نام دامنه آدرس های اینترنتی بی نظیر و قابل خواندن توسط انسان توسط وب سایت ها هستند. آن ها از سه قسمت تشکیل شده اند. یک دامنه سطح بالا (TLD)که بعضا پسوند دامنه یا پسوند نامیده می شود. یک نام دامنه یا آدرس IP و یک زیر دامنه اختیاری تشکیل شده اند.
ترکیبی از فقط نام دامنه و دامنه سطح بالا به عنوان “دامنه ریشه” شناخته می شود. “http: //” بخشی از URL یک صفحه است اما نام دامنه آن نیست و به عنوان “پروتکل” شناخته می شود.
TLD مخفف Top Level Domain است. یکی از بالاترین سطح دامنه ها در اینترنت است. TLD پسوند پیوست شده به یک دامنه است. همچنین می توان از آن به عنوان پسوند یاد کرد. TLD با یک نگاه به مردم و موتورهای جستجو می گوید شما چه نوع وب سایتی را در اختیار دارید. دو نوع TLD در اینترنت وجود دارد. TLD های عمومی مانند: .com ، .net و TLD های خاص کشور مانند: “.ir” ، “.co.uk.” و غیره
چهار TLD که احتمالاً قبلاً با آن ها آشنایی دارید:
این ها متداول ترین TLD ها هستند که از ابتدای روزهای اینترنت مورد استفاده قرار گرفته اند. از آن زمان ، هزاران TLD برای استفاده در دسترس قرار گرفته است.
نام دامنه به سادگی نام وب سایت شماست. به این ترتیب وب سایت شما از بین میلیاردها میلیارد موجود در اینترنت شناسایی می شود. این نامی است که قبل از TLD وب سایت شما ظاهر می شود. به عنوان مثال ، rayanita در academy.rayanita.com نام دامنه وب سایت است.
ترکیب rayanita و .com به عنوان دامنه ریشه وب سایت شما شناخته می شود. دامنه ریشه مهم ترین صفحه در سلسله مراتب وب سایت شماست. معمولاً صفحه اصلی شماست. همچنین در هنگام جمع آوری بک لینک ، اعتبار سایت وب سایت شما متمرکز می شود.
برای بدست آوردن نام دامنه برای وب سایت خود دو روش وجود دارد. شما می توانید یکی از خود را ایجاد کنید و آن را در یک ارائه دهنده میزبانی وب میزبانی کنید. یا می توانید یکی را از ثبت نام دامنه یا از طریق خود مدیر سایت خریداری کنید.
زیر دامنه سومین قسمت از آناتومی URL شماست. این همان چیزی است که در مقابل دامنه ریشه وب سایت شما ظاهر می شود. متداول ترین زیر دامنه www. است که به اختصار کل شبکه جهانی است. در مورد academy.rayanita.com ، زیر دامنه یادگیری است.
بیش از 200 فاکتور رتبه بندی گوگل برای کمک به کسب رتبه های بالاتر در نتایج موتور جستجو وجود دارد که نام دامنه یکی از آن هاست.
در این پست ، ما به اشتراک خواهیم گذاشت که چگونه دامنه و نام دامنه شما ممکن است بر نتایج بهینه سازی موتور جستجو و همچنین رتبه بندی شما تأثیر بگذارد.
دامنه این اولین چیزی است که مردم از وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل ذکر شده مشاهده می کنند. معمولاً هنگامی که کسب و کار شما را به دوستان ، خانواده و همکاران خود توصیه می کنید. نحوه مراجعه افراد به شما خواهد بود. ایجاد یک نام دامنه عملی است که ارزش دارد در آن زمان و انرژی صرف کنید. این حتی می تواند برای شما مقداری هزینه کند اما سرمایه گذاری می تواند ارزش آن را داشته باشد.
یک نام دامنه خوب که توسط یک برند تجاری به یاد ماندنی ، یک مکان یا یک سرویس مفید پشتیبانی می شود. تا رسیدن به یک تجارت جدید بسیار کمک می کند. یک نام دامنه کاملاً فکر شده و نام جذاب و منحصر به فرد می تواند افراد را به سمت تجارت شما جذب کند. این می تواند شما را از رقابت متمایز کند. به مردم کمک کند تا شما را با دهان به دهان در مورد تجارت خود پیدا کنند.
برعکس ، یک نام دامنه نامناسب می تواند مردم را گیج کند. مشتری ها را به رقابت شما بفرستد و تجارت شما را در مبهم ماندن کند. این هرگز مکان مناسبی برای وجود یک تجارت آنلاین نیست. یافتن نام دامنه ای که نام تجاری و خدمات شما را دربرمی گیرد در حالی که هنوز هم برای مردم و هم برای موتورهای جستجو قابل درک باشد. کار بسیار مشکلی است. این به صبر ، خلاقیت و شاید کمی شانس نیاز دارد.
ما توضیح خواهیم داد که نام دامنه چیست. چگونه بر رتبه بندی جستجو در وب سایت شما تأثیر می گذارد و نحوه انتخاب نام دامنه ای که باعث جلب توجه وب سایت شما شود ، بازدید شما را رشد داده و نام تجاری شما را تثبیت کند.
مطب پزشکان واقعی بسته به تخصص آن ها متفاوت است. متعاقباً گروه بیمار را هدف قرار می دهند. مطب یک متخصص اطفال مطمئناً مطابق مطب یک جراح ارتوپدی خواهد بود. تخصص های مختلف ، بیماران مختلف ، دکوراسیون متفاوت!
همین قانون در مورد وب سایت های پزشکی نیز باید اعمال شود. بسته به گروه جمعیتی که کلینیک قصد جذب آن را دارد ، طراحی متفاوت خواهد بود. سایت های پزشکی باید از جذاب ترین طراحی برای مخاطبان هدف خود استفاده کنند. زیرا این گروهی هستند که می خواهید نیازهای آن ها را برآورده کنید.
اگر بیماران جوان را هدف قرار دهید ، طراحی وب سایت پزشکی شما می تواند رنگ بیشتری داشته باشد. اگر تمرین شما روی افراد مسن یا افراد دارای معلولیت باشد ، طراحی شما باید ناوبری را بسیار ساده کند. اگر پزشک پزشکی ورزشی هستید از عکس های مربوطه استفاده کنید.
با در نظر داشتن مخاطب هدف خود طراحی کنید. در نهایت با یکی از بهترین وب سایت ها مواجه خواهید شد.
این یک قانون است که کاملاً در مورد طراحی بهترین وب سایت های پزشکی به کار می رود . برای بازدید کننده بسیار آسان است که بفهمد سایت شما در مورد لحظه ای که در وب سایت مراقبت های بهداشتی شما قرار می گیرد چیست ، نه پنج ثانیه بعد.
راز انجام این کار حفظ تعادل است. نه عکس های زیاد ، نه کپی های بی پایان. اگر می خواهید یکی از بهترین وب سایت های پزشکی را داشته باشید. طراحی خود را تا حد ممکن ساده و روشن نگه دارید تا پیمایش برای بیماران طبیعی باشد. در اینجا چند نکته برای ساده نگه داشتن آن آورده شده است:
یافتن اطلاعات را آسان کنید. که باعث می شود تجربه بیماران در وب سایت شما تجربه مثبتی باشد. که بیماران بیشتری را به رزرو وقت ترغیب می کند. آملیا می تواند در این کار به شما کمک کند!
ضروری است که طراحی وب سایت مراقبت های بهداشتی شما به بازدید کنندگان اجازه می دهد بلافاصله همان چیزی را که می خواهید لحظه ورود به دفتر مجازی شما بیاموزند ، تشخیص دهند. آیا مشخص است که آن ها از کجا و چگونه می توانند آن اطلاعات مربوط را پیدا کنند؟
بهترین وب سایت های پزشکی ، اطلاعاتی را که مهم ترین اهمیت آن برای بیماران در مورد عمل خود در مرکز صفحه ، قرار می دهند. کل طراحی شما باید حول یک چیز باشد. این روش به شما امکان می دهد از مزایای بهترین وب سایت پزشکی بهره مند شوید.
هدف از بهترین وب سایت های بیمارستان یا مراقبت های بهداشتی استفاده از طراحی وب پزشکی برای ارائه اطلاعات به گونه ای که بازدیدکنندگان به سرعت یاد بگیرند. می توانید خدمات مورد نیاز را به آن ها ارائه دهید. دستیابی به موارد مورد نیاز را برای آن ها آسان کنید.
آمار نشان می دهد محتوای تصویری ، چه فیلم و چه عکس ، در مقایسه با متن اشتراک و بازدید بیشتری دارد. در نتیجه ، بهترین وب سایت های پزشکی انتخاب محتوای بصری را برای عملکرد بهتر از سایر سایت های پزشکی با محتوای بصری کمتر یا بدون آن انتخاب می کنند.
باید به خاطر داشته باشید که این استراتژی هر دو راه را کاهش می دهد. شما باید تعادل پیدا کنید و افراط نکنید. کمتر و بدون محتوای بصری بدون شک بد است. اما بیش از حد آن نیز به همان اندازه بد است. تصاویر بسیار زیاد بازدیدکنندگان را از یافتن و دستیابی به محتوای اصلی منصرف می کند.
تردیدی نیست که نمایش اسلایدی یا ویدیویی توجه بازدیدکنندگان را سریع تر جلب می کند. اما:
تأثیری که COVID-19 بر کسب و کارهای کوچک و نحوه ارتباط آنها با مشتریان خود داشته است. از نزدیک در سرچ گوگل و Maps می توان مشاهده کرد. مردم در سراسر جهان به دنبال راه هایی برای ادامه حمایت از کتابفروشی های گوشه ای ، محل های آبیاری محلی و سایر مشاغل تجاری هستند که به محله هایشان شخصیت می بخشد. حتی اگر از راه دور باشد.
برای کمک به کسب و کارهای محلی در اشتراک گذاری چگونگی حمایت جوامع خود از آن ها در طول COVID-19 ، اخیراً گوگل به بازرگانان شش کشور اجازه داده است. که لینک های پشتیبانی برای اهدا و کارت های هدیه را به نمایه های تجاری خود در گوگل اضافه کنند.گوگل لینک های پشتیبانی را برای بازرگانان 18 کشور دیگر مانند ایتالیا ، اسپانیا و ژاپن ارائه می دهید. همچنین گوگل برای کمک های مالی با PayPal و GoFundMe همکاری ها مشترک داشته است. برای کارت های هدیه ، بازرگانان می توانند مستقیماً به صفحه مربوطه در وب سایت خود یا پیشنهادات کارت هدیه خود با یکی از شرکای واجد شرایط ما ، که شامل Square ، Toast ، Clover و Vagaro است ، لینک دهند.
مردم در سراسر جهان به دنبال کمک هستند. با علاقه جستجوی جهانی در چگونه به کسب و کارهای کوچک کمک کنیم. در مارس 2020 به بالاترین حد خود رسیده بود. بیش از 700 درصد از فوریه افزایش یافته است. برای کمک به ارتباط آن ها با کسب و کارهای نزدیک به نیاز ، این امکان را برای افراد فراهم کرده است. تا شما به جستجوی کسب وکار محلی مورد علاقه خود بپردازید. ببینند آیا لینک های اهدا یا کارت های هدیه را به نمایه کسب و کار خود اضافه کرده اند. در ادامه چند مورد از بروز رسانی های گوگل برای کمک به کسب وکار ها در طول بحران COVID-19 را با هم بررسی می کنیم.
گوگل در 21 آوریل اعلام کرد:
نتایج جستجو در برگه خرید گوگل در درجه اول شامل لیست رایگان محصولات است. به تجار کمک می کند بدون درنظر گرفتن تبلیغ در گوگل ، ارتباط بهتری با مصرف کنندگان برقرار کنند. با صدها میلیون جستجوی روزانه در گوگل ، بسیاری از خرده فروشان اقلام مورد نیاز مردم را در انبار و آماده حمل دارند. اما به صورت آنلاین کمتر قابل یافت هستند.
گوگل با PayPal همکاری جدیدی دارد که به بازرگانان امکان می دهد حساب های خود را لینک دهند. آن ها همچنین با شرکای موجود مانند Shopify ، WooCommerce و BigCommerce همکاری می کنند. تا تجارت دیجیتال را برای کسب و کارها در هر اندازه قابل دسترسی تر کنند.
تحت COVID- 19 منابع و راهنمایی، توصیه گوگل به سایت های آموزشی کمک ارائه شده. تا ابزار و محتوای آن ها راحتر پیدا شوند. توصیه های زیر گنجانده شده است:
گوگل دیسکاور یک Google Feed به روز شده است که محتوای وب را به دنبال مصرف سابقه جستجو به مصرف کنندگان می دهد. این نرم افزار قبل از انجام جستجو ، اطلاعات را توصیه می کند. به عبارت دیگر ، بدون وارد کردن کلمه کلیدی، موضوعات جذاب را پیدا خواهید کرد. برای این منظور ، گوگل کشف جدید را در سه تغییر مهم توصیف کرد. شیفت ها عبارتند از:
علاوه بر این ، قبل از شروع به کار ، Feed قدیمی بیشتر یک طرح متنی بود. اما دیسکاور جدید دارای طیف گسترده ای از محتوای مختلف است ، از جمله:
بنابراین ، خبرمایه دیسکاور به شما امکان می دهد موضوعات و مطالب اخیر درباره علاقه خود را کشف کنید. با یک بررسی دقیق تر ، توسعه دهندگان Feed را برای دستگاه های تلفن همراه شخصی می کنند. در اصل می توانید Feed خود را به گونه ای تنظیم کنید که فقط محتوای انتخابی شما نمایش داده شود. برای تحقق آن ، روی هدر هر محتوایی که برای شما جالب است ضربه بزنید.
پس از انجام این کار ، گوگل دیسکاور محتوای مهیج و مرتبط را به شما نمایش می دهد. علاوه بر این ، با دنبال کردن انتخاب محتوا ، از آن نقطه به بعد فقط مطالب مرتبط را مشاهده خواهید کرد.
دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود کسب و کار آنلاین شما اهمیت داشته باشد. اما ما چند مورد از آن ها را بررسی خواهیم کرد. گوگل دیسکاور یک پلت فرم موتور جستجو است. فضایی را برای سازماندهی محتوای جالب که در سراسر وب پیدا می کنید به شما ارائه می دهد. این فضا “مجموعه” نامیده می شود. شما می توانید صفحات وب از جمله محصولات و سایر محتوای حیاتی را اضافه کنید.
همچنین ، می توانید دیگران را برای کمک به مجموعه های خود دعوت کنید. اما جالب این است که اپلیکیشن گوگل به عنوان ابزاری تحلیلی به شما کمک می کند تا میزان ترافیکی را که از بستر Discover دریافت می کنید اندازه گیری کنید.
گوگل همچنین ابزار گزارش دهی را “کشف” نامید. به شما امکان می دهد ترافیک وب ناشی از گوگل دیسکاور را مشاهده و اندازه گیری کنید. بنابراین ، داده ها به شما کمک می کنند محتوای بهترین عملکرد را برای کسانی که بیشترین میزان بازدید را دارند و مواردی را که عملکرد ندارند ، تعریف کنید.
از آنجا ، می توانید مطالب کم عملکرد را به روز کرده و مواردی را که برای ایجاد نتایج جستجو بهینه می کنند. ترافیک بیشتری ایجاد می کنند ، تکرار کنید. به همین دلیل گوگل متذکر شد که آنها ویژگی جدید گزارش Report را به گوگل سرچ کنسول اضافه کردند. تا به کاربران اطلاعات مفیدی را ارائه دهند که پاسخ برخی از سوالات مهم را فراهم می کند. برخی از اطلاعات جدید گزارش Discover عبارتند از:
در ادامه 5 روش بهینه سازی گوگل دیسکاور را بررسی می کنیم با ما همراه باشید.
محتوا جوهر بازاریابی دیجیتال است. بنابراین بدون محتوا ، تلاش شما برای بازاریابی هدر خواهد داد. اما این بدان معنا نیست که شما باید هر چیزی را منتشر کنید. به عنوان مثال ، محتوای کوتاه کمتر قابل توجه است و هیچ ارزشی برای خوانندگان شما نخواهد داشت.
بنابراین اگر به انتشار این نوع مطالب ادامه دهید. ، به سختی در دیسکاور ظاهر می شوید و به مرور خوانندگان خود را از دست می دهید. اگر مقالات شما به سختی به سوالات خوانندگان پاسخ می دهند و رقبای شما چیزی بهتر از آنچه شما ارائه می دهید به آنها ارائه می دهند. منطقی است که بگوییم رقبای شما وفاداری آن ها را به دست می آورند.
به همین ترتیب ، گوگل دیسکاور به مصرف کنندگان محتوای جذاب می دهد. مقالات ، پست های وبلاگ ، فیلم ها و موارد دیگر باشد. پست های شما باید بسیار آموزنده باشد زیرا Discover برای ارائه مطالب با کیفیت به کاربران برنامه ریزی شده است.
برای این کار ، هنگام ایجاد محتوا برای انتشار یا به روزرسانی پست های وبلاگ قدیمی ، از داده های پرطرفدار ، آمار فعلی و استراتژی های بازاریابی برای تقویت مقالات خود استفاده کنید. برای بهینه سازی پست خود از کلمات کلیدی بلند ، عبارات کلمات کلیدی معنایی ، تصاویر با کیفیت بالا و گرافیک های گویا بیشتر استفاده کنید.
همچنین ، سعی کنید هدف کاربر را درک کنید. اصطلاحات جستجوی شخصی که بازاریابی شما احتمالاً در گوگل جستجو می کند. لیستی از اصطلاحات کلمات کلیدی مرتبط تهیه کنید و از آنها برای تقویت محتوای خود استفاده کنید.
محتوای تکراری محتوایی است که در اینترنت در بیش از یک مکان ظاهر می شود. این مکان به عنوان مکانی با آدرس وب سایت منحصر به فرد (URL) تعریف می شود. بنابراین ، اگر همان محتوا در بیش از یک آدرس وب ظاهر شود ، محتوای تکراری دریافت می کنید. می تواند در نتیجه دزدی ادبی باشد. یا می تواند به عنوان یک اثر جانبی از سو مدیریت وب سایت ظاهر شود.
وقتی عمداً از متن در چندین مکان در سایت و رسانه های اجتماعی خود استفاده مجدد می کنید. محتوای تکراری ایجاد می کنید. در صورت دزدی ادبی ، یک صاحب سایت اغلب در می یابد که یک وب سایت رقیب نسخه ای دقیق از محتوای آن ها را منتشر کرده است.
اگرچه از نظر فنی مجازات نیست اما محتوای تکراری هنوز هم گاهی اوقات می تواند بر رتبه بندی موتور جستجو تأثیر بگذارد. هنگامی که چندین قطعه از محتوای به طور قابل ملاحظه ای مشابه در بیش از یک مکان در اینترنت وجود دارد. برای موتورهای جستجو دشوار است که تصمیم بگیرند کدام نسخه بیشتر مربوط به یک جستجوی خاص است.
دو نوع محتوای تکراری وجود دارد:
محتوای تکراری داخلی و خارجی می توانند به صورت دقیق کپی یا تقریباً تکراری باشد.
محتوای تکراری می تواند سه مسئله اصلی را برای موتورهای جستجو ارائه دهد:
وقتی محتوای تکراری وجود دارد ، دارندگان سایت می توانند رتبه بندی و از دست دادن بازدید کنند. این خسارات اغلب از دو مشکل اصلی ناشی می شود:
به طور رسمی ، گوگل مجازاتی برای محتوای تکراری وضع نمی کند. با این حال ، محتوای یکسان را فیلتر می کند. که همان تأثیر مجازات را دارد. نتیجه این فیلتر از دست دادن رتبه بندی برای صفحات وب شما است.
محتوای تکراری گوگل را گیج می کند. موتور جستجو را مجبور می کند که انتخاب کند کدام یک از صفحات یکسان را در نتایج برتر قرار دهد. صرف نظر از اینکه چه کسی محتوا را تولید کرده است. احتمال زیادی وجود ندارد که صفحه اصلی همان صفحه انتخاب شده برای نتایج برتر جستجو باشد. این فقط یکی از دلایل بسیاری است که محتوای تکراری برای سئو مضر است.