طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

3 عامل موثر بر ارزش لینک

3 عامل موثر بر ارزش لینک

قبل از اینکه لیستی کامل از انواع بک لینک را با هم مرور کنیم. مهم است که بدانیم چه چیزی لینک را با ارزش می کند. همانطور که گفتیم بک لینک ها اصولا همه برابر نیستند. فاکتورهای مختلفی وجود دارد که می تواند بک لینک را از سایر موارد ارزشمندتر سازد. همچنین مواردی وجود دارد که لینک را برای سئو بسیار بد می کند. 3 عامل اصلی که روی ارزش لینک تاثیر می گذارند شامل موارد زیر است:

1- مرجع سایت لینک دهنده

با ارزش ترین انواع بک لینک از وب سایت های با کیفیت حاصل می شود. لینک های سایت هایی که به عنوان منابع معتبر برتر شناخته می شوند. سیگنال های مثبت بیشتری نسبت به لینک های سایت های کم کیفیت و کمتر شناخته شده به موتورهای جستجو ارسال می کنند.

برای تعیین اقتدار یک سایت و ارزش لینک، به رتبه الکسا سایت لینک دهنده نگاه کنید. هرچه رتبه الکسای سایت لینک دهنده بهتر باشد. لینک بهتری برای سئو سایت دارد. سایت های دارای رتبه الکسا پایین معتبرتر از سایت های دارای رتبه الکسای بالا هستند. با استفاده از ابزار Alexa’s Site Overview می توانید رتبه الکسا سایت را بررسی کنید.

 

آیا با روش های ایجاد یک بک لینک طبیعی آشنا هستید؟ پیشنهاد می کنم برای آشنایی با این روش های جذاب مقاله 9 روش ایجاد بک لینک طبیعی را حتما مطالعه نمایید. 

مرجع-سایت-لینک-دهنده

2- وضعیت Do Follow در مقابل No Follow

وقتی ناشری لینکی را به وب سایت خود اضافه می کند. می تواند با استفاده از کد HTML لینک را به صورت Do Follow یا No Follow تنظیم کند.

  • Do follow لینک ها: به موتورهای جستجو می گویند که به لینک ها توجه کرده و ارزش سئو را بدهند.
  • No follow لینک ها: به موتورهای جستجو می گوین که لینک ها را نادیده بگیرند. به آن ها ارزش سئو کمتری بدهند.

از آنجا که لینک های دنبال کننده(Do Follow) سیگنال های بهتری را به موتورهای جستجو می فرستند. ارزش آن ها از عدم لینک پیگیری(No Follow) بیشتر است.

از آنجا که Do follow سیگنال های بهتری را به موتورهای جستجو می فرستند. ارزش آن ها از No follow بیشتر است.

برای اینکه بدانید لینک دنبال کننده است یا دنبال نمی کند ، می توانید از برنامه افزودنی NoFollow Simple Chrome استفاده کنید تا کد لینک را به راحتی بررسی کنید.

3- محل لینک در سایت

وب سایت ها در بخش هایی تنظیم می شوند و ممکن است تحت تاثیر بخشی که در آن لینک می یابد ، چقدر ارزش لینک را دارد.

با ارزش ترین لینک ها در محتوای اصلی سایت قرار گرفته است. لینک ها ممکن است وقتی از موتورهای جستجو در هدر ، پاورقی یا نوار کناری صفحه ظاهر می شوند. همان مقدار را دریافت نکنند. هنگامی که به دنبال ایجاد بک لینک با کیفیت بالا هستید. این عامل مهمی است که باید به خاطر بسپارید. به دنبال ایجاد لینک هایی باشید که در محتوای اصلی یک سایت گنجانده شود.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. نشانه های بهترین بک لینک ها

رتبه آگهی (ad Rank) چیست؟

رتبه آگهی (ad Rank) چیست؟

ad Rank موقعیتی است که آگهی در صفحه نتایج جستجوی پرداخت شده مشخصی اشغال می کند. هرچه کیفیت تبلیغات شما بهتر باشد. از رتبه بالاتری برخوردار خواهید شد. گوگل از این رتبه آگهی برای تعیین اینکه کدام تبلیغ اول ، دوم ، سوم و… به شما نشان می دهد استفاده می کند.

هر وقت کسی هر چیزی را در گوگل تایپ می کند. موتور جستحو قرار است به یک تبلیغ دهنده نمره کیفیتی بدهد که اگر تبلیغ را روی آن کلیک شود ، چقدر مرتبط است و لندینگ پیج ها آن آموزنده و مفید هستند. برخی از معیارهای تاریخی کمپین تبلیغات مانند نرخ کلیک نیز در نظر گرفته خواهد شد. گوگل می خواهد مطمئن شود که آن ها مفیدترین اطلاعات را به مردم می دهند.

گوگل به تبلیغاتی که محتوا واقعا مرتبط ایجاد می کنند. از پسوند تبلیغات خوبی استفاده می کند. دارای صفحه فرود مناسب بر اساس کلمات کلیدی است که افراد تایپ می کنند. همچنین به کمپین هایی که با گذشت زمان دارای یک کلیک عالی (CTR) هستند ، مزایایی می دهد. برای چنین شرکت هایی تخفیف پرداخت با هر کلیک (PPC) در دسترس است.

هر آگهی کاملا متفاوت است و ویژگی های خاص خود را دارد. گاهی اوقات پیشنهادات بالاتر ممکن است به شما در رتبه بندی بالاتر کمک کند. همچنین انتخاب کلمه کلیدی مناسب می تواند به شما در صعود کمک کند. با این حال ، همه ابزارهای مفید ترکیب شده ممکن است نتایج بالاتر را تضمین کنند. برای درک اینکه 3 راه مفید برای بهبود رتبه بندی تبلیغات کدام است ، در ادامه همراه ما باشید.

تا بحال به اینکه چطور می توان سئو را بوسیله گوگل ادوردز تقویت کرد فکر کردید؟ پیشنهاد می کنم حتما مقاله 6 روش تقویت سئو با استفاده از گوگل ادوردز را مطالعه نمایید. 

رتبه-آگهی-(ad-Rank)-چیست؟

نحوه تعیین موقعیت آگهی

عوامل مختلفی وجود دارد که به طور خاص در رتبه آگهی تاثیر می گذارد.

  1. مبلغ پیشنهادی: وقتی پیشنهاد خود را تعیین می کنید. به گوگل ادز می گویید حداکثر مبلغی را که مایلید با کلیک روی تبلیغ خود بپردازید. مبلغی که در واقع در پایان پرداخت می کنید اغلب کمتر است. در هر زمان می توانید پیشنهاد خود را تغییر دهید.
  2. کیفیت تبلیغات و لندینگ پیج ها: گوگل ادز همچنین بررسی می کند که آگهی شما و وب سایتی که به آن لینک دارد برای شخصی که آن را می بیند چقدر مرتبط و مفید است. ارزیابی گوگل از کیفیت آگهی شما در نمره کیفیت شما خلاصه می شود.
  3. رقابت یک کمپین و نرخ کلیک: اگر دو آگهی که برای یک موقعیت مشابه رقابت می کنند دارای رتبه آگهی مشابه باشند. هر یک فرصت مشابهی برای کسب آن موقعیت دارند. هرچه شکاف در رتبه تبلیغات بین تبلیغات دو تبلیغ دهنده افزایش یابد. تبلیغات با رده بالاتر احتمال برد بیشتری دارد.
  4. زمینه جستجوی شخص: هنگام محاسبه رتبه آگهی ، گوگل به عباراتی که فرد وارد کرده است. مکان شخص در زمان جستجو ، نوع دستگاهی که از آن استفاده می کند ، زمان جستجو و سایر علائم و ویژگی های کاربر توجه می کند.
  5. تاثیر مورد انتظار از پسوندهای تبلیغات و سایر قالب های تبلیغاتی: هنگامی که تبلیغ خود را ایجاد می کنید. این گزینه را دارید که اطلاعات اضافی مانند شماره تلفن یا لینک های بیشتری به صفحات خاص سایت خود به تبلیغ خود اضافه کنید. به این موارد افزونه تبلیغات گفته می شود. گوگل ادز تخمین می زند که پسوندها و سایر قالب های تبلیغاتی که استفاده می کنید بر عملکرد تبلیغات شما تاثیر می گذارد.

این عوامل بر اساس رفتار مشتریان قبلی یا مشترک تعریف می شوند.

تبلیغات بهتر به معنی رتبه بهتر آگهی

هر زمانی فردی جستجو می کند که بر آگهی تبلیغاتی را که در یک کمپین کلیک می کند. گوگل یک رتبه آگهی را محاسبه می کنیم. این محاسبه ، از جمله عوامل دیگر ، اندازه گیری پیشنهادات و زمان حراج شما از CTR مورد انتظار ، ارتباط آگهی و تجربه لندینگ پیج را شامل می شود. گوگل برای تعیین مولفه های کیفیت زمان حراج، تعدادی از عوامل مختلف را بررسی می کند. با بهبود عوامل زیر می توانید به بهبود اجزای کیفی رتبه آگهی خود کمک کنید:

  • میزان کلیک مورد انتظار آگهی شما: این تا حدودی بر اساس کلیک ها و بازبینی های تاریخی آگهی شماست.
  • ارتباط آگهی شما با جستجو: میزان ارتباط آگهی شما با آنچه شخص جستجو می کند.
  • کیفیت صفحه فرود شما: صفحه فرود یا همان لندینگ پیج شما چقدر مرتبط ، شفاف و آسان برای پیمایش است.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. ad Rank چیست و 3 روش بهبود آن

بهبود رتبه گوگل وبسایت خود بدون پنالتی

بهبود رتبه گوگل وبسایت خود بدون پنالتی

1- اطلاع از قوانین و به روزرسانی های جدید گوگل

قبل از اینکه بتوانید این قوانین را دنبال کنید ، باید بدانید که آن ها چی هستند. گوگل نیز دائما در حال به روزرسانی است. این یک فرآیند یادگیری مداوم است . باید در مورد به روزرسانی های الگوریتمی که گوگل ایجاد می کند به روز باشید.

اگر به قوانین قدیمی پایبند هستید و درباره به روزرسانی جدید اطلاعاتی کسب نمی کنید. این امر می تواند شما را مستعد مجازات کند. به عنوان مثال ، مجازات تبلیغات سرزده به روزرسانی در سال 2017 بود. این خط مشی یک وب سایت را به دلیل داشتن پنجره های بازشو تبلیغات ناخواسته در یک صفحه مجازات می کند. در سال 2017 ، برای رتبه بندی وب بسیار مهم بود که هنگام اعلام آن درباره این به روزرسانی آموخته باشید. در غیر این صورت ، پنجره های وب شما را در معرض خطر مجازات جریمه از طرف گوگل قرار می دهد.

مدیران گوگل گری ایلیس و جان مولر تایید کرده اند که گوگل به طور منظم الگوریتم خود را به روزرسانی می کند.، اگرچه بیشتر به روزرسانی ها و تغییرات به صورت عمومی انجام نمی شوند. اما طبق تخمین ها حدودا در سال 600 به روزرسانی انجام می شود.

عمده بروزرسانی ها رسما اعلام می شوند. اما پیچیدگی های هر بروزرسانی کاملا محرمانه است. بیشتر اوقات ، اطلاعات به بیرون درز می کند فقط حدس و گمان کارشناسان صنعت است.

به همین دلیل ، 40٪ از کل صاحبان کسب وکارها می گویند که به روزرسانی مداوم یکی از بزرگ ترین موانع موفقیت سئو است.

اما این رازداری منطقی است. زیرا اگر گوگل نشان می داد که چگونه بدون جریمه یا سئو کلاه سیاه به جایگاه برتر دست پیدا کنید. دیگر نمی تواند بهترین نتایج جستجو را در اختیار کاربران قرار دهد. زیرا در این صورت همه می توانند دزدکی حرکت کنند و در مقام اول قرار بگیرند.

پیشی گرفتن از گوگل کاری بسیار سختی است. درواقع می توان گفت غیر ممکن می باشد. با این وجود برخی از بازاریابان برای کسب نتیجه سریع تر و همچنین به دلیل جذابیت و میانبر بودن اقدام به استفاده از تکنیک های مخرب و ممنوع سئو می کنند. البته با این کار سیگنال های منفی و اشتباه به گوگل ارسال می کنند. پیشنهاد می کنم مقاله ۶ تکنیک مخرب و ممنوع سئو را حتما مطالعه نمایید.

اطلاع-از-قوانین-و-به-روزرسانی-های-جدید-گوگل

برخی از به روزرسانی های گذشته الگوریتم های گوگل

  • به روزرسانی برای تناسب با موبایل(آوریل 2015): گوگل اکنون وب سایت های مناسب برای موبایل را ترجیح می دهد. وب سایت هایی که این شرایط را نداشته باشند جریمه می شوند.
  • الگوریتم کبوتر (ژوئیه 2014): کبوتر معرفی نتایج جستجوی محلی در گوگل مپ را پوشش می دهد.
  • الگوریتم مرغ مگس خوار (آگوست 2013): از این پس ، گوگل هدف کاربر را نیز تفسیر می کند و سوالات جستجو را تفسیر می کند. از زمان معرفی الگوریتم مرغ مگس خوار ، پرسش جستجوی کاربر دیگر تحت اللفظی قرار نمی گیرد.
  • الگوریتم پنگوئن (آوریل 2012): وب سایت های اسپم با مشخصات لینک غیر طبیعی مجازات می شوند. رتبه بندی خود را از دست می دهند.

2- تولید محتوای سازگار و سطح بالا

اگر تولید محتوا مشکل است ، می توانید یک برنامه بازاریابی را در نظر بگیرید تا محتوای اصلی خود را برای شما ایجاد کند. آژانس های حرفه ای تجربه نوشتن محتوا ، اجرای ممیزی سئو و انجام تکنیک های سدخ در صفحه را دارند. محتوای عالی ممکن است ذهنی به نظر برسد ، اما Gگوگل از فاکتورهای خاصی برای تعیین این موضوع استفاده می کند.

  • خوانایی
  • امتیازات صفحه وب
  • طراوت مطالب
  • ارتباط صفحه وب
  • قابلیت استفاده از صفحه وب

این عوامل فقط چند عامل از 200 فاکتور مختلفی را که در الگوریتم گوگل استفاده شده اند، تشکیل می دهند. با ایجاد محتوای عالی که آسان خوانده شود. به طور مداوم به روز شوید و به موضوع مرتبط باشد ، آن را ساده نگه دارید.

گوگل همیشه آن صفحات را که به جای کمیت حاوی کیفیت هستند. رتبه بندی و فهرست بندی می کند.

.گوگل اکنون بر روی محتوای با کیفیت تمرکز کرده است ، داشتن صفحات با کیفیت در سایت به جای داشتن محتوای با حجم بالا و کیفیت پایین بسیار عالی است.

با داشتن یک وبلاگ ، شما یکی از روش های عالی برای افزودن محتوای با کیفیت بالا به وبلاگ یا سایت خود دارید. با این حال ، پست های وبلاگ که ارزش کمی دارند. می تواند به طرز اشتباهی در رتبه های گوگل سایت شما تاثیر بگذارد.

3- آنالیز محدوده های جستجو

پس از تجزیه و تحلیل کیفیت محتوا ، باید رتبه های سایت خود را بهینه کنید. برای این منظور مطمئن شوید که سایت شما امروز در کجا قرار دارد. با استفاده از Serps.com که یک ابزار آنلاین برای دانستن موقعیت سایت شما است. می توانید این مورد را بررسی کنید.

همچنین ، سرعت وب سایت خود را در صفحه وب و سلامت سایت خود را بررسی کنید. سلامتی به این معناست که سایت شما مجازات گوگل دارد یا خیر.با انجام این کارها می دانید که سایت شما در چه رتبه ای قرار دارد. چگونه باید تلاش خود را برای بهبود رتبه های گوگل وارد کنید.

4- ارزش یابی و شناسایی مجازات ها

برای ارتقا رنک رتبه بندی گوگل هر کاری انجام دهید. اگر از مجازات های وبلاگ خود که ناقض خط مشی های گوگل است. نمی دانید به شما در رتبه بندی خوب کمک نمی کند.

برای اینکه بدانید کدام مجازات ناقض خط مشی های گوگل است می توانید از Moz استفاده کنید. به این ترتیب می توانید لینک های ضعیف را شناسایی کرده و به سرعت آن ها را حذف کنید.

5- تحقیق کلمه کلیدی درست و مناسب

برای تحقیق در مورد کلمه کلیدی مناسب ، ابتدا ببینید که خوانندگان شما در جایگاه شما چه چیزی جستجو می کنند. چگونه به شما دسترسی پیدا می کنند. برای این منظور ، می توانید از ابزار Google Keywords Planner برای تحقیق در مورد کلمه کلیدی درستی که می توانید در محتوای خود بگنجانید ، کمک بگیرید.

حتی می توانید از این ابزار برای جاسوسی از رقبا خود استفاده کنید. اما توصیه می شود کلمه کلیدی رقابتی را انتخاب نکنید. کلمات کلیدی را انتخاب کنید که دارای ترافیک مناسب و رقابت کمی باشند.

6- ایجاد لینک های با کیفیت

درست مانند محتوای با کیفیت ، بک لینک با کیفیت نیز اهمیت زیادی دارد. لینک های ورودی با کیفیت همیشه برای موتور جستجوی گوگل خوب به نظر می رسند. اما اطمینان حاصل کنید که روی تولید مقالات با کیفیت بالا و همچنین ایجاد لینک تمرکز کرده اید. زیرا گوگل دیگر به لینک هایی که از وب سایت های توزیع کننده محتوا هستند توجه نمی کند.

 

 جهت مطالعه این مقاله بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 8 روش بهبود رتبه گوگل بدون پنالتی

تکنیک های مخرب و ممنوعه سئو

تکنیک های مخرب و ممنوعه سئو

1- بهینه سازی بیش از حد انکر تکست

انکر تکست متنی قابل مشاهده و کلیک است که در لینک مشاهده می کنید. به عنوان مثال شما از صفحه ای به صفحه دیگر لینک می دهید. متنب که با آن به صفحه دیگر لینک دادید یک انکر تکست است. عبارت ، “اینجا لینکی به صفحه اصلی سایت X است” انکر تکست در لینک فوق است.

انکر تکست شما باید با صفحه ای که به آن لینک دارد مرتبط باشد.

مثلا اگر صفحه مربوط به طراحی مارکت پلیس است. در انکر تکست باید گفته شود که در مورد طراحی مارکت پلیس است. انکر تکست یک لینک به گوگل و کاربران وب کمک می کند تا بدانند محتوای صفحه مقصد چیست.

اگر بیشتر سایت هایی که به صفحه خاصی لینک می شوند از مجموعه اصطلاحات در انکر تکست استفاده می کنند. ممکن است آن صفحه رتبه بالاتری برای آن اصطلاحات در موتورهای جستجو داشته باشد. به همین دلیل ، بیشتر بازاریابان سعی می کنند از کلمات کلیدی دقیق مورد نظر برای رتبه بندی در انکر تکست لینک های خود استفاده کنند.

به عنوان مثال ، اگر بخواهید برای کلمه کلیدی “تکنیک های سئو” رتبه بندی کنید. هر بار که به صفحه لینک می شود از آن عبارت دقیق در انکر تکست استفاده کنید.

وقتی این کار را مرتب انجام می دهید. به دلیل اینکه می خواهید صفحه را برای “تکنیک های سئو” رتبه بندی کنید. اشتباه است. کاری که شما انجام می دهید، بهینه سازی بیش از حد انکر تکست است.

موتورهای جستجو متوجه این موضوع خواهند شد که شما از کلمه کلیدی مورد نظر خود بسیار در انکر تکست استفاده می کنید. در نتیجه احتمال دارد تصمیم به مجازات وبسایت شما بگیرند.

انواع انکرتکست

  1. مطابقت دقیق: وقتی کلمه کلیدی هدف انکر تکست باشد. به عنوان مثال ، تکنیک های سئو
  2. تطابق جزئی: هنگامی که تغییر کلمه کلیدی هدف انکر تکست باشد. به عنوان مثال ، تکنیک های پیشرفته سئو
  3. برند دار: وقتی نام شرکت یا برند انکر تکست باشد. به عنوان مثال رایانیتا
  4. لینک برهنه: هنگامی که URL صفحه انکر تکست باشد.
  5. عمومی: هنگامی که یک عبارت معمول انکر تکست باشد. به عنوان مثال. “اینجا را کلیک کنید” یا “از لینک دیدن کنید.”
  6. تصویر: هنگامی که تصویری به صفحه لینک می یابد. به این معنی که وقتی کاربران وب بر روی تصویر کلیک می کنند ، به صفحه می روند.

از ایجاد انکر تکست دقیق تا 30٪ از لینک های هر صفحه در سایت خود ، خودداری کنید. هر چیزی بیش از 40٪ باشد. گوگل می تواند گوگل شما را مجازات کند.

2- وبلاگ نویسی مهمان هرزنامه

وبلاگ نویسی مهمان و سئو کاملا مطابقت دارند. برای کسب رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو ، به بک لینک نیاز دارید. وبلاگ نویسی مهمان به شما این امکان را می هد.

وبلاگ نویسی مهمان به شما امکان می دهد لینک هایی را اضافه کنید که بیشترین اهمیت را دارند. که در محتوای یک صفحه است. سئوکاران آن را بک لینک متنی نیز می نامند. لینک های متنی قدرتمندترین و با ارزش ترین بک لینک ها هستند. وقتی برای یک سایت پست مهمان می نویسید. درج لینک در آن سایت به سایت خود آسان است.

به همین دلیل ، اسپمرها اکنون از وبلاگ نویسی مهمان برای بدست آوردن تعداد زیادی بک لینک استفاده می کنند. بیشتر پست های مهمان آن ها بی کیفیت است و ارزش صفر را به خوانندگان وب می دهد. گوگل نیز نسبت به وبلاگ نویسی به عنوان مهمان برای ایجاد لینک هشدار داد است.

اگر تنها دلیل شما برای وبلاگ نویسی به عنوان مهمان ، دریافت لینک است. ممکن است سایت شما مورد هدف قرار گرفته و از موتور جستجوی گوگل خارج شوید. وبلاگ نویسی مهمان برای لینک ها به این معنی است که مخاطبان سایتی که پست شما را منتشر می کنند از آن هیچ ارزشی نمی گیرند. این دلیل درستی برای انتشار پست مهمان نیست.

دلیل شما برای وبلاگ نویسی مهمان باید خدمت به مخاطبان سایت انتشارات باشد. به آن ها محتوای با کیفیتی بدهید که مدت ها به خاطر بسپارند.

فقط درصورت لزوم و مرتبط بودن به سایت خود لینک دهید. این بدان معنی است که شما مجبور نیستید لینک را به جایی از محتوا به اجبار بدهید.

3- پر کردن کلمات کلیدی

در سال های اولیه موتورهای جستجو ، تنها چیزی شما برای رتبه بندی نیاز داشتید. یک کلمه کلیدی بود که آن را بار ها در محتوای خود ذکر کنید. اگر می خواستید برای یک کلمه کلیدی را رتبه بندی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بیشتر از رقبا آن را ذکر کنید.

صفحه وب شما شروع به رتبه بندی در یک موقعیت برتر از نتایج موتورهای جستجو برای آن کلمه کلیدی می کرد. حتی برخی از بازاریابان بارها کلمات کلیدی مورد نظر خود را ذکر کرده و آن را در پس زمینه سفید پنهان می کنند.

خب احتمالا همانطور که می دانید بک لینک ها تاثیر بسیار زیادی در بهبود و ارتقا سئو دارند. اما چطور می شود این کار را بطور طبیعی انجام داد؟ پیشنهاد می کنم بدین منظور مقاله 9 روش ایجاد بک لینک طبیعی را حتما مطالعه نمایید.

پر-کردن-کلمات-کلیدی

نحوه انجام این کار به شرح زیر است:

آنها کلمه کلیدی را در جایی از صفحه خود تکرار می کنند و متن را به رنگ سفید در می آورند تا بازدیدکنندگان نبینند که آنها 100 بار کلمه کلیدی را در صفحه خود ذکر کرده اند. وقتی رنگ یک متن را روی زمینه سفید سفید می کنید ، بازدیدکنندگان از صفحه آن را نمی بینند ، اما ربات های موتور جستجو آن را می بینند. هدف این بود که ربات ها را فریب دهند. معتقدند این صفحه بیشترین ارتباط را برای ان کلمه کلیدی خاص دارد.

گوگل و سایر موتورهای جستجو باید در این زمینه کاری انجام دادند. اما امروزه ، پر کردن کلمات کلیدی یکی از مهم ترین روش های مخرب و ممنوع سئو است که هرگز نباید از آن استفاده کنید.

گوگل سایت هایی را که از این تکنیک ممنوع استفاده می کنند مجازات می کند. البته کلمات کلیدی هنوز هم قسمت مهمی از سئو هستند.

گوگل هنوز هم برای فهمیدن اینکه یک صفحه چیست ، از کلمات کلیدی استفاده می کند. برای رتبه بندی در گوگل به کلمات کلیدی نیاز دارید. اما برای کمک به گوگل در درک محتوای شما ، دیگر لازم نیست چندین بار کلمه کلیدی مورد نظر خود را تکرار کنید.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. ۶ تکنیک مخرب و ممنوع سئو

تکنیک های مخرب و ممنوعه سئو

تکنیک های مخرب و ممنوعه سئو

1- بهینه سازی بیش از حد انکر تکست

انکر تکست متنی قابل مشاهده و کلیک است که در لینک مشاهده می کنید. به عنوان مثال شما از صفحه ای به صفحه دیگر لینک می دهید. متنب که با آن به صفحه دیگر لینک دادید یک انکر تکست است. عبارت ، “اینجا لینکی به صفحه اصلی سایت X است” انکر تکست در لینک فوق است.

انکر تکست شما باید با صفحه ای که به آن لینک دارد مرتبط باشد.

مثلا اگر صفحه مربوط به طراحی مارکت پلیس است. در انکر تکست باید گفته شود که در مورد طراحی مارکت پلیس است. انکر تکست یک لینک به گوگل و کاربران وب کمک می کند تا بدانند محتوای صفحه مقصد چیست.

اگر بیشتر سایت هایی که به صفحه خاصی لینک می شوند از مجموعه اصطلاحات در انکر تکست استفاده می کنند. ممکن است آن صفحه رتبه بالاتری برای آن اصطلاحات در موتورهای جستجو داشته باشد. به همین دلیل ، بیشتر بازاریابان سعی می کنند از کلمات کلیدی دقیق مورد نظر برای رتبه بندی در انکر تکست لینک های خود استفاده کنند.

به عنوان مثال ، اگر بخواهید برای کلمه کلیدی “تکنیک های سئو” رتبه بندی کنید. هر بار که به صفحه لینک می شود از آن عبارت دقیق در انکر تکست استفاده کنید.

وقتی این کار را مرتب انجام می دهید. به دلیل اینکه می خواهید صفحه را برای “تکنیک های سئو” رتبه بندی کنید. اشتباه است. کاری که شما انجام می دهید، بهینه سازی بیش از حد انکر تکست است.

موتورهای جستجو متوجه این موضوع خواهند شد که شما از کلمه کلیدی مورد نظر خود بسیار در انکر تکست استفاده می کنید. در نتیجه احتمال دارد تصمیم به مجازات وبسایت شما بگیرند.

انواع انکرتکست

  1. مطابقت دقیق: وقتی کلمه کلیدی هدف انکر تکست باشد. به عنوان مثال ، تکنیک های سئو
  2. تطابق جزئی: هنگامی که تغییر کلمه کلیدی هدف انکر تکست باشد. به عنوان مثال ، تکنیک های پیشرفته سئو
  3. برند دار: وقتی نام شرکت یا برند انکر تکست باشد. به عنوان مثال رایانیتا
  4. لینک برهنه: هنگامی که URL صفحه انکر تکست باشد.
  5. عمومی: هنگامی که یک عبارت معمول انکر تکست باشد. به عنوان مثال. “اینجا را کلیک کنید” یا “از لینک دیدن کنید.”
  6. تصویر: هنگامی که تصویری به صفحه لینک می یابد. به این معنی که وقتی کاربران وب بر روی تصویر کلیک می کنند ، به صفحه می روند.

از ایجاد انکر تکست دقیق تا 30٪ از لینک های هر صفحه در سایت خود ، خودداری کنید. هر چیزی بیش از 40٪ باشد. گوگل می تواند گوگل شما را مجازات کند.

2- وبلاگ نویسی مهمان هرزنامه

وبلاگ نویسی مهمان و سئو کاملا مطابقت دارند. برای کسب رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو ، به بک لینک نیاز دارید. وبلاگ نویسی مهمان به شما این امکان را می هد.

وبلاگ نویسی مهمان به شما امکان می دهد لینک هایی را اضافه کنید که بیشترین اهمیت را دارند. که در محتوای یک صفحه است. سئوکاران آن را بک لینک متنی نیز می نامند. لینک های متنی قدرتمندترین و با ارزش ترین بک لینک ها هستند. وقتی برای یک سایت پست مهمان می نویسید. درج لینک در آن سایت به سایت خود آسان است.

به همین دلیل ، اسپمرها اکنون از وبلاگ نویسی مهمان برای بدست آوردن تعداد زیادی بک لینک استفاده می کنند. بیشتر پست های مهمان آن ها بی کیفیت است و ارزش صفر را به خوانندگان وب می دهد. گوگل نیز نسبت به وبلاگ نویسی به عنوان مهمان برای ایجاد لینک هشدار داد است.

اگر تنها دلیل شما برای وبلاگ نویسی به عنوان مهمان ، دریافت لینک است. ممکن است سایت شما مورد هدف قرار گرفته و از موتور جستجوی گوگل خارج شوید. وبلاگ نویسی مهمان برای لینک ها به این معنی است که مخاطبان سایتی که پست شما را منتشر می کنند از آن هیچ ارزشی نمی گیرند. این دلیل درستی برای انتشار پست مهمان نیست.

دلیل شما برای وبلاگ نویسی مهمان باید خدمت به مخاطبان سایت انتشارات باشد. به آن ها محتوای با کیفیتی بدهید که مدت ها به خاطر بسپارند.

فقط درصورت لزوم و مرتبط بودن به سایت خود لینک دهید. این بدان معنی است که شما مجبور نیستید لینک را به جایی از محتوا به اجبار بدهید.

3- پر کردن کلمات کلیدی

در سال های اولیه موتورهای جستجو ، تنها چیزی شما برای رتبه بندی نیاز داشتید. یک کلمه کلیدی بود که آن را بار ها در محتوای خود ذکر کنید. اگر می خواستید برای یک کلمه کلیدی را رتبه بندی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بیشتر از رقبا آن را ذکر کنید.

صفحه وب شما شروع به رتبه بندی در یک موقعیت برتر از نتایج موتورهای جستجو برای آن کلمه کلیدی می کرد. حتی برخی از بازاریابان بارها کلمات کلیدی مورد نظر خود را ذکر کرده و آن را در پس زمینه سفید پنهان می کنند.

خب احتمالا همانطور که می دانید بک لینک ها تاثیر بسیار زیادی در بهبود و ارتقا سئو دارند. اما چطور می شود این کار را بطور طبیعی انجام داد؟ پیشنهاد می کنم بدین منظور مقاله 9 روش ایجاد بک لینک طبیعی را حتما مطالعه نمایید.

پر-کردن-کلمات-کلیدی

نحوه انجام این کار به شرح زیر است:

آنها کلمه کلیدی را در جایی از صفحه خود تکرار می کنند و متن را به رنگ سفید در می آورند تا بازدیدکنندگان نبینند که آنها 100 بار کلمه کلیدی را در صفحه خود ذکر کرده اند. وقتی رنگ یک متن را روی زمینه سفید سفید می کنید ، بازدیدکنندگان از صفحه آن را نمی بینند ، اما ربات های موتور جستجو آن را می بینند. هدف این بود که ربات ها را فریب دهند. معتقدند این صفحه بیشترین ارتباط را برای ان کلمه کلیدی خاص دارد.

گوگل و سایر موتورهای جستجو باید در این زمینه کاری انجام دادند. اما امروزه ، پر کردن کلمات کلیدی یکی از مهم ترین روش های مخرب و ممنوع سئو است که هرگز نباید از آن استفاده کنید.

گوگل سایت هایی را که از این تکنیک ممنوع استفاده می کنند مجازات می کند. البته کلمات کلیدی هنوز هم قسمت مهمی از سئو هستند.

گوگل هنوز هم برای فهمیدن اینکه یک صفحه چیست ، از کلمات کلیدی استفاده می کند. برای رتبه بندی در گوگل به کلمات کلیدی نیاز دارید. اما برای کمک به گوگل در درک محتوای شما ، دیگر لازم نیست چندین بار کلمه کلیدی مورد نظر خود را تکرار کنید.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. ۶ تکنیک مخرب و ممنوع سئو