ریدایرکت 301 یک دستورالعمل تغییر مسیر دائمی است. ترافیک وب سایت را به URL مورد نظر شما هدایت می کند. این یک کد وضعیت http است که توسط موتورهای جستجو به راحتی تفسیر و اجرا می شود. بنابراین احتمالا دوستانه ترین روش تغییر URL وب سایت است.
نکته قابل توجه در مورد ریدایرکت 301 این است که به شما کمک می کند تا تمام مقیاس های وزن دهی لینک و رتبه بندی URL قدیمی شما با گذشت زمان به URL جدید جمع آوری شود. بنابراین شما تلاش های قبلی سئو خود را از دست نخواهید داد رتبه بندی جستجو خود را افزایش دهید.
ریدایرکت 301 یک دستورالعمل هدایت همه جانبه به موتورهای جستجو است. نشان می دهد URL وب سایت، همراه با تمام محتوای آن، برای همیشه به مکان دیگری در اینترنت منتقل شده است. مهم ترین نکته در اینجا دائمی بودن ریدایرکت 301 است.
در واقع ریدایرکت 301 روشی است برای ارسال بازدیدکنندگان وب سایت به یک URL زنده، درصورتی که آدرس اصلی آن ها در ابتدا حذف شده باشد. یک ریدایرکت باید به مرتبط ترین یا مشابه ترین صفحه زنده مربوط به صفحه دیگری باشد که دیگر نیازی به آن نیست. این بهترین تجربه کاربری را برای بازدید کننده تضمین می کند و به این معنی است که هر مقدار بک لینک به درستی هدایت می شود و با صفحه قدیمی از بین نمی رود.
از طرفی 301 یک کد وضعیت است که یک سرور برای مرورگر شما ارسال می کند. این یکی از کدهای وضعیت احتمالی است. که احتمالا در مورد برخی از آن هاشنیده اید. کدهایی مانند 404 – پیدا نشد ، 403 – ممنوع و 500 – خطای سرور.
در اینجا چند موقعیت وجود دارد که ممکن است بخواهید از ریدایرکت 301 استفاده کنید:
تمام سناریوهای فوق الزامی است که شما ترافیک ورودی وب سایت را به مکان جدید، مکان مناسب هدایت می کنید. بنابراین بازدید کنندگان وب سایت شما می توانند به شما مراجعه کنند. دلیل محکم دیگر استفاده از ریدایرکت 301 این است که تا 90-99 درصد از قدرت رتبه بندی جستجوی شما را حفظ می کنند. این بدان معنی است که هرگونه اشتراک اجتماعی، بک لینک و مرجعی که به URL قدیمی شما کمک می کند رتبه بهتری کسب کند، به رتبه بندی URL جدید منتقل می شود.
ریدایرکت 301 نیز یک دستورالعمل کد وضعیت است که توسط گوگل به راحتی قابل درک است. از فرایند ایندکس سازی وب سایت جدید و تمام صفحات جدید آن سریع تر و کارآمدتر پشتیبانی می کند. سایر هدایت ها ممکن است به راحتی توسط موتورهای جستجو خزیده و تفسیر نشوند. به همین دلیل است که 301 بهترین استفاده را دارد.
امروزه شبکه های اجتماعی تاثیر بسزایی در زندگی انسان ها دارد. استفاده از سوشال مدیا یا پلتفرم های اجتماعی به کسب و کار ها کمک می کنند، تا آن ها را به فروش بیشتری برسانند. اینستاگرام یک پلتفرم اجتماعی است که در آغاز فعالیت خود، بستری را برای کاربران خود ایجاد کرده بود که بتوانند عکس های خود را به اشتراک بگذارند. اما در حال حاضر با افزایش قابلیت های اینستاگرام این شبکه اجتماعی کاربران را به سمت کسب و کار های کوچک هدایت کرده است. با افزایش تعداد کاربران در این شبکه اجتماعی استفاده از این ابزار برای بازاریابی رشد چشم گیری داشته است.
همان طور که می دانید شبکه اجتماعی اینستاگرام یک پلتفرم بصری محسوب می شود. به همین علت یک مکان عالی برای نشان دادن عکس هایی است که ارزش واقعی محصول را نشان می دهند. برخی از اپلیکیشن ها توانسته اند توسط هایلایت های اینستاگرام بسیاری از موارد کاربری خود را در اختیار کاربران و مخاطبین خود قرار دهند. در واقع این موضوع استراتژی بازاریابی محتوا در اینستاگرام محسوب می شود.
اگر می توانید زمانی که یک خدمت یا یک محصولی را به مشتری ارائه کردید با مشتریانی که از خدمات یا محصول شما راضی بودند مصاحبه کنید. تصاویری را از کاربری که در حال استفاده از خدمت یا محصول می باشد جمع آورید کنید. با این روش بسیاری از مخاطبان هدف تان به شما اعتماد خواهند کرد. که این نمونه ای از استراتژی بازاریابی محتوا می باشد. در واقع طی سال های اخیر مشخص شده اعتماد مصرف کنندگان به دیگر مصرف کنندگان خیلی بیشتری است تا به برند هایی که تجربه استفاده از آن را نداشته اند.
ویدیو ها و تصاویر قابلیت تعریف داستان دارند. شما می توانید با تهیه تصاویر مربوط به آغاز فعالیت شرکت، فرایند تولید محصول داستانی را برای مخاطب خود تولید کنید که این بخش به استراتژی بازاریابی محتوا شما کمک کند. به راحتی ویدیو های کوتاهی ایجاد کنید. یاعکس از زوایای مختلف و در استوری پیج خود منتشر نمایید.
یکی از مواردی که هنگام استفاده اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است نظم هنگام پست گذاری می باشد. شما می توانید با استفاده از هر ابزاری یا insights اینستاگرام زمان مناسب برای انتشار پست را انتخاب کنید. در زمان مشخص شده حتما پست خود را منتشر نمایید. بسته به اینکه مخاطبین هدف شما اکثرا در چه ساعاتی از طول روز بیشتر فعال هستند باید این زمان ثابت را انتخاب نمایید.
اصلی ترین دلیل این کار این است پست ها قابل خرید باشند. با اضافه شدن قابلیت فروشگاه به شبکه اجتماعی اینستاگرام شما می توانید یک استراتژی بازاریابی محتوای خوبی داشته باشید. یعنی نیاز نیست مخاطبین شما برای خرید محصولات به وب سایت تان که لینک آن داخل بیو قرار دادید وارد شوند. بلکه خیلی راحت می توانند از انتخاب تگ محصول بر روی همان پست خرید خود را انجام دهند. در واقع هر چه شما فرایند خریده مشتری را ساده تر کنید استراتژی بهتری استفاده کرده اید.
شما می توانید تبلیغ خدمات خود را در صفحات دیگران انجام دهید. برخی از صفحات اینستاگرام تعرفه های برای تبلیغات دارند که شما می توانید با ارسال پیام به آن ها در مورد هزینه تبلیغات به توافق برسید. سپس یک آگهی جذاب طراحی کنید و در اختیار صفحه مورد نظر قرار دهید. راه دیگری که برای انجام تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد راه اندازی کمپین در اینستاگرام می باشد که شما می توانید با همکاری آژانس های دیجیتال مارکتینگ انجام دهید.
شما می توانید از طریق اینفلوئنسر ها، بازاریابی محتوا در اینستاگرام داشته باشید. اینفلوئنسر ها اشخاصی هستند که دنبال کننده زیادی دارند. می توانند روی کاربران تاثیر زیادی بگذارند. که البته این نوع تبلیغ به دو صورت است.
البته باید قبل انجام این کار بررسی نمایید که چه میزان مخاطبان اینفلوئنسر مورد نظر با مخاطبین هدف شما اشتراک دارند.
اینستاگرام شبکه اجتماعی شناخته شده و محبوبی بین همه افراد می باشد. در ابتدا فعالیت این شبکه اجتماعی، کاربران تنها به عنوان یک سرگرمی از آن استفاده می کردند. اما به مرور زمان بسیاری از افراد به این شبکه اجتماعی به چشم یک کسب و کار نگاه می کنند. برای کسب درآمد از شبکه اجتماعی اینستاگرام راه های متفاوتی وجود دارد. یکی از بهترین روش ها افیلیت مارکتینگ در اینستاگرام می باشد.
افیلیت مارکتینگ یکی از شیوه های مختلف بازاریابی است. با استفاده از آن می توان بر روی فروش محصولات یا خدمات تاثیر مستقیم گذاشت. این روش بازاریابی مخصوص افرادی می باشد که خارج از کسب و کار هستند. اگر بخواهیم با یک مثال افیلیت مارکتینگ را توضیح دهیم. باید گفته شود مثلا صاحب کسب و کار به ناشر افیلیت می سپارد که پیشنهاد خرید محصولی روی وبسایت افیلیت قرار بگیرد. در صورتی که این تبلیغ به فروش محصول منجر شود. صاحب محصول مبلغی را به ناشر افیلیت که محصول را معرفی یا پیشنهاد داده است می پردازد.
برای افیلیت مارکتینگ معیار هایی در نظر گرفته می شود. طبق آن ها میزان نتیجه بخش بودن تبلیغات را مشخص می شود. به عنوان مثال اگر بخواهیم یکی از این معیار های نتیجه بخش بودن افیلیت را بیان کنیم. می توانیم به خرید محصول یا وارد کردن آدرس ایمیل کاربران برای ثبت نام اشاره کنیم.
در ادامه قرار است به چهار قسمت تشکیل دهنده ی افیلیت مارکتینگ بپردازیم.
با توجه به شیوه های مختلف پرداخت، شما می توانید برنامه های مختلفی را پیاده سازی کنی.در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است.
تا اینجا با سیستم همکاری در فروش آشنا شده ایم. حال این سوال پیش می آید که همکاری در فروش فقط برای سایت است؟ پاسخ این سوال خیر می باشد.
می توان از افیلیت مارکتینگ در همه پلتفرم های آنلاین استفاده کرد. مثلا اگر شخصی کانال تلگرامی یا صفحه اینستاگرام داشته باشد می تواند از سیستم همکاری در فروش استفاده کند. افیلیت مارکتینگ در اینستاگرام یکی از جدیدترین روش های کسب درآمد می باشد که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.
قبل از انجام برند سازی شخصی یا پرسونال برندینگ باید با مفهوم برند سازی شخصی آشنا شویم. برند سازی شخصی یا پرسونال برندینگ همان روشی است که افراد توسط آن بر روی مهارت و خصوصیات خود تکیه می کنند و آن را به صورت برند در می آورند. بنابراین اگر فردی در کار یا حرفه ای متخصص نباشد امکان پرسونال برندینگ برای آن شخص وجود ندارد. پس برای برند سازی شخصی ابتدا باید مهارتی را یاد گرفته باشید. تا بتوانید در طول آن نام خودتان را پر رنگ کنید. سپس برای نام خود بازاریابی انجام دهید.
امروزه پرسونال برندینگ در میان افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. برای درک بیشتر در مورد برند سازی شخصی و پرسونال برندینگ می توان گفت مثلا افراد با شنیدن نام استیو جابز یاد برند اپل یا با شنیدن نام بیل گیتس یاد برند مایکروسافت می افتند. در بسیاری ازکشور های جهان از جمله کشور ایران برخی افراد توانسته اند با تولید کلیپ های طنز و هیجانی یا ایجاد حرکات نمایشی برند خود را مطرح کنند.
در حقیقت مهم ترین علت به وجود آمدن پرسونال برندینگ ظهور شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا است. شبکه های اجتماعی با توجه به رایگان یا ارزان قیمت بودنشان دسترسی بسیار ساده ای را برای تمام افرادی که قصد برند سازی دارند بوجود آورده است. سوالی که ممکن است برای برخی پیش بیاید این می باشد که آیا پرسونال برندینگ همان شهرت است؟
در ادامه این مطلب قصد داریم به تفاوت پرسونال برندینگ و شهرت بپردازیم. برند سازی شخصی مقوله ای جدا از شهرت می باشد. در واقع اگر بخواهیم با مثال به تفاوت شهرت و برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ را بیان کنیم باید تفاوت دختری با قد بلند را با یک دختر کوتاه قد که کفشی پاشنه دار به پای خود کرده در نظر بگیریم.
در این قسمت به 7 گام مهم و اساسی پرسونال برندینگ اشاره شده است که عبارت اند از:
ارزش ها همان مواردی هستند که شما معتقد هستید در شیوه زندگی و کار مهم هستند. این ارزش ها درون هسته شخصی شما قرار دارد و اولویت شما را تعیین می کند. برخی از این ارزش ها شامل دوستان خانواده می باشد. ارزش ها برای تجارت نیز مهم هستند. حتی زمانی که در جستجوی کاری باشید. ارزش ها و احساسات به شما کمک می کند تا تعیین کنید در چند سال آینده کجا باشید.
در بخش دوم برای ساختن پرسونال برندینگ باید بدانید چه ویژگی ای به کمک شما می آید تا از جمع متمایز شوید. چند ویژگی شناخته شده خود به صورت زیر بنویسید:
زمانی که ویژگی های شخصیتی و ارزش های خود را شناختید وقت آن شده است که برای برند سازی شخصی این ویژگی ها را نمایش دهید.
مطمئنا وقتی می خواهید وب سایت خود را ایجاد کنید. به دنبال یک هاست خوب هستید تا وب سایت شما به صورت آنلاین در دسترس باشد. شما همیشه می خواهید سایت شما هر زمان که توسط مشتریان احتمالی و خوانندگان بازدید می شود. زیبا به نظر برسد. همیشه خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه دهید. فقط در صورت ارائه دهنده هاست خوب می توانید این کار را انجام دهید.
این روزها هر کسب و کاری به وب سایت نیاز دارد. به صورت آفلاین فقط می تواند تجارت را تا حد محدودی پیش ببرد. در نهایت، اگر می خواهید به کار خود ادامه دهید. به روشی نیاز خواهید داشت تا افراد بتوانند شما را به راحتی پیدا کنند. اگر از قبل برای وب سایت خود ایده ای دارید بسیار خوب است. اما آیا در مورد اینکه با کدام سرویس میزبانی وب می خواهید فکر کنید؟
انتخاب هاست از این جهت مهم است که عملکرد و امنیت وب سایت شما را تعیین می کند. در نهایت نشان دهنده تجارت و نام تجاری شماست. اما، با وجود ارائه دهندگان متعدد هاست چگونه باید انتخاب صحیح را انجام داد؟
شرکت های میزبانی وب بسیاری وجود دارند که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. انتخاب آن دشوار است اما اگر از معیارها و مواردی که باید در انتخاب شرکت میزبان وب در نظر داشته باشید آگاه باشید. کار بسیار ساده تری خواهد بود.
اولین عاملی که باید از 11 نکته مهم انتخاب هاست وبسایت مورد توجه قرار گیرد. متوسط به روز بودن است که میانگین زمان ماندگاری وب سایت شما در یک بازه زمانی مشخص است. میانگین به روزرسانی وب سایت شما مهم است. زیرا می تواند بر میزان بازدید وب سایت شما تاثیر بگذارد. اگر بازدیدکنندگان هنگام بازدید به آن دسترسی پیدا نکنند، وب سایت شما بازدید زیادی نخواهد کرد.
فقط یک ساعت خرابی به معنای این است که تجارت شما در حال حاضر فروش بالقوه زیادی را از دست داده است. به همین دلیل است که شما می خواهید متوسط زمان کار شما 100٪ یا تا حد ممکن به آن نزدیک باشد. به روزرسانی متوسط زیر 99.90٪ به این معنی است که شما باید به دنبال یک ارائه دهنده میزبانی وب دیگر باشید.
عامل اصلی دیگری که باید در نظر بگیرید زمان بارگذاری صفحه است. که شامل مدت زمانی است که برای بارگیری یک صفحه وب لازم است. مشابه زمان به روز، زمان بارگذاری صفحه شما بر میزان بازدید وب سایت شما تاثیر میستقیم می گذارد.
این امر به این دلیل است که هرچه صفحات وب شما کندتر می شوند، بازدیدکننده ناامیدتر می شود. مطالعه انجام شده توسط گوگل نشان می دهد که در صورت بارگیری یک صفحه بیش از 3 ثانیه، 53٪ از بازدید کنندگان سایت های تلفن همراه را ترک می کنند. به همین دلیل شما هاستی می خواهید که بتواند زمان بارگیری صفحه 3 ثانیه یا کمتر را فراهم کند.
آخرین فاکتور اصلی که باید در نظر گرفت پشتیبانی مشتری از ارائه دهنده خدمات میزبانی وب است. دریافت پشتیبانی مشتری مفید به این معنی است که می توانید سریع تر و به طور موثرتری با مشکلات وب سایت کنار بیایید.
ارائه دهندگان خدمات هاست معمولا پشتیبانی مشتری از طریق تلفن، چت یا ایمیل ارائه می دهند. اما آنچه واقعا مهم است سرعت پاسخگویی آن ها و مهارت تیم پشتیبانی آن ها است. هرچه سرعت پاسخگویی و رسیدگی به خواسته های شما بیشتر باشد. در صورت بروز مشکلات احتمالی ضرر و زیان وارده به کسب و کار و سایت شما کمتر خواهد بود. پس دقت لازم را داشته باشید. تا ارائه دهنده هاستی را انتخاب نمایید که پشتیبانی قوی داشته باشد.
هر کسب و کاری به دنبال کسب سود خود هست. برای انجام این کار ابتدا باید مایل باشید مقداری پول برای آن سرمایه گذاری کنید. با این حال، اگر تازه کار خود را شروع کرده اید. ممکن است نخواهید پس انداز زندگی خود را صرف یک هاست گران قیمت کنید. برعکس، اگر وب سایتی را برای یک برند تجاری بزرگ اداره می کنید. ممکن است نخواهید از هاست های ارزان و با ویژگی های کم استفاده نمایید.
نکته دیگری که باید در هنگام قیمت گذاری از آن مراقب باشید، هزینه تمدید حساب شما است. ممکن است تعجب کنید که در هنگام ثبت نام هزینه تمدید در واقع بالاتر از پرداخت اولیه شما است. شاید برخی بر این باور باشند از همان ابتدا باید به سمت هاست های گران و با امکانت بیشتر رفت. بله اگر بودجه زیادی دارید، از ابتدا این کار را انجام دهید. ولی وقت هنوز کسب و کار شما به طور کامل راه اندازی نشده است. در مراحل اولیه قرار دارید، نیازی به هزینه اضافه بر سازمان نیست.