اگر نرخ پرش وبسایت شما خیلی بالا است. در جهت کاهش آن باید باید تغییراتی در وبسایت خود اعمال نمایید. تا به وسیله آن ها بتوانید نرخپرش خود را بهبود ببخشید. نرخ پرش بالا یکی از رایج ترین کشنده های تبدیل است. اگر اکثر کاربران شما در صفحه اول وب سایت شما را رها می کنند. دیگر فرصتی برای تبدیل آن ها به مشترک یا مشتری ندارید.
به عبارت دیگر، بازدیدکنندگان و مشتریانی که از لندینگ پیج شما بازدید می کنند. قبل از اینکه حتی به شما فرصتی برای تبدیل آن ها بدهند، از بین می روند. زمانی که شما شروع به مشاهده نرخ پرش بالا در لندینگ پیج های خود می کنید. این سیگنالی است که سایت و استراتژی بازاریابی محتوای شما نیاز به یک طراحی مجدد جدی دارد.
خواه یک دسته از پنجره های پاپ آپ، یک تبلیغ ویدیویی شیک که بلافاصله پخش می شود. یا تبلیغات متنی که خیلی نزدیک به نوار پیمایش قرار می گیرند. تعداد و قرارگیری تبلیغات در صفحه وب شما می تواند بازدیدکنندگان را فورا فراری دهد. از چند آگهی منتخب استفاده کنید. آن ها را به اندازه کافی دور از محتوای خود قرار دهید. تبلیغات به شیوه صحیح و به اندازه و البته تبلیغات مرتبط به کسب و کار خود می تواند جذب بیشتری به همراه داشته باشد.
هیچ کسی دوست ندارد منتظر بماند. هیچ کس به اندازه یک اینترنت گرد معمولی که می خواهد اطلاعات بلافاصله و بدون تاخیر در دسترس آنها باشد، بی تاب نیست. هرچه زمان بیشتری برای بارگذاری صفحه شما طول بکشد. بیشتر در حال آزمایش صبر بازدیدکنندگان خود هستید. به طول معمول کاربران 3 تا 5 ثانیه منتظر لود شدن صفحه شما می مانند و پس از ان دسته دسته سایت شما را ترک می کنند.
با وجود وبسایتهای رقیب و اطلاعات مشابه که به راحتی در دسترس هستند. دیگر بازدیدکنندگان شما هیچ دلیلی ندارند که منتظر بمانند تا بارگذاری سایت شما به پایان برسد. در حالی که میتوانند خدمات سریعتری را در جای دیگری دریافت کنند. با بهینه سازی تصاویر و کدهای خود برای وب و خلاص شدن از شر اسکریپت ها، ویجت ها و افزونه های سنگین غیر ضروری، زمان بارگذاری وب سایت خود را کاهش دهید.
همچنین، اگر پیام «بارگیری» شما دارای تایمر یا نشانه دیگری از پیشرفت باشد، بهتر است. بازدیدکنندگان اگر بدانند دقیقا چه مدت باید منتظر بمانند، بیشتر از زمانی که با یک پیش لودر با پایان نامشخص روبرو شوند، می مانند.
مشابه مشکل مرورگر، نرخ پرش بالای شما می تواند به دلیل یک مشکل فنی دیگر باشد. آن هم چیزی جز ریسپانسیو نبودن وبسایت شما نیست.
نمونهای از یک صفحه وب بدون پاسخ، صفحهای است که در یک صفحه نمایش 1024×768 روی رایانه رومیزی عالی نشان داده میشود. اما در دستگاه تلفن همراه کاملا خراب میشود. اگر تجزیه و تحلیل صفحه وب شما نشان میدهد که تعداد زیادی از کاربران صفحه وب شما را روی یک دستگاه تلفن همراه یا یک سیستم عامل دیگر مشاهده میکنند. باید وبسایت خود را در طیف وسیعی از پلتفرمها و دستگاهها آزمایش کنید تا مطمئن شوید که به طور کلی ریسپانسیو، قوی و سازگار است. مجموعه ای از تم های وردپرس ریسپانسیو و عالی وجود دارد که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. به لطف CSS 3، طراحی با انعطاف پذیری این روزها بسیار آسان تر شده است.
همان طور که بارها در مقالات مختلف اشاره کردیم. دیگر در جهان امروز ریسپانسیو بودن سایت اهمیت بسیار بالایی دارد. گوگل نیز برای سایت هایی که ریسپانسیو می باشند. ارزش بیشتر قائل می شود و در نتایج جستجو خود آن ها را بالاتر قرار می دهد.
DAI یک استیبل کوین مبتنی بر اتریوم است. استیبل کوین DAI یک بلوک ساختمانی کلیدی در اکوسیستم رو به رشد DeFi است. بطور کلی DAI یک استیبل کوین الگوریتمی است که توسط MakerDAO، یک پروتکل مبتنی بر اتریوم، صادر شده و به دنبال حفظ نسبت دقیق یک به یک با دلار آمریکا است. این در درجه اول به عنوان وسیله ای برای وام دادن و قرض گرفتن دارایی های رمزنگاری بدون نیاز به واسطه استفاده می شود. ایجاد یک سیستم بدون مجوز با شفافیت و حداقل محدودیت به همراه دارد.
قیمت استیبل کوین از طریق سیستمی از قراردادهای هوشمند که به طور خودکار خود را اجرا می کنند، کنترل می شود. رونق DeFi منادی ظهور تعدادی از خدمات ارائه شده برای وام دادن به سپرده های DAI است. ارزهای دیجیتال پایدار زیادی وجود دارد. اما تنها یکی می تواند ادعا کند که به طور گسترده مورد استفاده، غیرمتمرکز و غیرقابل اعتماد است.
زیرمجموعه ای متمایز از ارزهای دیجیتال هستند که تلاش می کنند تا نوسانات معمولا مرتبط با کریپتوها را به حداقل برسانند. استیبل کوین ها همچنین مزایای مورد انتظار ارز دیجیتال را ارائه می دهند:
استیبل کوین هایی مانند DAI می توانند این کار را انجام دهند. زیرا توسط یک ارز ذخیره یا سایر دارایی های اساسی پشتیبانی می شوند.
DAI نیز یک توکن ERC20 در بلاک چین اتریوم است که ارزش ثابت آن یک دلار آمریکا است. همچنین کلید سیستم وام دهی MakerDAO است. هنگامی که وام در MakerDAO گرفته می شود، DAI ایجاد می شود. این ارزی است که کاربران وام می گیرند و بازپرداخت می کنند.
هنگامی که DAI ایجاد شد. به سادگی به عنوان یک توکن اتریوم پایدار عمل می کند. می توان از آن برای پرداخت هزینه ها استفاده کرد و به راحتی بین کیف پول های اتریوم منتقل می شود.
Maker Protocol سیستم پایه ای است که توسط خالق DAI Rune Christensen ایجاد شده است. این به هر کسی در جهان اجازه می دهد تا با استفاده از انواع ارزهای دیجیتال به عنوان وثیقه، استیبل کوین DAI را تولید کند. برخی از سکه ها و توکن های پذیرفته شده به عنوان وثیقه عبارتند از:
همانطور که اشاره کردیم قیمت DAI از طریق سیستمی از قراردادهای هوشمند که به طور خودکار خود را اجرا می کنند، کنترل می شود. اگر قیمت DAI بیش از حد از یک دلار نوسان کند. توکنهای Maker (MKR) سوزانده میشوند یا به منظور تثبیت قیمت DAI ایجاد میشوند.
الگوریتمهای MakerDAO بهطور خودکار قیمت DAI را مدیریت میکنند. بنابراین نیازی به اعتماد به کسی برای ثابت نگه داشتن ارز نیست. اگر سیستم همانطور که در نظر گرفته شده است کار کند. یک DAI برابر با یک دلار آمریکا باشد. دارندگان MKR سود می برند زیرا کل عرضه MKR کاهش می یابد و MKR کمیاب تر و ارزشمندتر می شود. تا به امروز، DAI بیش از سه سال با نوسانات جزئی نسبت به قیمت یک دلاری خود ثابت مانده است.
خب روش های ارگانیکی وجود دارد تا از آن ها برای به دست آوردن مزیت با الگوریتم اینستاگرام استفاده نمایید. تا بتوانید به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنید و دنبال کنندگان خود را افزایش دهید. راه هایی جهت تقلب وجود دارد. نیازی به تاکتیک های مشکوک مانند پرداخت پول به ازای تعداد فالوور نیست. درک ساده نحوه عملکرد الگوریتم و نحوه بهینه سازی استراتژی محتوای خود برای آن، بهترین راه برای به دست آوردن مزیت است.
درک اینکه الگوریتم چگونه کار می کند و چگونه استراتژی محتوای خود را برای آن بهینه کنید. بهترین راه برای به دست آوردن مزیت در هنگام به دست آوردن ترافیک بیشتر است. بنابراین، دانستن نحوه کار الگوریتم های اینستاگرام به شما کمک می کند. در نهایت، الگوریتم های اینستاگرام به گونه ای طراحی شده اند، که به کاربران محتوایی را ارائه می دهد که به احتمال زیاد با آن درگیر هستند.
یکی دیگر از راههای افزایش عملکرد با الگوریتم اینستاگرام این است که در زمانی که فالوورهای شما فعالتر و درگیر هستند، پست ارسال کنید. این کار لایکها، نظرات و اشتراکگذاریها را به احتمال زیاد افزایش میدهد. زیرا اکثریت جامعه شما فعال هستند. نه اینکه حواستان به محل کار یا مدرسه پرت شود.
این تعامل یک شاخص بزرگ برای الگوریتم اینستاگرام است. هر چه پست شما تعامل بیشتری داشته باشد. احتمال اینکه به کاربران بیشتری ارائه شود بیشتر می شود. با این حال، دانستن اینکه دقیقا چه زمانی مخاطبان شما بیشتر فعال هستند. می تواند دشوار باشد، زیرا هر اکانتی کمی متفاوت است.
میتوانید بهترین زمان منحصر به فرد خود را برای ارسال پست با بررسی تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود یا با استفاده از قابلیت Later’s Best Time to Post پیدا کنید. بعدا به طور خودکار هفت زمان برتر ارسال پست شما در هفته را بر اساس فعالیت مخاطبان شما در ماه اخیر محاسبه می کند. دسترسی به مخاطبان را در زمانی که بیشترین مشارکت را دارند بسیار آسان می کند.
همیشه کیفیت بیشتر از کمیت اهمیت دارد. مهمترین راه برای فالوورهای شما برای دیدن آسان محتوای شما این است که اطمینان حاصل کنند که فقط محتوایی با بالاترین کیفیت ممکن ارسال می کنید. محتوای باکیفیت افراد را تشویق می کند تا با آن درگیر شوند. همچنین توسط کسانی که آن را می بینند بیشتر مرتبط تلقی می شود.
از هشتگ های مرتبط در کپشن پست های خود استفاده کنید. سعی نکنید با هشتگ های خود به جدیدترین مد ملحق شوید. مگر اینکه محتوای شما را واقعا توصیف کنند. در غیر این صورت، به نظر می رسد که در حال بازی کردن با سیستم هستید.
اگر یک اینفلوئنسر را در نظر گرفته میشوید. همیشه همان نوع محتوا را ارائه دهید. به این ترتیب شما شهرت خود را با اعتبار، اعتماد و محتوای با کیفیت به دست خواهید آورد. در گذشته، مردم فکر میکردند که میتوانید با افزایش تعداد پستهایی که ارسال میکنید. در معرض دید بیشتری قرار بگیرید. که اکنون می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. اگر به دفعات پست می کنید. احتمال کمتری وجود دارد که مردم به همه آن ها توجه کنند. این باعث کاهش نرخ مشارکت کلی شما می شود. این به نوبه خود، پستها را حتی پایینتر از صف ارسال میکند. واکنش مردم به چند پست عالی بسیار بهتر از بسیاری از تصاویر متوسط با کپشن های نامربوط است.
با افزایش سرعت اینترنت، محبوبیت ویدیو افزایش یافته است. در حالی که یوتیوب قبلا بازار ویدیو را برای خود داشت. اکنون می توانید ویدیو را در بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر از جمله اینستاگرام قرار دهید. هم خروجی ویدیو و هم تعامل برای ناشران افزایش یافته است.
از مارس 2016 میتوانید ویدیوهای حداکثر 60 ثانیهای را در اینستاگرام پست کنید. کلیدهای موفقیت ویدیو در اینستاگرام عبارتند از:
ویدیوها تمایل دارند تقریبا دو برابر بیشتر از تصاویر ثابت نظرات ایجاد کنند. به این معنی که تعامل بیشتر و متعاقبا افزایش در فیدها به همراه دارند. یکی دیگر از کاربردهای ویدیوهای اینستاگرام در صورت داشتن یک کانال موفق در یوتیوب، ایجاد تیزر تریلر برای ویدیوهای یوتیوب خود در اینستاگرام است.
با وجود نیاز به مجموعه مهارت های بسیار متفاوت، طراحی و توسعه وب گاهی اوقات به طور خودکار با یکدیگر مرتبط می شوند. اگرچه این کاملا اشتباه نیست. اما همچنان کاملا درست هم نیست. این دو برای ساختن یک محصول دیجیتالی موفق بسیار مهم هستند. اما طراحی و توسعه وب نگرانیها و اولویتهای یکسانی در این فرآیند ندارند. مسئولیتهای آن ها نیز با هم متفاوت است.
در نیتجه بسیار مهم است که بفهمیم هر اصطلاح به وضوح به چه معناست. با نگاه کردن به گوگل آنالیتیکس می توان دریافت که کسب و کارها هم برای شرکت طراحی وب و هم شرکت توسعه وب جستجو می کنند. امروزه این اصطلاحات عملا قابل تعویض هستند. زیرا شرکت های طراحی وب روشی را که خدمات خود را توصیف می کنند جایگزین می کنند. حقیقت این است که اصطلاحات به دو جنبه اساسی متفاوت از فرآیند ساخت وب سایت اشاره می کنند که به دو مجموعه مهارت منحصر به فرد نیاز دارد.
طراحی وب شامل طراحی یک محصول دیجیتالی وب سایت و اپلیکیشن است. ممکن است چندین زمینه مانند رابط کاربری (UI)، تجربه کاربری (UX) و حتی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) را در بر گیرد. به طور کلی، طراحی وب باید قابلیت استفاده یک وب سایت یا برنامه را با در نظر گرفتن چیدمان به عنوان مثال، ساختار، زیبایی بصری مانند رنگ ها و فونت ها و گاهی اوقات محتوا، تایید کند.
در واقع طراحی وب بر هر چیزی که با زیبایی شناسی بصری و قابلیت استفاده یک وب سایت مرتبط است کنترل می کند. برخی از مهارت ها و ابزارهای رایجی که طراح وب را از توسعه دهنده وب متمایز می کند عبارتند از:
توسعه وب، فرآیند توسعه وب سایت ها و برنامه های کاربردی برای اینترنت یا اینترانت است. به عنوان یک فرآیند، توسعه وب می تواند شامل تخصص های مختلفی مانند کار بر روی وب سرور، مهندسی وب، پیکربندی امنیت شبکه و حتی طراحی وب باشد. با این حال، استفاده روزمره از اصطلاح توسعه وب معمولا به کدنویسی یا نوشتن نشانهگذاری اشاره دارد. اغلب شامل جنبههای طراحی نمیشود.
به عبارت دیگر، طراحی وب از نظر فنی بخشی از توسعه وب است. زیرا توسعه وب شامل همه چیزهایی است که برای ساخت یک وب سایت یا برنامه باید روی آن کار کرد. توسعه وب بر تمام کدهایی که باعث تیک زدن یک وب سایت می شود، نظارت می کند. می توان آن را به دو دسته تقسیم کرد:
توسعه دهندگان وب فرانت اند معمولا ماکت نمی سازند. تایپوگرافی، یا پالت های رنگی را انتخاب نمی کنند. اینها معمولا توسط طراح ارائه می شود. این وظیفه توسعه دهنده است که این ماکت ها را زنده کند. با این حال، درک آنچه طراح میخواهد نیازمند دانشی از بهترین شیوهها در طراحی UI و UX است تا توسعهدهنده بتواند فناوری مناسب را برای ارائه ظاهر و احساس و تجربه مطلوب در محصول نهایی انتخاب کند.
توسعه دهندگان بک اند منطق کسب و کار و مدیریت داده ها را در قسمت پشتی یک برنامه مدیریت می کنند. آن ها API ها و مسیریابی هایی را می نویسند که به داده ها اجازه می دهد بین قسمت فرانت اند و بک اند یک برنامه جریان پیدا کنند. زبانهای برنامهنویسی و ابزارهای منحصر به فرد برای توسعهدهندگان بکاند در زیر فهرست شدهاند:
توسعه دهندگان وب که دارای دانش کار در بخش فرانت اند و بک اند یک پشته فناوری هستند، توسعه دهندگان تمام پشته نامیده می شوند.
با وجود نیاز به مجموعه مهارت های بسیار متفاوت، طراحی و توسعه وب گاهی اوقات به طور خودکار با یکدیگر مرتبط می شوند. اگرچه این کاملا اشتباه نیست. اما همچنان کاملا درست هم نیست. این دو برای ساختن یک محصول دیجیتالی موفق بسیار مهم هستند. اما طراحی و توسعه وب نگرانیها و اولویتهای یکسانی در این فرآیند ندارند. مسئولیتهای آن ها نیز با هم متفاوت است.
در نیتجه بسیار مهم است که بفهمیم هر اصطلاح به وضوح به چه معناست. با نگاه کردن به گوگل آنالیتیکس می توان دریافت که کسب و کارها هم برای شرکت طراحی وب و هم شرکت توسعه وب جستجو می کنند. امروزه این اصطلاحات عملا قابل تعویض هستند. زیرا شرکت های طراحی وب روشی را که خدمات خود را توصیف می کنند جایگزین می کنند.
طراحی وب شامل طراحی یک محصول دیجیتالی وب سایت و اپلیکیشن است. ممکن است چندین زمینه مانند رابط کاربری (UI)، تجربه کاربری (UX) و حتی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) را در بر گیرد. به طور کلی، طراحی وب باید قابلیت استفاده یک وب سایت یا برنامه را با در نظر گرفتن چیدمان به عنوان مثال، ساختار، زیبایی بصری مانند رنگ ها و فونت ها و گاهی اوقات محتوا، تایید کند.
در واقع طراحی وب بر هر چیزی که با زیبایی شناسی بصری و قابلیت استفاده یک وب سایت مرتبط است کنترل می کند. برخی از مهارت ها و ابزارهای رایجی که طراح وب را از توسعه دهنده وب متمایز می کند عبارتند از:
توسعه وب، فرآیند توسعه وب سایت ها و برنامه های کاربردی برای اینترنت یا اینترانت است. به عنوان یک فرآیند، توسعه وب می تواند شامل تخصص های مختلفی مانند کار بر روی وب سرور، مهندسی وب، پیکربندی امنیت شبکه و حتی طراحی وب باشد. با این حال، استفاده روزمره از اصطلاح توسعه وب معمولا به کدنویسی یا نوشتن نشانهگذاری اشاره دارد. اغلب شامل جنبههای طراحی نمیشود.
به عبارت دیگر، طراحی وب از نظر فنی بخشی از توسعه وب است. زیرا توسعه وب شامل همه چیزهایی است که برای ساخت یک وب سایت یا برنامه باید روی آن کار کرد. توسعه وب بر تمام کدهایی که باعث تیک زدن یک وب سایت می شود، نظارت می کند. می توان آن را به دو دسته تقسیم کرد:
توسعه دهندگان وب فرانت اند معمولا ماکت نمی سازند. تایپوگرافی، یا پالت های رنگی را انتخاب نمی کنند. اینها معمولا توسط طراح ارائه می شود. این وظیفه توسعه دهنده است که این ماکت ها را زنده کند. با این حال، درک آنچه طراح میخواهد نیازمند دانشی از بهترین شیوهها در طراحی UI و UX است تا توسعهدهنده بتواند فناوری مناسب را برای ارائه ظاهر و احساس و تجربه مطلوب در محصول نهایی انتخاب کند.
توسعه دهندگان بک اند منطق کسب و کار و مدیریت داده ها را در قسمت پشتی یک برنامه مدیریت می کنند. آن ها API ها و مسیریابی هایی را می نویسند که به داده ها اجازه می دهد بین قسمت فرانت اند و بک اند یک برنامه جریان پیدا کنند. زبانهای برنامهنویسی و ابزارهای منحصر به فرد برای توسعهدهندگان بکاند در زیر فهرست شدهاند:
توسعه دهندگان وب که دارای دانش کار در بخش فرانت اند و بک اند یک پشته فناوری هستند، توسعه دهندگان تمام پشته نامیده می شوند.