طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

کاربردی ترین ایده های هدیه تبلیغاتی

کاربردی ترین ایده های هدیه تبلیغاتی

میشه یکی از بهترین ترفندها و استراتژی های بازاریابی اهدا هدیه تبلیغاتی بوده است. جوایزی که به دو هدف پاداش کاربر و جلب توجه به برند شما اهدا می شوند. هدایای تبلیغاتی یکی از قدیمی ترین ترفندهای بازاریابی هستند. همچنان مثل همیشه موثر هستند. یکی از راحت ترین کارهایی که احتمالا در این مورد به ذهنتان می رسد. اهدا خودکار با لوگو شرکت خود می باشد.

افزایش دسترسی طبیعی به مرور زمان سخت تر می شود. همانطور که رسانه های اجتماعی و سایر پلتفرم ها الگوریتم های خود را تشدید می کنند تا تلاش کنند تا کسب و کارها هزینه نمایان شدن را جلب کنند. شرکت ها باید با هزینه های تبلیغاتی خود حتی خلاق تر شوند. با این حال، یافتن راه حل های بازاریابی خلاق لزوما به معنای صرف پول زیاد برای حل یک مشکل نیست.

البته، به نظر می رسد یک کار دلهره آور به نظر برسد که سعی کنید ارزیابی کنید که موثرترین موارد برای ارتقا چه خواهد بود.

1- فنجان قهوه و ماگ

فنجان و ماگ نوعی هدیه کلاسیک به حساب می آیند. شما می توانید از لوگوی خود بر روی ماگ و فنجان استفاده نمایید. نقل قول های عجیب و غریب را روی لیوان خود چاپ کنید. این دقیقا کاری است که بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها انجام می دهند. با توجه به استقبال کاربران از این موضوع ماگ ها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی در بین شرکت ها مورد توجه قرار گرفته اند.

1-فنجان-قهوه-و-ماگ

آن ها موارد مفیدی هستند که برندها می توانند محتوای تبلیغاتی خود را روی آن ها چاپ کنند.

2- کارت های هدیه

کارت های هدیه رویای یک خریدار صرفه جویی است. اگر صاحب یک فروشگاه تجارت الکترونیک هستید. به دنبال راه هایی برای افزایش فروش هستید. این نوع جایزه تبلیغاتی عالی است. همچنین مشهور است که وقتی خریداران کارت هدیه یا تخفیف دریافت می کنند. 42 درصد بیشتر احتمال دارد که اقلام بیشتری اضافه کرده و مبلغ بیشتری از ارزش کارت هدیه اولیه بپردازند. در واقع به طور مجدد به سایت شما جهت خرید سری بزنند.

همچنین می توانید به جای ارائه کارت هدیه به صورت مجازی یا اهدا تخفیف در خرید های بعدی از کارت های بانکی هدیه استفاده نمایید.

تاکنون به تاثیراتی که تکنولوژی بر زندگی انسان می تواند داشته باشد، فکر کرده اید؟ پیشنهاد می کنم مقاله نقش فناوری در زندگی انسان را از دست ندهید. تا بیش از پیش با این تاثیرات آشنا شوید.

2-کارت-های-هدیه

3- شارژر قابل حمل یا پاور بانک

اگر هیچ محصولی برای خرید با کارت هدیه برای مشتریان ندارید. سعی کنید یک شارژر قابل حمل برنددار ارائه دهید. برخی از پاور بانک ها دارای ویژگی های اضافی مانند شارژ سریع، شارژ بی سیم، کابل های داخلی، آداپتورهای AC یا چراغ قوه LED هستند.

در حال حاضر، این هدیه کمی گران است. اما همه از شارژر استفاده می کنند و شارژرهای قابل حمل نجات دهنده هستند. بنابراین می دانید که آن ها برای برنده شما ضروری خواهند بود. هر بار که پاوربانک خود را بیرون می آورد. نام برند شما را مشاهده می کنند که دستگاه قابل اعتماد آن ها در حال شارژ شدن است.

4- غذا یا شکلات

شیرینی ها و خوراکی ها می توانند جایگزین خوبی برای جوایز هدیه تبلیغاتی بعدی شما باشند. با یک برند غذایی در منطقه خود یا یک برند آنلاین که سبد میوه، شکلات، شیرینی یا حتی کیک را می پزد یا مرتب می کند همکاری کنید. می توانید یک کارت متفکر با لوگوی خود نیز اضافه کنید.

5- تی شرت و هودی

هدیه یا تی شرت های برند دار را به بزرگترین طرفداران خود به عنوان هدیه خود هدیه دهید. من فکر می کنم این نوع جایزه بهترین کار را می کند اگر طرفداران قوی داشته باشید. اگر نام تجاری شما شناخته شده نباشد. تی شرت های چاپی راه دیگری برای تبلیغ برند شما هستند. تیشرت به عنوان یک بوم برای برند ها عمل می کند تا خلاقیت خود را نشان داده و با مخاطبان زیادی ارتباط برقرار کند. اما اطمینان حاصل کنید که بیش از حد از چاپ استفاده نکنید. زیرا این امر باعث می شود مردم از پوشیدن این چاپ منصرف شوند. در نتیجه تبلیغات شما را با مشکل مواجه کند.

6- بطری و قمقمه آب

هرکسی در محل کار و ورزشخود از بطری های آب استفاده می نماید. بنابراین یک بطری آب مارک دار که قابلیت چند بار مصرف را داشته باشد. همیشه مورد توجه قرار می گیرد. شما می توانید با دادن بطری های آب با دیفیوزرها و نی های داخلی، یا بطری ها یا لوازم جانبی فولادی ضد زنگ عایق یا ضد زنگ، نظر کاربر را جلب نمایید. بطری های آب پلاستیکی یا شیشه ای را می توانید مطابق میل خود سفارشی کنید. می توانید به عنوان گزینه ای برای اقلام تبلیغاتی به عنوان هدیه به لیست شما اضافه شود. آن ها راهی عالی برای دسترسی به تعداد زیادی از مردم هستند.

7- بلیط های سمینار و وبینار شما

اگر قصد دارید یک سمینار یا وبینار را برگزار کنی خواه یک تبلیغ مشترک باشد یا از طرف برند شما حمایت کامل شود. برای این موضوع می توانید به یکی از دو روش زیر یا هر دو اقدام نمایید.

  1. تعدادی از بلیط ها را به قید قرعه به صورت رایگان بدهیدو
  2. برای ظرفیت مشخصی که زودتر ثبت نام کنند تخفیف های قابل توجه ای در نظر بگیرید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 12 ایده هدیه تبلیغاتی

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد