طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

قیف فروش چیست؟

قیف فروش چیست؟

قیف فروش تعداد مراحلی است که یک فرد برای تبدیل شدن به مشتری طی می کند. این متشکل از سه قسمت است:

  1. بالای قیف، استراتژی بازاریابی شما است که بالقوه‌ها را به سمت کسب‌وکارتان جذب می‌کند. این بخش تبلیغات ویترین فروشگاه فیزیکی یا اندینگ پیج وب سایت شما را شامل می شود.
  2. وسط قیف شامل بخشی از فرآیند فروش شما قبل از فروش است. افرادی که در فروشگاه شما یا بازدیدکنندگان سایت لباس را امتحان می کنند مزایای محصولات شما را می خوانند.
  3. پایین قیف خرید نهایی است. مشتریان اقلام را هنگام تسویه حساب پرداخت می کنند. یا کاربران اطلاعات کارت اعتباری خود را برای تکمیل خرید قرار می دهند.

فروشنده بودن مجموعه خاصی از مهارت ها را می طلبد که همه آن ها به اندازه کافی خوش شانس نیستند. جهت آشنایی با نحوه توانمندسازی تیم فروش بوسیله روابط عمومی سری به مقاله 7 نکته روابط عمومی جهت توانمندسازی تیم فروش بزنید.

قیف-فروش-چیست؟

نرم افزار قیف سازی چیست؟

نرم افزار ساخت قیف ابزاری است که به شما امکان می دهد مراحل مختلفی را در سفر خرید مشتریان خود از طریق فرم های جذب سرنخ، فرم های پرداخت، ایمیل ها و غیره ایجاد کنید.

با استفاده از این ابزار همه کاره، می‌توانید این بخش‌ها را به هم وصل کنید و آن‌ها را طوری که با یکدیگر تعامل دارند، خودکار کنید. در حالت ایده‌آل، انتقال یکپارچه به مشتریان را برای تبدیل شدن به مشتریان پولی ارائه می‌کنید.

زمان مناسب انتخاب سازنده قیف فروش

اگر در ساخت قیف فروش تازه کار هستید. توصیه می کنیم نرم افزار قیف فروش را انتخاب کنید. با انجام این کار، می توانید با حذف ابزارهای پولی که نیاز به اشتراک دارند، هزینه های اولیه را به حداقل برسانید.

اما برای اینکه بتوانید بهترین نرم افزارهای قیف فروش را بشناسید، باید بدانید که آنها چه چیزی را ارائه می دهند. بررسی آنلاین نظرات کاربران واقعی که نرم‌افزار را تجربه کرده‌اند، راهی است که می‌توانید انجام دهید. نرم افزار قیف فروش ممکن است بر اساس هدف کسب و کار دارای ویژگی های متفاوتی باشد. نگاه کردن به قابلیت نرم افزار از قبل می تواند باعث صرفه جویی زیادی در هزینه شما شود.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. نکات ساده یافتن نرم افزار قیف فروش مناسب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد