طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

بهترین استراتژی های تقویت Social Proof

بهترین استراتژی های تقویت Social Proof

موارد کمی وجود دارد که ما را ترغیب به صرف هزینه بیشتر از نظرات دیگران می کند. به لطف اصول متقاعدسازی، این احتمال وجود دارد، که کاری را انجام دهیم وقتی می دانیم شخص دیگری قبلا آن را انجام داده است.

بنابراین، جای تعجب نیست که در چشم انداز تجارت الکترونیکی امروز به سختی می توان به برندی برخورد کرد که از Social Proof به عنوان تکنیک فروش استفاده نمی کند. اما آنچه ممکن است شگفت آور باشد این است که بازاریابی Social Proof در واقع یکی از بهترین راه ها برای تقویت جامعه برند شما است. این نه تنها به تقویت ارزش نام تجاری شما کمک می کند. بلکه این قدرت را دارد که انواع مشارکت با ارزش مشتریان را در مشتریان جدید تشویق کند.

Social Proof اغلب توسط بازاریابان تجارت الکترونیک به عنوان راهی برای افزایش فروش استفاده می شود. به عبارت ساده، Social Proof به این باور اشاره می کند که اقدامات دیگران رفتار صحیح در یک موقعیت معین است. استفاده از Social Proof در تجارت الکترونیکی اشکال متفاوتی دارد. از جمله توصیفات مشتریان و تایید افراد مشهور، گرفتن یک اینفلوئنسر برای صحبت در مورد فروشگاه آنلاین شما بسیار عالی است. اما همه منابع یا تمایل لازم برای انجام این کار را ندارند.

1- بررسی محصولات

بازبینی و بررسی محصولات یکی از رایج ترین روش های تقویت بازاریابی Social Proof است. زیرا یکی از قوی ترین آن ها نیز می باشد. بررسی محصولات بر تصمیم مشتریان در مورد خرید تاثیر می گذارد.

اما نحوه دریافت این نظرات ارزشمند

بسیاری از مشتریان وقت نمی گذارند تا افکار خود را به تنهایی به اشتراک بگذارند. این بدان معناست که شما باید به آن ها دلیل بدهید. یک برنامه وفاداری ابزار کاملی برای تشویق کاربران شما به ثبت نظرات است. با ارائه نکاتی برای بازخورد به آن ها، آنها را ملزم می کنید که عمل ثبت نظر را با ارزش بیشتری مرتبط کرده و احتمال مشارکت مجدد آن ها در آینده را افزایش دهید. این نظرات موجود همچنین مشارکت سایر مشتریان را که می خواهند به مکالمه بپیوندند تشویق می کند.

طبیعت انسان این است که آنچه دیگران دوست دارند را دوست داشته باشد. مهم نیست که در کجا زندگی می کنید. همه انسان ها به دنبال Social Proof هستند. پیشنهاد می کنم مقاله 5 روش استفاده از Social Proof برای افزایش تبدیل را حتما مطالعه نمایید تا با روش های افزایش نرخ تبدیل توسط Social Proof آشنا شوید.

1-بررسی-محصولات

2- توصیفات مشتری

اگرچه بسیاری از افراد از واژه های بررسی و توصیف به جای یکدیگر استفاده می کنند، اما در واقع کاملا متفاوت هستند. در حالی که بررسی ها بازخوردهای محاسبه نشده ای را در مورد یک محصول یا خدمات معین ارائه می دهند. توصیفات بین شما و بهترین مشتریان شما ایجاد می شود تا نکته مثبتی را در مورد جامعه برند شما برجسته کند.

گواهی نیز نقل قولی از یک مشتری برجسته که تجربه مثبتی از محصول یا برند شما داشته است.

با ایجاد محتوا با درگیرترین اعضای جامعه، گواهی نامه ها Social Proof هستند که نشان می دهد کدام یک از ارزش های برند تجاری شما را بیشتر می خواهید نشان دهید. در نتیجه، توصیفات راهی خارق العاده برای تقویت مراحل کسب و ایجاد برند شما است. مشتریان جدید درک خواهند کرد که شما چه کسی هستید و برای چه چیزی ارزش قائل هستید. در حالی که اعضای فعلی شما انگیزه بیشتری برای افزایش سطح مشارکت خود خواهند داشت. بنابراین آن ها همچنین می توانند برجسته شوند.

ارائه توصیه نامه هایی در یک ایمیل به ایجاد ارتباطات احساسی با مشتریان کمک می کند و تصمیم آنها را در ارتباط با برند شما در طول زمان تایید می کند. به این ترتیب، توصیفات، مرورهای فوق العاده ای هستند که به راحتی می توان نشان داد که چه چیزی باعث می شود جامعه برند شما ارزش نوشتن در خانه یا برنامه ریز را داشته باشد.

3- تقویت پلتفرم خود

مهم نیست که پلتفرم شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد. یکی از ارزشمندترین دارایی های شما است. حقیقت این است که مردم دوست دارند بخشی از چیزی بزرگتر از خود باشند. بنابراین در را برای مردم باز کنید تا از پلتفرم شما برای پر کردن خلا استفاده کنند.

اگر وبلاگ دارید و به محتوای بیشتری احتیاج دارید. از مشارکت کنندگان مهمان بخواهید تا به شما کمک کنند تا خوانندگان خود را افزایش دهید. اگر پادکست دارید و احساس می کنید برای ادامه مکالمه به صدای دیگری نیاز دارید. یک تماس باز برای مهمانان احتمالی ارسال کنید. اشتراک گذاری پلتفرم شما به شما امکان می دهد تا مخاطبان جدیدی را جذب کنید و مهمانان شما نیز می توانند همین کار را انجام دهند.

اگر می خواهید فراتر از حد فعلی بروید. با افراد دیگر مشارکت کنید تا به شما در رسیدن به آنجا کمک کنند. مطمئن شوید که هر کسی را که اجازه استفاده از پلتفرم خود را می دهید واجد شرایط هستید. شما می خواهید کسانی را انتخاب کنید که ارزش های مشابهی با شما دارند تا بتوانید تصویر برند خود را دست نخورده نگه دارید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 6 استراتژی تقویت Social Proof

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد