طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

معرفی چند کتاب موفقیت در فروش

معرفی چند کتاب موفقیت در فروش

در فروش ، مهم است که دیدی باز داشته باشید. فروش، طبق تعریف ، معامله ای بین دو یا چند طرف است. در آن خریدار کالاهای ملموس یا نامشهود ، خدمات یا دارایی را در ازای پرداخت پول دریافت می کند. اما فروش چیزی بیشتر از این است. شما می توانید با خواندن برخی از بهترین کتاب های فروش این موضوع را کشف کنید.

قوانین را مانند یک حرفه ای یاد بگیرید، بنابراین می توانید مانند یک هنرمند آن ها را نقض کنید.”پابلو پیکاسو”

اگر واقعا می خواهید یک فروشنده، رهبر، سخنران، نویسنده یا یک فرد بهتر باشید. این کار با مطالعه کار حرفه ای شروع می شود. چه روشی بهتر که برخی از بهترین کتاب های فروش را بخواند؟

از اشتباهات دیگران بیاموز. شما نمی توانید آنقدر زندگی کنید که خودتان آنها را بسازید. “النور روزولت”

اگر تازه شروع به فروش کرده اید یا در این حرفه فعالیت کرده اید ، مهم است که یاد بگیرید. با انتخاب برخی از بهترین کتاب ها در ضمینه فروش و مطالعه از یک متخصص فروش ، شما می توانید یاد بگیرید که چگونه می توانید فروشی موفقت داشته باشید. در ادامه مقاله 7 کتاب عالی موفقیت در فروش با ما همراه باشید.

Way-of-the-Wolf-نوشته-ی-جوردن-بلفورت

1- Way of the Wolf نوشته ی جوردن بلفورت

اولین کتاب از 7 کتاب عالی موفقیت در فروش راه گرگ است. با این کتاب به فروش مستقیم: به هنر ترغیب ، نفوذ و موفقیت مسلط شوید.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ در این کتاب ، شما شخص پشت صحنه حرکت ، گرگ وال استریت را یاد خواهید گرفت. که توسط لئوناردو دی کاپریو جاودانه شد.

نام او جوردن بلفورت است. او در این کتاب ، سیستم گام به گام فروش و اقناع را نشان می دهد که هر کسی را به یک ستاره راک فروشنده ، درآمدزا تبدیل می کند.

برای اولین بار ، او کتاب بازی خود را باز می کند. وی به شما امکان دسترسی به سیستم گام به گام انحصاری خود را که از آن برای ایجاد ثروت عظیم برای خود ، مشتریان و تیم های فروش خود استفاده می کرد ، می دهد.

این کتاب نکاتی را در اختیار شما قرار می دهد که فقط می توانید در آموزش آنلاین پرداخت شده وی پیدا کنید. بنابراین یک معامله است. شما تکنیک ها ، استراتژی ها و نکات وی را که در موقعیت های فروش واقعی آزمایش شده و ثابت کرده اند ، خواهید دید. او به شما نشان می دهد که چگونه هر کس را متقاعد کنید و بر او تاثیر بگذارید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک شخص فروش بهتر ، یک مذاکره کننده بهتر و یک سخنران بهتر شوید.

Sell-It-Like-Serhant-نوشته-ی-رایان-سرهانت

2- Sell It Like Serhant نوشته ی رایان سرهانت

آنرا مانند سرهانت بفروشید: چگونه بیشتر بفروشیم ، بیشتر کسب کنیم و به یک ماشین فروش نهایی تبدیل شویم

در این کتاب ، شما خواهید آموخت که چگونه بیشتر بفروشید. درآمد بیشتری کسب کنید و به یک ماشین فروش تبدیل شوید.

این کتاب به یک کتاب پرفروش ملی تبدیل شده است. این یک راهنمای عملی در مورد چگونگی دستیابی به موفقیت طولانی مدت در تجارت فراهم می کند. نویسنده ، رایان سرهانت ، هنگامی که وارد کار املاک و مستغلات شد فردی خجالتی بود و یک دهه بعد از آن تبدیل به برترین معاملات ملکی در جهان شد.

این کتاب یک کتاب ضروری فروش است که به شما کمک می کند اعتماد به نفس خود را تقویت کنید. نتایج بهتری کسب کنید ، مراحل فروش را بیاموزید ، چگونه قلاب خود را پیدا کنید. مدیر زمان باشید ، نه یک دزد زمان. این کتاب دروس ، داستان ها و مثال هایی در مورد نحوه استفاده از اصول سرهانت برای افزایش سود ، وابستگی به یک معامله یا یک مشتری و فروشنده بهتر ارائه می دهد.

The-Psychology-of-Selling-نوشته-ی-برایان-تریسی

3- The Psychology of Selling نوشته ی برایان تریسی

روانشناسی فروش: فروش خود را سریع تر و راحت تر از آنچه فکر کرده اید افزایش دهید.

در این کتاب ، شما خواهید آموخت که چگونه فروش خود را دو برابر و سه برابر کنید. این کتاب ایده ، روش ها ، استراتژی ها و تکنیک هایی برای کمک به شما در فروش بیشتر ، سریع تر و از همه مهم تر ، آسان تر فراهم می کند.

برایان تریسی ، نویسنده مشهور کتابهایی مانند “آنچه را که واقعا ارزش آن را دارید ، قورباغه ات را قورت بده” و حداکثر موفقیت را کسب کنید. به تعداد زیادی از فروشندگان کمک کرده است تا میلیونرهایی شوند که از ایده های او استفاده کرده اند.

این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه اصول روانشناختی را در روند فروش و اصول فروش حرفه ای به ما معرفی کنید. این کتاب به یک نقشه راه آماده برای کمک به شما در ساخت ، رشد و حفظ موفقیت در حرفه فروش تبدیل شده است.

The-Challenger-Sale-نوشته-ی-متیو-دیکسون-و-برنت-آدامسون

4- The Challenger Sale نوشته ی متیو دیکسون و برنت آدامسون

فروش چالشگر: در اختیار گرفتن مکالمه مشتری

در این کتاب ، رمز موفقیت در فروش را خواهید آموخت.
نکته: این در مورد روابط نیست. بهترین فروش افراد فقط روابط برقرار نمی کنند بلکه آن ها را به چالش می کشند.

نویسندگان ، متیو دیکسون و برنت آدامسون و همکارانشان در شورای اجرایی شرکت اکنون بخشی از آن توسط گارتنر تهیه شده است. مهارت ها ، رفتارها ، دانش و نگرش بهترین فروشندگان را بررسی کردند. در تحقیقات خود ، آن ها چیزی را کشف کردند که باعث ایجاد شوک در خرد فروش متداول شد.

کتاب The Challenger Sale معتقد است که رویکرد ایجاد رابطه دیگر کارایی ندارد. به ویژه هنگام فروش خدمات و راه حل های پیچیده ، بزرگ و تجارت به مشاغل. نویسندگان دریافتند که هر نمایندگی فروش در یک پروفایل مجزا قرار می گیرد. فقط یک مشخصات رقیب عملکرد بالا را به طور مداوم ارائه می دهد. این کتاب بینش جالب و اطلاعات مفیدی را برای فروشندگانی که به دنبال راه هایی برای جدا شدن از بسته و کنترل مکالمه مشتری هستند، ارائه می دهد.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 7 کتاب عالی موفقیت در فروش

اصلی ترین چالش های راه اندازی مارکت پلیس

اصلی ترین چالش های راه اندازی مارکت پلیس

آینده مارکت پلیس

مفهوم مارکت پلیس در حال تغییر است. خط تمایز بین فروشگاه های سنتی و بستر مارکت پلیس حداقل است. حتی بزرگترین بازار مانند آمازون دارای حضور فیزیکی + ترکیبی در صنعت رقابت هستند. فروشگاه اضافه شده دارای مزایای خاصی برای خرده فروشان برای ارائه یک تجربه همه جانبه و کنترل بهتر بر تدارکات است.

آینده بستر مارکت پلیس در جهت دیگری است. مارکت پلیس ها در حال ساخت یک اکوسیستم برای مهر و موم مشتری هستند که نه تنها لیست عظیمی از محصولات را برای خرید ارائه می دهند. ایده های خارج از جعبه خود را ارائه داده اند و تفاوت ایجاد می کنند.

 احتمالا تا حالا موقع جستجو در اینترنت با ارور 504 روبرو شده اید. ارور 504 یا همان خطای Gateway Timeout یکی از رایج ترین خطاهای HTTP 5xx می باشد. که صاحبان وب سایت و بازدید کنندگان سایت با آن روبرو هستند. اما چطور از شر این ارور خلاص شویم؟ پیشنهاد می کنم مقاله ارور 504 و نحوه رفع آن را مطالعه نمایید. 

آینده-مارکت-پلیس

در عوض مارکت پلیس ها با ساختن یک اکوسیستم برای حفظ مشتری با ارائه هر یک از مشتری ها ، رویکرد دیگری دارند. مارکت پلیس ها سرگرمی ، خدمات مالی و پرداخت را برای تامین نیازهای مشتری در یک بستر واحد آغاز کردند. آمازون بهترین مثال برای در نظر گرفتن تغییر چهره یک بستر مارکت پلیس است. در ادامه به برخی از چالش های مارکت پلیس ها می پردازیم.

1- ارائه محصول

در یک تجارت الکترونیکی معمولی ، مالک کنترل نحوه ارائه محصول و جزئیات آن را به مشتری حفظ می کند. غیر معمول نیست که این دارندگان برای کمک به خلق تصاویر تبلیغاتی همراه ، مدل ها و عکاسان حرفه ای استخدام می کنند. با این حال ، در یک راه اندازی مارکت پلیس ، صاحبان مشاغل کنترل کمی بر نحوه ارائه محصولات خود دارند. به گفته مارک دورسی: مشکل این است که در فضای آنلاین ، بسیاری از فروشندگان هنوز “کار خود را یاد می گیرند”.

راه حل:

بونانزا یک سیستم آموزشی تهیه کرده است که فروشندگان را از طریق فرآیند ایجاد یک لیست موفق راهنمایی می کند. آن ها را در زمینه ایجاد عکس های خوب ، کپی تبلیغات و سایر ویژگی های مورد نیاز راهنمایی می کند. این وب سایت همچنین ابزارهای پردازش تصویر آنلاین را برای فروشندگان ارائه می دهد تا عکس های آماتور محصولات را به تصاویر با کیفیت محصول تبدیل کنند.

2- خدمات به مشتری

فروشگاه های تجارت الکترونیک متعارف دارای یک سیستم مدیریت مشتری متمرکز هستند که امکان جستجوی مشتری را برای شما آسان می کند. در نتیجه ، وقتی نوبت به تجربه خریداران می رسد ، پول با صاحب فروشگاه متوقف می شود. با این حال ، در مارکت پلیس خریدارانی که از محصول یا خدماتی که یکی از فروشندگان ارائه می دهد راضی نیستند. معمولا خشم خود را به جای فروشنده مربوطه ، به سمت مارکت پلیس هدایت می کنند. این یک مشکل تکراری است که اغلب می تواند به یک مشکل روابط عمومی یا واکنش رسانه های اجتماعی تبدیل شود.

راه حل:

به گفته شان دی کلرک (مدیر عامل شرکت کیک فورشن): پاسخ با تنظیم انتظارات صحیح در بین خریداران است. وی خاطرنشان کرد که اگر انتظار می رود یک مارکت پلیس به وظایف انتخاب کنندگان خود عمل کند، نمی تواند دوام بیاورد. شرکت هایی مانند علی بابا و eBay موفق هستند. زیرا آن ها توانسته اند به خریداران اطلاع دهند که در صورت نقص محصول یا خدمات ، این کارخانه یا فروشنده است ، نه پلت فرم. ایجاد این انتظار که هر دو طرف مسئول تحقق اهداف خود باشند ، برای رشد مارکت پلیس حیاتی است.

3- شکاف عرضه و تقاضا

مشکل مرغ و تخم مرغ در حال رشد خریداران و فروشندگان فقط یک بخش از معما است. اغلب اوقات ، کسب و کار های مارکت پلیس با سناریوهایی روبرو می شوند که شکاف بین عرضه و تقاضا به طرز حیرت انگیزی زیاد است. به عنوان مثال ، فروشنده ای که بخش عمده ای از فروش را ارائه می دهد ممکن است عقب نشینی کند. مشتریان زیادی و فروشندگان کمتری داشته باشد. از طرف دیگر ، یک خریدار شرکتی ممکن است پلتفرم دیگری را انتخاب کند و فروشندگان را رها کند و بازده کمی داشته باشد.

راه حل:

طبق گفته معاون بازاریابی در Swap ، یکمارکت پلیس حمل و نقل آنلاین ، راه حل این است که تجارت مارکت پلیس با مشتریان چه خریدار و چه فروشنده رابطه محکم برقرار کند. به این ترتیب ، اگر چیزی طبق برنامه پیش نرود. مشتریان همچنان آماده اند طناب بلند را گسترش دهند.

4- اعتماد کردن

در حالی که ایجاد روابط راهی عالی برای جلب اعتماد خریداران و فروشندگان است. اما این مسئله به تنهایی نمی تواند مشکلی را حل کند. هنگامی که خریداران متوجه می شوند. در حالی که تجارت در مارکت پلیس شما قابل اعتماد است. اما ممکن است فروشنده های شخصی شما این اعتماد را نداشته باشند. ممکن است بخشی از اعتماد ایجاد شود. این ممکن است بر نرخ تبدیل در پلتفرم شما تاثیر بگذارد.

راه حل:

اولین قسمت این راه حل در بررسی صحیح فروشندگان به منظور جلوگیری از خریداران از کلاهبرداران است. یک سیستم بررسی همکار شفاف یک ضرورت مطلق است. یک راه برای رسیدن به این هدف ممکن است این باشد که از مشتریانی که با آن ها کار کرده اید بخواهید تجارت شما را در مورد خدماتی مانند Yelp بررسی کنند. وقتی مشتریان جدید این بررسی ها را می بینند ، ممکن است تمایل بیشتری داشته باشند تا در صورت عدم بررسی های شخص ثالث قابل تایید ، محصول شما را امتحان کنند.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. مهم ترین چالش های راه اندازی یک وبسایت مارکت پلیس

بک لینک طبیعی چیست؟

بک لینک طبیعی چیست؟

تنوع لینک یکی از ویژگی های کلیدی نمونه کارها بک لینک دوستانه گوگل است. با این حال ، هنوز تعریف بسیاری از بک لینک طبیعی هنوز مبهم به نظر می رسد.

شما واقعا نمی توانید کارشناسان سئو را به دلیل تفسیر متفاوت این اصطلاح سرزنش کنید. یک فرض منطقی این است که اگر بتوانید محتوایی جذاب و مرتبط ایجاد کنید که بتواند مردم را به لینک دادن با آن القا کند. با ایجاد لینک طبیعی کار شما تمام می شود.

با این حال ، اگر توزیع استراتژیکی نداشته باشد. حتی بهترین محتوا نیز می تواند برای همیشه از چشم هدف پنهان بماند. حال ، اینکه آیا چنین روشی در رابطه با بک لینک های طبیعی باید اتخاذ شود یا خیر. در محافل سئو مورد اختلاف است.

هیچ تعریف واحدی از بک لینک طبیعی ارائه نشده است. اما می توان نتیجه گیری های متنوعی را داشت. چه این نظر را بپذیرید که “همه لینک هایی که دنبال می کنید غیرطبیعی هستند. چه نظر مخالف را بپذیر یعنی هر لینک معنی دار طبیعی است. ، احتمالا موافقت می کنید که با ارزش ترینبک لینک ها، لینک هایی هستند که:

  • در یک زمینه طبیعی قرار دارند: محتوای اطراف لینک مربوط به آن در صفحه هدف است.
  • برای خوانندگان ارزش فراهم می کنند: آن ها در واقع اطلاعات بیشتری در مورد یک موضوع خاص ارائه می دهند.
  • متن انکر تکست داشته باشید: متن به طرز معنی داری با محتوای صفحه ادغام شده است.

البته اینها تنها برخی از ویژگی هایی است که می توانید به وسیله آن ها میزان لینک برای وب سایت خود را تعیین کنید. بر اساس اهدافی که برای مشاغل شخصی خود تعیین کرده اید. باید بتوانید به راحتی تعیین کنید که لینکی ارزش پیگیری دارد و آیا ایجاد نهایی آن در واقع طبیعی است.

1- ارائه ارزش به جای در خواست لینک

قرار دادن لینک در مکانی که به عنوان منبع مرتبط ارزش افزوده باشد. اهمیتی ندارد که آیا شما هزینه آن را پرداخت می کنید، درخواست می کنید. یا لینکی با آن را توییت می کنید یا به طریقی دیگر آن را دریافت می کنید. اگر این یک کار خوب برای کار کسی باشد ، یک بک لینک طبیعی است. “

لینک های پولی همیشه یک منطقه خاکستری در دنیای سئو بودند. گوگل الگوریتم های پیشرفته ای دارد که این موضوع را پیگیری می کند. به همین دلیل است که این گزینه به طور کلی توصیه نمی شود. با این حال ، نکته ای باقی می ماند. هر زمان که بک لینک دارای ارزش واقعی باشد ، می تواند طبیعی تلقی شود.

بنابراین ، ارتباط با افرادی که ممکن است به اشتراک مطالب علاقه مند باشند نباید از مفهوم لینک های طبیعی جدا شود. برعکس ، این می تواند یک استراتژی موثرتر از تولید محتوا و انتظار برای مشاهده و لینک مخاطبان به آن باشد.

2- ارائه محتوای هدف دار و هدفمند

قبل از شروع ایجاد محتوا ، ممکن است ابتدا بخواهید بررسی کنید آیا کسی تمایل به انتشار مجدد یا لینک دادن به آن را دارد. بازیافت همان موضوعات قدیمی می تواند برای حفظ ثبات انتشار مفید باشد. اما ایجاد بک لینک طبیعی شما را ملزم به ارائه محتوا جدید ،جذاب می کند.

بنابراین ، ممکن است ابتدا بخواهید لیستی از وب سایت هایی تهیه کنید که مخاطبان هدف شما را جمع می کنند. انواع محتوایی را که ممکن است جالب باشد، در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید در وب سایتی که اخبار و تحقیقات مربوط به صنعت را منتشر می کند ، معرفی شوید. تحقیق درخور اخبار درباره موضوع داغ را در نظر بگیرید.

البته گفتن این کار آسان تر از انجام است. اما نزدیک شدن به ایجاد محتوا از این طریق می تواند شما را نسبت به این که مدام به فرم های مشابه محتوا بچسبید ، دورتر کند. یک مقاله سفید یا کتاب الکترونیکی می تواند بک لینک طبیعی تری نسبت به سایر پست های عمومی 500 الی 1000 کلمه ای برای شما ایجاد کند که می تواند مخاطبان شما را فقط برای مدت زمان محدود سرگرم کند.

آیا با الگوریتم Freshness گوگل آشنایی دارید؟ ایده اصلی این الگوریتم نمایش تازه ترین مطالب در بالای نتایج جستجو بوده است. به دنبال تمایز بین دو نوع محتوایی که به تازگی نیاز دارد و محتوایی که نیازی به آن ندارد می باشد. پیشنهاد می کنم مقاله الگوریتم freshness گوگل و هر آنچه که باید بدانید را حتما مطالعه نمایید.

9-روش-ایجاد-بک-لینک-طبیعی

3- ایجاد محتوای بهتر

این تکنیک همچنین مستلزم این است که ابتدا هدف را شناسایی کرده. براساس فرصت کشف شده محتوا را توسعه دهید. استفاده از محتوای شخص دیگر برای موضوعات بحث برانگیز بسیار مفید است. اگر محتوا به اندازه کافی مرتبط باشد. وقتی تصمیم بگیرند با آن ارتباط برقرار کنند ، افراد دیگر نظر شما را در نظر می گیرند.

این روش با عنوان Skyscraper یا آسمان خراش شناخته می شود. که پیشنهاد می کند یک پست محبوب را پیدا کنید. حتی چیزی بهتر بسازید. یعنی ، اگر افراد دیگر در صنعت شما 10 نکته برای مدیریت مالی شخصی ارائه می دهند. شما باید بی از 50 نکته برای مدیریت مالی شخصی را در نظر بگیرید.

پس از آن ، برای رسیدن به نتیجه ، هنوز باید با افراد مناسب تماس بگیرید. برایان دین ، که این اصطلاح را ابداع کرد و اولین کسی بود که در مورد این استراتژی صحبت کرد ، سه مرحله اساسی را برجسته می کند:

  1. محتوای مناسب لینک پیدا کنید.
  2. چیزی را حتی بهتر کنید یا توسعه دهید.
  3. با افراد مناسب ارتباط برقرار کنید.

واضح است که مرحله سوم در اینجا حیاتی است. با این حال ، بیشتر اوقات توسط سازندگان محتوای عالی ، که معمولا فکر می کنند محتوای عالی تنها چیزی است که شما برای برقراری ارتباط با دیگران به آن نیاز دارید، نادیده گرفته می شود. اگر این درست بود ، تکنیک آسمان خراش به هیچ وجه یک تکنیک نبود ، بلکه یک شانس محسوب می شد.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 9 روش ایجاد بک لینک طبیعی

رابرت نویس کیست؟

رابرت نویس کیست؟

رابرت نویس مردی با شاهکارهای چشمگیر بود. مخترع ، هم بنیانگذار ، مربی و مهندس بود. نویس از جوانی با ذکاوت و هوش بالا خود را نشان داد. او کار خود را به عنوان مهندس تحقیق در شرکت Philco Corporation و بعدا آزمایشگاه نیمه هادی شوکلی آغاز کرد.

با این وجود مدت حضور وی در هر دو شرکت کوتاه مدت بود. در سال 1957 وی با همکاری شرکت تاثیرگذار Fairchild Semiconductor همکاری کرد. در این زمان بود که او تراشه یکپارچه ای را اختراع کرد. این تراشه انقلابی در صنعت نیمه هادی ایجاد کرد. عطش بیشتر او را واداشت تا در سال 1968 به تاسیس شرکت Intel بپردازد.

در سال 1971 ، او با دادن اولین ریزپردازنده به جهان دومین موفقیت خود را انجام داد. ریزپردازنده دوران عصر رایانه را آغاز کرد. به انقلاب رایانه های شخصی دامن زد. بنابراین نام مشهور سیلیکون ولی را به آن بخش از کالیفرنیا داد. موفقیت بزرگ اینتل تا حدودی به دلیل سبک مدیریت آرام رابرت بود. او رئیس جرقه زنی نبود و در عوض کار گروهی را در کارمندان تشویق می کرد. این سبک منحصر به فرد او بود که به الگویی برای بسیاری از داستان های موفقیت سیلیکون ولی تبدیل شده است. او همچنین به عنوان مربی بزرگان آینده چون استیو جابز خدمت کرد.

اوایل زندگی رابرت نویس

رابرت نویس در 12 دسامبر 1927 در بورلینگتون ، آیووا به دنیا آمد. سومین پسر از چهار فرزند کشیش رالف بروستر نویس بود. پدر وی از دانشکده دوان ، کالج اوبرلین و حوزه علمیه شیکاگو فارغ التحصیل شد. همچنین برای بورس تحصیلی رودز نامزد شد. در دهه های 1930 و 1940 ، کشیش نویس به عنوان یک روحانی و به عنوان سرپرست وابسته کنفرانس کلیساهای جماعت آیووا کار می کرد.

مادر وی ، هریت می نورتون ، دختر روحانی میلتون جی نورتون، روحانی لوئیز هیل بود. وی فارغ التحصیل دانشکده اوبرلین بود و قبل از ازدواجش آرزو داشت که مبلغ شود. وی به عنوان زنی باهوش و دارای اراده فرماندهی توصیف می شد.

نویس سه خواهر و برادر به نام های دونالد استرلینگ نویس ، گیلورد بروستر نویس و رالف هارولد نویس داشت. اولین خاطرات کودکی او شامل ضرب و شتم پدر در پینگ پنگ و احساس کاملا شوکه شدن بود. وقتی مادرش به یک خبر جالب پیروزی او واکنش نشان داد.

هنگامی که نویز در تابستان 1940، 12 ساله بود. او و برادرش هواپیمایی به ابعاد پسرانه خود ساختند که برای استفاده از آن از سقف اصطبل کالج گرینل استفاده می کردند. بعدا او یک رادیو ساخت و با جوش دادن یک ملخ و یک موتور از یک ماشین لباسشویی قدیمی به پشت آن ، یک موتور بی سیم سوار موتور کرد. پدر و مادر او هر دو مذهبی بودند اما نویس در زندگی به یک آدم مذهبی و بی دین تبدیل شد.

جک دورسی مدیر عامل توییتر یک تاجر و توسعه دهنده وب آمریکایی است. پیشنهاد می کنیم برای آشنای بیشتر با این فرد خلاق و موسس توییتر مقاله بیوگرافی جک دورسی مدیرعامل و موسس توییتر را مطالعه نمایید.

تاسیس-اینتل

تحصیلات نویس

نویس در گرینل ، آیووا بزرگ شد. در دوران دبیرستان ، او استعدادی در ریاضیات و علوم از خود نشان داد. در سال آخر تحصیل در دوره فیزیک دانش آموز سال اول دانشکده گرینل رفت. وی در سال 1945 از دبیرستان گرینل فارغ التحصیل شد. در پاییز همان سال وارد کالج گرینل شد.

در سنین نوجوان ، او به خاطر سرقت یک خوک 25 پوندی از مزرعه شهردار گرینل و سرخ کردن آن در مدرسه دچار مشکل شد. شهردار نامه ای به والدین نویس ارسال کرد که در آن اظهار داشت. در ایالت کشاورزی آیووا ، سرقت حیوان خانگی جرم است که حداقل یک سال مجازات زندان و یک دلار جریمه دارد.

بنابراین اساسا ، رابرت باید از مدرسه اخراج شود. گرانت گیل ، استاد فیزیک نویس و رئیس دانشکده ، نمی خواست دانش آموزی با توانایی بالقوه رابرت را از دست بدهد. آن ها توانستند با شهردار مصالحه کنند تا خسارت خوک وی را جبران کنند. نویس فقط برای یک ترم تعلیق شود و دیگر هیچ اتهامی مطرح نشود.

او در فوریه 1949 بازگشت. وی در سال 1949 لیسانس فیزیک و ریاضیات را گرفت و از فی بتا کاپا فارغ التحصیل شد. در حالی که نویس در مقطع کارشناسی بود. مجذوب رشته فیزیک شد. دوره ای را در این موضوع گذراند که توسط استاد گرانت گیل تدریس می شد. گیل دو تا از اولین ترانزیستورهایی را که از آزمایشگاه های بل بیرون آمده بود به دست آورد و آن ها را به کلاس خود نشان داد. گیل به او پیشنهاد کرد که برای برنامه دکترا در فیزیک در MIT اقدام کند ، که انجام داد.

ذهن نویس آنقدر سریع بود که دوستان دوره دبیرستان او را “راپد رابرت” صدا می کردند.

شروع به کار رابرت نویس

پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه MIT در سال 1953 ، نویس به عنوان مهندس تحقیق در شرکت فیلکو در فیلادلفیا مشغول به کار شد. کار وی ساخت ترانزیستور برای شرکت بود. با این حال ، حضور وی در فیلکو کوتاه بود ، زیرا وی پس از سه سال استعفا داد.

در سال 1956 ، او به کالیفرنیا نقل مکان کرد. در آنجا ، وی به آزمایشگاه نیمه هادی ویلیام شوکلی شوکلی پیوست. با این حال ، دیدگاه علمی شوکلی و نویس در مورد کیفیت پایین مدیریت سابق تفاوت داشت. نویس و هفت همکارش که نتوانستند شوکلی را از سمت مدیریت خود خارج کنند. از شرکت استعفا دادند و بنابراین “هشت خائن” شدند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. زندگی نامه رابرت نویس هم بنیانگذار اینتل

الگوریتم Freshness گوگل چیست؟

الگوریتم Freshness گوگل چیست؟

الگوریتم Freshness گوگل تصمیم دارد جدیدترین مطالب به روز شده و مرتبط را برای سوالات جستجوی خاص به کاربران نشان دهد. صفحات قدیمی، منسوخ و دارای رتبه بالا در SERP پایین تر قرار می گیرند تا جا برای صفحات با تعداد بازدید کمتر اما محتوای تازه را فراهم شود.

در بسیاری از موارد ، اگر نشان داده شود که موضوعات پرطرفدار است. موتورهای جستجو محتوایی را که اخیرا منتشر شده است، اولویت می دهند. البته برخی از مطالب نیازی به تازه بودن ندارند. از بین دو موضوع زیر، به نظر شما کدام یک از آن ها باید به طور مداوم به روز شوند؟

  • ابزار برتر سئو سال
  • بهترین نژادهای سگ برای آپارتمان های کوچک

در مورد اول ، محتوا باید تازه و جدید باشد تا برای کاربران مفید باشد. بهترین ابزارهای سئو سال ممکن است مانند سال گذشته نباشد. از آنجا که محتوای دارای بالاترین رتبه برای موضوع دوم به احتمال زیاد به عنوان یک راهنمای دقیق نوشته شده است. برای تازه نگه داشتن آن نیازی به تعداد زیادی به روزرسانی ندارد. گوگل تشخیص داده است که همه مطالب نیازی به تازه و مرتب بودن ندارند.

بنابراین اگر محتوای شما از سطح بالایی برخوردار است و محدود به ماندگاری محدودی نیست. به همان اندازه محتوایی که زودتر از مد می افتد نیازی به به روزرسانی نیست.

در واقعا نوع محتوا و میزان اهمیت آن در به روز بودن از اهمیت بالایی برخوردار است. موضوعات که امکان دارد هر روز تغییر کنند. به همان نسبت نیز مهم است که تازه شوند. اما محتوایی که برای مثال امسال آن با 10 سال آینده تفاوت چندانی ندارد. پس تازه سازی و آپدیت آن نیز چندان مهم نیست.

علت به روزرسانی Freshness

هدف از این به روزرسانی این است که محتوای تازه تری رتبه بندی برجسته تری داشته باشد. به ویژه برای محتوایی که تازگی در آن مهم است.

سوالات مربوط به مواردی مانند “نتایج نظرسنجی انتخابات”یا “ارزان ترین مارک لپ تاپ” به اطلاعاتی وابسته است که می تواند به طور مکرر تغییر کند. به صورت روزانه ، هفتگی یا ماهانه متفاوت باشد.

آیا در مورد تاثیر IP آدرس ها بر سئو اطلاعی دارید؟ هر رایانه ای در شبکه با یک کد منحصر به فرد به نام IP آدرس قابل شناسایی است. که در حال حاضر دونسخه ورژن 4 و 6 آن موجود است.پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر با تاثیرات آدرس IP مقاله تاثیرات آدرس IP بر سئو را مطالعه نمایید.

علت-به-روزرسانی-Freshness

وقتی گوگل جدیدترین به روزرسانی را ارائه داد. تا حدودی 35٪ از نتایج جستجو را تحت تاثیر قرار داد. این همچنین به معنای این بود که برای سئو ، محتوای تازه در حال حاضر مورد توجه قرار گرفته است. بازاریابان ، مدیران وب و سازندگان محتوا باید در نظر بگیرند که موضوع آن ها چقدر همیشه سبز بوده و چه مدت پیش ایجاد شده است.

یکی از راه های کار الگوریتم Freshness گوگل، اندازه گیری تازگی نسبی یک صفحه خاص در رابطه با حجم محتوای جدید درباره آن موضوع است. اهمیت “Freshness” برای برخی از جستجوها بیشتر از سایر موارد است. گوگل می تواند این موضوع را با یادداشت کردن فراوانی محتوای ایجاد شده برای برخی موضوعات تعیین کند.

این امر به ویژه در پرس و جوهای گسترده یا “اصطلاحات اصلی” مشهود است. این بدان معنی است که سایت هایی که دارای رتبه بندی کلمات کلیدی بسیار کم رقابتی و کوتاه مدت هستند. برای حفظ ترافیک باید توجه بیشتری به Freshness محتوای خود داشته باشند.

البته منطقی است که کلمات کلیدی که مربوط به موقعیت ها، رویدادها و موضوعاتی که به سرعت در حال پیشرفت هستند. مانند ورزش ، اخبار و فرهنگ تحت به روزرسانی الگوریتم Freshness گوگل قرار بگیرند. در حقیقت ، اطلاعیه گوگل در مورد به روزرسانی همچنین راهنمایی هایی درباره موضوعاتی است که سئو با محتوای Freshness در آن ها مهم است.

نحوه بررسی Freshness سئو سایت خود

ایجاد یا بهینه سازی محتوای تازه سئو به میزان زیادی به این بستگی دارد که آیا کسب و کار یا محتوای شما در فضایی مهم است که Freshness در آن مهم است. واقعیت این است که داشتن محتوای تازه ، مرتبط و به روز تقریبا مربوط به هر کسب و کاری است. اما در برخی زمینه ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. هر وب سایتی توسط به روزرسانی گوگل تازه نمی شود.

بهترین کار در اینجا این است که از خود بپرسید آیا کسب و کار شما در صنعتی کار می کند که مشتریان بیشترین به روزرسانی اطلاعات را نیاز باشند. آیا محتوای شما قادر است چنین چیزی را به آن ها ارائه دهد. در سئو ، هدف نهایی برای تمام محتوای سایت شما باید کمک به مشتریان باشد.

در مرحله بعدی ، می توانید بررسی کنید که آیا محتوای قدیمی شما با گذشت زمان عملکرد بدتری پیدا کرده است.

داده های گوگل آنالیتیکس یا سرچ کنسول به شما کمک می کند مناطقی از سایت خود را کشف کنید که ممکن است با گذشت زمان بازدید خود را از دست بدهند. هر دوی این منابع به شما امکان می دهد مقایسه های بین دوره ای(POP) یا سال به سال(YOY) را برای یافتن صفحاتی در سایت خود انجام دهید که بازدید شما از دست رفته است. این ممکن است تحت تاثیر به روزرسانی الگوریتم Freshness گوگل باشد.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. الگوریتم freshness گوگل و هر آنچه که باید بدانید