طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

لیست ایمیل چیست؟

لیست ایمیل چیست؟

لیست ایمیل مجموعه ای از آدرس هایی است که یک کسب و کار دارد. زیرا مشتریان ایمیل های خود را ارسال کرده اند. تصمیم گرفته اند محتوا و به روزرسانی های مربوط به شرکت شما را از طریق ایمیل دریافت کنند. لیست ایمیل، همچنین به عنوان لیست پستی یا لیست مشترکان شناخته می شود. مجموعه ای از آدرس های ایمیل از بازدید کنندگان و مشتریانی است که با کسب و کار شما موافقت کرده اند. از طریق آن ها ارتباطات از جمله اطلاعات، به روزرسانی یا تخفیف ارسال می کنید. ممکن است با لغو اشتراک پیروان یا پیوستن افراد جدید به مرور، لیست شما بزرگ و کوچک شود.

ایمیل مارکتینگ یک سرمایه بزرگ برای یک تجارت است. تقریبا هر مشتری یک آدرس ایمیل دارد. بنابراین میلیاردها مشتری بالقوه برای شما در دسترس است. که فقط با چند کلیک می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، ایمیل مارکتینگ 40 برابر بیشتر از رسانه های اجتماعی در جذب و حفظ مشتری های جدید موثر است. میزان کلیک به طور قابل توجهی بالاتر از پست های رسانه های اجتماعی است. به این معنی که مشتریان بیشتری محتوای شما را دریافت می کنند. می خوانند از آنچه در صورت مواجه شدن با آن دریافت می کنند محتوای شما در شبکه های اجتماعی باشد.

ایمیل مارکتینگ می تواند مزایای بسیاری برای رشد و توسعه شما داشته باشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنم. حتما یک سری به مقاله مزیت های بازاریابی ایمیلی بزنید. تا با مهم ترین این مزایا آشنا شوید.

لیست-ایمیل-چیست؟

8 روش برای رشد لیست ایمیل خود

روش های زیادی برای رشد طبیعی لیست ایمیل شما وجود دارد. این 8 نکته را دنبال کنید تا لیست خود را به روش صحیح رشد دهید.

1- ایجاد محتوای ارزشمند

پیروان شما به دلایلی برای دریافت ایمیل از شما ثبت نام کردند. وظیفه شما این است که با ارائه محتوای جالب و جذاب آن را به ارزش خود اختصاص دهید. اگر محتوای شما خسته کننده باشد یا برای پیروان شما قابل استفاده نباشد. به سرعت مشترکان خود را از دست خواهید داد. در نتیجه همیشه به فکر تولید محتوا با کیفیت و ارزشمند باشید.

2- شناخت مخاطبان خود

شناخت مخاطبان به شما کمک می کند محتوایی را که دوست دارند ایجاد کنید. برای اطلاع از محتوای خود می توانید از تجزیه و تحلیل ایمیل یا اطلاعاتی که خودتان جمع آوری کرده اید استفاده کنید. برای درک بهتر مخاطبان خود به مواردی مانند اطلاعات جمعیتی، رفتار مشتری و کلیک ها نگاه کنید. بهتر است قبل از تولید محتوا یک سری به پرسونای مخاطبین خود بزنید. تا محتوای تولید شما بر اساس ویژگی های مخاطبان هدفتان باشد.

3- ساده سازی اشتراک گذاری ایمیل های ارسالی شما

دکمه هایی را که به شبکه های اجتماعی شما لینک دارند. لینک های “ارسال ایمیل به یک دوست” در هر ایمیل خود قرار دهید تا محتوای شما به راحتی قابل اشتراک باشد. شما نمی خواهید مشترکان شما سخت کار کنند تا محتوای شما را برای مشتری احتمالی دیگر ارسال کنند. حتما ساده سازی فعالیت مخاطب جز اولین اولیت هایتان در طراحی ایمیل باشد.

4- شرکت در یک کمپین انتخابپ

اگر یک لیست ایمیل قدیمی دارید که تعامل چندانی با شما ندارد. می توانید با ارسال پیام انتخاب و ارسال قول به حذف هرگونه آدرس ایمیلی که پاسخ نمی دهد، یک ایمیل ارسال کنید. گرچه به نظر می رسد حذف مخاطبین از لیست شما ضد تصور است. اما در واقع می تواند با اطمینان از ارسال ایمیل فقط به افرادی که می خواهند آن ها را دریافت کنند، نتایج بهتری به شما بدهد.

5- ایجاد پاپ آپ در وب سایت خود

بهترین روشی که برای رشد سریع لیست های ایمیل می توان استفاده کرد از طریق پنجره های پاپ اچ سایت است. برای درخواست آدرس ایمیل برای ارسال به روزرسانی ها، یک پنجره پاپ آپ به سایت خود اضافه کنید. این استراتژی همچنان موثر است و فقط یک بار آن ها را ضربه بزنید. مطمئن شوید انگیزه به وضوح بیان شده و به برند شما مربوط می شود تا حداکثر تبدیل را داشته باشد.

6- نظر خواهی از بازدید کنندگان وب سایت خود

بازدیدکنندگان از ارائه بازخورد در مورد موضوعی که به آن علاقه مند هستند. یا مربوط به آن ها است لذت می برند. بنابراین می توانید در وب سایت خود فرمی ارائه دهید که از آن ها بخواهد نظرات خود را در مورد کسب و کار یا وب سایت شما به اشتراک بگذارند. آدرس ایمیل آن ها را به عنوان یک زمینه ضروری در نظر بگیرید.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 8 روش موثر و آسان رشد لیست ایمیل مارکتینگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد