به این معنا شخصی سازی شده است که قبل از دسترسی به ایمیل یک فرد، وی به طریقی یا تجاری دیگر در کسب و کار شما ثبت شده است. به عنوان یک بازاریاب، با ایجاد اتوماسیون و فعالیت های قطره ای کار برای شما آسان تر شده است تا فشار مورد نیاز شما را فراهم کند.

 

تبلیغ محتوا کار سختی است. مخاطبان متفاوت و گسترش روزافزون کانال ها برای دسترسی به آن ها، زندگی یک بازاریاب محتوا را فوق العاده سخت کرده است. برای آشنایی با بازاریابی محتوا بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. بازاریابی محتوا و تبلیغات در آینده

 

2- استفاده از اهرم وابستگی به بازار یا افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ هنگامی اتفاق می افتد که وب سایت دیگری پیوندهایی به سایت شما در رابطه با پستی که آنها ارسال کرده اند، در آن گنجانده شود. مانند همه چیزهایی که در مورد بازاریابی تجارت الکترونیک پرداخت می شود برای بازی کردن، شما احتمالاً باید هزینه کنید. این یک روش بازاریابی تجارت الکترونیکی بسیار کارآمد است.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما لباس می فروشید. یک کاربر تلفن هوشمند به دنبال بهترین رستوران ها برای میزبانی یک مهمانی شام است. بگذارید بگوییم شما با نویسنده لیستی به نام بهترین رستوران ها برای رویدادهای شام وابسته هستید. پس از پیمایش در رستوران های احتمالی، به احتمال زیاد لیستی از لباس های زیبا توجه جستجوگر را به خود جلب می کند. سپس آنها از صفحه فرود به صفحه محصول شما هدایت می شوند. این به سادگی نحوه کار بازاریابی وابسته یا همان افیلیت مارکتینگ است.

استفاده-از-بازاریابی-موتور-جستجو-(SEM)-و-بهینه-سازی-موتور-جستجو-(SEO)

3- سوالات متداول را آدرس دهی کنید

یکی دیگر از 5 استراتژی برای بازاریابی تجارت الکترونیک آدرس دهی سوالات متداول کاربران است. وقتی در وب سایت خود دارای بخش سوالات متداول هستید. می توانید سوالات را چندین بار نقل قول کنید. هنگام دادن عبارت پاسخ خود به گونه ای، مشابه سوال مطرح شده است. این باعث می شود سایت شما از نظر چندین روش طرح یک سوال بیشتر دیده شود. پاسخ های سریع و دقیق همچنین میزان کارآیی شما را نشان می دهد. در نتیجه باعث ایجاد وفاداری در بین مشتریان شما می شود.

همچنین می توانید بخش سوالات متداول خود را به یک گپ زنده تبدیل کنید. به این ترتیب ، وقتی سوالات احتمالی گوگل را جستجو می کنید. برای دریافت پاسخ های مناسب به چت یا وب سایت شما هدایت می شوند. اگر چت زنده یا ربات گپ شما به درستی برنامه ریزی شده باشد ، ضمن پاسخ به سوال مطرح شده، کالاها و خدمات شما را تبلیغ می کند. این همه در مورد استراتژی و تاکتیک است.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. استراتژی برای بازاریابی تجارت الکترونیک