طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

بهترین ایده های ایجاد کسب و کارهای فناورانه

بهترین ایده های ایجاد کسب و کارهای فناورانه

ایده های زیادی برای کسب و کارهای فناورانه وجود دارد. ایده هایی که به کارآفرینانی که دارای دانش فنی هستند اجازه می دهد تجربه خود را در ایجاد شرکت های موفق جدید به کار گیرند. این موضوع با سرعت تغییر تکنولوژی همچنان ادامه دارد. توانایی سازگاری با این تغییرات و کمک به دیگران در این فرایند، همه عوامل ایجاد یک بنیان تجاری بسیار قدرتمند است.

بسیاری از این ایده ها شامل فروش خدمات می شود. به این معنی که شما نیازی به یک دسته پول در موجودی یا تجهیزات تولید ندارید. این لیست ایده های بسیار انعطاف پذیر ارائه می دهد. شما می توانید بسیاری از این کسب و کارها را با سرمایه اولیه بسیار کمی راه اندازی کنید. یا به عنوان مشاور انفرادی کار کنید یا کارمندانی را استخدام کنید و چندین مشتری و کسب و کار را مدیریت کنید.

کسب و کار فناورانه چیست؟

کسب و کارهای فناورانه محصولات و خدماتی را ارائه می دهند که در صنایع مختلف کاربرد دارند. اما در اصل آن ها به تحقیق، توسعه و توزیع کالاهای مبتنی بر فناوری مربوط می شوند. این شامل کسب و کارهای تولید کننده لوازم الکترونیکی مانند اپل، ایجاد نرم افزار مانند ادوبی، ارائه خدمات مربوط به فناوری اطلاعات مانند گوگل و موارد دیگر می شود.

بهترین بخش در مورد ایده های کسب و کار فناورانه این است که به هزینه های زیادی احتیاج ندارند. شما می توانید کارهای کوچک را شروع کرده و با گذشت زمان رشد کنید. با این حال، برای شروع موفقیت آمیز یک کسب و کار در صنعت، به برخی از دانش فنی نیاز دارید. اگر هیچکدام را ندارید، توصیه می کنیم قبل از شروع به کار در یک بوت کمپ برنامه نویسی ثبت نام کنید. در ادامه به 10 ایده کسب و کار فناورانه، از جمله برخی توصیه های خود کارآفرینان فناوری، می پردازیم.

خب افراد درون گرا عموما از کسب و کارهایی که نیاز به وقت زیاد یا تعامل عمومی دارند، دوری می کنند.  اگر شما هم شخصیت درون گرایی دارید. پیشنهاد می کنم حتما سری به مقاله بهترین کسب و کارها برای افراد درون گرا بزنید.

کسب-و-کار-فناورانه-چیست؟

1- طراحی وب

یکی از ایده های تجاری فناوری که هرگز از مد نمی افتد، طراحی وب سایت است. دلیل این امر این است که تقریبا هر کسب و کاری برای داشتن اعتبار و ایجاد نام تجاری خود به یک وب سایت حرفه ای نیاز دارد. تا بتواند کاربران هدف خود را جذب نماید.

طراحی وب شامل طیف وسیعی از خدمات مختلف از جمله طراحی گرافیک، طراحی رابط کاربری، کپی نویسی و سئو است. طبق گزارشات کسب و کارهای طراحی وب در پنج سال گذشته به میزان 6.6 درصد رشد کرده اند. به طوری در سال 2019 حدود 38 میلیارد دلار درآمد کسب کرده اند. به این معنی که می توانید برای سال های آینده بازار این ایده تجاری رونق بسیاری داشته باشد.

2- اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ صنعتی است که توسط شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ایجاد شده است. شامل تایید و قرار دادن محصولات افراد یا سازمان هایی است که دارای سطح خاصی از تخصص یا تاثیر اجتماعی در زمینه های مربوطه خود هستند. در حالی که نه تنها هیچ کس می تواند تاثیرگذار باشد. اما اگر دارای سطح خاصی از دانش منحصر به فرد یا کاریزمای زیاد هستید. می توانید با جمع آوری رسانه های اجتماعی و ایجاد شرکتی مبتنی بر اینفلوئنسر مارکتینگ برای ارتباط با برندهای مختلف، یک کسب و کار راه اندازی کنید.

از طرف دیگر، می توانید یک کسب و کار با تمرکز بر ارتباط برندها با اینفلوئنسران مناسب برای محصولات و ماموریت آن ها راه اندازی کنید. در واقع مانند یک مشاور به برندهای مختلف مشاوره دهید که با کدامیک از اینفلوئنسران فعال در فضای مجازی همکاری داشته باشند. می توانند بازدهی بیشتری کسب نمایند.

3- اتوماسیون محتوا

با تبدیل محتوا و رسانه های اجتماعی به بخشی فزاینده از برنامه های بازاریابی بسیاری از کسب و کارها، فرصتی عالی برای کارآفرینان فناوری در حورزه نرم افزار اتوماسیون محتوا ایجاد شده است. امروزه کسب و کارها در تمام کانال های مختلف رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک، تیک تاک، توئیتر و غیره حساب دارند.

همه این کانال ها نیازمند رویکردهای متفاوتی در برنامه ریزی محتوا، تولید محتوا و مدیریت حساب و تجزیه و تحلیل هستند. ابزاری برای مدیریت، تبلیغات و تجزیه و تحلیل عمومی ترین رسانه های اجتماعی هستند. شما به یک مرکز همه جانبه که بازاریابان بتواند داده هاو عملکرد را تجزیه و تحلیل کنند. همچنین اکانت های شما را در کانال های مختلف رسانه های اجتماعی به صورت متمرکزتر مدیریت و تبلیغ کنند. همچنین روش مناسب و موثر ارائه بدهد، نیاز دارید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 10 ایده کسب و کار فناورانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد