طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

دامنه چیست؟

دامنه چیست؟

نام دامنه آدرس های اینترنتی بی نظیر و قابل خواندن توسط انسان توسط وب سایت ها هستند. آن ها از سه قسمت تشکیل شده اند. یک دامنه سطح بالا (TLD)که بعضا پسوند دامنه یا پسوند نامیده می شود. یک نام دامنه یا آدرس IP و یک زیر دامنه اختیاری تشکیل شده اند.

ترکیبی از فقط نام دامنه و دامنه سطح بالا به عنوان “دامنه ریشه” شناخته می شود. “http: //” بخشی از URL یک صفحه است اما نام دامنه آن نیست و به عنوان “پروتکل” شناخته می شود.

TLD چیست؟

TLD مخفف Top Level Domain است. یکی از بالاترین سطح دامنه ها در اینترنت است. TLD پسوند پیوست شده به یک دامنه است. همچنین می توان از آن به عنوان پسوند یاد کرد. TLD با یک نگاه به مردم و موتورهای جستجو می گوید شما چه نوع وب سایتی را در اختیار دارید. دو نوع TLD در اینترنت وجود دارد. TLD های عمومی مانند: .com ، .net و TLD های خاص کشور مانند: “.ir” ، “.co.uk.” و غیره

چهار TLD که احتمالاً قبلاً با آن ها آشنایی دارید:

  • .com: برای مشاغل شرکتی یا انتفاعی. این یک TLD در سطح جهانی شناخته شده است. اما معمولاً به شرکت ها یا کسب و کارها اشاره دارد.
  • .org: برای سازمان های غیردواتی
  • .edu: برای مدارس و دانشگاه ها
  • .gov: برای وب سایت های دولتی

این ها متداول ترین TLD ها هستند که از ابتدای روزهای اینترنت مورد استفاده قرار گرفته اند. از آن زمان ، هزاران TLD برای استفاده در دسترس قرار گرفته است.

نام دامنه

نام دامنه به سادگی نام وب سایت شماست. به این ترتیب وب سایت شما از بین میلیاردها میلیارد موجود در اینترنت شناسایی می شود. این نامی است که قبل از TLD وب سایت شما ظاهر می شود. به عنوان مثال ، rayanita در academy.rayanita.com نام دامنه وب سایت است.

ترکیب rayanita و .com به عنوان دامنه ریشه وب سایت شما شناخته می شود. دامنه ریشه مهم ترین صفحه در سلسله مراتب وب سایت شماست. معمولاً صفحه اصلی شماست. همچنین در هنگام جمع آوری بک لینک ، اعتبار سایت وب سایت شما متمرکز می شود.

برای بدست آوردن نام دامنه برای وب سایت خود دو روش وجود دارد. شما می توانید یکی از خود را ایجاد کنید و آن را در یک ارائه دهنده میزبانی وب میزبانی کنید. یا می توانید یکی را از ثبت نام دامنه یا از طریق خود مدیر سایت خریداری کنید.

دامنه فرعی(Subdomain)

زیر دامنه سومین قسمت از آناتومی URL شماست. این همان چیزی است که در مقابل دامنه ریشه وب سایت شما ظاهر می شود. متداول ترین زیر دامنه www. است که به اختصار کل شبکه جهانی است. در مورد academy.rayanita.com ، زیر دامنه یادگیری است.

چرا نام دامنه اینقدر مهم است؟

بیش از 200 فاکتور رتبه بندی گوگل برای کمک به کسب رتبه های بالاتر در نتایج موتور جستجو وجود دارد که نام دامنه یکی از آن هاست.

در این پست ، ما به اشتراک خواهیم گذاشت که چگونه دامنه و نام دامنه شما ممکن است بر نتایج بهینه سازی موتور جستجو و همچنین رتبه بندی شما تأثیر بگذارد.

تأثیر نام دامنه ها بر سئو

دامنه این اولین چیزی است که مردم از وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل ذکر شده مشاهده می کنند. معمولاً هنگامی که کسب و کار شما را به دوستان ، خانواده و همکاران خود توصیه می کنید. نحوه مراجعه افراد به شما خواهد بود. ایجاد یک نام دامنه عملی است که ارزش دارد در آن زمان و انرژی صرف کنید. این حتی می تواند برای شما مقداری هزینه کند اما سرمایه گذاری می تواند ارزش آن را داشته باشد.

یک نام دامنه خوب که توسط یک برند تجاری به یاد ماندنی ، یک مکان یا یک سرویس مفید پشتیبانی می شود. تا رسیدن به یک تجارت جدید بسیار کمک می کند. یک نام دامنه کاملاً فکر شده و نام جذاب و منحصر به فرد می تواند افراد را به سمت تجارت شما جذب کند. این می تواند شما را از رقابت متمایز کند. به مردم کمک کند تا شما را با دهان به دهان در مورد تجارت خود پیدا کنند.

برعکس ، یک نام دامنه نامناسب می تواند مردم را گیج کند. مشتری ها را به رقابت شما بفرستد و تجارت شما را در مبهم ماندن کند. این هرگز مکان مناسبی برای وجود یک تجارت آنلاین نیست. یافتن نام دامنه ای که نام تجاری و خدمات شما را دربرمی گیرد در حالی که هنوز هم برای مردم و هم برای موتورهای جستجو قابل درک باشد. کار بسیار مشکلی است. این به صبر ، خلاقیت و شاید کمی شانس نیاز دارد.

ما توضیح خواهیم داد که نام دامنه چیست. چگونه بر رتبه بندی جستجو در وب سایت شما تأثیر می گذارد و نحوه انتخاب نام دامنه ای که باعث جلب توجه وب سایت شما شود ، بازدید شما را رشد داده و نام تجاری شما را تثبیت کند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. تاثیر انواع دامنه بر سئو

نکات مهم در طراحی یک وبسایت پزشکی

نکات مهم در طراحی یک وبسایت پزشکی

1- هدف قرار دادن مخاطب خاص خود با طراحی

مطب پزشکان واقعی بسته به تخصص آن ها متفاوت است. متعاقباً گروه بیمار را هدف قرار می دهند. مطب یک متخصص اطفال مطمئناً مطابق مطب یک جراح ارتوپدی خواهد بود. تخصص های مختلف ، بیماران مختلف ، دکوراسیون متفاوت!

همین قانون در مورد وب سایت های پزشکی نیز باید اعمال شود. بسته به گروه جمعیتی که کلینیک قصد جذب آن را دارد ، طراحی متفاوت خواهد بود. سایت های پزشکی باید از جذاب ترین طراحی برای مخاطبان هدف خود استفاده کنند. زیرا این گروهی هستند که می خواهید نیازهای آن ها را برآورده کنید.

اگر بیماران جوان را هدف قرار دهید ، طراحی وب سایت پزشکی شما می تواند رنگ بیشتری داشته باشد. اگر تمرین شما روی افراد مسن یا افراد دارای معلولیت باشد ، طراحی شما باید ناوبری را بسیار ساده کند. اگر پزشک پزشکی ورزشی هستید از عکس های مربوطه استفاده کنید.

با در نظر داشتن مخاطب هدف خود طراحی کنید. در نهایت با یکی از بهترین وب سایت ها مواجه خواهید شد.

2- طراحی ساده و واضح

این یک قانون است که کاملاً در مورد طراحی بهترین وب سایت های پزشکی به کار می رود . برای بازدید کننده بسیار آسان است که بفهمد سایت شما در مورد لحظه ای که در وب سایت مراقبت های بهداشتی شما قرار می گیرد چیست ، نه پنج ثانیه بعد.

رستوران داران در ایجاد ایده های خلاقانه برای یک کسب و کار تبحر بالایی دارند. امروزه نیز باتوجه به شرایط کرونایی خیلی از رستوران داران به سمت ایجاد وبسایت روی آورده اند. به همین دلیل پیشنهاد می کنم مقاله 10 نکته مهم در طراحی سایت رستوران را حتما مطالعه نمایید.

2-طراحی-ساده-و-واضح

راز انجام این کار حفظ تعادل است. نه عکس های زیاد ، نه کپی های بی پایان. اگر می خواهید یکی از بهترین وب سایت های پزشکی را داشته باشید. طراحی خود را تا حد ممکن ساده و روشن نگه دارید تا پیمایش برای بیماران طبیعی باشد. در اینجا چند نکته برای ساده نگه داشتن آن آورده شده است:

  • فضای کافی بین انواع مختلف محتوا مانند عکس ، متن ، منوها قرار دهید.
  • از پاراگراف های کوچک تر برای کپی خود استفاده کنید. برای وضوح ، عنوان و زیر عنوان را اضافه کنید.
  • قسمت اصلی صفحه را از طریق رنگ های متضاد از ستون های فرعی و هدرها جدا کنید.

یافتن اطلاعات را آسان کنید. که باعث می شود تجربه بیماران در وب سایت شما تجربه مثبتی باشد. که بیماران بیشتری را به رزرو وقت ترغیب می کند. آملیا می تواند در این کار به شما کمک کند!

3- نمایش اطلاعات کلیدی با استفاده از طراحی

ضروری است که طراحی وب سایت مراقبت های بهداشتی شما به بازدید کنندگان اجازه می دهد بلافاصله همان چیزی را که می خواهید لحظه ورود به دفتر مجازی شما بیاموزند ، تشخیص دهند. آیا مشخص است که آن ها از کجا و چگونه می توانند آن اطلاعات مربوط را پیدا کنند؟

بهترین وب سایت های پزشکی ، اطلاعاتی را که مهم ترین اهمیت آن برای بیماران در مورد عمل خود در مرکز صفحه ، قرار می دهند. کل طراحی شما باید حول یک چیز باشد. این روش به شما امکان می دهد از مزایای بهترین وب سایت پزشکی بهره مند شوید.

  • به صفحات اسامی صریح و مشخصی بدهید که جایی برای تفسیر باقی نگذارد.
  • دکمه های CTA را با استفاده از حروف بزرگ و رنگ های جسورانه ایجاد کنید.
  • اطلاعات اصلی خود را در بالاترین قسمت صفحه قرار دهید تا توجه به آن ها جلب شود.
  • اطلاعات ثانویه و همچنین پاورقی ها باید به پایین صفحه بروند.

هدف از بهترین وب سایت های بیمارستان یا مراقبت های بهداشتی استفاده از طراحی وب پزشکی برای ارائه اطلاعات به گونه ای که بازدیدکنندگان به سرعت یاد بگیرند. می توانید خدمات مورد نیاز را به آن ها ارائه دهید. دستیابی به موارد مورد نیاز را برای آن ها آسان کنید.

4- استفاده از محتوای بصری کافی و با کیفیت

آمار نشان می دهد محتوای تصویری ، چه فیلم و چه عکس ، در مقایسه با متن اشتراک و بازدید بیشتری دارد. در نتیجه ، بهترین وب سایت های پزشکی انتخاب محتوای بصری را برای عملکرد بهتر از سایر سایت های پزشکی با محتوای بصری کمتر یا بدون آن انتخاب می کنند.

باید به خاطر داشته باشید که این استراتژی هر دو راه را کاهش می دهد. شما باید تعادل پیدا کنید و افراط نکنید. کمتر و بدون محتوای بصری بدون شک بد است. اما بیش از حد آن نیز به همان اندازه بد است. تصاویر بسیار زیاد بازدیدکنندگان را از یافتن و دستیابی به محتوای اصلی منصرف می کند.

تردیدی نیست که نمایش اسلایدی یا ویدیویی توجه بازدیدکنندگان را سریع تر جلب می کند. اما:

  • اطمینان حاصل کنید که از اندازه بزرگ پرونده که می تواند تأثیر منفی بر زمان بارگذاری صفحه داشته باشد. از آن دور باشید. سرعت پایین بارگیری می تواند ناامید کننده باشد و بازدیدکنندگان را از آن دور کند!
  • از طرح هایی که جلوه ویژه را فعال می کنند، استفاده نکنید. زیرا همه دستگاه ها از این فناوری پشتیبانی نمی کنند. این باعث می شود بسیاری از بازدیدکنندگان به محتوای شما دسترسی پیدا نکنند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 9 نکته طراحی وبسایت پزشکی

امکانات گوگل بعد از شیوع کرونا

امکانات گوگل بعد از شیوع کرونا

نحوه کمک کاربران

تأثیری که COVID-19 بر کسب و کارهای کوچک و نحوه ارتباط آنها با مشتریان خود داشته است. از نزدیک در سرچ گوگل و Maps می توان مشاهده کرد. مردم در سراسر جهان به دنبال راه هایی برای ادامه حمایت از کتابفروشی های گوشه ای ، محل های آبیاری محلی و سایر مشاغل تجاری هستند که به محله هایشان شخصیت می بخشد. حتی اگر از راه دور باشد.

برای کمک به کسب و کارهای محلی در اشتراک گذاری چگونگی حمایت جوامع خود از آن ها در طول COVID-19 ، اخیراً گوگل به بازرگانان شش کشور اجازه داده است. که لینک های پشتیبانی برای اهدا و کارت های هدیه را به نمایه های تجاری خود در گوگل اضافه کنند.گوگل لینک های پشتیبانی را برای بازرگانان 18 کشور دیگر مانند ایتالیا ، اسپانیا و ژاپن ارائه می دهید. همچنین گوگل برای کمک های مالی با PayPal و GoFundMe همکاری ها مشترک داشته است. برای کارت های هدیه ، بازرگانان می توانند مستقیماً به صفحه مربوطه در وب سایت خود یا پیشنهادات کارت هدیه خود با یکی از شرکای واجد شرایط ما ، که شامل Square ، Toast ، Clover و Vagaro است ، لینک دهند.

مردم در سراسر جهان به دنبال کمک هستند. با علاقه جستجوی جهانی در چگونه به کسب و کارهای کوچک کمک کنیم. در مارس 2020 به بالاترین حد خود رسیده بود. بیش از 700 درصد از فوریه افزایش یافته است. برای کمک به ارتباط آن ها با کسب و کارهای نزدیک به نیاز ، این امکان را برای افراد فراهم کرده است. تا شما به جستجوی کسب وکار محلی مورد علاقه خود بپردازید. ببینند آیا لینک های اهدا یا کارت های هدیه را به نمایه کسب و کار خود اضافه کرده اند. در ادامه چند مورد از بروز رسانی های گوگل برای کمک به کسب وکار ها در طول بحران COVID-19 را با هم بررسی می کنیم.

اقتصاد دیجیتال یک اصطلاح جمعی برای کلیه معاملات اقتصادی است که در اینترنت رخ می دهد. برای آشنایی بیشتر با اقتصاد دیجیتال پیشنهاد می کنم مقاله اقتصاد دیجیتال چیست را حتما مطالعه نمایید. 

امکانات-جدید-گوگل-برای-کمک-در-دوران-کرونا

فروش محصولات به صورت رایگان در گوگل

گوگل در 21 آوریل اعلام کرد:

نتایج جستجو در برگه خرید گوگل در درجه اول شامل لیست رایگان محصولات است. به تجار کمک می کند بدون درنظر گرفتن تبلیغ در گوگل ، ارتباط بهتری با مصرف کنندگان برقرار کنند. با صدها میلیون جستجوی روزانه در گوگل ، بسیاری از خرده فروشان اقلام مورد نیاز مردم را در انبار و آماده حمل دارند. اما به صورت آنلاین کمتر قابل یافت هستند.

  • تبلیغ کنندگان: این تغییر به این معنی است. که کمپین های پولی اکنون می توانند با لیست های رایگان تقویت شوند.
  • خرده فروشان: با انتخاب تغذیه محصولات موجود در سطح برنامه گوگل ، می توانید محصولات خود را در لیست های رایگان قابل شناسایی کنید.
  • کاربران موجود در مراکز فروش و تبلیغات خرید: اگر شما سطوح برنامه گوگل را مشاهده کرده باشید. ممکن است از قبل واجد شرایط باشید که محصولات خود را در لیست های رایگان نشان دهید. هیچ مرحله دیگری برای شرکت لازم نیست. ا
  • کاربران جدید مراکز فروش گوگل: گوگل در تلاش است. روند حمل و نقل را ساده کند.

شراکت گوگل

گوگل با PayPal همکاری جدیدی دارد که به بازرگانان امکان می دهد حساب های خود را لینک دهند. آن ها همچنین با شرکای موجود مانند Shopify ، WooCommerce و BigCommerce همکاری می کنند. تا تجارت دیجیتال را برای کسب و کارها در هر اندازه قابل دسترسی تر کنند.

بهترین روش های منتشر شده برای وب سایت های آموزشی

تحت COVID- 19 منابع و راهنمایی، توصیه گوگل به سایت های آموزشی کمک ارائه شده. تا ابزار و محتوای آن ها راحتر پیدا شوند. توصیه های زیر گنجانده شده است:

  • مطمئن شوید که ابزار یا محتوای رایگان شما بدون نیاز به ورود در دسترس است. زیرا صفحات پنهان شده در پشت ورود توسط گوگل بات خزیده و نمایه نخواهند شد. به این معنی که این صفحه در جستجوی گوگلرا نشان داده نمی شود.
  • اگر اخیراً صفحات ، دروس یا منابع جدیدی را به سایت خود به روز کرده یا اضافه کرده اید. از گوگل بخواهید URL های شما را دوباره بازیابی و مجدداً در آن ها بازنگری کند. این کار را می توان از طریق ابزار بازرسی URL برای صفحات منفرد یا از طریق یک فایل نقشه سایت برای بسیاری از صفحات انجام داد.
  • اگر اطلاعیه های مربوط به ویروس کرونا دارید. مانند اطلاعیه های تعطیلی مدارس یا اطلاعیه های بهداشت ، باید داده های ساختاریافته ویژه را به صفحات وب خود اضافه کنید. برای کسانی که امکان ایجاد تغییر در HTML را ندارند یا اطلاعیه فوری دارند. می توانید اطلاعیه را در سرچ کنسول ارسال کنند.
  • بررسی کنید کدام وب سایت شما مربوط به ویروس کرونا می باشد. وب سایت شما در جستجوی گوگل رتبه بندی می شود. همچنین بررسی نرخ کلیک در گوگل سرچ کنسول بررسی می گردد. اطمینان حاصل کنید که هر پاسخی که ارائه می دهید دقیق است.
  • گوگل ترندز را زیر نظر داشته باشید. تا ببینید افراد در حال جستجو برای چه چیزی هستند. با استفاده از این داده ها به سوالاتی که باید در محتوا به آن ها پاسخ دهید ، می پردازند.
  • منابع جدید توسعه دهنده وب را بررسی کنید. تا مطمئن شوید وب سایت شما در هنگام شیوع COVID-19 در دسترس ، ایمن و قابل استفاده است.

حهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. امکانات جدید گوگل برای کمک در دوران کرونا

گوگل دیسکاور(Google Discover) چیست؟

گوگل دیسکاور(Google Discover) چیست؟

گوگل دیسکاور یک Google Feed به روز شده است که محتوای وب را به دنبال مصرف سابقه جستجو به مصرف کنندگان می دهد. این نرم افزار قبل از انجام جستجو ، اطلاعات را توصیه می کند. به عبارت دیگر ، بدون وارد کردن کلمه کلیدی، موضوعات جذاب را پیدا خواهید کرد. برای این منظور ، گوگل کشف جدید را در سه تغییر مهم توصیف کرد. شیفت ها عبارتند از:

  • انتقال از پاسخ به جستحوها
  • تغییر از درخواست به فرآیند کسب اطلاعات بدون پرس و جو
  • تغییر از متن به یک روش بصری بهبود یافته برای کشف داده ها

علاوه بر این ، قبل از شروع به کار ، Feed قدیمی بیشتر یک طرح متنی بود. اما دیسکاور جدید دارای طیف گسترده ای از محتوای مختلف است ، از جمله:

  • داستان های خبری
  • محتوای ویدئو
  • تصاویر
  • پست های وبلاگ تازه منتشر شده
  • محتوای همیشه سبز
  • و غیره.

بنابراین ، خبرمایه دیسکاور به شما امکان می دهد موضوعات و مطالب اخیر درباره علاقه خود را کشف کنید. با یک بررسی دقیق تر ، توسعه دهندگان Feed را برای دستگاه های تلفن همراه شخصی می کنند. در اصل می توانید Feed خود را به گونه ای تنظیم کنید که فقط محتوای انتخابی شما نمایش داده شود. برای تحقق آن ، روی هدر هر محتوایی که برای شما جالب است ضربه بزنید.

پس از انجام این کار ، گوگل دیسکاور محتوای مهیج و مرتبط را به شما نمایش می دهد. علاوه بر این ، با دنبال کردن انتخاب محتوا ، از آن نقطه به بعد فقط مطالب مرتبط را مشاهده خواهید کرد.

علت اهمیت گوگل دیسکاور

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود کسب و کار آنلاین شما اهمیت داشته باشد. اما ما چند مورد از آن ها را بررسی خواهیم کرد. گوگل دیسکاور یک پلت فرم موتور جستجو است. فضایی را برای سازماندهی محتوای جالب که در سراسر وب پیدا می کنید به شما ارائه می دهد. این فضا “مجموعه” نامیده می شود. شما می توانید صفحات وب از جمله محصولات و سایر محتوای حیاتی را اضافه کنید.

همچنین ، می توانید دیگران را برای کمک به مجموعه های خود دعوت کنید. اما جالب این است که اپلیکیشن گوگل به عنوان ابزاری تحلیلی به شما کمک می کند تا میزان ترافیکی را که از بستر Discover دریافت می کنید اندازه گیری کنید.

گوگل همچنین ابزار گزارش دهی را “کشف” نامید. به شما امکان می دهد ترافیک وب ناشی از گوگل دیسکاور را مشاهده و اندازه گیری کنید. بنابراین ، داده ها به شما کمک می کنند محتوای بهترین عملکرد را برای کسانی که بیشترین میزان بازدید را دارند و مواردی را که عملکرد ندارند ، تعریف کنید.

از آنجا ، می توانید مطالب کم عملکرد را به روز کرده و مواردی را که برای ایجاد نتایج جستجو بهینه می کنند. ترافیک بیشتری ایجاد می کنند ، تکرار کنید. به همین دلیل گوگل متذکر شد که آنها ویژگی جدید گزارش Report را به گوگل سرچ کنسول اضافه کردند. تا به کاربران اطلاعات مفیدی را ارائه دهند که پاسخ برخی از سوالات مهم را فراهم می کند. برخی از اطلاعات جدید گزارش Discover عبارتند از:

  • حجم بازدید از سایت شما از Discover.
  • بهترین مطالب شما در گوگل دیسکاور
  • هر چند وقت یک بار سایت شما در Discover ظاهر می شود.
  • محتوای شما در Discover بیش از نتایج جستجوی سنتی چگونه عمل می کند؟

در ادامه 5 روش بهینه سازی گوگل دیسکاور را بررسی می کنیم با ما همراه باشید.

1- کیفیت محتوای خود را تقویت کنید

محتوا جوهر بازاریابی دیجیتال است. بنابراین بدون محتوا ، تلاش شما برای بازاریابی هدر خواهد داد. اما این بدان معنا نیست که شما باید هر چیزی را منتشر کنید. به عنوان مثال ، محتوای کوتاه کمتر قابل توجه است و هیچ ارزشی برای خوانندگان شما نخواهد داشت.

آیا می دانید محتوای تکراری چیست؟ یا اصلا چه تاثیری می تواند بر روی سئو سایت شما داشته باشد؟ صرف نظر از اینکه محتوای تکراری در یک سایت تصادفی باشد. پیشنهاد می کنم مقاله محتوای تکراری و تاثیر آن بر سئو را حتما مطالعه نمایید. 

1-کیفیت-محتوای-خود-را-تقویت-کنید

بنابراین اگر به انتشار این نوع مطالب ادامه دهید. ، به سختی در دیسکاور ظاهر می شوید و به مرور خوانندگان خود را از دست می دهید. اگر مقالات شما به سختی به سوالات خوانندگان پاسخ می دهند و رقبای شما چیزی بهتر از آنچه شما ارائه می دهید به آنها ارائه می دهند. منطقی است که بگوییم رقبای شما وفاداری آن ها را به دست می آورند.

به همین ترتیب ، گوگل دیسکاور به مصرف کنندگان محتوای جذاب می دهد. مقالات ، پست های وبلاگ ، فیلم ها و موارد دیگر باشد. پست های شما باید بسیار آموزنده باشد زیرا Discover برای ارائه مطالب با کیفیت به کاربران برنامه ریزی شده است.

برای این کار ، هنگام ایجاد محتوا برای انتشار یا به روزرسانی پست های وبلاگ قدیمی ، از داده های پرطرفدار ، آمار فعلی و استراتژی های بازاریابی برای تقویت مقالات خود استفاده کنید. برای بهینه سازی پست خود از کلمات کلیدی بلند ، عبارات کلمات کلیدی معنایی ، تصاویر با کیفیت بالا و گرافیک های گویا بیشتر استفاده کنید.

همچنین ، سعی کنید هدف کاربر را درک کنید. اصطلاحات جستجوی شخصی که بازاریابی شما احتمالاً در گوگل جستجو می کند. لیستی از اصطلاحات کلمات کلیدی مرتبط تهیه کنید و از آنها برای تقویت محتوای خود استفاده کنید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 5 روش بهینه سازی گوگل دیسکاور

محتوای تکراری (Duplicate Content) چیست؟

محتوای تکراری (Duplicate Content) چیست؟

محتوای تکراری محتوایی است که در اینترنت در بیش از یک مکان ظاهر می شود. این مکان به عنوان مکانی با آدرس وب سایت منحصر به فرد (URL) تعریف می شود. بنابراین ، اگر همان محتوا در بیش از یک آدرس وب ظاهر شود ، محتوای تکراری دریافت می کنید. می تواند در نتیجه دزدی ادبی باشد. یا می تواند به عنوان یک اثر جانبی از سو مدیریت وب سایت ظاهر شود.

وقتی عمداً از متن در چندین مکان در سایت و رسانه های اجتماعی خود استفاده مجدد می کنید. محتوای تکراری ایجاد می کنید. در صورت دزدی ادبی ، یک صاحب سایت اغلب در می یابد که یک وب سایت رقیب نسخه ای دقیق از محتوای آن ها را منتشر کرده است.

اگرچه از نظر فنی مجازات نیست اما محتوای تکراری هنوز هم گاهی اوقات می تواند بر رتبه بندی موتور جستجو تأثیر بگذارد. هنگامی که چندین قطعه از محتوای به طور قابل ملاحظه ای مشابه در بیش از یک مکان در اینترنت وجود دارد. برای موتورهای جستجو دشوار است که تصمیم بگیرند کدام نسخه بیشتر مربوط به یک جستجوی خاص است.

انواع مختلف محتوای تکراری

دو نوع محتوای تکراری وجود دارد:

  • محتوای تکراری داخلی هنگامی است که یک دامنه از طریق چندین URL داخلی در همان وب سایت محتوای تکراری ایجاد می کند.
  • محتوای تکراری خارجی که به آن تکرارهای دامنه متقابل نیز گفته می شود. هنگامی رخ می دهد که دو یا چند دامنه مختلف دارای همان کپی صفحه باشند. که توسط موتورهای جستجو نمایه می شود.

محتوای تکراری داخلی و خارجی می توانند به صورت دقیق کپی یا تقریباً تکراری باشد.

علت اهمیت محتوای تکراری

برای موتورهای جستجو

محتوای تکراری می تواند سه مسئله اصلی را برای موتورهای جستجو ارائه دهد:

  1. آن ها نمی دانند کدام نسخه را در شاخص های خود وارد کنند یا از آن حذف کنند.
  2. آن ها نمی دانند که معیارهای لینک اعتماد ، اقتدار ، انکرتکس ، ارزش لینک و… را به یک صفحه هدایت کنند یا آن را بین چندین نسخه جدا نگه دارند.
  3. آن ها نمی دانند کدام نسخه ها را برای نتایج جستجو رتبه بندی کنند.

برای دارندگان سایت

وقتی محتوای تکراری وجود دارد ، دارندگان سایت می توانند رتبه بندی و از دست دادن بازدید کنند. این خسارات اغلب از دو مشکل اصلی ناشی می شود:

  1. برای ارائه بهترین تجربه جستجو ، موتورهای جستجو به ندرت نسخه های مختلفی از یک محتوا را نشان می دهند. بنابراین مجبور می شوند که انتخاب کنند کدام نسخه بهترین نتیجه است. این باعث کاهش دید هر یک از نسخه های تکراری می شود.
  2. ارزش لینک را می توان بیشتر رقیق کرد. زیرا سایت های دیگر نیز باید از بین نسخه های تکراری یکی را انتخاب کنند. بجای اینکه همه لینک های ورودی به یک قسمت از محتوا اشاره کنند. آن ها به چندین قسمت لینک داده می شوند. ارزش لینک را در بین نسخه های مختلف گسترش می دهند. از آنجا که لینک های ورودی یک عامل رتبه بندی هستند. بنابراین می تواند بر قابلیت جستجو در یک محتوا تأثیر بگذارند.

آیا محتوای کپی برای سئو مضر است؟

به طور رسمی ، گوگل مجازاتی برای محتوای تکراری وضع نمی کند. با این حال ، محتوای یکسان را فیلتر می کند. که همان تأثیر مجازات را دارد. نتیجه این فیلتر از دست دادن رتبه بندی برای صفحات وب شما است.

محتوای تکراری گوگل را گیج می کند. موتور جستجو را مجبور می کند که انتخاب کند کدام یک از صفحات یکسان را در نتایج برتر قرار دهد. صرف نظر از اینکه چه کسی محتوا را تولید کرده است. احتمال زیادی وجود ندارد که صفحه اصلی همان صفحه انتخاب شده برای نتایج برتر جستجو باشد. این فقط یکی از دلایل بسیاری است که محتوای تکراری برای سئو مضر است.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک رو روبرو کلیک نمایید. محتوای تکراری و تاثیر آن بر سئو