طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

مهم ترین نکات استخدام طراح وبسایت

مهم ترین نکات استخدام طراح وبسایت

معمولا استخدام یک طراح وب کار آسانی نیست. اما بالاخره شما باید این کار را انجام دهید. کسب و کار شما راه اندازی شده است. شما بخش بازاریابی سنتی خود مانند کارت ویزیت و بروشور را دارید. اکنون با آخرین مانع راه اندازی خود یعنی نیاز به وب سایت کناسب کسب و کار روبرو هستید. وب سایتی که حکم ویترین فروشگاه آنلاین شما را دارد. محلی جهت معرفی خود به جهان است. کسب و کار شما از این طریق به کل سیاره زمین معرفی می شود.

وب سایت شرکت شما به عنوان پلتفرم فروش و بازاریابی و پورتال آن برای ارتباط با مشتریان بالقوه باید عمل کند. برای اطمینان از اینکه شرکت شما بهترین وب سایت ممکن را دارد. مهم است که طراح وب سایت مناسبی را استخدام کنید.

نکات مهم قبل از شروع فرآیند استخدام

  • مشخص کردن اهداف وب سایت خود: برای کار موثر با یک طراح وب، تصمیم بگیرید که آیا وب سایت شما فقط اطلاعاتی باشد یا اینکه محصولات و خدمات را نیز بفروشد.
  • بدانید به چه نوع وب سایتی نیاز دارید: اکثر متخصصان وب سایت در یکی از دو گروه قرار می گیرند: طراحان وب مسئول ظاهر و عملکرد وب سایت هستند. در حالی که توسعه دهندگان وب معمولا بر روی کدنویسی پیچیده برای وب سایت های سفارشی تمرکز می کنند.
  • تصمیم گیری در مورد بودجه: بودجه شرکت خود را بررسی کنید تا مشخص کنید چقدر می توانید برای طراحی وب سایت هزینه کنید. این کار به شما کمک می کند تشخیص دهید که آیا باید با یک طراح وب برای یک پروژه قرارداد ببندید یا یک کارمند استخدام کنید.

اگر می‌خواهید سایت خود را بازاریابی کنید و فروش بیشتری داشته باشید. مهم است که بدانید نرخ پرش وب سایت چیست. فقدان این دانش می تواند سایت شما را خراب کند. به همین دلیل پیشنهاد می کنم مقاله نرخ پرش چیست را حتما مطالعه نمایید. تا بیشتر با نرخ پرش آشنا شوید.

نکات-مهم-قبل-از-شروع-فرآیند-استخدام

نقش ها و مسئولیت های ضروری طراح وب

برای پیش برد بهتر کار و درک صحیح که به نیروی طراح وب با چه توانایی های نیازمند هستید. بهتر است لیستی از وظایف طراح وب خود داشته باشید. برای مثال طراحان وب معمولا وظایف زیر را انجام می دهند:

  • برای تعیین الزامات یک وب سایت با همکاران یا مشتریان صحبت می کنند.
  • ماکت‌ها را توسعه می دهند و تست هایی را برای نمایش دادن و تایید طرح‌بندی و ناوبری وب‌سایت انجام می دهند.
  • استفاده از قالب ها، تم ها و زبان های کامپیوتری مانند HTML جهت ایجاد وب سایت
  • همکاری با سایر همکاران گرافیست برای به دست آوردن تصاویر و ویدیوهای وب سایت
  • نظارت بر عملکرد وب سایت و ارائه به روز رسانی یا تعمیرات در صورت لزوم

ویژگی های یک طراح وب

برای پیدا کردن طراح وب مناسب برای سازمان و کسب و کار خود، به دنبال کاندیدایی با این مدارک تحصیلی، تجربه کاری و مهارت های زیر باشید:

تحصیلات

اکثر متخصصان این رشته حداقل دارای مدرک کاردانی در طراحی وب هستند. که به دو سال تحصیل در مقطع متوسطه نیاز دارد. با این حال، بسیاری از کارفرمایان ترجیح می دهند طراحان وب را استخدام کنند که دارای مدرک لیسانس با تمرکز در علوم کامپیوتر، برنامه نویسی کامپیوتر یا طراحی گرافیک هستند.

تجربه کاری

طراحان وب در سطح جونیور اغلب تجربه کارآموزی برای شرکت های محلی یا داوطلب شدن برای سازمان های دانشگاهی را دارند. طراحان وب میان حرفه ای معمولا دارای تجربه گسترده ای در ارائه خدمات طراحی و توسعه برای شرکت ها و کار بر روی پروژه های مستقل هستند. برای ارزیابی تجربه استخدام بالقوه یک وب سایت، بخواهید نمونه کارها را بررسی کنید.

مهارت ها فردی

طراحان وب موفق باید مهارت های زیر را داشته باشند:

  • توجه به جزئیات: خطاهای جزئی در کد وب سایت می تواند منجر به خطاهای بزرگ شود. بنابراین طراحان وب باید به جزئیات توجه زیادی داشته باشند.
  • مهارت های ارتباطی: برای درک نیازهای وب سایت و انتقال موثر نیازها به همکاران، طراحان وب نیاز به مهارت های قوی گفتاری، نوشتن، گوش دادن و خواندن دارند.
  • سواد کامپیوتری: طراحان وب نیاز به تسلط بر زبان های برنامه نویسی استاندارد وب سایت مانند HTML و PHP دارند. بسیاری نیز باید اصول اولیه زبان هایی مانند XML، SQL و جاوا اسکریپت را بدانند. اکثر طراحان وب همچنین نیاز به تجربه با برنامه های طراحی مانند ادوبی فوتوشاپ و ایلوستریتور دارند.
  • خلاقیت: برای تبدیل نیازها و ایده های یک شرکت به یک مفهوم بصری، طراحان وب باید خلاق باشند. آن ها همچنین باید ترندهای صنعت را نظارت کنند تا طرح های خود را به روز نگه دارند.
  • مهارت های حل مسئله: برای رفع خطاها و بهبود عملکرد وب سایت، طراحان وب باید بدانند که چگونه مسائل را شناسایی کنند. گزینه ها را در نظر بگیرند و راه حل ها را به طور موثر پیاده سازی کنند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. نکات مهم در استخدام طراح وب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد