طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

روش های عالی افزایش کامنت در اینستاگرام

روش های عالی افزایش کامنت در اینستاگرام

امروزه جلب مشارکت اینستاگرام بیش از هر زمان دیگری مهم است. همچنین یکی از معیارهایی است که معمولا برای تعیین مکان نمایش محتوا شما در فیدهای دنبال کنندگان شما استفاده می شود. اگر کاربرانی دارید که دائما برای پست‌های شما کامنت می‌گذارند و لایک می‌کنند. اینستاگرام آن را نشانه‌ای از اینکه می‌خواهند محتوا شما را بیشتر ببینند، می‌بیند.

به‌جای آنلاین شدن و خرید بسته‌های رسانه‌های اجتماعی، با هوشمندانه‌ترین روش‌ها برای دریافت نظرات بیشتر در اینستاگرام آشنا شوید.

1- ایجاد یک تقویم تحریریه

اگر می خواهید نظرات بیشتری در اینستاگرام داشته باشید. اولین کاری که باید انجام دهید، ایجاد یک تقویم تحریریه است. تقویمی مانند مکانی است که می توانید پست های خود را برنامه ریزی کنید و مطمئن شوید که در طول زمان خود را تکرار نمی کنید. اینستاگرام یکی از بهترین کانال‌های اجتماعی برای توزیع محتوا است. بنابراین نمی‌خواهید موارد را بدون برنامه رها کنید.

اگر به دنبال ایجاد فالوور هستید، اینستاگرام بهترین مکان برای جلب توجه آنلاین است. اگر بتوانید در اینستاگرام معروف شوید، یک پست به ارزش ده ها یا صدها هزار تومان ممکن است تا چند میلیون تومان ارزش داشته باشد. به همین دلیل جهت آشنایی با اصول افزاریش فالوور حتما سری به مقاله 7 اصل مهم برای افزایش فالوور اینستاگرام بزنید.

1-ایجاد-یک-تقویم--تحریریه

اگر می خواهید نظرات بیشتری داشته باشید. زمان بندی یک عامل مهم در الگوریتم است، بنابراین زمان بندی پست های خود را بر اساس آن زمان بندی کنید و مطمئن شوید که پست های شما مکرر هستند تا فعال و به روز به نظر برسید. داشتن یک تقویم سردبیری برنامه ریزی شده، انتشار در اینستاگرام را آسان و بدون دردسر می کند. می توانید بنشینید، وقت خود را صرف کنید و بهترین پست ها را زودتر از موعد تعیین کنید. فقط آن ها را در طول ماه اجرا کنید.

2- قرار دادن تگ مکانی

تگ های مکان می توانند به شما کمک کنند تا تعامل اینستاگرام خود را افزایش دهید و نظرات بیشتری دریافت کنید. با تغییر تگ های موقعیت مکانی خود، می‌توانید در مقابل افراد بیشتری قرار بگیرید و سطح تعامل خود را افزایش دهید.

برخی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار عبارتند از برچسب زدن محله‌های مختلف، شهرهای کوچک، کسب و کارها، کلوپ‌های روستایی، کافی‌شاپ‌ها و همچنین مکان‌های وسیع‌تری مانند شهرها است. افزودن مکان‌ها به پست‌هایتان، پست شما را در میان آخرین پست‌ها در آن مکان خاص قرار می‌دهد و دسترسی اجتماعی بیشتری به شما می‌دهد. بعلاوه، در واقع لازم نیست در آن مکان باشید تا آن را در پست خود برچسب گذاری کنید.

3- چشم نوازتر کردن کپشن خود

یکی دیگر از بخش های مهم پازل در اینستاگرام، کپشن های شماست. برای اینکه آن ها را چشم نوازتر و برانگیزاننده نظر کنید. می توانید از یک تولید کننده کپشن اینستاگرام استفاده کنید یا چیز جدیدی را کشف کنید. به هر حال، کپی شما یکی از جنبه‌های ضروری کپشن های شماست. مطمئن شوید که کوتاه و واضح هستند، سوالاتی بپرسید و از کلمات جالبی استفاده کنید که با فلسفه برند شما همسو هستند.

یکی دیگر از نکات مفید هنگام نوشتن کپشن های اینستاگرام بهتر، استفاده از ایموجی های مرتبط است. آن هایی را انتخاب کنید که برای پست یا برند شما مناسب به نظر می رسند. دو تا سه ایموجی می تواند برای متعادل کردن متن شما کافی باشد. اما در مورد تعداد زیادی از آن ها زیاده روی نکنید.

4- استفاده مرتبط از هشتگ ها

یکی دیگر از 8 هک دریافت کامنت بیشتر در اینستاگرام چیزی جز استفاده مرتبط از هشتگ ها نیست. ارسال محتوا با هشتگ‌های مرتبط و محبوب مستقیما محتوا شما را در جستجو آن هشتگ‌ها و صفحه اکسپلور قرار می‌دهد. مطالعات نشان داده است که پست‌هایی که حداقل یک هشتگ دارند تعامل بیشتری دارند. به همین دلیل استفاده از هشتگ در هر پست منطقی است.

برخی از ایده های محبوب در اینجا عبارتند از اینکه از فالوورهای خود بپرسید که چگونه تعطیلات را جشن گرفته اند. مطمئن شوید که هشتگ های اینستاگرام شما با صنعت یا محتوای شما مرتبط هستند. این یکی از بهترین راه ها برای دریافت نظرات بیشتر در اینستاگرام است.

حهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 8 هک دریافت کامنت بیشتر در اینستاگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد