طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

بهترین ابزارهای همکاری از راه دور

بهترین ابزارهای همکاری از راه دور

خب همان طور که می دانید دو سالی است که جهان درگیر همه گیری کرونا می باشد. در نتیجه صاحبان کسب وکارها به ایده همکاری کارکنان خود از طریق راه دور متمایل شده اند. شرکت ها نیز متوجه شده اند که حضور در یک دفتر دیگر به هیچ وجه ضروری نیست.

از آن جایی که کار گروهی برای سازمانی بسیار مهم است. بدون همکاری موثر نمی توان به موفقیت رسید. بنابراین، شما باید کاری انجام دهید تا همکاری موثر بین کارکنان خود را بازیابی کنید. اگر نمی دانید چه کاری می توانید در مورد آن انجام دهید، سعی کنید از برخی از ابزارهای همکاری استفاده کنید. این ها ابزارهای تکنولوژیکی هستند که به طور خاص برای کمک به همکاری موثر تیم های راه دور طراحی شده اند.

1- Slack:

Slack یک ابزار همکاری موثر است که تیم شما را قادر می سازد تا به طور موثر ارتباط برقرار کرده. فایل ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. ابزارهای نرم افزاری خود را متصل کرده و به صورت مشارکتی کار کنید. برخی از ویژگی های مهم آن عبارتند از:

کانال های ارتباطی منظم:

این یکی از مهمترین ویژگی های Slack است. این به شما کمک می کند تا مکالمات خود را با تیم های مختلف در قالب کانال های سازماندهی شده سازماندهی کنید. به عنوان مثال، مکالمه با تیم فروش در کانال تیم فروش ظاهر می شود. این به شما کمک می کند تا مکالمات را بر اساس نیاز اولویت بندی کرده. همچنین از بهم ریختن آن ها جلوگیری کنید.

اگر قصد ورود حرفه ای به دنیای فریلنسری دارید. تا از این پس برای خودتان کار کنید. پیشنهاد می کنم که از سایت های خوب فریلنسری در ایران جهت دریافت پروژه استفاده نمایید. جهت آشنایی بیشتر با این سایت ها مقاله سایت فریلنسری ایرانی را از دست ندهید.

کانال-های-ارتباطی-منظم

Slack Connect:

Slack connect یک ویژگی جذاب است که به شما کمک می کند با شرکای خود، فروشندگان و سایر افرادی که در برخی از پروژه های شما مشارکت دارند. اما در یک شرکت متفاوت کار می کنند، ارتباط برقرار کنید. می توانید آن ها را به هر کانال ارتباطی که مایل هستید اضافه کنید. به آن ها کمک کنید تا در کنار کارکنان خود کار کنند. به این ترتیب، می توانید آن ها را در جریان نگه دارید و به طور موثر با آن ها همکاری کنید.

تماس های صوتی و تصویری فوری:

برای کمک به تیم های راه دور برای انجام جلسات رودررو، slack ویژگی تماس فوری ویدئویی را ارائه می دهد. در حین تماس های ویدئویی، می توانید صفحه نمایش خود را با هم تیمی های خود به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، Slack همچنین به شما امکان می دهد در برنامه های ویدئو کنفرانس انتخابی خود مانند Zoom ،Cisco Webex Meetings و BlueJeans به تماس های ویدئویی بپیوندید. علاوه بر این، هنگامی که نیازی به اشتراک گذاری صفحه ندارید. فقط به ویژگی صوتی نیاز دارید، می توانید برای برقراری ارتباط با تیم خود به تماس های صوتی فوری Slack بروید.

سابقه جستجو:

در Slack، به راحتی می توانید اسناد، پرونده ها و مکالمات مورد نیاز خود را با استفاده از سابقه جستجو پیدا کنید. فقط باید نام فایل را در نوار ابزار جستجو تایپ کنید و ظرف چند ثانیه آن را روی صفحه مشاهده خواهید کرد.

همه این ویژگی ها در کنار هم Slack را به ابزاری عالی برای همکاری تیم از راه دور تبدیل می کند.

2- گیت هاب (GitHub)

گیت هاب یکی از بهترین ابزارهای همکاری برای توسعه دهندگان نرم افزار است. این به شما کمک می کند تا با اعضای تیم خود ارتباط برقرار کرده و کدهای رایانه ای را با هم ایجاد کنید. می توانید کدهای رایانه را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، گیت هاب در بین توسعه دهندگان نرم افزار بسیار محبوب است. حدود 2.8 میلیون توسعه دهنده از این پلتفرم برای میزبانی و مرور کدها، مدیریت پروژه ها و توسعه نرم افزار مورد نظر به همراه تیم های خود استفاده می کنند. برخی از ویژگی های مهم گیت هاب عبارت اند از:

repository گیت هاب

مخزن گیت هاب پوشه ای است که می توانید پروژه توسعه نرم افزار خود را در آن انجام دهید. می توانید تمام فایل های مربوط به پروژه خود را در یک مکان (repository) نگه دارید. این کار مدیریت پروژه را برای شما آسان می کند. علاوه بر این، می توانید repository را برای خود نگه دارید. همچنین آن را با تیم خود به اشتراک بگذارید.

 انشعاب (Branching)

هر repository در گیت هاب دارای یک شاخه اولیه است. که به عنوان master شناخته می شود. اما، شما می توانید هر تعداد انشعاب که می خواهید ایجاد کنید. این شاخه ها به شما امکان می دهند کد منبع را به طور مستقل کپی کرده. تغییراتی در آن ایجاد کنید. پس از رضایت کامل از کار خود، می توانید شعبه را در شاخه اصلی ادغام کنید.

 مدیریت پروژه:

گیت هاب شما را قادر می سازد تا به طور موثر با تیم راه دور توسعه نرم افزار خود همکاری کنید. هر زمان که پروژه ای را برای تکمیل با هم دارید. رهبر می تواند با ذکر نام آن ها در درخواست های مختلف کشش، وظایف متفاوتی را به اعضای تیم اختصاص دهد. هنگامی که عضو مربوطه درخواست کشش را باز می کند. می داند که از او می خواهد با کد چه کار کند.

جهت مطالعه این مطلب بر روی لینک روبرو کیلک نمایید. 5 ابزار همکاری از راه دور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد