طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

نرم افزار مدیریت منابع انسانی دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

نرم افزار مدیریت منابع انسانی دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

یکی از مهم ترین نقش های نرم افزار مدیریت منابع انسانی اتوماسیون است. این نرم افزار با ساده سازی وظایف دستی و سازماندهی اطلاعات و داده ها ، فعالیت های مشاغل را به راحتی حفظ می کند. حتی وقتی همه در مکان های مختلف کار می کنند. برخی از مهم ترین نقش های نرم افزار مدیریت منابع انسانی عبارتند از:

  • سازماندهی داده ها
  • ذخیره اطلاعات بصورت ایمن بصورت آنلاین
  • ایجاد گردش کار
  • پیگیری پیشرفت و تاییدیه ها
  • ردیابی زمان
  • آموزش و توسعه کارمندان
  • مدیریت عملکرد
  • تنظیم و پیگیری اهداف
  • مدیریت مزایا
  • ثبت ورود و خروج کارمندان
  • یکپارچه سازی برنامه های شخص ثالث
  • تغییرات داده ها در حسابرسی
  • ایجاد گزارش های سفارشی برای تیم ها

واضح است که ، نرم افزار مدیریت منابع انسانی می تواند در شرکت شما از مدیریت کارمندان گرفته تا گزارش داده ها ، کارایی بسیاری داشته باشد. در ادامه به معرفی 10 نرم افزار عالی مدیریت منابع انسانی کسب و کار می پردازیم.

وقتی صحبت از مارکت پلیس می شود. اولین نامی که به ذهن شما خطور می کند به احتمال زیاد آمازون است. آمازون مطمئنا یک شرکت تجارت الکترونیک بزرگ است. اما یک شرکت تجارت الکترونیک آینده نیز وجود دارد که در شرف تصاحب بازار اینترنت است. این غول تجارت الکترونیکی چیزی غیر از علی بابا نیست. پیشنهاد می کنم برای آشنایی با مدل درآمد علی بابا مقاله مدل  درآمد علی بابا، یک مارکت پلیس موفق را مطالعه نمایید.

نرم-افزار-مدیریت-منابع-انسانی-دقیقا-چه-کاری-انجام-می-دهد؟

1- Monday.com

Monday.com که یکی از معروف ترین نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی در جهان است. به مشاغل اجازه ارتباط و همکاری بهتر از هرجای دنیا را می دهد. Monday توسط هر دو مشاغل دیجیتال با تیم های از راه دور و تیم هایی که در یک فضای اداری فیزیکی کار می کنند ، استفاده می شود. روش اختصاص و تکمیل پروژه ها را از طریق سیستم منحصر به فرد صفحه و ستون خود بهبود می بخشد.

صرف نظر از صنعت ، Monday این امکان را به تیم ها می دهد تا کارآمدتر کار کنند. این به ویژه مهم است. زیرا به انواع برنامه های شخص ثالث متصل می شود. از جمله تمام برنامه هایی که تیم شما قبلا برای کارهای روزمره از آن ها استفاده می کند.

اگرچه اکثر نرم افزارهای HR می توانند وظایفی را که Monday انجام می دهد انجام دهند. اما یکی از دلایل محبوبیت آن این است که همه چیز را به روشی بصری سازماندهی می کند. که موجب درک و دست کاری آن می شود. تیم ها می توانند بصورت بصری آنچه را که هر کس در آن کسب و کار انجام می دهد مشاهده کنند. می توانند هماهنگ تر عمل کنند. در نتیجه، حتی کارهای بیشتری انجام می دهند. در ضمن از کار خود نیز لذت می برند.

2- نرم افزار BambooHR

BambooHR یک نرم افزار عالی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط می باشد. BambooHR به طور باورنکردنی کاربرپسند است. این موضوع پذیرش آن را آسان می کند. حتی زمانی که کسب و کار شما از قبل فعال است.

BambooHR همچنین وظایف مهم منابع انسانی مختلفی را ارائه می دهد. به شما امکان می دهد پرسنل و اطلاعات آن ها را به روشی منحصر به فرد سازماندهی کند. اگرچه ویژگی های آن کمتر از Monday است. اما این راه حل نرم افزاری ساده به بسیاری از مشاغل دقیقا همان چیزی را می دهد که بدون پیچیدگی بیش از حد نیاز دارند.

3- نرم افزار OnPay

یکی دیگر از 10 نرم افزار عالی مدیریت منابع انسانی کسب و کار OnPay می باشد. OnPay به عنوان یک نرم افزار عالی برای حقوق و دستمزد شناخته می شود. می تواند برای نیازهای منحصر به فرد سازمان شما سفارشی شود. مبتنی بر فضای ابری ، OnPay پردازش حقوق و دستمزد را ساده می کند. حتی ثبت مالیات و سایر پرداخت ها را به صورت خودکار انجام می دهد. OnPay که به طور خاص برای نقش های انسانی طراحی شده است. امکان بیمه ، مزایا ، برنامه های بازنشستگی و پرداخت هزینه های قرارداد را در یک سیستم ساده فراهم می کند.

OnPay در مقایسه با نرم افزار های مدیریت منابع انسانی نسبتا مقرون به صرفه می باشد. اطمینان می دهد که همه افراد تیم شما (از جمله خود شما) هر ماه مراقبت می شوند.

4- نرم افزار Freshteam

اگرچه Freshteam تمام نقش های HR مورد نیاز را ارائه می دهد. اما یکی از بهترین ویژگی های این نرم افزار ردیابی متقاضیان و روند جذب برای کسب و کار شما است.

اگر شرکت شما بطور منظم افرادی از جمله پیمانکاران و کارمندان نیمه وقت را استخدام می کند. پس فرشتام یک راه حل عالی برای شما است. مقرون به صرفه در مقایسه با سایر ابزارهای منابع انسانی طراحی شده برای کسب استعداد می باشد. Freshteam اطمینان حاصل می کند که استخدام های بالقوه به درستی ارزیابی شوند. سپس به طور کارآمد به تیم آورده می شوند تا وقت هیچی تلف نشود.

نرم افزار Freshteam وظایف منابع انسانی را ساده می کند. زیرا این امکان را فراهم می کند تا ارتباطات در میان برنامه ها بدون نیاز به خروج از سیستم عامل Freshteam انجام شود. از آنجا که از امنیت کافی برای ذخیره اطلاعات کارمندان و متقاضیان برخوردار است. Freshteam بستر مناسبی برای مشاغل دیجیتالی است که به طور منظم استخدام می کنند.

فرشتام بخشی از شرکت بزرگ Freshworks است که راه حل هایی برای مشارکت مشتری و کارمند ارائه می دهد. اگر کمتر از 50 کارمند داشته باشید می توانید از Freshteam به صورت رایگان استفاده کنید.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 10 نرم افزار عالی مدیریت منابع انسانی کسب و کار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد