طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

نکات ضروری بهینه سازی کلمات کلیدی

نکات ضروری بهینه سازی کلمات کلیدی 

1- ترسیم کلمات کلیدی خود

هر مشتری بالقوه جستجو خود را با در نظر گرفتن کالای دقیق مورد نظر خود آغاز نمی کند. دقیقاً مانند این که همه نیازی به تحقیق گسترده ندارند. کلمات کلیدی شما باید هرکسی را که علایق آن با محتوای وب سایت شما مطابقت دارد، هدف قرار دهد. فقط مطمئن شوید که مرحله مسیردهی به آن ها را به صفحه مناسب ترسیم کنید.

یکی از کار های بسیار مفید برای رتبه بندی و بهبود و ارتقا سئو سایت بک لینک سازی  است. پیشنهاد می کنم مقاله چگونه بک لینک بسازیم  را  حتما مطالعه نمایید.

ترسیم-کلمات-کلیدی-خود

  • مرحله آگاهی: مشتریانی که در مرحله آگاهی هستند سعی می کنند راه حلی برای مشکل خود یا اینکه چه نوع محصول یا خدماتی نیاز آن ها را برآورده می کند، مشخص کنند. برای این نوع جستجو، مصرف کنندگان از اصطلاحات عمومی مانند “چگونه تناسب اندام داشته باشم” استفاده می کنند.هنگام نوشتن کلمات کلیدی خود در این مرحله ، باید صفحاتی ایجاد کنید. تا به سوالات متداول مربوط به پیشنهادات شما پاسخ دهند. به سادگی خواننده را در مقابل فروش چیزی مطلع کنید.
  • مرحله ملاحظه: مخاطبان شما در مرحله بررسی به دنبال راه حل خاص و ارزیابی گزینه ها هستند. این بدان معناست که وقت آن است. که اعتماد را جلب کرده و چشم اندازهای خود را متقاعد کنید که راه حل مناسب شماست. برای جذب این نوع خریداران ، انتخاب کلمه کلیدی خود را بر روی ارزش راه حل خود متمرکز کنید.
  • مرحله تصمیم گیری: در این مرحله مشتریان شما قصد تجاری مستقیم دارند. در این مرحله ، باید از کلمات کلیدی مانند “خرید” ، “سفارش” ، “نسخه ی نمایشی” و غیره استفاده کنید. سپس ، این محتوای شماست که می تواند این مشتری را به مشتری جدید تبدیل کند.

 

2- استفاده از چک لیست بهینه سازی کلمات کلیدی

یکی دیگر از 7 نکته بهینه سازی کلمات کلیدی استفاده از چک لیست بهینه سازی است. پیگیری همه جنبه های بهینه سازی کلمات کلیدی می تواند طاقت فرسا باشد. هر بخش از وب سایت شما باید مورد توجه قرار گیرد. از زیرعنوان ها گرفته تا عنوان های متا. به همین دلیل داشتن چک لیست ضروری است.

داشتن گردش کار ساختار یافته کار شما را بسیار راحت تر می کند. به همین دلیل است که هنگام کار در لیست کلمات کلیدی خود باید برنامه ای را دنبال کنید. این یک لیست کوتاه است که می توانید برای شروع کار و ایجاد گردش کار خود استفاده کنید:

  • با تقسیم بندی صفحات وب خود به گروه ها بر اساس موضوع و نرخ تبدیل ، تلاش خود را در اولویت قرار دهید. کلمات کلیدی خود را طبقه بندی کنید.
  • صفحات یا گروه های صفحه برتر خود را با عبارات کلیدی هدفمند ، میزان جستجو و نمره دشواری آن ها هماهنگ کنید.
  • لیستی از تغییرات را بر اساس کلمات کلیدی برتر خود ایجاد کنید.
  • جستجوی سایت را در گوگل آنالیتیکس فعال کنید. تا اصطلاحات جستجو را که کاربران وب شما واقعاً به آن علاقه دارند کشف کنید.
  • کلمات کلیدی را با اصلاح کننده های جغرافیایی جمع کنید.
  • برای کشف برخی از کلمات کلیدی نادیده گرفته شده ، یک تحلیل رقابتی انجام دهید.
  • کلیدواژه های تازه کشف شده خود را با صفحات موجود خود هماهنگ کنید یا صفحات وب جدیدی برای وب سایت خود ایجاد کنید.

3- توجه ویژه ای به کلمات کلیدی موبایل داشته باشید

افراد از جستجوی یکسان برای جستجو در همه پلتفرم ها استفاده نمی کنند. در نتیجه ، محبوب ترین کلمات کلیدی بسته به دستگاهی که کاربر از آن جستجو می کند، می توانند تغییر کنند. به خصوص در تلفن همراه ، به دلیل راحتی صفحه کلید راحت تر ، سوالات کوتاه تر می شوند. یا به دلیل جستجوی صوتی بسیار طولانی تر هستند.

هنگام بهینه سازی برای کاربران تلفن های هوشمند و رایانه لوحی ، حتماً هر دو نسخه را در نظر بگیرید. جنبه مهم دیگری که باید به آن توجه شود این است که مکان مولفه عظیمی از جستجوهای تلفن همراه است. در واقع ، 94 درصد از کاربران اطلاعات مبتنی بر مکان را جستجو می کنند.

همچنین ، صفحه Google My Business خود را بهینه کنید. مطمئن شوید که اطلاعات NAP شما دقیق است تا شرکت شما در هنگام جستجوی مشاغلی در مکان شما نمایش داده شود.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 7 نکته بهینه سازی کلمات کلیدی

گوگل تگ منیجر(GTM) چیست؟

گوگل تگ منیجر(GTM) چیست؟

Google Tag Manager ابزاری رایگان است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به تغییر کد ، برچسب های بازاریابی قطعه کد یا پیکسل پیگیری را در وب سایت خود یا اپلیکیشن تلفن همراه مدیریت و استقرار دهید. برخی از افراد گوگل تگ منیجر را با گوگل آنالیتیکس اشتباه می گیرن می پرسند از کدام یک استفاده می کنند. در واقع ، پاسخ این است که آن ها باید از هر دو استفاده کنند.

در اینجا یک مثال بسیار ساده از نحوه کار در اینجا یک مثال بسیار ساده از نحوه کار GTM آورده شده است. اطلاعات از یک منبع داده با یک منبع داده دیگر (آنالیتیکس) از طریق گوگل تگ منیجر به اشتراک گذاشته می شود. GTM هنگامی که برچسب های زیادی برای مدیریت دارید بسیار مفید است. زیرا همه کد در یک مکان ذخیره شده است.

یک مزیت بزرگ تگ منیجر این است که شما به عنوان بازاریاب، می توانید به تنهایی کد را مدیریت کنید. هیچ گونه نیازی به توسعه دهنده ای ندارد. اگرچه ایده توانمندسازی بازاریاب برای انجام کارهای فنی در وب سایت ها بسیار جذاب بوده است. اما عدم درک کامل مفاهیم فنی درج کد و برچسب گذاری می تواند برای ساختار صفحه و عملکرد زمان بارگذاری ضرر داشته باشد. در ادامه می خواهیم به دلایلی که شما باید از گوگل تگ منیجر استفاده کنید، بپردازیم.

1- استقرار سریع کدهای رهگیری

بیایید یک قدم به عقب برگردیم و روش کلاسیک نحوه مدیریت کدهای ردیابی را به خاطر بسپاریم:

  1. یک بازاریاب ،تحلیلگر یا هر شخص دیگری تصمیم می گیرد که از یک بستر بازاریابی جدید برای ردیابی رفتار کاربر استفاده کند.
  2. او یک کد رهگیری دریافت می کند و آن را برای یک توسعه دهنده ارسال می کند.
  3. سازنده می گوید که مشغول کار است و هفته آینده این کار را انجام خواهد داد.
  4. اگر لازم است رویدادهای اضافی را ردیابی کنید چه می کنید؟ در این صورت ، برای نصب این کدها ، باید یک کار دقیق بنویسید. با توسعه دهنده ایمیل ارسال کنید. این حتی ممکن است بیش از چندین هفته طول بکشد.

به هر کد رهگیری یک برچسب گفته می شود و می توانید از طریق رابط GTM آنها را مدیریت کنید.

گوگل تگ منیجر بسیاری از فرایندها را تسریع می کند. برچسب های جدید می توانند به سرعت اضافه شوند. بسیاری از آن ها نیازی به تغییر کد در وب سایت ندارند. این یک ابزار عالی برای بازاریابان است. زیرا واقعاً می تواند با آزمایش هر تغییر خود و استقرار در زمان آماده سازی ، سرعت راه اندازی را تسریع کند.

2- امنیت

گوگل به طور خودکار تمام اسکریپت های ردیابی اضافه شده با برچسب های سفارشی HTML در حساب های گوگل تگ منیجر را اسکن می کند. اگر با یک دامنه بدافزار شناخته شده ، آدرس IP یا URL مطابقت داشته باشد ، مکث می کند. علاوه بر این ، می توانید افرادی را که به حساب های گوگل تگ منیجر شما دسترسی دارند کنترل کنید. در هر زمان می توانند دسترسی را لغو کنند.

همچنین می توانید با افزودن چند دستور به لایه داده خود در وب سایت خود ، لیست های سفید یا لیست های سیاه را تنظیم کنید. این امر توسط سرور وب سایت کنترل می شود. بنابراین حتی اگر گوگل تگ منیجر به خطر بیفتد. شما در مورد اینکه اسکریپت های پیگیری سفارشی در سایت شما مجاز به اجرا هستند یا نه صحبت می کنید.

جهت آشنایی با ابزاری های تست سرعت سایت پیشنهاد می کنم مقاله 7 ابزار عالی و رایگان تست سرعت سایت را حتما مطالعه کنید.(;

گوگل-تگ-منیجر-چیست-و-علت-استفاده-از-آن

3- همه برچسب ها در یک مکان مدیریت می شوند

در زمان های قدیم ، زمانی که مدیریت برچسب فقط یک اصطلاح ناشناخته بود ، همه کدهای ردیابی مستقیماً در کد منبع وب سایت / برنامه کدگذاری می شدند. بدترین قسمت ، آن تکه های کوچک قطعه کد JavaScript در پرونده های مختلف پراکنده شده است. بنابراین اگر شما نیاز به انجام یک تغییر جزئی داشتید ، توسعه دهنده باید: (1) همه آن کدها را پیدا کند ، (2) آنها را به روز کند.

با تشکر از GTM ، این روند آسان تر می شود: همه برچسب ها در یک مکان کنترل می شوند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. گوگل تگ منیجر چیست و علت استفاده از آن

شان پارکر کیست؟

شان پارکر کیست؟

شان پارکر که در نوجوانی به عنوان یک هکر کامپیوتر سرکش آغاز شد. نبوغ اولیه خود را به عنوان بنیان گذار سرویس رایانه ای ناپستر برای به اشتراک گذاری پرونده نشان داد. بعداً ، وی رئیس موسس فیس بوک شد.

تولد و سنین جوانی

شان پارکر ، کارآفرین اینترنتی و متخصص فن آوری ، در 3 دسامبر سال 1979(12 آذر 1358) در هرندون ، ویرجینیا دایان پارکر ، دلال تبلیغات تلویزیونی و بروس پارکر ، اقیانوس شناس دولت ایالات متحده و دانشمند ارشد انجمن ملی اقیانوسی و جوی متولد شد.

از وقتی به کلاس دوم رسید ، پدرش به او یاد داد که چگونه Atari 800 را برنامه نویسی کند. شان می گوید که فکر می کنم من به طور کلی بچه خوبی بودم ، تا زمانی که اوضاع کمی از کنترل خارج شد.

بعداً که شان شروع به معاشرت با گروه های نخبه مجرمان اینترنتی در اینترنت کرد. قرار گرفتن پسرش در معرض فناوری محاسبات دوباره تحت تأثیر قرار گرفت. با این حال ، او همیشه خود را یک هکر کلاه خاکستری می دانست. این وضعیتی است که می توان آن را به راحتی نوعی شیطنت ساز هکر تعریف کرد که فکر می کند نوعی کار اجتماعی انجام می دهند.

دیری نپایید که نوجوان شان شروع به بیدار ماندن در شبانه شب در خانواده و هک کردن سیستم های اصلی شرکت ها همراه با انتخاب متنوعی از دامنه های اینترنت .com ، .edu ، .mil و .gov از سراسر جهان کرد.

شروع به کار شان پارکر

شان پارکر به سرعت وارد دنیای دیجیتال شد. پارکر در نوجوانی به شبکه های رایانه ای شرکت ها و سازمان های دیگر در سراسر جهان نفوذ می کرد.

هک های شان پارکر در 15 سالگی توجه FBI را به خود جلب کرد. در نتیجه وی مجبور به انجام خدمات اجتماعی با سایر بزهکاران نوجوان در کتابخانه محلی شد. در همین زمان ، او با شاون فانینگ ، که او نیز 15 ساله بود و همچون پارکر یک هکر ماهر ، آشنا شد. آن ها یک شرکت امنیت اینترنتی به نام Crosswalk راه اندازی کردند که به شرکت ها کمک کرد تا حملات هکرها را متوقف کنند. تجارت موفقیت آمیزی نبود. اما موجب ایجاد دوستی و مشارکت در آینده شد.

برایان تریسی یکی از مشهور ترین و بزرگ ترین سخنرانان در جهان است. البته برایان تریسی علاوه بر سخنرانی هایش به نویسندگی و کتاب هایش نیز معروف است. پیششنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر با این نویسند و کارآفرین مقاله بیوگرافی برایان تریسی را مطالعه کنید.

شروع-به-کار-شان-پارکر

پارکر نسخه اولیه یک خزنده وب را توسعه داد ، پروژه ای که باعث افتخارات برتر وی در نمایشگاه علوم کامپیوتر ایالتی ویرجینیا شد و توجه CIA را به خود جلب کرد. که او را به خاطر این کار تحسین کرد. با انصراف از دوره کارآموزی CIA ، پارکر ترجیح داد در عوض برای مجموعه ای از شرکت ها از جمله یک سرویس دهنده اینترنت کار کند. برای کار خود در سال آخر دبیرستان 80.000 دلار به جیب بزند.

حمله به FBI

درست مثل هر 15 ساله معمولی دیگر ، شان در کلاس تمدن جهانی نشسته بود که یادداشتی را دریافت کرد که پدرش او را برای ملاقات با ارتودنسی زود از مدرسه بیرون می کشد. آنچه بیشتر او را ترساند این بود که او یک متخصص ارتودنسی یا برنامه ای برای ملاقات با وی ندارد.

هنگامی که او از مدرسه خارج شد. پدرش با عصبانیت او را با عجله به داخل مینی ون خانواده برد. این دو با ورود به خانه حومه متوسط ​​خود ، با تیمی از F.B.I روبرو شدند. مقالات و یک رایانه رومیزی از اتاق شان خارج می شوند.

او به دستور دادگاه وظایف خود را در کتابخانه با سایر مجرمان نوجوان انجام داد. در آنجا دختری را ملاقات کرد که او را “پرنسس پانک راک” خود توصیف می کند.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. بیوگرافی شان پارکر