طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

نکات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر سئو تخصصی

CPI(شاخص قیمت مصرف کننده) چیست؟

CPI(شاخص قیمت مصرف کننده) چیست؟

شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) معیاری است که میانگین وزنی قیمت یک سبد کالاهای مصرفی و خدمات مانند حمل و نقل ، غذا و خدمات پزشکی را بررسی می کند. با در نظر گرفتن تغییرات قیمت برای هر کالای در سبد کالاهای از پیش تعیین شده. سپس میانگین آن ها محاسبه می شود. از تغییرات CPI برای ارزیابی تغییرات قیمت مرتبط با هزینه زندگی استفاده می شود. CPI یکی از پر استفاده ترین آمارها برای شناسایی دوره های تورم یا تورم است.

CPI چگونه محاسبه می شود؟

ابتدا سبدهای بازار برای هر گروه و مناطق شهری برای اندازه گیری قیمت ها مشخص می شود. برای رفع سبد بازار ، BLS به نظر می رسد داده های هزینه ای است که توسط خانواده ها و مصرف کنندگان منفرد طی یک دوره دو ساله گزارش می شود. بین دوره جمع آوری داده های هزینه و زمانی که برای محاسبه CPI استفاده می شود فاصله ای وجود دارد.

امروزه کسب رتبه از کلمات کلیدی پر رقابت در مدت زمان کم کاری تقریبا غیر ممکن شده است. اما شما به راحتی می توانید به وسیله کلمات کلیدی کم رقابت کسب رتبه کنید. پیشنهاد می کنم مقاله روش های یافتن کلمات کلیدی کم رقابت حتما مطالعه نمایید. 

CPI-چگونه-محاسبه-می-شود؟

به عنوان مثال، اگر BLS در حال محاسبه CPI برای سال 2021 باشد. داده های مورد استفاده برای تعیین سبد بازار ممکن است مربوط به سال های 2018 و 2019 می باشد.

در مرحله بعد ، قیمت اقلام جداگانه در سبد بازار در هر منطقه شهری تعیین می شود. BLS این کار را از طریق نمونه گیری تلفنی انجام می دهد. به عبارت دیگر ، آن ها با خرده فروشان و ارائه دهندگان خدمات تماس می گیرند. در مورد قیمت گذاری کالاها و خدمات مختلف سوال می کنند. BLS همچنین می تواند این اطلاعات را از طریق مراجعه حضوری جمع آوری کند.

شاخص قیمت مصرف کننده از این دو مجموعه داده در محاسبات خود استفاده می کند. فرمول انجام این کار به شرح زیر است:

CPI = هزینه سبد بازار در یک سال معین / هزینه سبد بازار در سال پایه ضربدر 100

سال پایه یک عدد استاندارد است که برای اندازه گیری تغییرات قیمت گذاری نسبت به سال مورد استفاده قرار می گیرد. شاخص قیمت مصرف کننده ماهانه مجدداً محاسبه و به روز می شود.

درک شاخص قیمت مصرف کننده (CPI)

CPI میانگین تغییر قیمت ها را در طول زمانی که مصرف کنندگان برای یک سبد کالا و خدمات پرداخت می کنند ، اندازه گیری می کنند. که این مقدار به عنوان تورم شناخته می شود. اساساً تلاش می شود سطح قیمت کل در یک اقتصاد را کم کنند. بنابراین قدرت خرید واحد پول یک کشور را اندازه گیری کند. برای محاسبه CPI از میانگین وزنی قیمت کالاها و خدمات که الگوی مصرف یک فرد را تقریبی می کند ، استفاده می شود. ممکن است از میانگین کوتاه شده به عنوان بخشی از این مورد استفاده شود.

گزارش CPI را به صورت ماهانه ثبت می کنند. قرائت CPI از 100 به این معنی است که تورم به همان میزان که در سال 1984 بود برگشته است. در حالی که قرائت 175 و 225 به ترتیب افزایش سطح تورم 75 و 125 درصد را نشان می دهد. نرخ تورم نقل شده در واقع تغییر شاخص نسبت به دوره قبل است ، خواه ماهانه باشد ، سه ماهه یا سالانه.

در حالی که تغییرات قیمت کالاهای خرده فروشی و سایر کالاهای پرداختی توسط مصرف کنندگان را اندازه گیری می شوند. شامل مواردی مانند پس انداز و سرمایه گذاری نمی شود و اغلب می تواند هزینه های بازدید کنندگان خارجی را حذف کند.

روش های کلیدی

  • شاخص قیمت مصرف کننده میانگین تغییر قیمت ها را در طول زمانی که مصرف کنندگان برای یک سبد کالا و خدمات پرداخت می کنند، اندازه گیری می کند.
  • CPI پرکاربردترین معیار تورم و به عنوان نماینده برای اثربخشی سیاست اقتصادی دولت است.
  • آمار CPI شامل افراد حرفه ای ، خود اشتغالی ، بیکار ، افرادی که درآمد آن ها زیر خط فقر است و افراد بازنشسته در این کشور اما شامل جمعیت روستایی ، خانواده های مزرعه ، نیروهای مسلح ، افرادی که در حال حاضر زندانی هستند نمی شود. کسانی که در بیمارستان های روانی هستند.
  • CPI-W شاخص قیمت مصرف کننده مشاغل شهری و کارمندان دفتری را اندازه گیری می کند. در حالیکه CPI-U شاخص قیمت مصرف کننده برای مصرف کنندگان شهری است.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. مدل CPI و علت اهمیت آن

نحوه یافتن کلمات کلیدی کم رقابت

نحوه یافتن کلمات کلیدی کم رقابت

سه مرحله زیر را دنبال کنید. تا سریع هزاران کلمه کلیدی با حجم بالا و کم رقابت را به آسانی پیدا کنید.

1- ایده پردازی موضوعات

به آنچه مخاطب هدف شما ممکن است در گوگل جستجو کند فکر کنید. ایده های خود را یادداشت کنید. نیازی نیست که در این مرحله عبارات دقیق را حدس بزنید. صرفا مضامین گسترده را یادداشت کنید. به عنوان مثال ، اگر شغل شما فروش کامپیوتر و قطعات را به صورت است. این موارد احتمالا سرچ می شوند:

  • کامپیوتر
  • لپ تاپ
  • مک بوک
  • آی مک
  • هارد دیسک
  • SSD

برای این مرحله بیش از حد فکر نکنید و وقت نگذارید. فقط آنچه به ذهنتان خطور می کند را یادداشت کنید. بعد از اینکه 5 تا 10 ایده کلی را یادداشت کردید. حالا وارد مرحله دوم شوید.

وب دنیای پیچیده ای از عناصر درهم تنیده است که بر عملکرد مجازی یک برند تأثیرگذار است. آیا می دانید که طراحی وب سایت شما چطور می تواند بر سئو سایت تاثیر بگذارد؟ پیشنهاد می کنم مقاله چگونگی تاثیر طراحی سایت بر سئو را نیز مطالعه نمایید.

وب-سایت-مرجع(Website-authority)

2- گسترش ایده ها با ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

ایده های موضوعی خود را به یک ابزار تحقیق برای کلمات کلیدی مانند Ahrefs ’Keywords Explorer یا Semrush و… متصل کنید. سپس به مرحله سوم یعنی گزارش تطبیق عبارت بروید.

3- فیلتر کردن برای کلمات کلیدی با دشواری کمتر

بسیاری از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی نمره دشواری (difficulty score) دارند. مشکل کلمه کلیدی (KD) نامیده می شود. این یک عدد است که نشان می دهد برای قرار گیری در 10 رتبه بندی برتر گوگل چقدر کار شما دشوار خواهد بود.

واقعاً یافتن کلمات کلیدی کم رقابت اینقدر ساده است؟

باید بگوییم هم آره هم نه!

گوگل از صدها سیگنال رتبه بندی استفاده می کند. بنابراین برای هر ابزار جستجوگر شخص ثالث امکان رمزگشایی همه آن ها و محاسبه معیار دشواری کلمات کلیدی وجود ندارد. به ویژه هنگامی که در نظر بگیرید بسیاری از این “عوامل رتبه بندی” صرفاً حدس و گمان هستند. هرگز توسط گوگل تأیید نشده اند.

همچنین مهم است که درک کنیم هر ابزار سئو از فرمولی منحصر به فرد برای نمره دشواری کلمه کلیدی خود استفاده می کند. به همین دلیل است که نمرات اغلب بسیار متفاوت از ابزار به ابزار دیگر هستند:

برای مثال در Ahrefs ، محاسبه نمره دشواری کلمات کلیدی ساده است. میانگین وزنی تعداد دامنه های ارجاع دهنده یا همان وب سایت های لینک دهنده را که در 10 صفحه بالا قرار دارند ، در نظر می گیرد. این بدان معناست که صفحات دارای رتبه برتر برای کلمات کلیدی KD دارای بک لینک بسیاری هستند. صفحات با بالاترین سطح برای کلمات کلیدی با KD پایین دارای بک لینک هستند.

با توجه به اینکه بک لینک ها مهم ترین عامل رتبه بندی هستند. نمره دشواری کلمات کلیدی معمولاً یک پروکسی مناسب برای رتبه بندی دشوار است. اگر یک کلمه کلیدی در Ahrefs نمره KD پایین داشته باشد. این یعنی کم رقابت است. به این معنی که شما احتمالاً مجبور نیستید برای رقابت تعداد زیادی بک لینک ایجاد یا کسب کنید.

اما نباید فقط در این معیار قضاوت کنید. عوامل دیگری وجود دارد که باید قبل از هدف قرار دادن کلمه کلیدی در نظر بگیرید. در ادامه سه مورد مهم را بررسی می کنیم.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. روش های یافتن کلمات کلیدی کم رقابت

اشتباهات رایج در ویدیو مارکتینگ

اشتباهات رایج در ویدیو مارکتینگ

1- ساخت ویدیو بدون برنامه ریزی

تولید یک ویدیو بدون داشتن یک برنامه بازاریابی گسترده تر و استراتژی توزیع از بزرگترین اشتباهات در بازاریابی ویدیویی است. در واقع وقتی شما نتوانید برنامه ریزی کنید ، شما هم قصد شکست دارید. مخصوصاً این جمله در مورد ویدئو بشدت صادق است.

ویدئو باید بخشی از استراتژی بازاریابی برند تجاری شما باشد. به خاطر داشته باشید که چرا فیلم را تهیه می کنید. برای چه کسی در نظر گرفته شده است و بعد از تکمیل ویدیو اقدام مورد نظر چیست.

برای جلوگیری از مرتکب شدن این اشتباه در بازاریابی ویدیویی و قبل از ایجاد ویدیوی خود ، به این فکر کنید که چرا این ویدیو را می سازید. مخاطب مورد نظر چه کسی است. می خواهید بینندگان پس از تماشای آن چه کاری انجام دهند.پلتفرمی که می خواهید این ویدیو را ارسال و به اشتراک بگذارید چه بستری است. قرار است از چه ابزاری برای سنجش موفقیت فیلم استفاده کنید.

2- طولانی کردن ویدیوی شما

یکی دیگر از 8 اشتباه بزرگ ویدیو مارکتینگ بیهوده طولانی کردن زمان ویدیو است. اینترنت افراد را آموزش داده است تا دامنه توجه رسانه ای محدودی داشته باشند. این بدان معنی است که اگر می خواهید فیلم شما تماشا شود ، باید کوتاه ، شیرین و مهم باشد. برای جلوگیری از این اشتباه ، نگرش کوتاه تر بهتر است را اتخاذ کرده و مدت زمان مناسبی را درنظر بگیرید. از ابتدای برنامه ریزی ویدئویی خود یک طول هدف را در ذهن داشته باشید.

ما توصیه می کنیم 30-90 ثانیه هدف داشته باشید. 60 ثانیه نقطه شیرین واقعی باشد. مقدمه طولانی را رها کنید و مستقیماً به اصل مطلب برسید. اگر 10 ثانیه اول فیلم خود را با یک شروع طولانی مدت سپری کنید. تا زمانی که پیام خود را شروع می کنید ، قسمت عمده مخاطبان خود را از دست داده اید.

در ویدئوی خود بارگیری کنید! از آنجا که داده ها نشان می دهد بیشتر بینندگان آن را به انتهای ویدیوی شما نمی رسانند. حتماً در ابتدای ویدیوی خود آرم ، URL وب سایت ، ارزش پیشنهادی و فراخوان را وارد کنید. در مورد این موارداطلاعات بیشتری کسب کنید.

3- عدم نمایش سریع برند تجاری و خدمات خود

عدم درج آرم ، خط برچسب ، URL وب سایت و هر چیز دیگری که می تواند شما را در ذهن مشتری بالقوه در ویدیوی شما متمایز کند، جز بزرگترین اشتباهات در بازاریابی ویدیویی است. بسیاری از اوقات ما در ساختن یک ویدیو کاملاً گیج می شویم. به طوری که مطمئن نمی شویم ویدیوی ما وظیفه خود را یعنی ابلاغ مزایای شما و ارتقا تجارت شما انجام می دهد یا نه.

این اشتباه را نکنید! پس از چند ثانیه تماشای ویدیوی شما، بینندگان شما باید با برند ، در صورت وجود لوگو و وب سایت شما یا راه های تماس با شما آشنا شوند.

برای جلوگیری از این اشتباه با ویدئوی خود همیشه مطمئن شوید که لوگو یا آدرس وب سایت کسب و کار شما در ویدیوی شما نشان داده شده است. مکان ایده آل در ابتدای ویدیو است. به این فکر کنید که هدف شما از فیلم چیست ، در کجا قرار داده می شود و بازار هدف کیست. پیامی بسازید که به آن موارد بپردازد و مطمئن باشید که این پیام در ویدیوی شما وجود دارد.

4- عدم پرداختن به مخاطبان هدف

ایجاد یک ویدیو با پیامی که مخاطبان خاصی را مخاطب قرار ندهد. ، بزرگترین اشتباه در بازاریابی ویدیویی است. اگرچه ممکن است خدمات یا محصولی داشته باشید که همه بتوانند از آن بهره مند شوند. اما هر ویدیویی که ایجاد می کنید باید فقط در یک بازار هدف متمرکز باشد.اگرچه ممکن است کسب وکار شما بازارهای مختلفی را هدف قرار دهد.

ویدیو مارکتینگ یکی از روش های بازاریابی دیجیتال است که می تواند تا حد بسیار زیادی در جذب مخاطب به کسب و کار شما کمک کند. اما اینکه چگونه استراتژی ویدیو مارکتینگ خود را بچینید که بیشترین بازده را داشته باشد بسیار مهم است. به همین دلیل پیشنهاد می کنم مقاله نحوه تدوین استراتژی ویدیو مارکتینگ را حتما مطالعه نمایید. 

عدم-پرداختن-به-مخاطبان-هدف

افراد از هر بازار هدف دارای نقاط درد و نیاز خاصی هستند. آن ها به دنبال پاسخ به سوالات خاص خود هستند. هدف فیلم شما باید رفع این نگرانی ها و ارائه اطلاعاتی باشد که به این مخاطب هدف می رسد. برای جلوگیری از این اشتباه ، در مورد بازار هدف خود تحقیق کنید. مشخصات دموگرافیک ، نقاط درد آنها را تعیین کنید. همانطور که مربوط به خدمات یا صنعت شماست. اینکه کدام احساسات آن ها را به بهترین وجه جذب می کند. در چندین سطح این شامل محتوا و پیام ویدیوی شما می شود. بلکه شامل موارد بصری و افرادی که استفاده می کنید نیز می شود.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 8 اشتباه بزرگ ویدیو مارکتینگ

کارلوس اسلیم کیست؟

کارلوس اسلیم کیست؟

کارلوس اسلیم یک سرمایه گذار میلیاردر و نیکوکار معروف در مکزیک است. وی در حال حاضر بیش از 200 کسب وکار در صنایع مختلف را در اختیار دارد. چندین سال متوالی به عنوان ثروتمندترین مرد جهان معرفی شده است. وی او شیوه های اساسی تجارت رااز کودکی نزد پدرش آموخت. ، از همان کودکی و در نوجوانی در تجارت خانواده اش کار می کرد.

وی پس از فارغ التحصیلی از کالج ، سرمایه گذاری جدی خود را آغاز کرد. به آرامی شروع به ساخت یک امپراتوری چند صنعت ازمجموعه شرکت ها کرد. توسط وی توسعه یافته و خریداری شده است. امروزه او دارایی هایی در شرکت های آمریکای لاتین و بین المللی ، در صنایع مختلف از ساخت و ساز و تولیدات خشک و دخانیات دارد.

مشهورترین و تأثیرگذارترین دارایی های وی شامل انحصار تقریباً کامل وی در بازار تلفن های همراه در مکزیک است که در یک برهه بیش از 80٪ خدمات تلفن همراه مورد استفاده در آن کشور را ارائه می دهد.

بخشی از ثروت عظیم او به بسیاری از پروژه های بشردوستانه مختلف اختصاص دارد که به حفظ محیط زیست ، ارائه مراقبت های بهداشتی قابل اعتماد و مقرون به صرفه ، حفاظت از فرهنگ و هنر و بسیاری از اهداف بشردوستانه اختصاص یافته است.

او رئیس افتخاری مادام العمر شرکت مادر خود ، “Grupo Carso” است. اما پس از اینکه تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت. بسیاری از مسئولیت های روزانه شرکت به فرزندان وی سپرده شده است.

دوران کودکی اوایل زندگی اسلیم

کارلوس اسلیم هلو در 28 ژانویه 1940 در مکزیکو سیتی مکزیک از پدر و مادر لبنانی تبار متولد شد. والدین وی ، جولیان اسلیم حداد و لیندا هلو آتا ، هر دو کاتولیک مارونی تبار لبنانی بودند. او یکی از شش فرزند خانه بود.

پدربزرگ کارلوس ،برای جلوگیری از سربازی رفتن پدرش در ارتش عثمانی در سال 1902 او را به مکزیک فرستاده شد. پدر کارلوس پس از ورود به مکزیک ، نام خود را به جولیان اسلیم حداد تغییر داد.در جامعه ای که به تجارت اختصاص داشت. جولیان اسلیم یک فرد طبیعی بود و در سال 1911 فروشگاه کالاهای خشک را افتتاح کرد.

وی با درآمد حاصل از فروشگاه ، او به خرید املاک و مستغلات اصلی در مکزیکو سیتی برای هزینه های ناچیز در طول انقلاب مکزیک 1910-1917 پرداخت. سرمایه گذاری های زیرکانه او در املاک و مستغلات ، همراه با موفقیت مستمر او به عنوان یک خرده فروش و یک عمده فروش ، جولیان را به یک مرد ثروتمند تبدیل نمود.

کارلوس اسلیم و خواهر و برادرهایش از همان کودکی توسط پدرشان تجارت می آموختند. در سن 12 سالگی ، اسلیم سهام یک بانک مکزیکی را خریداری کرد. بلافاصله پس از فارغ التحصیلی به تجارت پرداخت.

دوران-کودکی-اوایل-زندگی-اسلیم

از زمان جوانی ، کارلوس به تجارت پدرش علاقه مند شد. و پدرش با خوشبختی خود را موظف به آموزش درس های مربوط به مدیریت ، خواندن صورت های مالی و نگهداری دقیق سوابق مالی به کارلوس دانست.

کارلوس بعد از فوت پدر

اگرچه پدرش در سال 1953 درگذشت ، اما اسلیم تا 17 سالگی به کار خود در تجارت ادامه داد. پس از مرگ پدرش ، مرد جوان به کار در شرکت پدر مرحوم خود ادامه داد.که در نهایت به او منتقل می شد. وقتی اسلیم از دبیرستان فارغ التحصیل شدکارلوس برای تحصیل در رشته مهندسی عمران در دانشگاه خودمختار ملی مکزیک حضور یافت. در آنجا در حالی که به تدریس جبر و برنامه ریزی خطی می پرداخت.

اسلیم هنگام تحصیل در رشته مهندسی عمران ، به اقتصاد نیز علاقه مند شد. پس از فارغ التحصیلی در سال 1961 ، در شیلی دوره هایی را در این زمینه گذراند. اندکی پس از آن به امور مالی رفت و روزهای طولانی و طاقت فرسایی را به عنوان تاجر سهام در مکزیکو سیتی کار کرد.

یکی از بزرگترین فرصت های او بحران پزو در اوایل دهه 1980 همراه با کاهش شدید قیمت نفت بود.سرمایه در حال فرار از کشور بود و اسلیم تعدادی از شرکت ها را با ارزیابی های ناخوشایند خریداری کرد. برخی از این شرکت ها عبارتند از: سیگاتام (دومین تولید کننده بزرگ سیگار کشور) ، رینولدز آلومینیوم ، جنرال تایر و فروشگاه های زنجیره ای سنبورن را خرید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. بیوگرافی کارلوس اسلیم

پیتر تیل کیست؟

پیتر تیل کیست؟

پیتر آندریاس تیل یک کارآفرین ، سرمایه گذار ریسک پذیر ، نویسنده و نیکوکار آمریکایی است. وی یکی از بنیانگ ذاران شرکت خدمات پرداخت آنلاین آمریکا PayPal می باشد. همچنی بنیانگذار شرکت مدیریت سرمایه گذاری و صندوق های سرمایه گذاری کلاریوم سرمایه شناخته شده است. تیل در فرانکفورت آلمان متولد شد و در آمریکا بزرگ شد. وی کار خود را به عنوان کارمند قضایی آغاز کرد و بعداً “Thiel Capital” را تأسیس کرد.

پس از آن ، وی بنیانگذار PayPal بودتا زمانی که eBay این شرکت را خریداری کرد، مدیرعامل آن باقی ماند. سپس “کلاریوم سرمایه” را راه اندازی کرد استارتاپ هایی مانند شرکت خصوصی نرم افزار آمریکایی ، ” فن آوری های پالانتر” ،شرکت سرمایه گذاری ریسک پذیر ، “Funders Fund” و صندوق سرمایه گذاری ریسک پذیر ، “Valar Ventures” را تاسیس کرد.

وی همچنین با این شرکت تسریع کننده بذر آمریکایی ، “Y Combinator” همکاری کرد. اولین سرمایه گذار خارجی در “فیس بوک” شد. وی که یک آزادی خواه محافظه کار بود یکی از روزنامه های دانشجویی به نام The Stanford Review(بررسی استنفورد) را تأسیس کرد. به چندین سیاستمدار کمک مالی کرد. وی همچنین بنیانگذار بنیاد تیل است.

رید هافمن کارآفرین آمریکایی و وی یکی از بنیانگذاران لیندکدین بستر اینترنتی که افراد حرفه ای با یکدیگر د آن ارتباط برقرار می کنند می باشد. برای آشنایی بیشتر با این کارآفرین آمریکایی توصیه می کنم مقاله بیوگرافی رید هافمن را مطالعه نمایید.

پیتر-تیل-کیست؟

دوران کودکی اوایل زندگی تیل

پیتر تیل در 11 اکتبر 1967 در فرانکفورت ، آلمان غربی ، از کلاوس فردریش تیئل و سوزان متولد شد. او یک برادر کوچکتر به نام پاتریک مایکل تیل دارد.

وقتی تیل یک ساله بود ، خانواده اش به ایالات متحده مهاجرت کردند و در کلیولند اقامت گزیدند. در تلاش های حرفه ای پدر وی خانواده قبل از استقرار در فاستر سیتی ، کالیفرنیا ، در سال 1977 ، به آفریقای جنوبی و آفریقای جنوبی نقل مکان کردند.

پیتر تیل یک اعجوبه شطرنج بود. او بازی را از شش سالگی شروع کرد. در سال 1992 ، او از فدراسیون شطرنج ایالات متحده (USCF) به بالاترین امتیاز 2342 رسید. عنوان استاد زندگی به وی اعطا شد.

وی در دبیرستان سن ماتئو تحصیل کرد. در آنجا در سال 1985 به عنوان والدینکتور کلاس فارغ التحصیلی خود انتخاب شد. وی سپس برای تحصیل فلسفه در دانشگاه استنفورد حضور یافت. در استنفورد ، تیل به همراه نورمن بوک روزنامه ای دانشجویی به نام ، “The Stanford Review” را تأسیس کرد. تا به وسیله این روزنامه دیدگاه های محافظه کارانه و آزادی خواهانه ارائه دهد.

تیل اولین مدیر مسئول روزنامه شد. تا زمانی که لیسانس هنر خود را در 1989 به دست آورد ، در این سمت خدمت می کرد. سپس در دانشکده حقوق استنفورد تحصیل کرد و دکترای فقه خود را در سال 1992 به دست آورد.

شروع به کار پیتر تیل

پس از دریافت J.D. Thiel به عنوان منشی قضایی قاضی جیمز لری ادموندسون شروع به کار کرد. پس از آن ، وی حدود هفت ماه به عنوان وکیل اوراق بهادار در شرکت حقوقی بین المللی Sullivan & Cromwell در نیویورک خدمت کرد.

در سال 1993 ، او با اعتبار سوئیس به عنوان تاجر مشتقات گزینه های ارزی شروع به کار کرد. در همین حال ، او به عنوان سخنران وزیر آموزش و پرورش ویلیام بنت در ایالات متحده سابق کار کرد. . در سال 1996 ، او به کالیفرنیا بازگشت تا “مدیریت سرمایه تیل” را راه اندازی کند.

در دسامبر 1998 ، او به همراه لوک نوسک و مکس لوچین شرکت نرم افزاری آمریکایی ، “Confinity Inc.” را در سیلیکون ولی بنیان نهادند. این شرکت در ابتدا به عنوان یک شرکت پرداخت و رمزنگاری Palm Pilot راه اندازی شد.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. بیوگرافی پیتر تیل