طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

نحوه استارت کمپین تبلیغاتی در لینکدین

نحوه استارت کمپین تبلیغاتی در لینکدین

 اولین قدم همیشه سخت ترین است. تعهدات جدید می توانند ترسناک باشند. هنگام سرمایه گذاری در موفقیت نام تجاری خود، هیچ بازاریابی نمی خواهد گامی را از دست بدهد. یا قدم اشتباهی بردارد. تجربه تبلیغات مبتنی بر هدف به گونه ای طراحی شده است. تا راه اندازی کمپین را یکپارچه و بصری تر می کند. در حالی که مزایای اصلی تبلیغات در لینکدین را ارائه می دهد.

در ادامه می خواهیم یک راهنمای گام به گام برای راه اندازی اولین کمپین را بیاوریم. از طریق این دستورالعمل های ساده، می توانید هدف گذاری، قالب تبلیغات، بودجه و موارد دیگر را کنار بگذارید. بعلاوه، نکاتی را افزایش حداکثر موفقیت خود را بدست بیاورید. توجه داشته باشید فرقی نمی کند که تجارت شما در بخش B2B یا B2C قرار بگیرد. لینکدین اکنون یکی از پنج پلتفرم محبوب بازاریابی رسانه های اجتماعی در بین بازاریابان است. در نتیجه نباید از این پلتفرم کاربردی غافل شوید.

7-افزونه-گوگل-آنالیتیکس-برای-وردپرس

تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت از مهم ترین کارهایی است باید انجام شود. هزاران ابزار و سرویس گزارش مختلف وب سایت بصورت آنلاین وجود دارد. که این کار را انجام می دهند. اما موثرترین آن ها گوگل آنالیتیکس است. پیشنهاد می کنم جهت آشنایی با بهترین افزونه های گوگل آنالیتیکس مقاله 7 افزونه گوگل آنالیتیکس برای وردپرس را از دست ندهید.

درست است که تبلیغات لینکدین در مقایسه با فیس بوک و اینستاگرام بسیار گران است. اما هدف گذاری محدود بر اساس شغل، صنعت، تحصیلات و سایر ویژگی ها به برندها اجازه می دهد تا از برندهای خاص به افراد مورد نظر دسترسی پیدا کنند. ارزش سرمایه گذاری شما را دارد.

1- ایجاد یک اکانت تبلیغاتی

اگر قبلا امانت تبلیغاتی لینکدین خود را ایجاد کرده اید، می توانید به مرحله بعدی بروید. مانند سایر پلتفرم های بازاریابی رسانه های اجتماعی، شما باید یک اکانت تبلیغاتی در لینکدین ایجاد کنید. تا همه کمپین های خود را بدون تاثیر بر محتوای صفحه شرکت، سازماندهی و تجزیه و تحلیل کنید.

برای ایجاد اکانت تبلیغاتی، صفحه شرکت خود را باز کنید. به منوی ابزارهای مدیریت در گوشه سمت راست بالا در زیر دکمه مشاهده به عنوان عضو” بروید. اکنون از منوی کشویی گزینه “Sponsor your updates” را انتخاب کنید. سپس با یک فرم ایجاد اکانت، به صفحه مدیر کمپین منتقل می شوید که در آن باید نامی را به اکانت تبلیغات خود اختصاص دهید. واحد پولی را انتخاب کرده و صفحه شرکت مربوطه خود را مرتبط کنید.

2- انتخاب هدف خود

بسیار مهم است که کل کمپین خود را بر اساس آنچه که امیدوار هستید به دست آورید بسازید. شما می خواهید تصمیم بگیرید که آیا هدف شما آگاهی، ملاحظه یا تبدیل است. سپس، می توانید از زیرگروه ها انتخاب کنید تا بیشتر مشخص شود. در واقع در این مرحله، شما باید تصمیم بگیرید که می خواهید مخاطبان شما در هنگام نمایش آگهی در خبرمایه خود چه کنند. انتخاب هدف به لینکدین کمک می کند تا کمپین شما را سفارشی کنند. بهترین ROI را برای هدف اعلام شده شما ارائه دهند و گزارشات مربوطه را به شما نشان دهند. اهداف کمپین لینکدین بر اساس سفر خریدار به 3 بخش طبقه بندی می شوند.

  1. آگاهی
  2. ملاحظه
  3. تبدیل

به شدت توصیه می کنیم که اهداف خود را در گروه آگاهی، ملاحظه و تبدیل، به عنوان بخشی از یک رویکرد بازاریابی کامل قیف، متعادل کنید.

زیر این دسته ها

  • آگاهی از نام تجاری: این هدف را انتخاب کنید تا به افراد بیشتری محصول، خدمات یا شرکت خود را معرفی کنید.
  • بازدید از وب سایت: این هدف را انتخاب کنید تا به افرادی برسید که به احتمال زیاد بر روی تبلیغات شما کلیک می کنند تا از وب سایت یا صفحات فرود بازاریابی شما دیدن کنند.
  • تعامل: این هدف را انتخاب کنید تا تبلیغات خود را به افرادی نشان دهید که به احتمال زیاد با تبلیغ شما در ارتباط هستند یا شرکت شما را دنبال می کنند.
  • ویدیویی: این هدف را انتخاب کنید تا ویدیوهای خود را با افرادی که بیشتر تماشا می کنند نشان دهد.
  • تبدیل وب سایت: این هدف را انتخاب کنید تا تبلیغات خود را به افرادی نشان دهید که به احتمال زیاد در وب سایت شما اقداماتی را انجام می دهند که برای تجارت شما ارزشمند است.
  • متقاضیان کار: این هدف را انتخاب کنید تا آگهی های خود را به افرادی که به احتمال زیاد مشاهده می کنند نشان دهید یا برای درخواست روی آگهی های شغلی خود کلیک کنید.

اکنون اهدافی را که می خواهید از کمپین به دست آورید ارزیابی کنید و مناسب ترین هدف را انتخاب کنید.

3- انتخاب مخاطبان مناسب

در این مرحله، شما باید مخاطبی را ایجاد کنید که می خواهید از طریق تبلیغات خود مورد توجه قرار گیرد. لینکدین به شما این امکان را می دهد تا مشتریان بالقوه خود را بر اساس ویژگی های مختلف مانند تحصیل، شرکت، حرفه و شغل، مهارت ها و بسیاری دیگر هدف قرار دهید.

لینکدین همچنین دسته ای از مخاطبان را بر اساس ویژگی های مختلف مخاطب لیست کرده است. اگر تازه کار هستید، می توانید یکی از مخاطبان مربوطه را برای کمپین خود انتخاب کنید. با انتخاب مخاطبان خود، لینکدین به طور خودکار مخاطب را محدود می کند. با افزودن ویژگی های مخاطب مربوطه مانند نقش های شغلی، اعضای گروه، تحصیلات، مهارت ها و غیره در بخش های مربوطه، مخاطب ایجاد می کند. علاوه بر این، می توانید ویژگی های بیشتری را به مخاطبان اضافه کنید تا با کلیک روی “افزودن ویژگی های بیشتر، دسترسی خود را افزایش دهند.

بهترین بخش این است که LinkedIn به شما امکان می دهد تا آنجا که می توانید مخاطبان هدف خود را محدود کنید. بنابراین، از هدف گسترده اجتناب کنید و مخاطبین خود را محدود کنید تا به مهم ترین چشم اندازهای خود برسید.

جهت مطالعه ادامه نحوه ایجاد کمپین بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. چگونگی شروع کمپین تبلیغاتی لینکدین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد