طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

آینده طراحی UX

آینده طراحی UX

طراحی UX بسیار فراتر از یک کلمه پر سر و صدا است. زیرا که یک نیروی حیاتی در صنعت طراحی است. به طراحی ها کمک می کند تا نیازهای کاربر را برآورده کند. شما می دانید که آن ها در مورد تبلیغات چه می گویند، بهترین نوع آن رایگان است. زیرا کاربران شما به سمت دوستان و خانواده خود می روند. محصول شما را به صورت طبیعی از طریق دهان به دهان توصیه می کنند. بنابراین چگونه می توانید به این مرحله از توسعه محصول برسید که در آن مشتریان برای شما آواز می خوانند؟ البته از طریق طراحی UX!

اما قبل از اینکه بدانیم آینده طراحی UX ما را به کجا می رساند. طراحان چگونه می توانند با آخرین ترندها جلوتر بروند. بنابراین شما در مورد شغل طراحی UX کنجکاو هستید ، اما در مورد آینده UX در واقع مطمئن نیستید. طراحی UX در چند سال گذشته جهان دچار تغییرات شدیدی شده است.جهان یک بیماری همه گیر جهانی را تحمل کرده است. ما شاهد ظهور سریع و ادغام رسانه های اجتماعی در زندگی روزمره انسان بوده ایم. همچنین شاهد برخی پیشرفت های آینده نگرانه در فناوری هستیم. این افزایش توانایی های تکنولوژیکی همراه با وضعیت کنونی جهان، طراحان را در هنگام طراحی راه حل برای چالش های امروزی نگه داشته است. 

گاهی اوقات به دلایل مختلف مجبور به طراحی مجدد وبسایت خود خود می شود. اما خب این طراحی مجدد می تواند برای سئو شما خطرناک باشد. روش جلوگیری از این واقعه را در مقاله جلوگیری از آسیب به سئو در باز طراحی سایت مطالعه نمایید.

جلوگیری-از-آسیب-به-سئو-در-باز-طراحی-سایت

الان کجا هستیم؟

قبل از اینکه نگاهی به آینده طراحی UX بیندازیم، بیایید ببینیم در حال حاضر کجا هستیم. از زمانی که دان نورمن اصطلاح تجربه کاربر(user experience) را در اوایل دهه 1990 ایجاد کرد. طراحی UX پیشرفت زیادی کرده است. تعداد طراحان UX از 1000 به 1 میلیون بین 1980 و 2017 افزایش یافته است. پیش بینی می شود که این حرفه از 1 میلیون به 100 میلیون متخصص UX تا سال 2050 افزایش یابد. این رشد نمایی را می توان به سه دلیل عمده زیر نسب داد:

  • انقلاب رایانه های شخصی
  • انقلاب وب
  • پوشش مطبوعاتی عالی

قبل از محاسبه شخصی، افرادی که رایانه و mainframesها را خریداری می کردند به ندرت کسانی بودند که از آن ها استفاده می کردند. بنابراین، با شروع استفاده عموم مردم از رایانه های شخصی، قابلیت استفاده از محصولات دیجیتال تاثیر بیشتری بر فروش داشت.

سپس انقلاب وب در دهه 1990 و اوایل 2000 رخ داد. قبل از این زمان، یک کاربر معمولا قبل از نصب و تعامل با یک محصول، آن را خریداری می کرد. پس از رونق وب سایت، کاربران قبل از پرداخت هزینه محصول مجبور به تعامل با سایت شرکت می شوند. بنابراین، سرمایه گذاری بیشتر کسب و کارها برای حضور آنلاین آن ها بسیار مهم بود.

سرانجام، با ورود UX به عصر طلایی از 2010-2017، افراد بیشتری با این رشته آشنا شدند. کلمه در مورد اهمیت طراحی دقیق تجربه کاربر به سرعت در رسانه های اصلی پخش شد. مدیران شرکت ها، بنیانگذاران استارتاپ ها و مدیران استخدام کننده که همه این روابط عمومی مثبت را مشاهده می کردند مشتاق بودند تا در تیم های خود جایی برای متخصصان UX ایجاد کنند.

آیا نیاز به UX از بین می رود؟

به طور خلاصه بخواهیم بگوییم خیر نیاز به UX از بین نمی رود. به بیان ساده، طبیعت و بافت کار همان کاری را انجام می دهد که تقریبا در هر زمینه فناوری انجام می شود. با برآوردن فناوری جدید در صحنه، با نیازهای کاربران تطبیق و تکامل می یابد. از دوران طلایی UX، توجه به تجربه کاربر امری عادی شده است.

تعداد کمی از مدیرعامل ها باید در اهمیت طراحی تعاملات لذت بخش متقاعد شوند. ایجاد طرح های با کیفیت بالا برای حرفه های متقاطع و طراحان سطح ابتدایی بیشتر در دسترس قرار گرفته است. در حالی که طراحان ارشد UX هنوز بسیار مورد نظر و مورد توجه هستند. دسترسی به چنین سیستم های طراحی پیشرفته و کامل، طراحان جوان را به مهارت و توانایی مشابه بسیاری از افراد برتر ترغیب کرده است. بسیاری نگران هستند که نردبان حرفه ای UX در حال رکود است. اما این به سادگی درست نیست. همیشه تقاضا برای طراحان UX وجود دارد.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. آینده طراحی UX چگونه است؟

مدیاتک از تراشه کامپنیو 900T رونمایی کرد

مدیاتک از تراشه کامپنیو 900T رونمایی کرد

مدیاتک پنج شنبه گذشته از کامپنیو 900T رونمایی کرد که یکی دیگر از اعضای جدید سری پلتفرم های محاسبات موبایل کامپنیو است. تبلت/رایانه های شخصی مجهز به این تراشه به زودی در دسترس خواهند بود. با توجه به نیازهای روزافزون مصرف کنندگان برای عملکردها و تجربه رایانه لوحی/رایانه های شخصی ، مدیاتک سری پلتفرم های کامپنیو را برای بازار رایانه لوحی/رایانه های شخصی راه اندازی کرد.

مدیاتک پیشتر کامپنیو 1300T را راه اندازی کرده بود. امسال می تواند در تبلت های سطح بالا استفاده شود. تبلت ها را با ویژگی های سطح اصلی تقویت می کند. تراشه جدید 900T که به تازگی رونمایی شده است. نیز تجربه ای با عملکرد بالا را برای کاربران به ارمغان می آورد.

کامپنیو 900T بر اساس آخرین فناوری پیشرفته 6 نانومتری تولید شده است. از طراحی معماری CPU هشت هسته ای استفاده می کند. این شامل دو هسته فوق العاده ARM Cortex-A78 و شش هسته با بازده بالا ARM Cortex-A55 است. همچنین مجهز به پردازنده گرافیکی ARM Mali-G68 و پردازش AI است.

امروز در رایانیوز می خواهیم به خبر رونمایی مدیاتک از تراشه کامپنیو 900T برای استفاده در تبلت ها و لپ تاپ بپردازیم. مدیاتک پنج شنبه گذشته از کامپنیو 900T رونمایی کرد که یکی دیگر از اعضای جدید سری پلتفرم های محاسبات موبایل کامپنیو است. تبلت/رایانه های شخصی مجهز به این تراشه به زودی در دسترس خواهند بود. با توجه به نیازهای روزافزون مصرف کنندگان برای عملکردها و تجربه رایانه لوحی/رایانه های شخصی ، مدیاتک سری پلتفرم های کامپنیو را برای بازار رایانه لوحی/رایانه های شخصی راه اندازی کرد.

مدیاتک پیشتر کامپنیو 1300T را راه اندازی کرده بود. امسال می تواند در تبلت های سطح بالا استفاده شود. تبلت ها را با ویژگی های سطح اصلی تقویت می کند. تراشه جدید 900T که به تازگی رونمایی شده است. نیز تجربه ای با عملکرد بالا را برای کاربران به ارمغان می آورد.

کامپنیو 900T بر اساس آخرین فناوری پیشرفته 6 نانومتری تولید شده است. از طراحی معماری CPU هشت هسته ای استفاده می کند. این شامل دو هسته فوق العاده ARM Cortex-A78 و شش هسته با بازده بالا ARM Cortex-A55 است. همچنین مجهز به پردازنده گرافیکی ARM Mali-G68 و پردازش AI است. با تیم رایانیتا در ادامه خبر رونمایی مدیاتک از تراشه کامپنیو 900T برای استفاده در تبلت ها و لپ تاپ همراه باشید.


ایسوس چندی پیش از لپ تاپ های OLED خود رونمایی کرد. پیشنهاد می کنم جهت مطالعه این خبر، مقاله خبری رونمایی ایسوس از لپ تاپ های جدید OLED را از دست ندهید.

 

کامپنیو 900T (Kompanio)

کامپنیو 900T از حافظه اصلی LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 پشتیبانی می کند. می تواند با صفحه نمایش نرخ تجدید وضوح 2K 120Hz سازگار شود. علاوه بر این، پلتفرم جدید همچنین مودم 5G را ادغام می کند. از شبکه دو ماژول SA/NSA پشتیبانی می کند. شبکه کامل 5G زیر 6 گیگاهرتز را تحت پوشش قرار می دهد. از شبکه 5G دوگانه و خدمات VoNR و سایر فناوری های کلیدی 5G پشتیبانی می کند. همچنین از 2 × 2 MIMO Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند. محتوای ویدئویی SDR را می توان به جلوه ای نزدیک به HDR و HDR10 را به HDR10+ارتقا داد.

کامپنیو-900T-(Kompanio)

مدیاتک اعلام کرد که سری پلتفرم های کامپنیو به طور گسترده توسط بسیاری از تولید کنندگان تجهیزات در سراسر جهان پذیرفته شده است. دستگاه های محاسباتی تلفن همراه شامل رایانه های نوت بوک، کروم بوک و تبلت ها را ایجاد کرده است که در سراسر جهان محبوب هستند. تبلت ها با استفاده از مدیاتک 900T به زودی در دسترس خواهند بود.

همان طور که گفتیم معرفی کامپنیو 900T به دنبال راه اندازی اخیر کامپنیو 1300T توسط مدیاتک است که برای رایانه های لوحی درجه یک طراحی شده است. پلتفرم کامپنیو مدیاتک قابلیت های محاسباتی قدرتمند و مصرف برق بسیار کم را دارد. آن را با فناوری های پیشرفته شرکت برای چند رسانه ای، هوش مصنوعی، بازی و اتصال بی سیم ترکیب می کند.

با بستر مدیاتک کامپنیو، کاربران می توانند روی تجربه های باورنکردنی محاسبات تلفن همراه حساب کنند.کامپنیو 900 قدرت محاسباتی قوی، ویژگی های چند رسانه ای صوتی و تصویری برجسته ارائه می دهد. همچنین قابلیت بازی روان و پشتیبانی از آخرین ویژگی های 5G و بی سیم را نیز ارائه می دهد. تا کاربران بتوانند بیشترین استفاده را از دستگاه های خود ببرند. “زنگ باوکینگ مدیر کل بخش چند رسانه ای هوشمند مدیاتک”

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. رونمایی مدیاتک از تراشه کامپنیو 900T برای استفاده در تبلت ها و لپ تاپ

انواع حملات فیشینگ و نحوه شناسایی

انواع حملات فیشینگ و نحوه شناسایی

 حملات فیشینگ از همان روزهای آغازین اینترنت وجود داشته است. مجرمان سایبری اولین حملات فیشینگ را در اواسط دهه 1990 با استفاده از سرویس America Online (AOL) برای سرقت رمزها و اطلاعات کارت اعتباری تبلیغ کردند. در حالی که حملات مدرن از مدل های مهندسی اجتماعی مشابه استفاده می کنند. مجرمان سایبری از تاکتیک های تکامل یافته تری استفاده می کنند. فیشینگ در اصل یک روش حمله است که از تاکتیک های مهندسی اجتماعی استفاده می کند. تا فرد را وادار به انجام اقدامی کند که بر خلاف منافع وی است. با درک بهتر از انواع حملات فیشینگ و نحوه شناسایی آن ها، سازمان ها می توانند از کاربران و داده های خود به طور موثرتری محافظت کنند.

