طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

علت استفاده از فرم های تماس در وردپرس

علت استفاده از فرم های تماس در وردپرس

وقتی فرم تماس را به سایت وردپرس خود اضافه می کنید ، مزایای زیادی دارد. در واقع ، مزایایی هم برای شما و هم برای مشتریان بالقوه شما وجود دارد.

در اینجا 3 مزیت برتر استفاده از فرم های تماس وجود دارد:

  • بهبود UX: اگر مشتری سوالی دارد، به یک راه سریع برای دسترسی به شما نیاز دارد. فرم های تماس ساده ترین راه پاسخگویی به سوالاتشان را ارائه می دهد.
  • رشد و توسعه فهرست خود: وقتی بازدید کننده ای از فرم تماس شما استفاده می کند. آدرس ایمیل وی می تواند به درستی به ارائه دهنده خدمات ایمیل شما (ESP) اضافه شود.
  • افزایش فروش: هم زمان که لیست خود را افزایش می دهید. می توانید از بهترین روش های بازاریابی از طریق ایمیل برای پرورش رابطه استفاده کنید. این منجر به هدایت جدید شما به یک مشتری مادام العمر می شود.

در ادامه به معرفی 6 افزونه عالی فرم تماس در وردپرس می پردازیم.

1- افزونه WPForms

1-افزونه-WPForms

 اگر به دنبال یک روش سریع و ساده برای اجرای Giveaway در وب سایت خود هستید. شما استفاده از افزونه های Giveaway را پیشنهاد می کنم. اما از بین تعداد زیادی افزونه کدامیک مناسب تر هستند؟ به هممی دلیل پیشنهاد می کنم مقاله 8 افزونه عالی Giveaway در وردپرس را مطالعه نمایید.

WPForms بهترین فرم تماس با افزونه وردپرس در بازار است. همراه با یک سازنده ساده کشیدن و رها کردن. به شما امکان می دهد بدون لمس هیچ کدی، فرم های آنلاین هوشمند را فقط با چند کلیک ایجاد کنید. علاوه بر ارائه کاربرترین رابط کاربر پسند، دارای قدرتمندترین ویژگی هایی است که برای موفقیت لازم دارید. علاوه بر فرم های تماس ساده، این پلاگین به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه فرم های آنلاین پیشرفته مانند فرم های نظرسنجی، اهدا، سفارش، اشتراک و… ایجاد کنید.

برای اطمینان از اینکه شما در ایجاد انواع فرم ها آزادی عمل دارید. انواع زمینه های فرم را از دکمه های رادیو برای بارگذاری پرونده ها به فرم های چند صفحه ای فراهم می کند. بعلاوه، این شامل چندین قالب فرم است. به شما امکان می دهد فرم های حرفه ای وردپرس را راحت تر و سریع تر بسازید.

از همه بهتر افزودن فرم ها به صفحات و پست های شما با بلوک WPForms بومی بسیار آسان است. همچنین، همه موارد ارسالی فرم را به عنوان “ورودی” ذخیره می کند. به شما امکان می دهد اطلاعات لازم را از داشبورد وردپرس خود مدیریت و بررسی کنید.

مزایا WPForms

  • استفاده آسان: استفاده از افزونه فرم تماس با وردپرس بسیار آسان است. حتی یک مبتدی مطلق نیز می تواند به راحتی افزونه را پیکربندی کرده و فرم های قدرتمند وردپرس بسازد.
  • نسخه رایگان در دسترس: WPForms دارای یک نسخه پلاگین فرم تماس رایگان در WordPress.org است. عالی برای مبتدیان و شرکت های کوچک می باشد.
  • پشتیبانی تخصصی: می توانید اسناد و مدارک و آموزه های زیادی به همراه پشتیبانی فنی کاملا اختصاصی دریافت کنید.

2- افزونه Formidable Pro

2-افزونه-Formidable-Pro

Formidable Forms پیشرفته ترین افزونه فرم ساز WordPress موجود در بازار است. این گزینه با گزینه های قدرتمند همراه با حق بیمه اضافی ارائه می شود. با آن ها می توانید فرم های پیشرفته مانند آزمون ها، نظرسنجی ها، فرم های پرداخت، ثبت نام و موارد دیگر را ایجاد کنید.

با یک سازنده بصری، کشیدن و رها کردن فرم، به شما امکان می دهد فرم های ساده تا پیچیده را با سهولت ایجاد کنید. اگر نمی خواهید از ابتدا شروع کنید. می توانید از الگوهای فرم پیش ساخته در سایت کسب و کار خود استفاده کنید.

با استفاده از این افزونه می توانید فرم های نامحدودی ایجاد کنید. آن ها را به دلخواه خود به طور کامل سفارشی کنید. این یک سبک دهنده بصری دارد. می توانید با استفاده از آن سبک خاصی را به همه موارد از جمله برچسب های زمینه، برچسب های شناور، رنگ ها، تنظیمات و … بدهید. یک ویژگی منحصر به فرد که Formidable Forms را به بهترین فرم تماس با پلاگین وردپرس تبدیل می کند. توانایی ارائه داده های فرم با نمایش است.

شما می توانید هر داده ای را که در جلوی سایت خود به یک فرم قابل توجه ارسال می شود. مشابه سایت های لیست طبقه بندی شده مانند املاک ، لیست های استخدام و … نشان دهید. می توانید سایر ویژگی های آن را جداگانه خریداری کنید.

مزایا Formidable Pro

  • ویژگی های پیشرفته: Formidable Forms طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد. می تواند به برنامه نویسان برای ایجاد قابلیت های پیشرفته تر کمک کند.
  • انعطاف پذیری بیشتر: انعطاف پذیری عالی و گزینه های سبک دهی بیشتری نسبت به سایر پلاگین های این لیست فراهم می کند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 6 افزونه عالی فرم تماس در وردپرس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد