طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

برنامه های عالی ویرایش عکس اینستاگرام

برنامه های عالی ویرایش عکس اینستاگرام

جلوه های بصری هیجان انگیز سنگ بنای بازاریابی مدرن است. یک تصویر می تواند هزار کلمه را بیان کند. اما شما به ابزارهایی نیاز دارید که آن ها را معنادارتر و مرتبط با نام تجاری خود کنید. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که از برنامه های ویرایش عکس شگفت انگیزی استفاده می کنید . در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین برنامه های ویرایش عکس برای اینستاگرام بپردازیم.

این روزها داشتن زیبایی زیبا در اینستاگرام به اندازه ارسال عکس های منحصر به فرد چشمگیر اهمیت دارد. به همین دلیل برنامه های عکاسی بسیار مفید هستند. پیدا کردن ابزار مناسب واقعا می تواند به سطح کاری شما در اینستاگرام کمک کند و شما را از رقبا متمایز کند. این ابزارهای ویرایش راهی ساده برای شخصی سازی عکس ها و تبدیل آن ها به استوری های کامل اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد. قبل از بررسی عمیق این ابزارها، بیایید نگاهی سریع به اهمیت ایجاد محتوای عالی و چگونگی آسان شدن ابزارهای ویرایش عکس اینستاگرام برای بازاریابان داشته باشیم.

نحوه کمک برنامه های ویرایش در برجسته شدن اینستاگرام

بازاریابی چیزی فراتر از ارسال پیام های ساده به مشتریان شما است. این شامل خواسته ها، نیازها و احساسات است. برای استفاده از این احساسات قوی، باید عامل aww را به محتوای بصری خود اضافه کنید. وقتی صحبت از اینستاگرام مارکتینگ به میان می آید. عکس های ویرایش نشده شما مانند غذای عالی با ارائه ضعیف هستند. این کار را به پایان می رساند اما علاقه مندان به غذا را کاملا هیجان زده نمی کند.

اهمیت ویرایشگر عکس اینستاگرام

صرف نظر از کسب و کار شما، احتمالا باید در اینستاگرام با رقابت شدید روبرو شوید. این بدان معناست که اگر می خواهید تاثیر مثبتی بر روی نتیجه نهایی خود داشته باشید، باید محتوای شما آماده سازی شود. از زمان راه اندازی اینستاگرام در سال 2010، اینستاگرام شاهد افزایش فوق العاده ای بوده است. کاربران فعال ماهانه به 1 میلیارد نفر رسیده اند. بزرگترین برنامه اشتراک عکس یکی از 6 شبکه برتر اجتماعی در اینترنت است.

اینستاگرام تقریبا از زمان ایجاد، به یک پلتفرم نهایی برای اشتراک گذاری عکس ها تبدیل شده است. در نتیجه می تواند محل مناسبی برای به نمایش گذاشتن کسب و کار شما باشد. پیشنهاد می کنم جهت آشنایی با نکات مهم بازاریابی در این پلتفرم مقاله 7 نکته بازاریابی قدرتمند در اینستاگرام را حتما مطالعه نمایید.

اهمیت-ویرایشگر-عکس-اینستاگرام

خب طبیعتا جلب توجه مصرف کننده در چنین بستری که میزبان بیش از 25 میلیون پروفایل تجاری است، کار ساده ای نمی باشد. در حالی که اینستاگرام مکانی ایده آل برای جذب مشتریان بالقوه از طریق محتوای عالی است. اما کسب و کارها برای جلب توجه مورد توجه قرار نمی گیرند. اینجاست که ویرایشگران عکس اینستاگرام به کار می آیند. می توانند کارها را برای بازاریابان اینستاگرام بسیار راحت تر و موثرتر کنند.

در حالی که فیلترهای اینستاگرام به شما کمک می کند عکس های خود را جذاب تر کنید. می توانید با استفاده از ابزارهای ویرایش خارجی، خلاقیت بیشتری در تصاویر خود ایجاد کنید.

علت تمرکز بر کیفیت عکس های خود

یک عکس نفس گیر می تواند بیشتر از آنچه که از یک متن معمولی به خاطر می آوریم به ما بچسبد. در دنیایی با سرعت بالا، به اشتراک گذاری یک عکس فوق العاده زیبا ممکن است ارزشمندتر از ایجاد ده پست وبلاگ باشد که ارزش صفر ندارند.

دنبال کنندگان اینستاگرام شما منتظر تصاویری روشن و دقیق هستند. ناگفته نماند، دستیابی به ثبات در عکس های شما بسیار مهم است. اگر با کیفیت و ثبات در عکس های اینستاگرام خود دست و پنجه نرم می کنید، زمان آن رسیده است که یکبار برای همیشه به این مشکل پایان دهید.

از ویرایشگر عکس مناسب برای بالا بردن سطح بازی اینستاگرام خود و پیش قدم بودن در برابر سایر رقبا استفاده کنید. برخی از کارهایی کخ می توانید با برنامه های ویرایش عکس انجام دهید:

  • روتوش و اصلاح اولیه
  • ویرایش، تغییر اندازه
  • حذف عناصر ناخواسته
  • مقیاس بندی پس زمینه
  • افزودن افکت ها و فیلترها
  • افزودن عناصر جالب مانند متن و گرافیک

1- VSCO

VSCO برنامه ایست که به طور مداوم به عنوان بهترین برنامه ویرایش عکس اینستاگرام موجود در بازارهای برنامه اندروید و iOS رتبه بندی می شود. VSCO آنقدر محبوب است که هشتگ برنددار آن #vscocam یکی از پرکاربردترین هشتگ های اینستاگرام است.

این برنامه طیف گسترده ای از ایستگاه از پیش تنظیم شده را ارائه می دهد. کاربران را قادر می سازد تا نوردهی های مختلف تصاویر را جبران کنند. از آنجا که ایستگاه از پیش تنظیم VSCO دارای ترکیبی از رنگ های روشن و مبهم است. این برنامه به ویژه برای عکاسی از طبیعت یا فضای باز ایده آل است.

به راحتی می توانید عکس های خود را طوری تنظیم کنید که مناسب زیبایی کلی اینستاگرام شما باشد. VSCO یک ابزار ویرایش ضروری است.

امکانات

VSCO یک برنامه کاربردی آسان است که قابلیت های زیادی را ارائه می دهد. برخی از ویژگی های قابل توجه آن عبارتند از:

  • فیلترها: انواع فیلترها باعث می شود کیفیت عکس های خود را بدون فیلتر شدن بیش از حد آسان کنید.
  • رنگ برجسته: رنگ های خاصی را به مناطق روشن عکس اضافه کنید تا عکس زنده تر به نظر برسد.
  • وضوح: این ابزار باعث می شود عکس واضح تر به نظر برسد. از این ویژگی برای نشان دادن جزئیات در تصاویر افقی استفاده کنید.
  • رنگ پوست: به سرعت رنگ پوست غیر ظاهری را روی یک پرتره ثابت کنید.
  • رنگ: به راحتی رنگ عکس را تغییر دهید. اگر ابزار رنگ آمیزی را به سمت چپ بکشید. رنگ های موجود در عکس بیشتر به سمت رنگ سبز در می آیند.
  • رنگ سایه: به مناطق تیره عکس های خود رنگ اضافه کنید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. بهترین برنامه های ویرایش عکس برای اینستاگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد