طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

ریدایرکت 301 چیست؟

ریدایرکت 301 چیست؟

ریدایرکت 301 یک دستورالعمل تغییر مسیر دائمی است. ترافیک وب سایت را به URL مورد نظر شما هدایت می کند. این یک کد وضعیت http است که توسط موتورهای جستجو به راحتی تفسیر و اجرا می شود. بنابراین احتمالا دوستانه ترین روش تغییر URL وب سایت است.

نکته قابل توجه در مورد ریدایرکت 301 این است که به شما کمک می کند تا تمام مقیاس های وزن دهی لینک و رتبه بندی URL قدیمی شما با گذشت زمان به URL جدید جمع آوری شود. بنابراین شما تلاش های قبلی سئو خود را از دست نخواهید داد رتبه بندی جستجو خود را افزایش دهید.

 

تا حالا به اینکه گوگل چگونه سایت ها را رتبه بندی می کند، اینکه چه معیار هایی را درنظر می گیرد فکر کردید؟ پیشنهاد می کنم برای درک بهتر این مسئله مقاله رتبه بندی گوگل در ۲۰۲۱ را از دست ندهید. 

ریدایرکت-301-چیست؟

ریدایرکت 301 یک دستورالعمل هدایت همه جانبه به موتورهای جستجو است. نشان می دهد URL وب سایت، همراه با تمام محتوای آن، برای همیشه به مکان دیگری در اینترنت منتقل شده است. مهم ترین نکته در اینجا دائمی بودن ریدایرکت 301 است.

در واقع ریدایرکت 301 روشی است برای ارسال بازدیدکنندگان وب سایت به یک URL زنده، درصورتی که آدرس اصلی آن ها در ابتدا حذف شده باشد. یک ریدایرکت باید به مرتبط ترین یا مشابه ترین صفحه زنده مربوط به صفحه دیگری باشد که دیگر نیازی به آن نیست. این بهترین تجربه کاربری را برای بازدید کننده تضمین می کند و به این معنی است که هر مقدار بک لینک به درستی هدایت می شود و با صفحه قدیمی از بین نمی رود.

از طرفی 301 یک کد وضعیت است که یک سرور برای مرورگر شما ارسال می کند. این یکی از کدهای وضعیت احتمالی است. که احتمالا در مورد برخی از آن هاشنیده اید. کدهایی مانند 404 – پیدا نشد ، 403 – ممنوع و 500 – خطای سرور.

علت استفاده از ریدایرکت 301

در اینجا چند موقعیت وجود دارد که ممکن است بخواهید از ریدایرکت 301 استفاده کنید:

  • اگر وب سایت خود را سازماندهی مجدد یا تعمیرات اساسی کرده اید و مکان آن را برای همیشه تغییر داده اید.
  • اگر محتوای شما منقضی شده است. می خواهید کاربران را به مکان جدید هدایت کنید.
  • اگر در حال ادغام دو وب سایت در یک URL وب سایت جدید هستید.
  • اگر CMS خود را برای وب سایت خود تغییر داده اید یا سایت خود را به وردپرس منتقل می کنید.

تمام سناریوهای فوق الزامی است که شما ترافیک ورودی وب سایت را به مکان جدید، مکان مناسب هدایت می کنید. بنابراین بازدید کنندگان وب سایت شما می توانند به شما مراجعه کنند. دلیل محکم دیگر استفاده از ریدایرکت 301 این است که تا 90-99 درصد از قدرت رتبه بندی جستجوی شما را حفظ می کنند. این بدان معنی است که هرگونه اشتراک اجتماعی، بک لینک و مرجعی که به URL قدیمی شما کمک می کند رتبه بهتری کسب کند، به رتبه بندی URL جدید منتقل می شود.

ریدایرکت 301 نیز یک دستورالعمل کد وضعیت است که توسط گوگل به راحتی قابل درک است. از فرایند ایندکس سازی وب سایت جدید و تمام صفحات جدید آن سریع تر و کارآمدتر پشتیبانی می کند. سایر هدایت ها ممکن است به راحتی توسط موتورهای جستجو خزیده و تفسیر نشوند. به همین دلیل است که 301 بهترین استفاده را دارد.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. ریدایرکت 301 چیست و نحوه استفاده از آن

10 علت استراتژی بازاریابی محتوا در اینستاگرام

10 علت استراتژی بازاریابی محتوا در اینستاگرام

امروزه شبکه های اجتماعی تاثیر بسزایی در زندگی انسان ها دارد. استفاده از سوشال مدیا یا پلتفرم های اجتماعی به کسب و کار ها کمک می کنند، تا آن ها را به فروش بیشتری برسانند. اینستاگرام یک پلتفرم اجتماعی است که در آغاز فعالیت خود، بستری را برای کاربران خود ایجاد کرده بود که بتوانند عکس های خود را به اشتراک بگذارند. اما در حال حاضر با افزایش قابلیت های اینستاگرام این شبکه اجتماعی کاربران را به سمت کسب و کار های کوچک هدایت کرده است. با افزایش تعداد کاربران در این شبکه اجتماعی استفاده از این ابزار برای بازاریابی رشد چشم گیری داشته است.

1- نشان دادن ارزش خدمت یا محصول به همراه کاربرد آن ها

همان طور که می دانید شبکه اجتماعی اینستاگرام یک پلتفرم بصری محسوب می شود. به همین علت یک مکان عالی برای نشان دادن عکس هایی است که ارزش واقعی محصول را نشان می دهند. برخی از اپلیکیشن ها توانسته اند توسط هایلایت های اینستاگرام بسیاری از موارد کاربری خود را در اختیار کاربران و مخاطبین خود قرار دهند. در واقع این موضوع استراتژی بازاریابی محتوا در اینستاگرام محسوب می شود.

2- افزایش محتوا تولید شده توسط کاربر

اگر می توانید زمانی که یک خدمت یا یک محصولی را به مشتری ارائه کردید با مشتریانی که از خدمات یا محصول شما راضی بودند مصاحبه کنید. تصاویری را از کاربری که در حال استفاده از خدمت یا محصول می باشد جمع آورید کنید. با این روش بسیاری از مخاطبان هدف تان به شما اعتماد خواهند کرد. که این نمونه ای از استراتژی بازاریابی محتوا می باشد. در واقع طی سال های اخیر مشخص شده اعتماد مصرف کنندگان به دیگر مصرف کنندگان خیلی بیشتری است تا به برند هایی که تجربه استفاده از آن را نداشته اند.

3- استفاده از استوری

ویدیو ها و تصاویر قابلیت تعریف داستان دارند. شما می توانید با تهیه تصاویر مربوط به آغاز فعالیت شرکت، فرایند تولید محصول داستانی را برای مخاطب خود تولید کنید که این بخش به استراتژی بازاریابی محتوا شما کمک کند. به راحتی ویدیو های کوتاهی ایجاد کنید. یاعکس از زوایای مختلف و در استوری پیج خود منتشر نمایید.

آیا می دانید افیلیت مارکتینگ در اینستاگرام چیست و چه کاری انجام می دهد؟ امروزه اکثر افراد به دنبال روش هایی برای کسب در آمد از طریق شبکه های اجتماعی هستند. اینستاگرام نیز یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی دنیا است. پیشنهاد می کنم جهت آشنایی بیشتر با افیلیت در اینستاگرام حتما یک سری به مقاله افیلیت مارکتینگ در اینستاگرام  بزنید.

بازاریابی محتوا در اینستاگرام

4- برنامه ریزی برای پست گذاری

یکی از مواردی که هنگام استفاده اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است نظم هنگام پست گذاری می باشد. شما می توانید با استفاده از هر ابزاری یا  insights اینستاگرام زمان مناسب برای انتشار پست را انتخاب کنید. در زمان مشخص شده حتما پست خود را منتشر نمایید. بسته به اینکه مخاطبین هدف شما اکثرا در چه ساعاتی از طول روز بیشتر فعال هستند باید این زمان ثابت را انتخاب نمایید.

5- تگ کردن محصول خود

اصلی ترین دلیل این کار این است پست ها قابل خرید باشند. با اضافه شدن قابلیت فروشگاه به شبکه اجتماعی اینستاگرام شما می توانید یک استراتژی بازاریابی محتوای خوبی داشته باشید. یعنی نیاز نیست مخاطبین شما برای خرید محصولات به وب سایت تان که لینک آن داخل بیو قرار دادید وارد شوند. بلکه خیلی راحت می توانند از انتخاب تگ محصول بر روی همان پست خرید خود را انجام دهند. در واقع هر چه شما فرایند خریده مشتری را ساده تر کنید استراتژی بهتری استفاده کرده اید.

6- استفاده از تبلیغات در اینستاگرام

شما می توانید تبلیغ خدمات خود را در صفحات دیگران انجام دهید. برخی از صفحات اینستاگرام تعرفه های برای تبلیغات دارند که شما می توانید با ارسال پیام به آن ها در مورد هزینه تبلیغات به توافق برسید. سپس یک آگهی جذاب طراحی کنید و در اختیار صفحه مورد نظر قرار دهید. راه دیگری که برای انجام تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد راه اندازی کمپین در اینستاگرام می باشد که شما می توانید با همکاری آژانس های دیجیتال مارکتینگ انجام دهید.

7- بازاریابی محتوا از طریق اینفلوئنسرها

شما می توانید از طریق اینفلوئنسر ها، بازاریابی محتوا در اینستاگرام داشته باشید. اینفلوئنسر ها اشخاصی هستند که دنبال کننده زیادی دارند. می توانند روی کاربران تاثیر زیادی بگذارند. که البته این نوع تبلیغ به دو صورت است.

  • مدل اول به این صورت است که شما هزینه ای را بابت تبلیغ به حساب کاربری اینفلوئنسر پرداخت می نمایید.
  • مدل دوم این است که شما می توانید با یکدیگر توافق کنید و خدمات یکدیگر را تبلیغ کنید.

البته باید قبل انجام این کار بررسی نمایید که چه میزان مخاطبان اینفلوئنسر مورد نظر با مخاطبین هدف شما اشتراک دارند.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. بازاریابی محتوا در اینستاگرام

افیلیت مارکتینگ و اینستاگرام

افیلیت مارکتینگ و اینستاگرام

اینستاگرام شبکه اجتماعی شناخته شده و محبوبی بین همه افراد می باشد. در ابتدا فعالیت این شبکه اجتماعی، کاربران تنها به عنوان یک سرگرمی از آن استفاده می کردند. اما به مرور زمان بسیاری از افراد به این شبکه اجتماعی به چشم یک کسب و کار نگاه می کنند. برای کسب درآمد از شبکه اجتماعی اینستاگرام راه های متفاوتی وجود دارد. یکی از بهترین روش ها افیلیت مارکتینگ در اینستاگرام می باشد.

افیلیت مارکتینگ یکی از شیوه های مختلف بازاریابی است. با استفاده از آن می توان بر روی فروش محصولات یا خدمات تاثیر مستقیم گذاشت. این روش بازاریابی مخصوص افرادی می باشد که خارج از کسب و کار هستند. اگر بخواهیم با یک مثال افیلیت مارکتینگ را توضیح دهیم. باید گفته شود مثلا صاحب کسب و کار به ناشر افیلیت می سپارد که پیشنهاد خرید محصولی روی وبسایت افیلیت قرار بگیرد. در صورتی که این تبلیغ به فروش محصول منجر شود. صاحب محصول مبلغی را به ناشر افیلیت که محصول را معرفی یا پیشنهاد داده است می پردازد.

برای افیلیت مارکتینگ معیار هایی در نظر گرفته می شود. طبق آن ها میزان نتیجه بخش بودن تبلیغات را مشخص می شود. به عنوان مثال اگر بخواهیم یکی از این معیار های نتیجه بخش بودن افیلیت را بیان کنیم. می توانیم به خرید محصول یا وارد کردن آدرس ایمیل کاربران برای ثبت نام اشاره کنیم.

4 گروه شرکت کننده در افیلیت مارکتینگ

در ادامه قرار است به چهار قسمت تشکیل دهنده ی افیلیت مارکتینگ بپردازیم.

  1. ناشران تبلیغ یا افیلیت ها: ناشر افیلیت ممکن است یک فرد یا حتی یک کمپانی باشد. افیلیت ها معمولا تولید کننده محتوایی هستند و صاحب کسب و کار به وسیله ی آن ها از محصول خود تبلیغ می کند.
  2. صاحب کسب و کار تبلیغ شونده یا صاحب محصول: صاحب کسب و کار یا محصول تبلیغ شونده معمولا سرویس خاصی را ارائه می دهد. در ازای هدف خود به افیلیت ها مبلغی را پرداخت می کند.
  3. شبکه هایی که مدیریت افیلیت را بر عهده دارد: شبکه های مدیریت افیلیت در واقع همان سرویس هایی هستند که تبلیغات آنلاین ارائه می دهند. در واقع این شبکه ها مانند یک واسطه میان ناشر افیلیت و صاحب محصول می باشند.
  4. کاربران و مشتریان محصول: کاربران و مشتری محصول، کسانی هستند که از طریق لینک ناشر به سایت صاحب کسب و کار یا سایت محصول تبلیغ شده وارد می شوند. در ادامه قصد داریم به انواع برنامه های افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش اشاره کنیم.

اگر علاقه مند به کسب درآمد از اینستاگرام هستید. پیشنهاد می کنم مقاله 8 روش کسب درآمد از اینستاگرام را از دست ندهید.

افیلیت مارکتینگ در اینستاگرام

انواع برنامه افیلیت مارکتینگ

با توجه به شیوه های مختلف پرداخت، شما می توانید برنامه های مختلفی را پیاده سازی کنی.در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است.

  1. پرداخت در ازای کلیک یا همان ppc: اساس این مدل اینگونه است. ناشر افیلیت در ازای تمام کلیک هایی که روی پیشنهاد انجام شده می شود. حتی کلیک هایی که به خرید منجر نشده است، هزینه دریافت می کند.
  2. پرداخت در ازای جذب لید یا همان ppl: ناشر افیلیت در این مدل به ازای هر مشتری که در سایت ثبت نام یا عضویت انجام داده است، هزینه ای دریافت می کند.
  3. پرداخت  به ازای فروش یا همان pps: ناشر در این مدل به ازای هر محصولی که برای صاحب کسب و کار به فروش می رساند هزینه ای دریافت می کند. گفته می شود این روش مناسب هر کسب و کاری در افیلیت مارکتینگ است.

افیلیت مارکتینگ در اینستاگرام

تا اینجا با سیستم همکاری در فروش آشنا شده ایم. حال این سوال پیش می آید که همکاری در فروش فقط برای سایت است؟ پاسخ این سوال خیر می باشد.

می توان از افیلیت مارکتینگ در همه پلتفرم های آنلاین استفاده کرد. مثلا اگر شخصی کانال تلگرامی یا صفحه اینستاگرام داشته باشد می تواند از سیستم همکاری در فروش استفاده کند. افیلیت مارکتینگ در اینستاگرام یکی از جدیدترین روش های کسب درآمد می باشد که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. افیلیت مارکتینگ در اینستاگرام

پرسونال برندینگ (Personal Branding) چیست؟

پرسونال برندینگ (Personal Branding) چیست؟

قبل از انجام برند سازی شخصی یا پرسونال برندینگ باید با مفهوم برند سازی شخصی آشنا شویم. برند سازی شخصی یا پرسونال برندینگ همان روشی است که افراد توسط آن بر روی مهارت و خصوصیات خود تکیه می کنند و آن را به صورت برند در می آورند. بنابراین اگر فردی در کار یا حرفه ای متخصص نباشد امکان پرسونال برندینگ برای آن شخص وجود ندارد. پس برای برند سازی شخصی ابتدا باید مهارتی را یاد گرفته باشید. تا بتوانید در طول آن نام خودتان را پر رنگ کنید. سپس برای نام خود بازاریابی انجام دهید.

امروزه پرسونال برندینگ در میان افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. برای درک بیشتر در مورد برند سازی شخصی و پرسونال برندینگ می توان گفت مثلا افراد با شنیدن نام استیو جابز یاد برند اپل یا با شنیدن نام بیل گیتس یاد برند مایکروسافت می افتند. در بسیاری ازکشور های جهان از جمله کشور ایران برخی افراد توانسته اند با تولید کلیپ های طنز و هیجانی یا ایجاد حرکات نمایشی برند خود را مطرح کنند.

نقش شبکه های اجتماعی در پرسونال برندینگ

در حقیقت مهم ترین علت به وجود آمدن پرسونال برندینگ ظهور شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا است. شبکه های اجتماعی با توجه به رایگان یا ارزان قیمت بودنشان دسترسی بسیار ساده ای را برای تمام افرادی که قصد برند سازی دارند بوجود آورده است. سوالی که ممکن است برای برخی پیش بیاید این می باشد که آیا پرسونال برندینگ همان شهرت است؟

در ادامه این مطلب قصد داریم به تفاوت پرسونال برندینگ و شهرت بپردازیم. برند سازی شخصی مقوله ای جدا از شهرت می باشد. در واقع اگر بخواهیم با مثال به تفاوت شهرت و برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ را بیان کنیم باید تفاوت دختری با قد بلند را با یک دختر کوتاه قد که کفشی پاشنه دار به پای خود کرده در نظر بگیریم.

تا به حال به اینکه چطور مخاطب هدف خود را تعیین کنید و بیابید فکر کردید؟ در مقاله چطور مخاطب هدف خود را بیابیم کاملا به این موضوع پرداخته شده است پیشنهاد می کنم آن را از دست ندهید.

7 گام اساسی پرسونال برندینگ

گام های مهم در پرسونال برندینگ 

در این قسمت به 7 گام مهم و اساسی پرسونال برندینگ اشاره شده است که عبارت اند از:

1- اولویت بندی ارزش و علاقه های خود

ارزش ها همان مواردی هستند که شما معتقد هستید در شیوه زندگی و کار مهم هستند. این ارزش ها درون هسته شخصی شما قرار دارد و اولویت شما را تعیین می کند. برخی از این ارزش ها شامل دوستان خانواده می باشد. ارزش ها برای تجارت نیز مهم هستند. حتی زمانی که در جستجوی کاری باشید. ارزش ها و احساسات به شما کمک می کند تا تعیین کنید در چند سال آینده کجا باشید.

2- تعریف صفت های اصلی و کلیدی خود

در بخش دوم برای ساختن پرسونال برندینگ باید بدانید چه ویژگی ای به کمک شما می آید تا از جمع متمایز شوید. چند ویژگی شناخته شده خود به صورت زیر بنویسید:

  1. برونگرا بودن
  2. وجدان کاری داشتن
  3. عصبانی بودن
  4. موافق کارها بودن
  5. از تجربه های جدید استقبال کردن

3- ایجاد تصویری شخصی از خود

زمانی که ویژگی های شخصیتی و ارزش های خود را شناختید وقت آن شده است که برای برند سازی شخصی این ویژگی ها را نمایش دهید.

  • برای پروفایل لینکدین و سایر شبکه های اجتماعی تان از عکس های حرفه ای استفاده کنید.
  • برای حوزه کاری خود از امضا ایمیلی که فقط مختص شما است استفاده کنید.
  • محتوای با ارزش و معتبر ایجاد کنید و در لینکدین و وبلاگ شخصی خود انتشار دهید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 7 گام اساسی پرسونال برندینگ

نکات مهم در انتخاب هاست

نکات مهم در انتخاب هاست

مطمئنا وقتی می خواهید وب سایت خود را ایجاد کنید. به دنبال یک هاست خوب هستید تا وب سایت شما به صورت آنلاین در دسترس باشد. شما همیشه می خواهید سایت شما هر زمان که توسط مشتریان احتمالی و خوانندگان بازدید می شود. زیبا به نظر برسد. همیشه خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه دهید. فقط در صورت ارائه دهنده هاست خوب می توانید این کار را انجام دهید.

این روزها هر کسب و کاری به وب سایت نیاز دارد. به صورت آفلاین فقط می تواند تجارت را تا حد محدودی پیش ببرد. در نهایت، اگر می خواهید به کار خود ادامه دهید. به روشی نیاز خواهید داشت تا افراد بتوانند شما را به راحتی پیدا کنند. اگر از قبل برای وب سایت خود ایده ای دارید بسیار خوب است. اما آیا در مورد اینکه با کدام سرویس میزبانی وب می خواهید فکر کنید؟

انتخاب هاست از این جهت مهم است که عملکرد و امنیت وب سایت شما را تعیین می کند. در نهایت نشان دهنده تجارت و نام تجاری شماست. اما، با وجود ارائه دهندگان متعدد هاست چگونه باید انتخاب صحیح را انجام داد؟

شرکت های میزبانی وب بسیاری وجود دارند که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. انتخاب آن دشوار است اما اگر از معیارها و مواردی که باید در انتخاب شرکت میزبان وب در نظر داشته باشید آگاه باشید. کار بسیار ساده تری خواهد بود.

1- متوسط زمان کار

اولین عاملی که باید از 11 نکته مهم انتخاب هاست وبسایت مورد توجه قرار گیرد. متوسط به روز بودن است که میانگین زمان ماندگاری وب سایت شما در یک بازه زمانی مشخص است. میانگین به روزرسانی وب سایت شما مهم است. زیرا می تواند بر میزان بازدید وب سایت شما تاثیر بگذارد. اگر بازدیدکنندگان هنگام بازدید به آن دسترسی پیدا نکنند، وب سایت شما بازدید زیادی نخواهد کرد.

اگر یک سایت فروشگاهی دارید تا بحال شده به به بهبود صفحات محصولات خود فکر کنید؟ اینکه برای این کار باید چه مواردی را رعایت نمایید؟ پیشنهاد می کنم جهت آشنایی با روش های انجام این کار مقاله 10 روش بهبود صفحات محصول را از دست ندهید.

1--متوسط-زمان-کار

فقط یک ساعت خرابی به معنای این است که تجارت شما در حال حاضر فروش بالقوه زیادی را از دست داده است. به همین دلیل است که شما می خواهید متوسط زمان کار شما 100٪ یا تا حد ممکن به آن نزدیک باشد. به روزرسانی متوسط زیر 99.90٪ به این معنی است که شما باید به دنبال یک ارائه دهنده میزبانی وب دیگر باشید.

2- زمان بارگذاری صفحه

عامل اصلی دیگری که باید در نظر بگیرید زمان بارگذاری صفحه است. که شامل مدت زمانی است که برای بارگیری یک صفحه وب لازم است. مشابه زمان به روز، زمان بارگذاری صفحه شما بر میزان بازدید وب سایت شما تاثیر میستقیم می گذارد.

این امر به این دلیل است که هرچه صفحات وب شما کندتر می شوند، بازدیدکننده ناامیدتر می شود. مطالعه انجام شده توسط گوگل نشان می دهد که در صورت بارگیری یک صفحه بیش از 3 ثانیه، 53٪ از بازدید کنندگان سایت های تلفن همراه را ترک می کنند. به همین دلیل شما هاستی می خواهید که بتواند زمان بارگیری صفحه 3 ثانیه یا کمتر را فراهم کند.

3- پشتیبانی مشتری

آخرین فاکتور اصلی که باید در نظر گرفت پشتیبانی مشتری از ارائه دهنده خدمات میزبانی وب است. دریافت پشتیبانی مشتری مفید به این معنی است که می توانید سریع تر و به طور موثرتری با مشکلات وب سایت کنار بیایید.

ارائه دهندگان خدمات هاست معمولا پشتیبانی مشتری از طریق تلفن، چت یا ایمیل ارائه می دهند. اما آنچه واقعا مهم است سرعت پاسخگویی آن ها و مهارت تیم پشتیبانی آن ها است. هرچه سرعت پاسخگویی و رسیدگی به خواسته های شما بیشتر باشد. در صورت بروز مشکلات احتمالی ضرر و زیان وارده به کسب و کار و سایت شما کمتر خواهد بود. پس دقت لازم را داشته باشید. تا ارائه دهنده هاستی را انتخاب نمایید که پشتیبانی قوی داشته باشد.

4- قیمت گذاری و تمدید

هر کسب و کاری به دنبال کسب سود خود هست. برای انجام این کار ابتدا باید مایل باشید مقداری پول برای آن سرمایه گذاری کنید. با این حال، اگر تازه کار خود را شروع کرده اید. ممکن است نخواهید پس انداز زندگی خود را صرف یک هاست گران قیمت کنید. برعکس، اگر وب سایتی را برای یک برند تجاری بزرگ اداره می کنید. ممکن است نخواهید از هاست های ارزان و با ویژگی های کم استفاده نمایید.

نکته دیگری که باید در هنگام قیمت گذاری از آن مراقب باشید، هزینه تمدید حساب شما است. ممکن است تعجب کنید که در هنگام ثبت نام هزینه تمدید در واقع بالاتر از پرداخت اولیه شما است. شاید برخی بر این باور باشند از همان ابتدا باید به سمت هاست های گران و با امکانت بیشتر رفت. بله اگر بودجه زیادی دارید، از ابتدا این کار را انجام دهید. ولی وقت هنوز کسب و کار شما به طور کامل راه اندازی نشده است. در مراحل اولیه قرار دارید، نیازی به هزینه اضافه بر سازمان نیست.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 11 نکته مهم انتخاب هاست وبسایت