تلگرام یکی از محبوبترین سرویسهای پیامرسانی فوری و VoIP بین پلتفرمی با طیف گستردهای از ویژگیها و عملکردها است. در حالی که واتساپ همچنان انتخابی ارجح برای اکثر مردم است. کسانی که به فکر جایگزینی هستند برای اجتناب از موافقت با سیاست حفظ حریم خصوصی جدید آن می توانند برای تجربه ای امن تر و خصوصی تر، تلگرام را بررسی کنند.
تلگرام مجموعهای از ویژگیها مانند پوشههای چت، چت مخفی، رسانههای خود تخریبشونده، امکان ارسال رسانههای غیرفشرده، ویرایش پیامهای ارسال شده و غیره را برای گسترش موارد استفاده و ارائه کنترل بیشتر بر تجربه پیامرسانی ارائه میدهد.
از آنجایی که اکثر افرادی که از واتساپ به تلگرام می روند به دلایل امنیتی و حفظ حریم خصوصی این کار را انجام می دهند. اجازه دهید با یک ویژگی امنیتی شروع کنیم. اگر برای مدت معینی دور هستید، می توانید اکانت تلگرام خود را طوری تنظیم کنید که به صورت خودکار حذف شود. دیگر نیازی به نگرانی در مورد آنچه که در زمان مرگ شما اتفاق می افتد نیست.
برای این کار به بخش تنظیمات و سپس Privacy and Security بروید. روی If Away For ضربه بزنید تا مدت زمان را انتخاب کنید. می توانید مدت زمانی مانند 6 ماه را انتخاب کنید. به خصوص اگر زیاد از تلگرام استفاده نمی کنید. در غیر این صورت، ممکن است حذف شود فقط به این دلیل که شما کمتر فعال بوده اید تا غیرفعال که ما نمی خواهیم این اتفاق بیفتد.
مدیریت چت ها و نگه داشتن تب در تمام مکالمات مختلف که با دوستان و مخاطبین خود دارید می تواند مشکل ساز باشد. حتی گاهی اوقات باعث می شود پیام های مهم را از دست بدهید. هدف تلگرام ساده سازی مدیریت چت با استفاده از پوشه های چت است. پوشههای چت به شما این امکان را میدهند که مکالمات را از کانالهای مختلف تلگرام، گروهها یا چتهای فردی به صورت سازماندهی شده و همه در یک مکان گروهبندی کنید. به این ترتیب، میتوانید مکالمات خود را در برنامه پیامرسانی بهطور موثر دستهبندی و مرتب کنید و یک رابط خانگی نامرتب داشته باشید.
برای ایجاد یک پوشه چت، تلگرام را باز کنید و به تنظیمات بروید. در اینجا، Chat Folders (در iOS) و Folders (در اندروید) را انتخاب کنید. در صفحه بعدی، روی Create New Folder ضربه بزنید. حالا با کلیک بر روی دکمه Add Chats، به پوشه یک نام بدهید. چت ها را اضافه کنید. شما می توانید چت ها را در بخش چت های گنجانده شده و چت های حذف شده اضافه کنید. چت های اضافه شده به پوشه شما اضافه می شوند در حالی که موارد استثنا حذف می شوند. در نهایت روی Create (در iOS) و ذخیره (در اندروید) کلیک کنید تا یک پوشه چت ایجاد شود.
ارسال پیامهایی با خطاهای تایپی کابوسهایی است که مردم معمولا در اکثر برنامههای پیامرسانی تسلیم آن میشوند. آن ها را مجبور به گزینه ویرایش میکند. اگر در تلگرام هستید و اتفاقا در چنین سناریویی قرار گرفتید، خوشبختانه این پلتفرم دارای یک گزینه ویرایش است که به شما امکان می دهد پیام های ارسالی خود را ویرایش کنید و خطاها را برطرف کنید.
برای ویرایش پیام ارسال شده، آن را انتخاب کرده و بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. اکنون پیام را ویرایش کرده. بر روی دکمه تیک کلیک کنید تا تغییرات اعمال شود. توجه داشته باشید که پیام های ویرایش شده دارای یک برچسب ویرایش شده برای اطلاع اعضا در مکالمه از آن هستند.
هک شدن اکانت اینستاگرام یک موضوع جدی است. هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانید حساب اینستاگرام هک شده را بازیابی کنید. حتی اگر در نهایت کنترل را به دست آورید، فرآیند بازیابی حساب زمانبر و خستهکننده است.
اگر از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خود، فروش محصولات و ارتباط با طرفداران خود استفاده می کنید. این می تواند به معنای سپری کردن روزهای بدون دسترسی به یک کانال مهم رسانه اجتماعی خود باشد. از آنجایی که بسیاری از هکرها از اکانت اینستاگرام برای کلاهبرداری از سایر کاربران اینستاگرام استفاده می کنند. در خطر از دست دادن اعتماد مخاطبان خود نیز قرار می گیرید.
هر ماه یک میلیارد نفر از اینستاگرام استفاده می کنند. افرادی که تعداد فالوورهای زیادی دارند، بیشتر در معرض خطر هک قرار داردند. هنگامی که آن ها کنترل حساب شما را به دست گرفتند. اغلب از آن برای فروش محصولات کلاهبرداری یا توزیع بدافزار و سرقت اطلاعات اعتبار از طریق صفحات فیشینگ استفاده می کنند.
هدفمندترین حسابها آنهایی هستند که درآمد زیادی از مشارکت برند ایجاد میکنند. زیرا این سریعترین راه برای سود بردن یک هکر است. این ها شامل پروفایل های اینستاگرام با فالوورهای زیاد و حساب های تایید شده و همچنین میکرو اینفلوئنسرها با نرخ تعامل بالا می شود.
هکرهای مجرم افراد را تشویق می کنند تا اطلاعات را از طریق لینکی که به یک سایت فیشینگ منتهی می شود وارد کنند. هنگامی که شخصی رمز عبور خود را وارد می کند. آن ها می توانند حساب اینستاگرام او را هک و تصرف کنند. گاهی اوقات آن را به عنوان باج در ازای پرداخت پول یا رمز ارز نگه می دارند. البته امروزه به دلیل غیر قابل ردگیری بودن رمزارز ها اکثر در ازای پس دادن اکانت شما تقاضا پرداخت رمزارز را دارند.
اولین علامتی که اینستاگرام شما هک شده است اغلب فعالیت های عجیب و غریب مانند ظاهر شدن هرزنامه در فید شما یا لینک های مشکوک ارسال شده به دنبال کنندگان شما از طریق دایرکت مسیج است. اگر خوش شانس باشید، ایمیلی از اینستاگرام دریافت خواهید کرد که فعالیت مشکوک را در حساب شما گزارش می دهد.
اگر در این مرحله همچنان می توانید به اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید. مهم است که سریع عمل کنید. اگر هکرها رمز عبور شما را تغییر ندادهاند و شما همچنان دسترسی دارید. در اسرع وقت وارد شوید و آن را به چیزی پیچیده و منحصربهفرد تغییر دهید.
اگر شخصی به حساب شما نفوذ کرده و جزئیاتی مانند آدرس ایمیل و شماره تلفن شما را تغییر داده است. باید از طریق صفحه راهنمای اینستاگرام از طریق روش تعیین شده کار کنید. در اینجا از شما خواسته می شود به چند سوال پاسخ دهید. مانند آنچه که به شما هشدار داده است،
اینستاگرام به شما یک لینک ورود یا کد به ایمیل یا تلفن شما ارائه می دهد. البته اگر هکرها اطلاعات تماس مرتبط با آن را تغییر داده باشند، کار نخواهد کرد. حساب شما همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن آیفون یا دستگاه اندروید گوگل، از اینستاگرام درخواست پشتیبانی کنید.
برای بازیابی حساب خود، اینستاگرام ممکن است از شما بخواهد که آدرس ایمیل، شماره تلفن و دستگاهی را که با آن ثبت نام کردهاید را ارائه کنید. همچنین از شما بخواهد که یک ویدیوی سلفی برای تایید هویت شما داشته باشد. در ادامه به روش های جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرام می پردازیم، با ما همراه باشید.
نام شما با یک ! و کد منطقه شما ممکن است الزامات رمز عبور اینستاگرام را برآورده کند. اما از یک رمز عبور قوی فاصله زیادی دارد. اگر رمز عبور شما به راحتی قابل یادآوری است، احتمالا هک کردن آن نیز آسان است.
استفاده از ابزارهای مدیریت رمز عبور مانند Password و LastPass را در نظر بگیرید که رمزهای عبور تصادفی و پیچیده را به طور خودکار تولید می کنند. آن ها را در یک خزانه مجازی ذخیره می کنند که با رمزگذاری و چندین لایه احراز هویت محافظت می شود. همه این ها روشی تکنیکی برای گفتن این است که رمزهای عبور شما پشت درهای مجازی قفل شده است که باعث می شود کار یک هکر را سخت کند.
شیائومی جدیدا در بازار وسایل نقلیه حرکتی شخصی، اکنون افراد دارای معلولیت جسمی را هدف قرار داده است. این شرکت اخیرا پتنت جدیدی دریافت کرده است. حق اختراع مورد بحث برای یک ویلچر هوشمند جدید است. ویلچری که با کاربر سازگار می شود.
این پتنت توسط ITHome مشاهده شد. پتنت جدید تحت عنوان روش تنظیم هوشمند ویلچر، دستگاه تنظیم هوشمند ویلچر و تجهیزات الکترونیکی با شماره انتشار CN110693654B ثبت شده است. طبق توضیحات ثبت اختراع، شیائومی غول فناوری چینی در مورد روشی صحبت می کند که از طریق آن ویلچر هوشمند می تواند هنگام استفاده با کاربر سازگار شود. به عبارت دیگر، ویلچر هوشمند می تواند با توجه به کاربر در حال حرکت بدون هیچ گونه دخالت و ورود انسانی تنظیم شود.
برای دستیابی به این تنظیمات خودکار، ابتدا باید اطلاعات کاربران را بدست آورد. این به کاربر اجازه می دهد تا جنبه های خاصی را تغییر دهد تا مناسب تر برای کاربران باشد. قابل ذکر است که این تنظیمات نه تنها به فیزیک بدنی کاربر بلکه به محیط اطراف کاربر ویلچر هوشمند نیز بستگی دارد. ویلچر حتی می تواند ارتفاع را تنظیم کند یا حتی زاویه شیب تکیه گاه پشتی را تغییر دهد تا راحتی بهتری را به کاربر ارائه دهد و در عین حال تجربه کاربر را نیز افزایش دهد.
بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی حتی نیمی از هک ها و ویژگی های اینستاگرام را که می توانند در پروفایل خود اعمال کنند، نمی دانند. این هک های اینستاگرام برای کسب و کارها و اکانت های شخصی کار می کنند. شروع به استفاده از این هک های اینستاگرام می تواند راز شما برای جذب فالوورهای بیشتر و برجسته کردن حساب اینستاگرام شما باشد.
برای کمک به بهبود دسترسی ارگانیک خود می توانید تعدادی هشتگ به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید. این همیشه یک استراتژی خوب برای رساندن استوری های اینستاگرام شما به دنبال کنندگان جدید است. مشکل اینجاست که هیچکس نمیخواهد استوری هایش پر از هشتگ باشد. زیرا که این فقط می تواند کمی بیش از حد تبلیغاتی به نظر برسد.
خوب، شما می توانید هشتگ های خود را در استوری های اینستاگرام خود مخفی کنید. این بدان معنی است که استوری های اینستاگرام شما همچنان از هشتگ ها جذب می شود. بدون اینکه آن ها در سراسر تصاویر شما نمایش داده شوند. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:
اگر میخواهید مخاطبان بیشتری آنها را ببینند. از این هک اینستاگرام در تمام استوریهای اینستاگرام خود استفاده کنید. می توانید تا 30 هشتگ اضافه کنید تا حداکثر دسترسی را به دست آورید. سپس آن ها را مخفی کنید تا استوری اینستاگرام خود را تمیز نشان دهید. این یکی از زیرکانه ترین هک های اینستاگرام است که واقعا کار می کند.
اگر کاربر iOS هستید، میتوانید پاسخهای خودکار ایجاد کنید تا در زمان پاسخگویی به نظرات و سؤالات صرفهجویی کنید.
این به طور جدی برای صفحات تجاری و مدیران جامعه که هر روز با سوالات تکراری مشابهی روبرو می شوند مفید است. اگر سؤالات تکراری زیادی دریافت می کنید. همچنان می توانید از آن برای حساب شخصی خود استفاده کنید. این یکی از آن هکهای اینستاگرام است که میتواند در زمان زیادی صرفهجویی کند. در عین حال نشان دهد که حساب اینستاگرام شما برای پاسخ دادن به سؤالات زمان میبرد. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:
شما می توانید پست های قدیمی را از حساب اینستاگرام خود بدون نیاز به حذف برای همیشه حذف کنید. این می تواند به تازه کردن پروفایل اینستاگرام شما بدون نیاز به فدا کردن خلاص شدن از شر همه چیز کمک کند. تغییر نام تجاری صفحه کسب و کار شما؟ آیا می خواهید زیبایی شناسی حساب شخصی خود را دوباره انجام دهید؟ این یکی از آن حسابهای اینستاگرامی است که دانستن آن همیشه مفید است. برای این کار می توانید کارهای زیر را انجام دهید:
به همین راحتی است. اگر می خواهید این پست های قدیمی را مرور کنید، می توانید:
اینستاگرام گزینه های فونت بسیار محدودی را ارائه می دهد. اما اگر می خواهید واقعا متن خود را سفارشی کنید. می توانید از فونت های بیشتری استفاده کنید. آیا تا به حال فونت جالبی را در استوری یا پروفایل اینستاگرام شخصی دیدهاید و فکر کردهاید که چگونه به آنجا رسیده است؟ آن ها از یک هک اینستاگرام مانند این استفاده می کردند.
فونتهای خاص میتوانند به حساب کسبوکار شما کمک کنند تا در هر فید اینستاگرام بیشتر برجسته شود. برند شما را با وضوح بیشتری برجسته کند.
جایگزینی متن مانند این آسان است. می تواند کمک زیادی به برجسته کردن پست های اینستاگرام شما کند. این یکی از آن هک های اینستاگرامی است که به شما کمک می کند تا پروفایل شما را متمایز کنید.
بازاریابی میکرو اینفلوئنسر برای کسب و کارهایی که بودجه لازم برای کار با اینفلوئنسرهای ماکرو را ندارند. اما میخواهند به مخاطبان خاصتری را بدست بیاورند عالی است. اما بازاریابی میکرو اینفلوئنسر چیست، چقدر هزینه دارد و چرا باید بخشی از استراتژی اجتماعی شما باشد؟
اینفلوئنسر مارکتینگ در سال های اخیر مورد توجه و محبوبیت زیادی قرار گرفته است که بخشی از آن به دلیل افزایش گسترده تعداد اینفلوئنسرها بوده است. اینفلوئنسر مارکتینگ سریع ترین روش بازاریابی جذب مشتری است. نزدیک به 40 درصد از بازاریابان می گویند که در حال حاضر بودجه ای را برای اینفلوئنسر مارکتینگ اختصاص می دهند و 80 درصد گزارش می دهند که اینفلوئنسر مارکتینگ مؤثر است.
اینفلوئنسر مارکتینگ دیگر صنعتی نیست که تحت سلطه افراد مشهور و افراد اجتماعی باشد که برای نگهداری یک محصول پول دریافت کرده اند. تمرکز به سمت تولیدکنندگان محتوا معتبر و پرشور با دنبالکنندگان کم اما وفادار معطوف شده است. افرادی که محتوا زیبا و با کیفیت تولید میکنند. شخصا با مخاطبان خود درگیر هستند.
این امر به برندها، استارتآپها و کسبوکارهای کوچک امکان میدهد با مشتریانی که قبلا از محصولات آنها استفاده میکنند و عاشق آنها هستند، ارتباط برقرار کنند. از آنها بخواهند تا بازاریابی شما را برای شما انجام دهند.
اگر با میکرو اینفلوئنسرها آشنا نیستید، این اصطلاح برای توصیف اینفلوئنسرهایی با مخاطبان نسبتا کم حدود 10 هزار تا 100 هزار دنبال کننده در رسانه های اجتماعی استفاده می شود. آنها میتوانند هر چیزی باشند، از افراد معمولی با مخاطبان بیشتر از حد متوسط، تا رهبران فکری در حوزه کاری شما که طرفداران زیادی ندارند، اما همچنان نفوذ دارند.
برای بسیاری از مردم، اولین غریزه آن ها این است که دنبال اینفلوئنسران برتر بروند. کسانی که صدها هزار، حتی میلیون ها دنبال کننده دارند. کسانی که نامشان در سراسر جهان شناخته شده است. نکته منفی این است که به دست آوردن این افراد دشوارتر است.
فقط هزینه کم نیست که میکرو اینفلوئنسرها را بسیار جذاب می کند. مطمئنا، آنها آنقدر دسترسی ندارند که یک سلبریتی یا ماکرو اینفلوئنسر دارد. چیزی که آن ها دارند رابطه نزدیکتر با فالوورهایشان است.
هنگام تحقیق در مورد اینفلوئنسران اجتماعی، مشارکت مهم ترین معیاری است که باید در نظر گرفته شود. اگر فالوورها علاقه ای به اینفلوئنسر نداشته باشند. یا با اینفلوئنسر تعامل نداشته باشند، درپایان کار جذبی صورت نخواهد گرفت.
از آنجایی که میکرو اینفلوئنسرها بیشتر درگیر هستند. فالوورهای آن ها نیز بیشتر به آن ها و نظرات آن ها اعتماد می کنند. طبق مطالعات حدود 82 درصد از مصرف کنندگان به احتمال زیاد توصیه های ارائه شده توسط یک میکرو اینفلوئنسر را دنبال می کنند.