طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

روش های کسب درآمد خانگی از گوگل

روش های کسب درآمد خانگی از گوگل

چه بخواهید و چه نخواهید ، احتمالا گوگل بخشی از زندگی شما است. روش های مشروع و خوبی برای کسب درآمد با گوگل وجود دارد. منظور از کار در هیچ یک از دفاتر یا مکان های گوگل نیست. بلکه منظور کسب درآمد از کار در خانه با گوگل است. بنابراین بسیاری از مردم بدون ترک خانه خود با گوگل میلیونر شده اند.

گوگل به عنوان یک منبع جستجوی یک مرحله ای برای مصرف کنندگان در سراسر جهان تبدیل شده است. اگر دوست دارید به موسیقی گوش دهید، سفر بروید، بنویسید یا نیاز به یافتن آدرس یا محصول داشته باشید. گوگل برای اکثر افراد گزینه شماره یک است. با این اوصاف، گوگل همچنین فرصت های زیادی را برای افراد برای کسب درآمد فراهم می کند. استفاده از ابزارها، ویژگی ها و مزایای گوگل می تواند به شما این امکان را بدهد که از محل کار نیز درآمد قابل توجهی کسب کنید.

1- گوگل ادسنس

کسب درآمد از ادسنس آسان است. اکثر فروشندگان آنلاین از آن استفاده می کنند. این یکی از رایج ترین روش های کسب درآمد از خانه با گوگل است. ادسنس برنامه ای است که به شما پول می دهد تا تبلیغات را در وبلاگ یا وب سایت خود اجرا کنید. وقتی مردم تبلیغات را مشاهده و روی آن ها کلیک می کنند، درآمد کسب می کنید.

روش های زیادی جهت کسب درآمد از وبلاگ های وجود دارد. جهت آشنایی با درجه یک ترین آن ها با ما در مقاله بهترین روش های کسب درآمد از وبلاگ همراه شوید.

1-گوگل-ادسنس

قبل از ثبت نام و کسب درآمد از گوگل ادسنس، باید وب سایت یا وبلاگ داشته باشید. تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که بفهمید در مورد چه چیزی وبلاگ خواهید نوشت. یک نام دامنه ایجاد کنید. توسط یک شرکت ارائه دهنده هاست وب معتبر ثبت و میزبانی شود. هنگامی که سایت شما بالا آمد، می توانید انتشار مطالب با کیفیت بالا را شروع کنید تا بتوانید تبدیل بازدیدکنندگان سایت به دنبال کننده انجام دهید.

پس از شروع ترافیک زیاد، می توانید در حساب گوگل ادسنس ثبت نام کنید. سرپرستان گوگل ادسنس سایت شما را ارزیابی می کنند تا ببینند آیا با استاندارد آن ها مطابقت دارد یا خیر. این فرایند ممکن است 48 ساعت یا در برخی موارد یک هفته طول بکشد تا تایید شود.

پس از تایید، فقط کد را در سایت خود وارد کنید. تبلیغات در سایت شما شروع به نمایش می کند. از هر بازدیدکننده ای که در سایت شما قرار می گیرد درآمد کسب می کنید. بسیاری از وبلاگ نویسان در سراسر جهان هر ماه حداکثر 3000 دلار از گوگل ادسنس درآمد دارند. اگر علاقه زیادی به نوشتن دارید و دوست دارید برخی یادداشت ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. می توانید از این فرصت استفاده کرده و از خانه درآمدزایی کنید.

2- گوگل پلی (Google play)

همچنین می توانید با ایجاد یک اپلیکیشن تلفن همراه و انتشار آن در فروشگاه Google Play از خانه با گوگل درآمد کسب کنید. پس از انتشار اپلیکیشن شما، وظیفه شما این است که برنامه را تبلیغ کنید تا تعداد کاربران زیادی داشته باشید. وقتی به یک پایگاه کاربری معقول مانند بیش از 3000 نفر رسیدید. می توانید برای ادموب اقدام کنید که در آن هنگام استفاده از برنامه تبلیغات در آن نمایش داده می شود و از گوگل هزینه دریافت می کنید.

3- یوتیوب

اگر ایده نوشتن را دوست ندارید، می توانید از فیلم ها استفاده کنید. بسیاری از آن ها هزاران نفر را به انجام ویدئوهای یوتیوب تبدیل کرده اند. بسیاری هنوز هم هر ماه هزاران فیلم با ویدیوهای یوتیوب خود ایجاد می کنند. کسب درآمد درست مانند وبلاگ نویسی عمل می کند.

برای این که بتوانید از ویدئوهای خود مقدار قابل توجهی پول دریافت کنید، به تعداد زیادی ترافیک نیاز خواهید داشت. خبر خوب این است که شروع به کار رایگان است. برای کار در یوتیوب تنها کافیست تعداد سابکرایب ها و میزان بازدید ویدیو بر اساس تعداد و زمان پخش ویدیو های خود را افزایش دهید. تا در ازای ان از گوگل کسب درامد داشته باشید. همچنین می توانید برای ویدیو های خود اسپانسر بگیرد یا اینکه از تبلیغات کانال استفاده نمایید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. نحوه کسب درآمد از خانه با استفاده از گوگل

روش های افزایش عمر باتری آیفون

روش های افزایش عمر باتری آیفون

به احتمال زیاد تاکنون نکات بسیاری را امتحان کردید. تا بهترین عمر باتری را از گوشی آیفون خود دریافت کنید. چه کسی وقت دارد تا ده ها نکته و ترفند را امتحان نماید. تا بلکه چند ثانیه ای بیشتر از باتری خود استفاده نماید. ناگفته نماند که تازه برخی از این نکات نه نتها در ازای تلاش شما اصلا عمر باتری اضافی به شما نمی دهند. بلکه برخی حتی باعث کاهش عمر باتری می شوند.

آیفون ها و تقریبا هر محصول دیگر اپل از باتری های لیتیوم یونی استفاده می کنند. عمدتا به دلیل اینکه سریع تر شارژ می شوند. بیشتر دوام می آورند و وزن کمتری نسبت به باتری های سنتی دارند. اما ظرفیت همه باتری های لیتیوم یونی با گذشت زمان کاهش می یابد. به عبارت ساده، آن ها با افزایش سن دستگاه پیر می شوند. با بالا رفتن سن، متوجه خواهید شد که آیفون خود را بیشتر از گذشته شارژ می کنید. زمان استفاده از صفحه نمایش و عمر باتری بسیار کمتری دریافت می کنید، حتی اگر از آن استفاده نمی کنید.

اینجاست که مفهوم سلامت باتری مطرح می شود. عمر باتری مدت زمانی است که دستگاه قبل از نیاز به شارژ مجدد کار می کند. طول عمر باتری نیز مدت زمانی است که یک باتری تا تعویض نیاز دارد. در حالی که عمر باتری بر حسب درصد و ساعت اندازه گیری می شود. عمر باتری در چرخه های شارژ اندازه گیری می شود.

۱- خود داری از خالی شدن کامل باتری

تقریبا همه باتری های لیتیوم یونی ساختاری شبیه به این دارند:

(بافر حفاظت از اضافه بار)-[ظرفیت قابل استفاده]-(بافر حفاظت تحت ولتاژ)- * منطقه خطر *-[خرابی کل سلول].

منطقه خطر ناحیه کثیفی است که می توانید از آنجا بازیابی کنید. اما هیچ تضمینی برای عملکرد پس از آن وجود ندارد. زیرا این امر به ظرفیت باتری آیفون به طور دائم آسیب می رساند. بنابراین، توصیه نمی شود باتری آیفون را تا ۰ درصد تخلیه کنید مگر اینکه آن را کالیبره کنید. در صورت داشتن برنامه نامنظم، می توانید شارژر را در طول روز ادامه دهید. زیرا تنها با ۱ بار شارژ کامل، هنگامی که باتری ۱۰۰ درصد تخلیه می شود، محاسبه می شود.

اخبار جدید حاکی از این است که میلیون ها دستگاه اندروید برای خدمات گوگل پشتیبانی خود را از دست داده اند. جهت مطالعه این خبر مقاله خبری قطع پشتیبانی خدمات گوگل در گوشی اندرویدی را از دست ندهید.

1-خود-داری-از-خالی-شدن-کامل-باتری

۲- استفاده از حالت قدرت کم (LOW POWER MODE)

اگر عمر باتری شما تمام شده است و باید آن را افزایش دهید تا بتوانید آن را تا شارژ بعدی شارژ کنید . حالت کم مصرف به شما کمک می کند. این ویژگی تعدادی از ویژگی های پر مصرف را غیرفعال می کند. بنابراین ممکن است بخواهید آن را برای شرایط جدی تر بگذارید. اما این یک کلیک طول عمر باتری شما را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

این ویژگی می تواند شما را از برخی مشکلات جدی نجات دهد. باتری با میزان شارژ کمتر از ۲۰ درصد را برای یک روز کامل نگه دارد. ساده ترین راه برای دسترسی به این قسمت، تنظیمات> باتری و قرار دادن بر روی حالت کم می باشد. همچنین می توانید از صفحه کنترل مرکز به این ویژگی دسترسی داشته باشید و روی نماد باتری ضربه بزنید. این تفاوت عظیمی ایجاد می کند.

۳- کم کردن روشنایی صفحه

کاهش روشنایی صفحه نمایش چه از صفحه کنترل مرکز، چه از طریق تنظیمات> صفحه نمایش و روشنایی تفاوت زیادی در عمر باتری آیفون شما ایجاد می کند. هرچه بیشتر از گوشی استفاده کنید، باتری بیشتری صرفه جویی می کنید! این بدان معنی است که این بزرگترین تغییر برای کاربران سنگین است. در واقع بس از کاهش نور صفحه می توانید مدت زمان بیشتری را از باتری خو استفاده نمایید.

اگر آیفون جدیدتری با صفحه نمایش OLED دارید، تغییر حالت به تاریک(Dark Mode) مجددا می توانید این کار را از صفحه کنترل مرکز انجام دهید یا به تنظیمات> نمایش و روشنایی بروید یکی دیگر از راه های مناسب برای صرفه جویی در مصرف برق است.

این کار به این دلیل است که صفحه نمایش OLED مجبور نیست قسمت های سیاه صفحه را روشن کند. بر خلاف نمایشگرهای LCD که بدون توجه به سیاه یا سفید بودن صفحه نمایش، تمام صفحه روشن است.

۴- خودداری از دمای شدید

باتری های لیتیوم یونی به دمای شدید حساس هستند. اپل همچنین محدوده دمای منطقه راحتی را برای دستگاه های iOS به اشتراک گذاشته است.

محدوده عملکرد توصیه شده ۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد (۳۲ درجه فارنهایت تا ۹۵ درجه فارنهایت) است. اگرچه، عملا ممکن نیست زیرا دمای بسیاری از مکان ها فراتر از محدوده عملکرد توصیه شده است. بنابراین، می توانید از قاب های ضخیم برای گرم نگه داشتن آن ها استفاده کنید یا از قرار دادن تلفن خود در معرض نور خورشید در یک روز گرم خودداری کنید.

همچنین، از گذاشتن آیفون خود در فضاهای بسته مانند اتومبیل که تهویه کمتری دارد، خودداری کنید. زیرا باعث افزایش دمای اتاق می شود. بسیاری از افراد تلفن های خود را در اتومبیل یا محفظه دستکش می گذارند که این باعث افزایش دمای تلفن می شود.

به عبارت ساده، گرما کشنده باتری است. زیرا به طور دائمی به ظرفیت باتری آسیب می رساند. در حالی که دمای بسیار سرد به طور موقت به سلامت باتری آسیب می رساند. شارژ در دمای بالای محیط نیز توصیه نمی شود. بنابراین لطفا مطمئن شوید که آیفون خود را در محیطی با دمای مطلوب شارژ می کنید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. ترفندهای ساده و کاربردی افزایش عمر باتری آیفون

ماجرا پایه گذاری و شکل گیری ایسوس

ماجرا پایه گذاری و  شکل گیری ایسوس

خب همانطور که می دانید شرکت ایسوس یکی از معرف ترین برندهای پیشرو در تولید محصولات فناوری است. بعلاوه یکی از بزرگترین فروشندگان انواع کامپیوتر در دنیا محسوب می شود. ایسوس به شرکت مادر ایسوس تک و شرکت های تابعه پگاترون و یونیهان تقسیم شد. اولین آجر در پایه و اساس شرکت ایسوس در سال 1989 گذاشته شد. نام کامل آن ASUSTeK Computer Inc شد.

یک شرکت چند ملیتی تایوانی است. که در حال حاضر ایسوس لپ تاپ، مادربرد و قطعات را تولید می کند. با شرکت هایی مانند سونی، Alienware، اچ پی و کامپک همکاری می کند. بیش از 20 سال است که ایسوس به نفع مصرف کنندگان و برتری کار می کند.

علت نام ایسوس

نام ایسوس از پگاسوس گرفته شده است. اسب بالدار در اساطیر یونان که نماد خرد و دانش است. ASUS قدرت، خلوص و روح ماجراجویانه این موجود خارق العاده را در خود جای داده. با هر محصول جدیدی که ایجاد می کند به اوج جدیدی می رسد.

صنعت فناوری اطلاعات تایوان در چند دهه گذشته بسیار رشد کرده است. اکنون یک نیروی غالب در بازار جهانی است. ایسوس نیز از دیرباز پیشتاز این رشد بوده است. در حالی که این شرکت به عنوان یک تولید کننده مادربرد متواضع با تعدادی کارمند شروع به کار کرد. اکنون با بیش از 12،500 کارمند در سراسر جهان پیشروترین شرکت فناوری در تایوان است. تقریبا در همه زمینه های فناوری اطلاعات محصولات تولید می کند.

تاسیس شرکت

تی اج تانگ، تد هسو، Wayne Hsieh و ام تی لیائو ایسوس را در 1989 در تایپه، تایوان تاسیس کرد. همه آن ها در واحد مهندسی سخت افزار شرکت ایسر فعال بودند. در آن زمان، تایوان به عنوان کشوری برای عرضه محصولات سخت افزاری رایانه مورد استقبال قرار نگرفت. شرکت اینتل همه سفارشات خود را از شرکت های برتر مانند IBM دریافت کرد. با این حال، هنگامی که مادربرد را توسعه داد. که نیاز ایجاد شده در شرکت اینتل را برآورده می کرد. این شرکت نمونه های مهندسی اینتل را پیش از رقبای خود شروع کرد.

تاکنون به کارآفرینی نوجوان فکر کردید. شروع کسب و کار از سنین جوانی و کسب تجربه نیز بسیار مهم است. به همین دلیل پیشنهاد می کنم جهت آشنایی با چند ایده عالی راه اندازی کسب و کار برای نوجوانان مقاله بهترین ایده های کسب و کار خانگی کارآفرینان نوجوان را حتما مطالعه نمایید.

تاسیس-شرکت

این شرکت در دسامبر 2005 با مدل TLW32001 خود وارد بازار تلویزیون های LCD شد. بعدا در ژانویه 2006، همکاری خود را با لامبورگینی برای عرضه سری VX اعلام کرد. در 9 مارس 2006، به عنوان یکی از تولیدکنندگان مدل های مایکروسافت اوریگامی همراه با سامسونگ و موسس فناوری تایید شد. در دسامبر 2010، ایسوس باریک ترین نوت بوک جهان، Asus U36 را روانه بازار کرد.

ویژگی های منحصر به فرد

ایسوس در طراحی محصول، فناوری، کیفیت و ارزش و هزینه تسلط یافته است. این امر موفقیتی را که امروزه از آن برخوردار است به ارمغان آورده است. این اصول مدیریت کیفیت کلی را در تمام فرایندهای تولید خود دنبال می کند. این شرکت تلاش می کند تا نیازهای متنوع مشتری را در تمام زمینه های زندگی خود برآورده کند. این شرکت از درک خود از خانه دیجیتالی امروز، دفتر دیجیتال و افراد دیجیتال در ایجاد محصولات نوآورانه استفاده می کند که خوشبختانه توسط مشتریان در حال استفاده است. این بر اساس اصل نوآوری الهام بخش، با کمال مداوم کار می کند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. داستان شکل گیری شرکت ایسوس

خطرناک ترین تکنیک ها سئو کلاه سیاه

خطرناک ترین تکنیک ها سئو کلاه سیاه

احتمالا تاکنون بارها در مورد اصطلاح سئو کلاه سیاه شنیده اید. اساسا، روش های کلاه سیاه شیوه های اشتباه سئو را بر خلاف دستورالعمل موتورهای جستجو تغییر می دهد. هر بازاریاب دیجیتال یا صاحب کسب و کار نیز می داند که سئو چقدر می تواند ترافیک ارگانیک را افزایش دهد. اما سئو به زمان، صبر و سخت کوشی نیاز دارد.

تکنیک های سئو کلاه سیاه به شیوه هایی اشاره می کند که برای بدست آوردن رتبه های بالاتر به صورت غیراخلاقی استفاده می شوند. این تکنیک ها کاملا فنی هستند، تکنیک هایی که گوگل آن را تأیید نمی کند. در صورت مشاهده سایتی با استفاده از این روش ها ، سایت پنالتی می شود. سئو کلاه سیاه نیز عموما فقط بر موتورهای جستجو تمرکز می کند.

امروزه، برخی از افراد در تلاش هستند تا از این سیستم سو استفاده کرده. از تکنیک های سایه دار موسوم به سئو کلاه سیاه استفاده کنند. در نتیجه، وقتی گوگل متوجه می شود که شما از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده می کنید. وب سایت شما را برای همیشه از صفحه نتایج موتورهای جستجو مسدود می کند. وب سایت شما نمی تواند دوباره رتبه بندی شود. در حقیقت، شما نمی توانید وب سایت خود را در 100 نتیجه برتر گوگل مشاهده کنید.

1- پر کردن کلمات کلیدی

این باور که هیچ بازاریابی ورودی یا استراتژی سئو موفق بدون درج کلمات کلیدی در محتوا تا حد ممکن امکان پذیر نیست. تصوری اشتباه است. این ایده چند سال پیش تصحیح شد. در ابتدا، کلمات کلیدی نتایج را نشان می دادند. وب سایت ها اغلب با کلمات کلیدی یکسان در همه جا پر شده بودند.

اما در حال حاضر، پر کردن کلمات کلیدی به شدت برای رتبه بندی جستجوی شما مضر است. می تواند برای شما پنالتی تند و زننده ای از جانب گوگل به همراه داشته باشد. پر کردن کلمات کلیدی اغلب به شکل های زیر است:

  • بارگذاری محتوای خود با کلمات کلیدی و عبارات کلیدی یکسان.
  • استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با محتوا.

یک راه حیله گرتر که افراد عمدا یا ناخواسته از کلمات کلیدی استفاده می کنند. این است که آن را در مکان های نامرئی برای کاربران قرار دهند. به عنوان مثال، در متن alt تصاویر، مخفی کردن متن در یک صفحه با سفید کردن رنگ آن در زمینه سفید، برچسب های متا و بخش نظرات و حتی در کدگذاری صفحه. این که آیا کلمه کلیدی پر شده قابل مشاهده است یا خیر، موتورهای جستجو که در سایت شما جستجو می کنند، آن را تشخیص می دهند.

پیشنهاد می کنم جهت مطالعه در مورد ممنوعیت خرید بک لینک مقاله خرید بک لینک ممنوع! را از دست ندهید.

1-پر-کردن-کلمات-کلیدی

برای اطمینان از اینکه کلمات کلیدی در محتوای خود بیش از حد استفاده نمی کنید، از سئو کلاه سفید استفاده کنید. سئو کلاه سفید نشان می دهد که از کلمات کلیدی به طور طبیعی استفاده کنید. می توانید این کار را با تمرکز بیشتر بر محتوایی که می خواهید کاربران ببینند، انجام دهید. نه آنچه که موتورهای جستجو می خواهند ببینند. همچنین، مطمئن شوید که از کلمات کلیدی در جایی که طبیعی و مرتبط به نظر می رسند استفاده کنید. اگر بهتر فهمیده شود که کلمه کلیدی متفاوت نوشته می شود. همیشه نیازی به جملات خود ندارید.

2- محتوا کپی و تکراری

محتوا تکراری محتوایی است که در اینترنت در بیش از یک مکان ظاهر می شود. این یک مکان آدرس وب سایت (URL) منحصر به فرد است. محتوا می تواند یکسان یا بسیار مشابه باشد. همچنین می توان آن را سرقت ادبی نامید.

محتوا تکراری می تواند بر رتبه بندی جستجوی شما تاثیر بگذارد. زیرا وقتی به گفته گوگل برای محتوای قابل ملاحظه ای مشابه وجود داشته باشد. تصمیم گیری در مورد اینکه کدام نسخه بیشتر برای عبارت جستجو مناسب است برای موتورهای جستجو دشوار است.

شما نیز به عنوان مالک سایت، می توانید از دست دادن ترافیک جدی رنج ببرید، که اغلب از دو موضوع اصلی ناشی می شود:

  1. برای تجربه کاربر، موتورهای جستجو به ندرت دو نسخه از یک محتوا را نشان می دهند. آن ها مجبور هستند انتخاب کنند که کدام نسخه را محاسبه کنند عملکرد بهتری دارد و دید هر یک از موارد تکراری را کم رنگ می کند.
  2. لینک ها می تواند بیشتر تحت تاثیر قرار گیرد. زیرا سایر سایت هایی که به سایت شما لینک می دهند باید بین موارد تکراری نیز یکی را انتخاب کنند. از آنجا که لینک های ورودی یک عامل رتبه بندی هستند. توزیع می تواند به رتبه شما آسیب برساند.

نکته اینجاست که تمام تلاش خود را بکنید تا مطمئن شوید محتوای شما همیشه اصلی است. اگر استفاده از محتوای مشابه اجتناب ناپذیر است، آن را پیش بینی کنید. باید دستورالعمل یا تعریف چیزی را لیست کنید. آن صفحه را به عنوان “noindex” و “nofollow” علامت گذاری کنید.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 5 تکنیک خطرناک و ممنوع سئو کلاه سیاه

خلاقانه ترین ایده های بازاریابی برای رونق کسب و کار

خلاقانه ترین ایده های بازاریابی برای رونق کسب و کار

شما به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک یا متخصص بازاریابی، احتمالا منابع یک برند بزرگ را ندارید. منابعی که خدمات یا محصول خود را به صورت تهاجمی یا با همان دسترسی به بازار عرضه کنید. اما این بدان معنا نیست که هنوز نمی توانید با ایده های هدفمند و خلاقانه که هم به شما کمک می کند تا کسب و کار کوچک خود را در معرض دید مخاطبان جدید قرار دهید. هم مشتریانی را که از قبل دارید حفظ کنید و درگیر آن ها شوید.

هر صاحب کسب و کار کوچکی نیاز به بازاریابی عملی را به خوبی می داند. خبر خوب این است که تعدادی ایده بازاریابی خلاقانه وجود دارد که امروزه می توانید از آن ها استفاده کنید. طبق آمار 50 درصد از کسب و کارهای کوچک ظرف پنج سال شکست می خورند. این بسیار ناخوشایند و استرس زا است . اما با ایده های بازاریابی زیر، می توانید کسب و کار کوچک خود را از یک آمار دور نگه دارید.

1- بهینه سازی حضور مجازی خود

فرض کنید شما قبلا یک وب سایت دارید. وب سایت شما باید بیش از یک دفترچه تلفن ساده از مکان و ساعات شما باشد. این ابزار باید قوی ترین ابزار بازاریابی شما باشد. به ویژه اگر بتوانید ارزش خود را بیشتر و فراتر از تبلیغات تجاری خود ارائه دهید. بهترین وب سایت های کسب و کارهای کوچک آن هایی هستند که محتوای واقعی ارائه می دهند. به عنوان منبعی برای صنعت شما عمل می کنند.

راه اندازی یک وبلاگ مکرر به روز را در نظر بگیرید که هم در مورد کسب و کار کوچک شما به روزرسانی می کند. هم محتوای جالب دیگر، مانند اخبار صنعت و مشاهدات را پوشش می دهد. از نوشتارها و تصاویر خود برای ایجاد یک نقطه نظر منحصر به فرد و صدایی خلاقانه استفاده کنید. لحن نام تجاری خود را بیشتر روشن کنید. هنگامی که محتوای قوی دارید. پلتفرم های توزیع مانند Outbrain Amplify می توانند به شما کمک کنند که حتی بدون بودجه بازاریابی و شبکه گسترده تری را برای کار خود پیدا کنید.

علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که برای انجام محتویات خوب، مانند دعوت از خوانندگان برای ثبت نام در لیست توزیع ایمیل خود یا یافتن شما در رسانه های اجتماعی، دعوت به عمل کنید. مطمئن شوید که سایت شما از طریق تلفن همراه فعال است. تعداد بیشتری از خوانندگان در حال حرکت به اطلاعات دسترسی دارند. کسب و کارهای کوچکی که برای قالب های تلفن همراه بهینه نشده اند، در معرض عقب ماندگی قرار می گیرند.

2- راه اندازی کمپین بازاریابی ویدیویی

امروزه عصر بازاریابی ویدئویی در راه است. اگر می خواهید کسب و کار کوچک خود را در این عصر و روز توسعه دهید. ویدئو بهترین راه است. زیرا مصرف کنندگان خواهان محتوای جذاب بصری هستند. در حقیقت، مطالعات مختلف نشان داد که 50 درصد مردم خواهان فیلم های بیشتری از طریق بازاریابان هستند.

همچنین می توانید از فیلم ها در چندین پلتفرم استفاده کنید. به عنوان مثال، شما یک ویدیوی محصول جدید خود را در یوتیوب راه بارگذاری می کنید. اکنون می توانید آن ویدئو را در فیس بوک، توییتر، لینکدین و صفحه محصول وب سایت خود ارسال کنید.

روش های زیادی جهت کسب درآمد از وبلاگ های وجود دارد. جهت آشنایی با درجه یک ترین آن ها با ما در مقاله بهترین روش های کسب درآمد از وبلاگ همراه شوید.

1-بهینه-سازی-حضور-مجازی-خود

توسعه ویدیو نیز نسبتا آسان است. مصرف کنندگان لزوما به ویدئوهایی با شدت بالا از نوع تریلر فیلم نیاز ندارند. می توانید با تلفن هوشمند خود فیلم بگیرید. در عرض چند دقیقه بارگذاری کنید. فقط فراموش نکنید که ویدیو را با استفاده از کمی سئوی یوتیوب بهینه سازی کنید.

3- اولویت قراردادن بازاریابی ایمیلی

یکی دیگر از 6 ایده خلاقانه بازاریابی جهت رونق تجارت استفاده از بازاریابی ایمیلی و اولویت قراردادن آن است. شما احتمالا لیستی طولانی از ایمیل های مشترکین و مشتریان خود دارید. زمان استفاده از آن لیست فرا رسیده است. اینجاست که بسیاری از کسب و کارهای کوچک به سادگی عقب می افتند. اما اشتباه نکنید، بازاریابی با ایمیل و کمپین های خبرنامه ضروری هستند.

اگر صدها هزار ایمیل ندارید، می توانید از یک پلتفرم اتوماسیون بازاریابی ساده برای بازاریابی ایمیلی استفاده کنید. اگر هم تبدیل بیشتری می خواهید شروع به انتشار آن خبرنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی کنید. فقط احتیاط کنید و مطمئن شوید که هر ایمیل یا خبرنامه دارای ارزش یا فایده ای برای گیرندگان است. همچنین سعی کنید تا آنجا که ممکن است آن ها را شخصی سازی کنید.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 6 ایده خلاقانه بازاریابی جهت رونق تجارت