شرکت ها به طور مرتب به کاربران یادآوری می کنند که از حملات فیشینگ مراقب باشند. اما بسیاری از کاربران نمی دانند چگونه آن ها را تشخیص دهند. انسان ها در تشخیص کلاهبرداری بد عمل می کنند. این هم از پیچیدگی اتکرها و هم از نیاز به آموزش های آگاه سازی امنیتی به همان اندازه پیچیده حکایت می کند. این واقعیت را نیز اضافه کنید که همه کلاهبرداری های فیشینگ به یک شکل عمل نمی کنند. برخی از آن ها ایمیل های عمومی هستند. در حالی که برخی دیگر با دقت خاصی طراحی شده اند، تا نوع خاصی از افراد را هدف قرار دهند. آموزش کاربران برای اطلاع از زمان مشکوک شدن پیام سخت تر می شود.

1- ایمیل فیشینگ

فیشینگ ایمیل که به آن فیشینگ فریب(deception phishing) نیز گفته می شود. یکی از شناخته شده ترین انواع حملات است. هکرها برای کاربران ایمیل هایی ارسال می کنند که از یک نام تجاری معروف استفاده می کنند. از تاکتیک های مهندسی اجتماعی استفاده می کنند تا احساس فوری را افزایش دهند. سپس افراد را به کلیک روی لینک یا بارگیری دارایی سوق می دهند.

لینک ها به طور سنتی به وب سایت های مخرب می روند که یا اطلاعات کاربری را سرقت می کنند. یا کد مخرب معروف به بدافزار را در دستگاه کاربر نصب می کنند. بارگیری ها، معمولا PDF، دارای محتوای مخربی هستند که بدافزار را پس از باز کردن سند توسط کاربر نصب می کند.

پیشنهاد می کنم جهت آشنایی بیشتر با فیشینگ و نحوه کار آن و روش جلوگیری از آن مقاله فیشینگ چیست را حتما مطالعه نمایید.

1--ایمیل-فیشینگ

نحوه شناسایی فیشینگ ایمیل:

اکثر مردم برخی از شاخص های اولیه ایمیل فیشینگ را تشخیص می دهند. با این حال، برای تجدید سریع، برخی از موارد سنتی که هنگام تلاش برای کاهش خطر باید به آن توجه کرد عبارتند از:

  • اطلاعات قانونی: به دنبال اطلاعات تماس یا سایر اطلاعات مشروع در مورد تقلب در سازمان باشید. سپس به دنبال شناسایی مواردی مانند غلط املایی یا آدرس ایمیل فرستنده با دامنه اشتباه باشید.
  • کد مخرب و بی خطر: از هر چیزی از جمله کدی که سعی می کند Exchange Online Protection (EOP) را فریب دهد. مانند بارگیری یا لینک هایی که غلط املایی دارند آگاه باشید.
  • لینک های کوتاه شده: روی هیچ لینک کوتاه شده ای کلیک نکنید. زیرا از آن ها برای فریب Secure Email Gateways استفاده می شود.
  • لوگوی برند تقلبی: پیام را برای لوگوهایی که واقعی به نظر می رسند مرور کنید. زیرا ممکن است دارای ویژگی های جعلی و مخرب HTML باشند.
  • متن کوچک: از ایمیل هایی که فقط دارای تصویر و متن بسیار کمی هستند چشم پوشی کنید. زیرا ممکن است تصویر کد مخرب را پنهان کند.

2- HTTPS فیشینگ

پروتکل انتقال ابرمتن امن (HTTPS) اغلب یک لینک امن برای کلیک در نظر گرفته می شود. زیرا از رمزگذاری برای افزایش امنیت استفاده می کند. اکثر سازمان های قانونی اکنون از HTTPS به جای HTTP استفاده می کنند. زیرا مشروعیت را ایجاد می کند. با این حال، مجرمان سایبری در حال استفاده از HTTPS در لینک هایی هستند که در ایمیل های فیشینگ قرار می دهند.

نحوه شناسایی فیشینگ HTTPS

در حالی که اغلب بخشی از حمله فیشینگ ایمیل است. این رویکرد کمی ظریف است. هنگام تلاش برای تصمیم گیری در مورد اینکه لینک قانونی است یا خیر، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • لینک کوتاه شده: اطمینان حاصل کنید که لینک در قالب اصلی و با طول بلند باشد. همه قسمت های URL را نشان دهد.
  • Hypertext: این ها لینک های “قابل کلیک” هستند که برای مخفی کردن نشانی اینترنتی واقعی در متن تعبیه شده اند.

3- ویشینگ

فیشینگ صوتی یا “vishing” زمانی اتفاق می افتد که یک مجرم سایبری با یک شماره تلفن تماس می گیرد. احساس فوریت فزاینده ای ایجاد می کند که باعث می شود فرد بر خلاف منافع خود اقدام کند. این تماس ها به طور معمول در زمان های استرس زا رخ می دهد. به عنوان مثال، بسیاری از مردم تماس های جعلی تلفنی را از افرادی دریافت می کنند که ادعا می شود. ارائه دهنده خدمت اینترنت هستند. برای ثبت شما به اطلاعات شخصی شما نیاز دارند. از آنجا که این تماس با آفر هایی که می دهند احساس نیاز و فوریت ایجاد می کند. می توان گیرنده را فریب داد تا اطلاعات شخصی را به او بدهد.

نحوه شناسایی vishing:

  • شماره تماس گیرنده: ممکن است شماره از یک مکان غیرمعمول باشد یا مسدود شده باشد.
  • زمان بندی: زمان تماس همزمان با فصل یا رویدادی است که باعث ایجاد استرس می شود.
  • اقدام درخواست شده: تماس اطلاعات شخصی را درخواست می کند که برای نوع تماس گیرنده غیر معمول به نظر می رسد.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 6 نوع حملات فیشینگ و نحوه شناسایی آن ها

​​​​​​رن ژنگفی کیست؟

​​​​​​رن ژنگفی کیست؟

رن ژنگفی مهندس و تاجر چینی است. بیشتر به عنوان بنیانگذار و مدیرعامل هوآوی، بزرگترین تولید کننده تجهیزات مخابراتی و تجهیزات زیرساخت تلفن همراه در جهان شناخته می شود. در سه ماهه اول سال 2019، هواوی با پشت سر گذاشتن اپل دومین تولید کننده بزرگ تلفن های هوشمند پس از سامسونگ شد.

یکی از پرکاربردترین مرورگر ها یعنی موزیلا فایرفاکس توسط یک جوان نابغه به اسم بلیک راس بوجود آمده است. پیشنهاد می کنم جهت آشنایی بیشتر با این نابغه برنامه نویسی مقاله بیوگرافی بنیانگذار فایرفاکس را از دست ندهید.

رن-ژنگفی-کیست؟

با این حال، رن ژنگفی در ابتدا در زمینه ارتباطات یا الکترونیک آموزش ندیده بود. رن مهندسی ساختمان را در موسسه مهندسی عمران و معماری چونگ کینگ گذراند. پس از پیوستن به ارتش آزادیبخش خلق (PLA) در آنجا، به دلیل سابقه و تجربه در ساختمان سازی، به عنوان مهندس عمران کار کرد.

وی به کار توسعه کارخانه تولید الیاف شیمیایی در شمال شرقی چین واگذار شد. هنگامی که PLA کل گروه مهندسی خود را منحل کرد. رن ارتش را ترک کرد و چند سال در بخش تدارکات شرکت نفت شنزن دریای جنوبی کار کرد. با این حال، از کار خود در آنجا ناراضی بود. بعدا شرکت کوچک خود را تاسیس کرد. هواوی در ابتدا فروشنده، نصب کننده و اپراتور تعمیر و نگهداری تجهیزات ارتباطی بود. اما رن ژنگفی همیشه می خواست که این شرکت تجهیزات خود را طراحی و تولید کند. او به عنوان مدیرعامل آن از سال 1988، شرکت را به موفقیت بزرگی در آن زمینه رسانده است. او همچنین به یکی از ثروتمندترین مردان چین تبدیل شده است.

دوران کودکی و اوایل زندگی

رن ژنگفی متولد 1944، در خانواده ای روستایی از والدین معلم مدرسه متولد شد. پدرش به عنوان منشی حسابداری در یک کارخانه اسلحه سازی دولتی کار می کرد. دوران مدرسه خود را در شهر دورافتاده ژنینگ، در منطقه ای کوهستانی در استان گویژو گذراند. در آن زمان، این یکی از فقیرترین مناطق چین بود. از سال 1963، رن در کالج محلی به نام موسسه مهندسی عمران و معماری چونگ کینگ در شهر چونگ کینگ شرکت کرد. این موسسه بیش از 400 مایل با خانه او فاصله داشت. این همچنین آغاز سفر عشایری رن بود که تاثیر زیادی بر زندگی اجتماعی و خانوادگی او داشت.

پس از فارغ التحصیلی، رن ژنگفی تا سال 1974 به عنوان مهندس عمران مشغول به کار شد. در حالی که در سن 30 سالگی، در میان هرج و مرجی که چین را در جریان انقلاب فرهنگی فرا گرفت. زندگی کرد، تصمیم گرفت به “PLA” بپیوندد. نظرات در مورد نقش واقعی رن ژنگفی در “PLA” متفاوت است. اما در نهایت او به عنوان معاون مدیر ارتقا یافت. این ظاهرا با یک موسسه تحقیقاتی ساختمانی مرتبط بوده است. اما به نظر می رسد که در آن زمان بود که رن در تحقیق و توسعه الکترونیک و ارتباطات مشغول شد.

به دلیل عملکرد برجسته در این مرحله از حرفه، رن برای شرکت در کنفرانس ملی علوم در سال 1978 و دوازدهمین کنگره ملی حزب کمونیست چین (CPC) در 1982 دعوت شد. روابط خود را با مهمانی، که به دلیل آغاز متواضعانه او و روابط پدرش با کومینتانگ مشکل ساز شده بود.

آغاز فعالیت هواوی

رن در همان سالی که شنژن را ترک کرد،شرکت Huawei Technologies را تاسیس کرد. با سرمایه گذاری اولیه 21000 یوان حدود 5000 دلار، اولین تجارت هوآوی فروش تجهیزات مبادله تلفن از هنگ کنگ بود. او سمت مدیر اجرایی را گرفت و این شرکت را رهبری کرد. پس از اپل و سامسونگ، سومین برند برتر فروش گوشی های هوشمند در جهان شود.

هواوی بر تولید قطعات مختلف مورد نیاز برای ابزارهای الکترونیکی تمرکز دارد. تقریبا هر ابزار الکترونیکی با قطعات ساخته شده توسط هواوی ساخته شده است. به غیر از گوشی های هوشمند و قطعات کوچک، هواوی در تولید بالاترین دستگاه های تلفن همراه مانند روترها و دستگاه های شبکه 4G بازار را در اختیار دارد. هواوی اولین شرکتی بود که شبکه 5G را در سراسر جهان راه اندازی کرد.

مالکیت

برخلاف دیگر شرکت های بزرگ، مالکیت هواوی در اختیار 85000 کارمند آن است. همه کارکنان درصدی از سهم شرکت را در اختیار دارند. این تنها 1.4 stake از سهم رن ژنگفی به ارزش 450 میلیون دلار تا سال 2010 است. رن هنوز بنیانگذار هوآوی است و مورد احترام کارکنان است.

جو کلی، معاون روابط بین الملل هواوی در ارتباط با رسانه ها، می گوید: ژنگفی مالکیت شرکت را به کارکنان واگذار کرد. تا تداوم و جذب استعداد آن تضمین شود. پردیس این شرکت در شنژن در استان گوانگدونگ با درختان احاطه شده است. منظره زیبایی را برای کارگران ایجاد می کند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. بیوگرافی بنیانگذار هوآوی

علت استفاده از VoIP در استراتژی بازاریابی

علت استفاده از VoIP در استراتژی بازاریابی

از یک جهت، انتظار می رود که 90 درصد از رهبران فناوری اطلاعات تا پایان سال 2021 خرید ابزارهای ارتباطی پیش فرض را متوقف کنند. علت اینکه VoIP به یک جایگزین مناسب برای سیستم های تلفن سنتی سنتی تبدیل می شود. بیشتر به این دلیل که قابل اطمینان تر است. زیرا به هیچ زیرساخت فیزیکی یا سیم بستگی ندارد. مقرون به صرفه تر و راحت تر از ISDN نصب می شود. VoIP باعث صرفه جویی در هزینه های استارتاپ ها می شود. علاوه بر این، می تواند موفقیت بازاریابی شما را اندازه گیری کند. به شما کمک می کند تا در فرآیند پیشرفت کنید. همچنین VoIP استعداد محلی را در ارتباطات سراسر جهان به ارمغان می آورد. حال بیایید به راه های ایجاد این فناوری بپردازیم.

پیشنهاد می کنم جهت آشنایی بیشتر با VoIP مقاله VoIP چیست و کاربرد آن را حتما مطالعه نمایید.

علت-استفاده-از--VoIP-در-استراتژی-بازاریابی

1- تعیین موقعیت های جغرافیایی هدف

یکی از مزایای بزرگ VoIP این است که می توانید یک شماره محلی در هر نقطه از کشور دریافت کنید. به عنوان مثال، به عنوان یک شرکت مستقر در تهران، می توان با استفاده از پروتکل اینترنت محلی، شماره تلفن محلی برلین در آلمان را دریافت کرد. این امر ممکن است. زیرا VoIP بسته های داده را به صورت دیجیتالی منتقل می کند.

مزایای این امر دو برابر است. در مرحله اول، می توانید ظاهر حضور محلی را ایجاد کنید. این برای یک شرکت کوچک مفید است که به نظر می رسد بزرگتر از آنچه هست یا با حضور محلی بیشتر از آنچه در آن است به نظر برسد. شما می توانید یک احساس جعلی از جذابیت محلی ایجاد کنید.

داشتن شماره محلی هم برای پشتیبانی و هم برای فروش مفید است. پس از همه، بسیاری از کسب و کارها و همچنین مشتریان ترجیح می دهند با شرکت های محلی کار کنند.

2- فعال سازی افزونه های مجازی برای کار در حال حرکت

با VoIP، دیگر به خط فیزیکی متصل نیستید. می توانید یک شماره محلی به تلفن همراه خود اختصاص دهید. نه تنها این، شما می توانید یک شماره تلفن را در چندین دستگاه اختصاص دهید. این مزایای زیادی برای یک تجارت دارد.

در مرحله اول، هر کارمند می تواند یک پسوند مجازی داشته باشد. این بدان معناست که هر کارمند می تواند در هر دستگاه متصل مانند تلفن های هوشمند و لپ تاپ به سیستم دسترسی پیدا کند. اگر برای تجارت یا در خارج از دفتر کار می کنید. همه می توانند بدون توجه به مکان همچنان در جریان باشند. این برای تیم های فروش که باید در تمام مراحل قیف فروش در دسترس مشتریان باشند، بسیار مناسب است.

ثانیا، امکان تنظیم قوانین پاسخگویی نیز وجود دارد. به عنوان مثال، اگر نفر اول در پنج زنگ اول به تلفن کسب و کار پاسخ ندهد. تماس تلفنی به یک همکار دیگر هدایت می شود. این ویژگی شانس ورود مشتری احتمالی به شرکت را به حداکثر می رساند. به نوبه خود رضایت مشتری شما را افزایش می دهد.

3- ارتباط از طریق پلتفرم ها

مشتریان شما می توانند از طریق تماس های صوتی، تصویری و پیام های فوری با شما تماس بگیرند. با برقراری ارتباط مستقیم با کارکنان پشتیبانی خود، مشتریان از ارائه بازخورد خوشحال می شوند. هرگونه مشکلاتی که ممکن است در هنگام استفاده از محصول یا خدمات شما با آن مواجه شده باشند. بصورت یکپارچه و فورا بررسی می شود. این به شما این امکان را می دهد که اشتباهات خود را برطرف کرده و به موقع به نیازهای مشتری پاسخ دهید.

در طولانی مدت، این ارتباط مستقیم با مشتریان منجر به رضایت بیشتر مشتری و سود بیشتر می شود. در یک مدل ارتباطی یکپارچه، مشتریان همچنین می توانند به هر نحوی که احساس راحتی می کنند با شما تماس بگیرند. همچنین، با تغییر روند ارتباطات در طول زمان، گزینه های ارتباطی چند پلتفرمی به روز خواهند بود.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. نحوه ایجاد استراتژی بازاریابی موثر بوسیله VoIP