طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

علل اهمیت بروزرسانی محتواهای قدیمی

علل اهمیت بروزرسانی محتواهای قدیمی

 نبرد برای کسب رتبه های بالا بین کسب و کارها روز به روز بیشتر شده است. با افزایش تعداد آن ها، آن ها باید بسیار مرتبط باقی بمانند. کاملا جلوتر از رقابت خود در صنعت باشند. در همین حال، به‌روزرسانی محتوا قدیمی در وب‌سایت شما تاکتیکی است که اغلب نادیده می گیرند. همچنین می‌تواند سئو وبسایت شما را تقویت کند.

بهبود ترافیک وبلاگ

حتی اگر متخصص ترین شرکت سئو را برای کسب و کار خود استخدام کرده باشید. اگر محتوا وب سایت شما قدیمی باشد، ممکن است به نتایج دلخواه نرسید.

تولید محتوا زمان زیادی می برد. ایده پردازی یک کار تک نفره نیست و نمی توان آن را در چند روز انجام داد. با این حال، انجام مجدد مقاله به تلاش و زمان بسیار کمتری نیاز دارد. به روز رسانی محتوا خود به شما پتانسیل بیشتری برای ایجاد ترافیک بیشتر به سمت وبلاگ خود می دهد. اکنون بدیهی است که این بدان معنا نیست که شما باید تلاش های تولید محتوا را متوقف کنید. اما این محتوا قدیمی نه تنها به شما امکان می دهد ترافیک بیشتری را هدایت کنید. بلکه می تواند الهام بخش و جرقه ای چند ایده جدید در مغز شما ایجاد کند.

تاکنون به اینکه با چه روش هایی می توان یک محتوا هوشمند ایجاد نمود فکر کردید؟ پیشنهاد می کنم در این مورد حتما سری به مقاله 8 هک ایجاد محتوا هوشمند بزنید.

بهبود-ترافیک-وبلاگ

اطمینان از صحت واقعی

امروزه دنیا به سرعت در حال تغییر است. اخبار جعلی و اطلاعات نادرست اکنون بیش از هر زمان دیگری رایج است. این مسئولیت کسب و کارها را برای تایید دقیق همه چیز قبل از انتشار افزایش می دهد. اعتماد یکی از عواملی است که به کسب و کارها کمک زیادی می کند. این موضوع از اصالت می آید. بنابراین، حتی اگر مقالات شما چندین بار قبل از انتشار بررسی شده باشند، مهم است که به عقب برگردید و آن ها را به روز کنید. در مورد اطلاعات، به احتمال زیاد قدیمی است. این به شما کمک می‌کند تا اعتماد مشتریان خود را افزایش دهید و کسب و کار و حفظ مشتری خود را تا حد زیادی بهبود بخشید.

بهینه سازی سئو

موتورهای جستجو مانند گوگل با گذشت هر ثانیه هوشمندتر می شوند. به همین دلیل است که تکنیک های سئو آن ها در طول فرآیند بهبود می یابد. آن ها به گونه ای طراحی شده اند که محتوای به روز و تازه را مطابق با سلیقه کاربران اولویت بندی کنند. وقتی وارد مقاله‌های قدیمی خود می‌شوید و به‌روزرسانی می‌کنید.

موتورهای جستجو می‌دانند که محتوا شما اصلاح و بروز شده، به‌روزرسانی شده است. در حدی است که باید به کاربرانش توصیه شود. به این ترتیب افزایش قابل توجهی در ارتباط و رتبه بندی مشاهده می شود که در نهایت به شما در بهبود ترافیک وبلاگ کمک می کند.

افزایش مشارکت مخاطب

لزوما هر خواننده ای مقالات جدید شما را پیدا نمی کند. اگر کسی یکی از مقالات قدیمی شما را پیدا کرد. می خواهید در آنجا بماند و آن را بخواند. اکنون، کاملا بدیهی است که خواننده به محتوا کهنه و قدیمی گره نمی خورد. به خصوص چیزی که حقایق و ارقام قدیمی را نقل کرده است. در دنیا امروز مرتبط نیست. هدف شما باید محتوای همیشه سبز باشد که خواننده شما را درگیر کند و زمان صرف شده در وب سایت شما را افزایش دهد.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. علت اهمیت بروزرسانی محتوا قدیمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد