طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

شیوه توسعه کسب و کار بوسیله بازاریابی دیجیتال

شیوه توسعه کسب و کار بوسیله بازاریابی دیجیتال

امروزه در زمانی زندگی می کنیم که عملا همه جنبه های زندگی ما دیجیتالی شده است. در واقع اکثر خرید، کار و فعالیت های مختلف روزانه ما اکنون به صورت آنلاین انجام می شود. تاثیر اینترنت بر زندگی روزمره قطعا غیرقابل انکار است.

اکنون که بسیاری از مشتریان و دنبال‌کنندگان آن‌ها آنلاین هستند. برای کسب‌وکارها نیز مهم است که راه‌های خلاقانه برای رسیدن به آن ها پیدا کنند تا در صدر قرار بگیرند. به عبارت دیگر، راه اندازی یک کسب و کار موفق در عصر دیجیتال مستلزم استفاده از قدرت بازاریابی آنلاین است. چه به دنبال رشد کسب و کار محلی خود باشید و چه قصد دارید در سطح بین المللی گسترش دهید. نیازمند راه های مختلف برای استفاده از خدمات بازاریابی دیجیتال جهت دستیابی به اهداف تجاری خود هستید.

جذب دنبال کننده با محتوا باکیفیت

داشتن وبلاگ در عصر دیجیتال حیاتی است. اما بسیار بیشتر از ارسال محتوا است. شما می خواهید به دنبال کنندگان آنلاین خود محتوایی ارائه دهید که ارزش خواندن داشته باشد. این نه تنها مخاطبان شما را درگیر می کند. بلکه به افزایش شهرت و برند تجاری شما نیز کمک می کند.

مثلا، اگر قصد دارید یک وبلاگ فیزیوتراپی بنویسید، می‌توانید به همراه نظرات متخصص و مصاحبه‌های حرفه‌ای توضیحاتی ارائه دهید. این به ایجاد اعتبار شما کمک می کند. به خصوص اگر از منابع صنعتی قابل اعتماد پشتیبانی شود. به غیر از تولید محتوا وبلاگ با کیفیت، باید بر اطمینان از خوانایی وبلاگ نیز تمرکز کنید. از فونت هایی استفاده کنید که خواندن آن ها راحت است و از نقاط و لیست ها برای تجزیه محتوا استفاده کنید. تجربه کاربری مثبت باعث می شود بازدیدکنندگان شما پس از کلیک بر روی لینک شما بمانند. اما ابتدا باید مطمئن شوید که محتوا وبلاگ شما سئو پسند است.

 ورود به تجارت الکترونیک گام مهمی در جهت رشد یک تجارت و افزایش سود است. پیشنهاد می کنم جهت آشنایی با عوامل کلیدی در این مورد سری به مقاله عوامل کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک بزنید.

جذب-دنبال-کننده-با-محتوا-باکیفیت

داشتن استراتژی سئو محلی موثر

هدف از ساخت یک وب سایت و یک وبلاگ، دیده شدن است. اینجاست که سئو یا همان بهینه سازی موتور جستجو وارد عمل می شود. یک راه مقرون به صرفه برای ایجاد ترافیک، سرمایه گذاری در استراتژی سئو می تواند در مورد رشد کسب و کار معجزه کند. این کار با آوردن ترافیک بسیار هدفمند به وب سایت شما پس از بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو به گوگل، یاهو و غیره کار می کند.

مثلا، فرض کنید شما یک دندانپزشک زیبایی هستید که به دنبال رشد دندانپزشکی محلی خود هستید. با تکیه بر سئو محلی، می توانید کار خود را در نتایج جستجو محلی آسان تر کنید. این به نوبه خود می تواند به شما در جذب بیماران بیشتری در منطقه کمک کند. برخی از مراحل برای افزودن به استراتژی سئو محلی خود عبارتند از:

  • انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی
  • ایجاد و بهینه سازی صفحه نمایه کسب و کار گوگل (GBP)
  • اطمینان از بهینه سازی وب سایت برای تجربه کاربری (UX)
  • ردیابی تاثیر استراتژی سئو خود

افزایش حضور آنلاین خود

حضور آنلاین لزوما به معنا رتبه 1 در صفحه نتایج موتور جستجو یا داشتن یک میلیون دنبال کننده در فیس بوک نیست. اگرچه این معیارها مزایای بزرگی را ارائه می دهند. داشتن یک حضور دیجیتال قوی به این معنی است که هر زمان که کاربران شما را به صورت آنلاین جستجو می کنند، مطمئن هستید که می توانند شما را پیدا کنند.

با پوشش دادن اصول اولیه خود شروع کنید: ایجاد حساب ها و فهرست ها بر اساس بهترین شیوه ها و رفتار جستجوی مخاطبان خود. این ها شامل Google My Business، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام و دیگر پلتفرم‌های دیجیتالی می‌شوند که معمولا بازار شما در آن‌ها قرار دارد.

برخی از آژانس های بازاریابی دیجیتال همچنین به شما کمک می کنند تا کمپین های قدرتمند سئو، رسانه های اجتماعی و PPC ایجاد کنید که بر ایجاد حضور آنلاین شما تمرکز دارند. این کارشناسان می توانند با ایجاد جوامع اجتماعی، هدف قرار دادن کلمات کلیدی مناسب و ایجاد محتوا جستجو و کاربر پسند برای پلتفرم های مختلف به رشد برند شما کمک کنند.

تقویت حضور آنلاین با کمک رسانه های اجتماعی

همان طور که گفتیم یکی دیگر از ابزارهای موثر در دیجیتال مارکتینگ، شبکه‌های اجتماعی است. که نه تنها به عنوان یک ابزار موثر برای ارتباط با مشتریان و تعامل با آن ها عمل می کند. بلکه در هنگام دسترسی به بازخورد مشتری نیز ارزشمند است.

امروزه، پلتفرم‌های آنلاین مختلفی وجود دارد که کسب‌وکارها می‌توانند از آن ها برای اطمینان از حضور آنلاین قوی استفاده کنند. در حالی که برخی ممکن است یک پلتفرم را برای تمرکز روی آن انتخاب کنند. برخی دیگر ممکن است به ترکیبی از چندین شبکه اجتماعی از جمله لینکدین، فیس بوک، اینستاگرام، پینترست و توییتر متکی باشند. البته، همه کسب و کارها از حضور در یک پلتفرم رسانه های اجتماعی یکسان سود نمی برند. با این حال، مهم است که رسانه های اجتماعی بالقوه را برای کسب و کار خود نادیده نگیرید، صرف نظر از صنعتی که در آن هستید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. نحوه توسعه کسب و کار با خدمات دیجیتال مارکتینگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد