طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

پاول دورف

پاول دورف

پاول دورف خالق شبکه اجتماعی محبوب VKontakte و پیام رسان معروف تلگرام است. دورف ، یک فرد خارق العاده است. به خاطر ایجاد پروژه های جاه طلبانه ، به خاطر تمجیدهای عجیب و غریب و اظهارات بلندش معروف است. اما در عین حال ، اطلاعات کمی در مورد او شناخته شده است. زیرا پاول طرفدار مصاحبه و به اشتراک گذاشتن جزئیات شخصی زندگی خود نیست.

دوران اولیه زندگی دورف

پاول والریویچ دورف در 10 اکتبر 1984 در سن پترزبورگ در خانواده روشنفکران آلبینا و والری دورف متولد شد. پاول دومین فرزند مشترک آن ها است. وی همچنین یک برادر بزرگتر به نام نیکولای دارد.

هر دو برادر توانایی های برجسته ذهنی را از والدین خود به ارث برده اند. جای تعجبی هم نیست. زیرا پدر پاول دکترای علوم فلسفی دارد. نویسنده چندین کار علمی مانند “جولیوس سزار: یک مرد و نویسنده” و “نرو: یک بازیگر در تاج و تخت “، رئیس گروه فیلولوژی کلاسیک دانشکده فلسفه دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ است. مادرش به عنوان استاد در همان دانشگاه کار می کردند.

از زمان کودکی ، پاول مجبور شد با خانواده اش به ایتالیا نقل مکان کند. جایی که در تورین به پدرش پیشنهاد کار شد. در آنجا پاول به کلاس اول رفت. دو سال بعد ، کل خانواده به روسیه بازگشتند. جایی که پاول برای تحصیل در دبیرستان رفت. پس از چهار سال تحصیل در آنجا ، پاول به D.K منتقل شد. سالن ورزشی آکادمیک فدیف، جایی که او تمام موضوعات را از جمله چهار زبان خارجی را به طور عمیق مطالعه کرد.

استیو آنتونی بالمر تاجر و کارآفرین آمریکایی که مدیر عامل شرکت نرم افزار رایانه ای ماکروسافت بود. تاثیر بسیار زیادی بر ماکروسافت داشت. پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر با استیو بالمر مقاله استیو بالمر را حتما مطالعه نمایید.

دوران-اولیه-زندگی-دورف

پاول از کودکی به عنوان یک دانشمند و … شیطنت شهرت یافت. یک بار پاول اقدامی تکان دهنده انجام داد: او از یک معلم انفورماتیک عکس گرفت و آن را به عنوان بک گراند روی همه کامپیوترهای مدرسه قرار داد. البته همراه با نوشته “باید بمیرد”.

پس از آن ، پاول از دسترسی به رایانه محروم شد. اما او با هک کردن رمزهای عبور ممنوعیت را با موفقیت دور زد. خب جای تعجبی هم نیست که او چنین مهارتهایی را داشته باشد. زیرا از 11 سالگی علاقه زیادی به برنامه نویسی با برادرش داشت.

همچنین ، پاول اغلب با دفاع از دیدگاه های خود با معلمان بحث می کرد.

دوران جوانی

پاول دورف پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان با مدال نقره ، با اخذ مدرک فلسفه انگلیسی و ترجمه وارد دانشکده فلسفه دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ شد.

به هر حال ، طبق اطلاعات صفحه رسمی پاول در VK ، او به هشت زبان صحبت می کند. این زبان ها عبارت اند از:

  • روسی
  • انگلیسی
  • فرانسوی
  • آلمانی
  • اسپانیایی
  • ایتالیایی
  • لاتین
  • فارسی

البته نمی توان دقیق گفت که این اطلاعات چقدر درست است.

در دانشگاه ، پاول یکی از بهترین دانشجویان با سطح هوش بالایی بود. دورف بارها و بارها در رشته های زبان شناسی ، برنامه نویسی و طراحی در المپیادها پیروز شد. بورسیه دولت روسیه و رئیس جمهور روسیه ، سه بار برنده جایزه Potanin بود.

در زمان دانشجویی ، پاول خود را به عنوان رهبر و سازمان دهنده نشان داد. وی وب سایت durov.com را ایجاد کرد که در آن پایگاه داده ای از مطالب آموزشی که برای دانشجویان علوم انسانی در نظر گرفته شده بود در آن قرار داشت. سپس او به ایده دیگری پی برد. اتحاد دانشجویان دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ برای ارتباطات مجازی با استفاده از انجمن. بنابراین سایت spbgu.ru متولد شد.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. بیوگرافی خالق تلگرام پاول دورف

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد