طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

پارامترهای UTM چیست؟

پارامترهای UTM چیست؟

UTM مخفف پارامترهای ماژول ردیابی Urchin است. این پارامترها داده هایی هستند که ما به URL های کمپین اضافه می کنیم. تا ببینیم در گزارش های تجزیه و تحلیل ما از چه تعداد بازدید دیده می شود.

آنها بیت کوتاهی از کد هستند که شما به انتهای URL خود اضافه می کنید.

پس از اضافه کردن کدهای UTM به URLهای خود، می توانید عملکرد URL ها را در گوگل آنالیتیکس با ردیابی در برگه دستیابی ، سپس کمپین ها و سپس همه کمپین ها ردیابی کنید.

همچنین می توانید برای هر لینک به وب سایت از طریق پست های رسانه های اجتماعی ، توییت ها ، بیوگرافی و تبلیغات اجتماعی مشتریان خود ، از UTM های سفارشی استفاده نمایید.

این به شما امکان می دهد تا محتوا و عملکرد کمپین را ردیابی کنید. از جمله اینکه چند کلیک بر هر پست یا توییت ، تبدیل های مبتنی بر اجتماعی ، افزایش بازدید وب سایت از رسانه های اجتماعی و بازدیدکنندگان سایت با کلیک بر روی آن ها انجام شده است.

چرا UTM ها مهم هستند؟

اگر وقت زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانید ، ممکن است روزانه صدها لینک جدید منتشر کنید. کدهای UTM به شما کمک می کنند تا عملکرد هر یک از آن لینک ها را ردیابی کنید. همچنبن بتوانید ببینید که ترافیک شما از کجا ناشی می شود.

می توانید از متغیرهای UTM در لینک برای ردیابی اطلاعات عمومی استفاده کنید. مانند میزان ترافیکی که از شبکه های اجتماعی دریافت می کنید. می توانید از آن ها برای ردیابی جزئیات خوب ، مانند میزان درآمد خود از بیوگرافی توییتر ، نیز استفاده کنید. روش های بسیار زیادی برای ردیابی لینک ها با کدهای UTM وجود دارد.

اگر اکنون به یک روش استراتژیک برای نشان دادن لینک های خود بسنده کنید. در آینده در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد. اما قبل از اینکه به آن بپردازیم. بیایید سریع انتظارات خود را در مورد آنچه یک URL دارای برچسب خوب می تواند برای شما انجام دهد، تنظیم کنیم.

یک لوگو چیزی فراتر از یک نماد ثابت است. لوگو اهمیت هویت بصری یک برند تجاری را نشان می دهد. بدون لوگو نام تجاری شما معنای خود را از دست می دهد. پیشنهاد می کنم مقاله 8 نکته مهم در طراحی لوگو حرفه ای را مطالعه نمایید. 

UTM-و-روش-های-استفاده-از-آن

چه مواردی در پارامترهای UTM گنجانده شده است؟

اکنون می دانیم که پارامترهای UTM به چه معناست و چه کاری انجام می دهند. بیایید به قسمت جالب برویم: نحوه استفاده واقعی از کدهای UTM. کد UTM معمولاً دارای این پارامترها است:

  • منبع کمپین: وب سایتی که برای ارجاع ترافیک از آن استفاده می کنید. به عنوان مثال google یا هر خبرنامه ای
  • کمپین متوسط: نوع محتوا به عنوان مثال ایمیل
  • نام کمپین: هرگونه جزئیات مرتبط با پست
  • اصطلاح کمپین: کلمه کلیدی مورد استفاده برای جستجوی مالی
  • محتوای کمپین: برای تمایز کلیک ها بین مناطق صفحه

این اطلاعات به انتهای هر لینک خارجی که قرار می دهید اضافه می شود. به این ترتیب می توانید از طریق گوگل آنالیتیکس به کدهای UTM بپردازید و دقیقاً ببینید که ترافیک شما از کجا ناشی می شود.

5 روش استفاده از پارامترهای UTM

شکی نیست که کدهای UTM رنگ بیشتری به داده های گوگل آنالیتیکس شما می دهند. به جای دیدن اینکه ترافیک ، تعامل و تبدیل از یک پلتفرم ناشی می شود. می توانید عملکرد بازاریابی خود را حتی بیشتر بررسی کنید. شما می توانید فعالیت وب سایت را به طور مشخص به یک کمپین خاص مشخص کنید.

در ادامه به برخی از روش های استفاده از UTM می پردازیم.

1- پیگیری فعالیت پروفایل Google My Business خود

برای بهینه سازی تجارت خود برای جستجوی محلی ، استفاده از ردیابی UTM در لیست گوگل برای کسب و کار خود کاملاً ضروری است. تا درک بهتری از چگونگی کمک استراتژی محلی SEO شما در اهداف کلی سئو داشته باشید.

نشان داده شده است که قبل از افزودن UTM ، عملکرد کانال مستقیم شما را افزایش می دهد. به لیست GMB اعتبار آلی که شایسته آن استرا نمی دهد. سازنده URL کمپین Google Analytics زیر را به انتهای لینک وب سایت خود اضافه کنید و همه چیز آماده است.

[؟ utm_source = GMBlisting & utm_medium = organic]

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. UTM و روش های استفاده از آن

نکات مهم طراحی لوگو حرفه ای

نکات مهم طراحی لوگو حرفه ای

علت اهمیت لوگوها

بگذارید در ابتدا ببینیم ک چرا اینقدر لوگو ها اهمیت دارند. هرکسی که کسب وکار خود را شروع می کند. پیشنهاد سرمایه گذاری برای تهیه یک لوگو را دریافت کرده است. اگرچه برخی از افراد نمی توانند درک کنند که داشتن یک لوگو فقط گام اولیه ایجاد یک هویت تجاری به یاد ماندنی است.

لوگو سنگ بنای اصلی برند شماست. مهم نیست که شما از چه نوع برند یا شغلی برخوردار باشید. داشتن یک لوگو با طراحی حرفه ای بسیار مهم است. بدون یکی ، مخاطبان شما قادر به شناسایی شرکت شما نخواهند بود. چه رسد به اینکه به شما اجازه دهد از رقبا بیشتر شوید.

الف) لوگو چهره و شناسه تجارت شماست

ما تمایل داریم برند خاصی را با لوگو آن به تصویر بکشیم. این مربوط به تجربه و ارتباط شما با شرکت است. هر وقت لوگو و برند تجاری را که قبلاً با آن مرتبط بوده اید مشاهده کردید. می توانید تعاملاتی را که با آن برند تجاری خاص داشته اید به یاد بیاورید.

ب) تاثیر لوگو ها در تصمیم گیری کاربر

ما فقط با یک نگاه به لوگو قادر به قضاوت در مورد محصولات و خدمات نام تجاری هستیم. این به تجربه قبلی ما با نام تجاری و همچنین خود بصری مرتبط است. اگر لوگو با برداشت شما از نوع شرکتی که فکر می کنید مطابقت دارد. می تواند بر تصمیماتی که می گیرید و انتظاراتی که از آن ها دارید تأثیر بگذارد.

ج) امکان شناخت سریع از طریق لوگو

کلمات برای انتقال آنچه یک برند تجاری ارائه می دهد کافی نیستند و حفظ کلمات دشوار است. به قول قدیمی ها ، یک عکس بهتر از 1000 کلمه است. هویت بصری یک برند باید منحصر به فرد باشد تا بتوان به سرعت و به راحتی نام تجاری را شناسایی کرد.

د) تاثیر لوگو در متمایز شدند از رقبا

یک لوگو به طور مستقیم با یک تجارت و خدمات یا محصولات آن مرتبط است. شرکت های بی شماری می توانند خدمات مشابه خدمات شما را ارائه دهند. اما آنچه شما را از بقیه متمایز می کند صرفاً لوگو و برند شماست. این گزینه را برای شما فراهم می کند تا طرحی را ارائه دهید که اولین تأثیر ماندگار را برای شما ایجاد کند.

در ادامه به نکاتی می پردازیم که حین طراحی یک لوگو حرفه ای بهتر است که این نکات را در نظر بگیریم.

1- تجزیه و تحلیل نیاز ها و اهداف برند خود

قبل از اینکه یک لوگو طراحی کنید. باید تحقیقات گسترده ای در مورد اهداف تجارت انجام دهید. یکی از این راه ها از طریق پرسشنامه برند تجاری یا تماس تلفنی است. مفهوم نام تجاری شما ایجاد می شود باید منعکس کننده اخلاق و اهداف تجاری باشد.

2- عدم اعتماد به ترندها

ترندهای طراحی می آیند و می روند ، از این ترند به آن ترند است. برخی از ترندها برای مدت طولانی باقی می مانند در حالی که برخی به عنوان مد دوره ای باقی می مانند. گرچه مطابقت با جدیدترین ترندها ضروری است. اما نباید کاملاً به آن ها اعتماد کنید. زیرا باعث می شود که لوگو و برند شما به سرعت قدمت پیدا کند.

به روز بودن در مورد آنچه که در حال حاضر پرطرفدار است. اینکه باید از آن اجتناب شود هیچ اشکالی ندارد اما صرفاً وابسته به ترند داستان دیگری است. بهتر است از توانایی های تخیل خود استفاده کنید. به ایده ای بیندیشید که از آنچه دیگران انجام داده اند بی نظیر باشد. لوگوی خود را بی انتها کنید.

3- ابتدا لوگو خود را به صورت سیاه و سفید در نظر بگیرید

انتخاب پالت رنگ مناسب می تواند کاری طاقت فرسا برای طراحان و مشتریان در ابتدای پروژه باشد. زیرا امکان انتخاب رنگ های خاص بیشمار است. به همین دلیل ، می توان در ابتدای پروژه به رنگ سیاه و سفید طراحی و سپس به رنگ تغییر داد.

4- به مقیاس پذیری توجه کنید

هنگام طراحی لوگو ، مفهوم مقیاس پذیری نقش مهمی دارد. شما لوگوی خود را به موارد تبلیغاتی مانند پست های شبکه های اجتماعی ، کارت های بازرگانی ، پوسترها و حتی بیلبوردها اضافه خواهید کرد. بنابراین لوگو شما باید در همه این اندازه ها کار کند.

مقیاس پذیری به همان اندازه واکنش پذیری طرح لوگو مهم است. به این معنی که لوگو چگونه در اندازه ها و جهت های مختلف سازگار می شود یا تغییر می کند. با توجه به این موضوع ، برخی از برندها حتی لوگو خود را متحرک می کنند. بنابراین می توان این نکته را هنگام طراحی لوگو نیز در خاطر داشت.

برای اینکه یک لوگو متناسب با هر جنبه از برند تجاری سنتی و دیجیتال باشد. باید اطمینان حاصل کنید که از هر قالب ممکن و مرتبط به نظر می رسد. به همین دلیل ، شما باید لوگو خود را روی هر دو قالب کوچک و بزرگ آزمایش کنید یا نسخه های مختلفی از لوگو را برای سناریوهای مورد استفاده متفاوت ایجاد کنید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 8 نکته مهم در طراحی لوگو حرفه ای

چطور در روزهای کرونایی دورکاری موفق داشته باشیم؟

چطور در روزهای کرونایی دورکاری موفق داشته باشیم؟

پشتیبانی منابع انسانی برای مطابقت با واقعیت های کاری جدید

در برنامه های احتمالی منابع انسانی منظم باید از قبل توابع ، نقش ها ، مهارت ها و فعالیت های کلیدی مورد نیاز برای کارکرد سازمان مشخص شود. این از راه دور قابل انجام است. در یک بحران ناگهانی ، ممکن است این مرزها جابجا شوند. شما را ملزم به ارائه انواع مختلف پشتیبانی و گزینه های کار غیر سنتی کنید.

در بسیاری از کشورهای آسیب دیده ، دولت ها برای همه کارمندان دور کار را مجاز یا توصیه کرده اند. وضعیت پیش بینی نشده ای برای اکثر سازمان ها که آن ها را ملزم به بررسی و اصلاح سریع سیاست های موجود می کند. مسئولیت ها ، وظایف و نقش ها را تجزیه و تحلیل کنید. تا مشخص کنید کدام کار به یک مدل از راه دور وام می دهد. بر این اساس ، چه نوع پشتیبانی را باید در هنگام کار از راه دور ارائه دهید:

  • ممکن نیست. به عنوان مثال ، کارمندان خط مونتاژ نمی توانند خارج از سایت کار کنند. اگر مجبورید حتی یک خدمه اسکلت را در محل نگه دارید. مسئولیت های منابع انسانی شامل اقدامات ایمنی به عنوان مثال تهیه ماسک ، تقسیم شغل و حمایت روانی برای کاهش اضطراب است.
  • با هزینه ممکن برخی از آن ها ، مانند تیم های فروش ، می توانند از راه دور کار کنند. اما از راهنمایی و پشتیبانی مدیران و کارمندان برای پیمایش چالش های لجستیکی و فرهنگی بهره مند می شوند.
  • بسیار ممکن است برخی از کارمندان ، مانند کارمندان دانش ، ممکن است حداقل در بعضی از مواقع از راه دور کار کنند.

در ادامه برخی از عواملی که می توانند باعث موفقیت در دورکاری شوند را آورده ایم.

 در یک سال گذشته و با توجه به شرایط پاندمیک بوجود آمده از آنجایی که بسیاری از شرکت ها در هر اندازه ای به سرعت به سمت دور کاری روی آوردن.پیشنهاد می کنم برای آشنایی با آمارهای جالب دور کاری مقاله 6 آمار جالب دورکاری که باید بدانید را مطالعه نمایید. 

3-تقویت-فناوری

1- برقراری ارتباط آزاد و آگاهی

اولین ضرورت در هر بحرانی ، آگاهی دادن به کارمندان است. اما نحوه و ارتباطات شما از اهمیت حیاتی برخوردار است. این امر به ویژه در مواردی اتفاق می افتد که کارمندان از راه دور کار می کنند. در غیر این صورت ممکن است اطلاعات کمتری از کانال های سازمانی دریافت کنند. نسبت به زمانی که در اداره ای با مدیر و همکاران خود باشند.

موفقیت در کار از راه دور به میزان زیادی به این بستگی دارد. که آیا شما به کارمندان اعتماد دارید که کارهای خود را انجام دهند حتی اگر نمی توانید آن ها را ببینید.

معمولا تأثیر واقعی بحران را درکسب وکار خود را به اشتراک بگذارید. همچین انتظارات را عادی کنید. اگر این کار را نکنید ، کارمندان برای پر کردن خلا به سادگی به شبکه توزیع شده اطلاعات وب سایت ها ، رسانه های اجتماعی و… مراجعه می کنند. اطمینان حاصل کنید که مدیران مطلع هستند تا بتوانند در صورت لزوم اطلاعات را انتشار دهند.

صریح و ارتباط دو طرفه به ایجاد اعتماد شما برای موفقیت سیاست های کار از راه دور کمک می کند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. دورکاری موفق در روزهای کرونایی

بازاریابی هوش مصنوعی (AI) چیست؟

بازاریابی هوش مصنوعی (AI) چیست؟

بازاریابی هوش مصنوعی به روش های بازاریابی اشاره دارد. از مفاهیم هوش مصنوعی مانند یادگیری ماشین و داده های مشتری برای پیش بینی یا پیش بینی عادات خرید مشتری و بهبود خرید استفاده می کند.

رشد راه حل های تجزیه و تحلیل و داده های کلان در طول سال ها ، متخصصان بازاریابی را آسان تر کرده است. تا بتوانند تصویر دقیق تری از خواسته ها و نیازهای مخاطبان هدف خود داشته باشند. با این پیشرفت های جدید، بازاریابی هوش مصنوعی به کالایی داغ در دنیای تجارت تبدیل شده است.

بینش داده های به دست آمده از بازاریابی هوش مصنوعی ، بازاریاب ها را در عملکرد کمپین و ROI افزایش می دهد. بدون اینکه مجبور شوند خیلی تلاش کنند. بازاریابی هوش مصنوعی فواید بسیاری دارد ، اما با اشکالاتی نیز همراه است.

فواید بازاریابی هوش مصنوعی

1- ارائه تجربه های باورنکردنی به کاربران خود

هوش مصنوعی هر بار که با مشتری ارتباط برقرار می کند هوشمندتر می شود. بله ، هر بار! از لحاظ تئوری ، انسان ها نیز این کار را انجام می دهند. با این حال ، غیر معمول است که شخص از هر بار که با مشتری گپ می زند ، “یک درس ارزشمند” بگیرد. بعلاوه، افراد باید مدتی قبل از تغییر نحوه برخورد با مشکلات ، روی تجربیات گذشته تأمل کنند. در مورد هوش مصنوعی چنین نیست.

به همین دلیل ، هوش مصنوعی شما قادر خواهد بود حتی تجربیات مشتری شخصی تری را ارائه دهد. توانایی آن را در ارائه سریع تر فروش و سایر تبدیل ها بهبود بخشد. مشتریان شما ممکن است سطح شخصی سازی را فراتر از حد متوسطی که می تواند به آنها ارائه دهد ، دریابند.

تا چه حد گوگل ادوردز را می شناسید و با کارایی آن آشنایی دارید؟ گوگل ادوردز یک بستر تبلیغات آنلاین پرداخت به ازای هر کلیک است. پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر با گوگل ادز مقاله گوگل ادوردز چیست و چگونه کار می کند را مطالعه نمایید.

فواید-بازاریابی-هوش-مصنوعی

2- کسب نرخ تبدیل بالاتر

هدف نهایی هوش مصنوعی فروش و بازاریابی امروز جابجایی افراد در سفر خریدار است. یک چت ربات AI خوب برای انجام چنین کاری موقعیتی منحصر به فرد دارد. زیرا با تمام سیستم های دیگر شما ارتباط ناگسستنی دارد. به عنوان مثال ، تجزیه و تحلیل وب و موجودی. این بدان معنی است که هوش مصنوعی می تواند یک تجربه یکپارچه را ارائه دهد.

سرنخ های شما می توانند سوالات اساسی در مورد یک موضوع را بپرسند. به راه حل های بالقوه نگاه کنند. آن ها را در کنار هم مقایسه کنند و یک برنامه نمایشی را در همان تعامل سریع برنامه ریزی کنند. در مواردی که انجام چنین کاری منطقی باشد. هوش مصنوعی حتی می تواند کل خرید را انجام دهد.

3- افزایش فروش نسبت به گذشته

حتی کارشناسان فروش باتجربه نیز اغلب در یافتن روش های جدید برای افزودن ارزش به حساب های موجود خود مشکل دارند. البته فروش به مشتری فعلی بسیار آسان تر از مشتری جدید است. اما چگونه می توانید روند کار را سریعتر و آسان تر کنید؟ هوش مصنوعی پاسخ است.

از آنجا که هوش مصنوعی بلافاصله به کل سابقه خرید مشتری دسترسی دارد. می تواند تمام معانی پنهان شده در الگوهای مختلف را استنباط کند. برای یک سیستم گپ مبتنی بر هوش مصنوعی آسان تر است که مردم را در مسیر خرید و فروش سودآور جابجا کند.

فروش های بزرگ همچنان چالش برانگیزتر است. هنوز هم ، با داشتن داده های کافی برای خرید کردن. شاید برخی قوانین ساده که توسط انسان های باهوش فناوری تنظیم شده است. هوش مصنوعی می تواند مشتریان شما را به سمت محتوایی که استفاده می کنند هدایت کند تا بهترین گزینه ها را برای آن ها تعیین کند.

4- لذت از استفاده بهتر و کارآمدتر از داده های خود

شما داده های زیادی دارید ، اما آیا از آن ها به روشی که باید استفاده می کنید استفاده می کنید؟

داده هایی که بعداً در جایی ذخیره نمی شوند یا بلافاصله برای مشکلی استفاده نمی شوند. به همان اندازه از دست رفته هستند. فقط آنجا شناور است. هرچه پیرتر شود و هرچه بیشتر بلا استفاده بماند ، فهمیدن اینکه همه اینها در کجا قرار دارد دشوارتر است. وقتی هوش مصنوعی به درستی پیکربندی شود. داده هایی خواهید داشت که مستقیماً از مجموعه به مرحله استفاده می روند.

یک سیستم هوش مصنوعی بهینه شده ساخته شده است تا داده ها را از انواع منابع دیگر بگیرد. اکنون فقط همین است. اما بلافاصله نقاط داده خود را گرفته و آن ها را در هر نمونه فعال از هوش مصنوعی منتشر می کند. این بدان معنی است که می توان بینش را سریعتر از قبل تقطیر و استفاده کرد.

 

جهت مطالعه ادامه این مقاله بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. ابزار های بازاریابی هوش مصنوعی

گوگل ادوردز چیست؟

گوگل ادوردز چیست؟

گوگل ادوردز یکی از بزرگترین سیستم عامل های تبلیغات آنلاین است. به مشاغل کمک می کند تا به مشتریان در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند. کسب و کار خود را توسعه دهند. تبلیغ کنندگان از طریق این شبکه پرداخت به ازای هر کلیک ، به گوگل پول پرداخت می کنند. تا کاربران را بر اساس جستجوی کلمات کلیدی خود ، کشور و نوع دستگاه خود هدف قرار دهند. تبلیغات خود را به کاربرانی که به محصولات یا خدمات آن ها علاقمند هستند تحویل دهند.

شبکه های تبلیغاتی گوگل چیست؟

Google AdWords به مشاغل اجازه می دهد تا کاربران را در دو شبکه اصلی جستجو و شبکه نمایش هدف قرار دهند.

در شبکه جستجو ، تبلیغ کنندگان کلمات کلیدی مربوطه را پیشنهاد می دهند. این به آن ها تبلیغات خود را برای کاربرانی نشان می دهد. این کلمات کلیدی را به عنوان بخشی از یک جستجو وارد گوگل می کنند. نتایج جستجوی پرداخت شده معمولاً در بالا و پایین صفحه نشان داده می شوند. یک نماد تبلیغات کوچک (Ad) نیز در کنار آن ها قرار دارد.

از طرف دیگر ، شبکه نمایش به تبلیغ دهندگان این فرصت را می دهد تا تبلیغات بنر خود را در وب سایت هایی که بخشی از شبکه گوگل هستند ، نشان دهند.

رنک AD چیست؟

سیستم گوگل ادوردز اصولاً یک حراج مستقیم است. در آن تبلیغ کننده برای تأمین موقعیت خاص آگهی در سیستم AdWords پیشنهاد می دهد. بسته به رقابت و پیشنهاد قیمت توسط سایر تبلیغ کنندگان ، تبلیغ کننده یا موقعیت دلخواه را بدست می آورد. یا اینکه مربوط به جایگاه پایین تری است. موقعیت واقعی تبلیغات شما توسط دو عامل تعیین می شود. حداکثر پیشنهاد شما در نمره کیفیت شما ضرب می شود.

در حالی که حداکثر پیشنهاد مبلغی است که مایل هستید با کلیک بازدیدکنندگان بر روی آگهی شما بپردازید. نمره کیفیت به میزان بهینه سازی آگهی ، صفحه کیفیت کیفیت ، میزان کلیک مورد انتظار شما و ارتباط آگهی شما با جستجوگران اشاره دارد. هرچه رتبه تبلیغات شما بهتر باشد ، تبلیغ شما در نتایج جستجوی گوگل بالاتر نشان داده می شود.

تبلیغات با کیفیت بالا و کمپین های ادوردز با عملکرد خوب همچنین توسط گوگل با هزینه های تخفیف برای هر کلیک ، موقعیت های بالاترین رتبه در تبلیغات جایزه می گیرند. به احتمال زیاد در بالاترین سطح از لیست های جستجو طبیعی نشان داده می شوند.

آیا می دانید مدل CPI یا همان شاخص قیمت مصرف کننده چیست؟ چگونه محاسبه می شود؟ یا اینکه اصلا علت اهمیت آن چیست؟ پیشنهاد می کنم مقاله مدل CPI و علت اهمیت آن را مطالعه نمایید.

چگونه-Google-AdWords-شارژ-می-کنیم؟

چگونه از گوگل ادوردز استفاده کنیم؟

برای استفاده از گوگل ادوردز، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. اهداف حساب خود را تعیین کنید. به عنوان مثال ، اگر از Google Ads خود برای ایجاد نام تجاری استفاده می کنید. ساختار حساب و ویژگی هایی که استفاده می کنید کاملاً متفاوت خواهد بود.
  2. با تعیین اینکه مشتریان ایده آل شما چه کسانی هست؟ چه کاری انجام می دهند؟ به دنبال چه چیزی هستند و با چه دستگاهی شخصیت مخاطب را ایجاد می کنند
  3. برای کشف ، هزینه ، رقابت و حجم عبارات جستجو در هر مرحله از جستجوی خود ، تحقیق کلمات کلیدی را با استفاده از ابزارهایی مانند SEMrush انجام دهید.
  4. حساب AdWords خود را در کمپین های تبلیغاتی مختلف و گروه های تبلیغاتی ساختار دهید. هر کدام دارای کلمات کلیدی و تبلیغات مرتبط هستند.
  5. هنگامی که کلمات کلیدی مرتبط با تجارت خود را لیست کردید. می توانید با قیمت پیشنهادی روی کلمات کلیدی ، تبلیغات خود را در نتایج جستجو قرار دهید. اگر رقابت برای کلمات کلیدی زیاد باشد. هزینه شما برای کلیک (CPC) برای پیشنهاد دادن خیلی زیاد است. در این حالت ، بهتر است گرانول دریافت کنید و برای کلمات کلیدی طولانی مدت که مربوط به تجارت هستند پیشنهاد دهید.
  6. نسخه آگهی را ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی مرتبط ، یک سرفصل جذاب ، یک دعوت نامه برای اقدام واضح و پسوند تبلیغات را در آن گنجانده اید.
  7. یک صفحه فرود مناسب برای موبایل طراحی کنید. که آن صفحه بر مزایا و ویژگی های محصول یا خدماتی که می خواهید بفروشید متمرکز شود. دارای تصاویر با کیفیت خوب ، فرم و یک دعوت به کار واضح باشد
  8. برای ردیابی تبدیل کد گوگل آنالیتیکس را در وب سایت قرار دهید.
  9. کلید یک کمپین تبلیغاتی موفق بهینه سازی معمول و تست A / B برای کپی کردن آگهی ها و صفحه های فرود شما است.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. گوگل ادوردز چیست و چگونه کار می کند؟