طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

چک لیست راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی عالی

چک لیست راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی عالی

1- تعیین دامنه خود

تعیین نیازها و خواسته های اساسی شما اولین قدم در این فرآیند است. همیشه بهتر است به وب سایت هایی که محصولات مشابه شما را می فروشند مراجعه کنید. ببینید چه ویژگی ها و صفحاتی دارند. آنچه را که امیدوارید به دست آورید مستند کنید. مهم است که به خاطر داشته باشید که ، مانند هر چیز در زندگی ، هرچه بیشتر بخواهید. ساخت آن بیشتر طول می کشد و هزینه بیشتری نیز دارد.

اگرچه خوب است که به سایت هایی مانند آمازون به عنوان استاندارد طلایی نگاه کنید. به این معنی نیست که شما آماده سرمایه گذاری منابعی هستید که آن ها در وب سایت شما دارند. همچنین مهم است که تشخیص دهید بعد از راه اندازی سایت می توانید به سایت خود اضافه و ساخت کنید. بنابراین نیازی به تلاش برای قرار دادن خود در محدوده اولیه خود ندارید. با این حساب ، خوب است دامنه خود را به بخش هایی تقسیم کنید:

  1. آنچه شما برای راه اندازی می خواهید ، به شما امکان می دهد سریع تر بلند شوید و حرکت کنید.
  2. آنچه می خواهید روی افزودن پس از راه اندازی متمرکز شوید
  3. آنچه قصد دارید همزمان با رشد تجارت آنلاین خود در لیست آرزوهای بلند مدت خود نگه دارید.

2- خرید یک نام دامنه

آدرس اینترنتی شما که اغلب “.com” است. برای رزرو کردن در مراحل اولیه مهم است. دقیقا مانند ثبت شرکت ، نام دامنه به صورت اولین مراجعه ، اولین سرویس ارائه می شود.

شما می خواهید قبل از شروع به راه اندازی وب سایت خود اطمینان حاصل کنید که نام خود را ثبت کرده اید. در غیر این صورت ممکن است متوجه شوید دامنه مورد نظر شما در دسترس نیست. باید برگردید و در تنظیمات سایت خود تغییراتی ایجاد کنید.

آیا تا به حال به چگونگی افزودن کد گوگل آنالیتیکس به سایت خود فکر کردید؟ یا اصلا چرا باید این کار را انجام دهید؟ به همین دلیل پیشنهاد می کنم مقاله افزودن کد گوگل آنالیتیکس به وردپرس را حتما مطالعه نمایید.

2-خرید-یک-نام-دامنه

3- انتخاب یک پلتفرم تجارت الکترونیک

پاتفرم تجارت الکترونیک شما ستون فقرات فروشگاه آنلاین شماست. این باید بتواند کاتالوگ محصولات آنلاین ، فروش آنلاین و صفحات اصلی وب مانند “درباره ما”و “تماس با ما” را مدیریت کند.

مهم است که تشخیص دهید پلتفرمی که به آن نگاه می کنید اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شما را برآورده می کند. اگرچه همیشه می توانید ارتقا دهید و رشد کنید. زمان و هزینه ای در این زمینه وجود دارد. دقیقا مانند جابجایی فروشگاه فیزیکی است. بنابراین بهتر است یک تصمیم درست و دقیق بگیرید.

هاست پلتفرم های تجارت الکترونیکی

هاست یک پلتفرم تجارت الکترونیک یک راه حل همه در یک(all-in-one) است. این میزبان در سروری قرار دارد که به آن دسترسی نداریدو ویژگی های خاص و گزینه های الگوی طراحی را ارائه می دهد. نمونه هایی این پلتفرم ها عبارتند از:

  • Shopify
  • BigCommerce
  • Volusion
  • 3dCart

این نوع سیستم ها کاربرپسند در نظر گرفته می شوند. برای استفاده از آن ها به دانش فنی زیادی احتیاج ندارند. آن ها را برای کسب و کارهای خانگی که می خواهند بدست آورند ایده آل است.

نکته منفی این است که شما به طور کلی به پایگاه داده هایی که اطلاعات شما را در خود جای داده اند دسترسی مستقیم ندارید. یا برای ویرایش کد منبع وب سایت دسترسی ندارید. شما به راحتی فروشگاه خود را اجاره می کنید. توانایی شما در سفارشی سازی برای پاسخگویی به نیازها و خواسته های خاص کوتاه مدت و بلند مدت شما محدودتر است.

پلتفرم های تجارت الکترونیکی اوپن سورس و خود میزبان

برای کسب و کارهای بزرگتر ، یا کوچکتر با رشد پیش بینی شده ، بهترین راه اغلب یک راه حل اوپن سورس و خود میزبان مانند Magento است. به عبارت دیگر ، یک بستر نرم افزاری که می توانید آن را ویرایش و تنظیم کنید. تا نیازهای خاص شما را برآورده کند. این امر به دانش بیشتری در زمینه کدگذاری نیاز دارد. اما خوشبختانه شرکت های طراحی وب زیادی برای کمک به آن ها در دسترس هستند.

از آنجا که نرم افزاری مانند Magento اوپن سورس است. همچنین افزونه های بیشتری با هزینه های بالا در دسترس هستند. به شما کمک می کنند تا ویژگی ها و عملکردها را به سرعت و به راحتی اضافه کنید. این امکان را برای رشد و موفقیت بلند مدت مقرون به صرفه فراهم می کند.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو  کلیک نمایید. چک لیست ضروری راه اندازی سایت فروشگاهی موفق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد