حتمالا با وجود مجموعه وسیعی از استعدادها و سیستم های مدیریت محتوا که به راحتی در دسترس هستند. تصمیم گیری در مورد پروژه طراحی وب سایت شرکت شما دشوار است. یک وب سایت تجسم بصری از نام تجاری، کسب و کار و خدمات شما خواهد بود. همچنین مکانی است که بازدیدکنندگان آنلاین به ترافیک طبیعی تبدیل می کنند و به مرور به مشتری تبدیل می شوند. صفحه تماس وب سایت شما نیز ساده ترین راهی است که از طریق آن مشتری می تواند در هر زمان با شما تماس بگیرد. وقتی صحبت از ایجاد وب سایت می شود، دو گزینه دارید:
این که شما یک شرکت طراحی وب سایت استخدام می کنید یا یک طراح فریلنسر استخدام می کنید، این به شما بستگی دارد. اما قبل از ایجاد آن باید همه پیامدهای انتخاب خود را در نظر بگیرید. قبل از تصمیم گیری در مورد استخدام یک شرکت طراحی وب سایت یا طراح وب سایت فریلنسر، عوامل زیادی باید مورد توجه قرار گیرد. تقاضا و عرضه یک پیچیدگی تجاری جهانی است. بسته به خواسته های شما، یکی از این دو گزینه مناسب برای شما خواهد بود.
به طور کلی طراحی و توسعه یک فرآیند پیچیده برای ایجاد یک وب سایت است. این فرایند شامل چندین مرحله است و هر مرحله مهم است: طراحی وب، توسعه وب، اسکریپت نویسی، ایجاد محتوا و…
هر قسمت از این فرایند باید به شدت انتظارات و الزامات کارفرما را برآورده کند. بنابراین، یک فرد یا تیمی که قرار است استخدام کنید باید به اندازه کافی ماهر باشد تا بتواند همه ویژگی های چنین کاری را انجام دهد. سلسله مراتب توسعه وب به شرح زیر است:
روند پیچیده توسعه وب چیزی است که شما نمی توانید در سفر خود به سمت موفقیت از آن اجتناب کنید. اما متخصصان مجرب فناوری اطلاعات می توانند سفر شما را آسان و لذت بخش کنند.
خب همانطور که گفتیم روند ایجاد یک وب سایت بسیار پیچیده است. شامل چندین مرحله مانند طراحی وب، توسعه وب، ایجاد محتوا، سئو و موارد دیگر است. فریلنسر یک فرد خود اشتغالی است که متعهد به شرکت خاصی نیست. این متخصصان به عنوان طراح وب، توسعه دهنده، نویسنده محتوا و حتی وبلاگ نویس کار می کنند. یک فریلنسر معمولا از خانه کار می کند. همزمان چندین پروژه را برای واحدهای مختلف انجام می دهد.
از سوی دیگر، یک شرکت طراحی سایت، یک شرکت با خدمات کامل است که در توسعه وب سایت تخصص دارد. این شرکت تیمی از متخصصان را استخدام می کند. که در جهت هدف مشترک طراحی و ساخت وب سایت شما تلاش می کنند. یک شرکت طراحی وب دارای متخصصانی است که در جنبه های مختلف توسعه وب مانند طراحان گرافیک، توسعه دهندگان وب، کپی رایترها، متخصصان سئو و غیره تخصص دارند. حالا بیایید مزایا و معایب استخدام فریلنسر یا شرکت طراحی وب را بررسی کنیم.
انتخاب های اشتباه اغلب تنها به دلیل عدم درک واضح از سوال انجام می شود. به همین دلیل است که بررسی دقیق مزایا و معایب همکاری با فریلنسرها و شرکت های توسعه فناوری اطلاعات برای شما بسیار مفید خواهد بود. فریلنسر شخصی است که به طور مستقل برای هر شرکت استخدام کننده کار می کند. تمام وظایف مشتری در این مورد از راه دور انجام می شود. در واقع، فریلنسر از خانه کار می کند و مبلغ پرداختی خود را بابت سرویس خاصی دریافت می کند.
صحبت در مورد همکاری با فریلنسرها، البته مهم ترین چیز این است که اطمینان حاصل کنید که فردی که به آن علاقه دارید یک حرفه ای قابل اعتماد است. 2 عامل اصلی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید:
انتخاب فریلنسر آسان نیست. به خصوص اگر شخصی در ابتدا راه خود را به عنوان یک فریلنسر باشد. بنابراین، توسعه دهندگان ماهر فریلنسر توجه زیادی به نمونه کارهای خود دارند. در بیشتر موارد، آن ها قادر به ارائه مجموعه ای قابل توجه از موارد برای کارفرمایان بالقوه هستند.
جمع آوری بازخورد و توصیه ها برای حفظ شهرت بی عیب و نقص ضروری است. این یادداشت های کوتاه از مشتریان قبلی می تواند چیزهای زیادی در مورد یک فریلنسر به شما بگوید. نمونه کارها پروژه ها را مرور می کند. توصیه ها تمام ویژگی های همکاری با شخص خاصی را برجسته می کند. در بیشتر موارد، استخدام یک فریلنسر ارزان تر از یک شرکت توسعه است. با این حال، نشان دادن انتظارات مالی کارکنان بالقوه شما می تواند سطح شایستگی آن ها را نیز توصیف کند.
امروزه وب دائما در حال تکامل است. این فریم ورک های CSS هستند که توسعه پیش رو را پربارتر و لذت بخش تر می کند. توسعه دهندگان بدون تجربه قبلی می توانند از برخی از این فریم ورک ها برای پیاده سازی آسان UI های کاربر پسند استفاده کنند. البته فریم ورک های دیگر پیچیده تر هستند و برای کاربران قدرتمند طراحی شده اند. در واقع فریم ورک ها به شما کمک می کند تا طرح های زیبا را سریع تر ایجاد کنید.
در ابتدا امر، مهم است که بفهمید که چگونه و چرا فریم ورک های CSS بخشی جدایی ناپذیر از توسعه پیشرو مدرن هستند. سازماندهی، نگهداری و استفاده مجدد از شیوه نامه های سبک CSS دشوار است. حتی تغییرات سبک جزئی شما را ملزم به نوشتن قوانین جدید CSS می کند. که ممکن است در برخی موارد کد شما را به یک آشفتگی پیچیده تبدیل کند.
کلاس های آماده برای استفاده، بلوک های اصلی همه فریم ورک های CSS هستند. آن ها به شما این امکان را می دهند که قوانین قالب بندی از پیش تعریف شده را روی عناصر HTML مانند حاشیه، رنگ پس زمینه و موارد دیگر اعمال کنید. برخی از فریم ورک ها شامل اجزای از پیش ساخته شده هستند. اجزایی مانند منوها، کارت ها یا جداول را دارا هستند. با استفاده از این اجزا می توانید رابط های کاربر پسند ایجاد کنید بدون اینکه کار زیادی در کنار شما انجام شود.
چارچوب های CSS گردش کار شما را سازنده، تمیز و قابل نگهداری می کند. با استفاده از یکی از چارچوب های زیر، در وقت خود صرفه جویی کرده. در نتیجه از بسیاری از دردسرهای همراه با کدگذاری CSS جلوگیری می کنید.
Bootstrap به دلیل طراحی ریسپانسیو یکی از بهترین فریم ورک های CSS محسوب می شود. این فریم ورک توسط توییتر توسعه داده شد و در سال 2011 منتشر شد. HTML ،SASS و جاوااسکریپت همه در فریم ورک Bootstrap پیکربندی شده اند. برای دستگاه های تلفن همراه، نیازی به طرح بندی جداگانه برای نمای تلفن همراه نیست. کلاس های مورد نیاز را اضافه کنید و وب سایت بسته به دستگاه با اندازه نمای نمایش تنظیم می شود. اکثر توسعه دهندگان وب آن ها را برای فریم ورک های اصلی انتخاب می کنند. به طور کلی، بوت استرپ مسئول اصلی محبوبیت CSS به عنوان جایگزینی برای توسعه وب است.
بوت استرپ با وجود تعداد زیادی از مزایا ، معایبی نیز به همراه دارد.
Foundation برای توسعه دهندگان باتجربه ای که از آزادی برخوردارند اما قدرت یک فریم ورک کاملا برجسته را می خواهند. انتخابی عالی است. در واقع، بنیاد فقط یک چارچوب CSS نیست بلکه خانواده ای از ابزارهای توسعه پیش رو است. این ابزارها را می توان به صورت همزمان یا کاملا مستقل استفاده کرد.
Foundation برای سایت ها فریم ورک اصلی ایجاد صفحات وب است. در حالی که Foundation برای ایمیل ها به شما امکان می دهد ایمیل های جذابی بسازید که از هر دستگاهی قابل خواندن هستند. Motion UI آخرین قطعه پازل است که به شما امکان می دهد انیمیشن های پیشرفته CSS بسازید. بنیاد توسط ZURB، شرکتی که پشت بسیاری از پروژه های اوپن سورس جاوااسکریپت و CSS است، ایجاد و نگهداری می شود. برای طراحی این چارچوب بسیار فکر شده است. ZURB از آن به طور گسترده در پروژه های خود استفاده می کند.
وقتی صحبت از مدل سازی سه بعدی می شود. تقریبا هیچ محدودیتی وجود ندارد که طراحان را از انتقال تخیلات زنده خود به حوزه دیجیتال باز دارد. چه این یک بازی هیجان انگیز باشد، چه محصول جدید امیدوار کننده، چه یک مدل معماری باشکوه، بنابراین تعداد بی شماری خلاقیت سه بعدی هیجان انگیز وجود دارد.
مدل های سه بعدی محاسباتی هستند که فرایندی را برای ترسیم هر شکل سه بعدی در فضای مجازی ایجاد شده در رایانه نشان می دهد. این اشیا که مدل های سه بعدی نامیده می شوند، با استفاده از برنامه های نرم افزاری ویژه ای به نام مدل سازهای سه بعدی یا به طور کلی نرم افزارهای سه بعدی ساخته می شوند.
مدل سازی سه بعدی در بسیاری از صنایع مختلف از جمله واقعیت مجازی، بازی های ویدیویی، انیمیشن سازی، چاپ سه بعدی، بازاریابی، تلویزیون و تصاویر متحرک، تصویر برداری علمی و پزشکی و طراحی و ساخت CADوCAM به کمک رایانه استفاده می شود.
اکنون که با مفهوم مدل های سه بعدی آشنا شدیم؛ بهتر است که دیگر به سراغ معرفی سایت هایمان برویم. همان طور که گفته شد. محتوای بعضی از این سایت ها رایگان هستند و بعضی دیگر غیر رایگان. ما در این مقاله هر دو نوع سایت را معرفی خواهیم کرد.
خوشبختانه، برخی از این سایت ها شبیه بازارهایی هستند که به کاربران این امکان را می دهد که طرح های سه بعدی خود را بارگذاری کنند و به فروش برسانند. بنابراین، اگر شما یک مدل ساز سه بعدی هستید و به منبع درآمد نیز نیاز دارید. در این جا مجموعه مناسبی از پلتفرم ها برای نمایش کار خود پیدا خواهید کرد.
البته به یاد داشته باشید، هر طرح سه بعدی که در این صفحات پیدا کنید برای هر برنامه ای مناسب نیست. با در نظر گرفتن این موضوع در این مقاله، صفحات را بر اساس کاربرد مورد نظر آن ها طبقه بندی کرده و شرح مختصری از رایج ترین مشکلات را اضافه کرده ایم. همچنین به خاطر داشته باشید که مجوز طرح های سه بعدی نه تنها از سایت به سایت بلکه از شی به شی دیگر نیز متفاوت است. بهتر است که قبل از نقض احتمالی توافق، قوانین و نحوه استفاده موردنظر را بررسی کنید. بعد از مطالعه نکات تکمیلی مورد نیاز بهتر است که به سراغ اولین سایت، جهت معرفی برویم.
Autodesk Online Gallery، مکانی است که طراحان حرفه ای آخرین پروژه های خود را به نمایش می گذارند. در حالی که برخی از طراحان فقط رندرهای آثار خود را بارگذاری می کنند. برخی دیگر دسترسی رایگان به فایل های سه بعدی خود را نیز می دهند. جای تعجب نیست که استاندارد کیفیت بسیار متفاوت است. از سوی دیگر، چیزی برای همه وجود دارد. به غیر از مدل های سه بعدی رایگان برای انیمیشن و تجسم، می توانید فایل های VR، چاپ سه بعدی و حتی برخی پروژه های مهندسی را هم پیدا کنید.
ویژگی ها:
Thingiverse منبعی است که توسط سازنده چاپگرهای سه بعدی Makerbot اداره می شود. این وب سایت محبوب ترین منبع برای مدل های سه بعدی رایگان در جامعه چاپ سه بعدی است. Thingiverse میزبان طیف گسترده ای از سازندگان اختصاصی است که مدل های سه بعدی رایگان را برای چاپ سه بعدی در دسته بندی ها و پیچیدگی های مختلف بارگذاری می کنند. اگر به دنبال چیزهای جالب برای چاپ سه بعدی هستید ، مکان بهتری برای شروع وجود ندارد.
ویژگی ها:
افزونه های CRM وردپرس یکی از ابزارهایی هستند که در نهایت هر شرکتی به آن ها دست پیدا می کند. با این حا ، برخی از کسب و کارها فقط به حداقل نیاز دارند. در حالی که برخی دیگر نیاز به سفارشی سازی پیشرفته و ادغام قدرتمند دارند.
تعداد زیادی افزونه CRM برای انتخاب در دسترس است. اما ما می خواهیم هنگام تکمیل تحقیقات خود برای CRM، ویژگی های ضروری را برجسته کنیم. در اینجا آنچه را باید جستجو کرد:
WP ERP یک افزونه رایگان است که هر دو شرکت کوچک و بزرگ را با CRM، HRM و راه حل حسابداری ترکیب می کند. در حال حاضر بیش از 10،000 نصب فعال با رتبه خوب دارد.این افزونه CRM وردپرس از ماژول های مختلفی تشکیل شده است. یکی برای عملکرد CRM آن ها و دیگری برای راه حل های مدیریت منابع انسانی و حسابداری استفاده می شود.
آن ها هیچ محدودیتی برای هیچ چیزی ندارند. بنابراین می توانید هر تعداد مدخل که می خواهید در همه ماژول ها ایجاد کنید. برای شروع کار با افزونه WP ERP نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید. نسخه رایگان آن دارای مهمترین ابزارهایی است که به کسب و کار شما کمک می کند تا با مشتریان خود در ارتباط باشد و این تعاملات را ثبت کند.
برخی از عناصر رایگان شامل مدیریت اطلاعات شرکت، ابزار مکان و تقویم تعطیلات است. همچنین می توانید گروه های تماس ایجاد کرده و در پروفایل مشتریان خود یادداشت کنید. نسخه پرو یا پولی آن برای همه کسب و کار ها مورد نیاز نیست. اما پشتیبانی ممتاز، برنامه های افزودنی زیاد و عناصری مانند درگاه های پرداخت و ابزارهای حقوق و دستمزد را ارائه می دهد.
افزونه وردپرس HubSpot به شما امکان می دهد وب سایت وردپرس خود را به CRM رایگان HubSpot متصل کنید. تا بتوانید رهبری و مشتریان خود را سازماندهی ، ردیابی و پرورش دهید. این افزونه بسیار فراتر از یک CRM است. با مجموعه ای کامل از ویژگی های ایجاد فرم، اجرای چت های زنده در وب سایت شما و ارائه تجزیه و تحلیل انجام می دهد.
حتی یک ابزار بازاریابی ایمیلی برای ارسال ایمیل ها و خبرنامه های خودکار وجود دارد. همه این ها در یک بسته زیبا برای جلب بازدیدکنندگان و ایجاد یک بستر زیبا برای مدیریت مشتری گرد هم آمده است. HubSpot به دلیل ابزارهای بازاریابی قدرتمند خود مشهور است. بنابراین این فرصتی فوق العاده برای استفاده از برخی از پیشرفته ترین ابزارهای ارتباط با مشتری در بازار است.
HubSpot دارای یک افزونه وردپرس برای ادغام با سایت فعلی شما است. فقط چند لحظه طول می کشد تا CRM خود را بصورت آنلاین پیکربندی کنید. سپس ، یک نسخه ی نمایشی تعاملی شما را از طریق داشبورد زیبا با نمودارها و گزارش ها راهنمایی می کند.
افزونه CRM دارای یک فرم ساز رایگان است که ارسالی بازدیدکنندگان شما را ضبط کرده. آنها را به طور خودکار با CRM همگام سازی می کند. در کنار آن CRM ارزشمند، از چت و چت بات های زنده برای ارتباط با مشتریان احتمالی و شخصی سازی مکالمات خود در مقیاس استفاده می کنید. همه چت ها به طور خودکار در CRM وارد می شوند. این افزونه به طور خودکار پروفایل مخاطب را با اطلاعات عمومی از سراسر وب مانند عناوین شغلی و پروفایل های اجتماعی غنی می کند.
یافتن یک هاست عالی برای سایت وردپرس خود مطمئنا سرعت آن را افزایش می دهد. در نتیجه رتبه بندی سئو سایت را افزایش می دهید. با این حال، موارد بیشتری در مورد سئو وجود دارد. از جمله کلمات کلیدی مورد نظر شما برای صفحات محصول و پست های وبلاگ، اندازه پرونده های تصویری شما و قابل خواندن بودن یا نبودن محتوای شما.
به همین دلیل شما به یک افزونه سئو خوب برای وردپرس نیاز دارید. در غیر این صورت، شما در تلاش برای مبارزه با رقبایی هستید که مطمئنا از برخی از این ابزارها استفاده می کند. خوشبختانه چندین افزونه سئو وردپرس وجود دارد. بسیاری از آن ها کاملا رایگان هستند. علاوه بر این، می توانید برخی از ابزارهای سئو شخص ثالث را برای آوردن آمار قدرتمند، رتبه بندی کلمات کلیدی و اطلاعات لینک دهی پیدا کنید.
Yoast SEO به عنوان پادشاه افزونه های سئو وردپرس سلطنت می کند. همان چیزی است که ما در رایانیتا استفاده می کنیم. yoast با رتبه بندی 5 ستاره در زمان ارائه این مقاله است. Yoast همچنان جهان وردپرس را با به روزرسانی های چشمگیر، یک رابط کاربری زیبا و کاربر پسندترین گزینه برای برجسته سازی پست های وبلاگ و صفحات محصول خود، تحریک می کند.
علاوه بر این، Yoast SEO دارای وب سایت خاص خود با گزینه های پشتیبانی برتر، یک جامعه پر رونق در بخش انجمن، یک وبلاگ آموزنده برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو برای مبتدیان، متوسط و کاربران پیشرفته است. همچنین می توانید به Yoast SEO premium از طریق آن وب سایت دسترسی پیدا کنید. این ویژگی های پیشرفته تری مانند بهینه سازی کلمات کلیدی برای پنج کلمه کلیدی در یک صفحه، پیش نمایش شکل صفحه شما در توییتر و فیس بوک و پیشنهادات لینک داخلی برای ارسال کاربران به مکان های دیگر را دارد. در وب سایت شما به خاطر داشته باشید که این قسمت کوچکی از ویژگی های برتر ارائه شده است.
افزونه SEO Framework این ترفند را برای کسانی که می خواهند پلاگین سریع و سبک سئو برای وردپرس داشته باشند. بدون هیچ گونه تبلیغ و افزایش کاری انجام می دهد. برخی از زنگ ها و سوت هایی را که شما احتمالا نیازی به آن ندارید بر می دارد. در کمک به کسانی که بیشتر به فکر بالا بردن سرعت سایت هستند. در عین حال صرف وقت کمتری با مقالات گیج کننده سئو، تمرکز دارد.
این افزونه را به عنوان بزرگترین جایگزین Yoast در نظر گرفته می شود. این ارتباط زیادی با ماهیت بصری رتبه بندی SEO دارد. همراه با گزینه های انعطاف پذیرتر برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی. تنظیمات SEO post با چند برگه کنترل می شود. در یکی از آن ها از مقیاس رنگی استفاده می شود تا نشان دهد دقیقا چقدر به آماده شدن موتور جستجوی پست خود نزدیک هستید. با استفاده از مقیاس، برخلاف برخی از نسخه های آشفته Yoast، می توانید بلافاصله تشخیص دهید که در چه مواردی باید سئو کار خود را انجام دهد.
همان طور رابط کاربری برای مبتدیان مناسب است. همچنین API برای کاربران پیشرفته در دسترس است. این افزونه به عنوان یک پروژه در جامعه WPMUDEV آغاز شد. اما سرانجام به صورت رایگان برای توده مردم منتشر شد. افزونه SEO Framework شامل همه موارد می شود. قابلیت های پیشرفته تری را با کمک برنامه های افزودنی ارائه می دهد. برخی از این ویژگی ها عبارتند از: