طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

روش های تبدیل کاربر به یک مشتری وفادار

روش های تبدیل کاربر به یک مشتری وفادار

هنگامی که برای اولین بار فروشگاه تجارت الکترونیک خود را راه اندازی می کنید. تمرکز بر جذب مشتری بسیار منطقی است. به هر حال، اگر کسی محصولات شما را خریداری نکند، پول زیادی به دست نمی آورید. جذب کاربران جدید نیز برای هر بستر نرم افزاری اغلب اوقات با چالش همراه است. استفاده از تست ها رایگان یک راه عالی برای ارائه فرصت به کسب و کارها برای آزمایش ویژگی ها و قابلیت ها است. احتمالا تاکنون راه های زیادی را برای جلب کاربران جدید برای تبدیل شدن به مشتریان وفادار بررسی کرده اید. برخی از استراتژی ها بهتر از سایرین عمل می کنند.

با گذشت زمان، بسیاری از خرده فروشان آنلاین بخش عمده ای از بودجه و منابع بازاریابی خود را برای تاکتیک های خرید مانند تبلیغات پولی، سئو، روابط عمومی، اینفلوئنسرها و شرکت های وابسته می ریزند.

1- هدف قرار دادن مخاطبان مناسب

در حالی که ممکن است به نظر برسد، این چیزی است که مردم همیشه فراموش می کنند. مهم نیست که محصول شما چقدر خوب است اگر جمعیت مورد نظر شما آن را خریداری نکرده است. این استراتژی تجاری تبدیل سرنخ ها به مشتری را برای شما بسیار سخت می کند.

یک راه عالی برای هدف گیری مخاطبان مناسب، ایجاد شخصیت های خریدار برای مشتریان ایده آل است. با قرار دادن خود در جای آن ها، می توانید به طور انتقادی ارزیابی کنید که آن ها چه کسانی هستند. چه چیزی به آن ها انگیزه می دهد و چگونه با نام تجاری شما تعامل دارند. سپس این افراد به شما در انتخاب استراتژیک در مورد نحوه هدف گیری مشتریان کمک می کنند.

احتمالا باید بدانید که امروزه ویدیو مارکتینگ از اهمیت بالایی برخوردار است. اما برای موفقیت در این عرصه باید با انواع ویدیو های موثر آشناییت داشته باشید. به همین دلیل پیشنهاد می کنم مقاله انواع ویدیو موثر در مارکتینگ و فروش بیشتر را حتما مطالعه نمایید.

1--هدف-قرار-دادن-مخاطبان-مناسب

وقتی مشتریان احساس می کنند شما می دانید آن ها چه کسانی هستند. به احتمال زیاد می خواهند با شما تجارت کنند. وقت گذاشتن برای تعیین اینکه مخاطبان شما چه کسی هستند و چگونه می خواهند با برند شما ارتباط برقرار کنند. باعث می شود مشتریان بیشتر روی شما حساب باز کنند. تاثیر بسیار بیشتری در تصمیم آن ها برای خرید با شما خواهد داشت.

2- ایجاد ارتباط شخصی با چت زنده

چت زنده یک ابزار تجارت الکترونیکی انقلابی است که اکنون بیشتر و موثرتر مورد استفاده قرار می گیرد. در گذشته، درک مشتریان از نام تجاری شما محدود به توصیفات محصول و بخش پرسش و پاسخ شما می شد. اما این امر باعث ناامیدی و سردرگمی بین بازدیدکنندگان شما می شود و در نهایت منجر به از دست دادن فروش می شود. در حال حاضر، می توانید نگرانی های مشتریان و محصولات خود را در زمان واقعی برطرف کنید. شما را از دست دادن فروش به دلیل کمبود اطلاعات نجات می دهد.

با چت زنده، بازدیدکنندگان می توانند با نماینده واقعی شرکت شما صحبت کنند. به صورت شخصی پاسخ نگرانی های خود را دیافت کنند. داشتن امکان چت زنده همچنین به ایجاد ارتباط شخصی با مشتریان کمک می کند. این به این دلیل است که به آن ها این فرصت را می دهد تا با شخصی که در شرکت شما کار می کند صحبت کنند. بتواند توصیه ها و پاسخ هایی را متناسب با آن مشتری خاص ارائه دهد.

این امر باعث می شود نام تجاری شما کاربرپسندتر شود. به خریداران اجازه می دهد چهره و شخصیتی برای شرکت شما قائل شوند. باعث می شود فروشگاه شما در دسترس، مطلوب و شخصی تر به نظر برسد. این احساسات مشتریان را تشویق می کند تا کمی بیشتر مرور کنند و در نهایت اولین خرید خود را انجام دهند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. ترفندهای تبدیل کاربران اولیه به مشتریان وفادار

استفاده از لینک اینستاگرام در بیو جهت افزایش ترافیک

استفاده از لینک اینستاگرام در بیو جهت افزایش ترافیک

اگر از یک حساب کاربری بیزینس اینستاگرام استفاده می کنید. این لینک در بیو برای جلب مخاطبان از اینستاگرام به سایت شما ضروری است. با توجه به اینکه چگونه این پلتفرم شما را به یک لینک دائمی در بیوگرافی پروفایل شما محدود می کند.

وقتی نوبت به نمایش نام تجاری و محصولات شما می رسد. اینستاگرام می تواند یک کانال فوق العاده قدرتمند باشد. اما بسیاری از بازاریابان به سادگی از پلتفرم خود در مورد افزایش ترافیک به وب سایت های خود استفاده نمی کنند. با توجه به ناتوانی در ارسال لینک ها در پست ها، فرصت های شما برای هدایت ترافیک مستقیم از اینستاگرام محدود است. این امر کسب کارها را که به دنبال هدایت مخاطبان خود به سایت های متعلق به خود هستند دشوار می کند. البته اینستاگرام همیشه به کاربران اجازه می دهد یک لینک خارجی در بیوگرافی خود داشته باشند. که این امر را به یک مکان اصلی برای تشویق بازدیدکنندگان برای کلیک روی وب سایت شما تبدیل می کند.

اما به جای وارد کردن URL صفحه اصلی وب سایت خود، باید از این لینک برای کمک به اهداف تجاری خود استفاده کنید. هنگامی که شروع به فکر استفاده از پروفایل اینستاگرام خود برای افزایش ترافیک می کنید. فرصت های زیادی برای توسعه کسب و کار خود باز خواهید کرد. اولین چیزی که باید شروع کنید، بهینه سازی لینک زیستی شما است.

قبل از هرچیزی برای موفقیت در اینستاگرام و مدیریت صحیح پیج خود باید با الگوریتم های اینستاگرام آشناییت داشته باشید به همین دلیل پیشنهاد می کنم مقاله الگوریتم ۲۰۲۱ اینستاگرام را حتما مطالعه نمایید.

نحوه-استفاده-از-لینک-اینستاگرام-در-بیو-برای-افزایش-ترافیک

لینک در بیو چیست؟

همانطور که از نامش پیداست لینکی در بیو به URL قابل کلیک اشاره دارد. می توانید به بخش پروفایل خود اضافه کنید. اکثر پلتفرم های رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که لینکی را در بیوگرافی خود اضافه کنید تا دنبال کننده ها را به وب سایت، صفحه محصول، محتوا یا برخی از صفحات مهم دیگر ببرید.

در پلتفرم هایی مانند فیس بوک و توییتر، افزودن لینک به صفحه اصلی وب سایت شما ممکن است بیش از حد کافی باشد. زیرا می توانید لینک های قابل کلیک را به صفحات، محصولات یا محتواهای جداگانه در پست های خود به اشتراک بگذارید. اما در مورد اینستاگرام کمی متفاوت است.

اکانت های دارای بیش از 10 هزار دنبال کننده این امکان را دارند.تا لینک ها را از طریق استوری های خود به اشتراک بگذارند. اما آن هایی که هنوز دنبال کننده های خود را ایجاد می کنند. باید از لینک واحد موجود در بیو استفاده کنند تا دنبال کنندگان را به یک صفحه محصول یا بخشی از محتوا هدایت کنند.

لینک اینستاگرام در بیو هنگامی که می خواهید چندین محصول، پست و صفحه مهم را برجسته کنید. محدود کننده به نظر می رسد. اما خوشبختانه برخی از ابزارها هستند که این امکانت را ایجاد می کنند. شما کی توانید به کمک آن ها چندین لینک را در یک لینک قرار دهید.

نکات مهم لینک در بیو اینستاگرام

در هنگام استفاده از استراتژی لینک در بیوگرافی اینستاگرام خود به سه نکته توجه کنید:

1- مشخص کردن اهداف تجاری خود

از آنجایی که تنها یک لینک در بیوگرافی شما مجاز است. می خواهید مطمئن شوید که تبدیل می شود. به شما در رسیدن به اهداف تجاری کمک می کند. اولین قدم برای بهینه سازی لینک بیوگرافی اینستاگرام این است که در مورد آنچه می خواهید هنگام بازدید از نمایه شما به آن برسید فکر کنید. آیا می خواهید فروش را بهبود ببخشید؟ آگاهی از نام تجاری را افزایش دهید؟ مشترکین خبرنامه خود را افزایش دهید؟

وقتی هدف خود را در نظر گرفتید. می توانید تشخیص دهید که کدام لینک بهتر کار می کند. به عنوان مثال، اگر به دنبال افزایش مشترکان خبرنامه خود هستید. بلینکاید مستقیما به یک لندینگ پیج دهید.

2- بهینه سازی لینک خود را در بیو

در حالی که لینک بیوگرافی اینستاگرام شما تنها بخش کوچکی از آنچه نمایه شما را تشکیل می دهد است. اما اگر آن را بهینه کنید، می تواند بسیار قوی باشد. با ایجاد ارتباط بین اینستاگرام و وب سایت خود، می توانید به مخاطبان خود کمک کنید تا به سرعت و به راحتی محصولات یا اطلاعات مورد نظر خود را در حین پیمایش در فید اینستاگرام خود پیدا کنند.

پس از راه اندازی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیروان خود را یادآوری کرده و راهنمایی کنید تا روی لینک موجود در بیوگرافی شما کلیک کنند. یک فراخوان ساده برای اقدام از کپشن پست ها و استوری های اینستاگرام شما اغلب به خوبی کار می کند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. نحوه استفاده از لینک اینستاگرام در بیو برای افزایش ترافیک

​ گوگل تسک منیجر چیست؟

گوگل تسک منیجر چیست؟

این فهرست کارهای انجام شده توسط گوگل که به طور رسمی با نام گوگل تسک شناخته می شود. نباید با تسک منیجر گوگل کروم اشتباه گرفته شود. در واقع گوگل تسک در سال 2008 ارائه شد. با این حال، بسیاری از وجود خود و سایر ویژگی های محبوب تر را تحت الشعاع بسیاری از غول های فناوری گذرانده است.

امروزه که وبلاگ نویسی به نوعی شغل تبدیل شده است. بهتر است که روش های کسب درآمد سریع تر و موفق تر از ان را نیز بیاموزیم. به همین دلیل پیشنهاد می کنم مقاله ۴ روش اثبات شده کسب درآمد از وبلاگ را از دست ندهید و حتما مطالعه نمایید.

گوگل-تسک-منیجر-چیست؟

این واقعیت که دسترسی مستقیم با یک کلیک به آن از طریق رابط کاربری Gmail یا تقویم گوگل وجود نداشت. به این معنی بود که اغلب مانند سایر سرویس ها مورد بررسی قرار نگرفته است. اما همه این مسائل در ژوئن 2018 تغییر کرد.

به عنوان بخشی از تلاش ها برای افزایش تجربه G Suite، گوگل مجموعه ای از تغییرات را شامل افزودن تسک به خدمات اصلی خود در کنار Drive ،تقویم، Hangouts و غیره آغاز کرد.

نحوه استفاده از گوگل تسک

به بیان ساده تر، گوگل تسک یک سرویس مدیریت کارها و وظایف است که به هسته اصلی آن تقسیم شده است. با استفاده از آن می توانید:

  • اضافه کردن و حذف کارها و وظالیف
  • افزودن جزئیات به وظایف
  • تعیین تاریخ و زمان سررسید برای کارها و همچنین همگام سازی با تقویم گوگل
  • دریافت اعلانات وظایف
  • افزودن ایمیل ها به عنوان وظایف و همگام سازی با Gmail
  • اضافه کردن وظایف فرعی
  • علامت گذاری وظایف با عنوان کامل
  • ایجاد لیست های متفاوت برای حساب های مختلف

تقریبا اساسی ترین ویژگی های لیست کارهای انجام شده را د طراحی بسیار مینیمالیستی و کاربر پسند ارائه می دهد. می توانید آن را یک نسخه دیجیتالی از دفترچه یادداشت کاغذی که با خود حمل می کنید در نظر بگیرید. اما این با ایمیل و ساعت زنگ دار شما ادغام شده است.

به طور کلی، برای استفاده فردی در نظر گرفته شده است. از قابلیت های پیچیده تری برای مدیریت پروژه و بهره وری برخوردار نیست. مانند آنچه توسط Trello ، Asana و سایر برنامه های بهره وری ارائه می شود. با هدف ارائه توانایی برای کارآمدتر کردن زندگی کاربران، این برنامه با دو ویژگی G Suite که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. با Gmail و تقویم گوگل یکپارچه و هماهنگ می شود.

نحوه یافتن گوگل تسک

اگر شما یک کاربر معمولی G Suite هستید. توجه شما بیشتر به تغییراتی که گوگل در گذشته در طراحی جدید Gmail اعمال کرد، جلب شده است. پاسخ های هوشمند، ترکیب ایمیل های هوشمند و قابلیت به تعویق انداختن ایمیل ها ویژگی های جدید عالی و مهیج هستند. اما فراتر از ایمیل احتمالا توجه شما به سایر ویژگی های جدید مانند گوگل تسک جلب شده است. با اصلاح مجدد، گوگل دسترسی به گوگل تسک را برای کاربران G Suite بسیار آسان کرده است.

نسخه دسکتاپ گوگل تسک

تسک قبلا در رابط گوگل رایانه شما ادغام شده است. شما می توانید آن را در یک پنل جانبی در سمت راست یکی از موارد زیر قرار دهید: Gmail، تقویم گوگل، Drive ،Docs ،Sheets و اسلایدنگار.

این پنلی است که می توانید آن را مخفی یا قابل نمایش قرار دهید. روی نماد آن کلیک کنید تا لیست تسک ها باز شود. اگر برای اولین بار با آن کار می کنید. خواهید دید که یک لیست پیش فرض به نام “وظایف من(My Tasks)” قبلا ایجاد شده است. شما نمی توانید این لیست را حذف کنید. اما می توانید نام آن را به هر چیزی که دوست دارید تغییر دهید. این به سادگی کلیک بر روی منوی overflow (سه نقطه عمودی) در بالا سمت راست است تا گزینه های موجود برای اصلاح لیست شما از جمله تغییر نام آن را بالا بکشید.

اپلیکیشن گوگل تسک

این برنامه کاملا رایگان را می توانید از گوگل پلی استوری و آپ استور اپل بارگیری و نصب نمایید. به همین ترتیب برای اپلیکیشن، کاربران اولین بار همان لیست ” My Tasks ” را که قبلا برای آن ها ایجاد شده است. می توانند تغییر نام دهند، خواهند داشت. کار در نسخه موبایل و دسکتاپ تقریبا یکسان است. تنها تفاوت این است که منوی overflow اپلیکیشن تلفن همراه به جای بالا سمت راست در پایین سمت راست قرار دارد. درست مانند سایر ویژگی های G Suite، هر دو نسخه اپلیکیشن و دسکتاپ به طور خودکار همگام سازی می شوند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. گوگل تسک چیست و کاربرد آن

معرفی حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ

معرفی حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ

سامسونگ به تازگی اصرار دارد که جدیدترین سنسور تصویر چیزی باشد که سونی را از بین ببرد. غول کره ای پنج شنبه گذشته ISOCELL HP1 را معرفی کرد. می گوید اولین سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی (با پیکسل 0.64μm) برای دستگاه های تلفن همراه است. این سیلیکون به اندازه کافی کوچک است و در سخت افزار موبایل جا می گیرد. وعده همه پیکسل های اضافی این است که هنگام برش یا تغییر اندازه تصاویر، وضعیت خود را حفظ کنند.

بنا به شنیده ها و اعلامیه ها به احتمال زیاد آیفون ۱۳ تا ۲۶ام شهریور ماه به بازار عرضه می شود.پیشنهاد می کنم جهت کسب اطلاعات بیشتر خبر احتمال عرضه آیفون ۱۳ در ۲۶ شهریور را از دست ندهید.

سامسونگ سنسورهای تصویر ISOCELL HP1 و ISOCELL GN5 را معرفی کرد. ISOCELL HP1 مجهز به سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی با پیکسل 0.64 میکرون و فناوری جدید پیکسل سازی با نام Chameleon Cell است. ادعا می شود ISOCELL GN5 اولین سنسور تصویر است که از فناوری Dual Pixel Pro فوکوس تمام جهت با دو دیود نوری در یک پیکسل 1.0 میکرونی استفاده می کند. این یک سنسور فوق باریک 1.0 میکرونی 50 مگاپیکسلی است که فوکوس خودکار فوق سریع را ارائه می دهد. سامسونگ می گوید که نمونه های Samsung ISOCELL HP1 و ISOCELL GN5 برای فروشندگان در دسترس است

سنسور ISOCELL HP1

گفته می شود که سنسور ISOCELL HP1 سامسونگ اولین سنسور موبایلی است که از 200 مگاپیکسل پشتیبانی می کند. این دستگاه بر اساس پیکسل های پیشرفته 0.64 میکرون سامسونگ طراحی شده است. وضوح فوق العاده بالایی را در یک بسته بندی کوچک گوشی هوشمند به ارمغان بیاورد. این شرکت می گوید ISOCELL HP1 می تواند فیلم های 8K را با سرعت 30 فریم بر ثانیه با حداقل ضرر در میدان دید تهیه کند.

سامسونگ ISOCELL HP1 دارای فناوری کاملا جدید Chameleon Cell است. فناوری پیکسل سازی که بسته به محیط از طرح بندی دو در دو، چهار در چهار یا کامل پیکسل استفاده می کند. در نور کم، HP1 با ادغام 16 پیکسل همسایه به یک سنسور تصویر 12.5 مگاپیکسلی با پیکسل های بزرگ 2.56 میکرون تبدیل می شود. پیکسل 2.56 میکرونی که به تازگی شکل گرفته است. قادر به جذب و حساسیت بیشتر نور است. عکس های روشن تر و واضح تری در محیط های داخلی یا عصرها تولید می کند.

جهت مطالعه ادامه این خبر و مشاهد اخبار بیشتر بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. معرفی حسگر ایزوسل HP1 با رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسل سامسونگ

چگونگی ایجاد کپشن های اینستاگرام جذاب و بهینه

چگونگی ایجاد کپشن های اینستاگرام جذاب و بهینه

راز اصلی پیشرفت در رسانه های اجتماعی ایجاد محتوای مناسب، جذاب و مفید برای مخاطبان هدف است. وقتی صحبت از یک شبکه اجتماعی بصری مانند اینستاگرام می شود. اگر پست های اینستاگرام شما آن طور که می خواهید لایک و بازدید زیادی را جذب نمی کنند. به این معنی نیست که کیفیت عکس ها یا فیلم های شما ضعیف است. احتمالا به این دلیل است که شما کلمات مناسب را برای جلب توجه پیروان و کاربران جدید خود وارد نمی کنید. خواه این به معنای ثبت کپشن های خنده دار، کپشن های تند یا ترکیبی از این دو باشد.

اگرچه عکس ها توجه مشتریان احتمالی شما را به خود جلب می کند. اما کلمات همراه آن ها باعث می شوند که بمانند و به دنبال کنندگان و مشتریان وفاداری تبدیل شوند. با توجه به اینکه 80 درصد از 1 میلیارد کاربر فعال برندی را در اینستاگرام دنبال می کنند. برای شما منطقی است که حضور بازاریابی کسب و کار خود را در این پلتفرم به حداکثر برسانید.

اگر به دنبال بهترین راه برای بهبود اکانت اینستاگرام برند خود هستید. باید عکس های با کیفیت بالا را با کپشن هایی که پیام واضحی را منتقل می کند و تبدیل را ایجاد می کند، ترکیب کنید.

1- کپشن های اینستاگرام فرمت عکس های شما هستند

عکس هایی که در اینستاگرام ارسال می کنید طیف وسیعی از دنبال کنندگان را به خود جذب می کند. اما به این بسنده نکنید با افزودن یک عنوان جذاب می توانید آن عکس بی نقص را که بهترین زاویه و نور را ثبت می کند، به حداکثر برسانید. بدون آن، ممکن است کاربران دقیقا ندانند قصد شما چیست و چگونه عکس را تفسیر کنند و سعی دارید با چه پیامی ارتباط برقرار کنید.

پست های شما باید هیجان انگیزترین داستان پشت تصویری که ارسال کرده اید را بیان کند. می توانید یک حکایت درج کنید یا آنچه را که در طول رویداد یا تجربه ثبت شده توسط عکس یاد گرفته اید، برای مخاطبان هدف خود توضیح دهید. بر روی مرتبط و قدرتمند ساختن هر کلمه تمرکز کنید. این به شما کمک می کند تا تاثیر عنوان خود را ارزیابی کنید.

قبل از هر کاری حفظ امنیت پیج اینستاگرام شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.برای اینکه نتیجه زحماتتان از بین نرود. به همین دلیل حتما جهت آشنایی با ترفندهای این کار مقاله افزایش امنیت اینستاگرام را حتما مطالعه نمایید.

ترفندهای افزایش امنیت اینستاگرام

 

2- کپشن بلند یا کوتاه؟!

احتمالا مهم ترین سولی که برای شما پیش می آید این است که کپشن پست باید بلند یا کوتاه باشد؟ هنگام ایجاد متن برای همراهی با عکس های خود، برخی از عوامل مهم را به خاطر بسپارید. خود برنامه به شما اجازه نمی دهد از کلید بازگشت خود استفاده کنید. برای ایجاد فضا در پست های خود، باید متن را در جای دیگری بسازید. سپس آن را در اینستاگرام قرار دهید. با تکیه بر نوشتار کوتاه می توانید از محدودیت های اینستاگرام جلوگیری کنید.

اما اگر ترجیح می دهید کپشن های مثبتی ایجاد کنید که از فضای بیشتری استفاده می کند. تمام متن خود را در یک برنامه پیام رسانی در تلفن خود بنویسید. سپس آن متن ها را کپی و در اکانت خود جایگذاری کنید. هنگام تعیین اینکه از متن بلند یا کوتاه استفاده کنید، این را در نظر بگیرید. وقتی با دیگران صحبت می کنید، طول مکالمات شما متفاوت است. شما مکالمات کوتاه و مختصر خواهید داشت. سپس مکالمات طولانی تر و شدیدتری خواهید داشت. اگر می خواهید پیروان شما به طور مداوم با شما ارتباط برقرار کنند. طول و نحوه نوشتن کپشن ها را تغییر دهید تا از تقارن طبیعی گفتار بیشتر تقلید کرده و پست های شما برای پیروان نزدیک تر شود.

اگر در متن خود از دعوت به عمل استفاده می کنید. کپشن های طولانی تری را انتخاب کنید. زیرا متن های طولانی تر قبل از CTA باعث می شود مخاطبان کمتر احساس کنند که بازاریابی رسانه های اجتماعی شما هستند. استراتژی و بیشتر شبیه دوستان مورد اعتماد همکاران هستند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. بهینه سازی کپشن های اینستاگرام جهت افزایش تعامل