طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

ایده های کم هزینه بازاریابی استارتاپ ها

ایده های کم هزینه بازاریابی استارتاپ ها

بسیاری از استارتاپ ها سرمایه گذار خارجی ندارند. در بازاریابی، برای پول درآوردن باید پول خرج کنید. با این حال، ظهور رسانه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتالی، بازاریابی یک کسب و کارکار را آسان تر و بسیار ارزان تر کرده است. حتی صاحبان استارتاپ های کوچک می توانند با ایده ها و استراتژی های بازاریابی خود خلاق باشند. آن ها می توانند با ایده های بازاریابی موثر و کم هزینه برای استارتاپ ها به مشتریان هدف خود برسند.

استراتژی بازاریابی خلاقانه برای هر شغلی، خواه یک شرکت بزرگ یا یک تجارت محلی بسیار ضروری است. تبلیغات هسته اصلی بازاریابی است. بنابراین برای تصمیم گیرنده مهم است که چنین آمیخته ای از بازاریابی را ایجاد کند که منجر به حداکثر سود و حجم زیادی از فروش شود. تبلیغات اغلب به عنوان روشی گران برای دستیابی به مشتریان گسترده در نظر گرفته می شود

1- استفاده از Social Proof

اولین ایده از 5 ایده بازاریابی کم هزینه برای استارتاپ ها استفاده از Social Proof می باشد. یکی از بزرگترین موانعی که کسب و کار جدیدی باید بر آن غلبه کنند نگرانی های مربوط به اعتبار است. هنگامی که شما یک استارتاپ جدید هستید. سابقه طولانی یا مشتریان فعلی برای اشاره به آن ندارید. مشتریان جدید به مدارکی نیاز دارند که بتوانند به شما اعتماد کنند.

شما به Social Proof جهت کسب اعتماد نیاز دارید و این روانشناسی اصلی خریدار است. Social Proof زمانی است که مشتریان محصولات و خدمات شما را بر اساس تجربیات خود توصیه می کنند. مردم این توصیه ها را به عنوان اثبات اعتماد آن ها به کسب و کار شما می بینند. به عنوان مثال می توان به ستایش در رسانه های اجتماعی، رتبه بندی مثبت در سایت های بررسی و توصیفات مشتریان اشاره کرد.

یکی از کارآفرینان جوان آمریکایی کسی نیست جز شان پارکر فردی که سرویس اشتراک فایل های موسیقی ناپستر را بنیان گذاری کرد. پیشنهاد می کنم جهت آشنایی بیشتر با این کارآفرین جوان مقاله شان پارکر را حتما مطالعه نمایید.

1-استفاده-از-Social-Proof

بنابراین این از نظر تاکتیکی بهتر است که مشتریان خود را مجبور کنید تا شما را بصورت آنلاین بررسی کنند. هر بار که مشتری راضی دارید از آن ها بپرسید آیا مایل به بررسی کسب و کار شما هستند یا خیر. یک ایمیل سریع یا متنی با لینک به هر سایت مرور که می خواهید نظرات خود را در آن ایجاد کنید، ارسال کنید. ایجاد یک حضور آنلاین قوی با بارهای Social Proof نه تنها اعتبار کسب و کار شما را تضمین می کند. بلکه باعث جذب مشتریان بیشتر در سراسر وب نیز می شوید. این کار کمی طول می کشد اما کاملا ارزشش را دارد و می توانید آن را با قیمت ارزان انجام دهید.

2- مشارکت

یکی دیگر از راه های عالی برای افزایش مشتری و مخاطبان، همکاری با برند های همفکر است. شما با مشارکت با برندهایی که ارزش های شما را به اشتراک می گذارند، موفقیت های زیادی در یافتن مشتریان جدید خواهید داشت. از تبلیغات گرفته تا هدیه با خرید تا ایجاد محتوا با هم مانند وبلاگ ها یا مصاحبه های ویدئویی، کارهای زیادی می توانید برای تبلیغ یکدیگر انجام دهید. این احتمال وجود دارد که اگر مشتریان شما برند شما را دوست داشته باشند. ممکن است برند مرتبط با ارزش های مشابه شما را دوست داشته باشند. نکته اصلی این است که مطمئن شوید همه بر اساس الزامات مربوط به هر برند هماهنگ هستند. بنابراین هیچ یک از برند ها احساس نمی کنند که بیشتر از دیگری مشارکت داشته است.

3- بهینه سازی موتور جستجو (سئو)

بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) باید بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا شما باشد. استراتژی بازاریابی محتوا شما باید ساده باشد. محتوای مفیدی برای مشتریان هدف خود تولید کنید و سپس آن محتوا را بهینه کنید تا بهترین شانس رتبه بندی را داشته باشد.

اما استرس نداشته باشید الگوریتم های رتبه بندی گوگل هوشمند هستند. مهم نیست که بودجه شما چقدر است. اگر محتوای مفیدی ایجاد کنید، گوگل برای شما ترافیک ارسال می کند. تسلط بر سئو، به طور کلی، یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها برای پیشبرد فروش است.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 5 ایده بازاریابی کم هزینه برای استارتاپ ها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد