ایجاد یک برند فرایند ظریفی است. شما اینکه بتوانید به بهترین شکل ممکن استراتژی برند خود را ایجاد کنید. نیاز دارید از منابع مختلفی نظیر کتاب ها، ابزارها، پادکست ها، دروه ها آموزشی و … استفاده نمایید. به همین دلیل ما لیستی عظیم از بهترین و جدیدترین منابع استراتژی برند، چه رایگان و چه پولی، گردآوری کرده ایم. تا به شما در تدوین استراتژی برند خود خود کمک کنیم.
شما بسیاری از عناصر مختلف استراتژی برندینگ چون هدف برند، ارزش ها ، موقعیت یابی و… را کشف خواهید کرد. توانایی بهبود تفاوت ها و ایجاد استراتژی برندینگ که از هویت منحصر به فرد تقلید می کند. معیار نهایی موفقیت هر کسب و کاری است. با این حال، واقعیت این است که یک میلیون راه وجود دارد که یک شرکت می تواند استراتژی نام تجاری خود را ترسیم کند. هیچ راه درست برای انجام آن وجود ندارد.
خواندن کتاب می تواند به شما کمک کند تا ذهنیت درستی داشته باشید. یادگیری از طریق کتاب روش مورد علاقه بسیاری از افراد است. اگر اهل مطالعه هستید. کتاب های زیر می توانند به شما در این امر کمک نمایند.
Eat your greens از پیشرفت های واقعی در علم بازاریابی الهام گرفته شده است. این ما را به چالش می کشد تا با برداشتن دانش عظیمی از داده ها و فناوری و استفاده از بهترین تفکر مبتنی بر شواهد در عمل بازاریابی و ارتباطات، طرز فکر خود را تغییر دهیم. بازبینی کامل را اینجا بخوانید.
یک کتاب اساسی در درک استراتژی برند. مایکل جانسون آن را به روشی ساده و انسانی توضیح می دهد. چارچوب 6 سوالی او نقطه شروع بسیاری از مکالمات است. از آن می توانید برای شکل دادن به دوره کارگاه استراتژی نام تجاری خود استفاده کنید.
این کتاب یک رویکرد علمی به نام تجاری و خواندن ضروری برای کسانی است که نمی پرسند آیا زمان تغییر است. یا به آن ها گفته شده است.
رمزگشایی ، علمی که چرا ما خرید می کنیم یا Decoded, the science behind why we buy. یک کتاب عالی در زمینه علوم رفتاری و عصب شناسی است. رمزگشایی ارزش نام تجاری را در سطح اولیه انسان نشان می دهد. این کتاب توسط فیل باردن نگاشته شده است.
به احتمال زیاد این کتاب برای شما تغییر دهنده بازی است. این کتاب توسط بایرون شارپ برخی از افسانه های جدی در مورد برند تجاری را فاش می کند. این کتاب در سنت اکتشافات علمی کلاسیک یک کتاب افسانه ساز است. بر خلاف اکثر کتاب های تجاری، بر اساس داده های گسترده، بر اساس خرید در دنیای واقعی است. این امر گاهی اوقات خواندن را کمی سخت می کند. اما خواندن آن ضروری است.
این کتاب در مورد استراتژی نام تجاری به طور خاص است. این یک آغازگر عالی در مورد معنای “استراتژی” است. درک اینکه استراتژی در مورد ریسک، منابع و ایجاد یک سیاست راهنما برای یک راه حل مشخص است. این کتاب مملو از نمونه های عالی از ارتش، دولت و تجارت است.
سری دیگر از بهترین منابع استراتژی برند ابزار ها هستند. شما در تدوین هر استراتژی برندی برای اینکه بتوانید آن را به خوبی پیاده سازی کنید. حتما نیازمند یک ابزار مفید کاربردی می شوید.
ابزاری که برای ایجاد خلاصه طراحی بهتر به شما کمک می کند. مجموعه تمرینات راهبردی قابل دسترسی به شما و مشتری شما اجازه می دهد تا در یک صفحه قرار بگیرید. راه حل های طراحی بهتر و ترسناک تری ایجاد کنید. این یک محیط مشارکتی است که به شما امکان می دهد نکات اساسی استراتژی نام تجاری را تشخیص دهید. حتی زمانی که از راه دور کار می کنید.
ارسال محتوا در چندین حساب به خودی خود یک کار وقت گیر است. تنها چند ثانیه طول می کشد تا در بی شمار اعلان ها و پست های به اشتراک گذاشته شده توسط دیگران گم شوید. سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر به گونه ای طراحی شده اند که کاربران را مجذوب خود کنند. اگرچه این لزوما برای کاربران عادی چیز بدی نیست. اما می تواند برای ادمین رسانه های اجتماعی بسیار خطرناک باشد. زیرا در دقایق ارزشمند روز کاری شما را از بین می برد. اما می توانید با به کارگیری نکات و روش هایی زمان خود را مدیریت نمایید.
اصطلاح “فقط 24 ساعت در روز وجود دارد” یک جمله خنده دار است. زیرا که بدیهی است که درست است. اما نکته این نیست که چیزی را که همه می دانیم بیان کنیم. نکته این است که به خود یادآوری کنیم که بین آنچه می خواهیم در یک روز به آن برسیم و زمان لازم برای انجام همه این کارها به خودمان یادآوری کنیم. استراتژی های مدیریت زمان می تواند به رفع این فاصله کمک کند. آن ها به شما و تیم شما کمک می کنند تا از زمان محدود موجود در روز بهترین استفاده را ببرید.
در اصل، مدیریت زمان اصلا مدیریت زمان نیست. بلکه مدیریت خود شما است. همه ما 24 ساعت شبانه روز یکسان داریم. اما نحوه استفاده صحیح از آن کاملا به خود ما بستگی دارد. بهترین تکنیک های مدیریت زمان شیوه های کار شما را بهبود می بخشد. از شما در برابر حواس پرتی محافظت می کند. موجب افزاریش تمرکز شما می شود.
مدیریت زمان تضمین می کند که همه کارهایی که باید انجام دهید می تواند به گونه ای تکمیل شود که احساس عجله یا فشار نکنید. اگر تیم شما بتواند مدیریت زمان را با دقت انجام دهد. تعداد بیشتری از وظایف کاری را در مدت زمان کوتاه تری به انجام برساند. زمان بیشتری برای سایر کارها خواهد داشت. این بدان معناست که تیمی کارآمدتر خواهید داشت.
در سطح شخصی، مدیریت زمان همچنین می تواند زمان بیشتری را برای شما و تیم شما به خارج از محل کار اختصاص دهد. گاهی اوقات، خود را مقدم بر کار خود قرار دهید. شاید وقتی زودتر از موعد به خانه می روید وقتی که همه از برنامه خود جلوتر هستید. به این معنی است که همه شما فردا کارهای بهتری انجام خواهید داد. با ما در ادامه همراه باشید تا برخی از روش های کارآمد در مدیریت زمان را با هم بررسی کنیم.
ممکن است تهیه فهرست کارهای انجام شده یک تکنیک پیشگامانه به نظر نرسد. اما این یکی از قوی ترین راه ها برای بهره وری بیشتر است. بهترین لیست کارها شامل انواع مختلفی از وظایف است. مشاغل سریع و فوری که ممکن است در 10 دقیقه به اتمام برسند. کارهای بزرگ تر و عملیاتی که در حال انجام هستند.
داشتن یک لیست مجموعه ای از وظایف به شما کمک می کند. در مورد کارهایی که انجام می دهید مصمم باشید. به طور موثر آنچه را که باید انجام دهید بیان می کند. همه وظایفی که خارج از آن ظاهر می شوند ثانویه هستند. اگر ذهن شما سرگردان باشد. یک نگاه سریع به لیست شما به شما یادآوری می کند که باید چه کار کنید. حفظ فهرست کارهای انجام شده همچنین به شما امکان می دهد از یکی از لذت های منحصر به فرد زندگی لذت ببرید. تجسم آنچه می خواهید به آن برسید. سپس راه خود را در این زمینه مشخص کنید.
لینک nofollow یک لینک با پیوند rel = “nofollow” است.
این یعنی به ساده ترین شکل ممکن، لینک nofollow به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا از یک لینک چشم پوشی کنند. URL مقصد در رتبه بندی موتور جستجو افزایش نمی یابد. زیرا لینک های nofollow از رتبه صفحه عبور نمی کنند. الگوریتمی که به گوگل کمک می کند صفحات وب را در SERP رتبه بندی کند.
هنگامی که نوبت به ایجاد لینک می رسد. دریافت بک لینک nofollow می تواند مشکل باشد. زیرا رتبه بندی شما در هاله ای از ابهام قرار دارد. در حالی که کاربران وب به وبسایت شما هدایت می شوند. دامنه ای که لینک را به شما پیشنهاد می دهد به طور همزمان به گوگل اطلاع می دهد که هیچ “لینکی” را به راه شما ارسال نکند.
با این حال، لینک های nofollow هنوز نکات های مخفی دارند. آن ها ترافیک را بدون ایجاد تغییرات در رتبه ها افزایش می دهند. آگاهی از نام تجاری را افزایش می دهند و به کشف و آشنایی با تجارت شما کمک می کنند.
گوگل در ابتدا مفهوم لینک های nofollow را برای مبارزه با هرزنامه ها در سال 2005 اعلام کرد. آن ها به سرعت مورد استقبال دنیای جستجوگرها قرار گرفتند. به طور مکرر برای جلوگیری از نقض قوانین سئو تنظیم شده توسط گوگل مورد استفاده قرار می گیرند.
گوگل می خواهد نمودار لینک را پس بگیرد. گوگل ویژگی nofollow را در سال 2005 به عنوان راهی برای ناشران آدرس دهی هرزنامه نظرات و لینک های سایه ای از محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) معرفی کرد. لینک به سایت های هرزنامه یا کیفیت پایین می تواند به شما آسیب برساند. nofollow راهی برای محافظت از خود در برابر ناشران است.
گوگل همچنین برای لینک های پولی یا حمایت مالی به دنبال nofollow است. اگر در عوض ارتباط بدون ویژگی nofollow، پذیرفتید که چیزی با ارزش را قبول می کنید، گوگل می تواند شما را مجازات کند. این سیستم عموما کار می کرد. اما بخش های عظیمی از وب سایت هایی مانند فوربس و ویکی پدیا از ترس مجازات شدن یا نتوانستن به درستی UGC را در کل سایت خود دنبال کنند.
این باعث می شود که بخش های کلی نمودار لینک برای گوگل کمتر مفید باشد. آیا لینک های تنظیم شده از مشارکت کنندگان معتبر ویکی پدیا واقعا قابل شمارش نیستند؟ اگر گوگل نحوه لینک های nofollow را در نظر بگیرد. شاید بهتر بتواند وب را درک کند. با در نظر گرفتن ویژگی های nofollow به عنوان “نکات”، آن ها به خود اجازه می دهند که بهتر این سیگنال ها را در الگوریتم های خود قرار دهند.
تا قبل از امروز، سئوکاران به طور کلی معتقد بودند که لینک های nofollow مانند زیر عمل می کنند:
انصافا، بحث و گمانه زنی های زیادی در مورد گزاره دوم وجود دارد. گوگل در این مورد مبهم بوده است. داده های تجربی و شواهد حکایتی نشان می دهد که گوگل مدت هاست لینک های nofollow را به عنوان یک سیگنال بالقوه رتبه بندی در نظر گرفته است. از امروز، راهنمایی های گوگل بیان می کند که ویژگی های لینک جدید از جمله حمایت مالی و زشت به این صورت رفتار می شوند:
وب سایت عکاسی شما ابزاری قدرتمند در تبلیغ کسب و کار عکاسی شما برای مشتریان احتمالی است. با این حال، شما تنها کسب و کار عکاسی نیستید که از اینترنت استفاده می کنید. بی شماری دیگر از عکاسان که سعی می کنند با وب سایت های چشم گیرتر از یکدیگر جلو بیایند. در جستجوی جایگاه برتر در موتورهای جستجو، بینندگان و مشتری هستند. انسان ها بصری گرا هستند. بنابراین به سمت سایت های زیبا، پر جنب و جوش و با استفاده آسان کشانده می شوند.
اینترنت نیز مملو از وب سایت های عکاسی با این ویژگی ها است. اما شما می توانید با رعایت کردن نکات خاص و مهمی در این زمینه وجود دارد. به راحتی رقبا خود را پشت سر بگذارید. به مخاطبین هدف خود دست یابید.
اگر شما یک عکاس هستید. می توانید به راحتی انواع عکس ها و نمونه کارهایتان را در وبسایت خود در دیده عموم قرار دهید. از این طریق به سرعت خود را به شهرت و درآمد برسانید. از طریق سایت به راحتی می توانید انواع خدمات و توانایی های خود را اطلاع رسانی نمایید. از سایت به عنوان ویترینی برای کسب و کار خود استفاده کنید.
عکاسی نیز یکی از کسب و کارهای هنری و قدیمی است که از دیرباز تا امروز به صورت حرفه وجود داشته است. روز به روز به همراه تکنولوژی پیشرفت می کند و از کیفیت بالاتری برخوردار می شود.
البته عکاسی امروزه دچار تغییرات زیادی شده است. با پیدایش دوربین های دیجیتال و تجهیزات حرفه ای همراه آن ها همانند پایه دوربین ، هلی شات ها، لنزهای حرفه ای و … موجب شده است تا صنعت عکسبرداری و تصویربرداری بسیار حرفه ای تر از گذشته شوند.
خب تا به اینجا به یک کلیتی از طراحی سایت عکاسی پرداخیتم. در ادامه 5 نکته مهم در امر با هم بررسی می کنیم.
یکی از اشتباهات رایج در وب سایت های عکاسی این است که تنها یک بخش “گالری” را با همه کارهای خود نشان دهید. اما از آنجا که محتوای اصلی سایت شما تصاویر است. قرار دادن همه آن ها در یک مکان خلاف شهود است. تصور کنید اگر آمازون همه اقلام خود را در یک دسته “محصولات” واحد سازماندهی کند.
در عو، گالری های خود را به موضوعات تقسیم کنید. اگر در چند نوع مختلف عکاسی تخصص دارید یا موضوعات خاصی را ترجیح می دهید. این مکان خوبی برای شروع است.
طراحی وب فقط در مورد ظاهر یک سایت نیست. بلکه نحوه عملکرد یک سایت را نیز شامل می شود. طراحان وب هوشمند می توانند از تنظیمات سایت برای تاثیرگذاری بر تصمیمات بازدیدکنندگان، تشویق اقدامات خاص و حتی بهبود فروش استفاده کنند. اما قبل از انجام هر یک از این موارد، باید بدانید که اولویت های شما چیست.
هدف اصلی وب سایت عکاسی شما چیست؟ جذب مشتریان جدید؟ نمونه کارها را به مشتریان احتمالی نشان می دهید؟ مجریان گالری هنری و مدیران هنری را تحت تاثیر قرار می دهید؟ ترتیب اولویت بندی این اهداف بهترین استراتژی های طراحی وب را برای استفاده در سایت شما تعیین می کند.
بیان موارد بدیهی، از جمله اطلاعات تماس در سایت شما برای راه اندازی یک تجارت عکاسی ضروری است. اطلاعات تماس یک هدف دوگانه دارد. از یک جهت، به بازدیدکنندگان اجازه می دهد در امور تجاری با شما تماس بگیرند. اما به همان اندازه مهم، ثابت می کند که شما یک انسان هستید. استخدام کسی از اینترنت ترسناک است. بنابراین دیدن یک شماره تلفن یا رسانه های اجتماعی پرجمعیت می تواند برخی از ترس از فعالیت شما یا حتی وجود شما را برطرف کند.
از آنجا که بازدیدکنندگان شما همه ترجیحات متفاوتی خواهند داشت. شما می خواهید تا آنجا که می توانید اطلاعات تماس را برای همه در نظر بگیرید. حتما ایمیل، شماره تلفن و لینک های خود را به تمام رسانه های اجتماعی خود ارائه دهید. ذکر شهر شما نیز بسیار مهم است. زیرا به بازدیدکنندگان محل کار شما می گوید. اغلب مردم به دنبال عکاسان محلی برای پوشش رویدادها هستند.
اینکه کجا اطلاعات تماس خود را نمایش می دهید به شما بستگی دارد. بسیاری از عکاسان اطلاعات تماس خود را در صفحه درباره خود قرار می دهند. برگه “مخاطبین” را برای ارسال پیام مستقیم از طریق وب سایت رزرو می کنند.
RSS مخفف Really Simple Syndication است. در واقع یک فایل آنلاین حاوی جزئیات مربوط به هر قطعه ای از محتوایی است که یک سایت منتشر کرده است. هر بار که یک سایت یک قطعه جدید از محتوا را منتشر می کند. جزئیات مربوط به آن محتوا از جمله متن کامل محتوا یا خلاصه، تاریخ انتشار، نویسنده، لینک و غیره به طور خودکار در پرونده ایجاد می شود. به ترتیب زمان معکوس نمایش داده می شود .
از آنجایی که این سایت با جزئیات مربوط به هر بخش از محتوایی که یک سایت منتشر می کند به روز شده است. می توانید از فیدهای RSS برای مواردی مانند به روز نگه داشتن هر مقاله جدیدی که وبلاگ مورد علاقه شما منتشر می کند یا تولید خبرنامه های ایمیل یا پست های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محتوای جدید خود استفاده کنید.
فیدهای RSS معمولا در قالب XML کدگذاری می شوند. اگر عادت دارید تمام روز به کد نگاه کنید. ممکن است به همان راحتی که می توانید محتوای فرمت شده در یک وب سایت را بخوانید. آن را درک کنید. اما برای بقیه ، این بسیار بیهوده به نظر می رسد. بنابراین برای تبدیل یک منبع تغذیه RSS به چیزی قابل خواندن، شما نیاز به یک خواننده RSS دارید. RSS reader برنامه ای است که کد XML یک فید RSS را تجزیه می کند. آن را شبیه به آنچه در وب سایت می بینید می کند.
RSS راهی است که نویسندگان وب سایت می توانند اعلانات مربوط به محتوای جدید را در وب سایت خود منتشر کنند. این محتوا ممکن است شامل اخبار خبری، پست های وبلاگ، گزارش آب و هوا و پادکست باشد.
برای انتشار این اعلان ها، نویسنده وب سایت یک فایل متنی با پسوند فایل XML برای فید RSS ایجاد می کند. که شامل عنوان، توضیحات و لینک برای هر پست در سایت است. سپس، نویسنده وب سایت از این فایل XML برای افزودن به فید RSS به صفحات وب سایت استفاده می کند. فایل XML به طور خودکار محتوای جدید را از طریق این فید RSS در قالب استاندارد که در هر خواننده RSS نمایش داده می شود، به اشتراک می گذارد.
وقتی بازدیدکنندگان وب سایت در این خوراک RSS مشترک می شوند. محتوای وب سایت جدید را در RSS خوان می خوانند. این خوانندگان RSS محتوا را از چندین فایل XML جمع آوری می کنند. اطلاعات را سازماندهی می کنند و محتوا را در یک برنامه نمایش می دهند. کارهای زیادی می توانید با RSS feed و RSS reader انجام دهید. در اینجا فقط چند نمونه ذکر شده است:
یک منبع خبری RSS منابع اطلاعات را در یک جا ادغام می کند. هنگامی که سایتی محتوای جدیدی اضافه می کند، به روز رسانی می کند. با رسانه های اجتماعی، تنها چیزی که می بینید موارد مورد علاقه مردم است. با استفاده از RSS feed، هر آنچه را که یک وب سایت منتشر می کند مشاهده می کنید.
برای یافتن منبع خبری RSS در وب سایت، به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید. برخی از سایت ها RSS فید خود را به عنوان یک دکمه نارنجی نشان می دهند. ممکن است حاوی مخفف RSS یا XML باشد. توجه داشته باشید، همه نمادهای RSS شبیه هم نیستند. آیکون های RSS در اندازه ها و رنگ های مختلف وجود دارد. همه این نمادها حاوی مخفف RSS یا XML نیستند. برخی از سایت ها از Syndicate This link یا نوع دیگری از لینک ها برای نشان دادن RSS فید استفاده می کنند.
برخی از سایت ها لیستی از فیدهای RSS ارائه می دهند. این لیست ها ممکن است شامل موضوعات مختلف برای یک وب سایت گسترده باشد. یا فهرست اخبار بسیاری از وب سایت ها که موضوعی مشابه را پوشش می دهند. هنگامی که یک فید RSS که جالب به نظر می رسد یافتید. روی نماد RSS یا لینک کلیک کنید تا فایل XML که فید وب سایت را کنترل می کند نمایش داده شود. شما می توانید از این لینک RSS برای مشترک شدن در فید RSS Reader استفاده کنید.