طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

موبایل مارکتینگ چیست؟

موبایل مارکتینگ چیست؟

موبایل مارکتینگ هنر بازاریابی کسب و کار شما برای جلب نظر کاربران دستگاه های تلفن همراه است. هنگامی که به درستی انجام شود. موبایل مارکتینگ به مشتریان یا مشتریان بالقوه خود با استفاده از تلفن های هوشمند اطلاعات شخصی ، حساس به مکان و موقعیت را می دهد. تا بتوانند آنچه را که لازم دارند دقیقاً در صورت نیاز حتی اگر در حال حرکت باشند ، به دست آورند.

موبایل آینده بازاریابی است. اما در واقع عصر موبایل فرا رسیده است. اگر نوعی استراتژی موبایل مارکتینگ را اجرا نمی کنید ، در حال عقب افتادن هستید!

 روزانه بازاریابی از طریق ایمیل توسط هزاران کسب و کار بزرگ و کوچک در سراسر جهان استفاده می شود. اما استفاده از این روش بازاریابی چه مزایایی برای کسب و کار شما می تواند داشته باشد. پیشنهاد می کنم مقاله ۱۰ مزیت ایمیل مارکتینگ را از دست ندهید. (;

موبایل-مارکتینگ-چیست؟

هر روز کاربران بیشتری زمان بیشتری را نسبت به گذشته با دستگاه های تلفن همراه صرف می کنند. می توان انتظار داشت که این روند در آینده حتی بیشتر ادامه یابد ، بنابراین آماده شوید!

موبایل مارکتینگ چگونه کار می کند؟

موبایل مارکتینگ شامل تبلیغاتی است که در تلفن های هوشمند تلفن همراه ، رایانه لوحی یا سایر دستگاه های تلفن همراه نشان داده می شود. قالب های تبلیغات ، سفارشی سازی و سبک های تبلیغات موبایل مارکتینگ می تواند متفاوت باشد. زیرا بسیاری از پلتفرم های رسانه های اجتماعی ، وب سایت ها و اپلیکیشن های تلفن همراه گزینه های تبلیغات تلفن همراه منحصر به فرد و متناسب خود را ارائه می دهند.

علت اهمیت موبایل مارکتینگ

امروزه بخش بزرگی از جمعیت به جای لپ تاپ یا دسک تاپ از طریق تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند. ویژگی قابلیت جابجایی موبایل کاربر را قادر می سازد از طریق اینترنت از هر کجا و هر زمان با جهان ارتباط برقرار کند. افزایش تعداد کاربران اینترنت و موبایل روند انقلابی در بخش بازاریابی به نام موبایل مارکتینگ را به دنبال دارد. در اینجا چند دلیل آورده شده است که می تواند اهمیت موبایل مارکتینگ را در این روزها توضیح دهد:

1- در دسترس بودن خدمات سریع در هر زمان

مردم خدمات خوب ، آسان و سریع می خواهند. آن ها به دنبال ارائه دهنده خدمات هستند که بتواند نیازهای آن ها را در هر زمان و هر مکان برآورده کند. به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کند. یک شرکت می تواند از طریق تکنیک های موبایل مارکتینگ با کاربر تماس بگیرد. مشتری همچنین می تواند به راحتی بازخورد ارسال کند.

2- علاوه بر خرید الکترونیکی موثر در فروشگاه های فیزیکی

یک فروشگاه فیزیکی همچنین از خدمات موبایل برای ارائه خدمات و تبلیغات استفاده می کند. فروشگاه های زیادی شماره شما را ذخیره می کنند تا در مورد محصولات ویژه و تخفیفان به شما اطلاع دهند.

3- تبدل شدن به بخشی جدا نشدنی از زندگی

موبایل بخشی ضروری از زندگی روزمره است. این دستگاه به راحتی به هر کجا منتقل می شود. به همین دلیل در اوقات فراغت به وسیله ای محبوب برای خرید الکترونیکی تبدیل می شود.

4- تبدیل شدن به اولویت اول جهت رتبه بندی موتور جستجو

گوگل قصد دارد به جای رتبه بندی جستجوی دسک تاپ ، فهرست جستجو را براساس رتبه بندی جستجوی تلفن همراه ایجاد کند. بنابراین رتبه بندی جستجوی وب سایت شما بیشتر از جستجوی دسک تاپ بر اساس جستجوی موبایل خواهد بود.

چرا به یک استراتژی موبایل مارکتینگ نیاز دارید؟

تجارت شما به همان دلیلی که به کامپیوتر و دسترسی Wi-Fi نیاز دارید. به استراتژی موبایل مارکتینگ نیاز دارد. این عصری است که ما در آن زندگی می کنیم! در اطراف هر شهر بزرگی قدم بزنید. موارد دیگری از چهره های چسبیده به صفحه نمایش تلفن های هوشمند را پیدا خواهید کرد. حدود 40٪ از وقت اینترنت کاربران برای دستگاه های تلفن همراه صرف می شود. این بدان معناست که صرفاً چشم پوشی از افزایش موبایل ، یک گزینه نیست.

برخی دیگر از آمارهای جالب موبایل مارکتینگ:

  • 80٪ از وقت دستگاه تلفن همراه صرف اپلیکیشن ها می شود. با برنامه های بازی که بیشترین درصد زمان را دارا می باشند.
  • مردم 70٪ صفحات وب بیشتری را در رایانه نسبت به تلفن های هوشمند مرور می کنند.
  • جستجوهای تلفن همراه در سال 2012 200٪ نسبت به سال دیگر افزایش یافت

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. موبایل مارکتینگ چیست و چرا اهمیت دارد

ریبرندینگ چیست؟

ریبرندینگ چیست؟

قبل از تعریف ریبرندینگ ، تعریف مشترکی از یک برند داشته باشیم. سپس به سراغ ریبرندینگ یا همان تغییر نام تجاری برویم. برند تجاری شامل تمام احساسات ، ویژگی ها و مفاهیمی است که به یک نام گره خورده است. لوگو ، رنگ ، شعار ، صدا و طرح از جمله رایج ترین در ظاهر هستند. اما در کل برند وجود ندارد. هر نوع ارتباط با مشتری فراتر از معامله ، خرید و فروش ، حس انتقال ، تلاش برای پذیرش مسئولیت اجتماعی در یک منطقه خاص و غیره بخشی از نام تجاری محسوب می شود.

لوگو ها در هر کسب و کار و شرکتی نقشی ضروری دارند. یک لوگو با طراحی حرفه ای نه تنها شرکت شما را از بقیه متمایز می کند. بلکه لوگو باعث ارتقا وجهه برند شرکت شما در بازار می شود. پیشنهاد می کنم مقاله 6 مزیت برتر طراحی لوگو حرفه ای را حتما مطالعه نمایید.

ریبرندینگ-چیست؟

 

بنابراین یک برند موفق تصویر ذهنی خوبی در ذهن مردم دارد که آن را از رقبا متفاوت می کند. اکنون اگر یک برند تجاری بخواهد آن تصویر را بهبود ببخشد. ریبرندینگ انجام می دهد. بنابراین:

تغییر نام تجاری (ریبرندینگ) به معنای بازسازی یک تصویر تجاری در ذهن مشتری با هدف بهبود یا جلوگیری از بدتر است.

بنابراین در یک ریبرندینگ، سعی می کنیم با تغییر عناصر هویت بصری ،نام ، رنگ ، لوگو ، طرح و پیام هایی که ارائه می دهیم. مانند استراتژی برند ، ارزش ها ، ماموریت ، چشم انداز ، هدف ، تصویری که در ذهن افراد ایجاد می شود را تغییر دهیم.

چرا مشاغل ریبرندینگ می کنند؟

در پاسخ به این سوال که چرا برندها، ریبرندینگ می کنند. می توانیم لیست طولانی دلایل را داشته باشیم. اما پشت همه این دلایل ، دو عامل اصلی وجود دارد:

  • آنچنان که فکر می کردیم خوب نیست. (تغییرات داخلی و نام تجاری نامناسب در گذشته)
  • جهان در حال تغییر است. (تغییرات خارجی)

حال نگاهی به این دو عامل بیاندازیم:

1- ریبرندینگ به دلیل تغییرات داخلی یا نام تجاری اولیه ضعیف


بیشتر مشاغل یا استارتاپ ها آن طور که باید به برندینگ توجه نمی کنند. دلیل آن نیز روشن است زیرا هیچ کس در طراحی و انتخاب لوگو وقت تلف نمی کند. در استراتژی برند دقت زیادی ندارد. در مقایسه با کارهای سختگیرانه تری مانند یافتن سرمایه گذار و ارائه محصول یا خدمات به مشتری اصلی است.

ما می دانیم که برندینگ بسیار مهم است. همه چیز باید عالی پیش رود ، اما این اغلب اتفاق نمی افتد. در چنین شرایطی ممکن است تجارت بزرگ تر از آنچه انتظار داشتند بزرگ شود. مسیر خود را تغییر دهد ، ذهنیت مشتری را با آنچه در ابتدا می خواستند. هر چیز دیگری که در ابتدا فکرش را نکرده بودند تغییر دهد.

معمولاً هر کسب وکاری که از کوچک به متوسط ​​به بزرگ رشد کند. مجبور به ریبرندینگ می شود. چندین دلیل دیگر را می توان ذکر کرد که نوعی تغییر داخلی کسب و کار است. مانند ادغام دو شرکت ، تغییر محصول یا تغییر مدل بازاریابی و فروش موجب این اتفاق می شوند.

2- ریبرندینگ به دلیل تغییر شرایط خارجی و رقبا

دنیای اطراف ما دائماً در حال تغییر است. کسب و کاری که خودشان را بروز نمی کنند محکوم به شکست هستند. در اینجا ما با برندهایی که ریشه اصلی بودن و قدمت زیادی دارند کاری نداریم. مانند برندهایی که اصرار دارند تبلیغات خود را تأسیس کنند. با این حال ، این برندها در نهایت باید تغییر کنند.

بسیاری از شرکت ها فقط برای ایجاد جذابیت بیشتر ، برای برقراری ارتباط با رقبا و همگام شدن با آخرین ترند طراحی و تبلیغات ، بریبرندینگ جزئی فقط در هویت بصری را اعمال می کنند.

به عنوان مثال ، این احتمال وجود دارد که شرایط تغییر کند. مزیت رقابتی که شعار تجاری روی آن ایجاد شده است دیگر یک مزیت رقابتی نباشد. یا اینکه باید رقبا تغییراتی ایجاد کنیم و سطح خود را بالا ببریم زیرا رقبا حرف جدیدی برای گفتن دارند. در دنیای امروز ، بدون ریبرندینگ در زمان مناسب ، نام تجاری ضعیف می شود.

تست برند و مقاومت در برابر ریبرندینگ

یک نمونه خوب از مقاومت در برابر برندینگ ، آزمایش برند قدیمی است. با ورود رقبا به بازار ، نام تجاری ضعیف و ضعیف تر می شود. در رکود اقتصادی اخیر ، خبر تعطیلی احتمالی کارخانه منتشر شد. اگرچه ضعف های مدیریتی و مشکلات اقتصادی به کاهش فروش برند آزمایشی کمک کرده است. اما حداقل یک برندسازی صحیح در طول سال ها می تواند به ادامه آن کمک کند.

بنابراین گاهی اوقات امکان فرار از ریبرندینگ وجود ندارد. بهتر است مدیران برند به جای از دست دادن سهم بازار ، برند خود را در زمان مناسب بازسازی کنند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. ریبرندینگ چیست و اصول آن

مارک شخصی چیست؟

مارک شخصی چیست؟

یک برند شخصی از بسیاری جهات شبیه به یک برند تجاری است. این کیست که هستی ، برای چه چیزی ایستادگی می کنی ، ارزش هایی که در آغوش می کشید و روشی است که در آن ارزش ها را بیان می کنید. همانطور که برند تجاری یک شرکت به برقراری ارتباط با ارزش خود به مشتریان کمک می کند. از رقبا متمایز است ، یک برند شخصی نیز همین کار را برای افراد انجام می دهد. به شما کمک می کند تا یک هویت منحصر به فرد و ارزش مشخصی را به کارفرمایان یا مشتریان بالقوه منتقل کند.

در حقیقت ، 85 درصد قریب به اتفاق مدیران استخدام گزارش می دهند که برند شخصی یک نامزد شغلی بر تصمیمات استخدام وی تأثیر می گذارد. برند شخصی شما باید نقاط قوت شما را برجسته کند، شهرت ایجاد کن. اعتماد ایجاد کند و ویژگی های منحصر به فردی را که به صنعت فعلی خود می آورید ، منتقل کند. با تولید خوب ، برند شخصی شما به کارفرمایان نشان می دهد که آیا شما برای یک نقش باز مناسب هستید یا خیر.

ممکن است ایجاد یک برند شخصی چالش برانگیز به نظر برسد. اما مراحل بعدی وجود دارد که می توانید برای ایجاد اعتبار در زمینه کاری خود انجام دهید.

خب امروزه  همانطور که جهان با بیماری ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند. توجه به معنای دنیای پس از کرونا برای ما در حوزه بازاریابی دیجیتال ضروری است. به همین دلیل پیشنهاد می کنم برای آشنایی با نکات بازاریابی در دوران کرونا مقاله 7 نکته مهم بازاریابی در طول ویروس کرونا را حتما مطالعه نمایید.

9-نکته-برتر-برای-ایجاد-برند-شخصی

1- طراحی وبلاگ منحصر به فرد

طراحی وبلاگ کلید به یاد ماندنی شدن ایجاد اولین برداشت خوب است. شما هرگز فرصتی دیگر برای ایجاد یک تأثیر اولیه خوب پیدا نمی کنید. داشتن کیفیت خوب ، طراحی وبلاگ منحصر به فرد می تواند این کار را برای شما انجام دهد. استفاده از یک موضوع خارج از جعبه هیچ مشکلی ندارد ، اما کمی هزینه کنید. آن را با یک طراح و یک توسعه دهنده بسازید و آن را شخصی سازی کنید.

2- تعریف مخاطبان خود

قبل از شروع به ساختن نام تجاری شخصی خود ، همچنین باید تعیین کنید که به چه کسی می خواهید برسید. آیا رهبران دیگر اندیشه صنعت هستند؟ فردی در یک شرکت خاص؟ استخدام کنندگان؟ هرچه زودتر مخاطب را تعریف کنید. ساخت داستان شما راحت تر خواهد بود. زیرا نوع داستانی را که باید بگویید بهتر درک خواهید کرد.

به عنوان مثال ، اگر هدف شما دستیابی به مدیران و استخدام کنندگان است. ممکن است با ایجاد یا به روزرسانی پروفایل LinkedIn خود شروع کنید. از آنجا که 92 درصد استخدام کنندگان از شبکه های اجتماعی برای یافتن نامزدهای با کیفیت بالا استفاده می کنند. از این تعداد ، 87 درصد از LinkedIn استفاده می کنند.

از طرف دیگر ، اگر شما یک طراح گرافیک هستید که سعی در جذب مشتری موجود و جذب مشتری جدید دارد. ممکن است تصمیم بگیرید که داستان خود را از طریق یک وب سایت شخصی یا نمونه کارها تعریف کنید. جایی که می توانید طیف گسترده ای از استعدادهای خود را بیان کنید.

3- طراحی لوگو خود

لطفاً ، برای عشق به همه چیزهایی که مقدس هستند. یک لوگو مناسب طراحی کنید. طراحان گرافیک خیلی سخت هستند. نمی توانند برای پرداخت یک طراح گرافیک مناسب برای طراحی لوگو روی آن ها سرمایه گذاری کرد. تا زمانی که طراح گرافیک نیستید ، نباید زمان خود را در فتوشاپ سپری کنید. با آن دست و پنجه نرم کنید و طراحان را مجبور کنید تا روی کار طراحی شما برای شما کار کنند. لازم نیست بیش از حد فانتزی باشد. شما فقط به چیزی نیاز دارید که نماد تصویر برند شما باشد. زیرا به شما در ایجاد آگاهی از برند کمک می کند.

4- لینک به سایر پلتفرم های اجتماعی

با رعایت مضمون اجتماعی پیش بروید و لینک هایی را به کانال های دیگر رسانه های اجتماعی اضافه کنید که می خواهید با مخاطبان خود تعامل کنید. می توان گفت فیس بوک و اینستاگرام امروزه پیش نیاز هستند. شما باید در فیس بوک و اینستاگرام باشید. چه بخواهید و چه نخواهید ، باید آنجا باشید و حضور داشته باشید. اما ممکن است شما تمایل نداشته باشید در لینکدین حضور داشته باشید. شاید تمایل نداشته باشید در توییتر حضور داشته باشید. اگر چنین است ، آن لینک ها را در وب سایت خود قرار ندهید. شما می خواهید افراد در پلتفرم هایی که در آنها فعال هستید با شما ارتباط برقرار کنند.

5- انتشار محتوای صوتی و تصویری

این فقط در مورد وبلاگ شما نیست. فرض کنید که شما دو متخصص تجارت دارید. هر دو وبلاگ دارند. آن ها هر دو مطالب واقعاً خوبی ارائه می دهند. کارشناس 1 همچنین دارای یک صفحه فیس بوک است. با شما در توییتر صحبت می کند ، و کلیپ های ویدیویی و قسمت های پادکست را به طور منظم منتشر می کند. کارشناس 2 این کار را نمی کند. برای تماس گرفتن و استخدام برای یک جلسه مربیگری یا خرج کردن پول برای یک محصول یا خدمات ، از کدام متخصص راحت تر هستید. اگر کارشناس 1 را انتخاب کرده اید ، می بینید که هرچه بیشتر در آنجا باشد ، ارزش بیشتری برای مخاطبان خود قائل می شوید ، برای همه بهتر است.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 9 نکته برتر برای ایجاد برند شخصی

نکات مهم بازاریابی دوران کرونایی

نکات مهم بازاریابی دوران کرونایی

 

1- برقراری ارتباط با مشتریان خود در رسانه های اجتماعی

مردم در زمان های سخت بیش از هر زمان دیگری از حساب های شبکه های اجتماعی خود استفاده می کنند. این امر به ویژه در صورتی اتفاق می افتد که آن ها از آنچه در اطرافشان می ترسند یا مطمئن نیستند. در این شرایط رسانه های اجتماعی یکی از مهم ترین اشکال ارتباطی خواهند بود.

استفاده از اینترنت طی ماه های گذشته به طرز چشمگیری افزایش یافته است. در حالی که بخشی از این مراجعه افراد به Netflix و سایر شبکه های جریانی کرونا است. بیشتر برای اهداف ارتباطی است. شبکه های اجتماعی اکنون شکل ارجح ارتباطی برای اکثر افراد است.

مطمئناً ، ممکن است افراد به این فکر نباشند که به آرایشگاه بروند. یا ماشین خود را برای سرویس گرفتن حرکت دهند. ممکن است مجاز به سفارش غذا یا رفتن به بار نباشند. اما آن ها همچنان به شما علاقه مند خواهند شد. آن ها توجه ویژه ای به محتوای مفید و جذاب شما ممکن است به اشتراک بگذارند و احتمالاً نام شما را به یاد می آورند. حتی اگر قبلاً هرگز از خدمات شما استفاده نکرده باشند.

در صنایع مختلف همیشه ببر سر موضوع هوش مصنوعی (AI) بحث می کنند. فواید و معایب آن را بررسی می کنند. البته این بحث ها همیشه با موافقان و مخالفانی همراه است. پیشنهاد می کنم مقاله ابزار های بازاریابی هوش مصنوعی را از دست ندهید.

برقراری-ارتباط-با-مشتریان-خود-در-رسانه-های-اجتماعی

2- حضور آنلاین خود را بهبود ببخشید

اکنون افراد بیشتری از هر زمان دیگر آنلاین هستند. آن ها همچنین در حال تعامل با تعاملات شخصی هستند. اما این بدان معنا نیست که آن ها علاقه خود را به مشاغل اطراف خود از دست داده اند. در برخی موارد ، زمان اعمال شده به تنهایی فرصت بیشتری را در اختیار افراد قرار می دهد. تا در جستجوی گوگل و تحقیق درباره موارد احتمالی برای خرید جستجو کنند.

تعداد کمی از شرکت ها بخشی از بودجه بازاریابی خود را به نمایشگاه ها و رویدادها اختصاص می دهند. با این حال بسیاری از این موارد اکنون لغو شده اند و افراد کمتری به جلسات حضوری علاقه مند هستند. این خصوصاً در مورد شرکت های B2B صدق می کند.

ممکن است لازم باشد وب سایت خود را تغییر دهید تا تقاضای فعلی را بهتر نشان دهد. به عنوان مثال ، اگر شما یک مجموعه فروش گسترده از دسته سهام را اجرا کنید. ممکن است بخواهید محصولات غذایی و لوازم ضروری خانه خود را بیش از اقلام لوکس ترجیح دهید. در برخی موارد ، که محدودیت های دولت محدودیت مجاز فروش شما را دارد. ممکن است لازم باشد وب سایت خود را تغییر دهید تا موارد ممنوعه را به طور موقت حذف کنید.

با این حال ، به یاد داشته باشید که بازاریابی دیجیتال نسبت به اکثر انواع دیگر بازاریابی یک مزیت قابل توجه دارد. این به هیچ تعامل رو در رو احتیاج ندارد. همچنین یکی از انواع قابل اندازه گیری بازاریابی است که تعیین اهداف روشن ROI را آسان می کند.

3- بهبود بخشی سئو سایت خود

داشتن حضور دیجیتال بهبود یافته بسیار خوب است. اما اگر افراد نتوانند به وب سایت شما راه پیدا کنند ارزش کمی دارد. هر کسب و کاری با وب سایت ، اگر نمی خواهد در میان رقابت ها گم شود. باید از اصول بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو استفاده کند.

گوگل و سایر شرکت های جستجو به طور مداوم الگوریتم های موتور جستجوی خود را تغییر می دهند. بنابراین شما باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما به طور مستمر تغییر می کند تا با روند مطابقت داشته باشد. تبلیغ کنندگان و بازاریاب های خوب محتوا می دانند که چگونه مطالب خود را با در نظر گرفتن سئو جستجو کنند. به همین ترتیب ، توسعه دهندگان شما باید بتوانند از عملکرد سایت شما به گونه ای اطمینان حاصل کنند که موتورهای جستجو را آسان کند.

هدف از سئو مناسب این است که وقتی مشتریان بالقوه شما کلمات کلیدی مهم برای صنعت شما را جستجو می کنند. پست ها و صفحات وب سایت شما در بالای نتایج جستجو قرار می گیرند. ترجیحاً در چند موقعیت اول رقابت زیادی برای این اسلات ها وجود دارد. به این معنی که شما در جستجوی سئو بهتر از بقیه بخش های خود هستید.

در حال حاضر ، رقبای شما بیش از آنکه به کیفیت وب سایت های خود فکر کنند. مشغول تلاش برای زنده ماندن هستند. سئو استثنایی به شما فرصتی عالی می دهد تا هنگام بهبود شرایط ، از اولین علامت دور شوید.

این مورد حتی در بنگاه های اقتصادی که بیشتر تحت تأثیر ویروس کرونا قرار دارند نیز صدق می کند. تا زمانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید. می توانید به راحتی از خانه بر روی سئو خود کار کنید. حتی اگر کسب و کار شما مجبور به توقف شود. سئو خوب ساختن آن را برای شما بسیار ساده تر می کند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 7 نکته مهم بازاریابی در طول ویروس کرونا

نکات مهم بازاریابی دوران کرونایی

نکات مهم بازاریابی دوران کرونایی

 

1- برقراری ارتباط با مشتریان خود در رسانه های اجتماعی

مردم در زمان های سخت بیش از هر زمان دیگری از حساب های شبکه های اجتماعی خود استفاده می کنند. این امر به ویژه در صورتی اتفاق می افتد که آن ها از آنچه در اطرافشان می ترسند یا مطمئن نیستند. در این شرایط رسانه های اجتماعی یکی از مهم ترین اشکال ارتباطی خواهند بود.

استفاده از اینترنت طی ماه های گذشته به طرز چشمگیری افزایش یافته است. در حالی که بخشی از این مراجعه افراد به Netflix و سایر شبکه های جریانی کرونا است. بیشتر برای اهداف ارتباطی است. شبکه های اجتماعی اکنون شکل ارجح ارتباطی برای اکثر افراد است.

مطمئناً ، ممکن است افراد به این فکر نباشند که به آرایشگاه بروند. یا ماشین خود را برای سرویس گرفتن حرکت دهند. ممکن است مجاز به سفارش غذا یا رفتن به بار نباشند. اما آن ها همچنان به شما علاقه مند خواهند شد. آن ها توجه ویژه ای به محتوای مفید و جذاب شما ممکن است به اشتراک بگذارند و احتمالاً نام شما را به یاد می آورند. حتی اگر قبلاً هرگز از خدمات شما استفاده نکرده باشند.

در صنایع مختلف همیشه ببر سر موضوع هوش مصنوعی (AI) بحث می کنند. فواید و معایب آن را بررسی می کنند. البته این بحث ها همیشه با موافقان و مخالفانی همراه است. پیشنهاد می کنم مقاله ابزار های بازاریابی هوش مصنوعی را از دست ندهید.

برقراری-ارتباط-با-مشتریان-خود-در-رسانه-های-اجتماعی

2- حضور آنلاین خود را بهبود ببخشید

اکنون افراد بیشتری از هر زمان دیگر آنلاین هستند. آن ها همچنین در حال تعامل با تعاملات شخصی هستند. اما این بدان معنا نیست که آن ها علاقه خود را به مشاغل اطراف خود از دست داده اند. در برخی موارد ، زمان اعمال شده به تنهایی فرصت بیشتری را در اختیار افراد قرار می دهد. تا در جستجوی گوگل و تحقیق درباره موارد احتمالی برای خرید جستجو کنند.

تعداد کمی از شرکت ها بخشی از بودجه بازاریابی خود را به نمایشگاه ها و رویدادها اختصاص می دهند. با این حال بسیاری از این موارد اکنون لغو شده اند و افراد کمتری به جلسات حضوری علاقه مند هستند. این خصوصاً در مورد شرکت های B2B صدق می کند.

ممکن است لازم باشد وب سایت خود را تغییر دهید تا تقاضای فعلی را بهتر نشان دهد. به عنوان مثال ، اگر شما یک مجموعه فروش گسترده از دسته سهام را اجرا کنید. ممکن است بخواهید محصولات غذایی و لوازم ضروری خانه خود را بیش از اقلام لوکس ترجیح دهید. در برخی موارد ، که محدودیت های دولت محدودیت مجاز فروش شما را دارد. ممکن است لازم باشد وب سایت خود را تغییر دهید تا موارد ممنوعه را به طور موقت حذف کنید.

با این حال ، به یاد داشته باشید که بازاریابی دیجیتال نسبت به اکثر انواع دیگر بازاریابی یک مزیت قابل توجه دارد. این به هیچ تعامل رو در رو احتیاج ندارد. همچنین یکی از انواع قابل اندازه گیری بازاریابی است که تعیین اهداف روشن ROI را آسان می کند.

3- بهبود بخشی سئو سایت خود

داشتن حضور دیجیتال بهبود یافته بسیار خوب است. اما اگر افراد نتوانند به وب سایت شما راه پیدا کنند ارزش کمی دارد. هر کسب و کاری با وب سایت ، اگر نمی خواهد در میان رقابت ها گم شود. باید از اصول بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو استفاده کند.

گوگل و سایر شرکت های جستجو به طور مداوم الگوریتم های موتور جستجوی خود را تغییر می دهند. بنابراین شما باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما به طور مستمر تغییر می کند تا با روند مطابقت داشته باشد. تبلیغ کنندگان و بازاریاب های خوب محتوا می دانند که چگونه مطالب خود را با در نظر گرفتن سئو جستجو کنند. به همین ترتیب ، توسعه دهندگان شما باید بتوانند از عملکرد سایت شما به گونه ای اطمینان حاصل کنند که موتورهای جستجو را آسان کند.

هدف از سئو مناسب این است که وقتی مشتریان بالقوه شما کلمات کلیدی مهم برای صنعت شما را جستجو می کنند. پست ها و صفحات وب سایت شما در بالای نتایج جستجو قرار می گیرند. ترجیحاً در چند موقعیت اول رقابت زیادی برای این اسلات ها وجود دارد. به این معنی که شما در جستجوی سئو بهتر از بقیه بخش های خود هستید.

در حال حاضر ، رقبای شما بیش از آنکه به کیفیت وب سایت های خود فکر کنند. مشغول تلاش برای زنده ماندن هستند. سئو استثنایی به شما فرصتی عالی می دهد تا هنگام بهبود شرایط ، از اولین علامت دور شوید.

این مورد حتی در بنگاه های اقتصادی که بیشتر تحت تأثیر ویروس کرونا قرار دارند نیز صدق می کند. تا زمانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید. می توانید به راحتی از خانه بر روی سئو خود کار کنید. حتی اگر کسب و کار شما مجبور به توقف شود. سئو خوب ساختن آن را برای شما بسیار ساده تر می کند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 7 نکته مهم بازاریابی در طول ویروس کرونا