طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

دلایل برتری اینستاگرام نسبت به سایر سوشال مدیا ها

دلایل برتری اینستاگرام نسبت به سایر سوشال مدیا ها

1- ارائه نمای بصری

اگر می خواهید داستانی را بگویید ، چه چیزی بهتر از تصویر برای این کار وجود ندارد. بنابراین ، برخلاف توییتر و فیس بوک، اینستاگرام جایی است، که افراد وضعیت ها و پست های طولانی را به اشتراک می گذارند. اینستاگرام همه چیز در مورد عکس ها و فیلم های خود است. هر آنچه منتقل می شود از طریق تصاویر زیبا و فیلم هایی که به اشتراک می گذارید انجام می شود.

احتمالا تا کنون نظریه های مختلفی درباره این که چرا اینستاگرام می تواند برای کسب وکار شما مفید باشد شنیده باشید. بدون شک اینستاگرام یکی از مهمترین رسانه های اجتماعی در اطراف ماست. پیشنهاد می کنم مقاله ۶ دلیل انتخاب اینستاگرام برای کسب و کار را حتما مطالعه نمایید.

ارائه-نمای-بصری

2- میکرو بودن اینستاگرام

این روزها میکروبلاگینگ بسیار محبوب شده است. برای وبلاگ نویسان ، پلتفرم هایی مانند پینترست و اینستاگرام به همان اندازه پلتفرم هایی مانند توییتر و فیس بوک اهمیت پیدا می کنند.

این به این دلیل است که اینستاگرام تصویری سریع و بصری برای به اشتراک گذاری اطلاعات به کاربران ارائه می دهد. بیشتر داده ها از طریق تصاویر یا ویدئوها به اشتراک گذاشته می شوند. چند کلمه در زیر شرح داده می شود. بهترین چیز در مورد اینستاگرام این است که مانند یک میکروبلاگ است. دارای یک مولفه بصری عالی است که جذابیت بالایی را به همراه دارد.

3- اینستاگرام رسانه ای اجتماعی

اینستاگرام نه تنها به شما امکان می دهد عکس ها یا فیلم های خارق العاده خود را به نمایش بگذارید. بلکه شما را قادر می سازد تا تصویری را لایک کنید و درباره آن نظر دهید. در اینستاگرام نیز می توانید افرادی را که دوست دارید دنبال کنید. اگر آن ها بخواهند می توانند دوباره شما را دنبال کنند.

این یک مزیت اضافه شده نسبت به فیس بوک است که در آن اگر شخصی را اضافه کنید. او نیز می تواند محتوای شما را به اشتراک بگذارد. با این حال ، در اینستاگرام ، اگر حساب خصوصی داشته باشید. شما شخصی را دنبال می کنید، او دیگر شما را دنبال نمی کند. شما می توانید محتوای او را ببینید در حالی که او نمی تواند محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط شما را ببیند.

4- وجود بهترین فیلترها

وقتی صحبت از فیلترها می شود. هیچ رقیبی برای اینستاگرام وجود ندارد. روند افزودن فیلترها چاپلوسانه است. این بهترین راه برای پنهان کردن سن و نقص است. بنابراین ، این نیرنگ را بپذیرید و می توانید پیروان خود را به بهترین شکل ممکن فریب دهید.

5- سرگرم کننده بودن فضای اینستاگرام

اینستاگرام در مورد گرفتن عکس ، افزودن فیلتر و جذاب و سرگرم کننده نشان دادن آن هاست. علاوه بر این ، به اشتراک گذاری این تصویر زیبا نیز احساس خوبی دارد. بعلاوه ، برای افزایش دسترسی به عکس های خود ، می توانید هشتگ هایی را به تصاویر خود اضافه کنید. بنابراین وقتی افراد آن هشتگ خاص را جستجو می کنند. می توانند تصاویر شما را پیدا کنند. در نتیجه این ، احتمال ویروسی شدن محتوای شما در اینستاگرام بیشتر از سایر برنامه های رسانه های اجتماعی است.

6- نفوذ بهتر در بازار هدف

زن و مرد هر دو خریدار تکان دهنده ای هستند. بنابراین ، کم و بیش ، آسان است که روی گزینه های خرید آن ها تأثیر بگذارید. 60٪ از کاربران در اینترنت بین گروه سنی 18 تا 29 سال دارای یک حساب اینستاگرام هستند. جوانان امروز پول زیادی کسب می کنند. آن ها نه تنها درآمد زیادی کسب می کنند ، بلکه حاضرند هزینه های زیادی را نیز صرف کنند.

پیش نیاز این امر این است که ، شما باید یک محصول عالی به آن ها ارائه دهید. تا اطمینان حاصل شود که آنچه شما ارائه می دهید را خریداری می کنند. بنابراین ، هیچ مکانی بهتر از اینستاگرام نیست. در اینستاگرام ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک ویدیوی کوتاه یا یک تصویر با وضوح بالا از محصول خود ارسال کنید ، و کار شما تمام است. اگر مشتریان محصول شما را دوست داشته باشند. به طور خودکار به وب سایت شما هدایت می شوند. در اینستاگرام ، حدود 70٪ از کاربران زن هستند و آن ها خرید را دوست دارند. بنابراین ، هر زمان که به چیزی می رسید که مخاطبان زن آن را دوست داشته باشند. محبوبیت آن بیشتر خواهد بود.

7- نمایش محتوای باکیفیت تر

در اینستاگرام ، شما می توانید از طریق فیلم ها و تصاویر در مقایسه با توییتر ، فیس بوک یا سایر وب سایت های رسانه های اجتماعی ، یک تصویر تجاری بهتر و موثر ایجاد کنید. اکنون ، ممکن است بگویید که من می توانم همان فیلم ها و عکس ها را در فیس بوک و توییتر بارگذاری کنم. بنابراین چه چیزی اینستاگرام را بهتر می کند؟

دلیل خوب بودن اینستاگرام به دلیل رابط کاربری آن است. هنگامی که یک کاربر فیس بوک خود را از طریق کامپیوتر بررسی می کند. می تواند لینک ها ، عکس ها ، صفحه چت ، ستون های فرعی و موارد دیگر را مشاهده کند. از طرف دیگر ، اینستاگرام دارای یک وب سایت است. اما کاربران هنوز برنامه تلفن همراه آن را که 700 میلیون کاربر از سراسر جهان دارد ترجیح می دهند. مردم هر روز تعداد زیادی فیلم و تصویر می بینند. بهترین چیز این است که رابط کاربری بدون درهم و برهمی آن باعث شده است که بسیار خوب باشد. در نتیجه اطمینان از تعامل بهتر مشتری را حاصل می شود.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 12 دلیل برتری اینستاگرام بر سایر رسانه ها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد