طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

تاکتیک های عالی افزایش نرخ تبدیل لندینگ پیج

تاکتیک های عالی افزایش نرخ تبدیل لندینگ پیج

یک سری ایمیل تبدیل معمولا گیرندگان را به لندینگ پیجی می فرستد که محتوا عمیق تری ارائه می دهد یا کالا را می فروشد. بسته به این که آیا محصولی را مستقیما از صفحه فرود خود می فروشید. از بازدیدکنندگان درخواست می کنید یک کاغذ سفید رایگان دانلود کنند یا یک وبینار یا نمایش را تبلیغ می کنید، نرخ تبدیل می تواند از کمتر از 1 درصد تا بیش از 50 درصد متغیر باشد. در اینجا 10 تکنیک برای ایجاد صفحات فرود که نرخ تبدیل آنلاین را به حداکثر می رساند آورده ایم.

لندینگ پیج ها یکی از سنگ بناهای افزایش نرخ تبدیل هستند. در حالی که اهمیت آن ها را نمی توان اغراق کرد، بسیاری از بازاریابان هنوز اصول اساسی را اشتباه می گیرند. هنگام تلاش برای استقرار موثر صفحات فرود برای تبدیل دو چالش عمده وجود دارد.

اولین چالش – صفحات فرود همه جا هستند. میلیون‌ها وب‌سایت دارای فرم‌های پاپ‌آپ، صفحات فرود (یا صفحات فشرده)، و غیره هستند. کاربران اینترنت نسبت به آن‌ها نسبتا بی‌حس هستند. همچنین اکنون باهوش‌تر هستند و می‌توانند «رشوه» را با دیدن آن تشخیص دهند.

1- اعتبار سازی سریع

مردم همیشه نسبت به تبلیغات بدبین بوده‌اند و با گسترش هرزنامه‌ها و اپراتورهای مشکوک، آن ها حتی نسبت به آنچه که آنلاین می‌خوانند شک دارند. کپی لندینگ پیج شما باید فورا بر شک آنها غلبه کند. یکی از راه‌های انجام این کار، نمایش برجسته یک یا چند «سازنده اعتبار» در اولین صفحه‌ای است که بازدیدکنندگان می‌بینند. در بنر بالای صفحه، لوگو و نام شرکت خود را قرار دهید. در داخل یا بلافاصله زیر بنر، یک یا سه گواهی قوی بالای عنوان قرار دهید. اضافه کردن عنوان فرعی را در نظر بگیرید که بیانیه ماموریت یا اعتبار شرکت را خلاصه می کند.

پیشنهاد می کنم جهت آشنایی با نکات لازم حین طراحی صفحه درباره ما مقاله نکات طراحی صفحه درباره ما را حتما مطالعه نمایید.

1-اعتبار-سازی-سریع

2- ثبت آدرس ایمیل افراد غیر خریدار

مکانیسم‌های مختلفی برای گرفتن آدرس ایمیل بازدیدکنندگانی که روی لندینگ پیج شما کلیک می‌کنند. اما محصول را نمی‌خرند، وجود دارد. یکی این است که از پنجره ای با کپی استفاده کنید که در ازای ارسال آدرس ایمیل خود، گزارش یا دوره آموزشی رایگان ارائه می دهد. این پنجره می‌تواند به‌عنوان پاپ‌آپ هنگام ورود بازدیدکننده ظاهر شود. یا پاپ‌آند زمانی که بازدیدکننده تلاش می‌کند بدون درخواست یا خرید خارج شود ظاهر شود. اگر بازدیدکننده یک مسدودکننده پاپ آپ نصب کرده باشد، هر دو مسدود خواهند شد.

فلوتر پنجره ای است که از کنار یا بالا روی صفحه می لغزد. از آنجایی که فلوتر بخشی از کد HTML سایت است، نرم افزار مسدود کننده آن را متوقف نمی کند.

3- استفاده از گواهینامه های زیاد

توصیفات، مانند مطالعات موردی و مقالات سفید ارسال شده در وب سایت، اعتبار ایجاد می کنند. همچنین بر شک و تردید غلبه می کنند. اگر مشتریان را به یک رویداد زنده دعوت می‌کنید. از آن ها بپرسید که آیا مایلند توضیح مختصری روی ویدیو ضبط کنند یا خیر. همچنین از یک فیلمبردار حرفه ای بخواهید که آن را با نوار چسب ببندد، یک نسخه امضا شده از مشتری دریافت کنید و آن را به عنوان پخش ویدئو در سایت خود قرار دهید. از بازدیدکنندگان بخواهید که برای شنیدن گواهینامه، به جای پخش خودکار آن، روی Play کلیک کنند. زیرا اکثرا ویدیوهای پخش خودکار دوست ندارند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 8 تاکتیک لندینگ پیج جهت افزایش نرخ تبدیل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد